TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26358 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Windows Phone Marketplace, kapılarını Mango destekli uygulamalara açıyor United Airlines 11,000 iPad cihazını pilotlara elektronik uçuş çantası olarak dağıtacak HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (33) YORUM YAZ

tarafından 24 Ağustos 2011, Çarşamba 12:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung'da dört yeni telefon; Galaxy W, Galaxy M Pro, Galaxy Y, Galaxy Y Pro
Günlük Haber Shady
33

Geçtiğimiz çeyrekte gerçekleştirdiği yaklaşık 17 milyonluk akıllı telefon satışı ile pazarda Apple'dan sonra ikinci büyük üretici konumuna yükselen Samsung, Galaxy serisinin 4 yeni üyesi ile birlikte bundan böyle Galaxy serisi modellerde izleyeceği yeni isimlendirme sistemini resmi olarak duyurdu.

Samsung'dan yapılan açıklamaya göre, Galaxy kelimesinin yanında yer alan harflere göre cihazlar beş ana grup altında toplanacak. Özellikle yeni telefon alma sürecinde kullanıcılara büyük avantaj sağlayacak olan isimlendirme sistemindeki alt gruplar şunlar;

  • S (Super Smart): En üst düzey çözümler
  • R (Royal/Refined): Güç, performans, üretkenliği bir araya getiren üst sınıf çözümler
  • W (Wonder): Tasarım ile performansı bir arada isteyenler için yüksek kaliteli, stratejik çözümler
  • M (Magical): Performans/ Fiyat oranı yüksek olan çözümler
  • Y (Young): Gelişmekte olan pazarlar ve genç kullanıcıları hedef alan stratejik ya da giriş seviyesi modeller

Elektronik devinin tanıtımını gerçekleştirdiği, Galaxy serisinin dört yeni üyesi de Android'in 2.3 Gingerbread işletim sistemiyle birlikte gelirken; Wi-Fi b/g/ ve Bluetooth 3.0 kablosuz bağlantı teknolojilerine destek sunuyorlar. Telefonların özelliklerine teker teker bakacak olursak;

  • Galaxy W: 1.4 GHz'lik tek çekirdekli işlemcisinden güç alan telefon, 3.7 inçlik- 800x480 piksellik dokunmatik ekrana sahip ve HSDPA 14.4 Mbps iletişim desteği sunuyor. 5 Megapiksellik kamerası bulunan telefonun enerji ihtiyacı ise 1500mAh'lik bataryasından sağlanıyor.
  • Galaxy M Pro (Üstte): 2.66 inçlik 480x320 piksel çözünürlüğünde görüntü sunan dokunmatik ekranın yanı sıra işaretleme birimi olarak üzerinde QWERTY fiziksel klavye ve optik trackpad'in bulunduğu 9.97 mm kalınlığındaki telefon, özellikle kurumsal müşterilere yönelik olarak Exchange Active Sync, Sybase Afaria, CISCO Mobile ve CISCO WebEx desteğine sahip. Gücünü 1GHz'lik işlemcisinden alan telefonun ön tarafında VGA arka tarafında ise 5 MP'lik iki kamera bulunuyor. 
  • Galaxy Y: İsminden de rahatlıkla anlaşılacağı gibi giriş seviyesine yönelik olan ve birçok renk alternatifi bulunan telefon, gücünü 832 MHz'lik işlemcisinden alırken; kullanıcılara 3 inçlik 320x240 piksellik ekranında dokunmatik deneyim de sunuyor.
  • Galaxy Y Pro: Tasarım olarak Galaxy M Pro'ya oldukça benzeyen telefon, hitap ettiği kesim açısından, M Pro'dan ayrılmakta olup kullanıcılara Social Hub Premium ile e-mail, sosyal ağları ve anlık mesajları tek bir merkez altında sunuyor.
Galaxy Y Pro 
Galaxy W
Galaxy Y
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Volkanbaba 13.12.2011 19:42:52
quote:

Orijinalden alıntı: carnador

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

Yahu 70 tane telefon çıkartana kadar.

Toplam 5 telefon çıkarsa andorid için.

2 giriş

2 orta

1 galaxy S serisi.

Misler gibi..

Badaa için 2 tane ve windows için de omnia hd devam etse misler gibi.

Mail at onlar bunu akıl edememiştir

Sen ne zeki şeysin öyle.

Ne haddimize kardeş senin gibi samsung pazarlamacılarına ders verecek zekada insanlar varken bize laf düşmez saygılar abi çey söyliyeyimmi?

Fikir söylemekte mi suç oldu kalkıp böyle yapsınlar mı dedim?

Söyle koçum ve ikile hadi..Akşam akşam sıkma canımı hadi..

Kardeş akıl edememiştir onlar sen mail at genede işe alırlar bu muhteşem zekayı kaçırmaz koreliler düşünsene senin dediklerini yaptıklarını demi atarlı genç

Türkçe konuşuyorum anlatamıyorum hala...

Bunun ben eğitimini aldım ve çeşitli seminerlere katıldım gerekli donanıma sahibim ve yorum yaptım. Sadece fikirdi..

Amann ben kime anlatıyorum...

Doğrudur karşim inanırım
MinPayne 13.12.2011 19:42:03
quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

Yahu 70 tane telefon çıkartana kadar.

Toplam 5 telefon çıkarsa andorid için.

2 giriş

2 orta

1 galaxy S serisi.

Misler gibi..

Badaa için 2 tane ve windows için de omnia hd devam etse misler gibi.

Mail at onlar bunu akıl edememiştir

Sen ne zeki şeysin öyle.

Ne haddimize kardeş senin gibi samsung pazarlamacılarına ders verecek zekada insanlar varken bize laf düşmez saygılar abi çey söyliyeyimmi?

Fikir söylemekte mi suç oldu kalkıp böyle yapsınlar mı dedim?

Söyle koçum ve ikile hadi..Akşam akşam sıkma canımı hadi..

Kardeş akıl edememiştir onlar sen mail at genede işe alırlar bu muhteşem zekayı kaçırmaz koreliler düşünsene senin dediklerini yaptıklarını demi atarlı genç

Türkçe konuşuyorum anlatamıyorum hala...

Bunun ben eğitimini aldım ve çeşitli seminerlere katıldım gerekli donanıma sahibim ve yorum yaptım. Sadece fikirdi..

Amann ben kime anlatıyorum...
Volkanbaba 13.12.2011 19:35:30
quote:

Orijinalden alıntı: carnador

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

Yahu 70 tane telefon çıkartana kadar.

Toplam 5 telefon çıkarsa andorid için.

2 giriş

2 orta

1 galaxy S serisi.

Misler gibi..

Badaa için 2 tane ve windows için de omnia hd devam etse misler gibi.

Mail at onlar bunu akıl edememiştir

Sen ne zeki şeysin öyle.

Ne haddimize kardeş senin gibi samsung pazarlamacılarına ders verecek zekada insanlar varken bize laf düşmez saygılar abi çey söyliyeyimmi?

Fikir söylemekte mi suç oldu kalkıp böyle yapsınlar mı dedim?

Söyle koçum ve ikile hadi..Akşam akşam sıkma canımı hadi..

Kardeş akıl edememiştir onlar sen mail at genede işe alırlar bu muhteşem zekayı kaçırmaz koreliler düşünsene senin dediklerini yaptıklarını demi atarlı genç
MinPayne 13.12.2011 19:30:54
quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

Yahu 70 tane telefon çıkartana kadar.

Toplam 5 telefon çıkarsa andorid için.

2 giriş

2 orta

1 galaxy S serisi.

Misler gibi..

Badaa için 2 tane ve windows için de omnia hd devam etse misler gibi.

Mail at onlar bunu akıl edememiştir

Sen ne zeki şeysin öyle.

Ne haddimize kardeş senin gibi samsung pazarlamacılarına ders verecek zekada insanlar varken bize laf düşmez saygılar abi çey söyliyeyimmi?

Fikir söylemekte mi suç oldu kalkıp böyle yapsınlar mı dedim?

Söyle koçum ve ikile hadi..Akşam akşam sıkma canımı hadi..
Volkanbaba 13.12.2011 19:27:54
quote:

Orijinalden alıntı: carnador

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

Yahu 70 tane telefon çıkartana kadar.

Toplam 5 telefon çıkarsa andorid için.

2 giriş

2 orta

1 galaxy S serisi.

Misler gibi..

Badaa için 2 tane ve windows için de omnia hd devam etse misler gibi.

Mail at onlar bunu akıl edememiştir

Sen ne zeki şeysin öyle.

Ne haddimize kardeş senin gibi samsung pazarlamacılarına ders verecek zekada insanlar varken bize laf düşmez saygılar abi çay söyliyeyimmi?
MinPayne 13.12.2011 19:23:09
quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: carnador

Yahu 70 tane telefon çıkartana kadar.

Toplam 5 telefon çıkarsa andorid için.

2 giriş

2 orta

1 galaxy S serisi.

Misler gibi..

Badaa için 2 tane ve windows için de omnia hd devam etse misler gibi.

Mail at onlar bunu akıl edememiştir

Sen ne zeki şeysin öyle.
Volkanbaba 13.12.2011 19:12:10
quote:

Orijinalden alıntı: carnador

Yahu 70 tane telefon çıkartana kadar.

Toplam 5 telefon çıkarsa andorid için.

2 giriş

2 orta

1 galaxy S serisi.

Misler gibi..

Badaa için 2 tane ve windows için de omnia hd devam etse misler gibi.

Mail at onlar bunu akıl edememiştir
S 12.12.2011 09:53:53
Ben Galaxy M Pro diyorum :)
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
fkcnr 12.12.2011 07:32:22
klavye tuşları arasındaki boşluk kullanımı etkiler gibi duruyor.. daha rahat bir kullanış sergileyeceği kesin.. özelliklede benim gibi parmağı büyük olanlar için
DH Misafiri 10.12.2011 23:28:37
Samsung Galaxy Y incelemesini bekliyoruz.
CuSsTo 05.11.2011 23:29:13
Galaxy W video inceleme çıkarmı acaba çıkacaksa ne zaman?
teksalih 24.09.2011 05:33:14
the_exorcist 24.09.2011 05:24:44
quote:

Orijinalden alıntı: Whisper911



arkadaşlar videoda hava durumu trabzon mu ben mi yanlış görüyorum...

bize her yer trabzon dedikleri doğru galiba :D

Harbiden de Trabzon yazıyo. Ama çekimin yapıldığı yer almanya galiba IFA fuarı. Şaşırmamak gerek trabzon olmasına.
Scott. 11.09.2011 00:59:33
Tasarımlarını beğenmedim
Whisper911 11.09.2011 00:34:05
evet bu telefonda yalan oldu 279 saat standy by
aynı işletim sistemli hemen hemen aynı donanımlı telefonlar arasında pil ömrü neden çok değişiyor... hepsinde 1500 1300 civarı ama karşılaştırınca epey fark oluyor bazen??....

279 nedir ya şaka gibi küçük ekran ztn grafik işlemci fln da yok
Whisper911 11.09.2011 00:02:20
galaxy m pro için internal 1-2 gb deniyor kesin bir bilginiz var mı?.... şuan için bana en ideal telefon bu eğer internal büyük olursa
Whisper911 10.09.2011 23:58:15
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=81-xVtkDDpo&feature=related]

arkadaşlar videoda hava durumu trabzon mu ben mi yanlış görüyorum...

bize her yer trabzon dedikleri doğru galiba :D
oliviera12 01.09.2011 13:52:08
bunların çıkış tarihleri belli mi?
DH Misafiri 26.08.2011 00:02:49
galaxy m ve y proyu bekliyeceğim son çeyrekte çıkması bekleniyormuş M 400-500 arası bir mevlayı geçerse Y pro yada galaxy mini yi alıcam
hayaleturk 25.08.2011 17:12:58
quote:

Orijinalden alıntı: H1dd3n

galaxy w harika gözüküyor


+ Aynen
O$MAN 25.08.2011 16:51:33
Ben 3,5 inclik bir galaxy bekliyorum/istiyorum...
emmrree1990 25.08.2011 06:01:58
Samsung Alfabe'yi Galaxy serisine entegre etmeye çalışıyo anlaşılan :D
| OMG! | 24.08.2011 20:58:59
quote:

Orijinalden alıntı: DarkEnergy

quote:

Orijinalden alıntı: | OMG! |bu qwerty klavyelilerin şarjları ne kadar gider yoğun kullanımda 3 gün dayanırlar mı?dayanabilen marka biliyo musunuz? e6nın pili iyi diyorlar..
Bu telefonlar Androidli olduklari icin yogun kullanimda gitmeyebilir. Nokia C3, E71, E72, E6 modelleri 4 gunu bulur.

nokiayı da symbian yüzünden istemiyorum ya,blackberry deseniz qwerty klavyeli bi cihaza o fiyatta fazla.
bakalım e6 düşünüyorum
Klasör.:X:. 24.08.2011 20:52:40
galaksi y pro tipi telefonlar daha çok hoşuma gidiyor...
Ama artık samsung bu galaksi modelini sonlandırmalı artık tüm galaksiyi keşfettik neredeyse
xD XD Xd xxdd
DarkEnergy 24.08.2011 19:53:32
quote:

Orijinalden alıntı: | OMG! |

bu qwerty klavyelilerin şarjları ne kadar gider yoğun kullanımda 3 gün dayanırlar mı?
dayanabilen marka biliyo musunuz? e6'nın pili iyi diyorlar..

Bu telefonlar Android'li olduklari icin yogun kullanimda gitmeyebilir. Nokia C3, E71, E72, E6 modelleri 4 gunu bulur.
.mert 24.08.2011 19:48:54
galaxy w harika gözüküyor
mehmetgirgin 24.08.2011 19:09:35
tuşlular güzel değil gibi geldi
| OMG! | 24.08.2011 18:59:31
bu qwerty klavyelilerin şarjları ne kadar gider yoğun kullanımda 3 gün dayanırlar mı?
dayanabilen marka biliyo musunuz? e6'nın pili iyi diyorlar..
MinPayne 24.08.2011 17:08:38
Yahu 70 tane telefon çıkartana kadar.

Toplam 5 telefon çıkarsa andorid için.

2 giriş

2 orta

1 galaxy S serisi.

Misler gibi..

Badaa için 2 tane ve windows için de omnia hd devam etse misler gibi.
musanpa 24.08.2011 17:06:53
galaxy pro kullaniyorum gayet memnunumda bu sekilde aldiktan sonra kisa surede ust modeli cikmasi insani sinir etmiyor degil yaw:-)adamlar cihazda eksik buldugum ne ozlellik var ise tamamlayip yapistirmislar yeni modele gene satis politikalarinin kurbani olduk iyimi:-)
damn2u 24.08.2011 17:00:25
Qwerty klavyeli modeller pek ilgimi çekmiyor fakat Galaxy W çok güzel gözüküyor, acaba fiyatlandırması 1000TL civarında olur mu?

Bu arada qwerty klavye modelleri sevmesemde diğer firmaların ürünleriyle karşılaştırıldığında Samsungun bu tip modelleri donanım ve android yazılımıyla çok daha önde bu tartışılmaz bir gerçek.
wentworthscofield 24.08.2011 16:23:11
galaxy w desire s'in aynısı olmuş(teknik anlamda) ama yine de güzel linkteki karşılaştırmada işlemci hızı hariç boyutlarına kadar her şey aynı
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4114&idPhone2=3776