TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27219 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Thermalright'tan düşük profilli işlemci soğutucu: AXP-200 Fotoğrafçılık dünyasında günün öne çıkan gelişmeleri, "17 Ağustos 2013" HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (19) YORUM YAZ

tarafından 17 Ağustos 2013, Cumartesi 12:09 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sony'nin QX10 ve QX100 isimli akıllı telefon aksesuarlarının kullanma kılavuzundan ilk görsel geldi
Günlük Haber Can Tunçer
19

Sony'nin ortaya çıktığı ilk andan itibaren fotoğraf ve cep telefonu dünyasında büyük heyecan yaratan lens kamera konsepti yeni bilgiler ile detaylanmaya devam ediyor. Konunun başından beri takipçisi durumunda bulunan SonyAlphaRumors, akıllı kamera aparatlarının kullanma kılavuzundan bir görsel elde etmeyi başardı.
 
Geçtiğimiz günlerde gerçek görselleri de ortaya çıkan ürünlerden QX10'unun teknik olarak Sony WX150 fotoğraf makinesi içerisinde kullanılan 1/2.3-inç 18MP CMOS sensöre ve f/3,3-5.9 diyafram aralığına sahip lense, QX100 modelinin ise RX100MII fotoğraf makinesi içerisinde kullanılan sensöre ve Zeiss marka bir lense sahip olması bekleniyor. Ortaya çıkan kullanma kılavuzundan NP-NB kodlu batarya ile çalışacağını ve Memory Stick Micro hafıza kartı kullanacağını öğrendiğimiz lens-kamera modelleri, bilgiler doğruysa çekim sırasında 1,1 W güç tüketecekler. Boyut ve ağırlık konularında ise öğrenildiği kadarıyla QX100 62,5 × 62,5 × 55,5mm ve 179 gram, QX10 ise 62,4 × 61,8 × 33,3mm ve 105 gram değerleriyle gelecek. iOS ve Android cihazlar ile NFC ya da Wi-Fi kablosuz bağlantı teknolojileri üzerinden iletişim kurarak özel bağlantı aparatıyla kullanılacak lensler, güçlerini Sony'nin birçok fotoğraf makinesi içerisinde de yer alan BIONZ görüntü işlemcisinden alacaklar.
 
Ortaya çıkan kullanma kılavuzunun numaralara göre açıklamaları ise şu şekilde;
 
1) Güç Düğmesi
2) Mikrofon
3) Ekran Paneli
: Hafıza kartının takılı olmadığını gösterir
: Kalan pil şarj süresini gösterir
4) Kemer için kanca
5) Üçayak (Tripod) bağlantı yuvası
6) Yüzük Kontrolü (DSC-QX100)
7) Güç / şarj / film
Yeşil: Güç açık
Turuncu: Şarj oluyor
Kırmızı: Video çekiliyor
8) Zoom kolu
9) Deklanşör
10) Çok fonksiyonel bağlantı yuvası
11) Reset düğmesi
 
Fiyat konusu henüz netleşmeyen akıllı telefon aparatlarının, 4 Eylül tarihinde düzenlenecek IFA basın etkinliği kapsamında resmi olarak tanıtılacağı söyleniyor.
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 18.08.2013 14:29:54
quote:

Orijinalden alıntı: ihsando77

profosyonel fotoğraçılar puldan küçük sensör kullanan makine(tüm fotoğraf makileri) kullanmazlar.sony bişiler yapıyor böyle ama sonuçta ne yaparsa yapsın fotoğrafın kalitesine edeceği etki çok sınırlı..Zoom için daha pratik çözümleri samsung sunuyor zaten.bence mp arttıracaklarına kaliteyi arttırsınlar..


FF yaparsa zaten bu boyutta sny yapabilir...bkz: RX1.Sanki full frame sensör koyunca alabilecen o fiyata
morpheus_1905 18.08.2013 13:56:01
hangi modellerde çalışcak bu aparat
hawloo 17.08.2013 22:14:55
quote:

Orijinalden alıntı: OnlyChaos

Samsung Galaxy S4 Zoom yaptı Nokia Lumia 1020 yaptı ama Sonynin yaptığı şu adım telefonda profesyonel fotoğrafçılık anlamında en doğru adım oldu.

Ben buna
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
derim.

Bu videoları izle önce, sonra honami çıksında konuş derim. Ortadaki sonynin bir çok kamerası nokia 808'den kötü.

http://www.youtube.com/watch?v=yqylerfWH9c
http://www.youtube.com/watch?v=m_OwFcz1sv8
http://www.youtube.com/watch?v=Aj1DX-3NNPQ
http://www.youtube.com/watch?v=gSCwtAM4b3Y
depeche35 17.08.2013 21:34:25
Tekrarlıyorum malesef :

Bilgili olan bir arkadaş varsa yanıtlasın lütfen :
QX10 ( optik özelliği hariç ) honami ( i1) de bulunacak lens, optik..
ile aynı özellikte mi olacak ?
xxxx1 17.08.2013 17:40:44
Merceklerin fiyatına iki tane telefonu alınır eminiz,zira zeiss ve g lesler pahalı lenslerdir...
DH Misafiri 17.08.2013 16:56:50
quote:

Orijinalden alıntı: ihsando77

profosyonel fotoğraçılar puldan küçük sensör kullanan makine(tüm fotoğraf makileri) kullanmazlar.sony bişiler yapıyor böyle ama sonuçta ne yaparsa yapsın fotoğrafın kalitesine edeceği etki çok sınırlı..Zoom için daha pratik çözümleri samsung sunuyor zaten.bence mp arttıracaklarına kaliteyi arttırsınlar..


RX100 m2 innin sensörkü kullanılıyor ve bu sensör puldan küçük değil 1 inchlik bir sensör.Zoom için samsungun sunduğu s4 zoomda mercimek sensör var.En pratik çözüm dediğin kalas gibi telefon.bu ise her cihazla uyumlu bir aparat,telefon değişdiriğindede kullanabileceğin...Kaliteyi arttırsınlar demişsinde carl zeiss diyorlar, Lens G diyorlar...full frame telefon mu isityorsun sen?
DH Misafiri 17.08.2013 16:56:40
quote:

Orijinalden alıntı: korayus

1/2.3 inc algılayıcı oldukça küçük! En azından micro 3/4 veya 1 yapabilirlerdi. Hatta işi daha da abartık SONYnin hali hazırda elinde bulundurduğu Full Frame kompakt RX1 makinesinin bu şekilde daha ucuz versiyonunu yapsa olay olurdu.Açıkcası FF algılayıcıyı böyle bir yapıda görmedikçe heyecanlanacağımı sanmıyorum.


okumuyonuzmu biri rx100 II deki 1 inch digeri 1/2,3 inchlik sensor.

Hala bunların ne işe yaradığını anlamayanlar var,arkadaşlar bunlar ekranı olmayan kameralar,ustunde batarayasindan sdcardina kadar var,boyut acisindan ve fiyat acisindan kompaktlara gore avantajli olacaklardir, cep telefonu ekranını kullanıcaksınız bunlarla foto cekerken,oyle 200 lira filan olmazlar ekran olmadan maliyetleri dustugunden rx100II ve wx150den ucuza satilacaklardir ama biri 500 digeri 1000 liradan asagi olmaz tahminim,artik cep telefonu olan adam kompakt kamera almayacak bunlardan alip telfonuna takacak.bu konsept mutlaka tutacaktir o zaman belkide daha buyuk sensorlu daha kucuk kamerlar gormek bile mumkun olucak.
BrtLVcL 17.08.2013 16:32:07
quote:

Orijinalden alıntı: OnlyChaos

Samsung Galaxy S4 Zoom yaptı Nokia Lumia 1020 yaptı ama Sonynin yaptığı şu adım telefonda profesyonel fotoğrafçılık anlamında en doğru adım oldu.


neye dayanarak? 1020 nie pro değilmiş?

[link=http://www.youtube.com/watch?v=Aj1DX-3NNPQ]Buna[/link] baktığımda hiç bi amatörlük göremiyorum ben.
General. 17.08.2013 15:59:31
Honami nerde kaldı yaw
xconnect 17.08.2013 15:37:15
QX100 modelinde 1"-type Exmor-R BSI-CMOS sensor var beyler....
onur01651 17.08.2013 13:24:17
peki ya şarjı kaç resme kadar dayanabiliyor?
korayus 17.08.2013 13:21:50
1/2.3" inc algılayıcı oldukça küçük! En azından micro 3/4 veya 1" yapabilirlerdi. Hatta işi daha da abartık SONY'nin hali hazırda elinde bulundurduğu Full Frame kompakt RX1 makinesinin bu şekilde daha ucuz versiyonunu yapsa olay olurdu.
Açıkcası FF algılayıcıyı böyle bir yapıda görmedikçe heyecanlanacağımı sanmıyorum.
join 17.08.2013 13:19:40
Cep telefonu fotoğrafçılığı nereye gidiyor böyle vay be.
depeche35 17.08.2013 13:03:12
Bilgili olan bir arkadaş varsa yanıtlasın lütfen :
QX10 ( optik özelliği hariç ) honami ( i1) de bulunacak lens, optik..
ile aynı özellikte mi olacak ?
ihsando77 17.08.2013 12:31:15
profosyonel fotoğraçılar puldan küçük sensör kullanan makine(tüm fotoğraf makileri) kullanmazlar.sony bişiler yapıyor böyle ama sonuçta ne yaparsa yapsın fotoğrafın kalitesine edeceği etki çok sınırlı..Zoom için daha pratik çözümleri samsung sunuyor zaten.bence mp arttıracaklarına kaliteyi arttırsınlar..
cryzboy43 17.08.2013 12:29:55
quote:

Orijinalden alıntı: ScAnMaN

quote:

Orijinalden alıntı: bozokluhtİyi güzel hoş da kim bilir fiyatı ne kadar olacak.
200tl olur en fazla.Bir telefon parasıda şuna isteyecek değiller ya.


ortalama bı lens fıyatı olur
PeNcİLMaN 17.08.2013 12:18:50
quote:

Orijinalden alıntı: bozokluht

İyi güzel hoş da kim bilir fiyatı ne kadar olacak.


200tl olur en fazla.Bir telefon parasıda şuna isteyecek değiller ya.
bozokluht 17.08.2013 12:15:49
İyi güzel hoş da kim bilir fiyatı ne kadar olacak.
OnlyChaos 17.08.2013 12:08:27
Samsung Galaxy S4 Zoom yaptı Nokia Lumia 1020 yaptı ama Sony'nin yaptığı şu adım telefonda profesyonel fotoğrafçılık anlamında en doğru adım oldu.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla