TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27475 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Windows Phone 8 GDR3 detayları ortaya çıkmaya başlıyor Google Glass için bir yaratık vurma oyunu hazırlanıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (499) YORUM YAZ

tarafından 10 Ağustos 2013, Cumartesi 23:18 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG G2: Yeni nesil süper telefon tüm detaylarıyla video incelememizde
Cep Telefonları Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 499 372487 00:25:00
LG'nin yeni nesil süper telefonu G2'yi, Amerika'daki lansmanında test ettik. 5.2" Full HD True HD IPS+ ekranı, Snapdragon 800 işlemcisi, Adreno 330 grafik birimi, 3000mAh pili, yazılım tabanlı özel teknolojiler, optik görüntü sabitleme özellikli 13MP kamerası ile akıllı telefon dünyasına liderlik iddiası ile gelen LG G2'nin tasarımı, yazılımı, özel teknolojileri, test sonuçları, oyun performansı, kamera başarımı ve hakkında merak edilen diğer her şey bu videomuzda.
 
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
direncank 25.11.2014 18:54:34
LG G2 32GB almayı düşünen varsa özelden ulaşabilir. 3 ay önce aldım, garantili, sıfırdan farksız ve Spigen Armor ile birlikte...
~Lion King~ 25.11.2014 16:30:02
quote:

Orijinalden alıntı: muratcolak55

Lg g2 aldım fakat ses iletme sorunundan bıktım bir türlü sesimin boğuk karşıya gitmesi olayı düzelmiyor.
Ayrıca wifi kesip operatörümden veri agını açtığımda yeniden başlatmadan açılmıyor.Çok büyük hevesle almıştım ama hi beğenmiyorum

Konusurken telefonun altina parmaginizi koymayin. Muhtemelen mikrofon kapaniyordur. Onun haricinde evet sesin karsiya boguk gitme sorunu var ama uzaktan tutarsan. Yakindan tutarsan rahat duyuyor.
muratcolak55 25.11.2014 10:11:48
Lg g2 aldım fakat ses iletme sorunundan bıktım bir türlü sesimin boğuk karşıya gitmesi olayı düzelmiyor.
Ayrıca wifi kesip operatörümden veri agını açtığımda yeniden başlatmadan açılmıyor.Çok büyük hevesle almıştım ama hi beğenmiyorum
GIRALİÇEM 09.09.2014 19:44:49
teşekkürler 😄
chatin_62 09.09.2014 16:18:00
quote:

Orijinalden alıntı: Tobias Beecher

İyi akşamlar. Telefonun son güncellemesinden sonra Quickmemo olayı kayboldu benim telefonda, o niye öyle oldu ya
Hani ben şey istiyorum alttaki tuşlara 1 2 saniye basılı tutup yukarı çekince geliyordu ya bazı seçenekler, quickmemoyu seçiyorduk hızlca. O gitti. Gerçi quickmemo tamamen gitmiş sanırım.
Yardımcı olursanız sevinirim

Hangi son güncellemesinden bahsediyorsunuz?
Türkiye cihazları son güncellemeyi alalı aylar oldu. 20c sürümüne Mayıs ayında kavuşmuştuk. Sonrasında bir güncelleme geldi de bizim mi haberimiz olmadı?
Quick Memo da aylardır durduğu yerde duruyor?

Sizin telefon paralel cihaz olmasın?
acura07 09.09.2014 15:32:09
Ust bari indir veri yazan zimbirtiyi kapat.
GIRALİÇEM 09.09.2014 14:13:55
lg g2 de 3g nereden kapatılıyor ?
Witsel 24.08.2014 22:33:12
Almayı düşünüyorum bakalım özellikle şarj olayı gerçekten bu kadar iyi mi
efeozdemir2000 21.08.2014 21:06:59
Evet cleanmaster tazı programlar var. Telefonu bir kez fabrika ayarlarına döndermiştim. Hard reset nasıl aıtılır birde hard resetle fabrika ayarlarına dönderme arasındaki fark nedir.
efeozdemir2000 21.08.2014 21:05:33
Evet clean master gibi programlar var. Telefonu ani fps düşmesinden dolayı bir kez fabrika ayarlarına dönderdim. Hard resetle Fabrika ayarlrına dönderme arasındaki fark nedir
efeozdemir2000 21.08.2014 21:03:03
Beyler 1 hafta önce g2 aldım. Telfonda ani fps düşmeleri yaşıyorum. Antutu Benchmark testlerinde oradaki g2 den 400 puan daha az aldı. Sizce garantiye vermelimiyim. Sizce üretim hatası varmıdır.
Circassian81 21.08.2014 21:01:15
quote:

Orijinalden alıntı: efeozdemir2000

Beyler 1 hafta önce LG G2 aldım ve telefonda ani fps düşmesi var. Antutu Benchmark da test ettim.Benim telefonum oradaki g2 den 400 puan daha az aldı.Sizce üretiminde hata varmı. Ona göre hemen garantiye verebilirim.Cevaplarınızı bekliyorum.

Kitkata guncelledini mi? Hard reset atmayi deneyin clean master gibi uygulamalar falan varsa kaldirin
efeozdemir2000 21.08.2014 20:59:57
Beyler 1 hafta önce LG G2 aldım ve telefonda ani fps düşmesi var. Antutu Benchmark da test ettim.Benim telefonum oradaki g2 den 400 puan daha az aldı.Sizce üretiminde hata varmı. Ona göre hemen garantiye verebilirim.Cevaplarınızı bekliyorum.
Tobias Beecher Perşembe, 00:02
İyi akşamlar. Telefonun son güncellemesinden sonra Quickmemo olayı kayboldu benim telefonda, o niye öyle oldu ya
Hani ben şey istiyorum alttaki tuşlara 1 2 saniye basılı tutup yukarı çekince geliyordu ya bazı seçenekler, quickmemoyu seçiyorduk hızlca. O gitti. Gerçi quickmemo tamamen gitmiş sanırım.
Yardımcı olursanız sevinirim
~Lion King~ 02.08.2014 13:50:19
quote:

Orijinalden alıntı: smyrnaa35

quote:

Orijinalden alıntı: ~Lion King~


quote:

Orijinalden alıntı: smyrnaa35

arkadaşlar sesi ve telefonun kamerası nasıl memnun musunuz?gece çekimleri nasıl?

Gorusme kalitesi vasat, telefonu kulagindab uzaklastirip konustugunda karsi taraf sesini zor duyuyor. Isikli ortamda kamera ve video iyi ancak gece video ve kamerada ustune daha kotu bir kamera gormedim. Sorunu cozmek icinde forumlardan mod yuklemek lazim yani kamera sorunu yazilimsal. Video da da odaklama sorunu oluyor. (11 aylik g2 kullanicisiyim)

hadi ya ne alcağımı şaşırdım en son g2 de karar kılmıştım.şimdi tekrar başa dön araştır

Şunu diyim eger gece fotograf ve video cok cekmem diyorsan digerleri pek sorun degil gayet iyi telefon. Ancak az isikta fotograf cekerim dersen kacarak uzaklas.
xyz35 02.08.2014 13:43:17
quote:

Orijinalden alıntı: ~Lion King~


quote:

Orijinalden alıntı: smyrnaa35

arkadaşlar sesi ve telefonun kamerası nasıl memnun musunuz?gece çekimleri nasıl?

Gorusme kalitesi vasat, telefonu kulagindab uzaklastirip konustugunda karsi taraf sesini zor duyuyor. Isikli ortamda kamera ve video iyi ancak gece video ve kamerada ustune daha kotu bir kamera gormedim. Sorunu cozmek icinde forumlardan mod yuklemek lazim yani kamera sorunu yazilimsal. Video da da odaklama sorunu oluyor. (11 aylik g2 kullanicisiyim)

hadi ya ne alcağımı şaşırdım en son g2 de karar kılmıştım.şimdi tekrar başa dön araştır
~Lion King~ 02.08.2014 12:46:45
quote:

Orijinalden alıntı: smyrnaa35

arkadaşlar sesi ve telefonun kamerası nasıl memnun musunuz?gece çekimleri nasıl?

Gorusme kalitesi vasat, telefonu kulagindab uzaklastirip konustugunda karsi taraf sesini zor duyuyor. Isikli ortamda kamera ve video iyi ancak gece video ve kamerada ustune daha kotu bir kamera gormedim. Sorunu cozmek icinde forumlardan mod yuklemek lazim yani kamera sorunu yazilimsal. Video da da odaklama sorunu oluyor. (11 aylik g2 kullanicisiyim)
BekirTemel 02.08.2014 12:31:50
Yıl 2014 halen f/o babası olarak eşe dosta önerdiğim oluyor,gerçekten efsanevi bir cihazdi bu ki halen başarılı
xyz35 02.08.2014 12:27:56
arkadaşlar sesi ve telefonun kamerası nasıl memnun musunuz?gece çekimleri nasıl?
~Lion King~ 02.08.2014 12:25:25
quote:

Orijinalden alıntı: necii

bir hafta oldu alalı. hoparlör cizirtili ses veriyor.sizde nasil durumlar

Hoparloru kaliteli degil zaten. Idarelik hoparlor koymuslar resmen. Genellikle kulaklik kullanin.
m88 02.08.2014 00:59:41
quote:

Orijinalden alıntı: Ted Bundy

quote:

Orijinalden alıntı: m88


quote:

Orijinalden alıntı: Ted Bundy

quote:

Orijinalden alıntı: m88

Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram

nesi var hocam?

Yere dustugunde ekrani paramparca olan mikrofnu patlayan bir telefona sahibim

düşürmeden önce bir sorunu var mıydı hocam?

Telefonu sifir alipta hoporlerinden cizirtili sesin geldigini soyleyen tanidiklarim var? Alacaksan cidden cok iyi bir arastirma yap derim. Ben iyi arastiramadigimdan simdi sikintisini cekiyorum
sulleyman 01.08.2014 22:44:32
Süper değil güzel ama arkadaki tuslar gereksiz olmus
Billy The Kid 01.08.2014 22:27:33
quote:

Orijinalden alıntı: necii

bir hafta oldu alalı. hoparlör cizirtili ses veriyor.sizde nasil durumlar

distribitör telefonsa böyle problemler çokça oluyor . Eğer LG Türkiye garantiliyse bulunduğun ildeki servise götür ( Neredeyse bütün illerde servis ağı var lg nin ) günü birlik onarır verirler telefonu . Distribitör ise de allah yardımcın olsun derim :D çünkü servisleri çok kötü ve insanı çileden çıkartırlar....
Ted Bundy 01.08.2014 22:07:04
quote:

Orijinalden alıntı: m88


quote:

Orijinalden alıntı: Ted Bundy

quote:

Orijinalden alıntı: m88

Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram

nesi var hocam?

Yere dustugunde ekrani paramparca olan mikrofnu patlayan bir telefona sahibim

düşürmeden önce bir sorunu var mıydı hocam?
iplenmeyenadam 01.08.2014 21:38:08
Gencler ben telefonla ucuyorum. Ust duzey oyunlari en yuksekte aciyorum. Sizin bahsettiğiniz sorunlarin hic birisi yok bende.
m88 01.08.2014 21:34:09
quote:

Orijinalden alıntı: Ted Bundy

quote:

Orijinalden alıntı: m88

Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram

nesi var hocam?

Yere dustugunde ekrani paramparca olan mikrofnu patlayan bir telefona sahibim
Ted Bundy 01.08.2014 21:32:03
quote:

Orijinalden alıntı: m88

Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram

nesi var hocam?
m88 01.08.2014 21:19:15
Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram
m88 01.08.2014 21:17:07
Bu telefonu aldigim gune lanet.. neyse.
Aldigim lg g2 kilifina telefon tam oturmuyor. Kilifin arkasinda bi yuvarlak delik daha var. Telefonu aldiktan 1 ay sonra yere dusurdum ekran paramparca oldu mikrofon yeri patladi. Simdide kulakligini bulamiyorum evin icinde (tabi bu benim sucum .s)
tgezer 01.08.2014 21:09:38
Cok kimse var aslında. Sen yanlış yerdesin. Ana konusuna yazarsan kısa sürede cevap alırsın. Gece odaklama sorun. Cizirti var. Bunlar olagan şeyler artık. G2 için
necii 01.08.2014 16:46:47
kimse yok sanirim
necii 24.07.2014 11:17:31
bir hafta oldu alalı. hoparlör cizirtili ses veriyor.sizde nasil durumlar
hayk24 23.07.2014 14:03:11
Gece video cekimi sıfır odaklamiyor bulanik cekiyor .varmi boylebirsey yaaa
chatin_62 Pazar, 18:26
quote:

Orijinalden alıntı: bonusbirkafa

arkadaşlar foursquare ile gps aracılığı ile güncelleme yapmak istediğim'de, ''to improve location accuracy, try turning wifi on!'' yazısı görüyorum ekranda, neden acaba? bu bir sorun mudur?

Bu mesajı Google Translate ile çevirebilir, ne demek istediğini ve bunun bir sorun olup olmadığını anlayabilirsiniz. Eğer emin olamazsınız o zaman tekrar burada sorabilirsiniz.
bonusbirkafa Pazar, 14:42
arkadaşlar foursquare ile gps aracılığı ile güncelleme yapmak istediğim'de, ''to improve location accuracy, try turning wifi on!'' yazısı görüyorum ekranda, neden acaba? bu bir sorun mudur?
denizci07 Cuma, 21:30
https://m.facebook.com/groups/515845625209304?view=info
weezer009 27.05.2014 23:10:31
Arkadaşlar iyi akşamlar,telefonu kitkata çevirdiğimden beri telefon su gibi şarj tüketiyor.wifi yada mobil veri açıkken ekranın ışığı %50-60dayken 2-3dkda %1 pil ömrü azalıyor... ve önceden 1.5gün kullandıgım telefon 15 saat anca gidiyor.sizce fabrika ayarlarına mı döneyim yoksa rom mu yükleyim... 4.2deyken böyle değildi telefon az kullanımda 143 saat bile kullandıgm olmuştu .. yardımlarınızı bekliyorum acilen
hamitocak 20.05.2014 03:01:31
lg g2 orjinal kulaklığı. hiç kullanmadım. beyaz. 60 tl. 05059258706
chatin_62 20.05.2014 02:50:12
quote:

Orijinalden alıntı: KoCaKuRT_

Arkadaşlar G2 alma arefesindeyim fakat şunu anlamadım. Bataryası değişmiyor mu? Mesela batarya gün geldi öldü telefon kaldır at mı olacak
Teknoloji cahiliyim kusura bakmayın, ayrıca ilk android telefonumu alacağım.
Bilgilendirirseniz sevinirim saygılar.



http://www.hepsiburada.com/liste/gununteklifi/default.aspx?wt_gl=cpc.tum.branding.sitelink&gclid=CIOrxrz8uL4CFScHwwodt7YABA
buradan almak mantıklı olur mu?

Birkaç gündür ilginç şekilde bu soruyu çok görüyorum.
Ya arkadaşlar, siz herhangi bir cihazınızın bir parçası öldüğü daha doğrusu arıza yaptığı zaman o cihazı atıyor musunuz? Eğer böyle bir alışkanlığınız varsa bunu da kaldırıp atarsınız. Sormaya ne gerek var?
Elbetteki eliniz tornavida tutabiliyorsa açar değiştirirsiniz. Yapamıyorsanız servise yollarsınız.
KoCaKuRT_ 20.05.2014 00:46:44
Arkadaşlar G2 alma arefesindeyim fakat şunu anlamadım. Bataryası değişmiyor mu? Mesela batarya gün geldi öldü telefon kaldır at mı olacak
Teknoloji cahiliyim kusura bakmayın, ayrıca ilk android telefonumu alacağım.
Bilgilendirirseniz sevinirim saygılar.



http://www.hepsiburada.com/liste/gununteklifi/default.aspx?wt_gl=cpc.tum.branding.sitelink&gclid=CIOrxrz8uL4CFScHwwodt7YABA
buradan almak mantıklı olur mu?
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla