TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26056 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
İşte Nokia'nın 6-inç ekranlı yeni Lumia 1520 modeli Apple, mobil veri sıkıştırma konusunda uzman AlgoTrim firmasını satın aldı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (94) YORUM YAZ

tarafından 29 Ağustos 2013, Perşembe 08:16 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

İşte LG'nin süper telefonu G2'nin en önemli özellikleri
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
94
 
 
LG'nin yeni nesil akıllı telefon modeli G2, teknoloji tutkunları tarafından büyük bir merakla bekleniyor. Tasarımı, donanım özellikleri ve kamerası gibi detaylar ile sınıfındaki en güçlü cihazlardan biri olacak G2, geçtiğimiz haftalarda Amerika'da yapılan özel bir lansman ile tanıtılmış, Donanimhaber.com olarak biz de kapsamlı bir incelemesini yayınlamıştık. Eylül ayı içerisinde satışa sunulması beklenen G2 için LG tarafından yeni bir video yayınlandı.
 
Hazırlanan video kapsamında LG, G2'nin en önemli özelliklerine vurgu yapıyor. 5.2-inç büyüklüğünde Full HD IPS ekranı, 2.65mm olan kasa çerçevesi, optik görüntü sabitleme özelliği ile güçlendirilmiş yeni nesil 13MP kamera, sınıfındaki en güçlü mobil işlemci olan Snapdragon 800, LG'ye has yazılım özellikleri ve 3000mAh pil gibi detaylar ile Galaxy S4-HTC One-Sony Honami gibi cihazlara meydan okuyacak G2'yi bir de LG gözünden dinleyin. Aşağıda izleyebileceğiniz yaklaşık 4 dakikalık video, adeta G2'nin bir özeti niteliğinde. 

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Kal Hoo Na Ho 30.9.2013 07:59:03
şu telefonu alsam rahat 2 yıl kullanırım (32 gb tabiki)
DH Misafiri 30.9.2013 04:00:45
Güncelleme sorunu yasanirmi arkadaslar
Kuheylan12 7.9.2013 19:29:47
Emre belliki sen bu telefon için pusudasın. Bende merakla bekliyorum bu telefonu. Tasarım olarak, kullanılabilirlik olarak, kamera performansı olarak çok beğendim. Birçok farklı incelemesini izledim ve harika diyebilrim. Xperia Z1 yanında 5.2'' olmasına rağmen daha küçük duruyor.:D Ayrıca alt taraftaki tuş takımınında ekranda saydam şekilde durması ve temaya uyum sağlaması da iyi. Xperia Z1'da bant çekilmiş gibi duruyorlar. Sony'ye oranla tema konusunda çok daha başarılı bir tercih yapılmış.
EmreFB1907 7.9.2013 14:57:03
quote:

Orijinalden alıntı: Rampage

değerler iyi değil mi? ne bekliyordun 35 saat browsing 68 saat konuşma falan mı? 5.2 inc ips ekran snapdragon 800 adreano 330 gpu'ya rağmen bu değerler iyinin çok üstünde.

Snapdragon 800 işlemci , snapdragon 600 ' e göre daha az güç çekiyor . Gpu tarafına el atmamak gerek , oyun oynanarak denenmiyor bunlar .


Sanki bir gariplik varmış yada inanılmaz batarya ömrü sunmuş gibi kredi çekerim alırım falan deyince yazma gereği duydum


Snapdragon 600 ' lü 5'' ekranlı s4 ' te bu değerleri sunuyor . 2600 mah ' la . Sen buna snapdragon 800 ve 3000 mah koyarsan bu değerleri geçer .



Bunun web browsinginin düşük olma sebebi. Amoledin beyaz ekranda fazla şarj yemesi . Video playback te telafi ediyor . Yani kısacası görüldüğü üzere G2 ' de evi arabayı satıp aldıracak bir batarya performansı yok . Abartmadan daha sağlıklı yorumlar yapalım .
Rampage 7.9.2013 14:52:12
değerler iyi değil mi? ne bekliyordun 35 saat browsing 68 saat konuşma falan mı? 5.2 inc ips ekran snapdragon 800 adreano 330 gpu'ya rağmen bu değerler iyinin çok üstünde.
EmreFB1907 7.9.2013 14:47:20
quote:

Orijinalden alıntı: EuroAsia

quote:

Orijinalden alıntı: onur01651





http://blog.gsmarena.com/lg-g2-battery-tests-are-done-here-are-the-results/

Oha Eğer durum hakikaten böyleyse,krediye girilir yine alınır bu telefon

Değerler iyi olsada efsane denilemez bu denli büyük bataryalı telefonlar için . Ki snapdragon 800 ciddi güç tasarrufu sağlayacak diyolardı .

Htc One 2300 Mah bataryaya sahip .




Htc Max yeni bir pil teknolojisiyle gelecek diyorlardı . Bunu incelemede Erdi söylemişti . Yoğun kullanımda 2 günü çkartır falan diyordu . Yakında tanıtılır .
Al-Tair 7.9.2013 14:46:06
Iyi telefon
EmreFB1907 7.9.2013 14:45:18
quote:

Orijinalden alıntı: srknpower


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

Htc , Lg , Huawei , Sony ve niceleri çalışıyor . Hepsindeki gelişme azami düzeyde .

Samsung yerinde sayıyor , Apple ne yapmış birkaç gün sonra göreceğiz .

Note 3 den önce atılmış talihsiz bir yorum (qapaq)

o qank qapaq yaptın demek .

Apaçi tayfa hoşgelmiş . Note 3 ' te gene bi cacık yok . 2 donanım arttırıp sallamışlar .
kmlhyt 7.9.2013 12:54:49
resmi sitede 5.5 yazıyor ama burda 5.2 inc yazıyor. hangisi doğru.
EuroAsia 7.9.2013 12:40:30
quote:

Orijinalden alıntı: onur01651





http://blog.gsmarena.com/lg-g2-battery-tests-are-done-here-are-the-results/

Oha Eğer durum hakikaten böyleyse,krediye girilir yine alınır bu telefon
J.J.93 7.9.2013 12:36:45
Video baya iyi olmuş yalnız
srknpower 7.9.2013 12:21:15
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

Htc , Lg , Huawei , Sony ve niceleri çalışıyor . Hepsindeki gelişme azami düzeyde .

Samsung yerinde sayıyor , Apple ne yapmış birkaç gün sonra göreceğiz .

Note 3 den önce atılmış talihsiz bir yorum (qapaq)
mandrake 7.9.2013 12:18:11
Lg. Kalite anlatılmaz yaşanır..
sinless34 7.9.2013 12:08:21
quote:

Orijinalden alıntı: onur01651





http://blog.gsmarena.com/lg-g2-battery-tests-are-done-here-are-the-results/

mandrake 7.9.2013 11:57:40
Eylül'ün 7 si bugün. İnşallah öyledir ama bence Ekim sonu gibi belki.. :(
memoseler 7.9.2013 11:29:13
Çok beğendim.
şazenuş 7.9.2013 11:23:26
quote:

Orijinalden alıntı: mandrake

Arkadaslar ben de Lg den baska telefon pek kullanmadim... suan G pro kullaniyorum cmve son derecede memnunum. Lg bu kaliteyi hep sunsun. Ben de her zaman tercih etmeye hazırım. G2 ne zaman ülkemize gelecek acaba? Net bir duyum var mi?

Eylül ayinda turkcell bayilerinde satilacak
şazenuş 7.9.2013 11:22:10
Mükemmel olmuş.
deboy 1.9.2013 01:06:31
Eksiksiz mi olmus ne?
jay jay justified 1.9.2013 00:25:33
Süper telefon. Seneye orta seviye telefon. Ondan sonraki sene çöp telefonu. Allah akıl fikir versin.
brak13 31.8.2013 22:48:25
Video çok etkili olmuş ;)
mandrake 30.8.2013 14:23:34
Arkadaslar ben de Lg den baska telefon pek kullanmadim... suan G pro kullaniyorum cmve son derecede memnunum. Lg bu kaliteyi hep sunsun. Ben de her zaman tercih etmeye hazırım. G2 ne zaman ülkemize gelecek acaba? Net bir duyum var mi?
Kapkara Kartal 30.8.2013 13:06:58
güzel telefon
DH Misafiri 30.8.2013 12:55:19
Ben hem S4 hemde one kullanıyorum lg g plustan sonra kendini aşırı derecede geliştirdi donanım ve görsel olarak ama kendi şahsi görüşüm olarak htc kalitesinden ödün vermiyor htcnin dört gözle beklediği one max oladığı kadar rakiplerini geride bırakacak.
Granes 30.8.2013 00:41:49
quote:

Orijinalden alıntı: .:asci:.

uzun zamandır ilk defa bi telefona hayran kaldım.Arayüzü çok güzel

Arayüzü güzelmiş aynen.
kemalboran 30.8.2013 00:30:49
Hepsi birer üretim tercihi. Hoparlörleri öne alınca da bu sefer telefonu rakiplerine göre daha uzun yapmak gerekiyor. Ayrıca LG G2'nin hoparlör ve ses performansının çok iyi olduğu söyleniyor. Ancak dediğim gibi telefonu yan tutarken o bölge kapatılırsa ses zayıflayacaktır.
furkan1zek 30.8.2013 00:27:37
quote:

Orijinalden alıntı: kemalboran

Ne önde ne arkada. Telefonun tam altında iki tane stereo hoparlör koymuşlar. Oyun oynarken yada fim izlerken telefon yan kullanılırsa o bölgeden tutulduğunda ses zayıflayabilir.



HTC one daki en güzel şey bir alt bir üstte olması o hoparlörün böyle olunca telefonu almak istemiyorum. Ayrıca S4 teki gibi arkada ufacık bir delikteyse direk ufak duruyorum o derece önemli geliyor. Artık HTC butterfly S i bekleyecegim galiba. Teşekkür ederim
x2y 30.8.2013 00:17:53
lg optimus g kullananlar bilir harika bir telefon olduğunu... g2 de gördüğünüz gibi dahada harika olmuş...
kemalboran 30.8.2013 00:15:46
Ne önde ne arkada. Telefonun tam altında iki tane stereo hoparlör koymuşlar. Oyun oynarken yada fim izlerken telefon yan kullanılırsa o bölgeden tutulduğunda ses zayıflayabilir.

furkan1zek 30.8.2013 00:13:51
Telefonun hoparlörü S4 teki gibi arkada ufak bir delikte mi yoksa önde stereo hoparlör mü?
Akustik34 30.8.2013 00:00:03
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

Htc , Lg , Huawei , Sony ve niceleri çalışıyor . Hepsindeki gelişme azami düzeyde .

Samsung yerinde sayıyor , Apple ne yapmış birkaç gün sonra göreceğiz .


Bu zamana kadar da Samsung çalıştı, onlar yerinde saymıştı.

Şimdi de bırak Samsung yerinde saysın, onlar çalışsın
foseptikons 29.8.2013 22:42:00
harika telefonun harika reklam filmi olmuş
EmreFB1907 29.8.2013 22:12:21
Htc , Lg , Huawei , Sony ve niceleri çalışıyor . Hepsindeki gelişme azami düzeyde .

Samsung yerinde sayıyor , Apple ne yapmış birkaç gün sonra göreceğiz .
GOGOMEZ 29.8.2013 21:26:10
quote:

Orijinalden alıntı: join

quote:

Orijinalden alıntı: GOGOMEZ

quote:

Orijinalden alıntı: join

Şu her şeye sadece çöp yazanlara ben de son zamanlarda iyice uyuz olmaya başladım. Kesinlikle direk bir hafta uzaklaştırma cezası verilmesi lazım. Yönetimde ki arkadaşlar bu konuyu düşünüp uygulamalarını tavsiye ediyorum.

bence bu kişiler marka fanı ve dikkat çekmek için sabuk subuk yorum yapan kamiller direk blokla

Bakın siz söyledikten sonra fark ettim. Bu forumda istemediğimiz kullanıcıların yorumlarını bloklayabiliyor muşuz. :) çok teşekkürler baya işimi yarayacak.

Aynen öle kardeşim
join 29.8.2013 21:16:04
quote:

Orijinalden alıntı: GOGOMEZ

quote:

Orijinalden alıntı: join

Şu her şeye sadece çöp yazanlara ben de son zamanlarda iyice uyuz olmaya başladım. Kesinlikle direk bir hafta uzaklaştırma cezası verilmesi lazım. Yönetimde ki arkadaşlar bu konuyu düşünüp uygulamalarını tavsiye ediyorum.

bence bu kişiler marka fanı ve dikkat çekmek için sabuk subuk yorum yapan kamiller direk blokla

Bakın siz söyledikten sonra fark ettim. Bu forumda istemediğimiz kullanıcıların yorumlarını bloklayabiliyor muşuz. :) çok teşekkürler baya işimi yarayacak.
GOGOMEZ 29.8.2013 21:11:51
quote:

Orijinalden alıntı: join

Şu her şeye sadece çöp yazanlara ben de son zamanlarda iyice uyuz olmaya başladım. Kesinlikle direk bir hafta uzaklaştırma cezası verilmesi lazım. Yönetimde ki arkadaşlar bu konuyu düşünüp uygulamalarını tavsiye ediyorum.

bence bu kişiler marka fanı ve dikkat çekmek için sabuk subuk yorum yapan kamiller direk blokla
.:asci:. 29.8.2013 21:06:48
uzun zamandır ilk defa bi telefona hayran kaldım.Arayüzü çok güzel
join 29.8.2013 21:02:04
Şu her şeye sadece çöp yazanlara ben de son zamanlarda iyice uyuz olmaya başladım. Kesinlikle direk bir hafta uzaklaştırma cezası verilmesi lazım. Yönetimde ki arkadaşlar bu konuyu düşünüp uygulamalarını tavsiye ediyorum.
java 29.8.2013 20:45:04
Aradığım herşeyi sonunda bir firma birleştirdi...

Büyük ekran
Ekrana göre küçük gövde
Yüksek kalite ses
İyi bir kamera
Kullanışlı bir arayüz
Kaliteli ve şık bir dış görünüm
Büyük kapasiteli pil
diplomalıamele 29.8.2013 20:24:49
paramız olsa da şunları alsak,biz hala dicovery alsak mı almasak mı diye düşünüyoruz :D
iboocum 29.8.2013 19:57:40
o değil de arka kapağa bakınca kasa küçük gibi gözüküyor öne bakınca kocaman bir ekran
Mehmet.Akif 29.8.2013 19:57:36
Üstteki arkadaşa katııyorum. Telefonu bile olmayan kişiler fan boyluk yapıyorlar. Yerim böyle milleti. Lan sizin işiniz gücünüz yok mu? Gidin programlama öğrenin de şu telefonlara siz uygulama yazın. Ülkemize ek yük olmayın.
Marquis-de-Sade. 29.8.2013 18:25:53
1 yıldan beri DH'de üyeyim insanların fikirlerine ilk 5 ay tahammül ettim geri kalan 7 8 aydır hakaret düzeyine gelecek kadar karışıyorum iyi mi yapıyorum evet iyi yapıyorum hak ediyorlar çünkü e be aptal oturmuşsun PC başına çöp çöp yazıp duruyorsun eline herhangi bir telefonun parçalarını versem toplayamassın nesini beğenmedin ?! Hele bir tanesi var telefonun çalışması için power supply lazım demiş gülim mi ağlim mi anlamadım. Diğeri S4 le kapıştırmış ikisini aynı kefeye koymabiliyon lan ?
TearsForFears 29.8.2013 16:59:18
Telefon mükemmel.Lakin LG G2 donanımıyla Nexus 5 gelebilir.Böyle olursa LG G2'nin yüzüne bakmam.Artık Google , Nexus serisini durdursun yahu diğer firmaların telefon satışları düşüyor.(Malum androidde güncelleme desteği hep sıkıntılı oluyor bu yüzden Nexus almak lazım.)
1myst 29.8.2013 16:04:14
Tasarımı harika olmuş. Tebrikler LG.
morpheus_1905 29.8.2013 16:00:26
tasarım acık acık samsungdan araklama adam galaxy s4'ün tasarımına biton laf der aynısını lg yaptımmı öve öve bitiremez saösung fanı falanda değilim honami varken bu alınmaz
AERN 29.8.2013 13:48:11
Tasarım ve cihaz donanım özellikleri güzel görünüyor.
The Last Beerbender 29.8.2013 13:29:42
kalın mı olmuş biraz? videoda bana mı öyle geldi?
-b0Ni 29.8.2013 13:28:48
lg anca tasarım yapar gerisi çöp
umtkrhn 29.8.2013 13:25:30
ekranın altındaki back-home-menu tuşları 0.2 inç alan harcıyor, o yüzden samsungun home tuşu ve kapasitifleri ilk tercihim oluyor.büyük ekranlı bir telefon tercih ederken feragat ettiğin şeyler var sırf ekrandan daha fazla yararlanmak için. home tuşu gelsin benim 0.2incimi kullansın.
DH Misafiri 29.8.2013 12:51:39
Tasarımı önden bakınca S4'e çok benziyor. Ama LG'ye insanlar ''LG kullanıcıları düşünüyo iyi tasarım yapıyor'' deniirken Samsung'a ''Aynı tasarım sıradan'' deniliyor. Arayüzü bile touchwize çok benziyor. Ben de beğendim cihazı fakat S4 ile benzerlikleri gözümden kaçmadı.
Alper 29.8.2013 12:12:01
quote:

Orijinalden alıntı: Gopc@


quote:

Orijinalden alıntı: Alper

Guest Mode çok iyiymiş ya. Hele parmak izinden onu anlayabiliyorsa mükemmel olur.

O parmak izi degil kilit ekrani :) lg boyle bir kilit acma ekrani yapmis ve misafir ve ana kullaniciyi kilit acma yonteminden anliyor :)

Ama dediğim yöntemde güzelmiş ha. İleride öyle bir teknoloji yaparlarsa telefonlara şifre koyma derdinden kurtulmuş oluruz.
ürüng ayıg toyon 29.8.2013 12:11:15
Kahrol Samsung! Yaşasın LG
xxxx1 29.8.2013 12:10:47
çok başarılı bir cihaz,quick window harika düşünülmüş ve diğerlerinden hemen ayrılmış...umarım kutuda beraber gelir.ses ve görüntü işlemcileri tamamen yenilenmiş,snapdragon 800 ve 5.2 ıps ekran bu aleti vazgeçilmez yapar.

kısacası üzerinde baya kafa patlatılmış bir cihaz,saygıyı ve yüksek satışları hakediyor...mantıklı fiyatla girerse tek favorim.
onizuka_sensei 29.8.2013 12:06:21
quote:

Orijinalden alıntı: GOGOMEZ

LG kadar tasarımı düşünen bir firma daha yok yine tüketiciyi görsel olarak düşünmüş tebrik ediyorum


Tasarım olarak LG mi?? Yıllardır ben Sony, Apple ve Htc yi bilirim tasarım konusunda hep üst seviyedir. Kullandıkları malzeme kalitesi olsun yaptıkları tasarımlar olsun hep ses getirdi. Özellikle Htc hep tasarım ödülü alır. Araştır bak istersen. Kendi görüşün dışında böyle genel konuşacaksan gerçekleri önce bi göz önüne almanı tavsiye ederim. Yine de saygı duyarım kendi kişisel görüşün ise.
adogs 29.8.2013 12:03:33
quote:

Orijinalden alıntı: Circassian81

Bi tek ben mi beğenmedim tasarımı


yanlız değilsin. sıktı artık bu tasarım samsung ta aynı, zaten lg de samsungun izinden gidiyor.
hollowman_ 29.8.2013 11:59:47
Şu an için en iyi kameralı android telefon denebilir. noise oranı yok denecek kadar az. OİS ayrı bir olay zaten. bakalım honami ne verecek bizlere.
thenefy 29.8.2013 11:48:30
tüm android lerin karışımı olmuş.
s.uzun 29.8.2013 11:46:50
Bu cihazlar hep işletim sisteminden kaybediyor
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla