TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 23023 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
SilverStone'dan HTPC'ler için yeni kasa: Milo ML03 İşte MSI'ın yeni amiral gemisi: P67 çipsetli Big Bang Marshall HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (60) YORUM YAZ

tarafından 9 Aralık 2010, Perşembe 17:12 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC Desire HD ve Desire Z ön inceleme
Video Haber Mesut Çevik "Speed-Step" 60 71509 00:00:00
URL
Embed

Akıllı telefon dünyasının lider isimlerinden HTC, yeni telefonları Desire HD ve Desire Z'yi çok yakında Türkiye'de satışa sunacak. Bugün gerçekleştirilen basın toplantısında her ikisi de Android 2.2 işletim sistemini kullanan 4.3-inç ekranlı Desire HD ve QWERTY klavyeli Desire Z modellerini deneme fırsatı bulduk. Kendi sınıfılarının iddialı modelleri arasında yer alan ve güçlü donanımlarıyla dikkat çeken Desire HD ve Desire Z ile ilgili deneyimlerimizi sizlerle paylaşıyoruz.

Kanala Abone Ol!
305 Abone
Cep Telefonları kanalına abone olursanız, yeni bölümlerden hem e-posta ile hem de forum ve mobil uygulamalarımız üzerinden bildirimlerle haberdar edileceksiniz.
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
yunus3441 9.12.2010 17:26:56
teşekkürler mesut çevik.



Desire Hd Tr de ne fiyat la satılması beklenio?
-1
aMiraL* 9.12.2010 17:35:31
İnceleme için teşekkürler. Menü geçişlerindeki hız ilk dikkatimi çeken şey oldu. Detaylı bir incelemeyi merakla bekliyorum. 0
Master_Evil 9.12.2010 17:39:02
desire hd süper olmuş 4,3" ekran ama fiyatıda güzel olacaktır özellikle operatörlerin elinde 0
kratostol 9.12.2010 17:44:30
bence; taş çatlasa 1400tl hocam. zaten ilk etapta sözleşmeli geliyormuş belki daha uygun fiyatlara bile sahip olabiliriz. 0
EvReN 7 9.12.2010 17:45:37
su an galaxy s alınır. bu cihaz sene sonuna dogru alınır. 2-3 aydan once zaten gelmez. fiyat ucuk olur. fiyatın dusmeside yaklasık 5-6 ayı bulacaktır.ekranı galaxy s e gore kotu. ancak flash olması ve biraz daha buyuk ekran olması avantajı.ve işçilik kalitesi biraz daha iyi olacaktır. 0
DH Misafiri 9.12.2010 18:02:58
Bu sefer biraz hızlı oldu. 3 Ayda geldi. Darısı Nexus S'in başına. 0
gorlinux 9.12.2010 18:34:34
Heh video'da geldi DHD ana konusundaki arkadaşlar iyice heyecanlanmışlardır herhalde :)

Elinize sağlık mesut çevik :)
0
Emre The Sorcerer 9.12.2010 19:26:29
Türkçe çeviri bitmemiş herhalde ki lansmandaki telefon hala İngilizce. Acaba onu mu bekliyoruz uzun süredir? Gerçi kullanma kılavuzundaki ekran görüntüleri Türkçe'ydi. Neyse, neyi bekliyorsak bekleyelim, umarım Ocak'ın ilk haftası alabiliriz ve daha da gecikmez. 0
AnotheRDie 9.12.2010 19:50:14
Güzel incelemeydi, teşekkürler 0
thekurufasulye 9.12.2010 19:58:43
Android işletim sisteminin vermiş olduğu kolaylıklar ön inceleme de olsa kendin belli etmiş. 0
bilgehankalkan 9.12.2010 20:14:57
Desire Z düşarse ikiye bile ayrılabilir bence ters tutunca bile sallanıyorsa ondan hayır gelmez. Desire HD ise çok güzel bir telefon gerek ekranı gerek kamerası ile ve arayüzü de çok iyi. 0
ManoMachine 9.12.2010 20:31:07
Desire HD çok güzel ama çok büyük be arkadaş. Hakikaten ufak bir tablet yani. Ayrıca 3.7"lik desire ile aynı çözünürlüğe sahip. Canlı görmek lazım. Desire'ımı değişmeme ben:D Sadece sense in yeni sürümü desire'a da gelsin daha bişiy istemem, 2.3le beraber bekliyorum ben valla... 0
visceroid 9.12.2010 20:35:51
An itibariyle beklemeye başladığım telefon. Vodafone getirecek sanırım ilk olarak... 0
Batuist 9.12.2010 20:36:39
inceleme için teşekkürler..!! 0
santanio 9.12.2010 21:12:25
htc desire telefonumu rcmix hd rom ile kullanıyorum. desire hd romu olduğu için tüm özellikleri kullanma fırsatı yakaladım (teknik anlamda 8 mpx kamera ve 4.3" haricinde farkı yok hatta amoled ekran değil).benim gibi bilgisayar başı işte çalışıyorsanız htcsense.com çok büyük kolaylık. telefonunuzu elinize almadan cevapsız aramalarınıza mesajlarınıza kişi listenize çok kolay birşekilde erişip kullanabiliyorunuz.

ek olarak htc ""sense"" arayüzü ile samsung ""touchwiz"" arayüzü ne olur karşılaştırmayın insanlar bu konuda çok büyük yanılgıya düşmüş durumda bilmeden kullanmadan yorumlar uçuşuyor. android işletim sistemini htc den daha iyi geliştiren yok , daha pratik kullandıran yok... htc desire ile desire hd arasında ciddi arayüz yeniliği mevcut aralık sonu yada 2011 başı desire modeline update olarak yeni sense arayüzü gelecek...
0
Takao 9.12.2010 21:53:03
inceleme için teşekkürler iphoneu yeni almamış olsam alabilirdim belki :) 0
umutarslan.com 9.12.2010 22:29:25
şu telfonların çözünülürlüğüne laf eden arkadaşlar.Bugün kullandıgınız 15,6" laptoplar 1366x768. eee daha ney istiyonuz. 4" için bunlar yeter. +1
WebProgramming 9.12.2010 23:25:05
Teşekkürler inceleme için ama dikkatimi çeken telefon daha ingilizce? acaba tr ye gelicek telefonlardanmı yoksa yurtdışındaki bir teldenmi sundunuz bize bu videoyu? 0
FranticTr 9.12.2010 23:39:47
Bu Telefon en üst düzey Htc mi ? Ana sitesinde birçok telefon var karşılaştırmadım hepsini.
Yurtdışından alacağım fiyatı çok önemli değil en üst düzey telefon hangisi şu an ?
0
dark-knight 10.12.2010 03:48:58
çözünürlüğü aslında normal ama
iphone 4 ve ipod touch 4th gen.deki retina ekranların çözünürlüğü 960*640 ki onların ekran boyutu 3.5" sadece.
Bu da doğal olarak çıtayı yükseltiyor artık mobil pazarda
0
DH Misafiri 10.12.2010 06:25:26
telefonu bugun baya bi inceledim gayet guzel bi telefon.hatta suan stoklarimizda var bugun bi musterim aldi turkiyeye goturucekmis.suanki fiati bizde amerikadan alirsaniz 650.eger turkiyeden alirsaniz 900 dolar. isteyen olursa bana ulasabilir 0
MaGeSuKo 10.12.2010 10:18:04
Dün ingiltereden hediye HTC Desire HD geldi. çok fazla inceleme fırsatım olmadı eve geç geldiğim için ancak Androin işletim sistemini çok beğendim çok hızlı ve pürüzsüz. Android marketde süper bir olay binlerce uygulama var ve çoğu ücretsiz.

Şu an kullandığım HTC HD2 boşa çıktığı için satacağım ilgilenen arkadaşlar bana mesaj atabilir. Kaskolu ve garantilidir.
0
UzmaN345 10.12.2010 12:46:33
Win7 kur kulan xd 1000mhz işlemci benim ilk pc 550 mhz işlemci vardı 0
Eneeesss 10.12.2010 14:26:00
Almanyada fiyatı 930 Tl imiş. 0
Gaara34 10.12.2010 17:03:36
1.5 GB dahili hafıza bana biraz saçma geldi, her nekadar ayrı bir hafıza kartı desteği olsada en az 8 GB bi dahali hafıza olması gerekiyordu.

Telefonumu değiştirmeyi düşünüyorum, iPhone 4 ve Desire HD arasında gidip geliyorum.
0
archers28 10.12.2010 18:13:03
bi aralar HTC hd3 çıkıcak diye bi söylenti vardı bu cihaz o cihazmıdır acaba bileniniz varmı? 0
S R T 10.12.2010 18:57:28
inceleme için teşekkürler 0
dogubanklı 10.12.2010 20:27:29
desire z ters tutunca sallanma olayı yok cihaz gayet başarılı 2.2 android froyo ile flash 10.1 bütün videoları açıyor . klavyeli telefon isteyenler için en iyisi bence .. yardımcı olabilirim 1400 tl 0
santanio 10.12.2010 20:29:15
hd2 nin yenisi hd7 olarak çıktı. windows mobile 7 işletim sistemli olduğu için isimlendirmeyi öyle seçtiler diye tahmin ediyorum. 0
mrmrmrmr 10.12.2010 21:00:45
HTC bunlara da ikinci kamerayı koymamış ne yazık ki.
tuhaf...
0
santanio 11.12.2010 09:46:27
doyumsuz toplumuz :) dünkü haberi kısmen kopyala yapıştır yapıyorum.

'Kimse telefona bakarak konuşmuyor'
ANKARA - Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Başkanı Tayfun Acarer, 3G'nin Türkiye'de görüntülü konuşmadan çok daha fazla veri transferi için kullanıldığını açıkladı.

kaynak: http://www.ntvmsnbc.com/id/25159043/
0
Eneeesss 11.12.2010 12:16:02
Arkadaşlar kafam karıştı daha yeni Htc 7 çıktı sonra Htc 3 dediler şimdide Htc deseri Hd hangisi en iyi sizce. 0
DH Misafiri 11.12.2010 12:28:15
HTC SPRİNT MODELİ TÜRKİYE YE GELMEDİĞİ SÜRECE HTC ALMAM BU MARKANIN TEK MODELİ GÜZEL SPİNT MODELİ ODA TÜRKİYE DE YOK 0
erfc20 11.12.2010 12:38:34
güzel telefona benzio 0
mustiki212 11.12.2010 19:54:23
Mesut hocam direk kesmiş..:) "Tabii bu bir ön incelemeyyydiiii. bir sonraki videoda görüşmek üzere hoşçakalın." Tebrikler güzel inceleme..:D 0
ygt.e 11.12.2010 19:59:41
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

HTC SPRİNT MODELİ TÜRKİYE YE GELMEDİĞİ SÜRECE HTC ALMAM BU MARKANIN TEK MODELİ GÜZEL SPİNT MODELİ ODA TÜRKİYE DE YOK


Arkadaşım sprint i(sprint evo 4g den bahsediyorsan) türkiyede nasıl çalıştırmayı düşünüyorsun ? DHD evo nun avrupa versiyonu.
0
okeymax 13.12.2010 00:42:10
htc desire hd 10 numara yaa kesinlikle alacam bu teli ama 6 aydan önce alamam
o zamana kadar iyice ucuzlar :)
0
MyErdinc 13.12.2010 01:27:31
iPhone 4'ün yanına bir de bunu alacağım. Bakalım nasıl bir ikili olacaklar!... 0
Hi-Tech-Man 13.12.2010 03:07:39
Desire Z modelinden çok umutluydum ama gevşek klavyesi daha bu incelemeden bile kendini belli etti. umutlarım yıkıldı resmen. sürgülü
klavye yapmak zor iş ama en iyisi hala motorola milestone. milestone kullanmaya devam ozaman.
0
FalloutNV 13.12.2010 16:12:47
Videoyu durdurunca ortada "Oynat" butonu çıkmasa daha rahat olur. 0
AbesLang 13.12.2010 20:05:45
İnceleme için teşekkürler. Para biriktirmeye başladım Desire HD için. 0
Gloicy 14.12.2010 13:04:14
şu telefonlara neden hdmi çıkışı koymazlar anlamıyorum.. 0
DH Misafiri 16.12.2010 09:47:06
öncelikle tebrik ediyorum güzel inceleme ama iş sahibi olanlar topşantıdasınız mesela telefonu ters koyunca masaya otomatik sessize alınıyor yada kalabalık bi yerdesiniz telefon çalıyor ortamdaki sesi algılayıp çalabildiği en yüksek sesle çalmaya başlıyor video sitelerinde galaxy s olsun nokianın son modellerinden n 8 olsun karşılaştırmaları var bir izleyin karar sizin kesinlikle çok hızlı !!! ıphone 4 den daha geniş ekrana ve kullanım fonksyonuna sahip'' benim görüşüm '' ama işlem hızları cok yakın ama htc daha hızlı desire hd bekle bni paran hazır :D ilk gün elimdesin ... 0
gookhaant Cumartesi, 15:45
mükemmel birşey fena bişey :)) 0
alimakgrav Cumartesi, 22:31
quote:

Orijinalden alıntı: Eneeesss

Arkadaşlar kafam karıştı daha yeni Htc 7 çıktı sonra Htc 3 dediler şimdide Htc deseri Hd hangisi en iyi sizce.


htc 7= htc 3. HTC 7 Windows kullanıyor, desire HD ise bir Android telefonu.

Androidin geleceği daha iyi ve daha kullanışlı dolayısıyla Desire HD tavsiye ederim.
0
ZZ RAT Pazartesi, 13:47
Önemli olan 2.3 ve 3 sürümlerine güncelleştirilebilecek mi ?
yok eger güncelleştirme olmayacaksa büyük dezavantaj olur.
0
ridvan79 Dün (00:45)
güncellemeleri alacak desire hd ayrıca htc hd 3 amerikada satışa başlandı ama windows olduğu için tam bir fiyasko oldu o telefona android yakışırdı ama seriyi devam ettirmek istediler heralde ben desire hd kullanıyorum yeni güncellemesiyle android 2.2.1 le fps hızı 58.2 yi gördü quadrant değerleri 1923 gördü desireyle baya bir fark var arasında şu an için htc desire hd 1 numara ! 0
ben bu telefonu nerede bulabilirim hemen almak istiyorum mesut bey diğer arkadaşlar bana bu konuda yardımcı olur musunuz cvp bekliyorum teşekkürler 0
9 aralıkta konu açılmış ve piyasadaki söylentilerle önümüzdeki günlerde, yakın zamanda ay sonunda diye diye sağ olsun vodafone oyalayıp duruyor milleti. Ocak bitti hala gelecek. Şubata gireriz şubat sonu derler. Bu telefon Mar ayı sonunda gelecek bence. Anca tüm dünya kullanır modası geçer Tr ye getirip 2 milyardan gazlarlar.

Şu anda yurt dışından getirip satanlar 1300 liraya falan satıyor. Bakalım vodafone ücretleri ne olacak?
0
DH Misafiri 2.2.2011 14:09:36
kamboçyadan arkadaşım geliyor, sipariş verdim. 499 dolar şu anda. 80 lira yapıyor. Normal rakamlar bunlar olsa gerek. Buraya gelince en az iki katına garanti veriyorum. 0
Ka Ta Te Zum ZuM 2.2.2011 19:44:54
hd bi harika ya 0
taydag 13.2.2011 18:12:01
merhaba

İncelemeniz çok güzel olmuş elinize sağlık. Sadece ufacık bir düzeltme yapmak gerekiyor; DESIRE HD modelini operatörler harici hepsiburada ve vatan gibi sitelerde satılmayacağını söylemiştiniz ancak şu anda hepsiburada sitesinde 1500 tl civarı bir fiyattan satışta
http://www.hepsiburada.com/Liste/htc-desire-hd-15-gb/ProductDetails.aspx?productId=telcephtcdeshd&categoryId=371946



yani sade operatörler vasıtasıyla satılacağı gibi bir kısıt yok.



Selamlar
0
DH Misafiri Cumartesi, 10:37
arkadaşlar bende mekkeden almayı düşünüyorum acaba oradan alınan htc desire hd modeli sim free mı ve turkçeprogram yüklümü yardımcı olursanız sevinirim...



tşkler..
0
DH Misafiri 15.6.2011 15:42:19
merhabalar yorumları okudum bende 1 adet var daha kutusunu dahi açmadım. satılıktır. fiyatı uygundur türkiye garantili(2yıl) iletişime geçin mustafaozen2@gmail.com 0
ipsizneco 15.6.2011 18:03:43
bu telefonu vodafonemi veriyor arkadaşlar kampanyaları varmı bilen varmı 0
DH Misafiri Salı, 13:37
hollandadan htc desire hd aldım, aslında iphone nıyet ettım aradım ama yoktu :( ıkıncı tercıhım htc desire hd oldu , çok çok çok guzel bır telefon boyut benım ıcın dezavantaj olmasada, şarj konusu kötü kurcaladınızmı 1 gun bıle dayanmıyor ama bende telefon yenı oldugu ıcın su sıralar cok kurcalıyorum, Boyut eger sızın ıcın sorun degılse gonul rahatlıgıyla alabılecegınız bır telefon . 0
DH Misafiri 2.7.2011 22:53:54
Gerçekten mükemmel bir inceleme Teşekkürler 0
Merhaba, Dezire Z aldım fakat içinde "MARKET" uygulamasını ve "DOSYA GEZGİNİ" ni bulamadım.

Bana kim yardımcı olabilir ?

Tşkr
0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Merhaba, Dezire Z aldım fakat içinde "MARKET" uygulamasını ve "DOSYA GEZGİNİ" ni bulamadım.

Bana kim yardımcı olabilir ?

Tşkr

Ùrn gncellemesi yaptiktan sonra Market gelecektir Dosya Yønetivisi icinden Marketten program ayarlarsin ;-)
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Yeni HTC One M8 "Farklı olanı arayanlara özel" video inceleme
23.4.2014, 00:23 - Mesut Çevik "Speed-Step"
HTC'nin Yeni One modeli HTC One M8, derinlik algılamayı sağlayan 2. lensi, tamamı alüminyum gövdesi, boomsound hoparlörleri ve Sense 6 deneyimi ile diğer üreticilerin sunmadıklarını sunma peşinde. Bu videomuzda HTC'nin son amiral gemisini bütün detayları ile ele alıyoruz.
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.