TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25304 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Google: 900 milyon Android aktive edildi, 48 milyar uygulama indirildi Google'ın yeni oyun servisleri devreye girdi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (146) YORUM YAZ

tarafından 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S4, Google tarafından Nexus programına alındı
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
146
 
 
Google’ın devam etmekte olan I/O etkinliği çerçevesinde duyurusu yapılan sürpriz gelişmelerden biri de Galaxy S4’ün, standart Android arayüzü ile birlikte Google tarafından kullanıma sunulacak olması. Geliştirici versiyonu olarak ta tanımlanan Galaxy S4’ün Google versiyonu, Nexus Deneyimi’nien iyi şekilde yansıtacak şekilde "TouchWIZ" arayüzü olmadan standart Android ilegelecek.

Google Play Store’da 26 Haziran’da satışa sunulacak GalaxyS4 "Geliştirici Versiyonu", 4G LTE desteği sunacak dolayısıyla Snapdragon 600 işlemcisiyle gelecek. Depolama kapasitesi 16GB olan Android 4.2’li akıllıtelefonda, bootloader ise tamamiyle açık yani telefon üzerine geliştiriciler tarafından hazırlanan farklı yazılım platformlarını kurmak mümkün olabilecek. Samsung Galaxy S4 yaşanan bu gelişmeler sonrasında, Android’le ilgili yeni sürüm güncellemelerini Nexus serisi akıllı telefonlar kadar hızlı bir süre zarfında alma yeteneğine kavuşmuş olacak, en azından Snapdragon 600 işlemcili versiyon için bundan bahsedebiliriz.

Galaxy S4 "Geliştirici Versiyonu", Google tarafınan  649 dolarlık fiyat ilesatışa sunulacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 21.7.2013 14:23:17
Beyler bu nexus versiyonlu one ve s4 ler ne oldu türkiyede satışı var mı ? Ben bişi göremedim. İlk s4 alındı diye duydum anti-samsung birisi olarak s4 e içimi ısıtmaya çalışıyordum ama sonradan one da bu programa dahil edilmiş. Yazın sonuna doğru telefon almayı planlıyorum yurt dışından artık gönül rahatlığı ile alıcam. Belki uygun fiyatlı bişi bulursam türkiyeden de alım yapabilirm.
DH Misafiri 19.5.2013 23:47:53
S4 u alali 1 hafta oldu bunu eger nexusa donusturemeyeceksem bi ise yaramaz bu haber
rorschach_ 19.5.2013 11:02:31
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?

Kim sallar sony yi dingil ?

Telefon bilgisi olanlar , kalite bekleyenler
Senin gibi dingiller sallamaz

Gorduk bravia ekranını sony ninde. Rezaletin bir kademe üstü :D
Yusac 19.5.2013 10:44:58
Yeni bir Nexus telefon gelmeyecek herhalde üst seviye telefonlardan birini seçip Nexus programına dahil edecekler keşke direk hepsi saf androidle çıksa firmalar Store üzerinden arayüzlerini yayınlasa o zaman hepsi saf androide sahip olur aynı anda güncelleme alırlar. Tabi şu durumda yeni nesile kadar en iyi telefon gerçekten S4 olmuş oldu adamlar kötüleyecek bir yanını bırakmadılar telefonun he bir tek kullanılan malzeme var fakat o kadar batmaz bence.
Kirk Lee 18.5.2013 13:06:09
en iyi donanımı talep edip; son güncellemeleri isteyenler ve uygulama geliştiriciler acısından gayet iyi bir seçenek olmuş.

başka hangi ülkelerde piyasaya sürülü o mechul ama... neyse ben nexus 4'üm ile yola devem edeceğim. android 5'i de merakla bekliyorum...
gilendi 18.5.2013 00:43:50
Sony diye sony i savunan ve sony nin pesinde kosanlar merak etmeyin samsung 4-5 guncelleme verir sony sonra belki bir tane ya verir ya vermez hatta kotu kaliteli bir tele miladı bir guncelleme verir amiral gemisine onu da cok gec bazen vernezde ben Xperia s kullanıyorum tel in miladı doldu hala 4.1 i vermedi akılsız sevimli kopegi yol kocatırmıs ben kocadım bir daha sony mı. Asla nexus olursa ayrı birde bedava :))
Talk2MyHand 18.5.2013 00:40:19
rom işlerinden anlamayanlar basmıs konuyu ı9505 ten ı9500 e işin uzmanları tarafından rom max. 2 günde sorunsuz portlanır s4 alanlar ve alacak olanlar çok şanslı çünkü s2 den sonra gelen 2. Android efsanesi ve ondan daha kalıcı olacağı kesin...
goenitz117 18.5.2013 00:21:54
İyi güzelde bu tr versiyonu için deil sadece lte versiyonu için . Tr de aldığınız s4 e bunu sorunsuz kurabilecek misiniz ben androidden pek anlamam ama işin birde o tarafına bakmak lazım. Kuruluyorsa ne ala ama bana kalırsa İllaki bir problem cikaracaktir
assasin34 17.5.2013 21:54:08
su google play store'un tum servisleri turkiye'de acilsin baska bisey istemem..apple bile turkiye'de acti tum servislerini.hediye kartlar falan..google cok kucumsuyor turkiye'yi anlasilan.
Chandler Bing 17.5.2013 20:24:18
quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: yunus88


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.

Hiçte kalıp gibi değil. İşlemci değişti mi her şey değişiyor. Boşuna Windows Phone 8 platformunda bütün modellerin işlemcisi aynı değil. 2 dakikada uyarlanacak bir durum olsa Microsoft işlemcileri serbest bırakırdı. Aynı model telefonun romu bile bir başka telefonda sorun çıkartıyorken işlemciler farklıyken sorun çıkmaz demek saçma. Bildiğiniz apayrı bir telefon olacak. Denemesi bedava Amerika için çıkan s4 romunu at bakalım telefonuna çalışıyor mu.

ben ne dedim? s600'le bu çıkacak telefonun işlemcisi de gpusu da rami de aynı. ona kalıp gibi alınıp koyulacak. octa bekler biraz daha dedim. ama iki model birbirinden çok uzak değil. ikisi de aynı ui'yi, aynı özellikleri sunan farklı romlar kullanıyorlar ki bu romların da çok büyük farkları yoktur. yani htc one ile s4 arasındaki kod tamamen farklıysa s600 ile exynos arasında bu farkı %10, %15'tir atıyorum.

samsung islemcinin kaynak kodlarini vermiyor bu durumun octaliya faydasi yok arkadasim.bosuna zil calip oynamayin

arkadaşım bende octalı s4 olduğuna karşı bi inancınız falan mı var? s3'ün kaynak kodları da yok ama nexus'tan kod alıp port ediliyor. nasıl yapılıyor? ayrıca s3'te kodlar paylaşılmadı ama benim bildiğim s4'ünkiler paylaşılacak. tepki çekti çünkü, xda'dakiler çok uğraştılar bununla.

Yaw he he. Samsung da xda'nın demesiyle kod dağıtıyor. Her şeyi sen biliyon. Samsung 1 liranin hesabını yapacak bir firma. Hiçbir şeyi bedava dağıtmaz aklına sok bunu.

ne cahil bi insansın lan sen. kaynak kodunu verse ne olur vermese ne olur, para mı kazanıyor kaynak kodundan? aklına sokmuş, yav he heymiş. çevremde bir insan olsaydın da ağzın burnun kaysaydı. yemin ediyorum foruma yazmak istemiyorum artık senin gibi 10 yaş civarları yüzünden.
etnaxy 17.5.2013 17:20:34
oo güncelemelerde anında gelir şimdi s4 nexus sa.Alınacak en kral telefon oldu şimdi.
siegfried 17.5.2013 17:03:34
quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: yunus88


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.

Hiçte kalıp gibi değil. İşlemci değişti mi her şey değişiyor. Boşuna Windows Phone 8 platformunda bütün modellerin işlemcisi aynı değil. 2 dakikada uyarlanacak bir durum olsa Microsoft işlemcileri serbest bırakırdı. Aynı model telefonun romu bile bir başka telefonda sorun çıkartıyorken işlemciler farklıyken sorun çıkmaz demek saçma. Bildiğiniz apayrı bir telefon olacak. Denemesi bedava Amerika için çıkan s4 romunu at bakalım telefonuna çalışıyor mu.

ben ne dedim? s600'le bu çıkacak telefonun işlemcisi de gpusu da rami de aynı. ona kalıp gibi alınıp koyulacak. octa bekler biraz daha dedim. ama iki model birbirinden çok uzak değil. ikisi de aynı ui'yi, aynı özellikleri sunan farklı romlar kullanıyorlar ki bu romların da çok büyük farkları yoktur. yani htc one ile s4 arasındaki kod tamamen farklıysa s600 ile exynos arasında bu farkı %10, %15'tir atıyorum.

samsung islemcinin kaynak kodlarini vermiyor bu durumun octaliya faydasi yok arkadasim.bosuna zil calip oynamayin

arkadaşım bende octalı s4 olduğuna karşı bi inancınız falan mı var? s3'ün kaynak kodları da yok ama nexus'tan kod alıp port ediliyor. nasıl yapılıyor? ayrıca s3'te kodlar paylaşılmadı ama benim bildiğim s4'ünkiler paylaşılacak. tepki çekti çünkü, xda'dakiler çok uğraştılar bununla.

Yaw he he. Samsung da xda'nın demesiyle kod dağıtıyor. Her şeyi sen biliyon. Samsung 1 liranin hesabını yapacak bir firma. Hiçbir şeyi bedava dağıtmaz aklına sok bunu.
orhanyıldız 17.5.2013 15:17:10
Türkiyeye gelmez bu. Ayrıca Touchwiz gibi dandik arayüz yerine saf androidi tercih ederim.
vires 17.5.2013 11:31:55
Marka önemli samsung ve apple dışında ürün almıycaksın hem ikinci elde hiç oluyor hem de ürünlerinin arkasında durmuyorlar yeni ürün çıkınca bütün desteklerini çekiyorlar.
Chandler Bing 17.5.2013 11:15:38
quote:

Orijinalden alıntı: yunus88


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.

Hiçte kalıp gibi değil. İşlemci değişti mi her şey değişiyor. Boşuna Windows Phone 8 platformunda bütün modellerin işlemcisi aynı değil. 2 dakikada uyarlanacak bir durum olsa Microsoft işlemcileri serbest bırakırdı. Aynı model telefonun romu bile bir başka telefonda sorun çıkartıyorken işlemciler farklıyken sorun çıkmaz demek saçma. Bildiğiniz apayrı bir telefon olacak. Denemesi bedava Amerika için çıkan s4 romunu at bakalım telefonuna çalışıyor mu.

ben ne dedim? s600'le bu çıkacak telefonun işlemcisi de gpusu da rami de aynı. ona kalıp gibi alınıp koyulacak. octa bekler biraz daha dedim. ama iki model birbirinden çok uzak değil. ikisi de aynı ui'yi, aynı özellikleri sunan farklı romlar kullanıyorlar ki bu romların da çok büyük farkları yoktur. yani htc one ile s4 arasındaki kod tamamen farklıysa s600 ile exynos arasında bu farkı %10, %15'tir atıyorum.

samsung islemcinin kaynak kodlarini vermiyor bu durumun octaliya faydasi yok arkadasim.bosuna zil calip oynamayin

arkadaşım bende octalı s4 olduğuna karşı bi inancınız falan mı var? s3'ün kaynak kodları da yok ama nexus'tan kod alıp port ediliyor. nasıl yapılıyor? ayrıca s3'te kodlar paylaşılmadı ama benim bildiğim s4'ünkiler paylaşılacak. tepki çekti çünkü, xda'dakiler çok uğraştılar bununla.
nomenore 17.5.2013 10:57:19
quote:

Orijinalden alıntı: yunus88


quote:

Orijinalden alıntı: nomenore


quote:

Orijinalden alıntı: yunus88


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.

