TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26142 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC Holiday'in yeni fotoğrafları internette yayınlandı Samsung'un 5.3-inç ekrana sahip yeni telefonu Galaxy Note'u inceledik HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (25) YORUM YAZ

tarafından 7 Eylül 2011, Çarşamba 14:23 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Avea ile AveaLabs'i konuştuk
Cep Telefonu Diğer LesEnfantsTerribles 25 12552 00:12:00
Bu videozmuda Avea'nın AR-GE merkezi olan Avealabs hakkında sizlere bazı bilgiler veriyoruz. AveaLabs hakkında yaptığımız röportajda Avealabs'in Teknoloji ve Yazılım Geliştirme Uzmanı, Onur ÇALIKUŞ, AveaLabs ve çalışmaları hakkında detayları aktarıyor.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
LilTunechi 04.11.2013 16:33:54
Daha iyi nasıl kazıklarızı düşünüyorlr herhalde
burakkcbyk 04.11.2013 16:17:11
Hat isyerim olan fatihte yeri geliyor binalar arasinda cekmiyor. Arkadasimin evinde sirinevlerde arasokakta meydana yakin sadece salonda cekiyor, bnm evde eaenyurtta binanin giris kaposinin onunde full cekiyor 27. Katta 1 cubuk bazen hic
DH Misafiri 04.11.2013 16:13:52
avea hat aldım bir cahillik ettim harbidende 2 diş bile zor çekiyo vodofone geçiş yapıcam haftaya
aveadan bişey olmaz kimseyede tavsiye etmem
engins 09.09.2011 17:40:12
AVEA, online işlemler sayfanı ne zaman elden geçireceksin?
http://forum.donanimhaber.com/m_52115898/mpage_1/f_/key_//tm.htm#52115898
SystemApps 09.09.2011 01:36:42
Avea bozuntusu önce gönderdiğim maili oku sonra geleyim senin zırva haberlerini okuyayım...

oldumu? olmadı tabiki türk telekomla sana başarılar ama dikkat et üstüne basmasınlar..

doğarken ölmüş operatör detected....
wolf49 08.09.2011 22:17:57
quote:

Orijinalden alıntı: fekeme

quote:

Orijinalden alıntı: wolf49 Hizmetleri ucuz tamam ama ses kalitesi çekim gücü SIFIR.En önce bir şebeke olarak görüşme kalitesini araştırıp geliştirsinler daha sonra kan tahlili yaparız zaten!!!
AVEA hiç denemediğim halde kullanıcıların 5 yıl önceki yorumlarına bakarak çekmiyormuş diye yıllarca AVEAdan uzak durdum VDF - TCell kullandım. son bir yıldır da AVEA kullanıyorum.kendi gezdiğim güzergahlarda VF ya da Tcelli aratmadı. illa ki, pikniğe gittiğimde çekmediği yerler olmadı değil. ancak zaten oralara kafa dinlemek için gittiğimden sorun etmedim. acil birşey olsa zaten diğerleri çekiyorsa 112 arayabiliyorsun. asansörde kesilmeden diğerleriyle konuşabiliyordum bazı yerlerde, aveada kesiliyor. bu benim işime bile geliyor; geveziklere takıldığımda kat çıkana kadar da olsa rahat kalabiliyorum. 3Gsi zaten gayet başarılı. çoğu bölgede diğerlerinden önde olduğunu bile duymuştum. tüm bunlara bakarak yıl olmuş 2011, halen 2005in yorumlarıyla konuşup da AVEA SIFIR demek biraz acımasızlık oluyor bence. eğer bir karşılaştırma yapılacaksa operatörler arasında, bu 3G kalitesinde yapılmalı. 900-1800 durumu


10 ay öncesine kadar avea kullanıyordum. İstanbul Altunizadede oturuyorum vodafone ve türkcell full çekerken avea 2 diş çekiyor telefondandır diyenler olabilir marka ve modelinide yazim telefonun samsung galaxy s2. Müşteri hizmetlerini belki 10 kere aradım çekmiyor diye ilgilenmiyolar bile. Bu semtte birtek ben değilim aveanın azizliğine uğrayan!!
bocekgrafik 08.09.2011 14:26:08
quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS

türkiyede müşteriye hizmet kalite adına hiç birşey veremeyen avea ve ttnet i kınıyorum.


