TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26350 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Huawei Ascend P1, haziran sonuna doğru Avrupa pazarına giriş yapıyor Retina ekranlı MacBook Pro'larda RAM güncellemesi yapılamıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (36) YORUM YAZ

tarafından 14 Haziran 2012, Perşembe 00:02 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Söylenti: Sony'nin yeni amiral gemisi Xperia Z, Ağustos'ta piyasaya sürülecek
Günlük Haber Bilal Akgündüz
36

Bugün gerçekleştirdiği duyurularla birlikte 2012 yılı Android akıllı telefonlarını kapsayan Xperia NXT serisinin ilk neslini tamamlayan Sony, ikinci nesil modeller için hazırlanıyor olabilir.
 
XperiaBlog sitesinin haberine göre; Japon elektronik devi önümüzdeki aylarda Xperia C, Xperia E, Xperia Y ve Xperia Z'den oluşan ikinci nesil Xperia NXT telefonlarını piyasaya sürecek. Ocak ayında sızan ve şimdiye kadar birçok Sony cihazının çıkış tarihi - fiyat bilgilerini doğru bir şekilde önceden bildiren yol haritası, sıralanan bu ürünlerden bir kısmını da listelemişti.
 
Yılın ilk yarısı için amiral gemi olarak piyasaya sürülen Xperia S'in ardından ikinci yarıda Xperia Z'yi bu konumda göreceğiz. Yeni cihazın; Qualcomm'un 28nm Krait işlemcilere sahip Snapdragon S4 çipseti, OLED ekran ve Cyber-Shot T serisi kameralarda mevcut olan Sony sensörüyle donatılacağı bildiriliyor. Özellikleri itibariyle Japonya'ya özel üretilen Xperia GX'i geride bırakabilir.
 
Tüm cihazlar, PlayStation Mobile sertifikası ve Walkman müzik oynatıcıyla gelecek. Xperia Z, Ağustos 2012, diğer modeller ise Temmuz 2012'de tüketiciyle buluşacak. Fakat şuan için hiçbir bilgi kesin değil.
 
Eğer söylentiler doğruysa Xperia C, Xperia E, Xperia Y ve Xperia Z'yi büyük ihtimalle Sony'nin 20 Haziran'daki CommunicAsia 2012 tanıtımında göreceğiz. Tasarımda eski kalitesini yakalamaya başlayan ve Cyber-Shot gibi efsane bir donanımı tekrar kullanmayı planlayan Sony'nin çok daha iyi bir amiral gemi modeli piyasaya süreceğini ümit ediyoruz.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
İnsan Çakması 02.10.2012 00:05:38
quote:

Orijinalden alıntı: attakkann1

sony eski şekil tasarım bulma yeteneğini kaybetti hep birbirine benzeyen telefonlar çıkarmaya başladı :(

samsung ve htc de öyle. galaxy serisi de benziyor birbirine s3 hariç tabi.
htc sensation ve öne serilerindeki telefonlarda benziyor birbirine.
Roark 01.10.2012 23:22:06
noldu bu telefon?
RevivaL 15.06.2012 22:55:26
Alfabeleri tamamlayacaklar bu gidişle. Tasarımlar da birbirine o kadar yakın ki hangisinin modelinin ne olduğu anlaşılmayacak
me.ke 15.06.2012 17:48:49
sony mi bir daha asla...

xperia s hala telesevice de...
dreamblue35 15.06.2012 00:16:48
sony xperia s te bana göre sadece bir hata yaptı o da harici depolama alanı kullanmama, sen ne kadar büyük bir hafıza kullanıyorsan kullan(32gb - xperia s), hafıza kartı yuvası yapmamakla beni telefona esir ediyorsun ben bilgilerimi hafıza kartına depolayıp başka yerlerde kullanabilmeliyim bana bu opsiyonu vermiyorsan istersen telefonun ağzı ile kuş tutsun
DH Misafiri 14.06.2012 23:26:56
Birkac aydir xperia arc s kullaniyorum. Cok cekirdekten veya extreme gpulardan bahsedip telefonlara hayran kalanlsrida anlayamiyorum acikcasi. Ben arc s i elime aldigimda keyif aliyorum. One x te ise hicbir duygu yok. Quad core mu. Ne isime yaradigini hâla anlayamadim. Arc s webde geziyor, fotograf cekiyor. Benim istedigim herseyi yapiyor. 720p video cekiyor 1080p aramiyorum cünkü video cekmiyorum. 6 ayda belki 2 tane. Bir kere lazim oldu ciddi derece, onda da optik zoom lazim oldu telefon ise yaramadi. Oyun derseniz 1 kere bile denemedim. Vakit yokki zaten. Herkesin isi gücü vardir herhalde. Uzattim biraz ama, bu telefon piyasasindaki gelismeler 2000 lerin basindaki cpu gpu olayiba döndu. Eskiler bilirler 90larin sonunda mmx , pII voodoo kasip kavuruyoru. Böyle sosyal medya da yoktu. Biz bu teknolojiye yatirim yapoyorduk ama karsiligini veriyordu. Lotustan excel'e geçmek autocade gelen yenilikler... dos'tan 3,1 e ordan win95e.. Pcdeki yaris durdu. Netbookum bile win7 aciyor. Hatta o yillarda 2048x1536 cozunurluklu masaustum vardi. Günumuzde geri bile geldim. Simdi telefona gectik. Sil bastan... Insanligin bu abartisi umarim karsiligini verir, bende cebe autocad kurabilmek icin galaxy s9 alirim. Günlük gazete okumak, pdf acmak, xls-doc acmak,html goruntulemek icin dual core coook uzun süre yeter..
_-_bluedragon_-_ 14.06.2012 22:57:27
quote:

Orijinalden alıntı: meposion

xperia ile alfebeyi dizecekler herhalde

xperia xxx zorno filmi ismi gibi
_-_bluedragon_-_ 14.06.2012 22:40:58
quote:

Orijinalden alıntı: web101

quote:

Orijinalden alıntı: Chromer

quote:

Orijinalden alıntı: can1117
quote:

Orijinalden alıntı: Chromer Galaxy s3 almayı planlıyorum sizce beklemeye değer mi?
bence değer yani en azından bir 20 sine kadar bekle derim.Bakalım sony süper bir şey açıklar belli mi olur :)
quote:

Orijinalden alıntı: web101 Bence bekle SG3 furyasına kapılma sony bambaşka bir dünya
Bakalım beklicez artık gerçi bekle bekle bi hal olduk önce xperia s dedim s3 ü bekledik şimdi s3 diyorum xperia z yi beklicez Ama sizce de gerçekten samsungun panel teknolojisini yakalaması zor gözükmüyo mu?

http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/61238-image/sony-lt30p-benchmark.jpg

Bu testlerden bisey anlamıyorum test sonuçları nasil bir s3 kadar başarılı mi
Chromer 14.06.2012 19:42:48
quote:

Orijinalden alıntı: Pardus Linux

İşlemci ve RAM değişmedikten sonra diğerlerinden bir farkı yok en azından Qualcomm'un 4 çekirdekli işlemcilerini beklesin yoksa Xperia S'in kamera, ses gibi bir iki detayının güncellenmiş halinden farklı olmayacak amiral gemilerini belirleyen temelde CPU, GPU ve RAM'dir gerisi firmanın süsleme sanatına kalıyor...

Gerçekten çok doğru söylemişsin bir de ekran dicem ama bende. umarım bu telefon mevcut teknolojinin üstüne oynar
General. 14.06.2012 19:33:03
quote:

Orijinalden alıntı: Chromer

quote:

Orijinalden alıntı: can1117
quote:

Orijinalden alıntı: Chromer Galaxy s3 almayı planlıyorum sizce beklemeye değer mi?
bence değer yani en azından bir 20 sine kadar bekle derim.Bakalım sony süper bir şey açıklar belli mi olur :)
quote:

Orijinalden alıntı: web101 Bence bekle SG3 furyasına kapılma sony bambaşka bir dünya
Bakalım beklicez artık gerçi bekle bekle bi hal olduk önce xperia s dedim s3 ü bekledik şimdi s3 diyorum xperia z yi beklicez Ama sizce de gerçekten samsungun panel teknolojisini yakalaması zor gözükmüyo mu?

http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/61238-image/sony-lt30p-benchmark.jpg
meposion 14.06.2012 19:18:36
xperia ile alfabeyi dizecekler herhalde
TheMidnight 14.06.2012 18:32:06
Kamerası iyi bir Android cihaz çıkarsın alırım.. Sonunda CyberShot bir model çıkacak inşallah birde benim senelerce kullandığım walkman serisinden güzel sağlam bir model çıkarsalar o zaman Sony tutulmaz..

Tabi kaliteli bir kulaklık ile :)
Chromer 14.06.2012 18:09:23
quote:

Orijinalden alıntı: can1117

quote:

Orijinalden alıntı: Chromer

Galaxy s3 almayı planlıyorum sizce beklemeye değer mi?


bence değer yani en azından bir 20 sine kadar bekle derim.Bakalım sony süper bir şey açıklar belli mi olur :)

quote:

Orijinalden alıntı: web101
Bence bekle SG3 furyasına kapılma sony bambaşka bir dünya

Bakalım beklicez artık gerçi bekle bekle bi hal olduk önce xperia s dedim s3 ü bekledik şimdi s3 diyorum xperia z yi beklicez
Ama sizce de gerçekten samsungun panel teknolojisini yakalaması zor gözükmüyo mu?
Volkanbaba 14.06.2012 13:24:51
Özellikleri ne kadar iyi olursa olsun sonynin belli bir potansiyeli var onun üzerinde satış rakamı, elde edemez.
General. 14.06.2012 12:12:35
quote:

Orijinalden alıntı: Chromer

Galaxy s3 almayı planlıyorum sizce beklemeye değer mi?


Bence bekle SG3 furyasına kapılma sony bambaşka bir dünya
thepersonyouhavecalled 14.06.2012 11:50:57
quote:

Orijinalden alıntı: Chromer

Galaxy s3 almayı planlıyorum sizce beklemeye değer mi?


bence değer yani en azından bir 20 sine kadar bekle derim.Bakalım sony süper bir şey açıklar belli mi olur :)
Chromer 14.06.2012 11:44:28
Galaxy s3 almayı planlıyorum sizce beklemeye değer mi?
General. 14.06.2012 11:39:29
sony bu haliyle bile tanıttığı modelleri piyasaya erken sürse yine pazar payı artar bir model tanıtıp 3 ay sonra piyasaya sürüyor hele ülkemize 6 ay sonra geliyor haliyle insanlar başka markalara yöneliyor erken kalkan yol alır misali bide ülkemizinde dahil olduğu gelişmekte olan ülkelere biraz daha önem vermesi gerekir çünkü samsung ve apple ürünlerini en çok bu ülkelerde satıyor
klongs 14.06.2012 11:31:50
siz hala hayal görün sony 2013 e kadar 4 çekirdek yok dedi
aziz77 14.06.2012 10:30:34
ergonomi önemli yeni çıkan telefonlar cepte taşınmıyor.
kmlbyrkc 14.06.2012 10:14:58
Piyasada insan için tasarlandığı söylenerek satılan kürek gibi telefonlara nazaran gerçek ergonomi bence bu telefonda.
Python 14.06.2012 10:12:25
Sony artık hata yapma gibi bir lüksü yok,yıllardır öyle böyle kazandı,son zamanlarda birsürü sorunlarda yaşadı,zararlar vs. bundan sonra işini şansa bırakmayacak demekki görünen oki artık performans olarakta liderliğe oynamak istiyor,söylenti inşallah gerçek olur bir sony hayranı olarak.
thepersonyouhavecalled 14.06.2012 10:05:28
quote:

Orijinalden alıntı: Brky

Gümbür mümbür falan geldiği yok..Xperia sin nasıl geldiği gördük,hantal ve sarı ekranlı bir şekilde geldi..Büyük beklentilere kapılmayın derim.



Valla dostum ben xperia s 3 aydır kullanıyorum ve piyasadaki telefonların çoğundan iyi.Özellikle tasarımı zaten hepsinden ayrılıyor.İlk seri olmasına rağmen(AA) Hiç sarı ekran sorunu da yaşamadım.
playmaker10 14.06.2012 08:40:42
Donanımlar iyi de Ağustos çok geç
chiangjo2044 14.06.2012 05:10:40
O söylentiler yalan Hayabusa MSM8960 S4 chipset kullanıyor.
Brky 14.06.2012 04:23:45
Gümbür mümbür falan geldiği yok..Xperia s'in nasıl geldiği gördük,hantal ve sarı ekranlı bir şekilde geldi..Büyük beklentilere kapılmayın derim.
_-_bluedragon_-_ 14.06.2012 01:38:44
oled+bravia engine ekran nasıl olacak bakalım
Pardus Linux 14.06.2012 01:29:59
İşlemci ve RAM değişmedikten sonra diğerlerinden bir farkı yok en azından Qualcomm'un 4 çekirdekli işlemcilerini beklesin yoksa Xperia S'in kamera, ses gibi bir iki detayının güncellenmiş halinden farklı olmayacak amiral gemilerini belirleyen temelde CPU, GPU ve RAM'dir gerisi firmanın süsleme sanatına kalıyor...
RAN7843 14.06.2012 01:15:07
sony eğer böyle geliyorsa birşeylerini değiştiriyor yani firma kar etmiyor anlamına geliyor yani bundan önceki modellerinde zarar yani başarısız olduğu anlamına geliyorrr hadiii görelim bakalım bizleri neler bekliyorrrr ama piyasa gerçekten kızışacak 2013 te bir cihaz alacağım için bu gelişmeler beni sevindiriyorr
Experianc 14.06.2012 01:14:24
quote:

Orijinalden alıntı: esqhia

İnşallah bu experia Z dedikleri,söylentilere konu olan,adreno 320 gpulu HAYABUSAdır.Eğer özellikleriyle farklılık yaratamazsa, experia s ya da gx gibi,sadece sonynin en iyi telefonu olur ama diğerleri için sıradan bir telefon olur.A15 işlemciler ne zaman gelir bilinmez ama grafik performans anlamındaki beklentileri S4 yongasının karşılaması biraz zor gibi.Gerçek bir amairal gemisi gelirse,rekabet çok güzel kızışır :)
O söylentiler yalan Hayabusa MSM8960 S4 chipset kullanıyor.(Japonya versiyonu tanıtıldı diye biliyorum)
S4 pro 2013 de sanırım.

Biride Krait işlemcili T650 grafik birimli felan demiş.Uçmuş:)) Toplama chipset mi yapılıyormuş.Qualcomm bir chipset geliştirecek ilk sony e kullandıracak ? HTC ve Samsung kullanır ilk o işlemcileri sonra Sony e sıra gelir.Telefon ya tegra 3 yada S4 ile gelicek.
esqhia 14.06.2012 01:04:24
İnşallah bu experia Z dedikleri,söylentilere konu olan,adreno 320 gpu'lu HAYABUSA'dır.Eğer özellikleriyle farklılık yaratamazsa, experia s ya da gx gibi,sadece sony'nin en iyi telefonu olur ama diğerleri için sıradan bir telefon olur.A15 işlemciler ne zaman gelir bilinmez ama grafik performans anlamındaki beklentileri S4 yongasının karşılaması biraz zor gibi.Gerçek bir amairal gemisi gelirse,rekabet çok güzel kızışır :)
xxxx1 14.06.2012 01:03:37
Görseldeki Fotoğraf Xperia GX sanırım şöyle kabaca tüm mobil cihazlar gözümün önüne geldide yok böyle bir tasarım ve kalite...

Resmen insan ruhuna hitap ediyor,tasarım ve yazılım desteğini(istisnalar)dışında Sony çok iyi sunuyor.

Sony, Stew Jobs'un bile hayran olduğu ve hep onlar gibi olmak istediği yeryüzündeki tek kuruluştur...
attakkann1 14.06.2012 00:59:02
sony eski şekil tasarım bulma yeteneğini kaybetti hep birbirine benzeyen telefonlar çıkarmaya başladı :(
bywaks 14.06.2012 00:47:31
SONY GÜMBÜR GÜMBÜR GERİ DÖNÜYOR EĞER BÖYLE GİDERSE NE HTC NEDE SAMSUNG BAŞEDEBİLİR SONY İLE ADAMLAR SIRF VERDİĞİ GÜNCELLEME DESTEĞİ İÇİN BİLE TERCİH EDİLİR...HADİBE SONY YAP Bİ 4 ÇEKİRDEKLİ 28 nm KRAİT İŞLEMCİ KOY ŞUNA MALİ 650 GPU KOY 2 GB LPDDR3 RAM BAK BİDAHA ÖNÜNE GEÇEBİLİYOLARMI :))))
DH Misafiri 14.06.2012 00:43:40
güzel oldu bu ama şu ekran kilit tuşunu sağ tarafa yapın be hocam zor oluyor :)
_-_bluedragon_-_ 14.06.2012 00:41:13
işte bu kez sony sağlam geliyor. Umarım tanıttıktan kısa süre sonra satişa sunulur
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla