TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27482 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
AMD Radeon HD 7970 görüntülendi Twitter tasarımını yeniledi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (395) YORUM YAZ

tarafından 9 Aralık 2011, Cuma 01:17 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung'un "Dev"i Galaxy Note inceleme masamızda
Cep Telefonları LesEnfantsTerribles 395 151784 00:15:00
Bu videomuzda Samsung'un özellikle 5.3 inç'lik dev ekranıyla dikkat çeken telefonu Galaxy Note'u inceledik. Yüksek çözünürlüklü ekranı ve güçlü donanım özellikleriye Samsung Galaxy Note inceleme masamızın en büyük konuklarından biri oldu.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Troçki 17.09.2012 04:32:15
quote:

Orijinalden alıntı: El-Diablo

quote:

Orijinalden alıntı: cantosman

quote:

Orijinalden alıntı: El-Diablo

Temmuz ayi itibari ile Iphone 4s telefonumu satip Galaxy Note aldim. Gerek kullanimi, gerek ekran boyutu ile verdigim her kurusa helal olsun dedirtiyor.

arkadaşım kaça aldın birde batarya süresi ne kadar
blutoht olayı nasıl her telefonla her pc le bağlanılabiliyormu



4s telefonumu 1400tl sattim. 1999tl sifir NOTE aldim.

Blutoth ile sorunsuz baglanip veri alisverisi yapabiliyorum.
Evimde masaustu ve laptop ile baglayip diledigim herseyi yapabiliyorum.
Ayrica avea yeni nesil tarifem dolayisi ile telefonumu 3g modem olarak kullanabiliyorum.
Gecen hafta kayinbiraderimin sagdici idim kamerasi ile hem full HD 5.1 kayit yaptim, hemde emirgan korusunda 8mp kamerasi ile harikulade manzara esliginde ani olumsuzlestirdim.

Mail/browser/oyun/mp3 calar/video oynatici ozelliklerinden bahsetmeye gerek bile duymuyorum.

Sarj olayi kisiden kisiye kullanima bagli olarak degisir.
Normal telefon olarak kullandim 3 gun gidiyor.
Oyundu netti kurcalarsam sabah saat 07 fisten aliyorum aksam saat 22 gibi fise takiyorum.

Normalde 1.5 gun gidiyor bana ve yedek pilimde mevcut. Gerci kullanmaya hic gerek duymadim acikcasi.


bilgiler için çok teşekkürler arkadaşım
güle güle iyi günlerde kullan
Troçki 17.09.2012 04:30:32
quote:

Orijinalden alıntı: Nicholai Hel

quote:

Orijinalden alıntı: cantosman

ben kötü bir şey demedimki sana bir dövmediğin kalmış beni neyse
sorun yok arkadaşım özür dilerim ben demedim sende duymadın

Kimi insan için kötü söz hakarettir. Hakarete maruz kalmayan ve hakaret etmenin de bir faydası olacağını düşünmeyen kişiler için "kötü bir şey" kavramı değişiyor. Benim için kötü şey yazdıklarımın içinde aranırsa bulunacak kısmı özellikle arayarak bulmak, beni zan altında bırakmaktır. Yanlış anlaşılmak istemediğim için açıklama yaptım yoksa kimseyi kötülemek, üzmek, hele hele dövermiş gibi yazmak amacında değilim. Yazdıklarım sertse düşüncelerim serttir, düşündüklerimi istediğim gibi yazmak isterim.

Yoksa özür dilenecek bir şey yok, ben böyle yanlış anlamayı nasıl becerdiniz ona şaşırdım, eğer ki kaba davrandığımı düşünüyorsanız ben düşünmüyorum ama asıl özür dilemesi gereken benim.

tamam mesele halledilmiştir kaptan
benim açımdan sorun yok zaten
teşekkürler
Nicholai Hel 16.09.2012 17:59:03
quote:

Orijinalden alıntı: cantosman

ben kötü bir şey demedimki sana bir dövmediğin kalmış beni neyse
sorun yok arkadaşım özür dilerim ben demedim sende duymadın

Kimi insan için kötü söz hakarettir. Hakarete maruz kalmayan ve hakaret etmenin de bir faydası olacağını düşünmeyen kişiler için "kötü bir şey" kavramı değişiyor. Benim için kötü şey yazdıklarımın içinde aranırsa bulunacak kısmı özellikle arayarak bulmak, beni zan altında bırakmaktır. Yanlış anlaşılmak istemediğim için açıklama yaptım yoksa kimseyi kötülemek, üzmek, hele hele dövermiş gibi yazmak amacında değilim. Yazdıklarım sertse düşüncelerim serttir, düşündüklerimi istediğim gibi yazmak isterim.

Yoksa özür dilenecek bir şey yok, ben böyle yanlış anlamayı nasıl becerdiniz ona şaşırdım, eğer ki kaba davrandığımı düşünüyorsanız ben düşünmüyorum ama asıl özür dilemesi gereken benim.
Amedra 16.09.2012 16:47:37
Video'da sorun var galiba ya, konu eski ama bir bakayim dedim yine de bu aralar bu ilgimi çekmişti.
Troçki 16.09.2012 16:27:41
quote:

Orijinalden alıntı: El-Diablo

Temmuz ayi itibari ile Iphone 4s telefonumu satip Galaxy Note aldim. Gerek kullanimi, gerek ekran boyutu ile verdigim her kurusa helal olsun dedirtiyor.

arkadaşım kaça aldın birde batarya süresi ne kadar
blutoht olayı nasıl her telefonla her pc le bağlanılabiliyormu
Troçki 16.09.2012 16:25:41
quote:

Orijinalden alıntı: Nicholai Hel

quote:

Orijinalden alıntı: cantosman

quote:

Orijinalden alıntı: Nicholai Hel

Boyu 1.40 olan yerden bitme pigmelerin, kapı tokmağı omzuna gelen acuzelerin elinde laptop kadar olan telefonu kulaklarına götürmelerini yetkililer tavsiye etmiyor ama onlar için kol kası yaptığı da bir gerçek.

Telefonu başka bir telefonla mukayese ediyorsanız eğer, evet büyük. Ama ben ve benim gibi arkadaşlar için (187 boyunda ve öyle rüzgar estiğinde uçmayacak, 84 kilodayım) gayet "normal" bir telefon. Herkese hitap etmiyor, doğrudur. Bu yüzden hitap etmeyenler ya da al(a)mayacaklar neden eleştiriyor bilmiyorum. Ben şahsen New York'taki evlerin fiyatını eleştirmiyorum mesela. Yakınmam saçma olur.

Ha benden uzun adam da gelip "Ama çok büyük yæ, bak bendeki ayfon dördese ;)" demiyor mu, diyor. Alıyor eline, aslında o kadar da büyük değilmiş diyor. Ayfona alışmış adam, tabiî büyük gelir. Kutu kadar evde yaşayıp büyük eve taşınınca "Burayı nasıl dolduracaz." demek gibi bir şey, zamanla doluyor, alışılıyor, normalleşiyor her şey. Normalite bizim alışkanlığımızdır aslında, normallik anlayışımız değil.

eleştirilerinde haklı olabilirsin velakin düşünce tarzın çok yanlış

insan şekilleriyle alay etmen bence hiç insanı değil dostum
unutma hepimiz birer potansiyel özürlü olabiliriz



Ben şahsen engelliler gününde toplantılara katılan biri olarak bu konuda gönlüm rahat, onlar ile dalga geçmiş değilim, siz taraflı bakmışsınız olaya öyle algılamışsınız. Eğer taraflı bakacaksak, yazdıklarımdan "Anneme sövdü:(" manası bile çıkarabilirsiniz. Kısa boylular için büyük telefon demek istemişim, kinayeden anlamayanlar için de böyle açıklamış olayım. Yoksa engelliler ile nasıl korelasyon kurdunuz anlamadım. Cidden garipsiniz forumun geneli olarak.

Ayrıca; özürlü değil engelli olacak. Özür dilenecek bir şeyleri yok.

ben kötü bir şey demedimki sana bir dövmediğin kalmış beni neyse
sorun yok arkadaşım özür dilerim ben demedim sende duymadın
Nicholai Hel 16.09.2012 15:26:34
quote:

Orijinalden alıntı: cantosman

quote:

Orijinalden alıntı: Nicholai Hel

Boyu 1.40 olan yerden bitme pigmelerin, kapı tokmağı omzuna gelen acuzelerin elinde laptop kadar olan telefonu kulaklarına götürmelerini yetkililer tavsiye etmiyor ama onlar için kol kası yaptığı da bir gerçek.

Telefonu başka bir telefonla mukayese ediyorsanız eğer, evet büyük. Ama ben ve benim gibi arkadaşlar için (187 boyunda ve öyle rüzgar estiğinde uçmayacak, 84 kilodayım) gayet "normal" bir telefon. Herkese hitap etmiyor, doğrudur. Bu yüzden hitap etmeyenler ya da al(a)mayacaklar neden eleştiriyor bilmiyorum. Ben şahsen New York'taki evlerin fiyatını eleştirmiyorum mesela. Yakınmam saçma olur.

Ha benden uzun adam da gelip "Ama çok büyük yæ, bak bendeki ayfon dördese ;)" demiyor mu, diyor. Alıyor eline, aslında o kadar da büyük değilmiş diyor. Ayfona alışmış adam, tabiî büyük gelir. Kutu kadar evde yaşayıp büyük eve taşınınca "Burayı nasıl dolduracaz." demek gibi bir şey, zamanla doluyor, alışılıyor, normalleşiyor her şey. Normalite bizim alışkanlığımızdır aslında, normallik anlayışımız değil.

eleştirilerinde haklı olabilirsin velakin düşünce tarzın çok yanlış

insan şekilleriyle alay etmen bence hiç insanı değil dostum
unutma hepimiz birer potansiyel özürlü olabiliriz



Ben şahsen engelliler gününde toplantılara katılan biri olarak bu konuda gönlüm rahat, onlar ile dalga geçmiş değilim, siz taraflı bakmışsınız olaya öyle algılamışsınız. Eğer taraflı bakacaksak, yazdıklarımdan "Anneme sövdü:(" manası bile çıkarabilirsiniz. Kısa boylular için büyük telefon demek istemişim, kinayeden anlamayanlar için de böyle açıklamış olayım. Yoksa engelliler ile nasıl korelasyon kurdunuz anlamadım. Cidden garipsiniz forumun geneli olarak.

Ayrıca; özürlü değil engelli olacak. Özür dilenecek bir şeyleri yok.
Buck Fuddy 16.09.2012 14:50:34
quote:

Orijinalden alıntı: Response.Write

Buraya gelip laf atanların çoğu telefonu incelememiştir bile.

Almayı düşünenlere tavsiyem gidip incelesinler.
Üstteki arkadaşın dediği gibi, tablet ve cep telefonu kırması. Boyutu büyük.
Fakat tablet ile yapabileceğiniz şeylerin bir çoğunu yapmanızı sağlıyor.

Ben cihazı satın almadım. Şuan S3 kullanıyorum. Bunu aldığımda da boyutundan dolayı endişelerim vardı.
Fakat alıştım. Note'da aynı şekilde. Kullanan arkadaşım ilk birkaç gün garipsedi ama şuan halinden gayet memnun.

Kullananlara ön camı da koruyan kılıf öneririm. Yada kenarlıkları camdan yüksek olan birşey de olabilir.
Tekrar söylüyorum ; cihaz başarılı, sırf siz kullanmıyorsunuz diye çamur atmayı bırakın artık.

+ Yan yatmış sekiz.
Troçki 16.09.2012 13:29:46
quote:

Orijinalden alıntı: Nicholai Hel

Boyu 1.40 olan yerden bitme pigmelerin, kapı tokmağı omzuna gelen acuzelerin elinde laptop kadar olan telefonu kulaklarına götürmelerini yetkililer tavsiye etmiyor ama onlar için kol kası yaptığı da bir gerçek.

Telefonu başka bir telefonla mukayese ediyorsanız eğer, evet büyük. Ama ben ve benim gibi arkadaşlar için (187 boyunda ve öyle rüzgar estiğinde uçmayacak, 84 kilodayım) gayet "normal" bir telefon. Herkese hitap etmiyor, doğrudur. Bu yüzden hitap etmeyenler ya da al(a)mayacaklar neden eleştiriyor bilmiyorum. Ben şahsen New York'taki evlerin fiyatını eleştirmiyorum mesela. Yakınmam saçma olur.

Ha benden uzun adam da gelip "Ama çok büyük yæ, bak bendeki ayfon dördese ;)" demiyor mu, diyor. Alıyor eline, aslında o kadar da büyük değilmiş diyor. Ayfona alışmış adam, tabiî büyük gelir. Kutu kadar evde yaşayıp büyük eve taşınınca "Burayı nasıl dolduracaz." demek gibi bir şey, zamanla doluyor, alışılıyor, normalleşiyor her şey. Normalite bizim alışkanlığımızdır aslında, normallik anlayışımız değil.

eleştirilerinde haklı olabilirsin velakin düşünce tarzın çok yanlış

insan şekilleriyle alay etmen bence hiç insanı değil dostum
unutma hepimiz birer potansiyel özürlü olabiliriz
Nicholai Hel 16.09.2012 13:05:59
Boyu 1.40 olan yerden bitme pigmelerin, kapı tokmağı omzuna gelen acuzelerin elinde laptop kadar olan telefonu kulaklarına götürmelerini yetkililer tavsiye etmiyor ama onlar için kol kası yaptığı da bir gerçek.

Telefonu başka bir telefonla mukayese ediyorsanız eğer, evet büyük. Ama ben ve benim gibi arkadaşlar için (187 boyunda ve öyle rüzgar estiğinde uçmayacak, 84 kilodayım) gayet "normal" bir telefon. Herkese hitap etmiyor, doğrudur. Bu yüzden hitap etmeyenler ya da al(a)mayacaklar neden eleştiriyor bilmiyorum. Ben şahsen New York'taki evlerin fiyatını eleştirmiyorum mesela. Yakınmam saçma olur.

Ha benden uzun adam da gelip "Ama çok büyük yæ, bak bendeki ayfon dördese ;)" demiyor mu, diyor. Alıyor eline, aslında o kadar da büyük değilmiş diyor. Ayfona alışmış adam, tabiî büyük gelir. Kutu kadar evde yaşayıp büyük eve taşınınca "Burayı nasıl dolduracaz." demek gibi bir şey, zamanla doluyor, alışılıyor, normalleşiyor her şey. Normalite bizim alışkanlığımızdır aslında, normallik anlayışımız değil.
adam haklı beyler 16.09.2012 10:27:25
sokakta bununla konusmaya utanirim ben laptop kadar telefonu kulagima mi koyacam
Troçki 16.09.2012 10:13:16
güle güle kullanın

ne kadara aldınız sizler için mahsuru yoksa öğrenebilirmiyim

birde pil durumu süresi ne kadar gitmekte
eda00 15.09.2012 20:51:38
harika ötesi bir cihaz dün aldım ve ekran boyutuna hemen alıştım.ayrıca amoled ekran oldukca dayanıklı.iphone yanına bile yaklaşamaz
Weekender 17.07.2012 17:53:30
alalı tam 1 ay oldu ve çoook memnunum. hem performansı hem kalitesi, hem kullanışlılığı.. çözünürlüğünün yüksek oluşu zaten acayip keyifli hale getiriyor kullanımı. Üstelik çok kısa sürede büyük dediğiniz o boyuta alışıyorsunuz ve ondan sonra karşınıza çıkan diğer tüm telefonlar oyuncak gibi geliyor. Ekran performansı şahane. hızı yeterli seviyede. Phablet yani phone tablet diye isim verenler dahi var. Çok ama çok kullanışlı. Taşıması ise hiç dert değil. Kışın gayet mont cebinizde yazın elinizde ya da şortunuzun bir cebinde taşımak çokta kolay. Gerçekten çok ama çok keyifli kullanması. Sanıyorum 2 yıl başka telefona ihtiyac duymayacağım. Fazlasıyla tüm özellikleriyle beklentileri en iyi şekilde karşılıyor bu alet.
mania2006 17.07.2012 11:19:46
quote:

Orijinalden alıntı: mtnkrsln

quote:

Orijinalden alıntı: mania2006

Samsung'a inandım

1. hatıram:

LCD tv 2. yılı 5 geçe (garantisi dolduktan az bir süre sonra) arızalandı. Dünya forumları dahil herkes ben gibi aynı şikayet: garanti süresinin dolmasına ayarlanmış garip bir arıza sanki diye benzetmeler var. Neyse arıza elektronik karttaki 1-2 kondansatörün patlaması idi kendim hallettim.

2. hatıram:

Samsung Omnia cep telefonu da LCD tv gibi 2. yılı 5 geçe (garantisi dolduktan az bir süre sonra) arızalandı. Sorun dokunmatik ekran arızası. O da genelde varmış ancak fabrika arızası diye kabullenilmeyip sadece 2 yıl garanti süresi içindekileri ücretsiz çözmüşler. E biz garantiyi 5 geçe kaldık yine ortada.



Neyse bunlar anılarım ve yorum yapmıyacağım. Samsung gerçekten çok süper bir marka belki de sorun bende ve şansızlığımda

samsung kullanıyorum
babamlara lcd almıştık 26.ay arızası çıktı
bu da bizim şansızlığım
diye düşünmüştüm şimdi galaxsy 1 kullanıyorum
şu iki seneyi bekliyeceğim bakıyım kaç geçe bozulacak


Bu arada Samsung Galaxy S 3 aldım. Ama tetikte gibi birşeyim neyi çıkacak diye :))
Response.Write 29.06.2012 00:46:14
Buraya gelip laf atanların çoğu telefonu incelememiştir bile.

Almayı düşünenlere tavsiyem gidip incelesinler.
Üstteki arkadaşın dediği gibi, tablet ve cep telefonu kırması. Boyutu büyük.
Fakat tablet ile yapabileceğiniz şeylerin bir çoğunu yapmanızı sağlıyor.

Ben cihazı satın almadım. Şuan S3 kullanıyorum. Bunu aldığımda da boyutundan dolayı endişelerim vardı.
Fakat alıştım. Note'da aynı şekilde. Kullanan arkadaşım ilk birkaç gün garipsedi ama şuan halinden gayet memnun.

Kullananlara ön camı da koruyan kılıf öneririm. Yada kenarlıkları camdan yüksek olan birşey de olabilir.
Tekrar söylüyorum ; cihaz başarılı, sırf siz kullanmıyorsunuz diye çamur atmayı bırakın artık.
muco555555 29.06.2012 00:32:16
quote:

Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

cesitlilik olsun diye cikarilmis ek bir urun, kimse kendini kandirmasin bu cihaz kullanissiz, galaxy s serisi samsung un asil gucu bu yuzden note u cok da muhim bir cihaz olarak dusunmemek lazim, takilmalar konusunda da ne yazikki verimlilik konusunda android ios un cok gerisinde, zaten insanlari bu donanim eksikligine ragmen hala apple cihazlarinda tutan ios un performansi, keske imkan olsa galaxy s lere ios kurulabilse, iste o zaman mukemmel cihaz ortaya cikar

bu cihazi kullanmadigin belli oluyor.ara cihaz diyosun al ve sadece 15 gun sadece bunu kullan sonra en kral telefonu al iphone 4s sgs s3 dahil bununla birlikte bu cihazlari kullan elinin tersi ile itersin o zaman digerlerini anlarsin iste.
BLUE MAnN 29.06.2012 00:02:54
bu telefona güncellemeler ne zaman gelecek bilgisi olan var mı?
dewr 24.06.2012 14:30:58
quote:

Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

quote:

Orijinalden alıntı: dewr

quote:

Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

cesitlilik olsun diye cikarilmis ek bir urun, kimse kendini kandirmasin bu cihaz kullanissiz, galaxy s serisi samsung un asil gucu bu yuzden note u cok da muhim bir cihaz olarak dusunmemek lazim, takilmalar konusunda da ne yazikki verimlilik konusunda android ios un cok gerisinde, zaten insanlari bu donanim eksikligine ragmen hala apple cihazlarinda tutan ios un performansi, keske imkan olsa galaxy s lere ios kurulabilse, iste o zaman mukemmel cihaz ortaya cikar

yazılımın stabilliği konusunda haklı olabilirsin ama özgürlük konusunda önde.. ayrıca cihazın nesi kullanışsız ? 3 aydır kullanıyorum,s3 inceledim,noteu bırakıp s3 kullananların tekrardan notea döndüğü yazıları okuyorum..notea alıştıktan sonra ip4sin oyuncak gibi geldiğinden bahsedemicem bile.. kullanışsız değil tam tersine inanılmaz derecede kullanışlı..

özgürlük konusu göreceli biraz, jailbreak yapılmış ios da gayet özgür olabiliyor ve jailbreak yapmayı beceremeyen zaten android bir cihaz kullansa da elindeki özgür yazılım imkanını kullanabilecek kapasitede değildir

kullanışlılık bakımından tabiki göreceli bir kavram, ama genele vurulduğunda kullanışlı değil, nihayetinde bu cihaz bir telefon, tablet kadar bir cihaz ne taşımada kullanışlıdır ne de kulağına tutup konuşmada, arabası olan her yere arabayla giden adam için kullanışlılığı problem olmaz, çıkarır koyar arabaya, peki toplu taşıma kullanan bir adam her oturacağında çıkarıp eline mi alacak koca aleti, mesaj yazmak için çift el mi kullanacak, bence bu işin boyut olarak maksimumu s2 olmalı, daha ötesi sadece firmaların birbirlerine üstünlük sağlamak üzerine bak bunu da yaptık demelerinden başka birşey değil, var mıdır öyle büyük bir aleti suratına yapıştırdığında karşısındakine napıyor bu diye bakmayacak kişi, neyse sonuç olarak belki bana da kullanışlı gelebilir note ama genel açısından kullanışlı değil

hergün işe gidip gelirken metrobüs minibüs kullanıoum..otururken çıkarma ihtiyacı hissetmedim.. dar kot giyenler çıkarmak zorunda kalabilir.
Cineman 22.06.2012 11:42:07
Cebe sığıyor mu bu?
caneryendi 22.06.2012 11:36:54
herkese slm s3 alıp 2 gün kullanıp ve gerek oyuncak gibi oluşundan gerek kalitesizliğinden gerekse reklamlarda abartılan özelliklerinin hiçbirinin kullanılmadığını bilerek anlayarak s3 satıp note aldım ve ne kadar doğru bir karar verdiğimi kullandıkca çok iyi anlıyorum note düşüp kırılacak hissivermiyor oldukça sağlam ( ilk düşüşte s3leri parçalanan insanları forumdan görebilirsiniz ) s3 ile arasında çok fark var herkes büyüklüğe takmış kullanmadan sallamayın şuan diğer telefonlar bana küçük ve kullanılmaz geliıyor tek ellede kullanılıyor abartmaya gerek yok bu tarz bi telefon zaten böyle olmalı nette gezerken oyun oynarken ekranın içine düşmeyeceksinki keyfini alacaksın .... bundan sonra kullancağım tek telefon note ve serileridir...
Batuhan Kılıç 22.06.2012 09:34:30
quote:

Orijinalden alıntı: dewr

quote:

Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

cesitlilik olsun diye cikarilmis ek bir urun, kimse kendini kandirmasin bu cihaz kullanissiz, galaxy s serisi samsung un asil gucu bu yuzden note u cok da muhim bir cihaz olarak dusunmemek lazim, takilmalar konusunda da ne yazikki verimlilik konusunda android ios un cok gerisinde, zaten insanlari bu donanim eksikligine ragmen hala apple cihazlarinda tutan ios un performansi, keske imkan olsa galaxy s lere ios kurulabilse, iste o zaman mukemmel cihaz ortaya cikar

yazılımın stabilliği konusunda haklı olabilirsin ama özgürlük konusunda önde.. ayrıca cihazın nesi kullanışsız ? 3 aydır kullanıyorum,s3 inceledim,noteu bırakıp s3 kullananların tekrardan notea döndüğü yazıları okuyorum..notea alıştıktan sonra ip4sin oyuncak gibi geldiğinden bahsedemicem bile.. kullanışsız değil tam tersine inanılmaz derecede kullanışlı..

özgürlük konusu göreceli biraz, jailbreak yapılmış ios da gayet özgür olabiliyor ve jailbreak yapmayı beceremeyen zaten android bir cihaz kullansa da elindeki özgür yazılım imkanını kullanabilecek kapasitede değildir

kullanışlılık bakımından tabiki göreceli bir kavram, ama genele vurulduğunda kullanışlı değil, nihayetinde bu cihaz bir telefon, tablet kadar bir cihaz ne taşımada kullanışlıdır ne de kulağına tutup konuşmada, arabası olan her yere arabayla giden adam için kullanışlılığı problem olmaz, çıkarır koyar arabaya, peki toplu taşıma kullanan bir adam her oturacağında çıkarıp eline mi alacak koca aleti, mesaj yazmak için çift el mi kullanacak, bence bu işin boyut olarak maksimumu s2 olmalı, daha ötesi sadece firmaların birbirlerine üstünlük sağlamak üzerine bak bunu da yaptık demelerinden başka birşey değil, var mıdır öyle büyük bir aleti suratına yapıştırdığında karşısındakine napıyor bu diye bakmayacak kişi, neyse sonuç olarak belki bana da kullanışlı gelebilir note ama genel açısından kullanışlı değil
kesbi 22.06.2012 09:03:37
Ben note'u son 10 yılın en iyi düşünülmüş cihazı olarak görüyorum. Tablet, smartphone, pda, telefon, fotoğraf makinesi, mp3-mp4 player, gps vs. vs. taşımayı sona erdirebilecek bir tür ortaya çıktı. İnsaşllah note 2 ile neredeyse mükemmel hale gelecek. Daha yüksek çözünürlük, daha iyi kamera, daha iyi pil, daha iyi işlemci, daha iyi grafik çipi vs. bi sürü zaten iyi olan özeliği çok daha iyi hale gelecek. 4 gözle note 2'yi bekliyorum. Akıllı telefon kullanan biri konuşmak için zaten dandik bir telefon taşır. En kralı bana 14 saat gider. Yani telefon olarak görenler yanılırlar bu üründen beklentinizi iyi bilmeniz gerek. İhtiyaç halinde gelişmiş bir telefon da olabilmesine karşın ben bu cihaza telefon gözüyle bakmıyorum. Tabletvari bir kullanım sunuyor.
dewr 22.06.2012 00:57:11
quote:

Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

cesitlilik olsun diye cikarilmis ek bir urun, kimse kendini kandirmasin bu cihaz kullanissiz, galaxy s serisi samsung un asil gucu bu yuzden note u cok da muhim bir cihaz olarak dusunmemek lazim, takilmalar konusunda da ne yazikki verimlilik konusunda android ios un cok gerisinde, zaten insanlari bu donanim eksikligine ragmen hala apple cihazlarinda tutan ios un performansi, keske imkan olsa galaxy s lere ios kurulabilse, iste o zaman mukemmel cihaz ortaya cikar

yazılımın stabilliği konusunda haklı olabilirsin ama özgürlük konusunda önde.. ayrıca cihazın nesi kullanışsız ? 3 aydır kullanıyorum,s3 inceledim,noteu bırakıp s3 kullananların tekrardan notea döndüğü yazıları okuyorum..notea alıştıktan sonra ip4sin oyuncak gibi geldiğinden bahsedemicem bile.. kullanışsız değil tam tersine inanılmaz derecede kullanışlı..
Batuhan Kılıç 21.06.2012 18:44:00
cesitlilik olsun diye cikarilmis ek bir urun, kimse kendini kandirmasin bu cihaz kullanissiz, galaxy s serisi samsung un asil gucu bu yuzden note u cok da muhim bir cihaz olarak dusunmemek lazim, takilmalar konusunda da ne yazikki verimlilik konusunda android ios un cok gerisinde, zaten insanlari bu donanim eksikligine ragmen hala apple cihazlarinda tutan ios un performansi, keske imkan olsa galaxy s lere ios kurulabilse, iste o zaman mukemmel cihaz ortaya cikar
yaseff 20.06.2012 22:17:32
bence çok iyi bir tel tablet karışımı mükemmele yakın. iphone ile karşılaştırmaya gerek yok daha fazla özellik mevcut aşağıda kalır elma cihazı boyut olarak büyük tabi ama ben tek elle bile kullanıyorum ellerim büyükte değil. küçük tel isteyen almasın bence ama bayadır kullanıyorum hep memnun kaldım. taşınabilirlik için şunu söyleyebilirim dar pantolon giymeyenler için uygun..
Spyder3496 20.05.2012 01:36:20
Videoda oynadigi oyunlarin isimlerini verebilir misiniz ?
dewr 20.05.2012 01:13:31
şu tele taşıması problem diyorsunuz ya kullanmasam inanıcam... yada siz telefonunuz elinde gezenlerdensiniz.. o zaman gerçektn problem olabilir haklısınız diebilirim..
fikara 19.05.2012 20:12:34
İyi cihaz, ben memnunum. Karalamaya gerek yok. İhtiyacı olan teknoloji markette dener, ihtiyacına uygunsa alır, tepe tepe kullanır. İphone4+Galaxy Note+Samsung HM1500 BT kulaklık= harika birleşim...
İnceleme için DH'e teşekkürler...
212444 19.05.2012 19:15:42
quote:

Orijinalden alıntı: longburak

Aradığınız sadece telefon ise bu ürün taşıması, tek ele oturmaması gibi etkenlerden dolayı gereksiz fakat tablet ve telefon tasıyan bırısı ıcınde bulunmaz nımet..



Bu konuda katılıyorum. Fakat yeni çıkan sgs3 4.8" ile aklımı çeliyor. Büyük bir ikilemdeyim bakalım nasıl bir karar vereceğim.
DarkEnergy 19.05.2012 13:19:07
O değilde başlıkta yazdığı gibi "dev" sözcüğü bu cihaz için anlamını yitirmeye başladı. Yeni telefonların 4.8" çıktığı düşünülünce Note'un albenisi kalmadı.
longburak 19.05.2012 13:09:11
Aradığınız sadece telefon ise bu ürün taşıması, tek ele oturmaması gibi etkenlerden dolayı gereksiz fakat tablet ve telefon tasıyan bırısı ıcınde bulunmaz nımet..
I3eawulf28 18.05.2012 23:02:59
notebookla takas düşünüyorum bu cihazı...zaten ps3 üm var daha notebooka gerek yok diye düşünüyorum ve ayrıca şuan kullandığım telefonda nokia n-gage(ciddiyim) :)
rcelik21 05.05.2012 17:53:40
Cihaz çok güzel, gg den 1000 tl ye aldım
_Kraken_ 28.04.2012 22:30:05
ıııı tatmin etmedi, bi kere estetik yok alette
srkbyz 28.04.2012 19:12:38
selam arkadaslar urunu dun aldım note. ama info@serkanbeyaz.com adresımı tanımlayamadım gmailde sorun yokta bu ayarlar nasıl detaylı anlatan bı sıte varmıdır bulamadım o kadar araştırdım..
DareJedi 26.04.2012 14:19:29
Film izlemede bir sıkıntı yok bütün boyutları ve türleri sorunsuz oynatıyor. Sen HD film izle kullanıyor ve o hatayı alıyorsan telefondan değil uygulamadan kaynaklı uygulama ayarlarından belleği temizle kaldığın yerden izlemeye devam edebilirsin.
DH Misafiri 25.04.2012 22:21:48
Samsungu hayatımda hiç kullanmamıştım kullanmazdımda ve fakat bu farklı olmuş birde bir telefonda ne varsa toplamışlar noteye en büyük ve güzel ekranı yerleştirince noteye bakarken güzel bir bayana bakarmış hissi veriyor hiç eksisi yok demek değil işlemcisi hakkında ciddi endişelerim var iphone 4s nin çalıştırdığı crazy copter 3d yi açamadı önceden bende dell streak 5 vardı hem android hemde apple storeyi kullanan biri olarak iphone nın uygulamaları daha başarılı buluyorum bu cihazı stilous ve film izlemek için aldım hd film izlerken film partlarını 5 dakika gösteriyor sonra film oynatılamıyor diyor ayarlardan aradım bir türlü bulamadım diğer ebatları hafifliği kalitesi pil ömrü ve uygulama zenginliği ve sair özelliklerinden memnunum