TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25114 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Wren'den, Android işletim sistemine sahip cihazlara özel kablosuz hoparlör sistemi Dünyanın en ufak gece görüş kamerası olmaya aday, "Chobi Cam Pro 3" HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (32) YORUM YAZ

tarafından 3 Nisan 2013, Çarşamba 08:37 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S4'ün Güney Kore versiyonu 1.8GHz hızında Exynos 5 Octa işlemcisine sahip
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
32
 
Bu ayın sonuna doğru pek çok ülkede satışa sunulacağı belirtilen Galaxy S4'ün teknik özelliklerine ilişkin soru işareti taşıyan bazı detaylar da netleşmeye başladı. Samsung'un yeni amiral gemisi, şirketin anavatanı olan Güney Kore'de, SHV-E300S/K kod adıyla piyasaya çıkacak ve Exynos 5 Octa işlemcisinin LTE destekli versiyonunu kullanacak.
 
Amerika'da, FCC (Federal İletişim Komisyonu) sertifikasyon sürecine giren Galaxy S4'ün Güney Kore versiyonu, 1.8GHz'de çalışan Exynos 5 Octa işlemcisine sahip olacak. İlginç olan ise telefonun, GT-I9500 kodlu global versiyonu ise aynı işlemcinin 1.6GHz'de çalışan, yani 200MHz daha düşük frekans değerinde görev yapan versiyonuyla birlikte sunulacak.
 
Gelen bilgilere göre LTE donanımlı telefonlar, daha yüksek işlem gücü ve performansa ihtiyaç duyabiliyorlar, işte bu yüzden Samsung, böyle birlikte farklılığa gitmiş olabilir. Bilindiği üzere Galaxy S4'ün, Snapdragon 600 işlemcili versiyonu da 1.9GHz gibi yüksek bir hızda görev yapıyor. 
 
 
4G'nin kullanıldığı ülkelere, ilk etapta Snapdragon 600 işlemci ile giriş yapacak olan Galaxy S4, orta - uzun vadede Exynos 5 Octa'nın LTE donanımlı versiyonuna yerini bırakacak gibi. Zira Samsung, Exynos 5 Octa'nın çok bant (Band 3,5,1,7,17) destekli çözümünü de geliştirmiş duruma. İlk etapta  16GB ve 32GB kapasiteli versiyonlarının çıkacağı daha sonraki dönemde ise 64GB seçeneğine kavuşacağı belirtilen (tabi tüm seçeneklerde ayrıca microSD kart slotu ile hafıza da arttırılabilecek) Galaxy S4, Portekix'de 650 Avro'dan ön siparişe girmiş durumda.
 
Samsung Galaxy S4 ön inceleme ve performans değerlendirme videoları;
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 13.07.2013 17:10:48
s4 i900 ile i905 arasındaki fark nedir bilenden istirham ediyom
DH Misafiri 13.06.2013 12:56:34
Su an koredeyim ve lte kullanıyorum. Emin ol bizim Vodafone 3G 2 kat daha hızlı. Reklam olsun die söylemiyorum
Thomas Bangalter 06.04.2013 00:08:08
gt-i9305'in cpu'su, gt-i9500'den daha yavaş herhalde neden gt-i9500'e lte koymayacaklar ki
bigstone 05.04.2013 23:57:03
havaylamı çalışacak telefon. sonuçta mobil bir alet en önemli noktası uzun süre batarya ile çalışması. böyle yüksek hız yüksek ram sadece daha fazla enerji ve daha fazla ısı ortaya çıkarır. zaten mevcut 2 çekirdek 1.5ghz ve 1gb ram telefon için yeterde artar bile. android gibi sömürücü bir sistem olduğu için yettiremiyorlar.
diego26 05.04.2013 21:55:33
Şu an 3 - 4 Ghz işlemci 3 - 4 gb ram koyabilicek güçleri varken her sene yavaş yavaş yukselttip sömürüyorlar milleti resmen
F.@.T.İ.H 04.04.2013 20:23:47
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx



Onların ataları bilimi, eğitimi, çok çalışmayı miras bırakmıştı. Osmanlı ise bize açlık, sefalet ve cehaletten başka bir şey bırakmadı. Keşke Son Osmanlı birazcık bilim ve eğitim sistemi miras bıraksaydı. Birazcık

Ne yazık ki o güzel şeyler, Osmanlının sadece yükselme döneminde yaşanan şeylerdi.

O yüzden bir G.Kore bir Japonya bir Almanya olmamız çok ama çok zor. Biz bir gün onların şimdiki durumuna gelsek bile onlar daha üst noktalara gelmiş olacaklar.




gram dahi tarih bilgisi olmayan yada tarih bilgisi olduğunu sanan insanların birde bu tarz yorumlar yapması gerçekten acınılacak bir durum..
sosyologos 04.04.2013 17:13:22
quote:

Orijinalden alıntı: wolf silver

Acaba eylül de yada ekimin başına kadar 64 GB galaxy s4 modeli çıkacak mı? Geçen sefer s3 modelinde çok hata yaptılar 32GB doğru dürüst yoktu... 16 GB almak zorunda kaldım....

45 tl ye 32 gb Toshiba kart aldim gayeet guzel ve yeterli 32 gb icin gezegen gezegen dolasmaaya gerek yok bence:)
cybersoft 03.04.2013 23:11:03
Piyasaya bakınca Android paltformunun yakın geçmişte pazara katılmasına rağmen rakipleri olan ios ve yeni oyuncu win8 mp (iğrenç bir arayüze sahip bence)karşısında her zaman verecek bir cevabı var gerçekten helal olsun bu adamlara.Hem f/p cihazı üretiyorlar hemde pazarı tekelden kurtarıyorlar.Ben hiç bir markanın fanı değilim,şu an s3 kullanıyorum(4,1,2).
Steve amca öldü iphone da öldü artık bunu kabul etmeye başlayacaklar hatta iphone
tel pazarından bile çekilebilir ileride,sadece tab mac üzerine devam edecektir muhtemelen şahsi görüşüm buraya yazıoyrum.
Win8 ise gelecek olan 8,5update iyle çapraz kodlama ve gelecek olan update ler sayesinde smart phone paltformunda liderliğe oynayacak buda gerçek,belkide pazarın lideri o olacak.Bknz;nokia ;aptalca hatası symbian ı feshetti win8 anlaşmalarının temellerini sağlam attı ve bu pastadan şüphesiz en büyük payı alacak.
Esas soru?Android yakaladığı bu ivmeyi koruyup geliştirip güncellemelerle uzun süre arkasında durabilecek mi?umarım durur.Ben android in arayüzünü uygulamalrını ve tarzını seviyorum.Ancak 3.şahıs uygulamalrı güvenli değildir açık kaynak kodlarından dolayı bununda önüne geçseler artık iyi olacak.Son kullanıcılar herşeyini cepten yapıyor günümüz itibariyle havale eft vs gibi.
Birde esas sorum s4 deki video izlerken başka yere bakınca durdurma ve gözle web sayfası hareketi güncellemeyle s3 e gelecek mi?Uzun oldu kusura bakmayın beyler.
hece_he 03.04.2013 22:48:42
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s4.shtml

bu incelemede aşağılarda yer oalan antutu test sonuçları ekranında 1.800 MHz olarak görünüyor. rusça bir site ve rusya'da yapılan bir inceleme. eğer kore versiyonunu incelemedilerse tüm exynos 5 Octa versiyonları 1.8 GHz olabilir.
Pritt31 03.04.2013 21:28:12
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Çıkalı 1 yıl bile olmamış ve sıfırı 12 taksitle 999 e giden s3 lerin 2. elleri 650-700 e zor satılıyor. Böyle bir durumda hala s4 s4 diyenin aklından şüphe ediyorum : )



1.2 gHz çift çekirdek ?
FRAPS 03.04.2013 21:21:06
Çıkalı 1 yıl bile olmamış ve sıfırı 12 taksitle 999 e giden s3 lerin 2. elleri 650-700 e zor satılıyor. Böyle bir durumda hala s4 s4 diyenin aklından şüphe ediyorum : )
MAGNATECH 03.04.2013 18:35:34
bi cigabayt demeyi öğrenemedin gitti.
Klitz 03.04.2013 18:31:13
quote:

Orijinalden alıntı: yasinadin

simdi benim mayıs ayı gibi yurt dısına cikip 1.9 snapdragon 600 lu alma sansım var. acaba 4g olsun ilerde turkiyeye 4 g gelirse ozamanda yararlanırım mantıgıyla snapdragonumu alsam yoksa exynos octayımı alsam arada cok fark yok performans acısından, bi turlu karar veremiyorum.sonucta ben bu telefonu en az 4-5 sene kullanıcam ole zırt pırt telefon deistiren biri deilim en son telefonumu 7 sene once aldım hala tuslu kullanıyorum :) bidahaki telefonum galaxy s 6 veya s7 olur buyuk ihtimal sizce ne yapalıyım. su samsung neden s4 u tek tur cikarmaz anlamadım gitti yok biri 3g yok biri 4 g yok biri 8 cekirdek biri 4 cekirdek biri 1.9 biri 1.8 biri 1.6 ,sunun susu soyle bunun busu boyle ,milleti ambele ediyolar...


birinin yetmediği zaman diğeride yetmeyecektir o yüzden fark etmez bence.
ilker_xxx 03.04.2013 17:57:37
quote:

Orijinalden alıntı: yasinadin

quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Japonya bir G.Kore iki, bu iki millet gelişmişliğin göstergesi,

İnsanın inanası gelmiyor. Biri dünyanın en güçlü ülkelerinden birinden atom bombası yedi, diğerinin ise canını ve toprağını Türkiye savaşarak kurtardı. Ama ne hikmetse iki ülkede iki millette, Türkiye ye göre çok büyük darbeler almalarına rağmen dünyanın en gelişmiş ülkeleri arasına girdiler. Türkiye ise gelişmekte olan ülke sınıfında bile değil bence

Almanyayı hiç saymıyorum bile, bütün dünyadan darbe üstüne darbe yedi ve şimdi gelişmiş ülkeler sınıfında,

Ben çok düşündüm ama sonunda çözdüm bunun nedenini,

Onların ataları bilimi, eğitimi, çok çalışmayı miras bırakmıştı. Osmanlı ise bize açlık, sefalet ve cehaletten başka bir şey bırakmadı. Keşke Son Osmanlı birazcık bilim ve eğitim sistemi miras bıraksaydı. Birazcık

Ne yazık ki o güzel şeyler, Osmanlının sadece yükselme döneminde yaşanan şeylerdi.

O yüzden bir G.Kore bir Japonya bir Almanya olmamız çok ama çok zor. Biz bir gün onların şimdiki durumuna gelsek bile onlar daha üst noktalara gelmiş olacaklar.




Bunun tartısmasının burda olması cok sacma ama ecdadından bu sekilde bi haber olan birini gormek kanıma dokundu acıkcası.tarih cehaletin cok ust duzeyde kusura bakma.

dunyaya 650 yil super guc olmup hukmetmis osmanlıdan haberin olmadıgı besbelli.5816 SAYILI KORUMA KANUNU OLMASAYDI SANA BU ULKENIN NEDEN ILERLEYEMEDIGINI NE TURLU OYUNLARA GETIRILDIGINI UZUN UZUN ANLATIRDIM .BENCE SANA ILKOKULDA OGRETILEN SANSURLU TARIH BILGILERININ HARICINDE BIRDE ANLATILAMAYAN GERCEKLERI OGRENSEN EMININ HERSEYE DAHA IYI VAKIF OLUCAKSIN.KENDIN OGRENMEYE CESARET EDEMESEN BILE EN FAZLA 5 YIL ICINDE ZATEN TELEVIZYONLARDAN KENDIN OGRENICEKSIN.ANAYASA DEGISTIGINDE KORUMA KANUNLARI KALKTIGINDA BUNU GORUCEKSIN.



Ben çok okudum, tarihimizi çok iyi biliyorum ve Osmanlı dan gurur duyuyorum. Benim sevdiğim ve gurur duyduğum Osmanlı İmparatorluğu, yükseliş devri ve öncesindeki Osmanlı İmparatorluğu

Yükseliş döneminin sonrasında gelen padişahları ve devlet adamlarını atam olarak kabul etmiyorum. Kimse de bana kabul ettiremez.

Osmanlı devletini kuran ve onu imparatorluk yapan, dört cihana yayılan, bilimi ve üniversiteleri hedef almış padişahlar, benim değer verdiğim sevdiğim atalarım dır. Sonrası M.Kemal sahneye çıkana kadar yok benim için, hiç yaşanmamış olmasını yeğlerdim.

Tarihi, okuldan öğrenirsen öğretmenin anlattığı şekilde öğrenirsin ama kendin araştırıp okursan, gerçeğe bir adım daha yaklaşırsın ama unutma %100 gerçek tarihe hiç bir zaman ulaşamazsın.
Dexstz 03.04.2013 15:49:33
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Japonya bir G.Kore iki, bu iki millet gelişmişliğin göstergesi,

İnsanın inanası gelmiyor. Biri dünyanın en güçlü ülkelerinden birinden atom bombası yedi, diğerinin ise canını ve toprağını Türkiye savaşarak kurtardı. Ama ne hikmetse iki ülkede iki millette, Türkiye ye göre çok büyük darbeler almalarına rağmen dünyanın en gelişmiş ülkeleri arasına girdiler. Türkiye ise gelişmekte olan ülke sınıfında bile değil bence

Almanyayı hiç saymıyorum bile, bütün dünyadan darbe üstüne darbe yedi ve şimdi gelişmiş ülkeler sınıfında,

Ben çok düşündüm ama sonunda çözdüm bunun nedenini,

Onların ataları bilimi, eğitimi, çok çalışmayı miras bırakmıştı. Osmanlı ise bize açlık, sefalet ve cehaletten başka bir şey bırakmadı. Keşke Son Osmanlı birazcık bilim ve eğitim sistemi miras bıraksaydı. Birazcık

Ne yazık ki o güzel şeyler, Osmanlının sadece yükselme döneminde yaşanan şeylerdi.

O yüzden bir G.Kore bir Japonya bir Almanya olmamız çok ama çok zor. Biz bir gün onların şimdiki durumuna gelsek bile onlar daha üst noktalara gelmiş olacaklar.




+1
yasinadin 03.04.2013 15:16:42
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Japonya bir G.Kore iki, bu iki millet gelişmişliğin göstergesi,

İnsanın inanası gelmiyor. Biri dünyanın en güçlü ülkelerinden birinden atom bombası yedi, diğerinin ise canını ve toprağını Türkiye savaşarak kurtardı. Ama ne hikmetse iki ülkede iki millette, Türkiye ye göre çok büyük darbeler almalarına rağmen dünyanın en gelişmiş ülkeleri arasına girdiler. Türkiye ise gelişmekte olan ülke sınıfında bile değil bence

Almanyayı hiç saymıyorum bile, bütün dünyadan darbe üstüne darbe yedi ve şimdi gelişmiş ülkeler sınıfında,

Ben çok düşündüm ama sonunda çözdüm bunun nedenini,

Onların ataları bilimi, eğitimi, çok çalışmayı miras bırakmıştı. Osmanlı ise bize açlık, sefalet ve cehaletten başka bir şey bırakmadı. Keşke Son Osmanlı birazcık bilim ve eğitim sistemi miras bıraksaydı. Birazcık

Ne yazık ki o güzel şeyler, Osmanlının sadece yükselme döneminde yaşanan şeylerdi.

O yüzden bir G.Kore bir Japonya bir Almanya olmamız çok ama çok zor. Biz bir gün onların şimdiki durumuna gelsek bile onlar daha üst noktalara gelmiş olacaklar.




Bunun tartısmasının burda olması cok sacma ama ecdadından bu sekilde bi haber olan birini gormek kanıma dokundu acıkcası.tarih cehaletin cok ust duzeyde kusura bakma.

dunyaya 650 yil super guc olmup hukmetmis osmanlıdan haberin olmadıgı besbelli.5816 SAYILI KORUMA KANUNU OLMASAYDI SANA BU ULKENIN NEDEN ILERLEYEMEDIGINI NE TURLU OYUNLARA GETIRILDIGINI UZUN UZUN ANLATIRDIM .BENCE SANA ILKOKULDA OGRETILEN SANSURLU TARIH BILGILERININ HARICINDE BIRDE ANLATILAMAYAN GERCEKLERI OGRENSEN EMININ HERSEYE DAHA IYI VAKIF OLUCAKSIN.KENDIN OGRENMEYE CESARET EDEMESEN BILE EN FAZLA 5 YIL ICINDE ZATEN TELEVIZYONLARDAN KENDIN OGRENICEKSIN.ANAYASA DEGISTIGINDE KORUMA KANUNLARI KALKTIGINDA BUNU GORUCEKSIN.
fibumi 03.04.2013 14:33:48
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Japonya bir G.Kore iki, bu iki millet gelişmişliğin göstergesi,İnsanın inanası gelmiyor. Biri dünyanın en güçlü ülkelerinden birinden atom bombası yedi, diğerinin ise canını ve toprağını Türkiye savaşarak kurtardı. Ama ne hikmetse iki ülkede iki millette, Türkiye ye göre çok büyük darbeler almalarına rağmen dünyanın en gelişmiş ülkeleri arasına girdiler. Türkiye ise gelişmekte olan ülke sınıfında bile değil benceAlmanyayı hiç saymıyorum bile, bütün dünyadan darbe üstüne darbe yedi ve şimdi gelişmiş ülkeler sınıfında, Ben çok düşündüm ama sonunda çözdüm bunun nedenini, Onların ataları bilimi, eğitimi, çok çalışmayı miras bırakmıştı. Osmanlı ise bize açlık, sefalet ve cehaletten başka bir şey bırakmadı. Keşke Son Osmanlı birazcık bilim ve eğitim sistemi miras bıraksaydı. Birazcık Ne yazık ki o güzel şeyler, Osmanlının sadece yükselme döneminde yaşanan şeylerdi.O yüzden bir G.Kore bir Japonya bir Almanya olmamız çok ama çok zor. Biz bir gün onların şimdiki durumuna gelsek bile onlar daha üst noktalara gelmiş olacaklar.

sen oku elinden alanmı var ıosmanlımıs bilmem neymiş heralde adamların atası ilerde telefonun ve diğer teknolojilerin icadınıda anlatmıştır. Osmanlı Yapamadıysa 80 yıllık Cumhuriyet döneminde yapsaydın Karanlığa küfredeciğine bir ışıkta sen yak
wolverine55 03.04.2013 14:33:16
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Japonya bir G.Kore iki, bu iki millet gelişmişliğin göstergesi,

İnsanın inanası gelmiyor. Biri dünyanın en güçlü ülkelerinden birinden atom bombası yedi, diğerinin ise canını ve toprağını Türkiye savaşarak kurtardı. Ama ne hikmetse iki ülkede iki millette, Türkiye ye göre çok büyük darbeler almalarına rağmen dünyanın en gelişmiş ülkeleri arasına girdiler. Türkiye ise gelişmekte olan ülke sınıfında bile değil bence

Almanyayı hiç saymıyorum bile, bütün dünyadan darbe üstüne darbe yedi ve şimdi gelişmiş ülkeler sınıfında,

Ben çok düşündüm ama sonunda çözdüm bunun nedenini,

Onların ataları bilimi, eğitimi, çok çalışmayı miras bırakmıştı. Osmanlı ise bize açlık, sefalet ve cehaletten başka bir şey bırakmadı. Keşke Son Osmanlı birazcık bilim ve eğitim sistemi miras bıraksaydı. Birazcık

Ne yazık ki o güzel şeyler, Osmanlının sadece yükselme döneminde yaşanan şeylerdi.

O yüzden bir G.Kore bir Japonya bir Almanya olmamız çok ama çok zor. Biz bir gün onların şimdiki durumuna gelsek bile onlar daha üst noktalara gelmiş olacaklar.




birincisi burası teknoloji forumu tarih değil
ikincisi yazdıkların o kadar mantıksız ki sen demişssin güney koreyi biz kurtardık adamlar gelişti biz gelişemedik niye osmanlı bize sefalet cart curt bıraktı .
bak dostum o zaman güney korelilerde almanlarada savaş ve safelet bizden çok daha yakın zamanda miras kalmıştı onlar gelişti biz gelişemedik o zaman haydi osmanlıya yüklenelim . komik olmayın atıcaksanız dahi azıcık bak azıcık diyorum mantıklı sallayın
senin dil uzattığın osmanlı bir zamanlar güney koreyle almanyanın varmak istediği noktadaydı yani dünyanın tepesindeydi .
"O yüzden bir G.Kore bir Japonya bir Almanya olmamız çok ama çok zor. Biz bir gün onların şimdiki durumuna gelsek bile onlar daha üst noktalara gelmiş olacaklar."
bu yazdığında çok mantıksız dünyada kurulmuş hiçbir devlet sonsuza kadar ileriye gidememişdir gidemicektir bu dünyanın düzeni böyledir. eğer öyle olsa roma imparatorluğu yıkılırmıydı ?
sen osmanlıya laf atacağına bizi son 60 70 senede sömürenlere bak kürt türk kavgasıyla başörtüsü vs gibi boş anlamsız meselerle senin gibileri uyutup kendi atasına karşı kışkırtanlara laf at.
osmanlının eğitim ve bilim mirasını napıcaksın? koreye japonyaya bilim mirasımı bırakıldı 100 sene önce?
çok düşündüm yazmışsın. bence sen çok düşündüm yazarken az biraz düşünseydin düşündüm bile yazmazdın
genc34 03.04.2013 14:27:44
şu 4g artık tüm dünyada standart olsada üreticilerde tek bir model çıkarsalar kafa karışıklığı olmasa
ilker_xxx 03.04.2013 14:08:14
Japonya bir G.Kore iki, bu iki millet gelişmişliğin göstergesi,

İnsanın inanası gelmiyor. Biri dünyanın en güçlü ülkelerinden birinden atom bombası yedi, diğerinin ise canını ve toprağını Türkiye savaşarak kurtardı. Ama ne hikmetse iki ülkede iki millette, Türkiye ye göre çok büyük darbeler almalarına rağmen dünyanın en gelişmiş ülkeleri arasına girdiler. Türkiye ise gelişmekte olan ülke sınıfında bile değil bence

Almanyayı hiç saymıyorum bile, bütün dünyadan darbe üstüne darbe yedi ve şimdi gelişmiş ülkeler sınıfında,

Ben çok düşündüm ama sonunda çözdüm bunun nedenini,

Onların ataları bilimi, eğitimi, çok çalışmayı miras bırakmıştı. Osmanlı ise bize açlık, sefalet ve cehaletten başka bir şey bırakmadı. Keşke Son Osmanlı birazcık bilim ve eğitim sistemi miras bıraksaydı. Birazcık

Ne yazık ki o güzel şeyler, Osmanlının sadece yükselme döneminde yaşanan şeylerdi.

O yüzden bir G.Kore bir Japonya bir Almanya olmamız çok ama çok zor. Biz bir gün onların şimdiki durumuna gelsek bile onlar daha üst noktalara gelmiş olacaklar.
LİVERPOOLYWNA 03.04.2013 13:11:41
keske tasarimida koseli olsa
12 Angry Men 03.04.2013 13:09:17
Kendi halkına en iyisini sunmasına gayet doğal karşılıyorum, bende kendi ülkem için en iyisini isterdim.

Keşke koreden bu telefonu getirtebilseydim.
yasinadin 03.04.2013 12:36:16
simdi benim mayıs ayı gibi yurt dısına cikip 1.9 snapdragon 600 lu alma sansım var. acaba 4g olsun ilerde turkiyeye 4 g gelirse ozamanda yararlanırım mantıgıyla snapdragonumu alsam yoksa exynos octayımı alsam arada cok fark yok performans acısından, bi turlu karar veremiyorum.sonucta ben bu telefonu en az 4-5 sene kullanıcam ole zırt pırt telefon deistiren biri deilim en son telefonumu 7 sene once aldım hala tuslu kullanıyorum :)
bidahaki telefonum galaxy s 6 veya s7 olur buyuk ihtimal sizce ne yapalıyım.

su samsung neden s4 u tek tur cikarmaz anlamadım gitti yok biri 3g yok biri 4 g yok biri 8 cekirdek biri 4 cekirdek biri 1.9 biri 1.8 biri 1.6 ,sunun susu soyle bunun busu boyle ,milleti ambele ediyolar...
multiTYRT 03.04.2013 12:32:23
Kusuruma bakmayın ama bu tür şeyleri sadece Samsung yapıyor.
DH Misafiri 03.04.2013 12:31:24
not 2 ile ekran farkı var 1,6 ile gelecekse anlamsız.htc one daha mantıklı
DH Misafiri 03.04.2013 11:29:10
Ya aklım iyice karıştı türkiyeye gelecek olan model 4+4 çekirdekli exynos octa 1.6Ghz hızında çalışan model olsunda yeter bune laaa 1.9 ghz snap dragon lte destekli 1.8 ghz octa kore global 1.6ghz octa 3 ayrı işlemciyle çıkıyor 2 çekirdeklide çıkarırlar saflarda gider s4 çok ucuza aldık diye sevinirler hey allahım :) bu son yazdıgım 999 s3 reklamına yazanlar içindi
cibicibi 03.04.2013 11:03:17
Bende bişi yazacam ve birsürü beğeni alacak...
Gavuzla 03.04.2013 10:40:38
Şimdi insan düşünüyo aslında buraya 3 yıla 4g gelmez ama burayada 4gli olandan yollasalar, ilerde kullanırız türk mantığıyla :)
Gokalp. 03.04.2013 09:56:17
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

Hayat LTE'li Korelilere güzel.

+1
wolf silver 03.04.2013 09:14:31
Acaba eylül de yada ekimin başına kadar 64 GB galaxy s4 modeli çıkacak mı? Geçen sefer s3 modelinde çok hata yaptılar 32GB doğru dürüst yoktu... 16 GB almak zorunda kaldım....
V4LKyR 03.04.2013 09:14:30
Ama USB'si yavaş. Şahsen ben 200 MHz az olsun, hızlı USB olsun derdim. Ki öyle zaten.
depeche35 03.04.2013 08:54:30
Hayat LTE'li Korelilere güzel.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla