TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 23033 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC, 15 Eylül'de önemli bir duyuru yapmaya hazırlanıyor Haftanın en iyi 5 Android uygulaması -4- HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (64) YORUM YAZ

tarafından 13 Ağustos 2010, Cuma 17:54 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

İşte dünyanın en hızlı 4G telefonu: Samsung Epic 4G
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
64

iPhone 4'teki sinyal sorunu, üreticiler arasındaki gerilim dozu yüksek rekabeti de gözler önüne serdi. Hazırladığı videolarla sinyal sorununun iPhone 4'e özel bir durum olmadığını ve diğer telefonlarda da yaşandığını iddia eden Apple'a karşı başta Nokia ve Motorola olmak üzere diğer telefon üreticileri sert tepki gösterdi. Yaşanan tüm bu gelişmelerin arkasında ise tek bir neden yatıyor; bir süredir en hızlı büyüyen tüketici elektroniği segmentinde yani akıllı telefon pazarında daha fazla payı elde edebilmek.

Arka arkaya yeni model duyurusu yapılan akıllı telefon pazarında, fark yaratma çabası içindeki üreticiler hem donanım hem de yazılım anlamında öne geçmeyi sağlayacak hamleler üzerinde çalışıyorlar. Galaxy S modelini dünyanın en hızlı Android telefonu olarak lanse eden Samsung, Amerikalı telefon operatörü Sprint için hazırladığı Epic 4G modeliyle bu sefer dünyanın en hızlı 4G telefonunu lanse etmeye hazırlanıyor. 31 Ağustos'ta satışa sunulacak yeni telefon güçlü özellikleriyle dikkat çekecek gibi görünüyor.

Samsung Epic 4G, 1GHz'de çalışan Hummingbird işlemcisinden güç alıyor. Samsung'un, Apple tarafından satın alınan Intrinsity firmasıyla birlikte geliştirdiği ARM Cortex A8 tabanlı Hummingbird işlemcisinin, GL Benchmark sonuçlarından elde edilen verilere dayanarak iPhone 4'teki A4 ve Droid X'teki TI OMAP işlemcisinden %50'ye varan oranda daha hızlı olduğu iddia ediliyor. 4-inç büyüklüğünde ve 480 x 800 piksel çözünürlüğünde Super AMOLED ekrana sahip telefon grafik performansıyla da iddialı.

Entegre grafik birimi olarak aynı Galaxy S'de olduğu gibi PowerVR SGX 540 ile gelen Epic 4G, bu açıdan grafik performansı en yüksek 4G telefon olmayı başarıyor. Yine Sprint tarafından sunulan HTC EVO 4G ile kıyaslandığında donanım olarak ciddi derecede daha güçlü olan Epic 4G, 512MB RAM ve 1GB ROM ile geliyor ayrıca 8/16GB depolama alanı sunuyor. MicroSD kart ile depolama kapasitesi 32GB'a kadar çıkartılabilen telefon, Android 2.1 işletim sistemiyle gelirken, yakın zamanda 2.2 güncellemesi de alacak.

DivX HD/XviD desteği sunan telefon, Android platformu için hazırlanan çoklu ortam yazılımlarıyla aynı zamanda bir eğlence üssü olacak. QWERTY klavyesi ve Google servisleriyle profesyonellere de göz kırpan telefonda 802.11n WiFi ile birikte Bluetooth 3.0 teknolojisine de yer veriliyor. Sprint için hazırlanan Epic 4G'nin başarısına inanan Samsung, Epic Pro adı altında telefonun uluslararası versiyonunu da satışa sunacak.. Telefonun uluslararası versiyonunda arka kamera için LED flash donanım da olacak.

QWERTY klavyesinden ötürü standart Galaxy S (Vibrant) ile kıyaslandığında 4.4mm daha kalın olan Epic 4G için ön-sipariş alımı bugün başlarken, resmi satış ise 249.99 dolar olarak belirlenen kontratlı etiket fiyatıyla 31 Ağustos'ta başlayacak.

Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
THE SUBTİTLE 13.8.2010 18:07:03
rahmetli dedem sık ,sık zaman bize uymaz biz zamana uyacağız derdi,zamanın bu hızına yetişene ne mutlu. +1
clopin 13.8.2010 18:31:14
Böyle modelleri seviyorum türkiye gelmez ama. 0
orhan azeri 13.8.2010 18:33:28
samsung yapiyor bu isi 0
GoldPunch 13.8.2010 18:37:34
Klavye tuşları olmamış. 0
CooLasFcuK 13.8.2010 18:37:56
Muhteşem olmuş. Samsung açık ara birinciliğe gidiyor. Zaten birinci denebilir. 0
bizhy 13.8.2010 18:50:01
o kadar kaliteli grafik çipı ve işlemci ne işe yarar ki iphone daki 3d oyunların %80 bildiğim kadarıyla android de yok

yanılıyorsam düzeltin lütfen?
0
Erasmus78 13.8.2010 18:53:55
quote:

Orijinalden alıntı: _ AWESOME _

Muhteşem olmuş. Samsung açık ara birinciliğe gidiyor. Zaten birinci denebilir.


Hangi açıdan birinci?
0
chakra 13.8.2010 18:58:55
görünüm harika. samsung olayı aştı. 0
Tengere 13.8.2010 19:11:18
249.99 dolarmı bayağı ucuzmuş bize kaça gelir tahminen? 0
Nef'i 13.8.2010 19:16:33
quote:

Orijinalden alıntı: Tengere

249.99 dolarmı bayağı ucuzmuş bize kaça gelir tahminen?

O kontratlı fiyatı. O yüzden az.
0
MeM-Tr 13.8.2010 19:16:39
quote:

Orijinalden alıntı: Tengere

249.99 dolarmı bayağı ucuzmuş bize kaça gelir tahminen?

1500-2000 TL?
0
.nevermind 13.8.2010 19:17:01
o değil de samsung hala dokunmatik değilde basmatik yaparsa telefonlarına elimi sürmem 0
K U N 13.8.2010 19:19:50
istediği özelliği koysun iphonedaki uygulamalar olmadıktan sonra bana göre değil 0
BaDRuLe 13.8.2010 19:29:11
harbiden de destansıymış ama bu 0
Takao 13.8.2010 19:35:09
bi sorun çıkartırsa yalnız epic fail olur 4g kullanan ülke varmı bu arada en fazla test aşamasında olan var diye biliyorum 0
ÇVK 13.8.2010 19:36:35
Iphone daki uygulamalar nedir arkadaşlar? Örnek verin? Ona göre android markette arayalım.Bakalım var mı yok mu? 0
Ali Sami Yen 13.8.2010 19:37:54
Biz daa 2g ye gecmedik 0
Volkanbaba 13.8.2010 19:41:50
Yavaş olun daha wawe alacağız

Telefon güzelmiş bu arada.
0
Eostre 13.8.2010 19:44:18
quote:

Orijinalden alıntı: darbe16

Biz daa 2g ye gecmedik


3G demek istedin galiba?
0
Leonthas 13.8.2010 19:57:48
daha geçen ay seviniyodum 3g ye geçtim diye

TR ye ne zaman gelir ? yada 4g olamdan gelir mi ki ?
0
Eren Keleş 13.8.2010 20:32:56
quote:

Orijinalden alıntı: Your Life İs Mine


quote:

Orijinalden alıntı: Tengere

249.99 dolarmı bayağı ucuzmuş bize kaça gelir tahminen?

O kontratlı fiyatı. O yüzden az.



yurt dışında 200$ olan telefon türkiyede piyasası 1500-2000 arası deiştiriyor
0
Kraven 13.8.2010 20:40:34
quote:

Orijinalden alıntı: .nevermind

o değil de samsung hala dokunmatik değilde basmatik yaparsa telefonlarına elimi sürmem


Iphone'dan daha iyi dokunmatiğe sahip Samsung Wave kullan sonra bu mesajı yaz.
0
@Majesty 13.8.2010 20:42:29
quote:

Orijinalden alıntı: eroon


quote:

Orijinalden alıntı: Your Life İs Mine


quote:

Orijinalden alıntı: Tengere

249.99 dolarmı bayağı ucuzmuş bize kaça gelir tahminen?

O kontratlı fiyatı. O yüzden az.



yurt dışında 200$ olan telefon türkiyede piyasası 1500-2000 arası deiştiriyor


0
TRansilvania* 13.8.2010 20:52:19
quote:

Orijinalden alıntı: MeM-Tr


quote:

Orijinalden alıntı: Tengere

249.99 dolarmı bayağı ucuzmuş bize kaça gelir tahminen?

1500-2000 TL?

0
KKochaKK 13.8.2010 20:58:45
o boyut ne öyle ya.Kadının elinden büyük.
Mini bilgisayar olmuş.
0
Mangalay 13.8.2010 21:05:03
hocam o fiyat kontratın ön ödemesi


bizdeki turkcell in yaptığı 99 tl ye iphone gibi yani
0
sinuhe.s 13.8.2010 21:16:10
abi o klavye nedir öyle yuhh 0
Bach 13.8.2010 21:21:23
Çok büyük yahu cep deler bu.
Teknolojinin hızına yetişilmez. Bu çıkıyor bu çıktıktan 1 ay sonra daha iyisi çıkar öyle gider
0
:::Banner::: 13.8.2010 21:23:00
quote:

Orijinalden alıntı: .nevermind

o değil de samsung hala dokunmatik değilde basmatik yaparsa telefonlarına elimi sürmem



Wave kullan, bırakamayacaksın.
0
JoKeRiZiNaTioN 13.8.2010 21:27:42
Ulan millet iphone, wawe, galaxy s lerde cirit atadursun. Biz hala emektar n80 de sürünelim. 0
Bach 13.8.2010 22:27:07
quote:

Orijinalden alıntı: :::Banner:::

quote:

Orijinalden alıntı: .nevermind

o değil de samsung hala dokunmatik değilde basmatik yaparsa telefonlarına elimi sürmem



Wave kullan, bırakamayacaksın.

Monte nin dokunmatiği wave gibi mi?
0
Momo-Oz 13.8.2010 23:47:08
Üründe Android yoksa rahatça çöpe atabilirsiniz .. 0
mehmetgirgin 13.8.2010 23:54:34
tasarım kötü gibi geldi. 0
elfoyt 14.8.2010 00:55:51
bu telefonda mı cdma olacak acaba? 0
ORHANSARISIN 14.8.2010 01:02:23
evet hocam cihaz CDMA malesef.. 0
Thale 14.8.2010 01:08:07
Android olduğundan mükemmel bir telefon 0
b1gRepublic 14.8.2010 01:09:19
quote:

Orijinalden alıntı: JoKeRiZiNaTioN

Ulan millet iphone, wawe, galaxy s lerde cirit atadursun. Biz hala emektar n80 de sürünelim.

nokia 6230 kullanıyorum ben hoparlör patlak , ekranda çatlak
2 tane tuşta yok yerinde sen benim halimi düşün
0
elfoyt 14.8.2010 01:26:59
umarım gsm versiyonuda çıkar biz cdma sistemine geçelim hiç demiycem zaten sonra 3g gibi 5 sene bekleriz 0
Tıtanium 14.8.2010 01:50:07
Eğer resimlerde göründüğü kadar güzelse işe yarar bi modele benziyor ama bunada minik bi servet isterler 0
OverClocK1ng 14.8.2010 04:02:08
Benim Doğumgünümde başlayacaklarmış. Bana da doğumgünü hediyesi bir tane versinler işte ne çıkar. 0
Barış. 14.8.2010 04:09:27
bunlar yakında benim işlemcinin hızını geçicekler 0
Fashionality 14.8.2010 04:15:17
samsung iyice cozuttu bu hızda giderse iPhone u tahtından edecek gibi geliyor bana 0
rammo 14.8.2010 04:51:29
quote:

Orijinalden alıntı: Death666

Iphone daki uygulamalar nedir arkadaşlar? Örnek verin? Ona göre android markette arayalım.Bakalım var mı yok mu?

hala cevap veren yok.
0
Mc_Leopard 14.8.2010 04:57:44
Bir zamanlar 1 ghz işlemcili 512mb ramli 16 gb hafızalı koca koca bilgisayarlar için bir servet ödüyorduk şimdi avuç içine sığıyor ya . Teknolojiye yetişene aşk olsun. Bu arada reklam olsun diyemi konu dışına yansıtılıyor bazı incelemeler . 0
fuckulteli 14.8.2010 05:14:12
İki sene önce Samsung telefonları sevmezdim, şimdi sadece tasarımları beni büyülüyor. Teknoloji hızla gelişiyor ama bu hıza ayak uydurmak icin para lazım, e o da bizde olmayınca teknolojinin 3 yıl kadar gerisinde kaldık. bilgisayarlarda yer alan donanımların hemen hepsi bu akıllı telefonlarda da var. grafik hızlandırıcılı çip vs. vs. yok ya gerisinde kalmam diyordum teknolojinin ama ben gerisinde kaldım. 0
hsncck 14.8.2010 12:08:00
telefon benımde hoşuıma gitti :D ben omnia 2 kullanıcısyım ,kendi telefonumun üzerinde şu ana kadar ( htc hero hariç) tlf görmüyodum . samsung bu işleri biraz daha hızlı yapsaydı belkide bu tlf tan alcaktım. neyse bende ığdır dan kaçak getittirim :D gerçi CDMA varmış ama :D 0
Murat081 14.8.2010 15:14:53
Klavye çok gereksiz olmuş bence. 0
Buzmavisi 14.8.2010 15:20:23
quote:

Orijinalden alıntı: rammo


quote:

Orijinalden alıntı: Death666

Iphone daki uygulamalar nedir arkadaşlar? Örnek verin? Ona göre android markette arayalım.Bakalım var mı yok mu?

hala cevap veren yok.


Uygulama derken oyun falan söylüyorlar işte. iphone'da boldur oyun. Oyun konsolu gibi maşallah :)
0
parkboy 14.8.2010 15:22:14
Ah bu firmalar bir de adam olup, doğru dürüst servis ağı kursalar, Türkiye'de boşluk mu var kanunlarda ne çok rahatlar 2 ayda servisten telefonunu kurtaran şanslı derim. O kadar parayı nasıl alıyor utanmaz herifler, bu dünya bizim gibilerle dolu olduğu sürece düzelecek gibi değil bu işler ..

0
Brainy 14.8.2010 16:04:13
Samsung i9000 Galaxy S'ten Tek Farki 4G ve Qwerty Klavyesinin Olmasi. 0
Robin Hood 14.8.2010 17:49:07
Sürgülü, kızaklı telefon sevmiyorum. 0
120slim_fintr 14.8.2010 18:54:37
quote:

Orijinalden alıntı: HakikiVisco


Sürgülü, kızaklı telefon sevmiyorum.


0
ORHANSARISIN 14.8.2010 18:59:52
http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=2508&view=1&c=samsung_sph-d700_galaxy_s_epic_4g

üstteki linkte cihaz ile ilgili bilgiler mevcut diğer androıd cihazlardan biraz farklı...
0
Maximum_Carnage 14.8.2010 19:26:31
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch

Klavye tuşları olmamış.

Aynen.

Wave akar bence, Samsung'un en güzel telefonu.
0
FinaL_İmPacT 14.8.2010 19:29:00
Her yeriniz bu telefondan kaynıyor,klavyesi olmamış 0
Screammm 14.8.2010 21:09:20
Eşşek kadar dokunmatik şöyle manyak böle şahane ekranın varken telefonu takoz haline getiren şu kocaman donanımsal klavyeyi nasıl bir tasarım zekası ile hala kullanıyorlar anlamış değilim. 0
Eostre 14.8.2010 21:11:32
quote:

Orijinalden alıntı: Maximum_Carnage


quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch

Klavye tuşları olmamış.

Aynen.

Wave akar bence, Samsung'un en güzel telefonu.


Katılıyorum. Şimdiye kadar cidden hoşuma giden tek bir telefon var o da Samsung Wave
0
By Salus 15.8.2010 17:44:15
Samsung Teknoloji'nin her alanında çok iyi Telefonda İse Çok İyi Modellerle geliyor. Nokıa,Apple gibi telefon üreticilerini Zora Sokucağa Benziyor. 0
DH Misafiri Çarşamba, 16:55
abi yurtdışında 200 dolar burda 1500-2000 dolar verilmez bu telefona o kadar para iphone da öyle amerikada 250 dolar burda 2000 tl olmazz bu kadarda yaa :(((((((((((((((((((((((((((( 0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla