İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (153) YORUM YAZ

tarafından 20 Ağustos 2012, Pazartesi 18:51 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung'un çift sim kart girişli modeli S7562 Galaxy S Duos resmiyet kazandı
Günlük Haber knight
153 32428
 
Hakkındaki ilk bilgiler geride bıraktığımız temmuz ayında GSM Arena tarafından ortaya çıkarılan Samsung S7562 Galaxy S Duos, bugün itibarıyla resmiyet kazandı.
 
İki farklı GSM operatörü kullananların hedef alındığı Galaxy S Duos'un, Samsung'un şu anki amiral gemisi Galaxy S III ile benzer tasarım çizgilerini taşıdığını söylemek mümkün. 121.5 mm uzunluğunda, 63.1 mm genişliğinde, 10.5 mm kalınlığında ve 120 gram ağırlığında tasarlanan Galaxy S Duos'ta, ARM Cortex-A5 tabanlı, 1 GHz saat hızında çalışan tek çekirdekli işlemci, Adreno 200 grafik birimi ve 768 MB RAM gibi donanımlar yeterli görülmüş.
 
Android 4.0 ''Ice Cream Sandwich'' mobil işletim sistemini ve TouchWiz arayüzünü kullanan akıllı telefonda, 4.0-inç boyutunda, 480 x 800 piksel (WVGA) çözünürlüğünde dokunmatik kapasitif ekrana ve 4 GB dahili flash belleğe yer verilmiş durumda. Kapasite yetersiz kalırsa  microSD bellek kartları (32 GB'a kadar) devreye giriyor.
 
LED flaşlı kamerasıyla 5 megapiksel çözünürlüğünde kareler yakalayabilen akıllı telefon, son olarak Wi-Fi 802.11 b/g/n bağlantısı, Bluetooth v3.0, GPS ve 1500 mAh'lik batarya ile donatılmış. Samsung Galaxy S Duos'un önümüzdeki ay, Avrupa ülkelerinden başlayarak satışa sunulması planlanırken fiyata dair açıklama yapılmamış.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 32428 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
DH Misafiri 20.8.2012 19:52:45
tasarımı s3'ten daha güzel lan bunun:) +5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 5.11.2015 17:13:29
allahınız kitabınız yok mu sizin ayıp ayıp bu nalet telefonu üretirken bunun böle oldunun farkındasınız piyasaya sürüyorsunuz samsung artı aldıgım telefoncuyu mahkemeye verecegim bunun özelliklerini adam gibi yapıpda insanlara öyle gecirseydiniz ya eşşek basımı bu insanlar yazık gunah lan paralarına ziyan ettiriyorsunuz güncelleme verin baride kasma donma sorunu düzelsin KARDEŞİM DERSİZ BASINIZA DERT ALMAYIN SAMSUNG DAN BİR BOK ALMAYIN GİDİN NOKİA ALIN BENCE
0
djoz 9.9.2015 20:49:36
Yahu telefon fosil oldu, konu hala güncelleniyor..
+1
-Squidward- 8.9.2015 01:48:23
Oyi oldu. Gerekliydi
0
DH Misafiri 7.9.2015 10:31:57
arkadaşlar duos ta bir yere tıklayınca hemen açılmıyor diğer telefonlar gibi çözümü varmıdır aceba
0
DH Misafiri 12.7.2015 13:53:35
o kadar iğrenç bir telefon ki iki senedir kullanıyorum ama neler çektim bilemezsiniz ön kamerası zaten berbat hafızası da hiç yeterli değil acayip kasıyor çok yavaş buna para vermeyin karalamak amaçlı yazmıyorum gerçekten çok sıkıntılı bir telefon şiddetle tavsiye etmiyorum
0
DH Misafiri 22.6.2015 20:14:56
bu telefonun rami kaç ???
0
DH Misafiri 22.6.2015 20:13:22
özelden nasıl cıkarabilirim bu telefonu
0
DH Misafiri 22.6.2015 19:59:46
Dokuunnmatikte sorun var yazziilim atarsm duzlir mi?
0
DH Misafiri 21.12.2014 08:13:18
ÇOK DONUYOR KASIYOR HERYERDE KASMA VAR ACAYİP KÖTÜ GÜNCELLEME BEKLİYORUZ 4.0.4 ANDROİDİ ! GÜNCELLEMEDE BU SORUNLARININ GİDERİLİMESİNİ BEKLİYORUZ !
0
DH Misafiri 24.7.2014 04:40:27
sim katrtaki telefon numaraları telefona geçirmek istiyorum nasıl yapmam lazımm?
0
DH Misafiri 15.2.2014 13:18:13
alali bir ay oldu navigasyon çalışmıyor saat (icinde alarm kronometre olan) durduruldu deyip açmıyor
0
DH Misafiri 21.1.2014 21:52:28
Slm, benim de bilen bir arkadaşın yönlendirmesine ihtiyacım var, telefonumun bluetoothundan Ford audio ile bağlantı kuruyorum, arabadayken dışarıdan aramalar geliyor ama kendim araç içinden aracın tuşlarını kullanarak arayamıyorum.Eski kelepir cep telefonumdan yaptığım aramaları şimdi Focusun içinden yapamıyorum.Yardımlarınızı bekliyorum.
0
ultrAslan-BH 21.1.2014 17:18:08
Hocam s3 te uyguladım şimdi deneme aşamasındayim ama sanki biraz hizlandi gibi
0
djoz 21.1.2014 17:07:50
quote:
Orijinalden alıntı: ultrAslan-BH



Hocam o ışıkları nasıl kapatabildiniz

ayarlar > ekran > tuş arka aydınlatma ışık süresi

"her zaman kapalı" seçeneği..
0
ultrAslan-BH 21.1.2014 12:52:09
quote:
Orijinalden alıntı: djoz



Telfonu bir yıldır kullanıyorum.. İlginç bir şey farkettim..

alttaki iki tane ışıklı tuşun ışığını kapatmak telefonu epey rahatlatıyor.. Bu nasıl oluyor ben de anlamadım.. sonuçta tuş ışığı telefonun kasılmasıyla falan alakasız bişey gibi görünür..
İlk aldığımda ışıklar yanıkken inanın mesaj yazarken harfler beni 1 saniye geriden takip ediyordu, o kadar kasıyordu (konudaki eski mesajlarımda belirtmişimdir muhakkak) ama dediğim gibi tuş ışıklarını kapattım ve telefon akıcı hale geldi..

18 yıllık elektronik teknisyeniyim.. Başka biri anlatsa "hadi canım, yok artık daha neler" derdim.. Saçma ama gerçek..

Hocam o ışıkları nasıl kapatabildiniz
0
djoz 21.1.2014 12:37:07
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Arkadaslar bu telefonu almayın internette olsun oyunda olsun ciddi kasıor android 4.0.4 bu telefona agır gelior işlemcisi ve ram dusuk bunu alıcanıza 60-70 tl daha verip GM DİSCOVERY alın.

Telfonu bir yıldır kullanıyorum.. İlginç bir şey farkettim..

alttaki iki tane ışıklı tuşun ışığını kapatmak telefonu epey rahatlatıyor.. Bu nasıl oluyor ben de anlamadım.. sonuçta tuş ışığı telefonun kasılmasıyla falan alakasız bişey gibi görünür..
İlk aldığımda ışıklar yanıkken inanın mesaj yazarken harfler beni 1 saniye geriden takip ediyordu, o kadar kasıyordu (konudaki eski mesajlarımda belirtmişimdir muhakkak) ama dediğim gibi tuş ışıklarını kapattım ve telefon akıcı hale geldi..

18 yıllık elektronik teknisyeniyim.. Başka biri anlatsa "hadi canım, yok artık daha neler" derdim.. Saçma ama gerçek..
+1
DH Misafiri 21.1.2014 12:23:12
Arkadaslar bu telefonu almayın internette olsun oyunda olsun ciddi kasıor android 4.0.4 bu telefona agır gelior işlemcisi ve ram dusuk bunu alıcanıza 60-70 tl daha verip GM DİSCOVERY alın.
0
DH Misafiri 18.1.2014 14:16:49
arkadaslar ben bu telefonu aldım. arkadaşları bazı konularda uyarmak ve sordukları soruları cevaplamak istiyorum.
1- telefonda iki hattan biriyle konuşurken diğer hattan arandığınızda aradığınız kişiye ulaşılamıyordur diyor. bilgilerinize. yönlendirme yaparsanız iki hattı kullanırsınız aktif olarak ki buda ücrete tabidir. gerek yok
2-hangi hattan konuşmanız gerektiğini ekranın üstünden aşağıya doğru parmağınızla çektiğinizde yeni bir ekran geliyor konuşmadan önce buradaki sim bir yada sim iki yi sececeksiniz. normalde hep sim birde kalır.
3- 3G Paketi aldım ve internete girdim. burda ekranın üstünden aşağıya doğru parmağınızla cektiğinizde yeni bir ekran geliyor orda üst kısımda 3g seceneği var aktif yapmalısınız yoksa internete giremezsiniz.
4- pili çok çabuk bitiyor. bir günde şarjın bitmesine hazırlıklı olun. acıkcası hic beyenmedim bu durumu bir günde pilmi biter
5-ben bu telefonda şebeke problemi yasadım aldığım günden beri. sürekli gidip geliyordu özellikle sim 1 sinyal gidip geldiği için insanlar bana ulasamıyordu. bende telefonu samsung servisine verdim. ilk önce yazılım yükleceğiz dediler bende yazılım yüklemek cihaza müdahale anlamına geldiğini bunu yaparsanız tüketici hakem heyetine başvurupacağımı ayıplı mal durumuna gireceğini cihazımın yenisiyle değistirilmesini istediğimi söyledim. karşılıklı ikna cabalarından sonra cihazımı yenisiyle değistirme belgesi verdiler bu sürec on günü buldu aldığım yer olan media marktan telefonumu yenisiyle değistirebileceğimi beyan eden bir belge verdiler. ben bu cihazı beyenmediğim icin başka bir cihaz aldım. arkadasların başına cihazla ilgili sıkıntılar gelebilir özellikle sebeke problemi yaşarsanız hemen bir aylık sürenizi gecirmeden samsung servisine başvurun ve cihazın yenisiyle değistirilmesini talep edin. sakın yazılım yükletip geri almayın .bastırın. But also have funny ideas like http://www.desichaska.com/samsung-galaxy-s20/
0
GunslingeR085 11.1.2014 18:33:48
Güzel bi telefon
0
ikincieliletişim 8.1.2014 15:38:29
Formatlarsanız düzeliir.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla

Lenovo VIBE P Serisi Akıllı Telefonların Pili Günlerce Bitmiyor!
Lenovo VIBE P Serisi seni düelloya davet ediyor.  

Yarışa katıl, Sen de Gücünü Göster!

OYUNU BAŞLATMAK İÇİN CEP TELEFONUNUZDAKİ PARMAK İZİNE BASINIZ