TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 30002 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (560) YORUM YAZ

tarafından 10 Ağustos 2013, Cumartesi 23:18 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG G2: Yeni nesil süper telefon tüm detaylarıyla video incelememizde
Cep Telefonları Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 560 380750 00:25:00
LG'nin yeni nesil süper telefonu G2'yi, Amerika'daki lansmanında test ettik. 5.2" Full HD True HD IPS+ ekranı, Snapdragon 800 işlemcisi, Adreno 330 grafik birimi, 3000mAh pili, yazılım tabanlı özel teknolojiler, optik görüntü sabitleme özellikli 13MP kamerası ile akıllı telefon dünyasına liderlik iddiası ile gelen LG G2'nin tasarımı, yazılımı, özel teknolojileri, test sonuçları, oyun performansı, kamera başarımı ve hakkında merak edilen diğer her şey bu videomuzda.
 
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ramazoz 13.04.2015 21:59:20
Telefon alacak arkadaşlar mağazalarda g2 yi inceleyin ondan sonra tel almaya karar verin. Magazalarda karşılaştırıyorum G2 kadar parlak ve net ekranı olan tel görmedim. Birçok telefonun ekranı mat ve soluk. Tel son güncellemeyi de aldı ve almaya devam ediyor. Hala alınabilecek telefonlardan bitanesi. 0
~Lion King~ 08.04.2015 00:20:41
quote:

Orijinalden alıntı: Ad3m



Arkadaşlar fiyatı 1059 su an nette alınırmı bu telefon,çok para vermek pek içimden.gelmiyor asus z6 bakıyordum g2 yi öven çok.



Asus'un her modelinden cok daha kaliteli. 1.5senelik g2 kullanicisi olarak diyorum bunu.
0
ferhatunal66 07.04.2015 22:49:52
quote:

Orijinalden alıntı: Ad3m



Arkadaşlar fiyatı 1059 su an nette alınırmı bu telefon,çok para vermek pek içimden.gelmiyor asus z6 bakıyordum g2 yi öven çok.



Zf6 telefondan cok tablet gibi ama g2 cok ideal
0
Ad3m 07.04.2015 21:01:26
Arkadaşlar fiyatı 1059 su an nette alınırmı bu telefon,çok para vermek pek içimden.gelmiyor asus z6 bakıyordum g2 yi öven çok. 0
berkwinchester Perşembe, 22:18
Huawei kac senedir satista Allah askina? LG gibi bir dunya markasi varken ; Samsung kirmasi Huawei isimden kaybeder en basta... Ve soylediklerinde bir gram inandiricilik goremiyorum kusura bakma YENIDEN SOYLUYORUM G2 HALA PIYASADAKI EN IYI TELEFONDUR . RENKLER VE ZEVKLER DE TARTISILIR, G2 BEGENMEYENIN AKLINDAN SUPHE EDERIM... 0
ferhatunal66 Perşembe, 08:43
Cm browser bile istatistiklerde varda 2 saat oynadigin oyun yok sesli guldum Allah askina soylesene telefonu %100 olmadan kac defa sarjdan cektin cunku tam dolmadan istatislik sifirlanmiyor da 0
high speed dirt Perşembe, 01:30
quote:

Orijinalden alıntı: furkanku42



Hocam ben inanmadigim icin boyle birsey attim. 2 saat nova oynayip gorunmemesi imkansiz. Ss yi internetten buldum.



İşte,

Yukarıdaki mesajınız.

"2 saat Nova oynayıp görünmemesi imkansız" diyen sizsiniz. Oysa ben 2 saat Nova oynadım" demedim.



Siz sadece konuya müdahil olup, afaki ironi bir mesaj atıp benim demediğim bir cümleden bana müdahil oldunuz, şimdi de çıkmış "ben rakipsiz demedim ki" diyorsunuz. Şaka gibi. Size zaten sen "rakipsiz" dedin diyen yok ki.



Ayrıca hala insanları yanlış yönlendiriyorsunuz diyorsunuz, hala beni yalan söylemekle itham ediyorsunuz oysaki mesajlarım burda, ne yazdığım burda. Ayrıca bugün yarım saat civarı Dead Triger2 oynadım ve şu an istatistiklerde yazmıyor, hani yazmışsınız ya "20 dk. da oynasan istatistiklerde görünür" diye.



Burada kimin kimin yanlış yönlendirdiğini okuyuculara bırakıyorum. Sizinle tartışmak zaman kaybı, insanları önce dediği şeylere cevap yazın size tavsiyem.
0
furkanku42 Perşembe, 01:16
Oncelikle mesajlarimi duzgun okuyun. G2 ye hic bir konuda rakipsiz bir cihaz demedim. Demem de. Fanatiklige gerek yok.

2 saat kesintisiz N.O.V.A oynadiniz mi demisim? 20dk oynasaniz bile gozukur yaziyor mesajimda.

Ayrica ben inanmiyorum inanmak zorunda da degilim. Herkesin tercihine saygim vardir. Siz g7 aldiniz diye size laf edecek de degilim. Kullanicilari ya da yeni telefon alacaklari yanlis yonlendirmeye gerek yok.
0
high speed dirt Perşembe, 01:10
Dostum, G2 alacaksan hayırlı olsun. Fakat G7 kullanıcısı olarak ve G2 ile G7 arasında kalmış biri olarak, G7'yi de araştır derim. Gerek kasa kalitesi, gerek kamera, gerek şarj, gerek ısınma konusunda G2'den önde. Ayrıca ekranda sarı leke, telefon görüşmelerinde ses boğukluğu gibi olası kronik sorunlar yaşamazsın, çift anten sayesinde diğer telefonların ıkındığı yerlerde de gayet temiz çeker.

Tek kusuru şu an için rom ve root eksikliği ve biraz fazla olan sar değeri. Sar değeri telefonun zor çektiği anda yükseliyor, onun dışında diğer telefonlar ile sar değeri aynı.

Tercihin hayırlı olsun, güle güle kullan.
0
high speed dirt Perşembe, 01:03
quote:

Orijinalden alıntı: furkanku42



Alintida ss yi internetten buldum yaziyor. Ayrica ben g2 nin bataryasina rakipsiz felan demedim. Kimsenin ne dedigi beni ilgilendirmiyor. Tekrar soyluyorum. Nova yi degil 2 saat 20 dk bile oynasaniz istatistik tablosunda gozukur. Gozukmemesi IMKANSIZ.



Kimsenin ne dediği sizi ilgilendirmiyorsa benim "G2 rakipsiz" diyen arkadaşa attığım mesaj sizi de ilgilendirmemesi gerekiyor, hadi ilgilendiriyorsa o zaman mesajımı doğru okumanız gerekiyor, bu bir.



ikincisi, benim mesajımda "2 saat boyunca SADECE NOVA oynadım" yazmıyor, Nova dahil farklı oyunlar yazıyor. 2 saat boyunca sadece bir oyun oynasam istatistiklerde göründüğünü bende biliyorum.



İster inanın ister inanmayın size kalmış, G2'nin şarj konusunda, kasa konusunda ve kamera konusunda rakibi vardır, benim test ettiğim cihazlara göre de rakibi fiyat konusunda da G7 dir Buyrun üzerinize alıyorsanız cevap verebilirsiniz şimdi.
0
furkanku42 Perşembe, 00:58
Alintida ss yi internetten buldum yaziyor. Ayrica ben g2 nin bataryasina rakipsiz felan demedim. Kimsenin ne dedigi beni ilgilendirmiyor. Tekrar soyluyorum. Nova yi degil 2 saat 20 dk bile oynasaniz istatistik tablosunda gozukur. Gozukmemesi IMKANSIZ. 0
high speed dirt Perşembe, 00:51
quote:

Orijinalden alıntı: furkanku42



Hocam ben inanmadigim icin boyle birsey attim. 2 saat nova oynayip gorunmemesi imkansiz. Ss yi internetten buldum.



Telefonla ilgilenirken dakikası dakikasına çetene tutan varsa bravo. O saatler aşağı yukarı tahmin değerleri, kaldı ki mesajımda 2 saaat boyunca sadece NOVA oynadım yazmamışım dikkat ederseniz, Nova dahil farklı oyunlar oynadım, yazmadığım birşeyi yazmışım gibi yazıp üzerine de yorum yapmanızı takdirinize bırakıyorum.



Arkadaş RAKPİSZ demiş, gayet net ki G2'nin en azından ŞARJ süresinde RAKİPLİ olduğu net. İsterseniz kamerasını da karşılaştırabilirsiniz hatta kasa kalitesini de,benim açımdan sorun yok, madem işi fanatiklik boyutuna aldınız iddia ediyorum ki ışıklı ortamda G7'nin kamerası da G2'den kaliteli, kasası da G2'den kaliteli.



Siz %2 ye kadar ne yaptınız da 9 sat 53 dk aldınız yazar mısınız?
0
furkanku42 Perşembe, 00:38
Hocam ben inanmadigim icin boyle birsey attim. 2 saat nova oynayip gorunmemesi imkansiz. Ss yi internetten buldum. 0
atkosturanadam Perşembe, 00:32
Hala daha fp bir tel 0
chatin_62 Perşembe, 00:28
Bu pil istatistik ekranlarının hiçbirisi doğru düzgün istatistik sunmuyor. Bir yerde sorun var. Çünkü onca saat oyunlar oynayıp ta istatistiklerde o oyunların görünmemesi mümkün değil. İki arkadaşın ekranında da bu bilgiler yok. Ya telefonlar doğru dürüst istatistik tutamıyor yada kullanıcı doğru dürüst bilgi vermiyor. 0
high speed dirt Perşembe, 00:25
quote:

Orijinalden alıntı: acura07



2 saat nova 3 oynayip istatistiklere girmemesi



Ollduuu biz kalkalim



Kimseyi kandırma hevesinde değilim, değil bir markanın, Beşiktaş hariç hiçbir şahıs/kurumun da fanatiği olmadım. 2 saat sadece NOVA oynamadım, NOVA dahil birçok oyun oynadım, belki o yüzden istatistiklere girmedi bilmiyorum. Kaldı ki alırken LG G2 ile Huawei G7 arasında kalmıştım. G2 ye kötü diyen yok, arkadaş G2 RAKİPSİZ diyince mesaj attım.



Ayrıca bak yukarıdaki arkadaş da 4 saat rr3 oynamış, o da istatistiklere girmemiş.
0
furkanku42 Perşembe, 00:14
4 saat rr3 oynadim. Geri kalani 3g ile surf

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Edit: ironi yapiyorum arkadaslar. 2 saat nova ya da 4 saat rr3 oynayip istatistik ekranina girmemesi imkansiz. Bu ss yi arkadasa tepki olsun diye attim.
0
acura07 Çarşamba, 23:52
2 saat nova 3 oynayip istatistiklere girmemesi



Ollduuu biz kalkalim
0
high speed dirt Çarşamba, 22:45
quote:

Orijinalden alıntı: berkwinchester



Kullanmana bagli tabi ki ama emin ol piyasadaki tum telefonlardan anormal derecede cok gidiyor sarji... Neredeyse kullanmadigim amiral gemi modeli kalmadi telefonlardan sarj konusunda G2 rakipsiz



Huawei G7'de, normal tasarruf modunda, 2,5 saat internette film, 2 saatten fazla NOVA 3 - Dead Trigger 2 oyun, 1 saat internette konser izleme, biraz surf, biraz muzik, 20-25 dk.tel görüşmesi..9 saat 14 dk. ekran süresi alıyorum hocam,

G2 de en faza aldığınız ekran süresi kaç saat?







0
berkwinchester Çarşamba, 22:37
Kullanmana bagli tabi ki ama emin ol piyasadaki tum telefonlardan anormal derecede cok gidiyor sarji... Neredeyse kullanmadigim amiral gemi modeli kalmadi telefonlardan sarj konusunda G2 rakipsiz 0
turkeytv Çarşamba, 22:31
quote:

Orijinalden alıntı: berkwinchester



Bence kesinlikle hala piyasadaki en iyi telefon. Gerek sarj bitim süresi , gerek hızı,gerek kamera kalitesi her yönüyle rakipsiz olarak piyasadaki yerini koruyor. Rahat 2 sene daha idare eder diye dusunuyorum umarim nazar degmez Almayi dusunenlere oneririm hic tereddut yasamasinlar kesinlikle memnun kalacaklardir



Şarjı kaç saat gidiyor?
0
berkwinchester Çarşamba, 22:21
Bence kesinlikle hala piyasadaki en iyi telefon. Gerek sarj bitim süresi , gerek hızı,gerek kamera kalitesi her yönüyle rakipsiz olarak piyasadaki yerini koruyor. Rahat 2 sene daha idare eder diye dusunuyorum umarim nazar degmez Almayi dusunenlere oneririm hic tereddut yasamasinlar kesinlikle memnun kalacaklardir 0
eren9192 Çarşamba, 15:32
aynen dostum bende cok memnunum 9 ay oldu alalı ama hala buyuk keyifle kullaniyorum 2 sene kadar daha değiştirmeyi düşünmüyorum :-) 0
ekostros Çarşamba, 13:57
Bu telefon bence efsanedir. Kısa bir sürede olsa iphone 5 ve note 4 kullandım ama hiç biri g2 kadar kullanışlı değil. IOS zaten android'ten sonra işkence. Piyasada ki boyut-performans ve fiyat olarak en iyisi g2 sanırım. Geçtiğimiz günlerde ki kar yağışında 50 cm'lik karın içine düşürdüm telefonu ve yarım saat sonra bulduğumda ise sapa sağlamdı 10 dk sonrasında buzun üzerine düştü üstelik camı denk geldi ama gorilla glass sağolsun çizik dahi almadı. Kamerasıda ve video kayıtlarıda bir harika. Her yönüyle çok iyi bir telefon 0
DH Misafiri Salı, 12:22
telefonumun sarjı % 20 nın altına düştügünde mobil veri açilıyor bunu nasıl kapatabilirim şimdiden teşekkürler. 0
FAFD38700 Cuma, 22:41
G3 den daha cok seviyorum 2 sonide kullandım 0
alpyavuzhan Cuma, 22:39
reel lg g2 antutu da 44 bin verdi







Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
direncank 25.11.2014 18:54:34
LG G2 32GB almayı düşünen varsa özelden ulaşabilir. 3 ay önce aldım, garantili, sıfırdan farksız ve Spigen Armor ile birlikte... 0
~Lion King~ 25.11.2014 16:30:02
quote:

Orijinalden alıntı: muratcolak55



Lg g2 aldım fakat ses iletme sorunundan bıktım bir türlü sesimin boğuk karşıya gitmesi olayı düzelmiyor.

Ayrıca wifi kesip operatörümden veri agını açtığımda yeniden başlatmadan açılmıyor.Çok büyük hevesle almıştım ama hi beğenmiyorum



Konusurken telefonun altina parmaginizi koymayin. Muhtemelen mikrofon kapaniyordur. Onun haricinde evet sesin karsiya boguk gitme sorunu var ama uzaktan tutarsan. Yakindan tutarsan rahat duyuyor.
0
muratcolak55 25.11.2014 10:11:48
Lg g2 aldım fakat ses iletme sorunundan bıktım bir türlü sesimin boğuk karşıya gitmesi olayı düzelmiyor.

Ayrıca wifi kesip operatörümden veri agını açtığımda yeniden başlatmadan açılmıyor.Çok büyük hevesle almıştım ama hi beğenmiyorum
0
GIRALİÇEM 09.09.2014 19:44:49
teşekkürler 😄 0
chatin_62 09.09.2014 16:18:00
quote:

Orijinalden alıntı: Tobias Beecher



İyi akşamlar. Telefonun son güncellemesinden sonra Quickmemo olayı kayboldu benim telefonda, o niye öyle oldu ya

Hani ben şey istiyorum alttaki tuşlara 1 2 saniye basılı tutup yukarı çekince geliyordu ya bazı seçenekler, quickmemoyu seçiyorduk hızlca. O gitti. Gerçi quickmemo tamamen gitmiş sanırım.

Yardımcı olursanız sevinirim



Hangi son güncellemesinden bahsediyorsunuz?

Türkiye cihazları son güncellemeyi alalı aylar oldu. 20c sürümüne Mayıs ayında kavuşmuştuk. Sonrasında bir güncelleme geldi de bizim mi haberimiz olmadı?

Quick Memo da aylardır durduğu yerde duruyor?



Sizin telefon paralel cihaz olmasın?
0
acura07 09.09.2014 15:32:09
Ust bari indir veri yazan zimbirtiyi kapat. 0
GIRALİÇEM 09.09.2014 14:13:55
lg g2 de 3g nereden kapatılıyor ? 0
Witsel 24.08.2014 22:33:12
Almayı düşünüyorum bakalım özellikle şarj olayı gerçekten bu kadar iyi mi 0
efeozdemir2000 21.08.2014 21:06:59
Evet cleanmaster tazı programlar var. Telefonu bir kez fabrika ayarlarına döndermiştim. Hard reset nasıl aıtılır birde hard resetle fabrika ayarlarına dönderme arasındaki fark nedir. 0
efeozdemir2000 21.08.2014 21:05:33
Evet clean master gibi programlar var. Telefonu ani fps düşmesinden dolayı bir kez fabrika ayarlarına dönderdim. Hard resetle Fabrika ayarlrına dönderme arasındaki fark nedir 0
efeozdemir2000 21.08.2014 21:03:03
Beyler 1 hafta önce g2 aldım. Telfonda ani fps düşmeleri yaşıyorum. Antutu Benchmark testlerinde oradaki g2 den 400 puan daha az aldı. Sizce garantiye vermelimiyim. Sizce üretim hatası varmıdır. 0
Circassian81 21.08.2014 21:01:15
quote:

Orijinalden alıntı: efeozdemir2000



Beyler 1 hafta önce LG G2 aldım ve telefonda ani fps düşmesi var. Antutu Benchmark da test ettim.Benim telefonum oradaki g2 den 400 puan daha az aldı.Sizce üretiminde hata varmı. Ona göre hemen garantiye verebilirim.Cevaplarınızı bekliyorum.



Kitkata guncelledini mi? Hard reset atmayi deneyin clean master gibi uygulamalar falan varsa kaldirin
0
efeozdemir2000 21.08.2014 20:59:57
Beyler 1 hafta önce LG G2 aldım ve telefonda ani fps düşmesi var. Antutu Benchmark da test ettim.Benim telefonum oradaki g2 den 400 puan daha az aldı.Sizce üretiminde hata varmı. Ona göre hemen garantiye verebilirim.Cevaplarınızı bekliyorum. 0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
2si1 "vurmayın Talha'ya dedirten" Teknoloji ve Oyun Programı