TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27491 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
AMD'den 25 Watt TDP'li dört çekirdekli işlemci: Phenom II P940 Apple'ın geleneksel Eylül etkinliği 1 Eylül'de düzenlenecek HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (25) YORUM YAZ

tarafından 26 Ağustos 2010, Perşembe 11:09 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S'de telefona reset atan yeni bir hata tespit edildi (+video)
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
25

Samsung tarafından dünyanın en hızlı Android telefonu olarak geçtiğimiz aylarda satışa sunulan Galaxy S'te ilginç bir hata tespit edildi. Başta anavatanı Güney Kore olmak üzere kullanıma sunulduğu hemen her ülkede önemli satış başarılarına imza atan Galaxy S, bir süredir GPS sorunuyla anılıyordu. Ancak Gizmodo Fransa tarafından keşfedilen yeni bir hataya göre, Galaxy S beraberinde gelen Kies uygulaması üzerinden bilgisayara bağlandığında, telefon kendi kendine reset atıyor. Yapılan araştırma sonucunda ilginç bir sonuca ulaşan site, bu hataya 16 karakterli isim uzantasına (örneğin file.1234567890123456) sahip dosyaların neden olduğunu ve ilgili dosyaların silinmesi halinde sorunun da aşılacağını ifade ediliyor.

Gelen son bilgilere göre Samsung da durumu incelemeye almış durumda yani önümüzdeki günlerde çıkacak genel ya da soruna özel güncelleme ile sorun çözülecek gibi görünüyor.


Samsung Galaxy S i9000 - Crash "MTP application"
Yükleyen ITespresso-France. - Güncel bilim ve teknoloji videoları.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 13.03.2013 00:45:04
sorun bende biraz farklı.Sürekli reset atıyor power düğmesine basınca mavi ışık yanıyor sonra tekrar bir reset daha bunu sayısızca yapıyor ben dokunmasam.
DH Misafiri 08.12.2011 22:48:48
arkadaşlar bende galaxy s var. 1 hafta önce telefon kendiğinden hafızasını sildi. tüm telefonda olan rehber iptal.telefona fabrika ayarları yapılmış gibi ekran oluyor fakat telefonu arayınca hep meşkul çalıyor. telefonu kapatma tuşuna basınca telefon seçeneklerinde sadece kapanma seçeneği oluyor. diğer 3 seçenek gözükmüyor. 3 kez fabrika ayarlarına aldım. en son harici ve dahili sd kartları silicem.
bu olay olmadan 2 gün önce igo navigasyon programı yüklemiştim. ondan şüpeleniyorum. kendini sildiğinde her uygulamaya bastığımda googleharitalar. neyse işte uygulaması açılamadı, kapanmaya zorala diye bişey geliyordu fabrika ayarlarına aldıktan sonra bu olmuyo ama. telefon hala kendini sıfırlıyor ve aranamıyor.
bu konu hakkında bilgisi veya önerisi olan varmı. .
Ercann68 30.04.2011 17:29:58
Arkadaslar ayni telefonmdan bendede var bendeki sorun biraz daha baska ben bu telefonu bilgisayara hic bir sekilde baglayamaiyorum ayarlaridan baglandiginda sor secenegini sectim hepsini yaptim ne xp de nede vistada baglanmyioru usb yi taktigimdada telefon sormuyor ne ile baglanmak istedigimi
Gopc@ 23.11.2010 16:59:44
Aynı problem bendede vardı ancak USB kablosunu 2-3 defa takınca sorun çözülüyordu... Yani o kadar büyütülecek bir sorun değil...

GPS konusuda ise arkadaşlar GPS bağlantısı kurulması biraz uzun sürüyor (genellikle ama bazen çok çabuk bağlanabiliniyor) ama yinede bağlanıyor...
keha 23.11.2010 16:08:35
Merhaba Bende " ben telefonu fabrika ayarlarına aldım ancak yinede usb kablosunu takınca MTA Application hatası alıyorum ne yapabilirim? " uygulamasını yaptım sorun devam ediyor. SDCARD damı silinecek yada tam çözüm nedir fikir sahibi olan varmı?
Rouvax 23.11.2010 10:54:22
Kaymağı yemek için acele ettiler anlaşılan.

Bunları gördükten sonra bir sonraki nesil Nexusu Samsung yapmasın diyorum
DH Misafiri 23.11.2010 09:39:16
ben telefonu fabrika ayarlarına aldım ancak yinede usb kablosunu takınca MTA Application hatası alıyorum ne yapabilirim?
DH Misafiri 04.11.2010 22:51:33
Bu iddialar sanırım kişilerin kullanım bilgisiyle alakalıdır. Çünkü bu cihazı üretenler onu piyasaya sürmeden çeşitli yönleriyle test etmiş ve mutlaka ki onlar da usb bağlantısı yapmışlardır. Aksi taktirde rakip firmalar daha bu ürün piyasaya çıkmadan onun bu kusurunu piyasaya sürerlerdi. Ama yine de uzman kişilerden ve satıcı firmalardan kesin bilgi almak gerek. Sonuçta ucuz bi telefon değil. Doğrusu benim de dişimi kamaştırdı.
avnihan 27.10.2010 20:42:49
Aynı sorunu yaşıyordum =) ekran bu şekilde gidip gelmeye başladığı an orta tuşa basıp ana menüye dönün. Bildirimler kısmını açın (üstten açtığımız menü)Usb bağlandı kısmına tıklayıp USB depolamayı kapat diyerek telefonun tekrar kiese bağlanmasını bekleyin. Büyütülecek bir durum değil fazlaca abartılmış...
lekems 27.10.2010 00:30:26
öncelikle tüm bilgilerini bir hafıza kartına aktar
fabrıka ayarlarına geri dön yada hard reset at çözülüyor...
DH Misafiri 11.10.2010 21:52:26
arkadaslar vıdeodakı resetleme sorununun aynısını yasıorum yenı cıkıck guncellemeyı bklemeden cozme yolu vrmı ?
GRAD 06.10.2010 14:42:30
quote:

Orijinalden alıntı: Exxcrea

bende geçenlerde yaşadım bu sorunu. yanlız herzamanki gibi haber tam araştırılmadan hatta video bile izlenmeden cevrilip copy pastelenmiş malesef. goruldugu uzere telefon DEGIL telefonu kies e baglayan program rest atiyor. bunu anlamak için telefonu satin almaya gerek yok heralde.

herneyse cozumu oldukca basit, ayrica ilerde bir update ile kolayca hallolucak yazilimsal bir sorun.zaten kies e baglanmaya da pek gerek yok. gereksiz bir program ama illa baglanıcam diyorsanız,çozumu yuklediginiz programlarin cache lerine bakarak uzun isimlileri silerek de girebilirsiniz. hatta ben telefonu (usb modunu takınca seç yaptiktan sonra) usb ye takıp ilk basta yıgın bellek yapip baglandıktan sonra cıkarip hemen tekrar busefer kies modunda takarak baglayabilmistim.ancak tekrar calısırmı sansa mı oldu bilemiycem.deneme geregide duymadim.zaten kies kadar gereksiz bir programa 2.kez baglanmaya gerek olmuyor. 40 yilda bir update için açılır anca.

Update işlemini kies programına gerek duymadan telefondan yapabilecekmiyiz peki. sanırım daha yasal 2.2 froyo çıkmadı. ayrıca benim telefonda her türlü bağlantıda sroun çıkıyor dosya aktarımı da mümkün olmuyor.
GRAD 06.10.2010 14:38:18
Ben de de aynı sorun var. ne yapabiliriz acaba.
seffy 27.09.2010 22:03:56
arkadaşlar ne denediysem bu kies problemini halledemedim yardım eder misiniz..
hayk24 16.09.2010 22:34:02
arkadaslar bendede oluyor ama böyle video daki gibi degil kies bi sorun yaratmiyor .... ama günde 1 kere telefon kendini yeniden baslatiyor pin istiyor sanki yeni acilmiys gibi ama ... bu sorun durdugu yerde yapiyor cözenlerin yardimini bekliyorum yoksa servise götürcem
Exxcrea 16.09.2010 18:42:53
bende geçenlerde yaşadım bu sorunu. yanlız herzamanki gibi haber tam araştırılmadan hatta video bile izlenmeden cevrilip copy pastelenmiş malesef. goruldugu uzere telefon DEGIL telefonu kies e baglayan program rest atiyor. bunu anlamak için telefonu satin almaya gerek yok heralde.

herneyse cozumu oldukca basit, ayrica ilerde bir update ile kolayca hallolucak yazilimsal bir sorun.zaten kies e baglanmaya da pek gerek yok. gereksiz bir program ama illa baglanıcam diyorsanız,çozumu yuklediginiz programlarin cache lerine bakarak uzun isimlileri silerek de girebilirsiniz. hatta ben telefonu (usb modunu takınca seç yaptiktan sonra) usb ye takıp ilk basta yıgın bellek yapip baglandıktan sonra cıkarip hemen tekrar busefer kies modunda takarak baglayabilmistim.ancak tekrar calısırmı sansa mı oldu bilemiycem.deneme geregide duymadim.zaten kies kadar gereksiz bir programa 2.kez baglanmaya gerek olmuyor. 40 yilda bir update için açılır anca.
igtx 16.09.2010 08:45:34
Bende de böyle bir sorun olmadı.
Brainy 16.09.2010 07:45:07
GPS Sorunundan Sonra Buda Büyük Bir Sorun.Ne Kötü.
wolkan789 16.09.2010 03:02:56
arkadaslar bu telefonda navigasyon sinyalini cokmu gec aliyo yada cok azmi aliyo arkadasim samsun wave almis pencerenin kenarinda bile cekmiyo navigasyonu bende htc hd vardi evin icinden cekiyo manyak cihazda o yuzden htc desire ve galaksi arasinda kaldim wave gibi kotuyse navigasyon hic alma daha iyi birde saarji iyi gitmesi onemli
chatin_62 28.08.2010 22:10:45
ben de böyle birşey yaşamadım.
damn2u 27.08.2010 13:26:43
Kimsede böyle sorun olduğunu duymadım, hadi olsa ufak bir işlem, hatta yazılım güncellemesiyle çok kolay aşılabileceği söyleniyor, insanlarda hemen çamur atmak için yer arıyor komik.
RapscallioN 27.08.2010 11:53:55
@vidoko




Bu arada ben hiç yaşamadım da; bu tip 16 karakterli uzantısı olan dosyalar neymiş merak ettim vallahi
lord__of_darkness 26.08.2010 13:24:23
İyide ben bu sorunu çözeli baya oluyor. .
Bu arada telefon reset atmiyor orda dailymotiondaki video daki gibi oluyordu..
Yabanci bi forumda sdcardi bicimlendirerek cozmusler bende oyle yapiyodum canimi sikmaya basladi tek tek klasorleri silip denedim ve SKYFİRE adli klasoru sildigimde duzeldi. ..Bu bir sorun degil bence SKYFİRE programini sildim saniyor bazi arkadaslar hayir sadece klasoru sildim..
vidoko 26.08.2010 13:04:09
pehh samsung fazla hızlı gitti .. gördü olacağı buydu:))
elbet sonyercsson tekarar kendini göstercek .samsungun yüzüne bakmam telefonda..
burbat 26.08.2010 12:06:38