TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26076 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Tiny Thief, Appstore ve Google Play'deki yerini aldı Asus 21:9 görüntü oranlı ve yüksek çözünürlüklü sinematik monitörünü duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (474) YORUM YAZ

tarafından 11 Temmuz 2013, Perşembe 21:40 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

İşte Nokia Lumia 1020 ile çekilmiş fotoğraflar
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
474
 
 
Nokia Lumia 1020 sahip olduğu kamera özellikleri ile adından söz ettirmeyi başarıyor. Resmi lansmanı bugün yapılan telefon, Symbian işletim sistemini kullanan PureView 808 modeliyle lanse edilen PureView kamera teknolojisini geliştirirken, ilk defa Lumia 920 ile tanıtılan OIS yani optik görüntü sabitleme teknolojisini ciddi geliştirmeler ile Phase 2 aşamasına geçiriyor.
 
Daha önceki haberlerimizde de belirttiğimiz üzere, HD videolar için 6x olmak üzere 3x kayıpsız yakınlaştırma yapabilen kamerası 41 MP BSI 1/1.2" sensör kullanan Lumia 1020, 6 elementli ZEISS optik, saniyede 500 hareketi telafi ederek sarsıntısız görüntülere olanak tanıyan OIS teknolojisinin yeni sürümü ve yeni Pro Camera yazılımı ile profesyonellerin ihtiyaç duyduğu pek çok detayı akıllı telefon içerisinde sunmayı başarıyor. Donanım tarafında 4.5-inç PureMotion+ SuperAMOLED ekran ile gelen cihaza, 1.5GHz çift çekirdekli Snapdragon S4 işlemci ve 2GB RAM eşlik ediyor.
 
Peki bu kadar iddialı bir kameraya sahip olan Lumia 1020'nin kamera performansı hangi aşamada. Nokia tarafından yayınlanan örnek fotoğraflara bakılırsa eğer, Lumia 1020 akıllı telefon dünyasında fotoğraf kalitesinin standartlarını belirleyen telefon olabilir. Bu segmentte en büyük rakibi olarak Samsung'un Galaxy Zoom modelinin gösterildiği telefon, daha şık bir tasarım ve fotoğraf tutkunları için 80 dolar etiket fiyatı ile cihaza kamera görünümü ve ekstra pil ömrü kazandıran Grid aksesuarını da beraberinde getiriyor. Şimdi gelin aşağıdaki galeride yer alan örnek fotoğraflar ile Lumia 1020'nin 41MP çözünürlüğündeki yeni nesil kamerasıyla çekilen örnek fotoğraflara göz atalım.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Nokia Lumia 1020 Dün (10:23)
1020 ile çektiğim örnek fotoğraflar: http://forum.donanimhaber.com/m_88192115/tm.htm
Silent Guardian 28.01.2014 19:06:22
quote:

Orijinalden alıntı: Real Slim Shady

Şuhanelik yapmayalım lütfen.

Şuhane nedir hocam HTC One forumunada yazmışsınız?
Real Slim Shady 28.01.2014 19:04:45
Şuhanelik yapmayalım lütfen.
Silent Guardian 28.01.2014 18:59:34
quote:

Orijinalden alıntı: Real Slim Shady

Lumia 1020 tks alınır Htc One temiz öğrenciden kikifla kullanismis acil pm!!!

Burası konu dışı değil; saçma yorumlarla konuyu dağıtmayalım lütfen
Hi Guy Pazar, 15:27
La benim Note 3'de vga kamera olduğunu düşümeye başladım bune böyle.
enesxoksuz Pazar, 15:18
her şeyi eksileyip ayıp yapıyorsunuz adam formata uygun yazmış burası forum -7 vermişsiniz kameraya gelince döktürmüş diyen arkadaşı eksileme sebebinizde sanki diğer özellikleri yok saymış gibi bir meal.çıkıyor her halde ondan eksilediniz yoksa ilk yazdıklarım burda da geçerli.
TheoJanssen Pazar, 15:07
Yeni Lumia 1020 kullanıcısıyım.Çektiğim fotoğrafları kablo yardımıyla bilgisayarda açıyorum 5 mplik görüntüyle 34 mplik görüntü aynı kalitede yani 34 mplik fotoğrafın 5 mplik fotoğraftan üstün bi tarafı yok düşük kalite.fotoğrafın yüksek kalitede olması için ne yapmam gerekiyor ?
achmaster 28.07.2013 10:22:00
Bir türlü sevemedim wp8 arayüzünü androide bile alışırım da yok kardeşim wp yok :)
mesincır 28.07.2013 09:43:22
Bu modelin başarılı olmasını çok isterim ama ben pek iyimser değilim. Çok methettikleri 925 o kadar da üstün gelememiş bence.
Aynı durum 1020 için de geçerli olabilir.
darkest earth 28.07.2013 09:18:29
quote:

Orijinalden alıntı: TheDC

Geçenlerde bir reklamında gerçek kamera kullanmıştılar telefon diye.Aynı şey olmasın Herşey beklerim nokia'dan . Aslında WP 8'lere adam gibi oyunlar gelse çok güzel telefon.

Aynen yansımadan prof kameralar dolu bir kamyon geçiyordu
paixufuk 28.07.2013 02:11:39
hatırlıyorum aynısını zamanında android için söylüyorlardı ben ozamanda şunu demiştim google boş bir şirket değil bu işi başarır demiştim şimdide diyorum ki microsoft boş bir şirket değil bu işi başarır ama zamanı var yavaş yavaş wp zirve yapacak benim düşüncem budur
TheDC 27.07.2013 07:53:47
Geçenlerde bir reklamında gerçek kamera kullanmıştılar telefon diye.Aynı şey olmasın Herşey beklerim nokia'dan . Aslında WP 8'lere adam gibi oyunlar gelse çok güzel telefon.
söny 27.07.2013 06:14:35
Bos polemige girmek istemiyorum gercekten cok basarili bir apple kullanicisi olarak soyluyorumki bu pazara cok gec girsede amiral gemisi lumia serisinden sonra olsada fotograf kalitesi gercekten cok ama cok guzel
Gaydurugububak 27.07.2013 06:07:29
quote:

Orijinalden alıntı: Carmella

quote:

Orijinalden alıntı: LickUP

quote:

Orijinalden alıntı: Carmella

Nokia gitsin kamera yapsın bence, çünkü artık telefon yapmayı becrememiyor.

Şu klişe yorumdan vazgecin artık. Söylesene şu telefonun diğer HTC,Samsung vs. gibi firmaların cihazlarından ne eksiği var ? Donanım diyordunuz 2 GB koymuşlar, kameraysa en kralı var, stabiliteyse İOS'la rahat kapışır, tasarımsa gayet hoş ve ergonomik tasarıma sahip, hızsa şuan en iyisi... Eee ?

Şimdi bana çıkıp market, uygulama zırvalaması yapma. Gerekli olan tüm uygulamalar markette var, tek eksiği oyunlar ve bu da zamanla kapatılıyor. Bu telefon çıkana kadar eminim ki çok yol katedecektir WP market.

Yazmış olmak için yazmayın şuraya.

Nokia gibi bu işin öncüsü olmuş bir firmadan insanların beklentisi daha fazla oluyor HTC,SAMSUNG gibi firmalara kıyasen! WP beklentileri karşılamadı, karşılamaya bile yaklaşmadı, nokia Microsoft dan destek alacağına bütün arge yi yeni işletim sistemi yapmaya dökebilirdi, böylece IOS daki stabiliteyide yakalardı.

Nokia ortalama kullanıcının yararalancağı özellikleri sunmuyor sorun burda işte, ben neye bakarım, stabiliteye, whatsapp, viber çalışsın gerisi yeter, bazı istediğim applerin WP de desteği yok, kardeşim nokia var ordan biliyorum. Ben soruyorum sana 41mp kamerayı ben napıyım, savaş muhabirimiyim ben? Sloganı "Connecting People" olan bir şirketin niye böyle kamera fantezileri var anlamadım.

Biz niye burda nokia yı eleştiriyoruz, çünkü bu işin kralını yapacak mühendislere arge ekibine sahip, ama potansiyelini kullanmıyor, şirkete yazık oluyor, allahın kopyacı çekik gözlüleri adam yerine koyuluyor bu piyasada. Umarım nokia eski günlerine döner, ama bu kafa yapısıyla zor.

Yazdıklarınla çelişiyorsun. WP8 de zaten temel uygulamalar var ve IOS'dan daha stabil durumda. Ayrıca zamanında kendi işletim sistemiyle ilerlemeyide denedi ancak demediğini bırakmadı insanlar. (Symbian) Microsoft yeni bir firma değil arkası sağlam. İstediği şekilde yön verebilir piyasaya ve Nokia farklı olmak isteyerek WP'u seçti. Diğer firmalar gibi Androidi seçip sürekli donanım artırarak birbirini tekrar eden telefonlarda çıkarabilirdi...

Kamera konusunda ise her insanın zevki farklı mesela ben her anı fotoğraflayan birisiyim ve yanımda sürekli makine taşıma gibi bi durumum yok. Ancak telefon her daim yanımda bulunan birşey. Ha sana hitap etmez almazsın, Nokia tek model çıkarmıyor. Lumia'nın birçok modeli var, sana hitap edeni alırsın.
Carmella 27.07.2013 05:57:00
quote:

Orijinalden alıntı: LickUP

quote:

Orijinalden alıntı: Carmella

Nokia gitsin kamera yapsın bence, çünkü artık telefon yapmayı becrememiyor.

Şu klişe yorumdan vazgecin artık. Söylesene şu telefonun diğer HTC,Samsung vs. gibi firmaların cihazlarından ne eksiği var ? Donanım diyordunuz 2 GB koymuşlar, kameraysa en kralı var, stabiliteyse İOS'la rahat kapışır, tasarımsa gayet hoş ve ergonomik tasarıma sahip, hızsa şuan en iyisi... Eee ?

Şimdi bana çıkıp market, uygulama zırvalaması yapma. Gerekli olan tüm uygulamalar markette var, tek eksiği oyunlar ve bu da zamanla kapatılıyor. Bu telefon çıkana kadar eminim ki çok yol katedecektir WP market.

Yazmış olmak için yazmayın şuraya.

Nokia gibi bu işin öncüsü olmuş bir firmadan insanların beklentisi daha fazla oluyor HTC,SAMSUNG gibi firmalara kıyasen! WP beklentileri karşılamadı, karşılamaya bile yaklaşmadı, nokia Microsoft dan destek alacağına bütün arge yi yeni işletim sistemi yapmaya dökebilirdi, böylece IOS daki stabiliteyide yakalardı.

Nokia ortalama kullanıcının yararalancağı özellikleri sunmuyor sorun burda işte, ben neye bakarım, stabiliteye, whatsapp, viber çalışsın gerisi yeter, bazı istediğim applerin WP de desteği yok, kardeşim nokia var ordan biliyorum. Ben soruyorum sana 41mp kamerayı ben napıyım, savaş muhabirimiyim ben? Sloganı "Connecting People" olan bir şirketin niye böyle kamera fantezileri var anlamadım.

Biz niye burda nokia yı eleştiriyoruz, çünkü bu işin kralını yapacak mühendislere arge ekibine sahip, ama potansiyelini kullanmıyor, şirkete yazık oluyor, allahın kopyacı çekik gözlüleri adam yerine koyuluyor bu piyasada. Umarım nokia eski günlerine döner, ama bu kafa yapısıyla zor.
Gaydurugububak 27.07.2013 05:46:14
quote:

Orijinalden alıntı: Carmella

Nokia gitsin kamera yapsın bence, çünkü artık telefon yapmayı becrememiyor.

Şu klişe yorumdan vazgecin artık. Söylesene şu telefonun diğer HTC,Samsung vs. gibi firmaların cihazlarından ne eksiği var ? Donanım diyordunuz 2 GB koymuşlar, kameraysa en kralı var, stabiliteyse İOS'la rahat kapışır, tasarımsa gayet hoş ve ergonomik tasarıma sahip, hızsa şuan en iyisi... Eee ?

Şimdi bana çıkıp market, uygulama zırvalaması yapma. Gerekli olan tüm uygulamalar markette var, tek eksiği oyunlar ve bu da zamanla kapatılıyor. Bu telefon çıkana kadar eminim ki çok yol katedecektir WP market.

Yazmış olmak için yazmayın şuraya.
Carmella 27.07.2013 03:33:19
Nokia gitsin kamera yapsın bence, çünkü artık telefon yapmayı becrememiyor.
paixufuk 27.07.2013 00:40:17
söylediklerin doğru usta aynen katılıyorum aynı şeyi zamanında sony xperia s de yapmıştı
Mr. Jingles 25.07.2013 11:03:09
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Benim merak ettiğim snapdragon 800 kullanmadan nasıl 41 mp foto çekebiliyor




808'de kullandığı görüntü işleme çipini L1020'de de kullandı. Ki bunu yapmakla da hata yaptı. Güncelleme çıktıktan sonra cihazı çıkarsaydı o zaman iyi olurdu. Çünkü donanım tarafında güncelleme gelecekti. Dört çekirdekli işlemci ve FHD ekran çözünürlüğü desteği gelecekti. Böyle olunca çipe de gerek kalmayacaktı. Doğrudan donanım (S800 = Quad-core Krait + Adreno 330) tarafından destekleneceği için daha iyi olacaktı. Ama güncellemeyi beklemedi ve hata yaptı. WXGA gibi bir çözünürlükte Adreno 225 şimdilik yetersiz değil ama ilerisi için bunun garantisi maalesef yok. Bir jenerasyon eski donanım kullanması cihazın en büyük dezavantajı. Güncellemeyle birlikte çıkacak daha güçlü donanımlara sahip cihazların gerisinde kalacağı da aşikâr.
paixufuk 24.07.2013 23:25:20
telefon budur arkadaş acizane düşüncem budur ios,sybian,java şimdide android kullanıyorum bu cihazı kesin alacağım hava için değil birinci etmen güzel fotoğraf,ikinci etmen adroid de ve symbianda hasret kaldığım stabilite belkide android sanal makinasını iyi yönetemediğimdendir
ahmetdemirci 23.07.2013 09:28:05
quote:

Orijinalden alıntı: turbo-powwer


quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Benim merak ettiğim snapdragon 800 kullanmadan nasıl 41 mp foto çekebiliyor




Puruview 808 de tek cekirdekli 1.3 Ghz Arm 11 vardi , yazilim optimizasyonu boyle bir sey

hemde 1080p video çekiyor süper ses kaydıyla ve bozulmayan zoomla .
IronSoldier 23.07.2013 02:13:16
Fotoğraflar kesinlikle muhteşem. Bizim fotoğraf makinesinden daha iyi
OlvidaMe 23.07.2013 00:23:04
quote:

Orijinalden alıntı: ZEUS__

quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Benim merak ettiğim snapdragon 800 kullanmadan nasıl 41 mp foto çekebiliyor




sen bunu 2 gb ramle rehberde kasılan androidlerle karıştırma şimdi hocam, ayıp oluyor

Iphone 5 cift cekirdek 1200 mhz islemci 1 gb ram kullandi kimse demedi islemci dusuk ram dusuk cunku marka olmus. Belediye dagitmis gibi simitcide bile var. Ben samsung note 2 sonra iphone 5 simdide xperia z kullandim. Kimi multimedia ozelligini kullanir kimi oyun oynar kimi hava atmayi secer zevkler tartisilmaz. Ama xperia z ile konsere gittim bir video cekemedim sesi patlak cikiyor. Oysa yillar once n8 le kaydettigim videonun sesi cam gibi. Kimin ne ihtiyacini hangi telefon karsilarsa onu almak uygun olur. Bos yere ne market ne ram ne islemci ne isletim sistemi tartismasina girmeyelim.
ZEUS__ 21.07.2013 22:49:57
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Benim merak ettiğim snapdragon 800 kullanmadan nasıl 41 mp foto çekebiliyor




sen bunu 2 gb ramle rehberde kasılan androidlerle karıştırma şimdi hocam, ayıp oluyor
turbo-powwer 21.07.2013 22:04:03
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Benim merak ettiğim snapdragon 800 kullanmadan nasıl 41 mp foto çekebiliyor




Puruview 808 de tek cekirdekli 1.3 Ghz Arm 11 vardi , yazilim optimizasyonu boyle bir sey
one man one engine 21.07.2013 21:06:41
quote:

Orijinalden alıntı: Deadman87

resim kalitesini görünce



FRAPS 21.07.2013 14:27:49
Benim merak ettiğim snapdragon 800 kullanmadan nasıl 41 mp foto çekebiliyor
serhansss 21.07.2013 03:24:25
Instagram yakındaymıs evet ama amberde yakında olsa keşke... 😊😊😊😊😊
denizci535 21.07.2013 03:21:15
quote:

Orijinalden alıntı: generix_1990

quote:

Orijinalden alıntı: Awerz

quote:

Orijinalden alıntı: magicool

iyi güzelde bununla çektiğimiz fotgrafları instagramda bile paylaşamıyacagız(wp8 markette hala yok),wp8 güzel bir işletim sistemmi ama daha 10 fırın ekmek yemesi gerekiyor

androide yıllarca andorid istagram bekledi açlar gibi saldırdınız ne cabuk unuttunuzda bunları gelmiş burda bilgiçlik taslıyorsunuz herşey sırası ile illa ki wpye de gelecek

Instance ve Instagraph var, Instagram'ın sadece Video yükleme özelliğini barındırmıyorlar ki o da yeni çıkan bir özellik ve Instance uygulamasının geliştiricisi v2.0 ile bunu da getireceğini açıkladı kısa zaman içinde.

Ayrıca Nokia İsveç Instagram uygulamasında son aşamaya gelindiğini ve markete yükleneceğini yazdı. Çok yakın zaman da o da geliyor.

Şimdi başka bir kulp bulabilirseniz oradan devam edelim, bu olmadı

Market market dediler o da gelişti artık gdr3 güncellemesi geldiğinde Nokia wp ile tavan yapar diyeyim... Zaten 4,7 inç bir tel çıkarsa yok satar.
millet uyanıyor yavaş yavaş stabil işletim sistemi ve sağlam bir tel bulmak kolay değil. Hele hic kasmıyorsa neden lumia920 varken başka tellere bakalım lumia lar cok sağlam.
generix_1990 21.07.2013 02:53:25
quote:

Orijinalden alıntı: Awerz

quote:

Orijinalden alıntı: magicool

iyi güzelde bununla çektiğimiz fotgrafları instagramda bile paylaşamıyacagız(wp8 markette hala yok),wp8 güzel bir işletim sistemmi ama daha 10 fırın ekmek yemesi gerekiyor

androide yıllarca andorid istagram bekledi açlar gibi saldırdınız ne cabuk unuttunuzda bunları gelmiş burda bilgiçlik taslıyorsunuz herşey sırası ile illa ki wpye de gelecek

Instance ve Instagraph var, Instagram'ın sadece Video yükleme özelliğini barındırmıyorlar ki o da yeni çıkan bir özellik ve Instance uygulamasının geliştiricisi v2.0 ile bunu da getireceğini açıkladı kısa zaman içinde.

Ayrıca Nokia İsveç Instagram uygulamasında son aşamaya gelindiğini ve markete yükleneceğini yazdı. Çok yakın zaman da o da geliyor.

Şimdi başka bir kulp bulabilirseniz oradan devam edelim, bu olmadı
ürüng ayıg toyon 21.07.2013 02:41:08
resim kalitesini görünce

vefa_18 21.07.2013 02:33:23
herşey 10 numarada keşke bataryada daha iyi olsaydı bu çıhazın multi medya özellikleri yüzünden çok kullanılacak ve batarya 2000amper bir gün çıkarması zor olur sonuçta 41mp bununla her anı yakalamak ister insan
Utku 20.07.2013 23:01:27
S4'ünün daha iyi fotoğraf çektiğini iddia edenler olacaktır. Haklı tabii. Instagram'da paylaşabiliyor neticede.

Zaten fotoğraf Instagram'da paylaşılmadığı sürece ne işe yarar ki? Hepimiz instagram'da paylaşmak için fotoğraf çekebiliyoruz.

Vine olduğu için de videosu daha kaliteli olur kesin.
magicool 20.07.2013 08:43:18
quote:

Orijinalden alıntı: Awerz

quote:

Orijinalden alıntı: magicool

iyi güzelde bununla çektiğimiz fotgrafları instagramda bile paylaşamıyacagız(wp8 markette hala yok),wp8 güzel bir işletim sistemmi ama daha 10 fırın ekmek yemesi gerekiyor

androide yıllarca andorid istagram bekledi açlar gibi saldırdınız ne cabuk unuttunuzda bunları gelmiş burda bilgiçlik taslıyorsunuz herşey sırası ile illa ki wpye de gelecek

öyleyken androide de 10 fırın ekmek yemesi gerek diyorduk(ios ile karşılaştırırken) şimdi aynısı wp8 geçerli nezamanki android gibi bolluk içinde yüzzer market işte ozaman uygun olur,suanlık değil
MrtAltg 20.07.2013 08:39:31
quote:

Orijinalden alıntı: magicool

iyi güzelde bununla çektiğimiz fotgrafları instagramda bile paylaşamıyacagız(wp8 markette hala yok),wp8 güzel bir işletim sistemmi ama daha 10 fırın ekmek yemesi gerekiyor

androide yıllarca andorid istagram bekledi açlar gibi saldırdınız ne cabuk unuttunuzda bunları gelmiş burda bilgiçlik taslıyorsunuz herşey sırası ile illa ki wpye de gelecek
magicool 20.07.2013 06:30:19
iyi güzelde bununla çektiğimiz fotgrafları instagramda bile paylaşamıyacagız(wp8 markette hala yok),wp8 güzel bir işletim sistemmi ama daha 10 fırın ekmek yemesi gerekiyor
Jim Carrey 20.07.2013 06:06:37
Fena birşey.
stay weird 20.07.2013 06:06:11
beğenmeyenler hiç telefonuyla fotoğraf çekmedi galiba.
T.C. Vatandaşı 20.07.2013 06:03:29
takip
TearsForFears 20.07.2013 05:18:42
quote:

Orijinalden alıntı: copyhaluk

DSLR kullanan biri olaraktan fotoğraflar çok iyi. Nokia'nın tekrardan aramıza dönmesine sevindim.

Kamerayamı bağlıydı her şey?İnşaAllah nokia gerçekten benim istediğim gibi aramıza döner.Güzel donanım ve yazılım ile.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla