TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26050 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Steve Jobs, Şilili madencilere hediye iPod gönderecek Resmi Bilgi: AMD Radeon HD 6870'in teknik özellikleri ve fiyat bilgisi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (318) YORUM YAZ

tarafından 14 Ekim 2010, Perşembe 13:32 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia'dan bütçe dostu dokunmatik ekranlı ve Symbian'lı telefon: C5-03
Günlük Haber knight
318

Global cep telefonu pazarında birincilik tahtında oturmaya devam eden Nokia, bütçe dostu C5-03'ü tanıtarak C serisini ürün gamını genişletiyor.

Dört band GSM (850, 900, 1800, 1900 MHz) ile kullanıcılara daha hızlı internet bağlantısı olanağı sağlayan HSDPA (10.2 Mbps) ağlarıyla çalışan C5-03, 105.8 x 51 x 13.8 mm ebatlarında ve sadece 93 gram ağırlığında sade tasarıma sahip. Symbian v9.4 (S60 5th Edition) işletim sistemini kullanan akıllı telefonun, 600 MHz saat hızındaki ARM 11 işlemci, 128 MB RAM ve 256 MB ROM desteğini arkasına aldığı görülüyor.

Nokia'nın popüler modeli 5800 Xpress Music ile aynı şekilde 3.2 inç (~8.1 cm) boyutunda 360 x 640 piksel çözünürlüğünde 16 milyon renk dokunmatik TFT (resistif) ekrana yer verilen telefonda ivme sensörü (accelerometer) unutulmamış. İvme sensörü sayesinde telefonu yatay konumda tuttuğunuzda görüntü de otomatik olarak yatay konuma geçmekte.

Finlandiyalı üretici, yeni telefonunda 40 MB'lık dahili kullanıcı belleğini yeterli görmüş. Ancak kapasitenin yetersiz kaldığı durumlarda 16 GB'a kadar microSD kartlar yardımınıza koşuyor. Telefonun arka kısmında ise 5 megapiksel çözünürlüğünde CMOS kamera konumlandırılmış. Nesnelere 4 kata kadar dijital yakınlaştırma yapabilen kamera, 640x480 piksel çözünürlüğünde saniyede 15 kare video kaydedebiliyor. Ancak loş mekanlarda fotoğraf ve video çekimi için led flaş mevcut değil.

Wi-Fi 802.11 b/g bağlantısı, Bluetooth v2.0 + EDR ve A-GPS gibi günümüzde standart haline gelmeye başlayan özellikleri bünyesinde barındıran telefonun dikkat çeken diğer özellikleri arasında microUSB portu, 3.5 mm kulaklık girişi ile 1000 mAh batarya yer almakta. Batarya, GSM şebekesi göz önünde bulundurulduğunda 25 güne varan bekleme süresi, 11.5 saate varan konuşma süresi vaat ediyor.

Pek çok renk seçeneğiyle gelen Nokia C5-03'ün yıl sonuna doğru vergiler hariç 170 Euro'dan satışa sunulması bekleniyor.

Nokia C5-03 tanıtım videosu

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
zirve011 21.7.2012 15:24:33
quote:

Orijinalden alıntı: Quaresssma

quote:

Orijinalden alıntı: zirve011

quote:

Orijinalden alıntı: Quaresssma

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

ısıtıp ısıtıp koyuyor önünüze nokia. sizde yiyorsunuz aferin aferin

hadi birisi cıksın "nokia dan şaşmam" desin.

beğenmediğin markanın 5 sene önce n70 ini aldım hala sapasağlam.

hızını uygulamasını bilmem ama cok dayanıklı telefonlar.

nitekim pazarda satışı getirende performans değil dayanıklılık ve musteri memnuniyetidir.

apple pazarı telefon devlerinin elinden nasıl aldı sanıyosunuz ? iphone nun ilk çıkan modelini hala kullanan arkadaşlar var.

dedemin kafasındasın. telefonda dayanıklılık ararım diye 2005 yılında derdik biz. çünkü telefonda aranacak başka bir şey yok zaten. dayanıklılıkta apple kötüdür zaten. samsungun amiral telefonlarının drop testine bakmanı öneririm.

samsung un 3 sene önceki modellerinden cok şikayet vardı arkadaşlarım sakın alma diyordu.

galaksi s2 s3 nasıldır bilemem ama 3 sene öncesine kadar böyleydi.

dedenin kafasındaymışım..burjuva cocuğu değilim villalarda oturmuyorum , her gun başka başka telefon gezemiyorum elimde.

ha ayranı yok içmeye elinde iphone galaksi s3 le gezen insanlarıda anlamamışımdır oldum olası.bilgisayar alsan o paraya daha mantıklı iştir sonuçta.

ne yapayım galaksi s2 yi s3 ü godomanlık olsun diye özelliklerini kullanamayacağım telefonu ne diye cebimde gezdireyim.

şuandada nokia e6 kullanıcısıyım.whatsapp mış facebook widgetmiş hızlı mesajmış hd video cekimiymiş işimi yeterince görüyor.birde üzerine dokunmatik telefonlara göre şarjı cok cok fazla gidiyor daha ne olsun.



haklisin 3 sene once oyleydi ama degisti. illa onlardan almana gerek yok benim telefonum 800 tl ama gayet iyi sony xperia u
Big Red 21.7.2012 14:55:55
"Ucuz mal alacak kadar zengin değilim" sözünü hatırlatmak isterim
Quaresssma 21.7.2012 14:19:33
quote:

Orijinalden alıntı: zirve011

quote:

Orijinalden alıntı: Quaresssma

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

ısıtıp ısıtıp koyuyor önünüze nokia. sizde yiyorsunuz aferin aferin

hadi birisi cıksın "nokia dan şaşmam" desin.

beğenmediğin markanın 5 sene önce n70 ini aldım hala sapasağlam.

hızını uygulamasını bilmem ama cok dayanıklı telefonlar.

nitekim pazarda satışı getirende performans değil dayanıklılık ve musteri memnuniyetidir.

apple pazarı telefon devlerinin elinden nasıl aldı sanıyosunuz ? iphone nun ilk çıkan modelini hala kullanan arkadaşlar var.

dedemin kafasındasın. telefonda dayanıklılık ararım diye 2005 yılında derdik biz. çünkü telefonda aranacak başka bir şey yok zaten. dayanıklılıkta apple kötüdür zaten. samsungun amiral telefonlarının drop testine bakmanı öneririm.

samsung un 3 sene önceki modellerinden cok şikayet vardı arkadaşlarım sakın alma diyordu.

galaksi s2 s3 nasıldır bilemem ama 3 sene öncesine kadar böyleydi.

dedenin kafasındaymışım..burjuva cocuğu değilim villalarda oturmuyorum , her gun başka başka telefon gezemiyorum elimde.

ha ayranı yok içmeye elinde iphone galaksi s3 le gezen insanlarıda anlamamışımdır oldum olası.bilgisayar alsan o paraya daha mantıklı iştir sonuçta.

ne yapayım galaksi s2 yi s3 ü godomanlık olsun diye özelliklerini kullanamayacağım telefonu ne diye cebimde gezdireyim.

şuandada nokia e6 kullanıcısıyım.whatsapp mış facebook widgetmiş hızlı mesajmış hd video cekimiymiş işimi yeterince görüyor.birde üzerine dokunmatik telefonlara göre şarjı cok cok fazla gidiyor daha ne olsun.
jovanovic 21.7.2012 14:05:42
quote:

Orijinalden alıntı: karaköy_soğancısı

nokia ya bak kaç kişiyi banlatmış

zirve011 21.7.2012 14:04:41
quote:

Orijinalden alıntı: Quaresssma

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

ısıtıp ısıtıp koyuyor önünüze nokia. sizde yiyorsunuz aferin aferin

hadi birisi cıksın "nokia dan şaşmam" desin.

beğenmediğin markanın 5 sene önce n70 ini aldım hala sapasağlam.

hızını uygulamasını bilmem ama cok dayanıklı telefonlar.

nitekim pazarda satışı getirende performans değil dayanıklılık ve musteri memnuniyetidir.

apple pazarı telefon devlerinin elinden nasıl aldı sanıyosunuz ? iphone nun ilk çıkan modelini hala kullanan arkadaşlar var.

dedemin kafasındasın. telefonda dayanıklılık ararım diye 2005 yılında derdik biz. çünkü telefonda aranacak başka bir şey yok zaten. dayanıklılıkta apple kötüdür zaten. samsungun amiral telefonlarının drop testine bakmanı öneririm.
karaköy_soğancısı 21.7.2012 13:56:56
nokia ya bak kaç kişiyi banlatmış
Quaresssma 21.7.2012 13:43:51
usta sen türkiye boyutuyla düşünüyorsun.gir apple sitesine abd de bu telefon 199 dolar falan.yani ele ayağa düşmüş.bizim vergi politikamız yuzunden bu cihazlar gösteriş için kullanılıyor.yoksa amerikada fiyat kalite acısından iyi bulunduğu için kullanılıyor
Angelica 21.7.2012 13:29:59
quote:

Orijinalden alıntı: Quaresssma

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

ısıtıp ısıtıp koyuyor önünüze nokia. sizde yiyorsunuz aferin aferin

hadi birisi cıksın "nokia dan şaşmam" desin.

beğenmediğin markanın 5 sene önce n70 ini aldım hala sapasağlam.

hızını uygulamasını bilmem ama cok dayanıklı telefonlar.

nitekim pazarda satışı getirende performans değil dayanıklılık ve musteri memnuniyetidir.

apple pazarı telefon devlerinin elinden nasıl aldı sanıyosunuz ? iphone nun ilk çıkan modelini hala kullanan arkadaşlar var.

apple ın basarısının en büyük sırrı ürettigi telefonlara yüksek satıs fiyatları koyarak onları piyasadaki en pahalı telefon haline getirmesidir. en pahalısı, en iyisidir diyen zengin kesim zaten kafadan alıyor bu pahalı telefonları. e bide bunlara özenen genclik var. onlarda böbreklerini satıp (gercek olay) alıyor. adam böyle böyle derken işi götürdü.

apple düsmanıyım ama adamların cok iyi atakları oldu. mesela kapasitif ekranlar, multitouch, pinch to zoom vb şeyler. elle tutulur tek kapasitif ekran var. sony ericsson a baktıgın zaman bluetooth, xenon flaş, autofocus, continuous auto focus (video cekerken), ilk dokunmatik ekran, ilk kamera gibi dev adımları olmustur.

n70 için 5 yıl olayına girmissin. saglamlıgına bişey demiyorum. Benim emektar sony ericsson t100 tam 10 senelik ve canavar gibi calısıyor. ama bak sony ericsson un haline, her yıl zarar ediyorlar. Gerçi şimdi sony oldu.

ha birde apple akıllılıklarından biri zırt pırt model cıkarmaması..
Quaresssma 21.7.2012 11:33:15
quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

ısıtıp ısıtıp koyuyor önünüze nokia. sizde yiyorsunuz aferin aferin

hadi birisi cıksın "nokia dan şaşmam" desin.

beğenmediğin markanın 5 sene önce n70 ini aldım hala sapasağlam.

hızını uygulamasını bilmem ama cok dayanıklı telefonlar.

nitekim pazarda satışı getirende performans değil dayanıklılık ve musteri memnuniyetidir.

apple pazarı telefon devlerinin elinden nasıl aldı sanıyosunuz ? iphone nun ilk çıkan modelini hala kullanan arkadaşlar var.
DH Misafiri 21.7.2012 11:18:53
bu telefonu aldığıma çok pişmanım.navigasyon çalışırken sürekli hafıza dolu uyarısı ekranda yazıyor bu yüzden yol tarifini takip edemiyorum.servisten yazılan rapor rami düşük olduğu için yüksek kapasiteli uygulamarda bu hatayı verdiğidir.madem navigasyonu çalıştıracak teknik kapasiteye sahip değil o zaman neden navigasyon özelliği var diye tanıtılıp satılıyor?
cemturk 27.3.2012 00:18:44
Yil olmus 2012 hala symbian kullanan var
DH Misafiri 27.3.2012 00:13:54
Bir zamanlar nokiadan başka kaliteli telefon yok diyen arkadaşlar neden şuanda kötülüyorsunuz bence bu özellikler parasıyla paralel hem çok kötü bir telefonda değil zaten nokia dayanıklığıyla bilinir bu telefonun tek sorunu 5 megapixel olupta filaşı olmaması bana göre ekranı sorun değil gayet iyi zaten ilk baştada dediğim gibi parasına göre arkadaşlar ister inanın ister inanmayın ama ben çooooook sayıda telefon kullandım bana bu telefon çok çok kötü gelmedi 3gsi olsaymış flaşı olsaymış mükemmel olurmuş ama yine cihaz fena değil birde telefonu 3 ay kullanmadan yorum yapmayalım lütfen!!!
1881 30.1.2012 21:32:54
Hayatımdaki hatalardan biridir 9 ay bu telefonu kullanmak.

Neyse ki şu an çiçek gibi bir Xperia Neo V'm var.
Over the Wall 30.1.2012 21:20:37
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphoneyi almak intihardır bi işe yaramaz her uygulamayı kulanmak içn APPSTORE ÜYELİĞİ İSTİYOR SAÇMA SAMSUNGTA JAVADAN VAZGEÇMİYOR BAŞKA OLSA BİLE BÜTÇE DOATU DEİL NOKİADA FLASH PLAYER VAR .... Bİ SÜRÜ ÖZELLİK VAR NOKİADAN ŞAŞMAYIN BN ÖYLE Bİ PİŞMNLK YAPTIM SİZ YAPMAYIN

Şimdi intihar edebilirsin
DARKFİBER 30.1.2012 21:19:05
her zaman nokia X2 alıcam yarın hayranım o telefona heleki stereo hoparlörler
~Furkan61~ 30.1.2012 21:16:34
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphoneyi almak intihardır bi işe yaramaz her uygulamayı kulanmak içn APPSTORE ÜYELİĞİ İSTİYOR SAÇMA SAMSUNGTA JAVADAN VAZGEÇMİYOR BAŞKA OLSA BİLE BÜTÇE DOATU DEİL NOKİADA FLASH PLAYER VAR .... Bİ SÜRÜ ÖZELLİK VAR NOKİADAN ŞAŞMAYIN BN ÖYLE Bİ PİŞMNLK YAPTIM SİZ YAPMAYIN

Arkadaşa ne içirdiyseniz aynısından istiyorum
DH Misafiri 30.1.2012 21:10:49
iphoneyi almak intihardır bi işe yaramaz her uygulamayı kulanmak içn APPSTORE ÜYELİĞİ İSTİYOR SAÇMA SAMSUNGTA JAVADAN VAZGEÇMİYOR BAŞKA OLSA BİLE BÜTÇE DOATU DEİL NOKİADA FLASH PLAYER VAR .... Bİ SÜRÜ ÖZELLİK VAR NOKİADAN ŞAŞMAYIN BN ÖYLE Bİ PİŞMNLK YAPTIM SİZ YAPMAYIN
unforgiv3n 13.12.2011 03:41:00
Hayatımın hatasını yapıp eski de olsa 5300 xpressmusic kızaklı telefonumu arkadaşıma verip dokunmatik 5230 aldım almaz olaydım 5300'ımı özlüyorum mumla arıyorum.Bir daha nokiamı asla telefonsuz kalırım nokia almam ben bu kadar kötü bir telefon görmedim 3 defa ekranı kırıldı öyle hor kullanan bir insanda değilim 4 sene 5300 kullandım hiçbir sorunu,arızası ile karşılaşmamıştım.
DH Misafiri 13.12.2011 02:57:40
KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM. TELEFONU 08.12.2011 TARAHİNDE ALDIM 3 GÜN SONRA SERVİSE VERDİM.ALDIĞIMDA HİÇ BİRŞEY YOKTU DÜN BİR BAKTIM KAMERADA ÇİZİK VAR,BİMEKSDEN ALMIŞTIM ORAYA GÖTÜRDÜM, MERCEĞİNDE ÇİZİK OLDUĞUNU SÖYLEDİ,İADE ETMEK İSTEDİM SERVİS RAPORU İSTİYORLAR,BAKALIM SERVİSTEN NE CEVAP GELECEK:( ALMAYI DÜŞÜNEN VARSA KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYOR
707 10.12.2011 06:28:54




İstikrar abidesi nokia yıllar :)
DH Misafiri 10.12.2011 04:41:02
kullanan biri yorum yazabilirmi acaba? kararsız kaldım da :(
papurcu 9.12.2011 18:53:17
android çıktı hepsi symbian a düşman oldular,daha düne kadar kullandığınızı unuttunuzmu,herkes android kullanacak diye bir şey yok.
Akeneton34 9.12.2011 14:36:30
quote:

Orijinalden alıntı: 07ONUR

quote:

Orijinalden alıntı: Akeneton34


quote:

Orijinalden alıntı: 07ONUR

quote:

Orijinalden alıntı: Akeneton34

Yıl olmuş 2012 halen daha symbian teknolojisini kullananlar var

Symbian bir teknoloji değil...

Os diyelim o zaman

Bak o olur

Ismi, teknolojisi, adi, cismi geri kalmisligini gizlemez
07ONUR 9.12.2011 14:32:09
quote:

Orijinalden alıntı: Akeneton34


quote:

Orijinalden alıntı: 07ONUR

quote:

Orijinalden alıntı: Akeneton34

Yıl olmuş 2012 halen daha symbian teknolojisini kullananlar var

Symbian bir teknoloji değil...

Os diyelim o zaman

Bak o olur
Akeneton34 9.12.2011 14:22:07
quote:

Orijinalden alıntı: 07ONUR

quote:

Orijinalden alıntı: Akeneton34

Yıl olmuş 2012 halen daha symbian teknolojisini kullananlar var

Symbian bir teknoloji değil...

Os diyelim o zaman
07ONUR 9.12.2011 14:13:44
quote:

Orijinalden alıntı: Akeneton34

Yıl olmuş 2012 halen daha symbian teknolojisini kullananlar var

Symbian bir teknoloji değil...
Akeneton34 8.12.2011 23:15:09
Yıl olmuş 2012 halen daha symbian teknolojisini kullananlar var
DH Misafiri 8.12.2011 23:10:49
arkadaşlar nasıl bi telefon değermi onca para vermeye onu yazsanıza yok ıpone yok sonyy çıkın kardeşim sayfadan özelliklerini yada kulanan varsa yazsın gerisi boş iş boş boş yazmışsınız yaa
DH Misafiri 8.12.2011 23:00:13
slm arkadaslar bosuna yormayın kendınızı kımse ne satıgını bılmıyor ve kımse ne aldıgını bılmıyor ıhtıyaca göre urun alınır hava ya tafraya göre degıl htc nın segmenti belli hp nin aynı keza iphone nun aynı keza cep te marka ve kalıte dıyenler varsa sony ericsson bence bakın bende yorum yaptım işin kısacası su tere satan terenın ne işe yaradıgını bılmıyor alan da ne için aldıgını bılmıyor sevgiyle kalın :)
DH Misafiri 8.12.2011 23:00:04
nokia c5-03 kullanıyorum ve

sorunsuz konuşuyorum
sorunsuz mesajlaşıyorum
dokunmatiğini rahat kullanıyorum
internete sorunsuz bağlanıyorum
video izliyorum
radyo ve mp3 dinliyorum
maillerime ulaşıyorum
mms gönderip alıyorum
navigasyonundan faydalanıyorum
oyun oynuyorum
video ve fotoğraf çekiyorum(profosyonel kamera ile karıştırmamak lazım o bir telefon)
msn yahoo gibi sosyal uygulamaları ve beğendiğim telefon programlarını sorunsuz yüküyor ve çalıştırıyorum

i phone ile kıyaslamak mantıksız i phone 1500 tl bu telefon 500 tl
aynı fiyatta başka bir telefonla kıyaslanabilir adil olan da budur.

elbette bu telefona 1500 tl versem ben de yukarıda saydıklarımdan daha fazla özellik beklerim o telefonda
mantık kurun mantık boş yoruma gerek yok sayfa kirliliği
DH Misafiri 8.12.2011 22:59:59
arkadaşlar ben bu telefonu çok araştırdım. gittim yerinde kurcaladım. samsung wave 723 ile arasında kaldım ama daha önce hiç samsung kullanmadım. emin olamıyorum hangisini önerirsiniz?
DH Misafiri 8.12.2011 22:59:58
ı phone sahibiyim tama iyi bir telefon ama çok ta abartılcak bir telefon değil herkes alabilri ı phone zor değil yani su an yaptıgınız yorumlar çok boş ve yersiz tercih meselesi ne diyelim geneklde gösteris budalaları ı phone kullanır.
DH Misafiri 8.10.2011 14:53:44
ben almayı düşünüyordum ama yorumları okuyunca iyice kafam karıştı..öyle çok anlamam şu işlemci bu işlemci falan..beni bilgilendirirseniz sevinirim
DH Misafiri 7.10.2011 18:22:54
DH Misafiri Arkadaşlar bilginize ihtiyacım var..nokia c5-03 alacam da tavsiye ediyomuusuz...ayrıca ses ve internet nsll...mesela facebook ta videolar gözüküyo mu...
DemirKipi 3.10.2011 08:45:24
quote:

Orijinalden alıntı: urqun

xperia arc ya da htc sensatiaon bundah daha iyi hem ipona bile beş basar nokia almak koyunluktur

Bahsettiğin telefonlar bundan 3 kat daha fazla fiyata sahip telefonlar. Bari eşdeğer fiyatlı bir telefonla karşılaştırsaydın. Asıl senin bu yorumu yapman koyunluk olmuş.
urqun 3.10.2011 03:01:27
xperia arc ya da htc sensatiaon bundah daha iyi hem ipona bile beş basar nokia almak koyunluktur
DH Misafiri 3.10.2011 02:39:55
bnce çok mükemmel bir telefon 3 aydır kullanıyorum hiç bir sorun çıkmadıı ve çıkmayacağınaada inanıyorum zaten bu telefon çok dayanıklı kaç kere düşürdüm hala donmasını bile görmedim telefonun bnce tawsiyen c5-03
DH Misafiri 21.9.2011 23:17:13
berbat... ben aldım. hiç tavsiye etmiyorum. 4 ayda 6-7 defa servise gönderdim. en son ana kartı değiştirdiler. imei kaydını yapmamışlar. 5 gündür de imei kaydı yapılsın diye bekliyorum.
DH Misafiri 8.9.2011 21:57:44
nokiya c5-03 tek kelimeyle berbat kötü hiç tafsiye etmem