Tek ve kısa cümleyle güzel özet. Tebrikler.
Umarım DH Yönetimi de artık bunlara alet olmayı bırakır.
iyaan 08.09.2011 14:10:29
Arkadaşın konuşması da aynı Avea'ya benzemiş, kesik kesik ve ne dediği anlaşılmıyor.

Avea ve R&D öyle mi, güldürmeyin insanı.
bilalk16 08.09.2011 12:58:12
cekmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
BarGoS 08.09.2011 11:40:00
türkiyede müşteriye hizmet kalite adına hiç birşey veremeyen avea ve ttnet i kınıyorum.
BarGoS 08.09.2011 11:36:11
avea sınırsız tarifesinde benden hep ara ödeme talebinde bulundu.böyle birşey olabilirmi. mehmet ali erbil i reklamlara çıkarıp her yöne sınırsız 55 tl yazıp aslın da bu fiyata vergi dahil olmadığı anlaşılınca ceza yiyen. sen çok konuşuyorsun deyip sınırsız olan hattımı 1.000 dk ya düşüren. yine çok konuştun deyip benden 150 tl iş bankasına para yatırmamı isteyip, yatırmayınca hattımı kesen.3g de izmir merkezinde sürünen.sürekli bağlantısı kopan , sms atıp gitmeyen bir opetatör ün ar-ge sinden ben şüphe ederim. tabi bu ar-ge nasıl insan kazıklanır sömürülür adına faaliyet gösteriyorsa o başka. avea ya kocaman bir ban.
umutarslan.com 08.09.2011 00:52:35
yeni işe girdim.çalıştıgım bölge binanın iç kısımlarında ve avea az çekiyordu.Birde vodafone internet paketini diğer hattımda kullanıyordum tek telefona düşmek isteyince aveayıda çevirdim.5yıldır sorunsuz kullanıyordum ama hakkını vermem lazm
bocekgrafik 07.09.2011 22:58:33
6 yıldır kullanıyorum ama boşayacağım artık AVEA'yı (Sözleşmenin bitmesini bekliyorum). 19'luk vergi dahil tarifeyi kullanıyorum ancak faturaya vergileri ayrıca yansıtıp sahtekarca haksız kazanç elde ediyorlar. Çekmeme sorununa hiç girmiyorum, ses kalitesi ise berbat, sürekli kesiklikler vs. oluyor. Call Center'larını arıyorsunuz, muhatap bulabilmek bir sıkıntı, bulduğunuzda sizi başınızdan savuşturmak için formalite icabı dinleyip savsaklamaları ayrı sıkıntı.

Hepsi bir yana başka önemli bir ayrıtı daha ki DH yönetimi bu röportajları muhtemelen para karşılığında yapıyorlar. Sorun olan şey ise para almaları değil de, TTNET te dahil olmak üzere AVEA'dan birçok kimse memnun olmadığı halde, DH yönetiminin bunu yapıyor olmasıdır. Bu iki firma da reklam ve pazarlama için tonla parayı bizden çaldıkları paralarla yaparken, müşteri memnuniyeti adına ne yapıyorlar diye sormadan edemiyor insan. Usulülüne uygun çalma yöntemleri geliştirmeleri konusunda bolca AR-GE yaptıklarından şüphemiz yok mesela ...
The Anonymous 07.09.2011 21:58:22
Yahu muhtar, iyi güzel ama işte, çekmiyor. Evde çekmiyor, cama çıkınca 5mbit, evde 0.09mbit.
DH Misafiri 07.09.2011 21:55:54
Bir TİM çalışanı olarak severek videoyu izledim.Operatörlerin avea tcell vf olarak ayırmayıp bize hizmet vermeleri amacıyla çalıştığını görmek gerçekten heyecan verici.Kesinlikle destek veriyorum helal olsun...

Bu arada avea baz istasyonu kuran kişilerle konuştuğum kadarıyla avea'nın tüm baz istasyonları 3G desteklidir.Ama turkcell ve vf (özellikle vf'un çoğu baz istasyonu) 2G desteklidir

Eskiden baz istasyonları çok daha iyi çekerdi çünki w'ları yüksekti (10w civarı) şuanda yasal olarak bu 6W'a düşürüldü bu yüzden her 500m'de bir baz istasyonu kurmak zorunlu hale geldi.Türkiye'nin çoğu bölgesi bu geçiş aşamasında şebeke sorunu yaşadı ve bu gayet doğal bir süreç.Şuanda Türkiye'nin bir çok yerinde 3G ile internete bağlanabiliyoruz ve bu 3 yıl öncesine göre çok büyük bir ilerleme bence...
fekeme 07.09.2011 21:23:20
quote:

Orijinalden alıntı: wolf49

Hizmetleri ucuz tamam ama ses kalitesi çekim gücü SIFIR.En önce bir şebeke olarak görüşme kalitesini araştırıp geliştirsinler daha sonra kan tahlili yaparız zaten!!!


AVEA hiç denemediğim halde kullanıcıların 5 yıl önceki yorumlarına bakarak çekmiyormuş diye yıllarca AVEAdan uzak durdum VDF - TCell kullandım. son bir yıldır da AVEA kullanıyorum.kendi gezdiğim güzergahlarda VF ya da Tcelli aratmadı. illa ki, pikniğe gittiğimde çekmediği yerler olmadı değil. ancak zaten oralara kafa dinlemek için gittiğimden sorun etmedim. acil birşey olsa zaten diğerleri çekiyorsa 112 arayabiliyorsun.

asansörde kesilmeden diğerleriyle konuşabiliyordum bazı yerlerde, aveada kesiliyor. bu benim işime bile geliyor; geveziklere takıldığımda kat çıkana kadar da olsa rahat kalabiliyorum.

3Gsi zaten gayet başarılı. çoğu bölgede diğerlerinden önde olduğunu bile duymuştum.

tüm bunlara bakarak yıl olmuş 2011, halen 2005in yorumlarıyla konuşup da "AVEA SIFIR" demek biraz acımasızlık oluyor bence.

eğer bir karşılaştırma yapılacaksa operatörler arasında, bu 3G kalitesinde yapılmalı. 900-1800 durumu
dost1984 07.09.2011 19:25:59
ne yalan söleyim vodafone kullannıyordum memnundum
avea ya gectim 19 tl ye 500 dk h.y 1000 sms 1 gb internet var
++ vodafondan daha iyi cekiyor buna cok sasırdım
neredeyse 3g ip4 de h,ç kaybolmuyor
memnunum tşk avea
GhosTon 07.09.2011 19:16:14
olum avealabs ne lan türkçe nerde kaldı. Özenti bunların hepsi. Konuşmanın yarısı ingilizce yarısı türkçe sanki herkes anlamak zorunda bunların hepsi tırı vırı bir avealı olmak ile birlikte tek tercih nedenim fiyatlarının uygun olması ve bunu hak ediyorlar ar-ge dir inovasyondur bunlar gelecek için görüntülü konuşmanın alt yapısı atılalı yıllar oluyor daha yolda cafe de arkadaşlar arasında görüntülü konuşan 1 kişi gördüm o kadar. Yok kan tahlili yok bilmem ne en azından 6 senesi var daha
wolf49 07.09.2011 19:10:33
Hizmetleri ucuz tamam ama ses kalitesi çekim gücü SIFIR.En önce bir şebeke olarak görüşme kalitesini araştırıp geliştirsinler daha sonra kan tahlili yaparız zaten!!!
devastatoRReady 07.09.2011 18:44:54
lan, gören de bir şey yapıyorlar sanır.. ar-gede birbirlerine el şakası yapıp konsomatris taklidiyle eğlenmiyorlarsa ben de neyim.. bu türk şirketlerinin herşeyi hava-cıva anasını satayım..
OGUZHAN432 07.09.2011 17:37:41
Telefon çekmedikten sonra 3g hizmetini sadece şehir merkezlerinde sunduktan sonra arge merkezinin ne anlamı var.
ßy Emre 07.09.2011 17:31:17
Bende Avea Fenercell kullanıyorum şuanlık memnunum iyi çekiyor :)
sharidansx 07.09.2011 16:48:36
Avea son yıllarda baz istasyon sayısını oldukca artırdı, buna bağlı kalitede arttı, bence her gecen gun sektorde zirveyi zorluyor