TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24931 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Perfectly Clear fotoğraf düzenleme ve çekme uygulaması, Android için 2.0 sürümüne güncellendi "LG G2" ismi resmileşti HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (50) YORUM YAZ

tarafından 18 Temmuz 2013, Perşembe 14:31 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung, katlanır yapıda yeni bir Android akıllı telefon hazırlıyor
Günlük Haber Ekrem71
50

Akıllı telefon pazarının hemen her segmentine yönelik ürünler satışa sunan Samsung, bu kez eski bir geleneğini tekrar canlandırmak üzere.

Son olarak geçen yılın başlarında piyasaya sürdüğü Android işletim sistemli W999 katlanabilir ekranlı akıllı telefon modelinin ardından, kaynaklar Samsung'un yeni bir model daha hazırladığını iddia ediyor. 

W999 modeli ön ve arkada iki Super AMOLED ekran barındırırken, Samsung Galaxy Folder adını alacak olan modelde 800x480 piksel çözünürlükte LCD ekran yer alacak. Samsung'un alt seviye pazar için hazırladığı modelde çift çekirdekli bir Snapdragon S4 yongaseti kullanılıyor. LTE desteği de sunacak olan modelde Android 4.2.2 işletim sistemi bulunuyor.

Samsung Galaxy Folder modelinin Ağustos ayı içerisinde pazara sunulacağını belirten kaynaklar, fiyat konusunda ise herhangi bir bilgi vermiyor.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 19.07.2013 19:19:00
Cihazı görünüşü şimdilik harika ama inceleme fırsatı bulamadım geçmişten gelen kapaklılara karşı bir cekicilik var türkiyede tutar şahsen kullanılabilir bir telefon samsung teknolujisine güveniyoruz
Dentrassi 19.07.2013 13:54:22
quote:

Orijinalden alıntı: serafon

Samsung sapıttı yakında androidli fotoğraf makineli elektrik süpürgesi, çamaşır makinesi çıkarırsa şaşırmayın


Valla ne kadar doğru bilmem ama yakında androidli Samsung Galaxy Tv çıkarabilir
Deist_25 19.07.2013 12:53:08
quote:

Orijinalden alıntı: kızgınjapon

quote:

Orijinalden alıntı: barakli87

Alt seviye ve çift çekirdek 2 sene önce en üst seviye çift cekirdekti teknoloji çok hızlı gelişiyor...


yani diosunki snpadragon 800 2 sene sonra en güçsüz işlemci olacak :D

Bu zamana işlemcimi dayanır
EnesCimen 19.07.2013 12:30:52
kapaklı telefonların tarzı başkadır. bence samsung iyi bi fikir ortaya çıkarmış böyle bir telefona android işletim sistemi koyarak.
Firat982 19.07.2013 09:19:20
Hergün uyanıp donanımhaberi açtığımda samsungla ilgili yeni bir telefon haberi duymazsam günüm ters gideceğine dahir izlenmim oluştu.Alt benliğime yerleşti.365 gün 365 yeni samsung
serafon 19.07.2013 09:12:29
Samsung sapıttı yakında androidli fotoğraf makineli elektrik süpürgesi, çamaşır makinesi çıkarırsa şaşırmayın
dockhanger 19.07.2013 08:45:14
katlanır olsun tuşlu olsun kucuk şarzı uzun olsun nokıa samsung olsun bıde benım olsun bu telefonlar benim işimi görüyor
EXIST 19.07.2013 02:01:50
Katlanabilir derken motorola razr V3 aklıma geldi.Tasarım harikasıydı.
gently weeps 19.07.2013 01:29:22
e250 artık android!!!!!
carter 19.07.2013 01:03:37
Demek bu tarz telefonlara talep var, Samsung yaş tahtaya basmaz.
makaramasuko 19.07.2013 00:35:18
çöp
wolf_555 19.07.2013 00:12:38
Gereksiz
dreamblue35 18.07.2013 23:43:20
yanılmıyorsam bu telefon çift ekran kullanıyordu
golf_R 18.07.2013 23:40:44
Harika!!! Samsung zaten tasarım yapmayı bilmiyor bir değişiklik olur hiç yoktan.
golf_R 18.07.2013 23:39:12
Harika!!! Samsung zaten tasarım yapmayı bilmiyor bir değişiklik olur hiç yoktan.
Srcn81 18.07.2013 23:20:05
Eski nokia telefonlar geldi aklıma bunu görünce.
maestro_34 18.07.2013 23:03:56
quote:

Orijinalden alıntı: Raikirin

Akılsız görünümlü akıllı.

Crewice 18.07.2013 22:49:19
dokunmatik telefona alışık olmayanlar hala tuşlu sevenler anne babaya uygun telefon kızaklı olsada güzel olurdu bence.
SS10 18.07.2013 22:40:25
Kapaklı telefonla katlanır telefonun aynı şey olduğunu sananlar varmış forumda
Pondera 18.07.2013 22:24:34
Geniş ürün yelpazesi çok güzel birşey ama işin .okunu çıkarmak da bir o kadar kötü birşey. Alt seviye cihaz ve android 4.2.2 ? Murat 124 üretip içine Ferrari motoru koymak gibi biraz. Bizim orta seviye OB'de ICS'den öteye gidemedik... Sağa sola saldırıp elindekini de kaybedenlere dönecek Samsung bu gidişle. Kişisel görüşüm aşırı derecede gereksiz ve saçmasapan bir girişim olduğu yönünde.
Metabolism 18.07.2013 20:40:34
Bükülebilir ekran icin girmistim cıkıyorum
Stanislas Xavier 18.07.2013 20:01:20
Samsung'un en iyi kapaklı telefonu D830'du bence.1 cm kalınlık dönemi için süper bir değerdi ve tasarımı da çok iyiydi.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
sulocanxxx 18.07.2013 19:39:23
Harbi gereksiz olmuş
FreeRun 18.07.2013 19:39:11
işte beklediğim telefon ya biran önce gelsin.
1myst 18.07.2013 19:34:55
ÇÖP
Gokalp. 18.07.2013 19:32:58
tutmaz
Dexter61 18.07.2013 18:49:12
Çöp :)
esqhia 18.07.2013 18:34:12
Yine görseldeki fotoğrafı gerçek sanan sazanlar atlamış.Gerçi forumun çoğunluğu böyle,üstüne bi de oruç gelince normal yani.Fazla da bişey dememek lazım.

''Samsung'un yeni bir model daha hazırladığını iddia ediyor.''

Bişey yazmayacaktım ama yine anlamazlar falan.Anlatılan telefon,resimdeki telefon değil gençler.Türkçe yazdım bak.Tasarım olmamış falan demeyin hala :)
orhanyıldız 18.07.2013 18:02:26
Çöp
Illustrious. 18.07.2013 17:58:54
Fikir gerici, tasarım facia, genel görüntü berbat. Kısacası gereksiz olmuş, 2013 yılı resmi Samsung ile gereksiz şeyler peşinde koşma yılı olacak zaten, az daha gayret.
onur01651 18.07.2013 17:43:53
s3 androidte tıkanırken alt segment android alanın aklına acırım ( hele ki mağaza ve oyunlar için )
Gravaze 18.07.2013 17:22:39
samsung'un kapaklı cihazları güzel oluyor ama alt düzeyde android'siz versiyonları güzel oluyor. bu haliyle pek de hoş olmamış. hep tuş hem dokunmatik falan pek de kullanıcı dostu değil. c260 gibi istediğim gibi fırlatıp hasar görmediğinden emin olacağım bir cihaz olsa şu sıralar da keşke.
kasim33 18.07.2013 17:02:44
sonunda samsung 2ye katladı sıra telefonu 4e katlayıp küçültmekte
gokhans19 18.07.2013 16:47:16
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Ekrana dokunmadan menülerde nasıl gezinilecek acaba

Android yalnızca dokunmatik ekran destekliyor,ekran da elbet dokunmatik olacaktır.Ancak ordaki navigasyon tuşu oldukça işlevsiz olur

Kapasitif tuşları destekliyor. Ayrıca normal tuşlarıda destekliyor. Bu muhtemelen kapasitif tuşlu olur.
DH Misafiri 18.07.2013 16:07:39
quote:

Ekrana dokunmadan menülerde nasıl gezinilecek acaba

Android yalnızca dokunmatik ekran destekliyor,ekran da elbet dokunmatik olacaktır.Ancak ordaki navigasyon tuşu oldukça işlevsiz olur
srknpower 18.07.2013 15:47:35
Galaxy S4 katlanabilir versiyon...
moravec 18.07.2013 15:38:46
pazarın böyle bir telefona ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. açıkçası motorola'nın böyle bir telefon çıkarmasını daha çok istiyordum. motorola v3 ile başlayan v serisi gibi bir akıllı telefon mükemmel olabilirdi.
PlayMakers 18.07.2013 15:37:30
Nedense kapakli telefonlari hep sevmisimdir , ama samsung yerine sony , htc , motorolanin uretmesini tercih ederdim.
ShotgunPadre 18.07.2013 15:36:20
bu kadar kalın olmasa, bi razr havası hissettirse samsung demez alirdim.ama kötü
VenomS 18.07.2013 15:34:36
benim annem ve babam için aradığım telefon
etlik 18.07.2013 15:28:04
Ve bu telefon Japonya'da çok tutar
etlik 18.07.2013 15:20:59
Samsung seri üretime geçti hergün yeni bir telefon çıkarmadan duramıyor.
mesincır 18.07.2013 15:19:51
Yanlış taraftan katlamışlar.
jumuu 18.07.2013 15:15:56
telefon katlananilir ama biz samsunga katlanamıyoruz
matmuhendisi 18.07.2013 15:15:19
bu telefona çift çekirdek koymakla androidin ne kadar zorlayıcı bi sistem olduğu ortada :S
Amadeus_M 18.07.2013 15:12:52
Gereksiz bence
kızgınjapon 18.07.2013 15:09:38
quote:

Orijinalden alıntı: barakli87

Alt seviye ve çift çekirdek 2 sene önce en üst seviye çift cekirdekti teknoloji çok hızlı gelişiyor...


yani diosunki snpadragon 800 2 sene sonra en güçsüz işlemci olacak :D
Raikirin 18.07.2013 15:02:18
Akılsız görünümlü akıllı.
armanatilgan 18.07.2013 14:35:52
Ekrana dokunmadan menülerde nasıl gezinilecek acaba