TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24966 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
PowerColor yeni ekran kartı Radeon HD 7950 Boost State Edition'ı duyurdu QWERTY klavyeli Samsung Ch@t S357 gün yüzüne çıktı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (144) YORUM YAZ

tarafından 20 Ağustos 2012, Pazartesi 18:51 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung'un çift sim kart girişli modeli S7562 Galaxy S Duos resmiyet kazandı
Günlük Haber knight
144
 
Hakkındaki ilk bilgiler geride bıraktığımız temmuz ayında GSM Arena tarafından ortaya çıkarılan Samsung S7562 Galaxy S Duos, bugün itibarıyla resmiyet kazandı.
 
İki farklı GSM operatörü kullananların hedef alındığı Galaxy S Duos'un, Samsung'un şu anki amiral gemisi Galaxy S III ile benzer tasarım çizgilerini taşıdığını söylemek mümkün. 121.5 mm uzunluğunda, 63.1 mm genişliğinde, 10.5 mm kalınlığında ve 120 gram ağırlığında tasarlanan Galaxy S Duos'ta, ARM Cortex-A5 tabanlı, 1 GHz saat hızında çalışan tek çekirdekli işlemci, Adreno 200 grafik birimi ve 768 MB RAM gibi donanımlar yeterli görülmüş.
 
Android 4.0 ''Ice Cream Sandwich'' mobil işletim sistemini ve TouchWiz arayüzünü kullanan akıllı telefonda, 4.0-inç boyutunda, 480 x 800 piksel (WVGA) çözünürlüğünde dokunmatik kapasitif ekrana ve 4 GB dahili flash belleğe yer verilmiş durumda. Kapasite yetersiz kalırsa  microSD bellek kartları (32 GB'a kadar) devreye giriyor.
 
LED flaşlı kamerasıyla 5 megapiksel çözünürlüğünde kareler yakalayabilen akıllı telefon, son olarak Wi-Fi 802.11 b/g/n bağlantısı, Bluetooth v3.0, GPS ve 1500 mAh'lik batarya ile donatılmış. Samsung Galaxy S Duos'un önümüzdeki ay, Avrupa ülkelerinden başlayarak satışa sunulması planlanırken fiyata dair açıklama yapılmamış.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 24.07.2014 04:40:27
sim katrtaki telefon numaraları telefona geçirmek istiyorum nasıl yapmam lazımm?
DH Misafiri 15.02.2014 13:18:13
alali bir ay oldu navigasyon çalışmıyor saat (icinde alarm kronometre olan) durduruldu deyip açmıyor
DH Misafiri 21.01.2014 21:52:28
Slm, benim de bilen bir arkadaşın yönlendirmesine ihtiyacım var, telefonumun bluetoothundan Ford audio ile bağlantı kuruyorum, arabadayken dışarıdan aramalar geliyor ama kendim araç içinden aracın tuşlarını kullanarak arayamıyorum.Eski kelepir cep telefonumdan yaptığım aramaları şimdi Focusun içinden yapamıyorum.Yardımlarınızı bekliyorum.
ultrAslan-BH 21.01.2014 17:18:08
Hocam s3 te uyguladım şimdi deneme aşamasındayim ama sanki biraz hizlandi gibi
djoz 21.01.2014 17:07:50
quote:

Orijinalden alıntı: ultrAslan-BH


quote:

Orijinalden alıntı: djoz


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Arkadaslar bu telefonu almayın internette olsun oyunda olsun ciddi kasıor android 4.0.4 bu telefona agır gelior işlemcisi ve ram dusuk bunu alıcanıza 60-70 tl daha verip GM DİSCOVERY alın.

Telfonu bir yıldır kullanıyorum.. İlginç bir şey farkettim..

alttaki iki tane ışıklı tuşun ışığını kapatmak telefonu epey rahatlatıyor.. Bu nasıl oluyor ben de anlamadım.. sonuçta tuş ışığı telefonun kasılmasıyla falan alakasız bişey gibi görünür..
İlk aldığımda ışıklar yanıkken inanın mesaj yazarken harfler beni 1 saniye geriden takip ediyordu, o kadar kasıyordu (konudaki eski mesajlarımda belirtmişimdir muhakkak) ama dediğim gibi tuş ışıklarını kapattım ve telefon akıcı hale geldi..

18 yıllık elektronik teknisyeniyim.. Başka biri anlatsa "hadi canım, yok artık daha neler" derdim.. Saçma ama gerçek..

Hocam o ışıkları nasıl kapatabildiniz

ayarlar > ekran > tuş arka aydınlatma ışık süresi

"her zaman kapalı" seçeneği..
ultrAslan-BH 21.01.2014 12:52:09
quote:

Orijinalden alıntı: djoz


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Arkadaslar bu telefonu almayın internette olsun oyunda olsun ciddi kasıor android 4.0.4 bu telefona agır gelior işlemcisi ve ram dusuk bunu alıcanıza 60-70 tl daha verip GM DİSCOVERY alın.

Telfonu bir yıldır kullanıyorum.. İlginç bir şey farkettim..

alttaki iki tane ışıklı tuşun ışığını kapatmak telefonu epey rahatlatıyor.. Bu nasıl oluyor ben de anlamadım.. sonuçta tuş ışığı telefonun kasılmasıyla falan alakasız bişey gibi görünür..
İlk aldığımda ışıklar yanıkken inanın mesaj yazarken harfler beni 1 saniye geriden takip ediyordu, o kadar kasıyordu (konudaki eski mesajlarımda belirtmişimdir muhakkak) ama dediğim gibi tuş ışıklarını kapattım ve telefon akıcı hale geldi..

18 yıllık elektronik teknisyeniyim.. Başka biri anlatsa "hadi canım, yok artık daha neler" derdim.. Saçma ama gerçek..

Hocam o ışıkları nasıl kapatabildiniz
djoz 21.01.2014 12:37:07
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Arkadaslar bu telefonu almayın internette olsun oyunda olsun ciddi kasıor android 4.0.4 bu telefona agır gelior işlemcisi ve ram dusuk bunu alıcanıza 60-70 tl daha verip GM DİSCOVERY alın.

Telfonu bir yıldır kullanıyorum.. İlginç bir şey farkettim..

alttaki iki tane ışıklı tuşun ışığını kapatmak telefonu epey rahatlatıyor.. Bu nasıl oluyor ben de anlamadım.. sonuçta tuş ışığı telefonun kasılmasıyla falan alakasız bişey gibi görünür..
İlk aldığımda ışıklar yanıkken inanın mesaj yazarken harfler beni 1 saniye geriden takip ediyordu, o kadar kasıyordu (konudaki eski mesajlarımda belirtmişimdir muhakkak) ama dediğim gibi tuş ışıklarını kapattım ve telefon akıcı hale geldi..

18 yıllık elektronik teknisyeniyim.. Başka biri anlatsa "hadi canım, yok artık daha neler" derdim.. Saçma ama gerçek..
DH Misafiri 21.01.2014 12:23:12
Arkadaslar bu telefonu almayın internette olsun oyunda olsun ciddi kasıor android 4.0.4 bu telefona agır gelior işlemcisi ve ram dusuk bunu alıcanıza 60-70 tl daha verip GM DİSCOVERY alın.
DH Misafiri 18.01.2014 14:16:49
arkadaslar ben bu telefonu aldım. arkadaşları bazı konularda uyarmak ve sordukları soruları cevaplamak istiyorum.
1- telefonda iki hattan biriyle konuşurken diğer hattan arandığınızda aradığınız kişiye ulaşılamıyordur diyor. bilgilerinize. yönlendirme yaparsanız iki hattı kullanırsınız aktif olarak ki buda ücrete tabidir. gerek yok
2-hangi hattan konuşmanız gerektiğini ekranın üstünden aşağıya doğru parmağınızla çektiğinizde yeni bir ekran geliyor konuşmadan önce buradaki sim bir yada sim iki yi sececeksiniz. normalde hep sim birde kalır.
3- 3G Paketi aldım ve internete girdim. burda ekranın üstünden aşağıya doğru parmağınızla cektiğinizde yeni bir ekran geliyor orda üst kısımda 3g seceneği var aktif yapmalısınız yoksa internete giremezsiniz.
4- pili çok çabuk bitiyor. bir günde şarjın bitmesine hazırlıklı olun. acıkcası hic beyenmedim bu durumu bir günde pilmi biter
5-ben bu telefonda şebeke problemi yasadım aldığım günden beri. sürekli gidip geliyordu özellikle sim 1 sinyal gidip geldiği için insanlar bana ulasamıyordu. bende telefonu samsung servisine verdim. ilk önce yazılım yükleceğiz dediler bende yazılım yüklemek cihaza müdahale anlamına geldiğini bunu yaparsanız tüketici hakem heyetine başvurupacağımı ayıplı mal durumuna gireceğini cihazımın yenisiyle değistirilmesini istediğimi söyledim. karşılıklı ikna cabalarından sonra cihazımı yenisiyle değistirme belgesi verdiler bu sürec on günü buldu aldığım yer olan media marktan telefonumu yenisiyle değistirebileceğimi beyan eden bir belge verdiler. ben bu cihazı beyenmediğim icin başka bir cihaz aldım. arkadasların başına cihazla ilgili sıkıntılar gelebilir özellikle sebeke problemi yaşarsanız hemen bir aylık sürenizi gecirmeden samsung servisine başvurun ve cihazın yenisiyle değistirilmesini talep edin. sakın yazılım yükletip geri almayın .bastırın. But also have funny ideas like http://www.desichaska.com/samsung-galaxy-s20/
GunslingeR085 11.01.2014 18:33:48
Güzel bi telefon
ikincieliletişim 08.01.2014 15:38:29
Formatlarsanız düzeliir.
DH Misafiri 08.01.2014 14:51:16
meraba arkadaşlar ya acıl yarıdm ıstıyorum mj yazıyorum gönderıyorum göstermıyor gıdenıde gelenıde ekranda mj laşma duruduruldu dıyo kafayı yıycem sorun nedır ayarına falanmı dokundum anlamaıdm kı tllf yenıyım cok bılmıyorum ara yaparkende ısmı göstermıyo nhumarayı gösterıyo bırı yardımcı olursa cok sevınırm tşk
DH Misafiri 24.12.2013 22:51:53
ön kamerası var mı?
DH Misafiri 23.10.2013 13:52:38
Ben aldım telefon birkere çok yavaş facebookta olsun internette olsun gezerken ekranı yukarı aşağı çekerken dokunduğunda kendiliğinden cins cins yerlerde kendi sayfa açıyor kısacası berbat ben aldım başıma bela ettim siz sakın almayın
sezar61 14.08.2013 02:30:40
Kesinlikle tavsiye etmem nişanlım kullanıyor tek hatlı olarak ve sadece whatsapp ve facebook programlarını kullanıyor telefon çok kasıyor. Ne kadar çok ayar yaptıysam yavaşlıktan kurtaramadım teli. Eski telefonum galaxy ace 5830i bile daha akıcı olarak çalışıyordu.
DH Misafiri 13.08.2013 21:49:29
ben bu telefonu alıcam ve tak hat olarak kullanıcam sizce tek hatta kasarmı
DH Misafiri 06.08.2013 17:36:13
Arkadaşlar ben telefona baktım çok saglam ve kulanışlı bi telefon 2hatlı kulananlar için süper bi telefon özellikle kamerası çok iyi uygulama yüklemeye fazla gelmiyo ondan başka sorunu yok normal kulanıcılar için süper bi telefon alıcaklara tavsiye ederim
ÖpülünceKurbağaOlanPrens 05.07.2013 17:28:51
Teşekkür ederim.
djoz 05.07.2013 17:14:21
devre dışı kalma da yok..

(önceki mesajımı düzenleyemedim)
djoz 05.07.2013 17:10:58
quote:

Orijinalden alıntı: ÖpülünceKurbağaOlanPrens

Merhaba, işim gereği sürekli internet üzerinde olmam gerekiyor. (Facebook, Twitter, YouTube)

Vodem ile kullandığım hat ile telefon hattımı bu cihaz üzerinde kullanmak istiyorum. Vodem hattı zaten aramalara kapalı, sadece internet için kullanıyorum.
Merak ettiğim bu telefonda internet hattımı kullanırken aramalarda kullandığım hat devre dışı mı kalıyor ve internete gireceğim sim ile arama yapacağım sim'i ayırabiliyor muyum?

evet arama yapılacak hattı seçebiliyoruz..
mobil data alışverişinin de hangi hat kullanılarak yapılacağını ayarlardan belirliyoruz..

ikisi de seçiliyor yani..
ÖpülünceKurbağaOlanPrens 05.07.2013 12:39:35
Merhaba, işim gereği sürekli internet üzerinde olmam gerekiyor. (Facebook, Twitter, YouTube)

Vodem ile kullandığım hat ile telefon hattımı bu cihaz üzerinde kullanmak istiyorum. Vodem hattı zaten aramalara kapalı, sadece internet için kullanıyorum.
Merak ettiğim bu telefonda internet hattımı kullanırken aramalarda kullandığım hat devre dışı mı kalıyor ve internete gireceğim sim ile arama yapacağım sim'i ayırabiliyor muyum?
pumaken 14.06.2013 10:59:08
http://www.mobiletisim.com/haberler/lg-optimus-l7-2-on-siparis-listelerinde-fiyati-belli-oldu

s duos a gerçekten para verilmez arkadaşlar bu telefon türkiyeye gelecek en baba özelliği 2.460 mAh pili olması hiçbir telefonda bu kapasitede pil bulunmuyor kolay kolay, ikincisi 720p video kaydı yapıyor, s duoa vga video kaydı yapıyor ram i işlemcisi hafızası kamerası ve de JELLY BEAN le geliyor olması en büyük artıları s duos çok problemli samsung inatla adam akıllı çift hatlı tlf yapmıyor, Lg L7 2 DUOS çift hatlı modellerin içinde en iyisi tekrar ediyorum 2.460 mah pil bombaaa
DH Misafiri 13.06.2013 13:00:30
daha önce samsung monte aldım ama foursquare için uygulama bulamadım peki ya bu telefonla girebilir miyim?
Berk Boz 11.06.2013 12:19:56
Ben tek hat olarak kullanicam s3 mini den ucuz die tercih ediyorum oyun fln oynucam kasar mi tek sim le
Alman86 19.05.2013 14:35:52
quote:

Orijinalden alıntı: ugur7884

Dün bu telefonu almak için sanalreyonumun yerine gittim. Telefonu elden alamadım internetten alıp kargoyla gönderiyolarmış. Yerini görmüş oldum depo tarzı biyer çok kararsız kalıyorum. Telefonu ilerleyen zamanlarda garantiye göndermem gerekirse sıkıntı çıkar mı diye. aradaki fiyat farkına bu risk değer mi acaba onu düşünüyorum
Çok şikayet aldıklarını okumuşluğum vardır. Başka bir yerden al bence. Başka yere azcık fazla ver kafan rahat olsun.
DH Misafiri 21.04.2013 22:54:21
Arkadaşlar ben de Digitalfoniden 1 hafta önce aldım firmadan da telefondan da çok memnunum. dizaynı harika ekranı çok iyi dokunmatiği çok iyi. Çift hat kullanacaklar için şiddetle tavsiye ederim
ugur7884 12.04.2013 11:34:46
Dün bu telefonu almak için sanalreyonumun yerine gittim. Telefonu elden alamadım internetten alıp kargoyla gönderiyolarmış. Yerini görmüş oldum depo tarzı biyer çok kararsız kalıyorum. Telefonu ilerleyen zamanlarda garantiye göndermem gerekirse sıkıntı çıkar mı diye. aradaki fiyat farkına bu risk değer mi acaba onu düşünüyorum
2001mondeo 12.04.2013 09:29:37
cvplar için tsklr

ben genellde cift hat general mobile kullanıyordum ancak aldığım her 3 telefonda karsı taraf sesin az gitmesinden şikayetciydi cift hat genel sorun olarak dusunuyordum tabiki marka farkı var samsungla kıyaslanmaz

internetteki fiyatlara gelince ucuz olanlar paralel ithalat yani cakma değil kendileri ithal ediyorlar garanti belgesi veriyorlar bazı buyuk mağzalar dahi zaman zaman bunu yapıyor birkac gun once gold ' da 640 tl idi aynı urun tabiki internetten bilenmedik bir yerden almak riskli ama herzaman her urunde de sıkıntı olacak değil
DH Misafiri 11.04.2013 22:15:16
arkadaşlar ben şuan telefonu kurcalamaa doyamıyorum.hem şirket hattımı hem şahsi hattımı aynı anda kullanıyorum.haları birbrine yönlendirdim ve çağrı geldiğinde görüp daha sonra arıyorum.her arayanı dönüp bizmi arayacağız diyenler olacaktır ama kimin aradığını biliyorum en azından.bunun dışında okuduum yorumlara baktığımda sıkıntı yaşayanlar enelde telefonu çeşitli internet sitelerinden ucuz alan arkadaşlar yada telefondan bilisayar kapasitesi bekleyenler memnun kalmamış.sabahtan akşama kadar telefonla konusuyorum dün sabah şarj ettim bugün 2.günü ve %37 duruyor.100 lira için Gidip çakma telefonlar alıorsunuz sonrada yok şarjı bitti yok kasıyor falan diyorsunuz.hiç düşünüyormusunuz bu telefonun fiyatı 799 tl iken 549 tl ye nasıl satılır ddiye acaba.garantiyi sadece satıcı dükkan veriyor sonra nerede garanti nerede satıcı araki bulasın.

SONUÇ OLARAK SAMSUNGUN KENDİ GARANTİSİNDE YETKİLİ SATICISINDAN ALINIRSA ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM.
djoz 11.04.2013 20:12:19
quote:

Orijinalden alıntı: 2001mondeo

cogu cift hatlı telefonda karsı tarafa ses az gidiyor bu telefonda boyle bir durum var mıdır

Aradığım kişiler beni gayet iyi duyuyor, hatta bulunduğum odadaki kişilerin konuşmaları bile karşı tarafa gidiyor..
2001mondeo 11.04.2013 09:13:18
cogu cift hatlı telefonda karsı tarafa ses az gidiyor bu telefonda boyle bir durum var mıdır
DH Misafiri 09.04.2013 12:55:09
arkadaslar ben bu telefonu almayı düşünüyorum mesajlaşma ve 3g bana yeter ve görüntüsünü cok begendım yalnız tek hat kullanıcam tek hat olursa bi sorun olurmu
DH Misafiri 03.04.2013 09:26:42
Merhaba,


Öncelikle kendimden bahsedersem benzer durumda olanların değerlendirmesi daha kolay olur diye düşünüyorum.

Tüm gün işte ve akşamları da evde bilgisayar başında sayılırım. Facebook, twitter, vs herhangi bir sosyal paylaşımda hesabım yok ve olsa da bilgisayardan hallederim. Bunlar yok ama 5 farklı mail adresim var ve hepsini düzenli olarak kontrol etmem gerekiyor. Kullandığım telefonda istediğim temel özellikler çift hattın etkin bir şekilde kullanılması ve şarjın hemen bitmemesi. Önceki telefonumu (samsung gt-b5722, suya düştüğü için bozulmadan önce şarjı 3 gün gidiyordu, benim için çok uygundu) 3 yıl kullandıktan sonra gittim yine samsung aldım nasıl olsa 2-3 yıl kullanırım diye.

Mükemmeli aramıyorum fakat çift hatlı telefonların en iyisi budur dendiği için ve almışken de iyi bir telefon alayım diye düşünerek 10 gün önce s7562 aldım. Daha önce bahsedilen bütün olumsuzluklar sanki bendeki cihazda toplanmış durumda. Sıkça sorulan sorulara kendi deneyimlerime göre cevap vermeye çalışayım:

1. Hatlarınızı birbirine yönlendirmediğiniz takdirde meşgulken diğer hattı arayanlara "ulaşılamıyor" görünüyorsunuz. Yönlendirme işlemini yaptıktan sonra çağrıyı cevaplamasanız bile yönlendirme ücreti alındığını ben de şimdi okudum ve az önce denedim. Cevaplamadım ve ücret kesilmedi, o kadar da değilmiş. Ama cevaplayınca ücretlendirme oluyor, evet. Bu sorun, benim gibi seneler öncesinin teknolojisine alışık olanlara bile çağ dışı gelecektir. Bir hattan internete girerken diğerine gelen çağrının cevaplanması konusunda ise tecrübem olmadı maalesef.

2. Günlük 1,5 – 2 saat civarında konuşma, 5-10 mesaj ve toplamda en fazla 15 dakikalık internet kullanımım (sırf yeni telefonumun özelliklerini merak ettiğim için) var. Yani sadece iletişim kurmak için kullanıyorum. Bu şekilde şarjı tam 2 gün dayanıyor. Telefon sürekli güç tasarrufu modunda ve ekran parlaklığını oldukça düşük seviyede tutuyorum. Odada sorun olmuyor fakat açık havada ekranı görebilmek için parlaklığı artırmak gerekiyor.


3. Sadece bir navigasyon (sygic) ve bir mesajlaşma (whatsapp) uygulaması indirdim. Yarısı zaten kullanımda olan 1,7 gb lık hafıza bana yeter. Eskiden kullanmakta olduğum hafıza kartını fotoğraf makinesi, bluetooth vs için kullanıyorum. Cep telefonundan oyun oynamak gibi beklentilerim yok. Facebook vs zaten hiç olmadı. Çok ilgimi çeken ya da ihtiyaç duyduğum birkaç uygulamayı daha belki indiririm. Uygulamalar telefon hafızasında kalıyor, hafıza kartına kesinlikle aktarılamıyor. Bu aktarım için anahtar kelime sanırım root.


4. İlk gün kendi kendine kapanıp açıldığında elim bir yere değdi diye düşünmüştüm ama bir hafta içinde 3 kere kapanıp açıldı. Telefonun başka modellerde olmayan ara ara kapanıp açılma özelliği var. Bu anlamda benzersiz diyebilirim. Çözüm olarak da bu sabah iki hattımdan da pin kodunu kaldırdım. İşe arayıp yaramadığından emin olamıyorum.

5. İki kere karşılaştığım ve bence kapanmadan daha enteresan bir sorun ise telefonun açıkken ulaşılamaması veya arama yapamaması. Arama, mesajlaşma, internet vs işlevlerinin hepsi hem gelen hem de giden yönünde askıda kalıyor. Kapatıp açınca geçiyor. Bu sorun ilk olarak hatlardan sadece birinin, ikincisinde ise her ikisinin de işlevsiz kalması şeklinde karşıma çıktı. Ekrandanki çekim gücü tam olmasına rağmen telefona ulaşılamıyor (Ankara'nın göbeğindeyim). Yani bu sorunu yaşadığınızı birini arayana ya da mesaj gönderene kadar anlayamıyorsunuz. Çok sayıda ağır oyun ve uygulamalar kurulduğu için oluyordur diyenler için hatırlatayım: sadece navigasyon ve whatsapp var, onlar da sürekli aktif değiller zaten. Resmen arayamıyor, mesaj gönderemiyorsunuz, arayanlar da ulaşamıyor. Gerçi bir telefondan da çok şey beklememek lazım.

6. Takılma - donma çok sık değilse de bal gibi oluyor. Sabırlı biri olduğum için 3-4 dakika bekleyebiliyorum. Acil görüşme yapmam gerekirse beklemem tabi ki, sökerim bataryayı. Sabrını test etmek isteyenler hemen alsın diyen arkadaşa katılıyorum. Beni henüz yenemedi.


7. Telefon seçiminde ağırlığı ölçüt olarak alanlar dikkat etsin diyelim hadi. Bu uyarı dünyadaki tüm telefonlar için geçerlidir herhalde. 4 inch ekranı olan bir cihaz için bence ağır sayılmaz. Ya da benim elim 10-20 gramlık farklara duyarlı değil.

8. Üzerindeki navigasyon uygulaması çalışmıyor (bu bilgi ne kadar güvenilir bilmiyorum ama sanırım bir telif hakkı sorunu varmış). O yüzden kendim başka bir program indirdim zaten.

9. Hız açısından da yüksek beklentilerim yok. Daha önce akıllı telefon kullanmadığım için s7562 nin oldukça hızlı olduğunu söyleyebilirim. Gerçi telefonun pek çok özelliğini kullanmıyorum.

10. Konuşmalarda hoparlör sesi yüksek olduğunda cızırtı başlıyor. Birazcık kısınca sorun ortadan kalkıyor.

Gt-b5722 kullanan varsa değerini bilsin, çocuğu gibi baksın.
mz123mz123 02.04.2013 09:37:29
Ben aldım çok memnunum çif hat destekli 1 haftadır kullanıyorum çok begendim digitalfoni.com dan aldım aldıgım sitede çok yardımcı oldu.
mz123mz123 02.04.2013 09:35:03
Arkadaşlar ben s7562 i 565 tl e digitalfoni.com diye bi siteden aldım çok memnunum
ugur7884 29.03.2013 19:20:44
Arkadaşlar benim merak ettiğim hızı nasıldır. İki hat takınca normal bi hızda çalışıyo mu. Kullananlar yardımcı olursa sevinirim.
tamerege 28.03.2013 20:21:07
arkadaşlar, yönlendirmeyi aktive edince yani birt hatla konuşurken öbüründe "aradığınız kişiye ulaşılamıyor" demesin
dediğinizde yönlendirme faturanıza her bir yönlendirme için 0,48 kuruş (turkcell için) kol gibi yansıyor,az önce acı bir şekilde
öğrenmiş bulunmaktayım.sanırım bu telefonu değiştireceğim,bu nassıl iş yahu
LightningRaven 28.03.2013 01:11:44
Çift sim gerek yok.
djoz 27.03.2013 18:43:50
quote:

Orijinalden alıntı: subsewen

bir zamanlar bu çift yada daha fazla sim kart kullanmak ne kadar gereksiz ve popüler bir işti yahu.

Kullananların çoğu için gereklilik..
subsewen 27.03.2013 17:50:53
bir zamanlar bu çift yada daha fazla sim kart kullanmak ne kadar gereksiz ve popüler bir işti yahu.
ustam_can 26.03.2013 16:17:36
ben alalı 1 hafta oldu arama yaptığımda ekran da kararma oluyor sebebini bilen varmı
djoz 20.03.2013 21:09:21
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben bu telefonu aldım ama oyun nasıl yükleyeceğimi bilmiom t-marketen yükledim ama güvenlik izin vermedi :( :( :( :( nasıl yapacağımı lütfen anlatın

Google play store'daki oyunları yüklerseniz sorun çıkmayacaktır..
DH Misafiri 20.03.2013 14:07:49
Ben bu telefonu aldım ama oyun nasıl yükleyeceğimi bilmiom t-marketen yükledim ama güvenlik izin vermedi :( :( :( :( nasıl yapacağımı lütfen anlatın
djoz 18.03.2013 18:09:16
çok ilginçtir, kapasitif tuşların ışığını aldığım ilk gün kapatmıştım ve cihazda genel olarak kasma sorunu yaşamıyordum...
geçen gün tuşların ışığını açtım, cihaz kasmaya başladı..
kapattım, düzeldi..
ugur7884 14.03.2013 11:00:52
Devamlı mesaj yazan biri olduğumdan yazının geç gelmesi benim için sıkıntı olur. Çok fazla oyun oynayan biri değilim. Genel olarak telefonu mesaj konuşma ve internete girmek için alıcam kararsız kaldım.
djoz 13.03.2013 23:13:12
quote:

Orijinalden alıntı: ugur7884

Arkadaşlar bu telefonu bi kaç gündür araştırıyorum. Sizce alınır mı ağır bi telefon diyolar. Benim için çift sim kart olması çok güzel yardımcı olursanız sevinirim.

Ben 1 aydır kullanıyorum.. Çift sim arayanlara ideal..
Hem mini sim olduğu için kartınızı kesmeden direkt takabiliyorsunuz..

Yavaşlığı şöyle.. Mesela ben bunu ace 2 ile karşılaştırdım.. Yan yana tutup aynı uygulamaları açtım, duos azıcık geç kalıyor açarken..
Bir de klavyeyi hızlı kullanan biriyseniz yazı biraz geriden geliyor..
Onun dışında ne programlarda ne de oyunlarda hiç kasma yaşamadım.. Ama siz gidip de en ağır oyunu kurarsanız onu bilemem..
ugur7884 13.03.2013 01:43:26
Arkadaşlar bu telefonu bi kaç gündür araştırıyorum. Sizce alınır mı ağır bi telefon diyolar. Benim için çift sim kart olması çok güzel yardımcı olursanız sevinirim.
DH Misafiri 13.03.2013 00:45:04
Ben telefonu alalı 1 gün oldu sormak istediğim bikaç şey var.ilk olarak telefonun kendi oyunları yok sanırım indirmemiz gerekiyo.Varsa nerede ben bulamadım :D Bide zil sesini özel ayarlayamıyoruz galiba :(
DH Misafiri 13.03.2013 00:44:59
Iyi ses kaydı aliyomu
yandex79 26.02.2013 14:42:30
quote:

Orijinalden alıntı: djoz


quote:

Orijinalden alıntı: yandex79

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bu telefonda bir hatla konuşurken diğer hattan çağrı alabiliyor muyuz? benim için önemli olan bu. yoksa hemen alıcam

telefonda çift sim kart özelliği telefonu yavaşlatıyormu yani turkcellde hızlıyken diğer operatöre geçilince kasma yapıyormu

kart seçmek telefonu etkilemiyor..
hatta tek sim veya çift sim olarak kullanmak da etkilemiyor..



dediğiniz gibi hiç bir şekilde ağırlaşma yaşamadım şu ana kadar teşekkürler
djoz 24.02.2013 19:12:05
quote:

Orijinalden alıntı: yandex79

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bu telefonda bir hatla konuşurken diğer hattan çağrı alabiliyor muyuz? benim için önemli olan bu. yoksa hemen alıcam

telefonda çift sim kart özelliği telefonu yavaşlatıyormu yani turkcellde hızlıyken diğer operatöre geçilince kasma yapıyormu

kart seçmek telefonu etkilemiyor..
hatta tek sim veya çift sim olarak kullanmak da etkilemiyor..
yandex79 21.02.2013 17:14:27
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bu telefonda bir hatla konuşurken diğer hattan çağrı alabiliyor muyuz? benim için önemli olan bu. yoksa hemen alıcam

telefonda çift sim kart özelliği telefonu yavaşlatıyormu yani turkcellde hızlıyken diğer operatöre geçilince kasma yapıyormu
DH Misafiri 05.02.2013 12:00:17
Telefonu çok övdüler yorumlara bakınca kararsızsız kaldım doğrusu en iyisi birebir kullanan bir arkadaşıma danışmak teli görmek saygılar www.adanaorkestra.net
huseyinss 05.02.2013 04:21:51
Bu cihazda iki sim kartta aynı anda aktif midir? Demek istediğim, herhangi bir görüşme yapılmadığı durumda her iki kart da ulaşılabilir durumda mıdır? Bir diğer sorum ise rehberde herhangi bir kişiyi hangi sim karttan arayacağımızı nasıl seçeriz? Bildirim çubuğundan mı değiştirmemiz gerekli yoksa numara çevirdiğimiz ekrandaki gibi 2 tane ara butonu mu var?
DH Misafiri 05.02.2013 03:00:08
merhaba arkadaşlar ne zamandır bu telefonu takip ediyorum artık almak için son aşamalara geldim genelde herkezin sim kart sorusu oluyor ben o konu hakkında soru sormucam. Benim sıkıntım genelde sitelerde vidio kayıt VEGA kamera diyor kafam ona karıştı kullanan arkadaşlar bi değerlendirme yapabilirmi kamerası hakkında ?
moustafa 04.02.2013 01:51:00
bu arada telefonum pure beyazdir,
moustafa 04.02.2013 01:27:32
1 pili az gidiyor...ama benim 8 10 saat elimde gunde.sanirimgunluk 2-3 saat kullanimla 2 gun rahat gider,
2 voip aramalarinda ses ciriltili cikiyo(sadece nonoh da)diger hiper aramalarda problem yok,
3 ilk 2 gun sorunsuz calisti,bugun kendi kendine 2 3 defa kapanip acildi.tahminimce yukledigim programlari restat yapti,
fiyatina gelince almanyadan kurye ile + 220 euroya aldim.isteyene satabilirim faturasiyla birlikte..telefon persembe aksami saat 8 de elime geldi kurye ile..ilgilenlere duyurulurr
.
moustafa 04.02.2013 01:17:17
samsung galaxy s duos elime alali 3 gun oldu.her yonuyle guzel bi telefon 3 sey disinda.
DH Misafiri 29.01.2013 22:05:52
ben bu tlfndn alıcm. ancak ıkı ht deil tek hat kllancm. olur dmı? sorn çkmz?
HarryBlade 28.01.2013 02:32:36