TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24608 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
AMD Radeon HD 7970 görüntülendi Twitter tasarımını yeniledi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (395) YORUM YAZ

tarafından 9 Aralık 2011, Cuma 01:17 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung'un "Dev"i Galaxy Note inceleme masamızda
Cep Telefonları LesEnfantsTerribles 395 150985 00:15:00
Bu videomuzda Samsung'un özellikle 5.3 inç'lik dev ekranıyla dikkat çeken telefonu Galaxy Note'u inceledik. Yüksek çözünürlüklü ekranı ve güçlü donanım özellikleriye Samsung Galaxy Note inceleme masamızın en büyük konuklarından biri oldu.
 
 
URL
Embed
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
DarthLuca 9.12.2011 02:44:48
Neye dayanarak bize teknolojiden anlamıyor yada gösteriş yapıyor diyorsunuz??? Teknoloji olarak şu anda piyasada bu cihazdan daha üstün bir cihaz yok. Nexus Prime'dan bile daha güçlü. Üstelik kalem
...
Yorumun devamı ▼
+143
mehmednaim 9.12.2011 02:02:11
Herhangi birşeyi beğenmeyebilirsiniz ve bunu forumda dile getirebilirsiniz ama sizin beğenmediğiniz şeyleri beğenen ya da alan insanları küçümseyemez ve peşin hükümlerle yargılayamazsınız. Samsung ya
...
Yorumun devamı ▼
+59
Fatz 9.12.2011 02:46:37
Galaxy S2, Galaxy Note vs. donanimsal acidan gercekten iyi cihazlar. Bence o takilma meselesi donanimla degil de isletim sistemiyle alakali. Bu cihazlara kiyasla cok daha dusuk donanimli iPhone 3GS b
...
Yorumun devamı ▼
+23
LodosFelonica 9.12.2011 01:25:28
Samsung yakında 37 ekran cep telefonu üretirse şaşırmam. +13
BraVe_06 9.12.2011 02:12:32
Ekran küçük olunca parmaklarım kalın kullanamıyorum dersiniz büyük olunca takoz dersiniz. Müşteri memnuniyeti ne zor bir şey. Adamlar boy boy çıkarmış hangisi işine yarıyorsa onu al. Cihazı ben de inc
...
Yorumun devamı ▼
+12
JohnLord 9.12.2011 01:57:04
hehehhe apple iphonun 3.5 inclik ekranına 640x960 pixel ekran sığdırabiliyo samsung 1280 pixel sığdırınca full hd ekran yapınca takoz gibi alet yok öyle yok böyle ulan elmacılar iphone5 cıkınca 4s ler
...
Yorumun devamı ▼
+12
trapattoni11 9.12.2011 03:17:01
Yani tamam; işlemci, ekran, ram gibi bileşenleri geyet güzel gözüküyorda. Mobil cihaz sınıfına soktuğunuz, hatta ve hatta mobil cihazlar arasında en mobil olması gereken cihaz olan telefonların içine
...
Yorumun devamı ▼
+11
engurlu 9.12.2011 14:27:55
Cihaz senden daha kibar duruyo.. Takozluk sende mi cihazda mi acaba ??
...
Yorumun devamı ▼
+9
smart1978 9.12.2011 10:47:08
Galaxy Note a takoz diyenler hayatlarinda takoz gormemisler....Takoz kalin olur.. Galaxy Note inceligi ile cepte bile cikinti yapmiyor...İla takoza ornegi verilmeli Nokia N73 gibileri harbi takozdur..
...
Yorumun devamı ▼
+8
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
LodosFelonica 9.12.2011 01:25:28
Samsung yakında 37 ekran cep telefonu üretirse şaşırmam. +13
baysan240 9.12.2011 01:52:04
kutusu ağır gelmiş o yüzden masanın üstüne koyamamışlar -3
JohnLord 9.12.2011 01:57:04
hehehhe apple iphonun 3.5 inclik ekranına 640x960 pixel ekran sığdırabiliyo samsung 1280 pixel sığdırınca full hd ekran yapınca takoz gibi alet yok öyle yok böyle ulan elmacılar iphone5 cıkınca 4s leri amerika elmaaa arkada elma işareti var 500 tl gell diye bağırırsınız forumda yakında

özet:telefonu teknosada denedim şahane şahane param olsada alsamm :P
+12
mehmednaim 9.12.2011 02:02:11
Herhangi birşeyi beğenmeyebilirsiniz ve bunu forumda dile getirebilirsiniz ama sizin beğenmediğiniz şeyleri beğenen ya da alan insanları küçümseyemez ve peşin hükümlerle yargılayamazsınız. Samsung ya da başka bir firma sadece büyük ekranlı cihaz üretmiyor aynı firmanın küçük ekranlı modelleri de var, sizin gibi olan insanlar küçük ekranlı cihazları tercih ediyorlar ancak büyük ekranlı model üretiliyor ve de satılıyorsa demek ki alan insanların ihtiyacı var demektir. Belki bir kısmı hava atmak ya da takoz olarak kullanmak istiyordur bunu bilemeyiz ama beyin "bedava moduna" geçip aklımıza her geleni de yazamayız.

edit: inceleme için teşekkürler.
+59
quzman 9.12.2011 02:06:01
Samsung yapmış mı ?
-Yapmış .
Olmuş mu ?
-Ellerine sağlık .
Alır mıyım ?
-Sığdıracak yerim yok .
+7
BraVe_06 9.12.2011 02:12:32
Ekran küçük olunca parmaklarım kalın kullanamıyorum dersiniz büyük olunca takoz dersiniz. Müşteri memnuniyeti ne zor bir şey. Adamlar boy boy çıkarmış hangisi işine yarıyorsa onu al. Cihazı ben de inceledim. Oldukça hoş bir cihaz ve kot pantolonun cebine sığıyor, rahatlıkla yürüyüp oturabiliyorsunuz. İnceleme için teşekkürler. +12
cwr 9.12.2011 02:13:28
Saturn'de denemek için resmen sıraya girdim bugün 2 kişi ile beraber +1
Legolas Greenleaf 9.12.2011 02:15:51
Galaxy S2 ile hemen hemen aynı performansı sunabilmesi gerçekten iyi.Telefonun boyutu konusunda ise çok fazla bir şey denilemez.Tamamı ile kişisel tercihler ön plana çıkar bu konuda.Elim büyük olmasına rağmen Note kullanırken zorlanırım mı diye düşünmüyor değilim.En nihayetinde S2'im candır canandır :) Boyutu nedeniyle takoz demek yanlış olur.Örneğin Lg Optimus Iphone ile kıyaslanırsa takozdur.Iphone Galaxy S2 ile kıyaslanırsa oda takoz kalır.S2 kıyas yapacak bir telefon olsa onu da takoz sınıfına sokarım belki ama gel gör ki şuan için yok canım kardeşim. :D +6
dirokzan 9.12.2011 02:16:37
samsung tablet alacam bu günlerde .bu alet aklımı çeldi.7 inçlik tableti mi alsam galaxy note yi mi?? +3
Gary_2550 9.12.2011 02:17:45
Her malın alıcısı vardır. *** atmakta üstüne yok bazı arkadaşların.. +3
RaiTaR0 9.12.2011 02:19:30
bu alet galaxy tab7" den cok daha performanslı ve guzel +1
şiki_şiki_baba 9.12.2011 02:21:20
Her ne kadar malum firmalar davalarla yıkmaya çalışsa da Samsung ve diğerleri. +2
muratremix 9.12.2011 02:26:14
Takoooozz bu yahu? -35
procaptain 9.12.2011 02:27:05
güzel inceleme olmuş telefonda hem tablet tarzı hemde telefon olarak kullanmak isteyenler için ideal ama cepte taşımak için kullanışsız.
S III incelemesini de görmek dileğiyle
0
jolawe 9.12.2011 02:27:07
fazla yorum yapmayacağım.Çok beğendim. 0
Fatz 9.12.2011 02:30:55
Teknik anlamda guzel cihaz olmus ama disarida birisinin bu aleti kulagina dayayip konustugunu gordugunuzde gulmemek elde degil abi. +6
rabbitweed 9.12.2011 02:33:02
o donanima ragmen super akici degil,webde gezinirken,programlar arasi gecislerde takiliyor.1 sene once cikan iphone4 bundan daha akici,o cozunurlugune bagliyorum artik,o cozunurluge daha guclu ekran cipi olmaliydi -8
hakanr 9.12.2011 02:42:05
Aletin tek eksiği HDMI çıkışının olmaması. Birde eksiklik olarak sayarsak eğer, ekran tepkime süresin. SII kadar hızlı tepkimesi olsa koşa koşa gider alırım. +1
DarthLuca 9.12.2011 02:44:48
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Takoz gibi bir alet , bunu alan teknolojiden anlamıyordur ve gösteriş için alıyordur. Artık 1 yıl sonra 2. elde 500 liraya satmaya çalışırsınız.

Eksileri bekliyorum , nasıl olsa doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış :)

Neye dayanarak bize teknolojiden anlamıyor yada gösteriş yapıyor diyorsunuz???

Teknoloji olarak şu anda piyasada bu cihazdan daha üstün bir cihaz yok. Nexus Prime'dan bile daha güçlü. Üstelik kalemi ve her asn herşeyin üstüne not alabilme imkanı iş hayatında çok büyük kolaylık sağlıyor. Boş zamanda film izlemek için ideal bir cihaz

Doğru söyleyene ne yaparlar bilemem ama sizin gibi densizleri her yerden kovarlar...
+143
Fatz 9.12.2011 02:46:37
quote:

Orijinalden alıntı: rabbitweed

o donanima ragmen super akici degil,webde gezinirken,programlar arasi gecislerde takiliyor.1 sene once cikan iphone4 bundan daha akici,o cozunurlugune bagliyorum artik,o cozunurluge daha guclu ekran cipi olmaliydi

Galaxy S2, Galaxy Note vs. donanimsal acidan gercekten iyi cihazlar. Bence o takilma meselesi donanimla degil de isletim sistemiyle alakali. Bu cihazlara kiyasla cok daha dusuk donanimli iPhone 3GS bile iOS 5 ile takilma yapmiyor ama denedigim Android cihazlarda karsilasiyorum bu anlik takilmalarla. iOS bu konuda iyi hakkaten.
+23
danGerfuLL 9.12.2011 02:49:42
Her malın; bir taliplisi vardır, bir alıcısı vardır, bu forumda bir b*k atanı kesin vardır.

Alanlara hayırlı olsun iyi günlerde kullansın.
+6
muratremix 9.12.2011 02:56:12
quote:

Orijinalden alıntı: DarthLuca

quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Takoz gibi bir alet , bunu alan teknolojiden anlamıyordur ve gösteriş için alıyordur. Artık 1 yıl sonra 2. elde 500 liraya satmaya çalışırsınız.

Eksileri bekliyorum , nasıl olsa doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış :)

Neye dayanarak bize teknolojiden anlamıyor yada gösteriş yapıyor diyorsunuz???

Teknoloji olarak şu anda piyasada bu cihazdan daha üstün bir cihaz yok. Nexus Prime'dan bile daha güçlü. Üstelik kalemi ve her asn herşeyin üstüne not alabilme imkanı iş hayatında çok büyük kolaylık sağlıyor. Boş zamanda film izlemek için ideal bir cihaz

Doğru söyleyene ne yaparlar bilemem ama sizin gibi densizleri her yerden kovarlar...

Yapma ya? Sen uyurken 4 cekirdekli Tegra 3 cikti, Asus transformer Prime diye arat gorursun.
-10
xxxx1 9.12.2011 03:13:15
cihaz bikere standartları baya bir zorlamış,genel olarak güçlü bir cihaz donanım olarak diyecek yok,hdmı eksiliğide hiç olmamış ve yanındaki kalem bu devirde ek bir aparatla kullanmak çok hoş bir durum değil...hormon almış telefon gibi bir şey...


özet olarak alıcısı mutlaka olacaktır,ama 4.0 inçlik,4.3 inçlik bir telefonun kullanabiliriliği, fizikisel avantajları gibi etkenleri taşımayacağı bir gerçek...
-2
Reus Vox 9.12.2011 03:16:32
SGS2 kadar hızlı değil, menülerde kasma mevcut.


Daha doğrusu akıcı değil işte Galaxy S2 kadar...
-1
trapattoni11 9.12.2011 03:17:01
Yani tamam; işlemci, ekran, ram gibi bileşenleri geyet güzel gözüküyorda. Mobil cihaz sınıfına soktuğunuz, hatta ve hatta mobil cihazlar arasında en mobil olması gereken cihaz olan telefonların içine dahil ettiğimiz bu cihazın ekranının 5.3 inç olması bana fazlasıyla tuhaf geliyor.



Hani, kafamda bu cihaz için bir kullanım alanı yaratmaya çalışıyorum, ama yok, bir yere oturtamıyorum.



5.3 inç, telefon olarak kullanayım desen yanağımın tamamını kaplayacak, ayaküstü giderken mesaj yazayım desen , tek el ile mesaj atmak, normal bir insanı geçtim büyük elleri olan biri için bile çok zor. Demem o ki bu alet bir kullanışlı bir telefon olmaktan oldukça uzak..



Hadi bu iletişim özelliklerini geçip, cihazın esas öne çıkan özellikleri olan büyük ekranını ve stylus kalemini avantaja dönüştürmeye çalışalım. Diyelim ki not alacaksın, bu seferde küçük kalıyor alet. İncelemede bile fark ediliyor. Samsung galaxy note yazısı bile sığdıralamıyor ekrana. Bu sorunu çeşitli uygulamalarla geçiştirebilsen bile yine de benim gözümde makul bir yere oturmuyor bu cihaz. Bunların haricinde geriye bir tek cihazın web performansı kalıyor. Cihaz, işin bu kısmını gayet performanslı ve akıcı olarak halledebilse bile bu sefer pil ömrü sıkıntısı başlıyor falan filan..



Senin not almak, ajanda ve diğer asistan özelliklerini kullanabilmek, film izlemek, medya oynatmak, internete girmek gibi ihtayaçların varsa, senin tablet bilgisayara ihtiyacın var demek zaten. Eğer böyle bir ihtiyacım yok ben sadece maillerime bakarım, bazen internete girer, ara ara da oyun oynarım, feysbuktu tivitırdı diyosan, normal bir smartphone bu cihazın yapabildiklerini daha küçük ekranda, daha mobil ve konforlu bir şekilde yapıyor zaten.



Uzun lafın kısası tablet olmak için küçük, telefon için büyük, insanlık için ise çok daha bööyük bir mobil cihaz, Samsung Galaxy Note. Yok ben ne tabletim ne de telefon ben bu ikisinin arasıyım diyorsa, bu tip bir cihazında son kullanıcı için ikisininde olamayacağı kanısındayım. Son olarak, bağlayacak olursam bir yere oturtamadığım cihazdır, Samsung Galaxy Note.
+11
reactor1111 9.12.2011 03:43:39
harika cihaz. galaxy tab7 ye alışanlar çok rahat kullanır 0
WESTEN 9.12.2011 04:04:38
iyi cihaz 0
fearles46 9.12.2011 04:16:33
Android ıce cream sandwich güncelemmesınden sonra daha ıyı olacagını dusunuyorum.Fakat Samsung ekran boyutunu baya abartmıs gercekten cok guzel ama kullanıssız.O ekran yerine 4.3 ınc gıbı bı ekran yapsaydı gercekten patlama olurdu.Ama gende cok guncel bır cıhaz olmus tebrıkler Samsung +1
06ensar 9.12.2011 04:53:45
İyi guzelde galaxy notede olan videolari neden izliyemiyoruz 0
DH Misafiri 9.12.2011 04:55:03
samsung un zaten s2 gıbı guclu bır modelı var.bu telefon reklamında dendıgı gıbı tablet tel. arası bı urun ve boyle bır alternatıf neden kullanıcıyı rahatsız edıyor anlamıs degılım.takoz gelıyosa adamın s2 sı var zaten.bu cok ıyı bı alternatıf ve guclu donanımı sayesınde bır cok tablet alıcak kısıyı kendısıne yonlendırebılır.ıncele ıcın tesekkurler. +2
DH Misafiri 9.12.2011 04:55:07
Harika bir telefon, tabi burda tercihler devreye giriyor kimine göre cok büyük kimine göre iyi boyuttadır. benim sahsi görüşüm tablet-telefon olarak üretilen en iyi cihaz oldugu yönünde. kaan bey, inceleme için teşekkürler.. çok kaliteli bir calısma olmus. emeginize saglık.



seviyorum seni DH...
0
WESTEN 9.12.2011 05:09:46
neden ekrana bu kadar taktınız anlamıyorum adamlar rahatınızı düşünmüş bu bir tercih meselesi , istermiyorsan pislik sıçratma +2
blizzard3 9.12.2011 05:24:23
Cahil apple fan boylari iste nolcak hala cebime nasil digdircam diyorlar bu telefon adi ustunde note +2
Eostre 9.12.2011 07:50:26
quote:

Orijinalden alıntı: xxxx1

cihaz bikere standartları baya bir zorlamış,genel olarak güçlü bir cihaz donanım olarak diyecek yok,hdmı eksiliğide hiç olmamış ve yanındaki kalem bu devirde ek bir aparatla kullanmak çok hoş bir durum değil...hormon almış telefon gibi bir şey...


özet olarak alıcısı mutlaka olacaktır,ama 4.0 inçlik,4.3 inçlik bir telefonun kullanabiliriliği, fizikisel avantajları gibi etkenleri taşımayacağı bir gerçek...

Cıhazın en onemlı ozellıklerınden bırısı kalemı zaten. Neler yapıldıgını ızlemedınız sanırım !?


Ne kadar cok kendını begenmıs, gereksız ınsanlar var su forumda... (Fraps ustune alınabılırsın sozum sana! )
Cebıme sıgmaz yok ekranı buyuk yok takoz makoz dıyenler bır zahmet kuanıcıların da yorumlarını alsın. Note anakonusu mevcut, usenmezsenız bır gırıp okuyuverın.
0
isagold 9.12.2011 08:21:51
Güzel ve sade tasarlanmış klasik bir samsung telefonu olmuş touchwitz uı 4 arayüzü geliştirmek için daha çok yol almaları lazım şu an piyasada en iyi arayüz sense arayüzü..samsung ekranboyutu olarak oldukça başarılı bir iş çıkarmış tablet ile telefon arasında kalan kullanıcılar için tercih edilebilir -1
sertacarslan 9.12.2011 08:24:31
Arkadaşlar Darty'de inceledim cihazı. HD ekran nedeniyle SGS2'den daha yavaş, ama kesinlikle hızlı bir cihaz. Mobil bir cihazda o çözünürlükte ve büyüklükte bir ekran kullanmak inanılmaz zevkli.
Aylardır bunu bekliyordum, alıcı gözle baktığımda cihazın rahatsız edecek kadar büyük olduğunu farkettim, keşke üstteki ve alttaki boşlukları daha da küçük tutsalardı. Ayrıca Touchwiz'e bir türlü ısınamadım, kullanırken aklımdan hep Sense ile kıyasladım istem dışı olarak.
Sonuç olarak çok güzel bir cihaz, mutlaka rağbet görecektir, ama bana uymadı. Dün Evo 3D aldım, 21 aylık HTC HD2 deneyiminden sonra bir süre de 3D kullanalım bakalım :)
0
tibitermo 9.12.2011 08:28:00
simdi iphone kullanicilarinin cihazlarini koru korune elestirenlere karsi neden agresif olduklarini cok iyi anliyorum.

adam fiyatina bakiyor. 2000-2500 lira.. alamiyorum bari b.. atayim moduna giriveriyor. yok takoz yok kalem ise yaramaz yok pili bitiyor. sanki pili bitmeyen telefon varmis gibi. bu cihazin herkese hitap etmedigi belli zaten. neyin savasini veriyorsunuz?
+3
detroit21 9.12.2011 09:14:26
9:29 bas bas abi belki algılar 0