TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25132 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Windows Phone 8 GDR3 detayları ortaya çıkmaya başlıyor Google Glass için bir yaratık vurma oyunu hazırlanıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (495) YORUM YAZ

tarafından 10 Ağustos 2013, Cumartesi 23:18 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG G2: Yeni nesil süper telefon tüm detaylarıyla video incelememizde
Cep Telefonları Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 495 360501 00:25:00
LG'nin yeni nesil süper telefonu G2'yi, Amerika'daki lansmanında test ettik. 5.2" Full HD True HD IPS+ ekranı, Snapdragon 800 işlemcisi, Adreno 330 grafik birimi, 3000mAh pili, yazılım tabanlı özel teknolojiler, optik görüntü sabitleme özellikli 13MP kamerası ile akıllı telefon dünyasına liderlik iddiası ile gelen LG G2'nin tasarımı, yazılımı, özel teknolojileri, test sonuçları, oyun performansı, kamera başarımı ve hakkında merak edilen diğer her şey bu videomuzda.
 
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
reddy85 09.09.2014 19:44:49
teşekkürler 😄
chatin_62 09.09.2014 16:18:00
quote:

Orijinalden alıntı: Tobias Beecher

İyi akşamlar. Telefonun son güncellemesinden sonra Quickmemo olayı kayboldu benim telefonda, o niye öyle oldu ya
Hani ben şey istiyorum alttaki tuşlara 1 2 saniye basılı tutup yukarı çekince geliyordu ya bazı seçenekler, quickmemoyu seçiyorduk hızlca. O gitti. Gerçi quickmemo tamamen gitmiş sanırım.
Yardımcı olursanız sevinirim

Hangi son güncellemesinden bahsediyorsunuz?
Türkiye cihazları son güncellemeyi alalı aylar oldu. 20c sürümüne Mayıs ayında kavuşmuştuk. Sonrasında bir güncelleme geldi de bizim mi haberimiz olmadı?
Quick Memo da aylardır durduğu yerde duruyor?

Sizin telefon paralel cihaz olmasın?
acura07 09.09.2014 15:32:09
Ust bari indir veri yazan zimbirtiyi kapat.
reddy85 09.09.2014 14:13:55
lg g2 de 3g nereden kapatılıyor ?
Witsel 24.08.2014 22:33:12
Almayı düşünüyorum bakalım özellikle şarj olayı gerçekten bu kadar iyi mi
efeozdemir2000 21.08.2014 21:06:59
Evet cleanmaster tazı programlar var. Telefonu bir kez fabrika ayarlarına döndermiştim. Hard reset nasıl aıtılır birde hard resetle fabrika ayarlarına dönderme arasındaki fark nedir.
efeozdemir2000 21.08.2014 21:05:33
Evet clean master gibi programlar var. Telefonu ani fps düşmesinden dolayı bir kez fabrika ayarlarına dönderdim. Hard resetle Fabrika ayarlrına dönderme arasındaki fark nedir
efeozdemir2000 21.08.2014 21:03:03
Beyler 1 hafta önce g2 aldım. Telfonda ani fps düşmeleri yaşıyorum. Antutu Benchmark testlerinde oradaki g2 den 400 puan daha az aldı. Sizce garantiye vermelimiyim. Sizce üretim hatası varmıdır.
Circassian81 21.08.2014 21:01:15
quote:

Orijinalden alıntı: efeozdemir2000

Beyler 1 hafta önce LG G2 aldım ve telefonda ani fps düşmesi var. Antutu Benchmark da test ettim.Benim telefonum oradaki g2 den 400 puan daha az aldı.Sizce üretiminde hata varmı. Ona göre hemen garantiye verebilirim.Cevaplarınızı bekliyorum.

Kitkata guncelledini mi? Hard reset atmayi deneyin clean master gibi uygulamalar falan varsa kaldirin
efeozdemir2000 21.08.2014 20:59:57
Beyler 1 hafta önce LG G2 aldım ve telefonda ani fps düşmesi var. Antutu Benchmark da test ettim.Benim telefonum oradaki g2 den 400 puan daha az aldı.Sizce üretiminde hata varmı. Ona göre hemen garantiye verebilirim.Cevaplarınızı bekliyorum.
Tobias Beecher Perşembe, 00:02
İyi akşamlar. Telefonun son güncellemesinden sonra Quickmemo olayı kayboldu benim telefonda, o niye öyle oldu ya
Hani ben şey istiyorum alttaki tuşlara 1 2 saniye basılı tutup yukarı çekince geliyordu ya bazı seçenekler, quickmemoyu seçiyorduk hızlca. O gitti. Gerçi quickmemo tamamen gitmiş sanırım.
Yardımcı olursanız sevinirim
~Lion King~ 02.08.2014 13:50:19
quote:

Orijinalden alıntı: smyrnaa35

quote:

Orijinalden alıntı: ~Lion King~


quote:

Orijinalden alıntı: smyrnaa35

arkadaşlar sesi ve telefonun kamerası nasıl memnun musunuz?gece çekimleri nasıl?

Gorusme kalitesi vasat, telefonu kulagindab uzaklastirip konustugunda karsi taraf sesini zor duyuyor. Isikli ortamda kamera ve video iyi ancak gece video ve kamerada ustune daha kotu bir kamera gormedim. Sorunu cozmek icinde forumlardan mod yuklemek lazim yani kamera sorunu yazilimsal. Video da da odaklama sorunu oluyor. (11 aylik g2 kullanicisiyim)

hadi ya ne alcağımı şaşırdım en son g2 de karar kılmıştım.şimdi tekrar başa dön araştır

Şunu diyim eger gece fotograf ve video cok cekmem diyorsan digerleri pek sorun degil gayet iyi telefon. Ancak az isikta fotograf cekerim dersen kacarak uzaklas.
smyrnaa35 02.08.2014 13:43:17
quote:

Orijinalden alıntı: ~Lion King~


quote:

Orijinalden alıntı: smyrnaa35

arkadaşlar sesi ve telefonun kamerası nasıl memnun musunuz?gece çekimleri nasıl?

Gorusme kalitesi vasat, telefonu kulagindab uzaklastirip konustugunda karsi taraf sesini zor duyuyor. Isikli ortamda kamera ve video iyi ancak gece video ve kamerada ustune daha kotu bir kamera gormedim. Sorunu cozmek icinde forumlardan mod yuklemek lazim yani kamera sorunu yazilimsal. Video da da odaklama sorunu oluyor. (11 aylik g2 kullanicisiyim)

hadi ya ne alcağımı şaşırdım en son g2 de karar kılmıştım.şimdi tekrar başa dön araştır
~Lion King~ 02.08.2014 12:46:45
quote:

Orijinalden alıntı: smyrnaa35

arkadaşlar sesi ve telefonun kamerası nasıl memnun musunuz?gece çekimleri nasıl?

Gorusme kalitesi vasat, telefonu kulagindab uzaklastirip konustugunda karsi taraf sesini zor duyuyor. Isikli ortamda kamera ve video iyi ancak gece video ve kamerada ustune daha kotu bir kamera gormedim. Sorunu cozmek icinde forumlardan mod yuklemek lazim yani kamera sorunu yazilimsal. Video da da odaklama sorunu oluyor. (11 aylik g2 kullanicisiyim)
BekirTemel 02.08.2014 12:31:50
Yıl 2014 halen f/o babası olarak eşe dosta önerdiğim oluyor,gerçekten efsanevi bir cihazdi bu ki halen başarılı
smyrnaa35 02.08.2014 12:27:56
arkadaşlar sesi ve telefonun kamerası nasıl memnun musunuz?gece çekimleri nasıl?
~Lion King~ 02.08.2014 12:25:25
quote:

Orijinalden alıntı: necii

bir hafta oldu alalı. hoparlör cizirtili ses veriyor.sizde nasil durumlar

Hoparloru kaliteli degil zaten. Idarelik hoparlor koymuslar resmen. Genellikle kulaklik kullanin.
m88 02.08.2014 00:59:41
quote:

Orijinalden alıntı: Ted Bundy

quote:

Orijinalden alıntı: m88


quote:

Orijinalden alıntı: Ted Bundy

quote:

Orijinalden alıntı: m88

Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram

nesi var hocam?

Yere dustugunde ekrani paramparca olan mikrofnu patlayan bir telefona sahibim

düşürmeden önce bir sorunu var mıydı hocam?

Telefonu sifir alipta hoporlerinden cizirtili sesin geldigini soyleyen tanidiklarim var? Alacaksan cidden cok iyi bir arastirma yap derim. Ben iyi arastiramadigimdan simdi sikintisini cekiyorum
sulleyman 01.08.2014 22:44:32
Süper değil güzel ama arkadaki tuslar gereksiz olmus
Billy The Kid 01.08.2014 22:27:33
quote:

Orijinalden alıntı: necii

bir hafta oldu alalı. hoparlör cizirtili ses veriyor.sizde nasil durumlar

distribitör telefonsa böyle problemler çokça oluyor . Eğer LG Türkiye garantiliyse bulunduğun ildeki servise götür ( Neredeyse bütün illerde servis ağı var lg nin ) günü birlik onarır verirler telefonu . Distribitör ise de allah yardımcın olsun derim :D çünkü servisleri çok kötü ve insanı çileden çıkartırlar....
Ted Bundy 01.08.2014 22:07:04
quote:

Orijinalden alıntı: m88


quote:

Orijinalden alıntı: Ted Bundy

quote:

Orijinalden alıntı: m88

Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram

nesi var hocam?

Yere dustugunde ekrani paramparca olan mikrofnu patlayan bir telefona sahibim

düşürmeden önce bir sorunu var mıydı hocam?
iplenmeyenadam 01.08.2014 21:38:08
Gencler ben telefonla ucuyorum. Ust duzey oyunlari en yuksekte aciyorum. Sizin bahsettiğiniz sorunlarin hic birisi yok bende.
m88 01.08.2014 21:34:09
quote:

Orijinalden alıntı: Ted Bundy

quote:

Orijinalden alıntı: m88

Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram

nesi var hocam?

Yere dustugunde ekrani paramparca olan mikrofnu patlayan bir telefona sahibim
Ted Bundy 01.08.2014 21:32:03
quote:

Orijinalden alıntı: m88

Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram

nesi var hocam?
m88 01.08.2014 21:19:15
Bu telefonu super bisey deyip,satip ve begenenleri ayakta alkisliyorum ben. Daha kotu bir telefon var mi ?
Gitti 1500 liram
m88 01.08.2014 21:17:07
Bu telefonu aldigim gune lanet.. neyse.
Aldigim lg g2 kilifina telefon tam oturmuyor. Kilifin arkasinda bi yuvarlak delik daha var. Telefonu aldiktan 1 ay sonra yere dusurdum ekran paramparca oldu mikrofon yeri patladi. Simdide kulakligini bulamiyorum evin icinde (tabi bu benim sucum .s)
tgezer 01.08.2014 21:09:38
Cok kimse var aslında. Sen yanlış yerdesin. Ana konusuna yazarsan kısa sürede cevap alırsın. Gece odaklama sorun. Cizirti var. Bunlar olagan şeyler artık. G2 için
necii 01.08.2014 16:46:47
kimse yok sanirim
necii 24.07.2014 11:17:31
bir hafta oldu alalı. hoparlör cizirtili ses veriyor.sizde nasil durumlar
hayk24 23.07.2014 14:03:11
Gece video cekimi sıfır odaklamiyor bulanik cekiyor .varmi boylebirsey yaaa
chatin_62 Pazar, 18:26
quote:

Orijinalden alıntı: bonusbirkafa

arkadaşlar foursquare ile gps aracılığı ile güncelleme yapmak istediğim'de, ''to improve location accuracy, try turning wifi on!'' yazısı görüyorum ekranda, neden acaba? bu bir sorun mudur?

Bu mesajı Google Translate ile çevirebilir, ne demek istediğini ve bunun bir sorun olup olmadığını anlayabilirsiniz. Eğer emin olamazsınız o zaman tekrar burada sorabilirsiniz.
bonusbirkafa Pazar, 14:42
arkadaşlar foursquare ile gps aracılığı ile güncelleme yapmak istediğim'de, ''to improve location accuracy, try turning wifi on!'' yazısı görüyorum ekranda, neden acaba? bu bir sorun mudur?
denizci07 Cuma, 21:30
https://m.facebook.com/groups/515845625209304?view=info
weezer009 27.05.2014 23:10:31
Arkadaşlar iyi akşamlar,telefonu kitkata çevirdiğimden beri telefon su gibi şarj tüketiyor.wifi yada mobil veri açıkken ekranın ışığı %50-60dayken 2-3dkda %1 pil ömrü azalıyor... ve önceden 1.5gün kullandıgım telefon 15 saat anca gidiyor.sizce fabrika ayarlarına mı döneyim yoksa rom mu yükleyim... 4.2deyken böyle değildi telefon az kullanımda 143 saat bile kullandıgm olmuştu .. yardımlarınızı bekliyorum acilen
hamitocak 20.05.2014 03:01:31
lg g2 orjinal kulaklığı. hiç kullanmadım. beyaz. 60 tl. 05059258706
chatin_62 4 dk. önce
quote:

Orijinalden alıntı: KoCaKuRT_

Arkadaşlar G2 alma arefesindeyim fakat şunu anlamadım. Bataryası değişmiyor mu? Mesela batarya gün geldi öldü telefon kaldır at mı olacak
Teknoloji cahiliyim kusura bakmayın, ayrıca ilk android telefonumu alacağım.
Bilgilendirirseniz sevinirim saygılar.



http://www.hepsiburada.com/liste/gununteklifi/default.aspx?wt_gl=cpc.tum.branding.sitelink&gclid=CIOrxrz8uL4CFScHwwodt7YABA
buradan almak mantıklı olur mu?

Birkaç gündür ilginç şekilde bu soruyu çok görüyorum.
Ya arkadaşlar, siz herhangi bir cihazınızın bir parçası öldüğü daha doğrusu arıza yaptığı zaman o cihazı atıyor musunuz? Eğer böyle bir alışkanlığınız varsa bunu da kaldırıp atarsınız. Sormaya ne gerek var?
Elbetteki eliniz tornavida tutabiliyorsa açar değiştirirsiniz. Yapamıyorsanız servise yollarsınız.
KoCaKuRT_ 2 saat önce
Arkadaşlar G2 alma arefesindeyim fakat şunu anlamadım. Bataryası değişmiyor mu? Mesela batarya gün geldi öldü telefon kaldır at mı olacak
Teknoloji cahiliyim kusura bakmayın, ayrıca ilk android telefonumu alacağım.
Bilgilendirirseniz sevinirim saygılar.



http://www.hepsiburada.com/liste/gununteklifi/default.aspx?wt_gl=cpc.tum.branding.sitelink&gclid=CIOrxrz8uL4CFScHwwodt7YABA
buradan almak mantıklı olur mu?
donanım44 2 gün önce (11:34)
burda baya baya araştırmalarım sonucunda sonunda sahip oldum bu telefona,şimdilik keşif aşamasındayım ama benim içn pratik ve güzel bir telefon kamerası da bana hayli hayli yetiyor çokgüzel kalitesi ben ztn alacağım telefonu genelde kamera için kullanıyordum birde wifi ,ama diğer yan özellikler müzik kalitesi falan da cabası oldu
KAUANKA 12.05.2014 23:07:06
ekran koruyucu tavsiyesine ihtiyacım var arkadaslar
TSuNaMi_ 12.05.2014 16:59:20
quote:

Orijinalden alıntı: chatin_62


quote:

Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

quote:

Orijinalden alıntı: chatin_62

quote:

Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

quote:

Orijinalden alıntı: chatin_62


quote:

Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

arkadaşlar bu telefonun bataryası ömürlükmü yoksa değiştirilebilirmi ömrü bitince ?

Herşeyin bir ömrü vardır. Bitince o gider, yenisi gelir. Bu bazen çok basit olur herkes yapabilir, bazen yetkinlik ister yetkili olanlar yapabilir. Bu telefonda da arka kapak açılmadığı için, bunu yapabilecek olanlar yapabilir.

saçma olmuş bu. Batarya bittimi teknik servismi arayacağız yahu. Gider alır bataryanı değiştirirsin.. LG ye beyin nakli gerek.

Sanırım bu beyin nakli sadece LG için gerekli olan birşey değil.
Bu düşüncenizle hareket edersek Samsung'un da, ASUS'un da, HTC'nin de, Sony'nin de ve şu an aklıma gelmeyen, velhasılı hemen hemen tüm üreticilerin de ihtiyacı var demektir. Çünkü hemen hemen tüm üreticilerin kapağı açılmayan (açılmayan derken basitçe açılmayanları kastediyorum), pili çıkmayan cihazları var.
Zaten yukarda yazdım. Yetkinlikten kastım sadece teknik servisler değildir. Öyle olsa Servis yazardım. Kişilerin de yetkinliği olabilir. Eli tornavida tutabilir. Bunu yapabilenler elbette kendileri yapabilirler. Hatta siz yapabiliyorsanız işlemcisini de değiştirirsiniz. Buna kim engel olabilir? Ama bir ampul değiştirmek için elektirikçi çağıranlar olduğunu da unutmayın lütfen. Buna LG ne yapsın?

anladım hocam haklısınız. Sanırım arka kapak meselesi daha çok toz ve suya karşı yapılan bişey gibi duruyor... Bakalım Z1 ile G2 arasındayım şuan.

Z1 fiyatını haketmeyen, bir deyişle bu fiyata özellikleri düşük kalan yada bir başka deyişle bu özellikteki cihaz için fiyatı çok yüksek olan bir cihaz. Kısaca biz buna kazık diyoruz.


kamerası g2den baya iyi sanırım onun dışında fark yok gibi geldi bana fiyatı dışında tabi.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla