TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25171 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Geliştiricilerin BlackBerry 10'a olan ilgisi diğer platformlara yöneliyor Mobilite-4: Galaxy S III'ün rekoru, Nexus 7, Sony Xperia Mint, LG F180 ve daha fazlası HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (70) YORUM YAZ

tarafından 14 Temmuz 2012, Cumartesi 15:20 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Turkcell, MaxiPlus5 akıllı telefonunu tanıttı
Günlük Haber Ekrem71
70

Turkcell'in T serisi akıllı telefon modellerine yeni bir üye ekleyeceği bir süredir konuşuluyordu. Turkcell, editörümüz Kaan Arlı'nın da yerinde takip ettiği Antalya'daki etkinlikle yeni modeli MaxiPlus5'i resmi olarak tanıttı.

Turkcell'in Twitter üzerinden dakika dakika paylaştığı etkinlikte tanıtılan MaxiPlus5, 3.5 inçlik 320x480 piksellik IPS LCD dokunmatik ekrana sahip. Turkcell yeni modelini en iyi mobil internet ve multimedya deneyimi yaşatacak şekilde tasarlayıp hayatı kolaylaştıran akıllı uygulamalarla donatmış.

800MHz hızında çalışan Qualcomm MSM 7225A işlemciye yer verilen modelin RAM miktarı 512MB olarak belirlenmiş. Android 4.0 işletim sistemi, WiFi, Bluetooth, 5MP arka kamera, 1400 mAh batarya, NFC yongası, 4GB depolama kapasitesi, 3 ay 250MB internet, 1 yıl Turkcell TV aboneliği, önyüklü TuneIn internet radyo uygulaması şeklinde özellikler MaxiPlus5 modelinde tüketicilere sunulacak.

Turkcell Ar-Ge ekibi tarafından geliştirilen önemli uygulamalar da yeni modelle birlikte kullanıcıya sunulacak. NFC Magnet teknolojisi ile temassız mobil ödeme kolaylaşıyor. Etkinlikte Burger King ile kısa bir sipariş demosu da gösterildi. İlerleyen dönemlerde daha çok firma NFC magnet sistemine geçiş yapacak.

Telefonunuzu yedekleyen ve kaybolduğunda yerini tespit edebilen Telefon Yöneticisi, gelen çağrılarda telefonu ters çevirerek sessize alabilen Akıllı Cevap yine bu modelde yer alıyor. Turkcell, yeni modelde bir de sesli asistan sunuyor. Mobil Asistan, fatura bilgisi, bakiye, hava durumu, en yakın eczane gibi sesli sorularınızı anlayıp araştırıyor ve cevaplıyor.

Turkcell MaxiPlus5, Turkcell İletişim Merkezleri'nde sergilenmeye başladı ve 16 Temmuz itibariyle de satışına başlanacak. Kontratsız 549TL olan model, tarifenize ek ayda 5TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunulacak.
 
Önümüzdeki günlerde MaxiPlus5 modeli detaylı incelemesiyle karşınızda olacak. 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri Cuma, 00:10
Arkadaslar ekran fotosunu nasıl tek parça olarak nasıl ayarlıyoruz
DH Misafiri Cuma, 12:22
sakın almayın 5 para etmez..
50 liaralık tefonu 1000 liraya satıyor turkcell ayıp be ayıp
programmer_onur 16.11.2013 22:51:02
Arakladıkları Çin'li üreticide tüm araç ve bilgiler vardır bu modelle ilgili.
DH Misafiri 16.11.2013 22:00:58
Turkcell MaxiPlus5 tüm sitemde arıza verdi bu gün format attırdım sim rehberini nasıl seçeceğimi bir türlü bulamadım bilen varmı acaba
recepyilm 18.8.2013 18:19:02
Bu Telefonda Kara liste Varmı ?
serhansss 3.7.2013 18:03:45
bok gibi tlfn markssiz takoz :-)
DH Misafiri 3.7.2013 17:28:02
telefonu aldım çok güzel siz telefondan anlamazsınız telefon ıphone ye beş çeker
DH Misafiri 13.3.2013 00:44:54
10 numara telefon beyler lagaluga yapmayin
|Perseus| 6.11.2012 22:46:58
Asd
DH Misafiri 5.11.2012 21:51:42
cok salak bir telefon ben aldım iyi bir mok yedim hiç bir prugram calışmıyor özellikle güvenilk programları örnegin türkcellin kendi sitesinden indirdigim prugramlar bile türkcellim telefonunda calışmıyor en basit kara liste prugramı bile salak ve sacma bir telefon
yusufty44 15.9.2012 01:51:59
[8D] ben ayda 5 lira 24 ay 120tl bundan iyisi varmı 120 liraya bırak böyle bir tel en fazla takoz seviyesi tuş takımlı tel alırsın ve bu tel kıyaslamak gerekirse mini2 veya gio ile kıyaslanır sonuçta oynayamadığım oyun yok 120 liraya aldım süper tel 120 liraya rahat değer eğer varsa turkcell gold tarifeli ayda 8 lira 24 ayda 182 liraya alın sonuçta ne kaybedersin 2. elde en düşük 250 beleş tel [8D]
dhizm 2.8.2012 14:58:51
quote:

Orijinalden alıntı: dhizm

FLASH PLAYER DESTEKLİYOR MU ARAKDAŞLAR BU TELEFONUN İŞLEMCİSİ

Kendi soruma kendim cevap vereyim bari. Telefonu bir arkadaşımıza aldık. Flash player desteği var. Mynet vb sitelerden video oynatabiliyor extra tarayıcı yüklemeden. Kamerası T20 yada ideos x5 gibi vasat değil hatta onlara göre çok iyi durumda. Dokunmatiği kusursuz güzel. Ekran genişliği eh işte şöyle böyle. Bir durum var onu paylaşmak istiyorum. Çok kurcalandığı zaman telefon abuk subuk ısınıyor. Isı bataryadan mı cpu mu gpu mu bilmiyorum ama ısınma sorunu var arkadaşlar. Haberiniz olsun. Bu telefondan sonra gelen Pro5 te inşallah çözmüşlerdir bu sorunu.
Harley Quinn 28.7.2012 16:47:42
boşuna uğraşma turkcell hiç bir zaman AT&T, orange, NTT Docomo gibi olamayacaksın.
Hz.Rammstein 25.7.2012 22:48:07
arkadaşlar lg optimus hub mu yoksa türkcell maxiplus 5 mi ikisi arasında kaldım
Ferrari 25.7.2012 09:38:27
Daha iyi bir işlemci ve GPU konula bilirdi bence.Adreno 200 googleplay'deki çoğu oyunu açmıyor.
yildiray35 24.7.2012 19:40:59
youtube da bir tane bile incelemesi yok. dedim ama maxi ve plus kelimelerini birleştirince bir şeyler çıktı.
dhizm 23.7.2012 16:12:27
FLASH PLAYER DESTEKLİYOR MU ARAKDAŞLAR BU TELEFONUN İŞLEMCİSİ
hakansant 21.7.2012 22:10:05
quote:

Orijinalden alıntı: Crosshair

quote:

3.5 inçlik 320x480 piksellik IPS LCD dokunmatik ekrana sahip


bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu. IPS ekran var ama çözünürlük hesap makinası tadında :)

donanım da geçen seneki giriş seviye android telefonlarla eşdeğer.

bu telefonun T20'den ne farkı var diye sormak lâzım :)

Çevir kazı yanmasın felsefesi :)
Ed - 21.7.2012 21:55:59
quote:

3.5 inçlik 320x480 piksellik IPS LCD dokunmatik ekrana sahip


bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu. IPS ekran var ama çözünürlük hesap makinası tadında :)

donanım da geçen seneki giriş seviye android telefonlarla eşdeğer.

bu telefonun T20'den ne farkı var diye sormak lâzım :)
ozkan4916 21.7.2012 21:34:32
Turkcellin telefonunu alacagima ikinci el dokunmatigi sag tarafa basinca sol ustu okuyan cin telefonu alirim..
mcebi001 21.7.2012 14:59:08
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

reklamı bile saçma dizüstü ve tv falan birleşiyor MaxiPlus5 i ortaya çıkarıyor.

turkcell dizüstü pc nin ne işe yaradığını biliyormu flash,çözünürlük ön kamera vs.insalları sazan yerine koymayı bırakın artık

o reklam filmine yazık gerçektende ilk defa izleyen ahada bomba geliyor diye bekliyor sonunda ise ...maxiçöp 5


turkcell meizu yu türkiyeye getir serveti al götür....
DH Misafiri 21.7.2012 02:04:34
reklamı bile saçma dizüstü ve tv falan birleşiyor MaxiPlus5 i ortaya çıkarıyor.

turkcell dizüstü pc nin ne işe yaradığını biliyormu flash,çözünürlük ön kamera vs.insalları sazan yerine koymayı bırakın artık
jovanovic 19.7.2012 17:38:17
Bu arada cidden yazmadan duramadım resmen çöp bir telefon.
DH Misafiri 19.7.2012 16:08:17
ZTE'nin telefonuymuş. Bence fiyatını haketmiyor tasarım olarak, donanım olarak. T20 bence hala T serisinin en iyisi. Bu fiyata bu telefonu alacağıma Huawei ideos x5 alırım daha iyi. Olmamış turksel. :(
15KisiyeSaldirdim 19.7.2012 01:00:28
Merak ettimde bu zte nin hangi modeli
Adam Lallana 18.7.2012 22:42:00
Keşke fazladan aldığı paralarla Snapdragon S4lü Adreno 225li 4.3 inç ekranlı 8mp kameralı 2500 miliamper bataryalı bir telefon çıkarıp 900e 1000e satsada bizde alsak,hemde Turkcell imajını düzeltse
taytaylan 18.7.2012 09:26:34
quote:

Orijinalden alıntı: Lion Boy

quote:

Orijinalden alıntı: Eagle Claw

Fiyatı iyi gibi.Tarifeye ek ayda 5 TL çokta bir şey değil.



Turkcell’liler, T serinin yeni üyesi Turkcell MaxiPLUS5’e 24 ay boyunca tarifesine ek ayda 5 ila 26 TL arasında fiyatlarla sahip olabilecek.

http://medya.turkcell.com.tr/turkcellin-en-marifetli-telefonu-maxiplus5-bulten_3196.html
Galatasaray 17.7.2012 09:07:19
quote:

Orijinalden alıntı: Eagle Claw

Fiyatı iyi gibi.Tarifeye ek ayda 5 TL çokta bir şey değil.

By.Tolga 17.7.2012 08:21:38
bunu alacağınıza huawei x5 alin rahatınıza bakın
ademirhan0 16.7.2012 15:48:51
S.a Arkadaşlar Birşey sormak istiyorum Turkcell Maxiplus5 mi Huawei Ideos x5 mi ben Ideos x5 kullanıyorum telefonu değiştireceğim için yeni telefonlara bakıyorum yardımcı olun lütfen .
re_death 16.7.2012 05:21:44
doymadılar insanların kanını emmeye sonra neden insanlar yutdışı kaçak telefona yöneliyo 5 para etmez çöp telefonu utanmadan kontratla satmaya çalışıyolar

ek olarak telefonun modeli de maxsiplus giydiriyoz gibi :)
PerfectBlue 16.7.2012 05:17:19
bence kapağın arkasında turkcell yazmasa alınabilirdi
Nétwork 16.7.2012 04:59:55
Ekran küçük kalmış. En azından 3.7" falan yapılsaydı.
aykut.. 15.7.2012 20:05:43
Ben bugun telefonu kurcaladim biraz kamerasi bu sefer iyi ics4 olmasina ragmen 230 mb civari ram vardi ekran kaliteside guzeldi ve seside iyi cikiyordu tam fiyatina uygun telefon olmus
GangstaRuleZ 15.7.2012 17:29:00
Gerçekten çok açıklayıcı
jovanovic 15.7.2012 16:39:51
Masallah ne kadar da aciklayici bir haber olmus... Tebrikler(!)
Gladiotürk 15.7.2012 16:33:52
Sene olmuş 2012 Turkcell Hala Çöp Telefon itelemeye çalışıyo arkadaş...
ÇaĞLaR.. 15.7.2012 16:00:47
cihazı zte firması üretmiş ,fiyasko
Whisper911 15.7.2012 12:36:06
şu cihazda android 4.0 oluyorsa kaldırmaz bu telefon diye yalan söyleyen üreticilerin canı cehenneme !!!!
Amedra 15.7.2012 11:46:49
Turkcell çırpınıyor arkadaş, bu nedir boyle..
sticer12 15.7.2012 07:42:26
saçma telefonalar ve saçma fiyatlar tabiki turkcell
invisible 15.7.2012 01:50:46
vodafone dan da smart 2 gelecek birde onu görün :)
MarquisDeSade 15.7.2012 01:28:44
yurtdisinda bunun gibi cihazlari hat alirken bedavaya veriyorlar.
unflattering 15.7.2012 00:29:08
Türkiye'nin yüz karasi firmalar bunlar ya ne denilebilir ki? Adam gibi bir telefon çikaripta uygun bir fiyata satmisliklari yok. Yurt disindaki firmalar nasil becerebiliyor bu isi anlamak güç. Acaba bizim firmalarda mi pahaliya aliyorlar bu cihazlari.
senatorlines 15.7.2012 00:15:02
SE Xperia RAY -1 Ghz işlemci, GPU=Adreno 205, 512MB ram, ICS 4 güncellemesinden sonra resmen ağladığına göre bu ne yapar acaba, ha tabi ekran çözünürlüğü etki ediyor tabi, yüksek ppi işlemciyi zorluyor, Ray 300 ppi cıvarı idi ama bu devirde 320x480 de çok iptidai ve gülünç olur.
Adam Lallana 15.7.2012 00:11:45
quote:

Orijinalden alıntı: inexo

http://www.mobiletisim.com/telefonlar/Huawei/M886%20Mercury
http://shiftdelete.net/turkcell-maxipro-5-geliyor-38566.html
bu daha iyi maxipro5

Bildigin Huawei Honor bu
man utd 14.7.2012 23:38:36
T20 kullandım şunun neyine yorum yapayım ki..yürü git abicim yaa.
ManoMachine 14.7.2012 22:46:13
desire c ayarında bi cihaz olmuş, ona göre fiyatı daha uygun ama yine de 550 biraz,fazla bence. Bu ayarda, giriş seviyesi cihazlar 400lira falan olmalı bence sonuçta donanım ortada.



tasarım ayrı bi dava tabi, kasa olarak idare eder ama arayuzu çok kötü gerçekten... vazgecemedi üreticiler şu çizgifilm gibi rengarenk yüzlerden. halbuki Android 4.0 in kendi arayuzune bakin, sense e bakın ne kadar şık duruyor. insanın tlfnu kullanasi gelmez be...
inexo 14.7.2012 21:41:42
http://www.mobiletisim.com/telefonlar/Huawei/M886%20Mercury
http://shiftdelete.net/turkcell-maxipro-5-geliyor-38566.html
bu daha iyi maxipro5
batkent 14.7.2012 20:41:06
size eksiklerini söyliyim

arka kamerasında flaş yok

ön kamerası yok

bu modeli 800 liralık telefonlarla kıyaslamak yerine fiyat olarak rakibi galaxy ace ile kıyaslayın...
FreeRun 14.7.2012 18:51:25
turkcell den bu tür telefon alanların aklına şaşarım..
müntekim 14.7.2012 18:35:37
bide muhtemelen huawei honor dan evirme maxipro çıkacak bide ona bakın http://shiftdelete.net/turkcell-maxipro-5-geliyor-38566.html
Fukasaku 14.7.2012 18:26:39
ideos x5 bile daha iyi :)
pergamonist 14.7.2012 18:24:19
Yine olmamış be Turkcell. Biraz daha mantıklı bir donanıma sahip olsan peynir ekmek gibi satarsın.
baysan240 14.7.2012 18:10:38
arkadaşlar özellikler mynetten...
edit: la olm telefonu benmi ürettim beni niye eksiliyorusunuz
ay hoşt ulan! 14.7.2012 18:03:36
marka takıntılısı değilim fakat şöyle üzerinde hiç bir logosu bulunmayan telefonlar çakma telefonlar gibi görünüyor. gerçi bu da pek farklı değil.
DH Misafiri 14.7.2012 17:40:21
o fiyata git samsung galaxy wonder al daha iyi tam manasıyla saçmalık turkcell bu işten çekil yapamadığın işi yüzüne gözüne bulaştırıyorsun.
WMTC 14.7.2012 17:31:12
Maxi Çöp Plus 5
DH Misafiri 14.7.2012 17:20:18
Şu ana kadar Turkcell'in çıkarmış olduğu en iyi telefon T20.. Hem görünüşü hoş hem de özelliklerine göre gayet uygun fiyat
xxxx1 14.7.2012 17:19:07
bunlar telefon filan değil,akıllı telefon hiç değil üzerinde Turkcell yazan ne varsa uzak ola!..
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla