TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 22956 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Fast & Furious 6 için ilk video geldi Adata'dan iş dünyasına yönelik SSD: SX1000L HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (26) YORUM YAZ

tarafından 2 Nisan 2013, Salı 17:03 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung yeni büyük ekranlı modellerini Galaxy Mega olarak isimlendirebilir
Günlük Haber Ekrem71
26

Samsung'un Galaxy Note ile başlattığı büyük ekranlı akıllı telefon -Phablet segmentinde Huawei Ascend Mate, LG Optimus G Pro, Galaxy Note II gibi üst düzey oyuncuların yanında Çinli bölgesel üreticilerin de ucuz modelleri yer almaya başladı. Ucuz Phablet modellerine olan ilgi bir süredir Samsung'un da dikkatini çekiyor.

Pek çok kaynak firmanın ucuz Phablet ürünleri için çalışmalar yaptığı ve Fonblet mode adını kullanacağı iddiaları gündeme gelmişti. Firma içinden elde edilen yeni bilgilere göre ise Samsung yeni bir seri başlatmak üzere.

Firma ucuz Phablet modellerini Galaxy Mega olarak ticari anlamda pazarlamasını yapacak. Seri içerisinde ilk etapta 5.8 inçlik ve 6.3 inçlik iki adet model bulunacak. Seri bu yeni isimlendirmeyle devam edecek ve Note ailesinin bir parçası olmayacak. 5.8 inçlik model GT-I9152 olarak, 6.3 inçlik model ise GT-I9200 olarak numaralandırılacak.

Samsung, beyaz Galaxy Mega 5.8 modelini Mayıs ayının son haftası, beyaz ve siyah Galaxy Mega 6.3 modelini ise Haziran ayının üçüncü haftası resmi olarak duyuracak. Ancak donanım ve fiyatlandırma konusunda bir bilgi verilmemiş.

Ancak modellerle ilgili bir soru işareti S-Pen teknolojisine yer verilip verilmeyeceği. Verilmediği takdirde büyük ekranlı bu modellerin kullanımında zorluk yaşanabileceği, verildiği takdirde ise Note serisinden ayrımının zor olacağı yorumları yapılıyor. Eğer iddialar doğruysa Mega serisi ile ilgili yakın zamanda yeni bilgiler ortaya çıkacaktır.
 
 
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
maho2306 02.04.2013 17:20:34
yav hee hee -14
YordleKing 02.04.2013 17:21:06
Birazdan başlarlar kavga etmeye.
Bu arada S-pen'in note 2 yi getirisi bu kadar fazla mı?
-1
darkest earth 02.04.2013 17:25:25
quote:

Orijinalden alıntı: exp16

Birazdan başlarlar kavga etmeye.
Bu arada S-pen'in note 2 yi getirisi bu kadar fazla mı?

Tasarımcılar için çok iyi bence
-3
YordleKing 02.04.2013 17:27:27
quote:

Orijinalden alıntı: darkest earth

quote:

Orijinalden alıntı: exp16

Birazdan başlarlar kavga etmeye.
Bu arada S-pen'in note 2 yi getirisi bu kadar fazla mı?

Tasarımcılar için çok iyi bence

Daha önce hiç kullanmadım note ve note 2 yi.Tasarımcılar için iyi olacaktır elbet ama genel kullanımda kendini o kadar aratıyor mu?
-3
darkest earth 02.04.2013 17:28:18
quote:

Orijinalden alıntı: exp16

quote:

Orijinalden alıntı: darkest earth

quote:

Orijinalden alıntı: exp16

Birazdan başlarlar kavga etmeye.
Bu arada S-pen'in note 2 yi getirisi bu kadar fazla mı?

Tasarımcılar için çok iyi bence

Daha önce hiç kullanmadım note ve note 2 yi.Tasarımcılar için iyi olacaktır elbet ama genel kullanımda kendini o kadar aratıyor mu?

Ben de kullanmam şahsen.
-3
YordleKing 02.04.2013 17:29:17
quote:

Orijinalden alıntı: darkest earth

quote:

Orijinalden alıntı: exp16

quote:

Orijinalden alıntı: darkest earth

quote:

Orijinalden alıntı: exp16

Birazdan başlarlar kavga etmeye.
Bu arada S-pen'in note 2 yi getirisi bu kadar fazla mı?

Tasarımcılar için çok iyi bence

Daha önce hiç kullanmadım note ve note 2 yi.Tasarımcılar için iyi olacaktır elbet ama genel kullanımda kendini o kadar aratıyor mu?

Ben de kullanmam şahsen.


Cevap için teşekkürler yinede.
-2
Düşünen Biri 02.04.2013 17:31:14
Devasa dese yeridir -4
-Sniper- 02.04.2013 17:36:25
Tamam herkesin zevki ayrı tabi ama 6" ten ötesi tablet diye anılmalı. -3
VAYACONDIOS07 02.04.2013 17:43:05
Ben bir öğretmen olarak note 2 ile öğrenciler hakkında not alırken, performans proje notu verirken sürekli not alırım. Pdf dosyaları halinde yıllık planlar telefonumdadır; üzerinde değişiklik yapabilirim. Bazen kalem kağıt olmadı mı öğrencinin bireysel sorularını da telefonda çizerek anlatıyorum. İnşallah yardımcı olabilmişimdir. +3
YordleKing 02.04.2013 17:48:56
quote:

Orijinalden alıntı: VAYACONDIOS07

Ben bir öğretmen olarak note 2 ile öğrenciler hakkında not alırken, performans proje notu verirken sürekli not alırım. Pdf dosyaları halinde yıllık planlar telefonumdadır; üzerinde değişiklik yapabilirim. Bazen kalem kağıt olmadı mı öğrencinin bireysel sorularını da telefonda çizerek anlatıyorum. İnşallah yardımcı olabilmişimdir.

Eğer bu kadar etkili ise bence gayet güzel bir şeymiş.Açıklama için teşekkürler.
-1
godless turtle 02.04.2013 17:51:08
Konuyla pek alakası yok ama ben Samsung'un ürün yelpazesinin bu kadar geniş olmasını seviyorum. Herkes kendine uygun telefonu bulabiliyor. Sonuçta iki metreden uzun insanlar da var ve Galaxy Mega 6.3 onlar için uygunken, normal boyutlarda bir insan için S4, S4 Mini ya da Galaxy Mega 5.8 gibi seçeneklerde mevcut. 0
12 Angry Men 02.04.2013 18:01:02
Beğenmezseniz almazsınız olur biter, burada boşuna tartışıyorsunuz. -4
onsos1100 02.04.2013 18:16:44
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

Beğenmezseniz almazsınız olur biter, burada boşuna tartışıyorsunuz.


burda tartışmalar alıp almamakla ilgili değil ki... pazarı büyük ekrana taşıyorlar. performanslı telefon almak isteyenlerde mecburen 5" 5,5" ekranlı telefonu da almak zorunda kalıyor.

android platformu firmaları da amiral gemileri ile aynı performanslı 4" ekranlı telefon çıkartsınlar tartışma bitsin...
-3
bayraak 02.04.2013 18:23:35
incisözlük gibi olmuş burası eksileyek eksileyene. DH yi liseliler basmış derdiler de inanmazdım. -1
muratsahin2003 02.04.2013 18:28:24
büyük ekranı gözüm kesmiyor da galaxy mini almayı düşünüyorummm -2
|M|N|Ç| 02.04.2013 18:32:58
Ağır bi troll uğramış buraya -4
|M|N|Ç| 02.04.2013 18:37:39
Ağır bi troll uğramış buraya 0
Lepanto 02.04.2013 18:52:43
Bir iki troll herkese eksi vermiş -7
1080p 02.04.2013 19:47:40
Phablet kousunlar iste veya bigpadphone.
Mega oturmus bir isim yalniz artik 90 larda veya 2005 li yillarda degiliz.
Giga tera bile eskidi.
Galaxy ye yakisir bir sey olmali
Gpad
Galaxy
-3
Beyaz Kartal 02.04.2013 20:49:40
quote:

Orijinalden alıntı: exp16

Birazdan başlarlar kavga etmeye.
Bu arada S-pen'in note 2 yi getirisi bu kadar fazla mı?

Öğrenciyim defter kullanmıyorum, notlarım hep yanımda, benim için o kadar yaralı ama eminim telefonu alıp S-pen'i bir kere bile kullanmayan gösteriş meraklıları vardır. Tabi gösteriş icin değil sadece ekranı için alanlar da var
+1
IhtiyarDelikanli 02.04.2013 21:13:12
Samsung Galaxy Mighty -3
Ceqa 02.04.2013 21:15:27
isimler nedense mini,ultra,mega daha güzel isimler bulanabilir -2
Gladiotürk 02.04.2013 21:46:52
Galaxy televizyona kadar gider bu iş.. +1
MIKROP DOGAN 03.04.2013 00:01:46
donanımını düşük tutacakları için güncelleme belirli süreden sonra kesilir

daha çok ekran büyükçü liseli yada gösteriş meraklıları için ideal.
-3
12 Angry Men 03.04.2013 00:26:21
quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry MenBeğenmezseniz almazsınız olur biter, burada boşuna tartışıyorsunuz.
burda tartışmalar alıp almamakla ilgili değil ki... pazarı büyük ekrana taşıyorlar. performanslı telefon almak isteyenlerde mecburen 5 5,5 ekranlı telefonu da almak zorunda kalıyor.android platformu firmaları da amiral gemileri ile aynı performanslı 4 ekranlı telefon çıkartsınlar tartışma bitsin...


Hocam daha küçük ekranlı telefonlar mevcut,

örneğin iphone, galaxy mini , htc one gibi.
0
tahayasin1 03.04.2013 02:18:45
Selam
Kimbilir Yeni bir isim ile aynı çatı altında galaxy not ve bildiğimiz galaxy cihazların toplanması da olabilir.
Bir kısmı 5-7 diğer bir kısmı ise 8-12 ekranli olmak üzere yine her kitleye hitap eden gerektiğinde mini telefon yada mini tablet.
Bükülebilir ekranlı cihazların geleceğini işaret ediyor olabilirler çok çok iyide olur kanaatindeğim.
Örnek video dakika/saniye 1.30'dan sonraki gibi
https://www.youtube.com/watch?v=TvmtWWhADsY&feature=youtube_gdata_player
Saygılar...
-1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla