TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24602 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Google: 900 milyon Android aktive edildi, 48 milyar uygulama indirildi Google'ın yeni oyun servisleri devreye girdi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (146) YORUM YAZ

tarafından 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S4, Google tarafından Nexus programına alındı
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
146
 
 
Google’ın devam etmekte olan I/O etkinliği çerçevesinde duyurusu yapılan sürpriz gelişmelerden biri de Galaxy S4’ün, standart Android arayüzü ile birlikte Google tarafından kullanıma sunulacak olması. Geliştirici versiyonu olarak ta tanımlanan Galaxy S4’ün Google versiyonu, Nexus Deneyimi’nien iyi şekilde yansıtacak şekilde "TouchWIZ" arayüzü olmadan standart Android ilegelecek.

Google Play Store’da 26 Haziran’da satışa sunulacak GalaxyS4 "Geliştirici Versiyonu", 4G LTE desteği sunacak dolayısıyla Snapdragon 600 işlemcisiyle gelecek. Depolama kapasitesi 16GB olan Android 4.2’li akıllıtelefonda, bootloader ise tamamiyle açık yani telefon üzerine geliştiriciler tarafından hazırlanan farklı yazılım platformlarını kurmak mümkün olabilecek. Samsung Galaxy S4 yaşanan bu gelişmeler sonrasında, Android’le ilgili yeni sürüm güncellemelerini Nexus serisi akıllı telefonlar kadar hızlı bir süre zarfında alma yeteneğine kavuşmuş olacak, en azından Snapdragon 600 işlemcili versiyon için bundan bahsedebiliriz.

Galaxy S4 "Geliştirici Versiyonu", Google tarafınan  649 dolarlık fiyat ilesatışa sunulacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
Luffy_WB 15.5.2013 20:27:24
Bu haber muhteşem oldu S4 her ne kadar tasarım olarak kalite olarak beğenmesem de performans olarak hafıza kartı desteği ve benim için en önemlisi çıkartılabilir batarya ile bir de Nexus desteği aklım
...
Yorumun devamı ▼
+25
bozok_53_45 15.5.2013 20:49:37
bu sene telefona 2 bin verecek adam s4den başkasına bakmasıın canı yanar +18
Pekka 15.5.2013 20:48:29
Evet xperia z de ki boguk ekran , sozde 13 mp olup standart resimler cekebilen , 5 inc ekran yapip telefonu galaxy s4 ve htc one dan cok daha buyuk ve kullanissiz yapan , 1 sene oncesinin donaninimi
...
Yorumun devamı ▼
+16
furkant1 15.5.2013 21:04:45
Hocam ben fan falan degilim ama Z'nin ekran gercekten boguk. Gercek falan degil rahatsiz ediyor insani. Ekraninin da cizilme testlerini izledim, durum gercekten cok kotuydu.
...
Yorumun devamı ▼
+7
PlayMakers 15.5.2013 20:31:55
Cok daha yuksek performansli bir cihaz olacagina eminim.

Bir de motorola nexus gorsek bu tanitimda cok guzel olurdu. Birak samsung u lg yi de oz evladina yatirim yap artik google.
+6
Not Today! 15.5.2013 20:42:54
S4'e plasitk deyip taşlayanlar mağazalarda ön safları tutuyorlarmış. +5
Pekka 15.5.2013 20:59:29
Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir. Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu. S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var. 8 cekirdek d
...
Yorumun devamı ▼
+5
OverClocK1ng 15.5.2013 23:46:53
Artık bu haberden sonra:

İt ürür, Galaxy S4 yürür...
+5
eghnacr 15.5.2013 22:08:24
Neyi araştırayım 20 cmden ekranmı kırılır
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Luffy_WB 15.5.2013 20:27:24
Bu haber muhteşem oldu S4 her ne kadar tasarım olarak kalite olarak beğenmesem de performans olarak hafıza kartı desteği ve benim için en önemlisi çıkartılabilir batarya ile bir de Nexus desteği aklımda soru kalmadı benim için S4 en iyisi artık +25
Düşünen Biri 15.5.2013 20:27:41
Samsung u zerre sevmem ama bu büyük başarı karşısında bize sadece tebrik etmek kalıyor. +2
EstrEmO 15.5.2013 20:28:35
Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :s +3
Nightmare70 15.5.2013 20:28:57
S4 satmaz satmaz diyorduk ,bunun üzerine artık baya bir satış rakamları yakalar +1
armanatilgan 15.5.2013 20:29:26
Madem yaptın bi iyilik tüm s4lere versene bu desteği. veya 5 büyük telefon ureticisinin amiral gemi modellerine 2 android minor/major guncelleme destegi ver. yapamayacagin sey degil bu google +1
xxxx1 15.5.2013 20:30:29
iki tarafda son derece karlı çıkar bu işten,zira donanım olarak da cihaz baya sıkı... 0
digimon52 15.5.2013 20:31:53
google ile neden beraber pos vermisler anlasildi.

nexus gelmesi bir seyi degisdirmicek. bana göre sizi bilmem.
0
PlayMakers 15.5.2013 20:31:55
Cok daha yuksek performansli bir cihaz olacagina eminim.

Bir de motorola nexus gorsek bu tanitimda cok guzel olurdu. Birak samsung u lg yi de oz evladina yatirim yap artik google.
+6
yunus88 15.5.2013 20:33:24
Google diğer Android cihaz ureticilerine rekabet şansı tanımıyor. Anlamak guç 0
nomenore 15.5.2013 20:33:59
Galaxy s4 aldim bir hafta da nexus oldu :) +3
wolf silver 15.5.2013 20:34:10
HTC ONE ve GALAXY S4 arasında kalmıstım eger google de galaxy s4 destek verse kesınlıkle galaxy s4 alırım... 0
Farwynd 15.5.2013 20:37:10
Yani USA versiyonu(snapdragon) ciddi bir geliştirici desteğine sahip olacak. Gerçi 30-40 milyon satan cihazın geliştiricisi zaten eksik olmaz orası ayrı. +1
cagataykoroglu 15.5.2013 20:37:55
s3 ü satıp ms4 alasım geldi :S +1
smart1978 15.5.2013 20:40:29
Sanırım i9500 lere gelmiyor. 0
burak0601 15.5.2013 20:42:31
htc one sahiplerini biraz üzebilir uzun vaded 0
ec865 15.5.2013 20:42:45
Her şey çok güzel ama bizde Exynos 5 Octa satıldığı için bize gelmez ki. Keşke bütün S4 sahiplerine bir seçenek sunulsaydı da isteyen istediğini kurabilseydi. +1
Not Today! 15.5.2013 20:42:54
S4'e plasitk deyip taşlayanlar mağazalarda ön safları tutuyorlarmış. +5
nomenore 15.5.2013 20:45:02
quote:

Orijinalden alıntı: smart1978

Sanırım i9500 lere gelmiyor.

Gelmemesi cok dogal zira lte olayi octa da mevcut degil ama bu gelistiricileri kesinlikle durdurmaz cok saglam ve saglikli port lar yakindir
0
The Tenth Doctor 15.5.2013 20:45:36
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?

Kim sallar sony yi dingil ?

Telefon bilgisi olanlar , kalite bekleyenler
Senin gibi dingiller sallamaz
-5
Pekka 15.5.2013 20:48:29
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?

Kim sallar sony yi dingil ?

Telefon bilgisi olanlar , kalite bekleyenler
Senin gibi dingiller sallamaz

Evet xperia z de ki boguk ekran , sozde 13 mp olup standart resimler cekebilen , 5 inc ekran yapip telefonu galaxy s4 ve htc one dan cok daha buyuk ve kullanissiz yapan , 1 sene oncesinin donaninimi koyan firmadan bahsediyoruz dimi karisiklik olmasinda ?

Kalite buysa kalsin.

Sizde buraya gelip youtubedan its a sony videosu paylasip paylasip durun
+16
bozok_53_45 15.5.2013 20:49:37
bu sene telefona 2 bin verecek adam s4den başkasına bakmasıın canı yanar +18
The Tenth Doctor 15.5.2013 20:56:14
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?

Kim sallar sony yi dingil ?

Telefon bilgisi olanlar , kalite bekleyenler
Senin gibi dingiller sallamaz

Evet xperia z de ki boguk ekran , sozde 13 mp olup standart resimler cekebilen , 5 inc ekran yapip telefonu galaxy s4 ve htc one dan cok daha buyuk ve kullanissiz yapan , 1 sene oncesinin donaninimi koyan firmadan bahsediyoruz dimi karisiklik olmasinda ?

Kalite buysa kalsin.

Sizde buraya gelip youtubedan its a sony videosu paylasip paylasip durun

Xperia Z'deki boğuk ekran gerçeği ,
Gs4'teki renkli ekran hayali temsil eder.
Xperia Z Son derece sağlam , Ekranı DragonTrail olan son derece dayanıklı bir cam.
Xperia Z Samsung gibi 8 Çekirdek diye kandırmıyor.
Xperia Z 13 MP doğru. Resim de çekemiyor. Çünkü onun adı Fotoğraf Ve GS4'ten çok daha iyi fotoğraf çeker.
NOT = 4EVER HTC ONE Diyorum
-13
Pekka 15.5.2013 20:59:29
Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir.

Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu.

S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var.

8 cekirdek diye kandirmasina gerek yok zaten xperia z gecen senenin donanimini kullaniyor sen neyden bahsediyosun ? Bir de gelmis bana telefon bilgisi yok der ama kendisi daha xperia z nin donanimini bilmiyor.

Xperia z galaxy s4 den daha iyi fotograf ceker cumlenle zaten herseyi batirdin sana daha cevap vermeyi gerek gormuyorum.

htc one iyidir benim de seceneklerim arasinda.
+5
olağan_şüpheli 15.5.2013 21:00:59
nexus 4 ün kamerasını güncelleseler yeterdi bana +1
orientem 15.5.2013 21:01:55
S3e de yapsa böyle bir şey lanet olası kodlarını vermiyo bari bunu yapsın yani 0
furkant1 15.5.2013 21:04:45
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?

Kim sallar sony yi dingil ?

Telefon bilgisi olanlar , kalite bekleyenler
Senin gibi dingiller sallamaz

Evet xperia z de ki boguk ekran , sozde 13 mp olup standart resimler cekebilen , 5 inc ekran yapip telefonu galaxy s4 ve htc one dan cok daha buyuk ve kullanissiz yapan , 1 sene oncesinin donaninimi koyan firmadan bahsediyoruz dimi karisiklik olmasinda ?

Kalite buysa kalsin.

Sizde buraya gelip youtubedan its a sony videosu paylasip paylasip durun

Xperia Z'deki boğuk ekran gerçeği ,
Gs4'teki renkli ekran hayali temsil eder.
Xperia Z Son derece sağlam , Ekranı DragonTrail olan son derece dayanıklı bir cam.
Xperia Z Samsung gibi 8 Çekirdek diye kandırmıyor.
Xperia Z 13 MP doğru. Resim de çekemiyor. Çünkü onun adı Fotoğraf Ve GS4'ten çok daha iyi fotoğraf çeker.
NOT = 4EVER HTC ONE Diyorum

Hocam ben fan falan degilim ama Z'nin ekran gercekten boguk. Gercek falan degil rahatsiz ediyor insani. Ekraninin da cizilme testlerini izledim, durum gercekten cok kotuydu.
+7
neo01470 15.5.2013 21:06:22
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir. Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu. S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var. 8 cekirdek diye kandirmasina gerek yok zaten xperia z gecen senenin donanimini kullaniyor sen neyden bahsediyosun ? Bir de gelmis bana telefon bilgisi yok der ama kendisi daha xperia z nin donanimini bilmiyor. Xperia z galaxy s4 den daha iyi fotograf ceker cumlenle zaten herseyi batirdin sana daha cevap vermeyi gerek gormuyorum. htc one iyidir benim de seceneklerim arasinda.

class değil glass :D sen bırak boşver herkes kendi seçimini kendi yapsın.
0
No Way Out 15.5.2013 21:07:38
Süper oldu. 0
memoseler 15.5.2013 21:08:22
Herşeyi bırakın zaten hızlı güncelleme veren Samsung gitti.... Tanıtım gününde güncelleme veren Google var önümüzde. Android 7'yi bile alır SGS4... Haberiniz olsun. Gerçekten adam gibi telefon yaptılar. Gerisini Apple düşünsün. +3
aydemir__black 15.5.2013 21:12:27
Bayağı S4 oldu, Zoom,Active,Geliştirici sürümü, LTE sürümü, Exynos sürümlüsü bunlar kullanıcının kafasını karıştırır. Samsung zaten çok model çıkarıyordu. S4 ile kendini aştı. +2
CooLasFcuK 15.5.2013 21:18:14
Yeni Nexus S4 oldu ha i9500 için de verirlerse muhteşem olur. Vermeseler bile kolayca port edilecektir artık. Nexus için çıkan saf android bile her telefona port edilirken sadece işlemci ve grafik birimi farklı olan bir S4'e rahatça port ederler. 0
MinPayne 15.5.2013 21:18:48
Note III'te alınırsa tadından yenmez :) 0
Darkimore 15.5.2013 21:27:34
Bu durum sony lg ve htcye agir darbe vurur. Zaten suan android piyasasinin yuzde 90 i samsung un elinde. Bir nevi android demek samsung demek. Acaba diyorum google samsung dışındaki firmalari gozden cikarip android i samsung a ozguleyebilirmi. Böyle bi durum olursa google ve samsung apple dan bile cok kazanır. Tekele bağlanabilir. Bu durumda 50 dolarlık tabletlerde vs. Android hayal olur. -4
manyakurt 15.5.2013 21:27:45
quote:

Orijinalden alıntı: furkant1

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?
Kim sallar sony yi dingil ?
Telefon bilgisi olanlar , kalite bekleyenler Senin gibi dingiller sallamaz
Evet xperia z de ki boguk ekran , sozde 13 mp olup standart resimler cekebilen , 5 inc ekran yapip telefonu galaxy s4 ve htc one dan cok daha buyuk ve kullanissiz yapan , 1 sene oncesinin donaninimi koyan firmadan bahsediyoruz dimi karisiklik olmasinda ? Kalite buysa kalsin. Sizde buraya gelip youtubedan its a sony videosu paylasip paylasip durun
Xperia Zdeki boğuk ekran gerçeği , Gs4teki renkli ekran hayali temsil eder. Xperia Z Son derece sağlam , Ekranı DragonTrail olan son derece dayanıklı bir cam. Xperia Z Samsung gibi 8 Çekirdek diye kandırmıyor. Xperia Z 13 MP doğru. Resim de çekemiyor. Çünkü onun adı Fotoğraf Ve GS4ten çok daha iyi fotoğraf çeker. NOT = 4EVER HTC ONE Diyorum
Hocam ben fan falan degilim ama Znin ekran gercekten boguk. Gercek falan degil rahatsiz ediyor insani. Ekraninin da cizilme testlerini izledim, durum gercekten cok kotuydu.


aynen. egimli bakışlarda ekran berbatlaşıyor iyice. s4 ile karşılaştırdım yok yani ekran çok kötü.
+3
The Tenth Doctor 15.5.2013 21:30:04
quote:

Orijinalden alıntı: furkant1


quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?

Kim sallar sony yi dingil ?

Telefon bilgisi olanlar , kalite bekleyenler
Senin gibi dingiller sallamaz

Evet xperia z de ki boguk ekran , sozde 13 mp olup standart resimler cekebilen , 5 inc ekran yapip telefonu galaxy s4 ve htc one dan cok daha buyuk ve kullanissiz yapan , 1 sene oncesinin donaninimi koyan firmadan bahsediyoruz dimi karisiklik olmasinda ?

Kalite buysa kalsin.

Sizde buraya gelip youtubedan its a sony videosu paylasip paylasip durun

Xperia Z'deki boğuk ekran gerçeği ,
Gs4'teki renkli ekran hayali temsil eder.
Xperia Z Son derece sağlam , Ekranı DragonTrail olan son derece dayanıklı bir cam.
Xperia Z Samsung gibi 8 Çekirdek diye kandırmıyor.
Xperia Z 13 MP doğru. Resim de çekemiyor. Çünkü onun adı Fotoğraf Ve GS4'ten çok daha iyi fotoğraf çeker.
NOT = 4EVER HTC ONE Diyorum

Hocam ben fan falan degilim ama Z'nin ekran gercekten boguk. Gercek falan degil rahatsiz ediyor insani. Ekraninin da cizilme testlerini izledim, durum gercekten cok kotuydu.

Z'nin ekranı amoled'in yanında biraz boğuk kalıyor ancak MBE2 özelliğini açtığınızda epey güzel oluyor. Siyahları baskın gösteriyor amoled
O yüzden fotoğraf , video vs. de Z daha üstün oluyor.
-6
stalker(1979) 15.5.2013 21:31:29
Google ilk defa bir Samsung galaxy serisini Nexus programına aldı. (galaxy nexus sayılmaz o zaten Google için üretilmişti.)
Böylelikle S4 iddiasını biraz daha artırdı. Bu arada bu HTC One'ı bulan hacı olacak herhalde hiçbir yerde yok:
0
The Tenth Doctor 15.5.2013 21:32:57
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir.

Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu.

S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var.

8 cekirdek diye kandirmasina gerek yok zaten xperia z gecen senenin donanimini kullaniyor sen neyden bahsediyosun ? Bir de gelmis bana telefon bilgisi yok der ama kendisi daha xperia z nin donanimini bilmiyor.

Xperia z galaxy s4 den daha iyi fotograf ceker cumlenle zaten herseyi batirdin sana daha cevap vermeyi gerek gormuyorum.

htc one iyidir benim de seceneklerim arasinda.

HTC One'a güncelleme geldi kamerası çok iyileşti 1-2 ay geçsin hele.
Gorilla glass'tan sonra GG2 geldi ne oldu ? 20CM'den düştü kırıldı ekranı tuzla buz
-4
Guhong01 15.5.2013 21:39:45
Umarim google ram kontrolunu basarir, sensorleri kapatmayi kolay hale getirirse bu cihaz basarili olur, yoksa normal s4 ten hic bi farki kalmaz. Donanim ve sensorlerle goz boyamaktansa yazilimsal olarak gelistirmeliler cihazlari 0
meego 15.5.2013 21:39:48
işte bu çok iyi oldu orjinal sürüm telefon eminim hızlanacaktır... 0
UnInvited_Guest 15.5.2013 21:41:22
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?

Kim sallar sony yi dingil ?

Telefon bilgisi olanlar , kalite bekleyenler
Senin gibi dingiller sallamaz

Evet xperia z de ki boguk ekran , sozde 13 mp olup standart resimler cekebilen , 5 inc ekran yapip telefonu galaxy s4 ve htc one dan cok daha buyuk ve kullanissiz yapan , 1 sene oncesinin donaninimi koyan firmadan bahsediyoruz dimi karisiklik olmasinda ?

Kalite buysa kalsin.

Sizde buraya gelip youtubedan its a sony videosu paylasip paylasip durun

Xperia Z'deki boğuk ekran gerçeği ,
Gs4'teki renkli ekran hayali temsil eder.
Xperia Z Son derece sağlam , Ekranı DragonTrail olan son derece dayanıklı bir cam.
Xperia Z Samsung gibi 8 Çekirdek diye kandırmıyor.
Xperia Z 13 MP doğru. Resim de çekemiyor. Çünkü onun adı Fotoğraf Ve GS4'ten çok daha iyi fotoğraf çeker.
NOT = 4EVER HTC ONE Diyorum

Photoshop cular gelmiş yine .Yahu S4 e laf sayacagina bir kere eline al da bak ekran ayarlarina .Ayarlarda adobe un ekran renk paletini görmüyorsan gel göstereyim sana .O renklere de gerçek dışı derseniz başka da birşey konusmaya gerek yok. Adamlar yapmış hala konusuyorsunuz . Nedir bu Samsung düşmanlığı ?
0
eghnacr 15.5.2013 21:47:15
İyide zaten clockwork modla nexus keyfini yaşıyoruz ne gerek varki -3
eghnacr 15.5.2013 21:49:05
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir.

Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu.

S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var.

8 cekirdek diye kandirmasina gerek yok zaten xperia z gecen senenin donanimini kullaniyor sen neyden bahsediyosun ? Bir de gelmis bana telefon bilgisi yok der ama kendisi daha xperia z nin donanimini bilmiyor.

Xperia z galaxy s4 den daha iyi fotograf ceker cumlenle zaten herseyi batirdin sana daha cevap vermeyi gerek gormuyorum.

htc one iyidir benim de seceneklerim arasinda.

HTC One'a güncelleme geldi kamerası çok iyileşti 1-2 ay geçsin hele.
Gorilla glass'tan sonra GG2 geldi ne oldu ? 20CM'den düştü kırıldı ekranı tuzla buz


20 CM ? Abartmadınmı sence yaklaşık 1.5 metreden düşürdüm bişey olmadı
0
The Tenth Doctor 15.5.2013 21:54:22
quote:

Orijinalden alıntı: eghnacr

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir.

Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu.

S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var.

8 cekirdek diye kandirmasina gerek yok zaten xperia z gecen senenin donanimini kullaniyor sen neyden bahsediyosun ? Bir de gelmis bana telefon bilgisi yok der ama kendisi daha xperia z nin donanimini bilmiyor.

Xperia z galaxy s4 den daha iyi fotograf ceker cumlenle zaten herseyi batirdin sana daha cevap vermeyi gerek gormuyorum.

htc one iyidir benim de seceneklerim arasinda.

HTC One'a güncelleme geldi kamerası çok iyileşti 1-2 ay geçsin hele.
Gorilla glass'tan sonra GG2 geldi ne oldu ? 20CM'den düştü kırıldı ekranı tuzla buz


20 CM ? Abartmadınmı sence yaklaşık 1.5 metreden düşürdüm bişey olmadı

Git araştır istersen
-1
xxxx1 15.5.2013 22:00:40
standart galaxy s4 alanlar birz bozulabilir bu işe,zira yazılım desteği noktasında Nexus la birlikte Google kontrolune geçiyor cihaz...

bu haliyle daha alınası oldu cihaz...
0
tnrskr 15.5.2013 22:03:37
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir.

Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu.

S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var.

8 cekirdek diye kandirmasina gerek yok zaten xperia z gecen senenin donanimini kullaniyor sen neyden bahsediyosun ? Bir de gelmis bana telefon bilgisi yok der ama kendisi daha xperia z nin donanimini bilmiyor.

Xperia z galaxy s4 den daha iyi fotograf ceker cumlenle zaten herseyi batirdin sana daha cevap vermeyi gerek gormuyorum.

htc one iyidir benim de seceneklerim arasinda.

Galaxy s4 hangi kamerayı kullanıyor biliyormusunuz evet ip5 inde kullandığı sony patentli kamera kullanılmaktadır.Sonynin eleştirilecek yönü kendi öz kanından yapılma kamerasını adam gibi kullanamaması.Ha bu arada iphone 5s in yeni geliştirilmiş kamerasıda sony hdr olacak.Ama şu bir gerçekki pazarlamayı ve yazılımı bilen firmala apple ve samsung.
+3
eghnacr 15.5.2013 22:08:24
quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: eghnacr

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir.

Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu.

S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var.

8 cekirdek diye kandirmasina gerek yok zaten xperia z gecen senenin donanimini kullaniyor sen neyden bahsediyosun ? Bir de gelmis bana telefon bilgisi yok der ama kendisi daha xperia z nin donanimini bilmiyor.

Xperia z galaxy s4 den daha iyi fotograf ceker cumlenle zaten herseyi batirdin sana daha cevap vermeyi gerek gormuyorum.

htc one iyidir benim de seceneklerim arasinda.

HTC One'a güncelleme geldi kamerası çok iyileşti 1-2 ay geçsin hele.
Gorilla glass'tan sonra GG2 geldi ne oldu ? 20CM'den düştü kırıldı ekranı tuzla buz


20 CM ? Abartmadınmı sence yaklaşık 1.5 metreden düşürdüm bişey olmadı

Git araştır istersen

Neyi araştırayım 20 cmden ekranmı kırılır
+4
TuRaN.z 15.5.2013 22:15:08
quote:

Orijinalden alıntı: xxxx1

standart galaxy s4 alanlar birz bozulabilir bu işe,zira yazılım desteği noktasında Nexus la birlikte Google kontrolune geçiyor cihaz...

bu haliyle daha alınası oldu cihaz...

Hic isim olmaz soguk tatsiz tuzsuz bir cihaz olur, tabi sevenleri begenenleri cok olur o ayri...
0
caancaan 15.5.2013 22:18:57
ne kadar yüksekten düştüğü tek etken olamaz,hangi açıyla ve siddetle düştüğüyle alakalı aslında,10 santimden de kırılabilir 2 metreden kırılmayadabilir. 0
Pekka 15.5.2013 22:24:50
quote:

Orijinalden alıntı: tnrskr

quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

Ben s4 u ovmuyorum ki rakipleriyle karsilastiriyorum bu bir.

Xperia z nin ekrani tam bir balon bunu artik kimse inkar etmiyor ekran kotu.

S4 de bildigim kadariyla gorilla class 3 var.

8 cekirdek diye kandirmasina gerek yok zaten xperia z gecen senenin donanimini kullaniyor sen neyden bahsediyosun ? Bir de gelmis bana telefon bilgisi yok der ama kendisi daha xperia z nin donanimini bilmiyor.

Xperia z galaxy s4 den daha iyi fotograf ceker cumlenle zaten herseyi batirdin sana daha cevap vermeyi gerek gormuyorum.

htc one iyidir benim de seceneklerim arasinda.

Galaxy s4 hangi kamerayı kullanıyor biliyormusunuz evet ip5 inde kullandığı sony patentli kamera kullanılmaktadır.Sonynin eleştirilecek yönü kendi öz kanından yapılma kamerasını adam gibi kullanamaması.Ha bu arada iphone 5s in yeni geliştirilmiş kamerasıda sony hdr olacak.Ama şu bir gerçekki pazarlamayı ve yazılımı bilen firmala apple ve samsung.

Biliyorum hocam ayni sekilde sony nin boyle bir altyapisi varken neden kendi cihazlarinin adam gibi resim cekememesini de hicbir zaman anlamis degilim.

Inkar etmeye gerek yok , her cihazi alternatif modelinden kotu resim cekiyor.
0
vamp 15.5.2013 22:27:30
Sabah aksam bu telefonu elestirenler sağa sola sıkışmış herhalde gozukmuyorlar. Dogru ya onlar aluminyum ustaları. Aluminyum ustalarina cola kutularini biriktirip verelim. Belki bu elementin degersiz oldugunu ezilmis kutu kolalari gorunce anlarlar artık. -5
dost1984 15.5.2013 22:34:34
türkcell mağzasında bugün şaşırdığım tek şey s4 ün iphone 4s imden daha az parlak ekrana sahip olmasıydı özellikle max açtığım halde 4sden yaklaşık %30 daha kısık ekran ışı vardı
menüler arası geçişler çok güzel olmuş yağ gibi
dokunmatik ekran lumina 920 s4 iphone ile eş değer ayırt edemezsiniz çook iyi
özelliklerinin %50 sini s4 ü alan insanların % 50 si kullanmayacağı için bişey diyemem
benim için ekran en önemli sebebtir.
lumia 920 de en iyisi gibi duruyor şuan
-5
depeche35 15.5.2013 22:38:21
S4 çok ilginç bir kulvara giriyor. Bu saatten sonra bir tek " Honami" kaldı merak ettiğim ve S4 ile karşılaştırabileceğim... 0
inexo 15.5.2013 22:40:56
Hala sony diyenler var -2
kımyasal 15.5.2013 22:41:21
Onu bunu geçinde Google artık Android sertivikasyon işlemine başlasın,milletde güncelleme gelip gelmiyeceği konusunda kara kara düşünmesin. 0
Lepanto 15.5.2013 22:45:18
Bütün S4'ler Nexus olmadı, olay yanlış anlaşılmış anladığım kadarıyla. S4'ün Google'a özel olarak hazırlanmış versiyonu Google tarafından satışa sunulacak ve onun yazılım desteğini Google verecek. Bu satış da Play Store üzerinden yapılacak, yani ülkemize gelir mi gelmez mi bilinmez. Normal S4'lere ise yazılım desteğini yine Samsung verecek değişen birşey yok.

Çok garip bir hamle oldu açıkçası ben yeni Nexus çıkarırlar diye düşünüyordum, artık Nexus çıkarmak yerine böyle mi yapacaklar ki? Ama sadece bir firmanın amiral gemisini Nexus programına almaları da rekabet açısından diğer firmalar için kötü, Samsung zaten lider şuan. Diğer firmaların tepkisi ne olacak merak ediyorum.
+2
anldrms34 15.5.2013 22:46:46
quote:

Orijinalden alıntı: Pekka

quote:

Orijinalden alıntı: KemalAY

Sony ile beraber Hanomi modeline verseydin ya dingil ?

Kim sallar sony yi dingil ?

plastik ruhuna işlemiş senin
-4
amon35 15.5.2013 22:51:27
Çok iyi haber[:'(] 0
DH Misafiri 15.5.2013 22:52:04
Ben olayı farklı yorumlayacağım. Google ın motorola phone x kartına, samsung tizenle karşılık verdi. Kazanan samsung, kaybedenler bizler olduk. Gerçi ikisininde dedikoduları, çekişme var olduğu sürece bitmeyecek ama asla elle tutulur bir sonuçta olmayacak. En azından 3-4 yıl. 0
KinqElessar 15.5.2013 23:11:45
Şu 8 çekirdeği aynı anda çalıştıran güncelleme gelsin Octa Core dağıtır hepsini :)

Aynı pil performansıyla %10 ekstra hız diyorlar. :)
+2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla