TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24957 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Graveck'in "Strata" adlı yeni bulmaca oyunu 12 Eylül'de yayınlanacak Godfire: Rise of Prometheus'un ilk tanıtım videosu yayınlandı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (143) YORUM YAZ

tarafından 10 Eylül 2013, Salı 15:13 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xperia Z1 Mini ortaya çıktı
Günlük Haber Ekrem71
143

Rakipleri gibi Sony'nin de üst seviye akıllı telefonları için mini trendine katılacağını daha önce sizlere aktarmıştık. IFA 2013 fuarında lanse ettiği Xperia Z1 modeline bir mini versiyon ekleyeceği konuşulan Sony'nin bu cihazına ait olduğu iddia edilen bir görsel internete sızdırıldı.

Xperia Z1 Mini olacağı tahmin edilen cihaz, abisi kadar güçlü bir donanıma sahip olacak ve kamera konusunda da hayal kırıklığı yaratmayacak. Snapdragon 800 çözümü, 2GB RAM, 20.7MP çözünürlükte G lens destekli sensör şeklindeki özelliklerde bir değişme yok. 

Ancak Sony isminin hakkını vermesi açısından ekran boyutunu ve çözünürlüğü küçültmüş. 4.3 inçlik ekranda 720p çözünürlük sunacak olan model ayrıca daha düşük; 2400mAh gücünde bir batarya ile donatılacak. Bu denli güçlü bir donanımın 720p ekran ile birleşmesi şüphesiz performans açısından modeli en üst sıralara taşıyacaktır. 

Xperia Z1 Mini modeli ne yazık ki bu yıl kendisini bekleyenleri hayal kırıklığına uğratacak. Satışların etkilenmemesi adına Xperia Z1 Mini modelini en erken CES 2014 fuarında görebileceğiz. Yılın ilk aylarında da satışa sunulmuş olacak.  
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
darkaura 22.10.2013 17:54:26
ses konususunda xperianın daha iyi olduğu konusunda şüphelerim var zira sony bu konuda hakkı olan donanımı hiç bir zaman kullanmadı. g2 de 24bit çok kaliteli bir ses chipi var. kamerası iyi ondan şüphem yok ama ekran konusunda kesinlikle s4 ve g2 nin çok gerisinde. bence işlemci ile beraber bir akıllı telefonun en önemli parçası ekranıdır. telefonla direk bağlantıya geçtiğiniz, sürekli yüzyüze olduğunu, gördüğünüz kısmı ekranıdır. keza telefondaki en pahalı parçada açık ara ekrandır. kusura bakmayın ama xperia z serilerindeki ekran rakiplerinin bu kadar gerisindeyken kimse beni daha kaliteli olduklarına, hatta daha fazla parayı hak ettiklerine ikna edemez.
SuperSantorelli 22.10.2013 12:22:48
Çıkış veya TR'e geliş tarihi kesinleşmedi mi halen?
assault79 21.10.2013 18:10:01
ses seda yok bende bu telefonu bekleyenlerdenim.
aycibin 21.10.2013 11:31:27
z1'den sadece 200-300tl düşük olur diye düşünüyorum.yine çok ucuz olmaz çünkü s800 çipset ve diğer özellikleri çok üst seviyede.

bir de bunun yerine 5" ekranlı telefon tercih edilir diye yorum yapanlara katılarak gülerim piyasada o boyutlarda yığınla telefon varken adam buna bakıyorsa büyük telefon sevmiyordur,bakmıyordur.biraz mantık

s4mini kullanıyorum ve bu alet 1250TL'den piyasaya girdi.s4mini s400,z1 mini s800 çipsetli.diğer farkları saymıyorum.1200-1300'den satması için sony'nin salak olması lazım.hayal kurmayın.
OnLiNe MaNaGeR 20.10.2013 23:44:59
Sony Z1 bence şu anki 2200 liralık fiyatını hak ediyor. Özellikle LG G2'yi bu konuda çok övenler acaba Sony Z1'in malzeme kalitesini, kamerasını, ses kalitesini bir kenara atıp "off ya işte aynı gpu aynı cpu biri 1600 diğeri 2200" diyerek mi tatmin ediyorlar kendilerini ?
Şu anki telefon çöplüğü içinde Sony almak enayilik değil. Saygı duyarım 2200'e bütçeniz yetmez donanıma önem verirsiniz 1600'e LG alırsınız, ama donanım dışında her konuda fark atmış cihazı alanlara "kazıklanıyorsuz" demeyin yahu.
unflattering 20.10.2013 23:11:40
"Param çok ve kazıklanmak huyumdur" diyenler enayiliğin ne demek olduğunu biliyorlar mı?
Maximum_Carnage 20.10.2013 22:17:44
Z1 S/F/Mini, hangi isimle gelirse artık, için 1200 gibi bir fiyat beklentisi fazla iyimser. Z1'in 2100 gibi bana kalırsa bazı eksikleri düşünüldüğünde gayet fahiş kalan fiyatıyla satıldığı yerde hem ekran hem de kasa açısından boyut dışında ondan hiçbir farkı olmayan, S800-Adeno 330 ikilisine sahip bir telefonu 1200-1300 gibi bir fiyattan verirseniz insanların Z1 alması için bir sebep kalmayacaktır. Z1 Mini'yi ben günümüz telefon piyasasında son model ya da ona yakın bir donanım isteyen ama bu özelliklere sahip nispeten ufak boyutlarda telefon olmadığı için 5-5.2" civarı ekranlara ve bunla orantılı olarak büyüyen telefon boyutlarına mecbur kalanların ideal ürünü olarak görüyorum; her ne kadar aynı Xperia Z1'in de düşündürtdüğü gibi Mini'nin de fotoğraflarına baktığınızda direkt olarak o gereksiz kalın çerçeveler dikkatinizi çekse ve aslında bu kasadan 4.5-4.6" gibi bir ekranın çıkartılabileceğini düşündürtse de... Bu ufak detay dışında da her şey gayet iyi görünüyor ki bu telefon 720p gibi bence ideal olan bir çözünürlükte bu donanım ile performans canavarı olup çıkabilir; açıkçası sadece kasa ve ekranın yanında diğer Mini örneklerinde gördüğümüz gibi donanımda da "ufaltmaya" gitmeyen Sony'i bu noktada tebrik etmek lazım, ideal Mini telefon tanımı budur.
Blooods 20.10.2013 21:38:19
Umarım dediğiniz gibi olur, ve ülkemizede gelir telefon.Bi çok kişi bekliyo eminim.SP alıcaktım beklemek içini gittim asha 302 aldım.Eğer bu cihaz gelirse 1400-500 seviyesinde olursa kaçırmam.Daha fazla olursada beklerim.Ha gelmezsede artık tercihimi ya nexus 5 ten yada g2den yana kullanıcam.
bülend 20.10.2013 21:06:11
quote:

Orijinalden alıntı: By40bir

quote:

Orijinalden alıntı: bülend

quote:

Orijinalden alıntı: 3yuq

quote:

Orijinalden alıntı: bülend

evleaks in haberine göre adı z1s olacakmış

global pazara dağıtımı olcak mıymış peki hocam ?

haberler bunlar. press image olarak tanımlanmış

https://twitter.com/evleaks/status/391816006798036992/photo/1

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z1s_press_image_leaks-news-7012.php

Bu haberlere göre (müthiş ingilizcem ile translate ile çevirerek anladımki ) Japonyadaki Z1f adı ile tanıtılan Z1 mini'nin uluslararası versiyonu Z1s olarak adlandırılacakmış ve Japonya ile aynı anda yani Kasım Ayı sonlarında raflarda olacakmış. Sony önümüzdeki hafta bir lansman yapabilirmiş

teşekkürler
seco_can_can 20.10.2013 21:01:02
telefonla siz ne yapıyorsunuz çok merak ettim o pil gücünde günü çıkarmaz falan yazmışlar millet daha düşük güçle 2 gün kullanıyor telefon demekki sürekli elinizde sizin anlamadım gitti ben gmd kullanıyorum 1800 gücü var ve günü çok rahat çıkarıyor
msqonn 20.10.2013 20:55:12
quote:

Orijinalden alıntı: killnOd

Kesinlikle dediginiz dogru parasi olan alir ama bu soylediginiz cumle cep telleri icin gecerli degil heleki boyle bir ulkede.Cunku en fakirinde bile 2000TL lik cep teli var.Apple zaten dunyada ayaga dusmus durumda.Millet organlarini satip telefon alir olmus.Urunlere hakkettiklerinden fazla ucret odememek gerekir.Taktir edersinizki para kolay kazanilmiyor.Yoksa sizin dedikleriniz mantikli , ozel malzemelerden uretilmis ozel uretimler alinabilir , tabi fiyatini hakediyorsa.

Aynen size hak veriyorum. Yurt dışı cihazı alınır. Tr olmasa bile . Paralel. Trde garanti yok zaten
By40bir 20.10.2013 20:50:49
quote:

Orijinalden alıntı: bülend

quote:

Orijinalden alıntı: 3yuq

quote:

Orijinalden alıntı: bülend

evleaks in haberine göre adı z1s olacakmış

global pazara dağıtımı olcak mıymış peki hocam ?

haberler bunlar. press image olarak tanımlanmış

https://twitter.com/evleaks/status/391816006798036992/photo/1

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z1s_press_image_leaks-news-7012.php

Bu haberlere göre (müthiş ingilizcem ile translate ile çevirerek anladımki ) Japonyadaki Z1f adı ile tanıtılan Z1 mini'nin uluslararası versiyonu Z1s olarak adlandırılacakmış ve Japonya ile aynı anda yani Kasım Ayı sonlarında raflarda olacakmış. Sony önümüzdeki hafta bir lansman yapabilirmiş
killnOd 20.10.2013 20:48:49
Kesinlikle dediginiz dogru parasi olan alir ama bu soylediginiz cumle cep telleri icin gecerli degil heleki boyle bir ulkede.Cunku en fakirinde bile 2000TL lik cep teli var.Apple zaten dunyada ayaga dusmus durumda.Millet organlarini satip telefon alir olmus.Urunlere hakkettiklerinden fazla ucret odememek gerekir.Taktir edersinizki para kolay kazanilmiyor.Yoksa sizin dedikleriniz mantikli , ozel malzemelerden uretilmis ozel uretimler alinabilir , tabi fiyatini hakediyorsa.
21indeyim 20.10.2013 20:47:44
quote:

Orijinalden alıntı: msqonn


quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: msqonn


quote:

Orijinalden alıntı: __BadblooD__

quote:

Orijinalden alıntı: msqonn


quote:

Orijinalden alıntı: killnOd

quote:

Orijinalden alıntı: 3yuq

bu telefonun minimum fiyatı 1600 olur görürsünüz arkadaşlar :)

1600 olursa cogu kisi lg g2 yi tercih edecektir.Max fiyati 1200TL olmali.Ama Z1 inde cok pahali oldugunu dusunursek miniyide yuksek tutabilirler.Ama gerek Z1 gerekse mini yuksek fiyatlardan alici bulamazlar.Lg G2 ve iphone karsisinda bu yuksek fiyatlarla Z serisi tutunamaz.Umarim miniyi uygun bir fiyattan sunarlar.

Htc one mini zaten 1400 lira. S400 işlemci 1gb ram.
Z1 mini ise cam ve aleminyum s800 2gb ram ile 1600 den aşağı olmaz.
Lg g2 konusuna ise birşey diyemeyeceğim ikisi farklı kulvar. Biri 4.3 digeri 5.2 büyük seven büyük alır. Küçük seven küçük alır. Almayanda almaz. Lg malzeme kalitesinden diye fiyatları düşük ve tabiki markadan dolayı
Sony fiyatları satmadı diye indirmiyor. İndiremiyor. Çünkü malzeme kalitesinden dolayı. Htc one da öyle.
Ama bence fiyatlar düşmeli

LG malzeme kalitesi plastik diye değil Sony gibi abartılı etiketini haketmeyen ürünler satmamak için ucuza satıyor. Sony gözümde akıllı telefon dünyasının Casper'ı başka birşey değil Sony Ericsson zamanında da en dandik grafik çiplerini koyarlardı telefonlara sonrasında da değişen pek birşey olmadı bu sefer fiyatları yükselttiler. Fiyaskonun önde gideni olan xperia z modelini hala komik rakamlarla satıyorlar. Şirketleri tutmayın tüketiciyi tutun.

Valla ben ne şirketi tutarım ne fiyatları. Sony o fiyata koymuş lg bu fiyata samsung bu fiyata benim için hiç bir değeri yok
Benim için en önemlisi malzemesidir. Malzemesi plastik olan hiç birşey kullanmıyorum. Elimde değil yani laptop vs. Hep premium şekilli olanları tercih ederim
Lg samsung cam yada aleminyum telmi çıkardı alalım. Dandik plastik şeyleri . Gıcırdayan ürünleri kullanamam benim için böyle.
En önemli benim için malzeme yekpare tasarımdır. Yok batarya çıkıyo yok micro sd hiç önemi yok benim için. Zaten 4 5 tane kullandığım program var. Herşeyi ultrabookta hallediyorum zaten. Şuanda apple kullanıyorum. Lg g2 cam yada aleminyum çıkarsaydı alırdım. Tasarımını çok beğeniyorum çünkü.
2. Olarakta küçüklük önemli 4.5 inç ten sonrasını kullanamam.
3. Olarakta özellikler önemli. Zaten z mini üst düzey özelliklerle ve camla geliyor.
Sony o cihaza kaç lira biçerse alacağım ip5 zaten 2000 . Fiyat konusunda takıntılı değilim. Alan alır almayan almaz
Sonyericsson konusunda ise sony e ayak bağı ericsson olmuştur. Çıkaracağı özellikleri çıkaramadı. Hep eski seri işlemci kullandı. Gerçi benim için önemli değil ne yaptığı. Bugun htc camdan tel çıkarsa onu alırım marka fanı değilim

Senin gibi bilinçsiz tüketici olduktan sonra firmalar daha çok giydirirler size. Fiyatı kaç olursa olsun alacağım ne demek ya :) neyse siz alın biz size bir tarafımız ile güleriz :) :)

Sende gül alma kardeşim. Parası olan alır.

Param var merak etme istesem onlarcasını hatta yüzlercesini alırım ama bizde onur denen bir olgu vardır. Sırf hava olsun diye bir ürüne haketmediği parayı vermeyiz biz:) hadi eyvallah
21indeyim 20.10.2013 20:07:52
quote:

Orijinalden alıntı: msqonn


quote:

Orijinalden alıntı: __BadblooD__

quote:

Orijinalden alıntı: msqonn


quote:

Orijinalden alıntı: killnOd

quote:

Orijinalden alıntı: 3yuq

bu telefonun minimum fiyatı 1600 olur görürsünüz arkadaşlar :)

1600 olursa cogu kisi lg g2 yi tercih edecektir.Max fiyati 1200TL olmali.Ama Z1 inde cok pahali oldugunu dusunursek miniyide yuksek tutabilirler.Ama gerek Z1 gerekse mini yuksek fiyatlardan alici bulamazlar.Lg G2 ve iphone karsisinda bu yuksek fiyatlarla Z serisi tutunamaz.Umarim miniyi uygun bir fiyattan sunarlar.

Htc one mini zaten 1400 lira. S400 işlemci 1gb ram.
Z1 mini ise cam ve aleminyum s800 2gb ram ile 1600 den aşağı olmaz.
Lg g2 konusuna ise birşey diyemeyeceğim ikisi farklı kulvar. Biri 4.3 digeri 5.2 büyük seven büyük alır. Küçük seven küçük alır. Almayanda almaz. Lg malzeme kalitesinden diye fiyatları düşük ve tabiki markadan dolayı
Sony fiyatları satmadı diye indirmiyor. İndiremiyor. Çünkü malzeme kalitesinden dolayı. Htc one da öyle.
Ama bence fiyatlar düşmeli

LG malzeme kalitesi plastik diye değil Sony gibi abartılı etiketini haketmeyen ürünler satmamak için ucuza satıyor. Sony gözümde akıllı telefon dünyasının Casper'ı başka birşey değil Sony Ericsson zamanında da en dandik grafik çiplerini koyarlardı telefonlara sonrasında da değişen pek birşey olmadı bu sefer fiyatları yükselttiler. Fiyaskonun önde gideni olan xperia z modelini hala komik rakamlarla satıyorlar. Şirketleri tutmayın tüketiciyi tutun.

Valla ben ne şirketi tutarım ne fiyatları. Sony o fiyata koymuş lg bu fiyata samsung bu fiyata benim için hiç bir değeri yok
Benim için en önemlisi malzemesidir. Malzemesi plastik olan hiç birşey kullanmıyorum. Elimde değil yani laptop vs. Hep premium şekilli olanları tercih ederim
Lg samsung cam yada aleminyum telmi çıkardı alalım. Dandik plastik şeyleri . Gıcırdayan ürünleri kullanamam benim için böyle.
En önemli benim için malzeme yekpare tasarımdır. Yok batarya çıkıyo yok micro sd hiç önemi yok benim için. Zaten 4 5 tane kullandığım program var. Herşeyi ultrabookta hallediyorum zaten. Şuanda apple kullanıyorum. Lg g2 cam yada aleminyum çıkarsaydı alırdım. Tasarımını çok beğeniyorum çünkü.
2. Olarakta küçüklük önemli 4.5 inç ten sonrasını kullanamam.
3. Olarakta özellikler önemli. Zaten z mini üst düzey özelliklerle ve camla geliyor.
Sony o cihaza kaç lira biçerse alacağım ip5 zaten 2000 . Fiyat konusunda takıntılı değilim. Alan alır almayan almaz
Sonyericsson konusunda ise sony e ayak bağı ericsson olmuştur. Çıkaracağı özellikleri çıkaramadı. Hep eski seri işlemci kullandı. Gerçi benim için önemli değil ne yaptığı. Bugun htc camdan tel çıkarsa onu alırım marka fanı değilim

Senin gibi bilinçsiz tüketici olduktan sonra firmalar daha çok giydirirler size. Fiyatı kaç olursa olsun alacağım ne demek ya :) neyse siz alın biz size bir tarafımız ile güleriz :) :)
assault79 20.10.2013 19:12:31
net bir tarih yok galiba z1 alacaktım vazgeçtim
killnOd 20.10.2013 17:34:59
one minide asiri pahali.Zaten yanlis burada asiri pahali telefonlar ama cogunluk kabullendigi icin dogrusu budur deniyor.one mini donanimiyla en fazla 800TL eder.Buyugunden kucugune telefonlar cok pahali.Acikcasi cok buyuk olmasi disinda yine en duzgun fiyat LG G2 ye ait.Umarim genel olarak telefon fiyatlari dahada asagilara iner.Ben z1 mininin 1200TL den fazla olmamasini tercih ederim.Ama goruyorum herkes daha yuksek bir fiyat temenni ediyor!!!
__BadblooD__ 20.10.2013 17:31:29
quote:

Orijinalden alıntı: msqonn


quote:

Orijinalden alıntı: killnOd

quote:

Orijinalden alıntı: 3yuq

bu telefonun minimum fiyatı 1600 olur görürsünüz arkadaşlar :)

1600 olursa cogu kisi lg g2 yi tercih edecektir.Max fiyati 1200TL olmali.Ama Z1 inde cok pahali oldugunu dusunursek miniyide yuksek tutabilirler.Ama gerek Z1 gerekse mini yuksek fiyatlardan alici bulamazlar.Lg G2 ve iphone karsisinda bu yuksek fiyatlarla Z serisi tutunamaz.Umarim miniyi uygun bir fiyattan sunarlar.

Htc one mini zaten 1400 lira. S400 işlemci 1gb ram.
Z1 mini ise cam ve aleminyum s800 2gb ram ile 1600 den aşağı olmaz.
Lg g2 konusuna ise birşey diyemeyeceğim ikisi farklı kulvar. Biri 4.3 digeri 5.2 büyük seven büyük alır. Küçük seven küçük alır. Almayanda almaz. Lg malzeme kalitesinden diye fiyatları düşük ve tabiki markadan dolayı
Sony fiyatları satmadı diye indirmiyor. İndiremiyor. Çünkü malzeme kalitesinden dolayı. Htc one da öyle.
Ama bence fiyatlar düşmeli

LG malzeme kalitesi plastik diye değil Sony gibi abartılı etiketini haketmeyen ürünler satmamak için ucuza satıyor. Sony gözümde akıllı telefon dünyasının Casper'ı başka birşey değil Sony Ericsson zamanında da en dandik grafik çiplerini koyarlardı telefonlara sonrasında da değişen pek birşey olmadı bu sefer fiyatları yükselttiler. Fiyaskonun önde gideni olan xperia z modelini hala komik rakamlarla satıyorlar. Şirketleri tutmayın tüketiciyi tutun.
SuperSantorelli 20.10.2013 17:19:17
quote:

Orijinalden alıntı: enis_furkan

bi şey sorıcam z1 minide diğer z serileri gibi su ve toz geçirmezlik olur mu?

Evet,Z1 mini'de de su ve toz'a dayanıklılık söz konusu
bülend 20.10.2013 14:26:12
quote:

Orijinalden alıntı: 3yuq

quote:

Orijinalden alıntı: bülend

evleaks in haberine göre adı z1s olacakmış

global pazara dağıtımı olcak mıymış peki hocam ?

haberler bunlar. press image olarak tanımlanmış

https://twitter.com/evleaks/status/391816006798036992/photo/1

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z1s_press_image_leaks-news-7012.php
killnOd 20.10.2013 13:09:04
quote:

Orijinalden alıntı: 3yuq

bu telefonun minimum fiyatı 1600 olur görürsünüz arkadaşlar :)

1600 olursa cogu kisi lg g2 yi tercih edecektir.Max fiyati 1200TL olmali.Ama Z1 inde cok pahali oldugunu dusunursek miniyide yuksek tutabilirler.Ama gerek Z1 gerekse mini yuksek fiyatlardan alici bulamazlar.Lg G2 ve iphone karsisinda bu yuksek fiyatlarla Z serisi tutunamaz.Umarim miniyi uygun bir fiyattan sunarlar.
3yuq 20.10.2013 12:50:07
quote:

Orijinalden alıntı: bülend

evleaks in haberine göre adı z1s olacakmış

global pazara dağıtımı olcak mıymış peki hocam ?
bülend 20.10.2013 12:46:57
evleaks in haberine göre adı z1s olacakmış
3yuq 3.10.2013 20:30:41
bu telefonun minimum fiyatı 1600 olur görürsünüz arkadaşlar :)
Tesla Nikola 30.9.2013 23:37:37
Kesinlesti o zaman boyut cok iyi
bülend 30.9.2013 22:42:44
boşluklar s2 kadar olur uzunlukları aynı z1 mini daha dar ekran 16:9 olduğu için
3yuq 30.9.2013 21:42:10
ozellikleri kesinlesti galiba. eger kesinlesmisse alacagim telefon kesinlikle bu olcak
Alter Bridge 30.9.2013 19:48:15
quote:

Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

Çerçevesiz gel allahsıııızzz. Sony 4.3 inç ekran koyar sonra pimapen gibi çerçeve yine telefon cebe girmez. Ama beni yanıltırsa alırım bunu

Sony Xperia Z1 mininin boyutları Xperia S le hemen hemen aynı çerçeveninde Xperia S in çerçevesiyle ile oldukça benzer olacağını düşünüyorum, yani Xperia Z1 e göre daha küçük bi çerçeve
Beyazıt Çakır 30.9.2013 19:37:28
Çerçevesiz gel allahsıııızzz. Sony 4.3 inç ekran koyar sonra pimapen gibi çerçeve yine telefon cebe girmez. Ama beni yanıltırsa alırım bunu
gios 30.9.2013 19:07:56
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Srcn81 30.9.2013 18:53:01
Çok çekici görünüyor albenisi var hahi.
LilTunechi 30.9.2013 18:38:27
Kaçıncı model bu sony
bülend 30.9.2013 18:34:44
sonyden süper bir hareket s800 ve ideal ekran boyutu üstüne süper tasarım
blackzeros 30.9.2013 18:30:27
fala gecikmeyecek gibi duruyor ,hazir telefonu fazla bekletmezler bence.
http://www.xperiablog.net/2013/09/30/xperia-z1-f-so-02f-aka-honami-mini-specs-leak/
enis_furkan 28.9.2013 23:52:12
bi şey sorıcam z1 minide diğer z serileri gibi su ve toz geçirmezlik olur mu?
Circassian81 28.9.2013 23:25:29
Miniye bak sen hele amiral gemi gibi
mesincır 28.9.2013 15:52:37
Photoshop diyorlar.
TırnakMakasındaKiZincir 28.9.2013 15:34:27
quote:

Orijinalden alıntı: serter33

Telefonun ön yüzünün gösterilmemesi tesadüf mü sizce?
Telefonlu çerçevenin minisi geliyor

msqonn 28.9.2013 12:32:20
Fiyatı önemli değil. Gelsin yeterli
II. Aragorn 28.9.2013 11:07:11
bence çok ümitlenmeyin. bu kadar donanımlı bir telefon olacağını düşünmüyorum. ayrıca olursa da bi s4 mini fiyatına gelmez.
kmlhyt 28.9.2013 10:52:59
bu arkadşlar telefonu elinden hiç düşürmüyorki 2400 yetsin. 2400 bence gayet iyi. sana katılıyorum
msqonn 27.9.2013 14:51:48
Ya haberler asılsız olsun da. Şu xperia z1 mini çıksın. Ne zaman çıktıgı önemli degilde yeterki çıksın yani. S800 4.3 720 triluminos. Cam tasarım. 20 mpx. 2gb ram ile 5 sene konuşulur. Performans kralı olur. Millet performans görür. Z1 mini çıkarsa z2 minide çıkar. Yeterki böyle güclü tel cıksın. Sektöre yön verir
By40bir 27.9.2013 10:35:53
mynet ne haberciliği yapabilirde, ben onu dikkate alayım? kopyala yapıştır ile masa başı haberlerine kulak asmayın. z1 mini en geç ces'te tanıtılır ama bence aralık gibi satışta olacak ;)
IR0N 26.9.2013 22:35:18
Konuyu okumadım konuşuldu mu bilmiyorum ama BB Q10'un yanında ki Z1 mini'ye ait olduğu söylenen telefonun 4.3 olması imkansız. olsa olsa 3.7 o telefon.. Q10 zaten 120 mm ve bu Q10'dan daha küçük. 120 mm'nin altında bir boya 4.3 inch sığdırsınlar, o telefonu alır öper basıma koyarım.
3yuq 25.9.2013 18:13:12
"Japonya kaynaklı haberlere göre Sony, CES 2014’e kadar yeni üst düzey bir akıllı telefon tanıtmayacak. CES 2014’te tanıtılacak olan üst seviye model ise en erken Nisan başında vitrinlerde yer almış olacak. Xperia Z2 olması muhtemel görülen bu cihazın özellikleri arasındaysa 5.2inç IGZO ve Triluminos 5.2inç Full HD ekran, 20.7 megapiksel ana kamera, Android 4.4 KitKat işletim sistemi, Qualcomm Snapdragon 800 işlemci, 3GB RAM ve 3200mAh batarya.

Mynet haberine göre z1 mini yalan mı oldu acaba
thestell 22.9.2013 20:18:56
Sonyden yine muhteşem telefon felç batarya
Muss@ 22.9.2013 20:07:46
aynı ekran boyutunda tam iphone 5s'e rakip olur işte bu. bakalım çıksın bi ya bunu ya da 5s alırım.
aycibin 18.9.2013 09:42:28
sürekli 5" ve üzeri amiral gemileri çıkmasından bıkmıştık.sanki herkes büyük almak zorunda.daha ergonomik boyutlarda da iddialı telefon çıktığını görmek güzel.hazır s4 mini ve one mini dışında rakibi (donanım değil ama boyut olarak) yokken 2014 gelmeden çıkması lazım bence.yoksa yeni rakipler gelebilir.

s800 ve kamera özeliklerini göz önünde bulundurursak piyasaya 1400-1500TL civarı gireceğini düşünüyorum.
By40bir 18.9.2013 09:11:24
quote:

Orijinalden alıntı: killnOd

2014 yilinda cikacagina gore umarim FHD video cekimini 60fps yaparlar.Boyle bir telefonun bekleyeni cok.

Sanmıyorum. Z1'in kamerasını aynen koyarlar

@serdar_k ;

CES 2014'te tanıtılacak diyorlar ama; ben buna inanmıyorum. Z2'nin bu kadar özellik ve resim sızıntısı olduysa. En yakın fuar olan CES 2014'te Z2 tanıtılır, daha eski (Z2'ye göre) bir telefonun minisi de aynı kategoride tutulup beraber sergilenmez Aralık sonuna doğru Z1 MİNİ satışta olacaktır diye düşünüyorum...
serdar_k 18.9.2013 07:06:01
Ne zaman tanitilacak acaba sabırsızlıkla bekliyorum
like.no.other 18.9.2013 01:17:15
arkadaşlar bu xperia z lerin kasası çin telefonları gibi kalitesiz bi hissiyat oluşturdu ben de çünkü ele alındığında çok dandikmiş gibi geliyo sanki yalandan kağıt gibi telefon yapmışlar adamlar. ilk kez geçen hafta bi avm de z yi deneme fırsatım oldu bilmiyorum sizde de böyle mi
3yuq 18.9.2013 00:30:57
s800'lu olmasi kesinlesmis
killnOd 16.9.2013 15:39:59
2014 yilinda cikacagina gore umarim FHD video cekimini 60fps yaparlar.Boyle bir telefonun bekleyeni cok.
eceroz10 12.9.2013 12:21:55
Çık artık çık. Boyutu arayüzü kamerası ve sony kalitesi. Sp den çıktığı gün geçeceğim.
Sp bile 4.65 ile büyük geliyor bu telefon herşeyiyle ideal.
Alman Sempatizanı 12.9.2013 12:13:47
güzel.
ultraslan.1905 12.9.2013 12:07:02
benim xperia p'den sonra alacağım cihaz bu hemen tanıtımı olsada piyasaya çıksa alsak bu mini dev öteki miniler bunun yanında bit kadar
3yuq 11.9.2013 22:12:39
su telefonun ozellikleri net belli olsa da bizde hangi telefon alacagimza karar versek
joven 11.9.2013 21:28:44
Telefonun özellikleri tasarımı ve taşınabilirliği çok iyi
kullandığı panel için birşey demek için daha erken

Yalnız

@Kudretxxx
Bu ahlaksızın mesajını + veren ve onun bu ahlaksızlığına ortak olanlara nedemeli
goro1982 11.9.2013 19:57:05
işlemcisi ekran chipseti önceki Z ye göre daha geliştirilmiş ve enerji tüketimi yarı yarıya düşürülmüş. 4.3 ile çok iyi sonuçlar verebilir.
goro1982 11.9.2013 19:54:33
z1 mini ocak 2014 te tanıtılacakmış umarım 1 ay içinde tanıtılır.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla