TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27175 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Android 4.1 Jelly Bean, CyanogenMod 10 sayesinde Galaxy Note üzerinde çalıştırıldı İnternet Haritası ile 350 bin site arasındaki ilişkiyi görüntüleyin HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (173) YORUM YAZ

tarafından 30 Temmuz 2012, Pazartesi 17:44 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung'dan çift sim kart girişli akıllı telefon: S7562 Galaxy S Duos
Günlük Haber knight
173
 
Güney Kore'nin teknoloji devlerinden Samsung'un çift sim kart girişine sahip akıllı telefonu S7562 Galaxy S Duos üzerindeki örtüler GSM Arena tarafından kaldırıldı.
 
Samsung'un henüz resmi olarak tanıtmadığı Galaxy S Duos, elimize ulaşan bilgilere göre 121.5 mm x 63.1 mm x 10.5 mm ebatlarında ve 120 gram ağırlığında beyaz renkli bir tasarıma sahip. Galaxy S III ile benzer tasarım çizgilerini taşıyan Galaxy S Duos'ta, 1 GHz frekansında çalışan tek çekirdekli Qualcomm MSM7227A Snapdragon platformu, Adneno 200 grafik birimi ve 512 MB RAM yeterli görülmüş.
 
HSPA (HSDPA: 7.2 Mbps, HSUPA: 5.76 Mbps) alt yapısı desteği sunan akıllı telefonda, 4.0-inç boyutunda ve 480 x 800 piksel (WVGA) çözünürlüğünde dokunmatik kapasitif ekran ile 4 GB dahili depolama kapasitesi bulunuyor. Kapasite, istendiği takdirde microSD kartlarla (32 GB'a kadar) arttırılabiliyor.
 
Android 4.0 Ice Cream Sandwich mobil işletim sistemini kullanan akıllı telefonun, LED flaşlı 5 megapiksel kamerayı, Wi-Fi 802.11n bağlantısını, Bluetooth 3.0'ı ve 1500 mAh'lik bataryayı bünyesinde barındırdığı belirtiliyor. Galaxy S Duos'un ne zaman piyasaya sürüleceği ve fiyatı kesinlik kazanmış değil. Ancak teknik özellikleri göz önünde bulundurduğumuzda fiyatın bütçeleri zorlamaması bekleniyor.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
atomcu 10.02.2014 20:24:42
quote:

Orijinalden alıntı: _|DERON|_

Sonuçta çift sim kartlı bir telefon bence yeterli özellikler çift sim kartlı telefonları kullanan fazla bir kitle yok bir amiral gemisi beklemeyin :)) Ama bu telefonu apple yapsaydı telefonun tasarımınıda ı-phone tarzı yapsaydı(ı pod touch gibi) eminim süper apple en iyisi vb. yorumlar gelirdi bundan eminim.


+1907
DH Misafiri 09.02.2014 21:11:52
iyi günler bu telefona samsung galaxy s dos telefonna sim kart nasıl takılıyor kumyor bir türlü yardım ederseniz çok teşklerişmi iletirim
DH Misafiri 09.10.2013 03:04:34
Ben kullanıyorum kasma sorunu sadece sizin açıpda kapatmadığınız zaman olur bazı arkadaşlar yok kasıyor yok beş para etmez diyorlar gayet güzel telefon canavar gibi işliyor artık bazı arkadaşlar nasıl kullanıyorsa telefonu tavsiyem alın ve kullanın
conqierors 13.07.2013 19:51:56
çift sim kartta en iyisi bence samsung c5212. çift işlemcili 1 hat ile konuşurken diğer hat açık ve çağrı alabiliyorsunuz. çok sağlam telefon 3 yıl olcak kullanalı. hala aynı batarya ile kullanıyorum. günde 4-5 saat laptopa bağlayıp interneti kullanırsam 1 gün gidiyor. onun haricinde 3-4 gün çok rahat gidiyor şarjı. kötü olan kısmı SMS hafızası 200.
ugur7884 07.07.2013 01:43:26
Evet aldım ama samsung s7562 yi değil. HTC desire sv yi aldım ve gayet memnunum bütün ihtiyaçlarımı görüyor. İkisi arasında çok fiyat farkı yok ve baktığımız zaman çift çekirdek oluşu ve kamerasının 8 mp oluşu samsunga göre avantaj sağlıyor. Samsung win diye bi telefon çıkarmış 4 çekirdek galiba bi araştırmanızı öneririm iyi bi modele benziyor.
violaadmin 27.06.2013 17:04:56
Merhaba, bu kadar geç yanıt döndüğüm için kusura bakma nolur.... Naptın telefonu aldın mı ? Aldıysan memnun musun durumundan....
DH Misafiri 11.06.2013 04:54:26
Ya ben ekran kilidi için şifre koydum ama şifreyi kaldırmak istiyorum kaldıramıyorum bir de samsung galaxy s duos kullanıyorum bu telefonun güncellemesi var mı varsa nasıl yapabiliriz kiesten ?
hmustafa 04.06.2013 01:44:37
quote:

Orijinalden alıntı: i_pektas77

telefonda konuşmuyorken ses gelen var mı? benim kinden ekran açıkken kulağımı dayadığımda sürekli hışırtılı bir ses geliyor? fakat ekran karadığında ses gelmiyor? neden olabilir acaba fikri olan var mı?


iade ettiğim telefonumda...
görüşme normal gerçekleşirken; telefonun hoparlörünü açtığımda bana tüm sesler normal gelmesine rağmen karşı taraftan bana gelen uyarı
düğün salonundamısın dışarı çık, veya çok gürültü var gürültüsüz tarafa geç vs ..... (odadayım yalnızım gürültü seviyesi sıfır) tabi telefonun sahibi olarak ben sadece karşı tarafın sesini duyuyorum Başka ses yok
İnanmak istemedim telefonu başkasına verip farklı telefondan kendi telefonumu arayıp arkadaştan hoparlörü açmasını istedim....dışarıdan 2 yada 3 görüşme birden konuşmalar vardı. yani parazit alıyordu.
Samsug yetkili servis (leventteki) telefonu inceledi, yazılım hatası olabilir diye sanırım yazılım değiştirdi. (emin değilim) Sorunu yazılım olarak çözemediklerinden telefonun değişimine karar verdiler. Bu işlem için servis satıcı firmadan kaşeli imzalı doldurulmuş garanti belgesini zorunluluk olarak talep etti (faturayı tek başına kabul etmediler.) Ben telefonu internetten aldığım için, garanti belgesi kapalı kutuda doldurulmuş ve kaşelenmediği için değişimi kabul ettiremedim. Tüketici hakem heyeti kararıyla para iadesi aldım....
umarım sorununu çözersin beni çok yordu.
i_pektas77 03.06.2013 23:06:01
telefonda konuşmuyorken ses gelen var mı? benim kinden ekran açıkken kulağımı dayadığımda sürekli hışırtılı bir ses geliyor? fakat ekran karadığında ses gelmiyor? neden olabilir acaba fikri olan var mı?
yahyademirci 21.05.2013 18:13:30
Hocam samsung şimdi core diye bir cihaz çıkaracak aynı anda çift sim kartıda çalışacak arama geldiğinde birisi kapalı gözükmeyecek bakalım o nasıl bişey olur. Arkadaşta galaxy grand var büyük ekranlı olarak performans olarak gayet iyi. ama oda büyük işte sıkıntı orda.
Bukalemun 21.05.2013 18:05:13
quote:

Orijinalden alıntı: yahyademirci

quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

bence beklemek gerekli hatta phılıps in ÇİFT ÇEKİRDEK modeli de baya bir F/P cihaz.


" Samsung Galaxy Win I8550 " bunuda bekleyebilirsiniz.

hocam philipsin w626 olan modelini hiç kimseye önermem ben aldım. Aldığımada alacağımada bin pişman oldum. rezil bir telefon rehbere girmesi bile abartmıyorum bir dakikaya yakın sürüyor


phılıps / alcatel in 3 farklı çeşit ÇİFT HATLI cihazı var [:'(]

http://forum.donanimhaber.com/m_70723774/tm.htm

w536 daha iyi :))




samsung alacaksanız ( TR da yok ) " http://www.saturn.de/mcs/product/SAMSUNG-Galaxy-Young-DUOS-wei%C3%9F,48352,365078,620737.html?langId=-3 " bu cihazı anavtajlı

1: ekran
2: JB 4.1
3: 1ghz
4: rom alanı daha büyük
yahyademirci 21.05.2013 17:57:53
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

bence beklemek gerekli hatta phılıps in ÇİFT ÇEKİRDEK modeli de baya bir F/P cihaz.


" Samsung Galaxy Win I8550 " bunuda bekleyebilirsiniz.

hocam philipsin w626 olan modelini hiç kimseye önermem ben aldım. Aldığımada alacağımada bin pişman oldum. rezil bir telefon rehbere girmesi bile abartmıyorum bir dakikaya yakın sürüyor
mizmiz7 21.05.2013 14:23:12
foursquare uygulaması var mı bunda?
hmustafa 06.05.2013 21:35:24
şubat ayında aldığım bu makina hoparlörden dışarı ses verince karşı taraf sesleri kesinlikle anlamıyordu.(Bana düğündemisin dışarı cık diyorlardı sanırım başka hatlardan paratiz alıyordu) 2. gününde iade etmeye karar verdim. Mayıstayız çok şükür iade süreci tüketici hakem heyetiyle gerçekleşti
Bukalemun 11.04.2013 21:56:20
bence beklemek gerekli hatta phılıps in ÇİFT ÇEKİRDEK modeli de baya bir F/P cihaz.


" Samsung Galaxy Win I8550 " bunuda bekleyebilirsiniz.
boreas06 11.04.2013 20:51:22
Hocam tavsiye eder misiniz , internette 540 tl ye inmiş durumda alınır mı ? Yoksa ace 2 , mini 3 falan mı ?
ugur7884 10.04.2013 17:41:09
Bu telefonu almak istiyorum ama yorumlara filan bakınca alınca pişman olmaktan korkuyorum. İnternet sitelerinden satış yapan yerlerden alıcam yaklaşık bi 100-150 fiyat farkı var. dediğim gibi telefondan çok aşırı bi beklentim yok iki hat kullancam. çok aşırı yavaş olmasın bana yeter
ugur7884 10.04.2013 17:11:32
Arkadaşım bilgilerin için çok saol. Ben alırsam bu telefonu çift sim kart kullanabildiğim için alıcam. Benim için yönlendirme sıkıntısı olmaz sadece çok yavaş olmasın çift sim takılı iken ki dediğin gibi telefonları da kullanmadım. Performans olarak çok ileri bi beklentim yok çok yavaş olmasın kullanışlı olsun bi kaç uygulama mesajlaşma arada internet filan yeterli bana
violaadmin 10.04.2013 15:05:27
Arkadaşlar merhaba,

1. Telefonun 3 aylık kullanıcısıyım. Bazı bilgiler vereyim önce. Üzerinde gelen bir takım yazılımlar mevcut. Chaton, Google Plus, SamsungApp gibi kullanılmayacak uygulamalar mevcut. Bunlarda arka planda görev yaptıkları için RAM tüketiyor ve telefonda donmalar, arama veya mesaj menüsüne girdiğinizde ya da uygulamalar kısmına girdiğinizde beklemeler oluyor. Bu can sıkıyor. Sorunu ise orta tuşa basılı tutarak görev yöneticisine girerek belleği silip telefonun rahatlaması ile aşıyorum.

2. Bir kısım arkadaşlar rehberden arama yapmak istediğim kişiyi seçtiğimde iki nolu sim kartımdan arama yapamıyorum demiş. Eğer bilmiyorsa onuda yanıtlamak isterim. Öncelikle bu kullanıcılar Uygulamalar > Ayarlar yolunu izleyerek SIM Kart Yöneticisi'ne ulaşsınlar. Sim kartlarının ikonlarını görecekler. Hangi sim karta dokunurlarsa o sim kart için ayarlar yapılması sağlanıyor. Bu menülerden dikkatli okuyarak ayarları yapın. ( Parmaklarınızı yaklaştırmayın hemen etkileniyor, farkında olmadan bir ayar yapmış olabiliyorsunuz :) )

Sonra arama yapmak istediğinizde varsayılanda Yeşi ikonu olan ve içinde beyaz ahize yer alan Telefon butonu ile aramaya gelin. Ekranın üstünde Tuşlar yazıyor, bu tuşlar aynı anda hem harf hem de rakam duyarlı olduğundan rehberde yer alan ismi yazdığınızda karşınıza özetlenerek isimler çıkıyor, ekranda ortada sağ tarafta özetlenen ismin sağında ok çıkıyor aşağıya doğru bakan, bu ok ile asıl seçiminizi yapabiliyorsunuz. Bu ok birden fazla o isim ile ilgili bir rehber kaydı varsa çıkıyor. İsmi seçtikden sonra ekranın altında arama yapmak istediğiniz SIM i seçebilirsiniz.

3. Arama kayıtlarını sürekli olarak temizlerseniz, gereksiz mesajları silerseniz ve düzenli zamanlarda belleği temizlerseniz performanslı olarak kullanabiliyorsunuz. Ancak tek sim ile kullanıldığında harika bir telefon.

4. Gelelim Youtube, uygulamalar vesaire kullanımlarına. Google Play'den Youtube indirip kurduğunuzda kullanabiliyorsunuz. Canlı TV bile oldukça güzel çalışıyor :)
Oyunlarda, uygulamalarda ve grafiklerde sorun yaşamazsınız.

5. 3G internet için ise söyleyeceğim pek fazla bir şey yok. Sadece 3G gördüğümde 3 Mbps e kadar hızla bağlanabildim. Onuda Notebook'umdan telefonu wireless modeme çevirerek yaptığım için kullanabildim. Telefonun interneti H veya 3G olsa bile oldukça yavaş. Ama bu yavaşlık operatörden de kaynaklanıyor olabilir. Avea çünkü. Başka operatörler ile kullanmadım, denenmesi gerekir. Wireless kullanmak en güzel çözüm :)

6. Yönlendirme konusundada şunları söyleyebilirim. Ben simleri birbirine yönlendirdim. Eğer yönlendirme açık olmazsa 1 nolu simden konuşuyorken 2 nolu sim'e arama geldiğinde aradığınız kişiye ulaşılamıyor uyarısı veriyor. Ben yönlendirmeyi açtım, 1 nolu sim ile görüşürken 2 nolu sim'e arama geldiğinde dıt dıt sesi geliyor. Telefonu kapattığımda 2 nolu simden arayan kişiye geri dönüş sağlayabiliyorum. Arayan kişi ise size ulaşamadığını zannetmiyor. Sizin aramasını gördüğünüzü biliyor. Bu çok güzel bir durum arayan ve aranan açısından. Bu nedenle ücret ödüyorum ama arama yaptığım için, o da aylık paket olduğu için. Yani ek bir maliyet oluşturmuyor. Bu nedenle ücret alınması konusu yok diye düşünüyorum. Yönlendirilmiş aramada yanıt verilirse ücret yönlendiren hattan kesilir. Bu kaçınılmaz bir gerçektir, çünkü telefon arama yapıyor.

7. Gelelim şarj konusuna, adaptörü yanımdan ayırmıyorum. Hergün şarj etmek zorundayım. Nedeni ise otobüs yolculuğunda oyun oynadığım, kimi zaman video seyrettiğim yada facebook kullandığım için enerji çabuk tükeniyor. Hiç bir uygulamayı kullanmazsam şarjı 26 saat kadar gidebiliyor.

8. Bu telefonu almadan önce Galaxy S3, HTC One X, IPhone4 veya 5 telefonlar gibi performansı oldukça yüksek olan telefon kullananlar varsa ve bu telefonu çift sim ile kullanacaklarsa kesinlikle önermiyorum. Fakat maliyeti düşük, hacmi küçük, tek sim kart ile kullanmak istiyorum, görselliği de hoşuma gitti diyorsa alabilir. Hatta bunu almak yerine bir süre daha bekleyerek Samsung Galaxy Win I8550 alabilirler. Bu telefon hakkında GSM Arena'dan http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_win_i8552-5392.php# özelliklerini incelediğinde beklmeye değebileceğini anlarlar. En azından RAM 1 GB, Android ise JellyBean olarak gelecek olması. :)

9. Satın alma konusunda en son 4 gün önce baktığımda en ucuz Hepsiburada.com olduğunu gördüm. Zaten çıktığı günden veri hepsiburada.com en ucuz satıcısı bu telefonun. Burayı tavsiye edebilirim. 3 kişide burdan aldık.

Kullanıcılarına hayırlı olmasını dilerim. :) Umarım yeterli bilgileri sağlıyabilmişimdir.
ugur7884 05.04.2013 11:06:32