Hiçte kalıp gibi değil. İşlemci değişti mi her şey değişiyor. Boşuna Windows Phone 8 platformunda bütün modellerin işlemcisi aynı değil. 2 dakikada uyarlanacak bir durum olsa Microsoft işlemcileri serbest bırakırdı. Aynı model telefonun romu bile bir başka telefonda sorun çıkartıyorken işlemciler farklıyken sorun çıkmaz demek saçma. Bildiğiniz apayrı bir telefon olacak. Denemesi bedava Amerika için çıkan s4 romunu at bakalım telefonuna çalışıyor mu.

ben ne dedim? s600'le bu çıkacak telefonun işlemcisi de gpusu da rami de aynı. ona kalıp gibi alınıp koyulacak. octa bekler biraz daha dedim. ama iki model birbirinden çok uzak değil. ikisi de aynı ui'yi, aynı özellikleri sunan farklı romlar kullanıyorlar ki bu romların da çok büyük farkları yoktur. yani htc one ile s4 arasındaki kod tamamen farklıysa s600 ile exynos arasında bu farkı %10, %15'tir atıyorum.

samsung islemcinin kaynak kodlarini vermiyor bu durumun octaliya faydasi yok arkadasim.bosuna zil calip oynamayin

Octa li versiyonlara uymuyor diye sen zil calip oynayacak durumdasin masallah sevinmekte haram oldu arkadas nedir bu fan lik olaylari ilerde samsung kaynak kodlarini gelistiricilere dagitirsa bu sefer de hayir olamaz diye yuruyus duzenler bu insanlar alinganlik yok tartisma yok espiri

benim aslinda kizdigim sey sizler degilsiniz google a kiziyorum ben.android dunyasinin neredeyse tamami samsung.sen ustune boyle bir sey yaparsan sony htc lg asus gibi firmalari oldurursun

Bende sakasindayim aslinda bu guncelleme olayi android te cok cirkin senede bir buyuk bir guncelleme olacak oda saglam olacak ve tum cihazlara verilecek onun harici firmalar kendi cihazlari icin kamera ses vs gibi seyler icin ufak ufak guncellemeleri vermesi olmali
yunus88 17.5.2013 10:54:32
quote:

Orijinalden alıntı: nomenore


quote:

Orijinalden alıntı: yunus88


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.

Hiçte kalıp gibi değil. İşlemci değişti mi her şey değişiyor. Boşuna Windows Phone 8 platformunda bütün modellerin işlemcisi aynı değil. 2 dakikada uyarlanacak bir durum olsa Microsoft işlemcileri serbest bırakırdı. Aynı model telefonun romu bile bir başka telefonda sorun çıkartıyorken işlemciler farklıyken sorun çıkmaz demek saçma. Bildiğiniz apayrı bir telefon olacak. Denemesi bedava Amerika için çıkan s4 romunu at bakalım telefonuna çalışıyor mu.

ben ne dedim? s600'le bu çıkacak telefonun işlemcisi de gpusu da rami de aynı. ona kalıp gibi alınıp koyulacak. octa bekler biraz daha dedim. ama iki model birbirinden çok uzak değil. ikisi de aynı ui'yi, aynı özellikleri sunan farklı romlar kullanıyorlar ki bu romların da çok büyük farkları yoktur. yani htc one ile s4 arasındaki kod tamamen farklıysa s600 ile exynos arasında bu farkı %10, %15'tir atıyorum.

samsung islemcinin kaynak kodlarini vermiyor bu durumun octaliya faydasi yok arkadasim.bosuna zil calip oynamayin

Octa li versiyonlara uymuyor diye sen zil calip oynayacak durumdasin masallah sevinmekte haram oldu arkadas nedir bu fan lik olaylari ilerde samsung kaynak kodlarini gelistiricilere dagitirsa bu sefer de hayir olamaz diye yuruyus duzenler bu insanlar alinganlik yok tartisma yok espiri

benim aslinda kizdigim sey sizler degilsiniz google a kiziyorum ben.android dunyasinin neredeyse tamami samsung.sen ustune boyle bir sey yaparsan sony htc lg asus gibi firmalari oldurursun
nomenore 17.5.2013 10:45:30
quote:

Orijinalden alıntı: yunus88


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.

Hiçte kalıp gibi değil. İşlemci değişti mi her şey değişiyor. Boşuna Windows Phone 8 platformunda bütün modellerin işlemcisi aynı değil. 2 dakikada uyarlanacak bir durum olsa Microsoft işlemcileri serbest bırakırdı. Aynı model telefonun romu bile bir başka telefonda sorun çıkartıyorken işlemciler farklıyken sorun çıkmaz demek saçma. Bildiğiniz apayrı bir telefon olacak. Denemesi bedava Amerika için çıkan s4 romunu at bakalım telefonuna çalışıyor mu.

ben ne dedim? s600'le bu çıkacak telefonun işlemcisi de gpusu da rami de aynı. ona kalıp gibi alınıp koyulacak. octa bekler biraz daha dedim. ama iki model birbirinden çok uzak değil. ikisi de aynı ui'yi, aynı özellikleri sunan farklı romlar kullanıyorlar ki bu romların da çok büyük farkları yoktur. yani htc one ile s4 arasındaki kod tamamen farklıysa s600 ile exynos arasında bu farkı %10, %15'tir atıyorum.

samsung islemcinin kaynak kodlarini vermiyor bu durumun octaliya faydasi yok arkadasim.bosuna zil calip oynamayin

Octa li versiyonlara uymuyor diye sen zil calip oynayacak durumdasin masallah sevinmekte haram oldu arkadas nedir bu fan lik olaylari ilerde samsung kaynak kodlarini gelistiricilere dagitirsa bu sefer de hayir olamaz diye yuruyus duzenler bu insanlar alinganlik yok tartisma yok espiri
yunus88 17.5.2013 10:39:17
quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.

Hiçte kalıp gibi değil. İşlemci değişti mi her şey değişiyor. Boşuna Windows Phone 8 platformunda bütün modellerin işlemcisi aynı değil. 2 dakikada uyarlanacak bir durum olsa Microsoft işlemcileri serbest bırakırdı. Aynı model telefonun romu bile bir başka telefonda sorun çıkartıyorken işlemciler farklıyken sorun çıkmaz demek saçma. Bildiğiniz apayrı bir telefon olacak. Denemesi bedava Amerika için çıkan s4 romunu at bakalım telefonuna çalışıyor mu.

ben ne dedim? s600'le bu çıkacak telefonun işlemcisi de gpusu da rami de aynı. ona kalıp gibi alınıp koyulacak. octa bekler biraz daha dedim. ama iki model birbirinden çok uzak değil. ikisi de aynı ui'yi, aynı özellikleri sunan farklı romlar kullanıyorlar ki bu romların da çok büyük farkları yoktur. yani htc one ile s4 arasındaki kod tamamen farklıysa s600 ile exynos arasında bu farkı %10, %15'tir atıyorum.

samsung islemcinin kaynak kodlarini vermiyor bu durumun octaliya faydasi yok arkadasim.bosuna zil calip oynamayin
Chandler Bing 17.5.2013 10:31:52
quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.

Hiçte kalıp gibi değil. İşlemci değişti mi her şey değişiyor. Boşuna Windows Phone 8 platformunda bütün modellerin işlemcisi aynı değil. 2 dakikada uyarlanacak bir durum olsa Microsoft işlemcileri serbest bırakırdı. Aynı model telefonun romu bile bir başka telefonda sorun çıkartıyorken işlemciler farklıyken sorun çıkmaz demek saçma. Bildiğiniz apayrı bir telefon olacak. Denemesi bedava Amerika için çıkan s4 romunu at bakalım telefonuna çalışıyor mu.

ben ne dedim? s600'le bu çıkacak telefonun işlemcisi de gpusu da rami de aynı. ona kalıp gibi alınıp koyulacak. octa bekler biraz daha dedim. ama iki model birbirinden çok uzak değil. ikisi de aynı ui'yi, aynı özellikleri sunan farklı romlar kullanıyorlar ki bu romların da çok büyük farkları yoktur. yani htc one ile s4 arasındaki kod tamamen farklıysa s600 ile exynos arasında bu farkı %10, %15'tir atıyorum.
siegfried 17.5.2013 10:17:45
quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.

Hiçte kalıp gibi değil. İşlemci değişti mi her şey değişiyor. Boşuna Windows Phone 8 platformunda bütün modellerin işlemcisi aynı değil. 2 dakikada uyarlanacak bir durum olsa Microsoft işlemcileri serbest bırakırdı. Aynı model telefonun romu bile bir başka telefonda sorun çıkartıyorken işlemciler farklıyken sorun çıkmaz demek saçma. Bildiğiniz apayrı bir telefon olacak. Denemesi bedava Amerika için çıkan s4 romunu at bakalım telefonuna çalışıyor mu.
Chandler Bing 17.5.2013 09:16:53
quote:

Orijinalden alıntı: enzomaresca

samsung s4 ün fiyasko olacağını sezdi bu yola gitti bence. htc one eğer bu kadar üretim sıkıntısı yaşamasa ezip geçmişti s4'ü. bakalım s4 google nasıl satış yapacak.

aynı s4 ve aynı htc one'dan mı bahsediyoruz? htc one da iyidir ama ezme falan, alakası yok...
Chandler Bing 17.5.2013 09:02:15
quote:

Orijinalden alıntı: siegfried


quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.

hayır, değil. s3'üm var ve hiç bir nexus romu kusursuz değil. birinde wifi çalışmaz, o düzelir kamera çalışmaz, o düzelir bilmem ne patlar. sorunlu yani. bir de zırt diye çıkmıyor. ama bu gerçekten 2 dk'da çıkacak. neden? çünkü telefonlar aynı bir kere. gerçi türkiye'dekiler octa, bu s600 cihazlara gelecek. octalar'a zırt diye gelmeyecektir nexus romu ama s600'lere saniyesinde gelecektir. çünkü bütün uzun süren kısım yazılımı telefona uydurmaya çalışmakla ve hatalarından arındırmakla geçiyor. e bu telefon da s4, o da s4. kalıp gibi al ver yapacaklar.
siegfried 17.5.2013 08:25:33
quote:

Orijinalden alıntı: dark dragon


quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.

Roma bakıcaksan her telefon nexus zaten.
dark dragon 17.5.2013 08:16:31
quote:

Orijinalden alıntı: siegfried

S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.

Merak etme 2 dk'da bunun rom'unu çıkarırlar hepsi nexus olur.
siegfried 17.5.2013 08:13:46
S4'u olanlar neden bu olaya seviniyor anlamadım. Google S4un ayrı bir modelini yayınlayacak. Sizin s4ler nexusa dönüşmeyecek.
Therocqula 17.5.2013 00:22:07
Galaxy S4'un TR versiyonu olanini alip da hunharca sevinenler neye seviniyorlar onu anlamadim ben Aldiklari cihazin Snapdragon 600 gpu'lu olan versiyon oldugunu mu saniyorlar acaba
enzomaresca 16.5.2013 23:44:07
samsung s4 ün fiyasko olacağını sezdi bu yola gitti bence. htc one eğer bu kadar üretim sıkıntısı yaşamasa ezip geçmişti s4'ü. bakalım s4 google nasıl satış yapacak.
WystRoupzt 16.5.2013 23:32:22
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?
Kim sallar sony yi dingil ?
Telefon bilgisi olanlar , kalite bekleyenler Senin gibi dingiller sallamaz
Evet xperia z de ki boguk ekran , sozde 13 mp olup standart resimler cekebilen , 5 inc ekran yapip telefonu galaxy s4 ve htc one dan cok daha buyuk ve kullanissiz yapan , 1 sene oncesinin donaninimi koyan firmadan bahsediyoruz dimi karisiklik olmasinda ? Kalite buysa kalsin. Sizde buraya gelip youtubedan its a sony videosu paylasip paylasip durun


en çok artıyı hak eden yorum.
kdrcnrbyrm 16.5.2013 20:25:53
Şu note 2yi de alsalar bu projeye çok makbule geçer.
MCErgun 16.5.2013 20:25:21
quote:

Orijinalden alıntı: bucuo

Merhaba, çocuklar, bu benim en sevdiğim telefon, ben aldım geçen hafta. Ben dünyanın en eşsiz eminim. Burada göstereceğim http://ltp.me/2k

bi tükkan açalım abime türkiye de?
-Deltoid- 16.5.2013 20:13:06
S4 aldım 1 hafta olmadı bu çıktı inşallah apple gibi bizide mağrur etmezlerde bizide alırlar belki nexus ailesine
mk2kill 16.5.2013 20:12:40
quote:

Orijinalden alıntı: nomenore

Galaxy s4 aldim bir hafta da nexus oldu :)


i9500 modelini aldıysan maalesef nexus falan olmadı. nexus programına dahil olan google play ustunden satılan snapdragon600 lu modeller. amerikadaki operatorler tarafından satılan diğer galaxy s4 lerde aynı donanımı taşıdıgı için nexus updateleri onlara da kolayca port edilir. ama i9500 un gpu ve cpu su farklı. samsung kodları palaşmadıgı sürece nexus updatelerini i9500 e yarım yamalak port edebilirler ancak.
sinergy 16.5.2013 20:04:55
google açık bir şekilde samsung'u kayırıyor diğer ortaklarının yanında. genelde orta-üst arası telefonlara verirdi. samsungun amiral gemisine vererek nexus u htc ve sony nin satışlarını aşırı baltalayacağı aşikar. neyse bi imkanım olsa nexus 4 ü alacam temiz temiz de...
saldagfb 16.5.2013 19:33:48
Kodları paylaşta s3 e portlayak google kardes . Sevinçten dök bizi sokaklara
BurayaNeYazıyoruz 16.5.2013 18:56:34
Allahım nolur s4 mini de nexus projesi kapsamına girsin :(
aqawasazax 16.5.2013 18:07:45
arkadaşlar s4 ve note 2 arasında kaldım bu özellikle birlikte ne geldi tam anlayamadım yardımcı olur musunuz ? s4 ü almanyadan alabilirim.
Kotaless 16.5.2013 17:22:04
quote:

Orijinalden alıntı: bucuo

Merhaba, çocuklar, bu benim en sevdiğim telefon, ben aldım geçen hafta. Ben dünyanın en eşsiz eminim. Burada göstereceğim http://ltp.me/2k

Sen var getirmek M2S Türkiye?


Çinliler bile reklam yapıyor bu sitede.
DH Misafiri 16.5.2013 16:36:58
Abi benim anlamadığım nexus 5 çıkmayacakmı o hevesle beklediğimiz snapdragon 800 3 gb ram 40k video çekebilen rüya telefon sadece hayal mahsulumuymusmu :D
bucuo 16.5.2013 14:29:30
Merhaba, çocuklar, bu benim en sevdiğim telefon, ben aldım geçen hafta. Ben dünyanın en eşsiz eminim. Burada göstereceğim http://ltp.me/2k
Emir 16.5.2013 14:11:55
saf android in arayüz pek hoş değil sanki.touchwiz ve samsung un yazılımlarını seven tek ben miyim bir de şu an yavaş bir telefon mu s4
ec38 16.5.2013 13:59:01
Sirf xperia z taraftarlarini kudurtttugu icin sevindim bu habere :D
RMDuman 16.5.2013 12:58:35
S4 için çok iyi haber, Nexsus G kullanmışlığım var. Samsung'un vasat arayüzünden çok daha iyi.
kesbi 16.5.2013 12:54:53
Zaten bende de ipod 5 32 gb var ve 20-30 şarkı 20-30 resim var ve gerisi oyun uygulama dolu. İlk fırsatta satıp 64'lüğünü alacağım. Çünkü nne vidyo ne müzik atacak yer yok. Yolculukalrda dizi veya görsel eğitim vidyoları izlemek istiyorum ama malesef yer yok. Cihazda yer olmadığından var olan bi çok potansiyeli kullanamayorum. Anlatmak istediğim de buydu. Daha fazlasını dolurabliyorsanız olmadığı için kullanamadığınız pek çok şey oluyor. Sizin aksinize benim steam hesabımda en az 50 oyun olmasına rağmen son 2 aydır bilgisayarda oyun oynamıyorum. Hatta şuan 1-2 oyun dışında oyun bile kurulu değil. Daha sipariş veridğimde asphalt 7, most wanted toplam 2 doalra satın aldı mve alınca rr3 de kurdum. SAdece araba yarışı oynamak için bu 3'ünü direk kurdum ve 5 gb gitti bile. Mobil cihazlarda sıkılınca cihazı çıkarıp oynayıp kapatmak çok daha pratik oluyor. Dinlenirken veya bişeyleri beklerken vakit geçiyor. Kaldıki oyunu geçtim bu cihazlar saniyede bilmem kaç tane bilmem kaç mp resim çekebiliyorlar, full hd vidyo çekiyorlar vs. ama hafıza yüzünden biçoğumuz bunları ya kullanmıyor ya da ayarlarını düşürüyorki çok yer kaplamasın. Sonuç itibariyle 2000 liralık cihaz biçok şeye izin verecekken ve bunları yapacak kapasitesi varken yer olmadığı için pek bişey yapılamıyor. Şuan akıllı telefonlarla torrent bile kullanıp takip ettiğiniz yabancı dizileri indirip tvye kablosuz görüntü vererek oturduğunuz yerden izlemek, durdurup oynatmak mümkün, kablosuz klavye ile yine tv üzerinden nette gezmek mümkün vs. vs. Bu tür cihazların böyle üst düzey özellikleri kullanılmayacaksa zaten alınmamalı bence. Alınıyorsa da en az 2 yıl kullanılmalı. Ama ben aldığım cihazın etinden sütünden her türlü sonuna kadar yararlanmak isterim. O yüzden bu fiyata 16lık hiç üretilmemeliydi. Hızlı fiyat düşüşü de bunu doğruluyorki inşallah baskı artarsa 16lığı piyasadan çekecekler. Bu yavaşlama vs. biraz da samsungtan kaynaklı bence. S3 kullandım biliyorum menüde bile takılmalar donmalar hele rehber olayı zaten ayyuka çıktı 2-3 saniye bile beklediğim oluyordu açılması için. Üstelik nete bağlı bile değilken. Sonuç itibariyle bu hafıza kısıtını ister apple, ister google, isterse samsung yapsın bu tür cihazlar için 2013 yılında bu fiyata tam bir garabettir. 4-5 yıllık tuşlu nokialara bile 32 gb kart takılıyordu. Aradan yılalr geçti ama geldiğimiz drum 8 gb nexus 7 gibi örnekler. S4 alınacak ve uzun süre kullanılacaksa en en kötü 32lik alınmalı diyorum. 16lık bence çok hızlı ucuzlayacak.

@Pulstar
fetih51 16.5.2013 12:41:12
Sitenin en çok okunan haberlerinin arasında yer alan bir haberde karşılıklı hakaret içeren yorumlar yapılıyor ve Donanımhaber de buna göz yumuyor hatta çanak tutuyor. Pes.
Pulstar 16.5.2013 12:17:44
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

16 gb hiçbir telefon ilgimi çekmiyor. 32 veya 64lüklerin ucuzlamasını bekleyeceğiz.

16 GB Galaxy S4 TouchWiz ile yetersiz.

Ancak Nexus programıyla ve hafıza kartı desteğiyle bol bol yeterli olacaktır.

Çünkü JellyBean ile cihazlar bölünmüş değil, iOS gibi bütün hafıza ile geliyor.

Bunun yanı sıra iOS'in aksine hafıza kartı desteği var.

Her ne kadar uygulama kurulamasa da medya ve dökümanlarını hafıza kartına attın mı kalan alan bol bol yeterli olacaktır.



Malesef öyle değil. Saf android bile olsa işe yaramaz 16lık. Zira arkadaşımda nexus 4 var ve yanlış hatırlamıyorsam ilk aldığında 13 buçuk gb boş yer vardı. Bu kadar yerle ben hiçbişey yapamam. Ha bişey kurmayacaksam, oyun oynamayacaksam niye oyun bilgisayarı parasını bir telefona vereyimki. Ben s3 alıp 3 ay bile kullanamayıp sattım. En büyük neden bu hafıza sorunuydu. Onda 11,78 gb yer kalmıştı bana ve ilk gün doldu. Sonra ne yapmaya kalksam hafıza dolu diyor ve üstte simge çıkıyordu. Çok sinir bozucuydu. Tam dolu olunca ekstra yavaşlıyor. Zaten 700mb filan kala dolu diyor browser vs. için ayırıyor bir kısmını. Yani demem o ki 16lık s4 çıkarılması hataydı ve yonga üreten bir firma olarak pekala 64'ten başlatarak büyük rekabet yaratabilirlerdi ama o zaman seneye kime satacağız diye düşünüp mahsus böyle yaptılar. Bu haliyle 16lık çok hızlı ucuzlayacak diye düşünüyorum. Zira rakipler hep en kötü 32 ile gelecekler. One ve z şimdiden böyle. Peşinden g2, hanomi vs. geliyor.

Kuracağın oyunlar da önemli. Bende Nexus 7 var. 16 GB boyutunda ve 13 GB ile geliyor.

6.24 GB uygulama var.
Bunlardan 59 tanesi irili-ufaklı oyunlar.
2.37 GB boş alan var.

Cihazda harici hafıza desteği olmuş olsaydı çok daha rahat olurdu.

Medyalarımı, belgelerimi ve uygulama kurulum dosyalarını oraya eklerdim ve şu an rahat 4-5 GB boş alanım olurdu. Bunu demek istedim.

Nihayetinde herkes oyun için almıyor. Doğrusu ben telefonda büyük boyutlu oyunları oynamıyorum. Çünkü ekran küçük kalıyor. Onun için Nexus 7 veya iPad'i tercih ediyorum.

Bir de tecrübelerime dayanarak söylüyorum. değil 32 GB, 64 GB bile alınsa yine dolduruluyor. Ben de 64 GB iPad 4 var. 5 GB kadar boş alan var. Nexus 7'nin aksine müzik ve/veya video hiç yüklemedim. Bir sürü oyun var doğru düzgün oynadığım yok. Ondan önce 32 GB iPad 3 vardı, yetersiz diye 64 GB iPad 4 aldım ve değişen bir şey olmadı ve üstüne üstlük iOS ve daha hızlı bir işlemciye sahip olmasına rağmen hantallaşma 32 GB iPad 3'ten fazla. Şimdi 128 GB çıktı ve bu tecrübelerim nedeniyle uzak duruyorum. Çünkü onda da aynı şeylerin olacağına adım gibi eminim.

Şimdi burada çok kişi 32 veya 64 GB cihazlara özeniyor. Aldıktan bir süre sonra benim dediklerimin aynısını hatta daha fazlasını yaşayacaklar. Çünkü Android yapısı itibariyle iOS'ten çok çook hantal bir sistem.
alexmason78 16.5.2013 11:24:34
Gerçekten Nexus arayüzü telefona ayrı bir hava katıyor bence çok güzel olmuş S4 kullanıcısı olmadığım halde çok sevindim.
-OD- 16.5.2013 10:55:57
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir. Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu. S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var. 8 cekirdek diye kandirmasina gerek yok zaten xperia z gecen senenin donanimini kullaniyor sen neyden bahsediyosun ? Bir de gelmis bana telefon bilgisi yok der ama kendisi daha xperia z nin donanimini bilmiyor. Xperia z galaxy s4 den daha iyi fotograf ceker cumlenle zaten herseyi batirdin sana daha cevap vermeyi gerek gormuyorum. htc one iyidir benim de seceneklerim arasinda.


Sonynin balon ekranı bile kaliteli be!
http://www.youtube.com/watch?v=P1OoNrwIEcw

bu videoyada bir kılıf uydururlar
swat882 16.5.2013 10:29:30
rom yüklemeden exynos octa 5 işlemcili s4 lere resmi olarak yüklenebilecek mi? ve güncellemeleri resmi olarak alabilecek miyiz?

cm10 rom yüklemekten sıkıldım....
carter 16.5.2013 10:17:37
S4 bu gelişmeyle bir kaç milyon daha fazladan telefon satar.
kesbi 16.5.2013 10:02:57
quote:

Orijinalden alıntı: oguz6577

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi 16 gb hiçbir telefon ilgimi çekmiyor. 32 veya 64lüklerin ucuzlamasını bekleyeceğiz.
16 GB Galaxy S4 TouchWiz ile yetersiz. Ancak Nexus programıyla ve hafıza kartı desteğiyle bol bol yeterli olacaktır. Çünkü JellyBean ile cihazlar bölünmüş değil, iOS gibi bütün hafıza ile geliyor. Bunun yanı sıra iOSin aksine hafıza kartı desteği var. Her ne kadar uygulama kurulamasa da medya ve dökümanlarını hafıza kartına attın mı kalan alan bol bol yeterli olacaktır.
Malesef öyle değil. Saf android bile olsa işe yaramaz 16lık. Zira arkadaşımda nexus 4 var ve yanlış hatırlamıyorsam ilk aldığında 13 buçuk gb boş yer vardı. Bu kadar yerle ben hiçbişey yapamam. Ha bişey kurmayacaksam, oyun oynamayacaksam niye oyun bilgisayarı parasını bir telefona vereyimki. Ben s3 alıp 3 ay bile kullanamayıp sattım. En büyük neden bu hafıza sorunuydu. Onda 11,78 gb yer kalmıştı bana ve ilk gün doldu. Sonra ne yapmaya kalksam hafıza dolu diyor ve üstte simge çıkıyordu. Çok sinir bozucuydu. Tam dolu olunca ekstra yavaşlıyor. Zaten 700mb filan kala dolu diyor browser vs. için ayırıyor bir kısmını. Yani demem o ki 16lık s4 çıkarılması hataydı ve yonga üreten bir firma olarak pekala 64ten başlatarak büyük rekabet yaratabilirlerdi ama o zaman seneye kime satacağız diye düşünüp mahsus böyle yaptılar. Bu haliyle 16lık çok hızlı ucuzlayacak diye düşünüyorum. Zira rakipler hep en kötü 32 ile gelecekler. One ve z şimdiden böyle. Peşinden g2, hanomi vs. geliyor.


Şöyleki adamların yapmaya çalıştığı şu bir ekosistem oluşturup bu telefonları yada diğer android cihazları fln hep bir bulut altında toplayıp herşeyi bulut bilişime yönlendirip yepyeni bir alan yapmak istiyorlar... Amaç senin oyun oynaman değil amaç asker yapmak ve daha fazla para kazanmak için seni sisteme alıştırmak... Ondan sonrada şu olacak sen dosyalarını bilgilerini evde tutmak yerine bulut depolarda tutucaksın bu bilgi için bi süre sonra ayrı bir aylık meblağ ödeyeceksin vs.vs. yani olay çok büyük ve geleceğe dönük birşey... Kimse senin oyunla uğraşmanla yada daha iyi oyun oynamanla ilgilenmiyor :)

Bunu yapmaları için adam gibi heryerde çeken hızlı ve kotasız net gerekir. Bunu Türkiye'de 15 yıla bile yapamazlar yani. Beni düşünmeyeni ben zerre düşünmem zaten merak etme. Önümüzdeki 10 yıl bir daha s3 faciasından sonra samsung almayacağım mesela. Müşteri odaklı olmayan ve müşterinin isteklerine cevap vermeyen firmaların sonu bellidir. Parası çok olduğu veya hava atmak için hep en üst seviye telefon kullananlara zaten hava hoş. S4 alır s5 alır alo der internette gezer kapatır. Tam anlamıyla akıllı cihaz gibi, hatta artık tablet ve dizüstünün yerine geçmeye başlayacak şekilde kullanan, yakında tv'ye bağlayıp klavye mouse ile bilgisayar kullanmayı bile minimuma indirecek bir kitle de var.
oguz6577 16.5.2013 09:45:58
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi 16 gb hiçbir telefon ilgimi çekmiyor. 32 veya 64lüklerin ucuzlamasını bekleyeceğiz.
16 GB Galaxy S4 TouchWiz ile yetersiz. Ancak Nexus programıyla ve hafıza kartı desteğiyle bol bol yeterli olacaktır. Çünkü JellyBean ile cihazlar bölünmüş değil, iOS gibi bütün hafıza ile geliyor. Bunun yanı sıra iOSin aksine hafıza kartı desteği var. Her ne kadar uygulama kurulamasa da medya ve dökümanlarını hafıza kartına attın mı kalan alan bol bol yeterli olacaktır.
Malesef öyle değil. Saf android bile olsa işe yaramaz 16lık. Zira arkadaşımda nexus 4 var ve yanlış hatırlamıyorsam ilk aldığında 13 buçuk gb boş yer vardı. Bu kadar yerle ben hiçbişey yapamam. Ha bişey kurmayacaksam, oyun oynamayacaksam niye oyun bilgisayarı parasını bir telefona vereyimki. Ben s3 alıp 3 ay bile kullanamayıp sattım. En büyük neden bu hafıza sorunuydu. Onda 11,78 gb yer kalmıştı bana ve ilk gün doldu. Sonra ne yapmaya kalksam hafıza dolu diyor ve üstte simge çıkıyordu. Çok sinir bozucuydu. Tam dolu olunca ekstra yavaşlıyor. Zaten 700mb filan kala dolu diyor browser vs. için ayırıyor bir kısmını. Yani demem o ki 16lık s4 çıkarılması hataydı ve yonga üreten bir firma olarak pekala 64ten başlatarak büyük rekabet yaratabilirlerdi ama o zaman seneye kime satacağız diye düşünüp mahsus böyle yaptılar. Bu haliyle 16lık çok hızlı ucuzlayacak diye düşünüyorum. Zira rakipler hep en kötü 32 ile gelecekler. One ve z şimdiden böyle. Peşinden g2, hanomi vs. geliyor.


Şöyleki adamların yapmaya çalıştığı şu bir ekosistem oluşturup bu telefonları yada diğer android cihazları fln hep bir bulut altında toplayıp herşeyi bulut bilişime yönlendirip yepyeni bir alan yapmak istiyorlar... Amaç senin oyun oynaman değil amaç asker yapmak ve daha fazla para kazanmak için seni sisteme alıştırmak... Ondan sonrada şu olacak sen dosyalarını bilgilerini evde tutmak yerine bulut depolarda tutucaksın bu bilgi için bi süre sonra ayrı bir aylık meblağ ödeyeceksin vs.vs. yani olay çok büyük ve geleceğe dönük birşey... Kimse senin oyunla uğraşmanla yada daha iyi oyun oynamanla ilgilenmiyor :)
weneorn 16.5.2013 09:45:20
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

16 gb hiçbir telefon ilgimi çekmiyor. 32 veya 64lüklerin ucuzlamasını bekleyeceğiz.

16 GB Galaxy S4 TouchWiz ile yetersiz.

Ancak Nexus programıyla ve hafıza kartı desteğiyle bol bol yeterli olacaktır.

Çünkü JellyBean ile cihazlar bölünmüş değil, iOS gibi bütün hafıza ile geliyor.

Bunun yanı sıra iOS'in aksine hafıza kartı desteği var.

Her ne kadar uygulama kurulamasa da medya ve dökümanlarını hafıza kartına attın mı kalan alan bol bol yeterli olacaktır.



Malesef öyle değil. Saf android bile olsa işe yaramaz 16lık. Zira arkadaşımda nexus 4 var ve yanlış hatırlamıyorsam ilk aldığında 13 buçuk gb boş yer vardı. Bu kadar yerle ben hiçbişey yapamam. Ha bişey kurmayacaksam, oyun oynamayacaksam niye oyun bilgisayarı parasını bir telefona vereyimki. Ben s3 alıp 3 ay bile kullanamayıp sattım. En büyük neden bu hafıza sorunuydu. Onda 11,78 gb yer kalmıştı bana ve ilk gün doldu. Sonra ne yapmaya kalksam hafıza dolu diyor ve üstte simge çıkıyordu. Çok sinir bozucuydu. Tam dolu olunca ekstra yavaşlıyor. Zaten 700mb filan kala dolu diyor browser vs. için ayırıyor bir kısmını. Yani demem o ki 16lık s4 çıkarılması hataydı ve yonga üreten bir firma olarak pekala 64'ten başlatarak büyük rekabet yaratabilirlerdi ama o zaman seneye kime satacağız diye düşünüp mahsus böyle yaptılar. Bu haliyle 16lık çok hızlı ucuzlayacak diye düşünüyorum. Zira rakipler hep en kötü 32 ile gelecekler. One ve z şimdiden böyle. Peşinden g2, hanomi vs. geliyor.

Lte versiyonunda halihazırda 16/32/64 versiyonlar var. Yani satışa çıkınca bu opsiyonlardan en az biriyle daha piyasaya çıkabileceğini düşünüyorum...
mk2kill 16.5.2013 09:35:45
quote:

Orijinalden alıntı: Luffy_WB

Bu haber muhteşem oldu S4 her ne kadar tasarım olarak kalite olarak beğenmesem de performans olarak hafıza kartı desteği ve benim için en önemlisi çıkartılabilir batarya ile bir de Nexus desteği aklımda soru kalmadı benim için S4 en iyisi artık


haberi yanlış anlamışsınız. nexus programına katılan sadece google play storedan satacagı galaxy s4 ler. amerika piyasasında satılan diğer S4 ler de snapdragon 600 platformında oldugu için kolayca onlara port edilebilir .Fakat turkiyede satılan i9500 modeli başka gpu ve cpu kullandıgı için nexus programındaki yazılım güncellemelirinden faydalanamaz. samsung işlemci detalarını ve kaynak kodlarını 3. partilerle paylaşmadığı için yapılan port denemeleri de tam verimli olmaz. ben galaxy s4 alacak olsam amerikada satılan modelini tercih ederim. performansı exynosun gerisinde olsa da en azından gelecekdeki guncellemeri garantilemiş olurum.
mamilan 16.5.2013 08:57:48
Yeminlen tatından yenmez :D
kesbi 16.5.2013 08:45:12
quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

16 gb hiçbir telefon ilgimi çekmiyor. 32 veya 64lüklerin ucuzlamasını bekleyeceğiz.

16 GB Galaxy S4 TouchWiz ile yetersiz.

Ancak Nexus programıyla ve hafıza kartı desteğiyle bol bol yeterli olacaktır. [:'(]

Çünkü JellyBean ile cihazlar bölünmüş değil, iOS gibi bütün hafıza ile geliyor.

Bunun yanı sıra iOS'in aksine hafıza kartı desteği var.

Her ne kadar uygulama kurulamasa da medya ve dökümanlarını hafıza kartına attın mı kalan alan bol bol yeterli olacaktır.



Malesef öyle değil. Saf android bile olsa işe yaramaz 16lık. Zira arkadaşımda nexus 4 var ve yanlış hatırlamıyorsam ilk aldığında 13 buçuk gb boş yer vardı. Bu kadar yerle ben hiçbişey yapamam. Ha bişey kurmayacaksam, oyun oynamayacaksam niye oyun bilgisayarı parasını bir telefona vereyimki. Ben s3 alıp 3 ay bile kullanamayıp sattım. En büyük neden bu hafıza sorunuydu. Onda 11,78 gb yer kalmıştı bana ve ilk gün doldu. Sonra ne yapmaya kalksam hafıza dolu diyor ve üstte simge çıkıyordu. Çok sinir bozucuydu. Tam dolu olunca ekstra yavaşlıyor. Zaten 700mb filan kala dolu diyor browser vs. için ayırıyor bir kısmını. Yani demem o ki 16lık s4 çıkarılması hataydı ve yonga üreten bir firma olarak pekala 64'ten başlatarak büyük rekabet yaratabilirlerdi ama o zaman seneye kime satacağız diye düşünüp mahsus böyle yaptılar. Bu haliyle 16lık çok hızlı ucuzlayacak diye düşünüyorum. Zira rakipler hep en kötü 32 ile gelecekler. One ve z şimdiden böyle. Peşinden g2, hanomi vs. geliyor.
ardaalisahin 16.5.2013 08:39:37
nexuslar ulkemizde hep fahis fiyatlarla satiliyor fiyatlari da kolay kolay inmiyor
Krone 16.5.2013 08:37:08
güzel olmuş
weneorn 16.5.2013 08:20:02
quote:

Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

quote:

Orijinalden alıntı: weneorn

quote:

Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

Çok güzel bir haber. Umarım nexus 4 ün fiyatına düşmesi yönünde etkisi olur. Aynı zamanda diğer markaların üst model cihazları içinde aynı yönde umutlarım. Hem de benim gibi marka arayüzlerinden nefret edenler için iyi bir üst seviye android telefon deneyimi olur. Bu arada marka funlarının tartışması için ufak bir topic açılsa da boş yorum okumaktan kurtulsak iyi olur. Bu tür haber başlıklarında olmasa bu tip yorumlar en azından.

Nexus 4 ün fiyatı zaten 350 dolar, bu cihaz 450 den çıksaydı kesin düşerdi ama 650 dolarken düşüremez. Keşke düşürebilseydi ama ...

Orası öyle ama zaten Türkiye fiyatı malum nexus 4 ün. Ayrıca yeni bir üst model geliyor sonuçta. Satış politikası olarak fiyat düşmese bile rekabet açısından bir miktar oynayacaktır bence.

Fakat bu s4 sadece Amerikan Lte versiyonuna çıkacak. Tr piyasasına girmeyecek...
eghnacr 16.5.2013 07:04:30
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: eghnacr

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: eghnacr

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka