TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27167 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Sony Xperia Z Ultra lanse edildi: Dünyanın en güçlü akıllı telefonu, en ince tableti Analiz : Telefon ve tablet satışları bu yıl 2 milyarı geçecek HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (69) YORUM YAZ

tarafından 25 Haziran 2013, Salı 13:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sony SmarthWatch 2: Yeni nesil su geçirmez akıllı saat
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
69
 
Xperia Z Ultra lansmanı ile güne damgasını vuran Sony, giyilebilir teknolojilerin giderek daha fazla popüler olmasını fırat bilerek, akıllı saat momdeli SmartWatch’ın yeni versiyonunu da tanıttı. Tam adı SmartWatch SW2 olan yeni saat, 1.6-inç büyüklüğünde ve 220x176 piksel çözünürlüğünde dokunmatik ekrana sahip. Alüminyum gövdesi ile dikkat çekici bir görünüm sergileyen saat, aynı zamana IP57 sertifikası ile su geçirmezliği de garanti altına alıyor.
 
 
Android 4.0 ve üzeri işletim sistemine sahip akıllı telefonlarla çalışmak üzere geliştirilen SmartWatch 2, iPhone ya da iPad gibi Apple ürünlerine ise destek vermiyor. Kullanıcıların gelen arama, SMS, email ve bildirimler gibi akıllı telefonlarına düşen mevcut neredeyse tüm güncellemeleri takip edebildiği yeni nesil akıllı saat, 200 farklı uygulama ile birlikte lanse ediliyor. Geliştiricilerin saate özel uygulama yazabilmesi için açık kaynak API’si de yayınlanan cihaz ile çalan müzikleri kontrol edebilmek, NFC ile birlikte gelişmiş kulaklık desteği sayesinde arama kabul etmek ya da sonlandırmak ta SmartWatch 2’nin yetenekleri arasında yer alıyor. 
  
Standart microUSB arabirimi üzerinden şarj edilebilen SmartWatch 2’nin pil ömrü ise Sony tarafından yapılan açıklamalara göre 4 gün. Farklı renk seçenekleri ile gelecek ayrıca 24mm genişliğindeki diğer saat kayışlarıyla da kullanılabilecek olan SmartWatch 2’nin, okula dönüş dönemi olarak bilinen Eylül ayı içerisinde genel satışa sunulması beklenirken, tavsiye edilen son kullanıcı satış fiyatı hakkındaysa, şu aşamada verilmiş net bir bilgi bulunmuyor. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Alman86 21.8.2013 11:04:54
4 günlük pil için değmez. :P 2002'de aldığım casio telememo 30 databank saatim hala çalışmakta. Ve pilini en az 1 seneden önce veya daha fazla yetiyor. Ne gerek var akıllı saate pehh :P :))
Zaman Mühendisi 19.8.2013 23:01:21
Tasarım güzel sadece şarj ömründe geliştirme yapılabilir
armutyus 19.8.2013 22:55:47
zaten özellikleri güzeldi nfc ve su geçirmezlik bekleniyordu. o da bu modelle geldiğine göre ben de almayı düşünüyorum. aslında saat takmayı sevmiyorum ama birçok açıdan kolaylık olacak bu saat. özellikle telefonun sessiz kalması gerektiği durumlarda veya ortamdaki sesin çok yüksek olduğu(veya telefon sesinin duyulmayacağı durumlar) durumlarda çok işe yarayacak. Alarm falan için de belki güzel olabilir bilmiyorum öyle bir fonksiyon var mı ama kolumu titreştirse güzel olur uyandırmak için
Master_Evil 19.8.2013 19:54:54
tutmaz diyoruzda reklamı çok yapıldı meraklısı çok
LasciateSperanza 19.8.2013 19:24:21
Gercekten 300-400 tl olunursa guzel bir aksesuar olarak alinabilir. Arkadaslar normal saatlerle karistirip pil omrunu begenmiyor da 4 gun bence gayet iyi. 3 gunde bir gece yatarken telefonun yaninda sarj etmek cok mu zor geliyor? Hem goruntusu de sik, normal saat yerine de kullanilabilir. Neyini begenmediniz anlamadim...
ozzy_carpe 19.8.2013 16:21:11
NFC olmasi guzel ornegin telefon bluetooth baglantisi kopsa , dokundurarak baglanti saglanabilir hernekadar kendiliginden baglanti saglansad. Bluetooth 3 ve 4 te 100mt yakin cekim alani var ve keske bluetooth 4.0 olmus olsaydi. Bu pil teknolojisinden ancak bu kadar anladigim kadariyla. Digerleri de sizi sasirtmayacak emin olabilirsiniz buna . Sirada apple ve samsungun saatleri var ve bunlar kesin. 2014 te saat rekabeti bi hayli kizisacaga beziyor..
laoshi 19.8.2013 12:58:25
quote:

Orijinalden alıntı: armutyus


quote:

Orijinalden alıntı: laoshi

saatte NFC ve telefonu konumlayıp uzaktan fotoğraf çekebilme özelliği olacakmış, 9 eylül'de satışa çıkıyormuş diyorlar. merakla bekliyorum, fiyatı çok uçuk olmazsa alacağım bir tane.

http://www.sonysaat.com/2013/08/sony-smartwatch-2-eylul-9da-ckyor.html

300-400tl arası bir şey olacak diye tahmin ediliyor.

fena değil sırf bildirim gösteren [link=http://www.saatturk.com/kategori/markalar/cookoo/]cookoo akıllı saat[/link] bile 300tl'ye satılıyor zaten.
armutyus 19.8.2013 12:31:21
quote:

Orijinalden alıntı: laoshi

saatte NFC ve telefonu konumlayıp uzaktan fotoğraf çekebilme özelliği olacakmış, 9 eylül'de satışa çıkıyormuş diyorlar. merakla bekliyorum, fiyatı çok uçuk olmazsa alacağım bir tane.

http://www.sonysaat.com/2013/08/sony-smartwatch-2-eylul-9da-ckyor.html

300-400tl arası bir şey olacak diye tahmin ediliyor.
laoshi 19.8.2013 11:18:55
saatte NFC ve telefonu konumlayıp uzaktan fotoğraf çekebilme özelliği olacakmış, 9 eylül'de satışa çıkıyormuş diyorlar. merakla bekliyorum, fiyatı çok uçuk olmazsa alacağım bir tane.

http://www.sonysaat.com/2013/08/sony-smartwatch-2-eylul-9da-ckyor.html
-Ryuzaki- 27.6.2013 01:45:51
Saat dışında herşeye benziyor
gokha00 26.6.2013 17:00:54
Arkadaşlar hepsisony'nin aldığı bilgiye göre akıllı saatin fiyatı smartwatch 1'e yakın olucakmış.En fazla 50-75 tl fark olur diyorlar.Türkiyeye geliş süresi ise 2-3 ay arası olarak belirlenmiş.Benim kafama takılan bir soru var sony'nin sitesinde xperia z ultra, xperia zr ve xperia z ile uyumlu olduğu yazıyor ve bluetooth 3.0'mış.Benim elimde xperia p var ve bluetooth 2.1 ama android 4.0 ve üzeri diyor ama bluetooth uyuşmuyor sizce xperia p ile uyumlu mudur?
emre350z 26.6.2013 14:10:46
şu saati gördükten sonra akıllı saatlere ilgim arttı diyebilirim. zira ilk çıkan smartwatch beni fazla etkilemedi.
emre350z 26.6.2013 14:09:06
quote:

Orijinalden alıntı: UçamayanZüperGahraman

quote:

Orijinalden alıntı: Teknode
quote:

Orijinalden alıntı: UçamayanZüperGahraman
quote:

Orijinalden alıntı: Teknode Sonyden beklenecek hareketler bunlar şaşırmadım. 1 sene içinde lider olacağını düşünüyorum. Akıllı telefon Akıllı saat Tablet
Aynen abi el atmadıkları bişey kalmadı Sony Vegas Pro Sony Beat ulan yakında giysi imâlâtına başlarlasa şaşmayın
Beyaz eşyaya falan girseler , mutfak değişimi olduğunda ankastreleri Sony alırdım da yok ne yazık ki :/
Akıllı buzdolabı falan düşünse


arkadaşlar sony multimedia cihazlar üretiyor samsung gibi ağır sanayi üretimi yapmıyor. samsung un dozerinden tekstiline kadar herşey var diyebiliriz.
meego 26.6.2013 12:55:55
4 gün nedir ya...
Eve geldiğimizde şarj cihazını takacak priz kalmayacak yakında. Herşey deli gibi şarj tüketiyor işlemcilere önem verdikleri kadar pil argesinede önem verselerdi keşke
Technotronic 26.6.2013 11:58:10
tasarımı xperia z yi andrıyor
SHERQUAN 26.6.2013 11:48:30
Sony harbi kıskanmaya başladım :D
shadowtr 26.6.2013 09:02:19
Saat değil, "akıllı" saat.

İstersen tüm ekranı saat olarak kullanabilirsin. Tercih senin...

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
ultraslan.1905 26.6.2013 02:23:56
Sony yapıyor fazla söze gerek yok
alcarzer44 26.6.2013 02:17:04
quote:

Orijinalden alıntı: PsychicPower

Şu çözünürlüğü bir ben mi düşük buldum, 176 ppi çok düşük geldi bana.

Ppi hersey demek degilki
UçamayanZüperGahraman 26.6.2013 02:14:01
quote:

Orijinalden alıntı: Teknode

quote:

Orijinalden alıntı: UçamayanZüperGahraman


quote:

Orijinalden alıntı: Teknode

Sony'den beklenecek hareketler bunlar şaşırmadım. 1 sene içinde lider olacağını düşünüyorum.
Akıllı telefon
Akıllı saat
Tablet


Aynen abi el atmadıkları bişey kalmadı
Sony Vegas Pro
Sony Beat ulan yakında giysi imâlâtına başlarlasa şaşmayın

Beyaz eşyaya falan girseler , mutfak değişimi olduğunda ankastreleri Sony alırdım da yok ne yazık ki :/


Akıllı buzdolabı falan düşünse
Teknode 26.6.2013 02:11:17
quote:

Orijinalden alıntı: UçamayanZüperGahraman


quote:

Orijinalden alıntı: Teknode

Sony'den beklenecek hareketler bunlar şaşırmadım. 1 sene içinde lider olacağını düşünüyorum.
Akıllı telefon
Akıllı saat
Tablet


Aynen abi el atmadıkları bişey kalmadı
Sony Vegas Pro
Sony Beat ulan yakında giysi imâlâtına başlarlasa şaşmayın

Beyaz eşyaya falan girseler , mutfak değişimi olduğunda ankastreleri Sony alırdım da yok ne yazık ki :/
UçamayanZüperGahraman 26.6.2013 02:07:13
quote:

Orijinalden alıntı: Teknode

Sony'den beklenecek hareketler bunlar şaşırmadım. 1 sene içinde lider olacağını düşünüyorum.
Akıllı telefon
Akıllı saat
Tablet


Aynen abi el atmadıkları bişey kalmadı
Sony Vegas Pro
Sony Beat ulan yakında giysi imâlâtına başlarlasa şaşmayın
Cyaßß 26.6.2013 00:21:53
quote:

Orijinalden alıntı: armutyus

quote:

Orijinalden alıntı: tavernac1

Tam da bugün smartwatch siparişi veriyordum iyiki vermemişim.

bu aralar ben de almayı düşünüyordum iyi oldu bu haber.

ayrıca tutmayacağını düşünen, beğenmeyen, saatle işin ne sony diyenleri anlayamıyorum. bence çok hoş bir icat. zaten saat takıyor çoğu insan bu neden smartwatch olmasın? kalabalık, gürültülü ortamda veya toplantı/konferans/ders vs. gibi sessiz/ciddi ortamlarda birçok bildirimden haberdar olmak güzel fikir. tasarımı da hoş bence, ayrıca su geçirmez özelliği de eklenmiş.

ama benim teknoloji konusunda çözemediğim olay neden şu batarya üzerine yoğunlaşmıyorlar? sürekli farklı fikirler, farklı icatlar, cpu, gpu, ram, rom vs. bunlarla uğraşıyorlar. halbuki batarya en büyük sorun bence şu an.

aslında kablosuz şarj özelliği entegre etseler sanki normal saatmiş gibi kullanılabilir bence 4 gün pil ömrü sunuyor sonuçta. gerçi eğer saat-tarih ayarı şarj bitince bozulmuyorsa her türlü gideri var bence
morpheus_1905 26.6.2013 00:11:29
inşallah ucuk bi fiyattan gelmez turkcellin adı sanı belli olmayan akıllı saati 900 liraya sattığı gibi bi fiyata çıkarsa anlamı kalmaz
umut_baris 25.6.2013 23:06:29
quote:

Orijinalden alıntı: Kill 'Em All

Tutmaz bu. Pil ömrü çok az. Bir de bunu mu şarj edeceğiz?

Sırtına alıp taşıyacaksın sanki. Zorla mı satıyorlar? Hayır, e o zaman?
armutyus 25.6.2013 22:42:30
quote:

Orijinalden alıntı: SahiNeT

quote:

Orijinalden alıntı: armutyus

quote:

Orijinalden alıntı: tavernac1

Tam da bugün smartwatch siparişi veriyordum iyiki vermemişim.

bu aralar ben de almayı düşünüyordum iyi oldu bu haber.

ayrıca tutmayacağını düşünen, beğenmeyen, saatle işin ne sony diyenleri anlayamıyorum. bence çok hoş bir icat. zaten saat takıyor çoğu insan bu neden smartwatch olmasın? kalabalık, gürültülü ortamda veya toplantı/konferans/ders vs. gibi sessiz/ciddi ortamlarda birçok bildirimden haberdar olmak güzel fikir. tasarımı da hoş bence, ayrıca su geçirmez özelliği de eklenmiş.

ama benim teknoloji konusunda çözemediğim olay neden şu batarya üzerine yoğunlaşmıyorlar? sürekli farklı fikirler, farklı icatlar, cpu, gpu, ram, rom vs. bunlarla uğraşıyorlar. halbuki batarya en büyük sorun bence şu an.

Beğenilmemesinin sebebi zaten pil ömrü :)
Smartwatch kullandım bende bir süre. Lazım olduğu zaman ya bağlantı kopmuş ya da şarjı bitmiş oluyordu
Diğer sorunun cevabı ise bir telefonun, şarjı 1 gün de gitse, 1 ay da gitse her yeni modelde zaten satış rekorları kırılıyor. Gerek var mı?

ticari olarak öyle tabi ki. ama yakında böyle olmayacak insanlar yavaş yavaş bataryadan şikayet etmeye başladı. ilk başta ramdi uygulamaydı ekrandı kameraydı falan bunlarla göz boyanıyordu. ama artık insanlar bataryayı konuşmaya başlıyor. bence yavaş yavaş yönelirler batarya konusuna. ama tabi ondan da para kırarlar; diğer özellikleri düşürüp 1 hafta şarjı giden bir smartphone yaparlar sonra bataryası iyi olan cihazların kamerası/ekranı/işlemcisi güçlü olanlarını bekleriz. vs. vs. her halükarda onlar kazanacak

neyse bakalım güzel bir fiyata çıksa da rahatça alsak. şarj marj sorun değil artık zaten o kadar çok şey kullanıyoruz ki onu da şarj ederiz gece sorun olmaz
Pcoyuncy 25.6.2013 22:24:10
ee bendeki smartwatch ne olacak şimdi
*siteci* 25.6.2013 22:23:23
O kadar fazla özelliğinin olması gereksiz. Özellikleri biraz kıssınlar ve bataryayı geliştirsinler ki en azından 10 gün falan şarj süresi olsun.
Berkmn 25.6.2013 22:17:26
Ben evet diyorum yine fiyat diğerinin seviyelerinde olursa hemen alırım
Teknode 25.6.2013 22:15:09
Sony'den beklenecek hareketler bunlar şaşırmadım. 1 sene içinde lider olacağını düşünüyorum.
Akıllı telefon
Akıllı saat
Tablet
SahiNeT 25.6.2013 22:01:16
quote:

Orijinalden alıntı: armutyus

quote:

Orijinalden alıntı: tavernac1

Tam da bugün smartwatch siparişi veriyordum iyiki vermemişim.

bu aralar ben de almayı düşünüyordum iyi oldu bu haber.

ayrıca tutmayacağını düşünen, beğenmeyen, saatle işin ne sony diyenleri anlayamıyorum. bence çok hoş bir icat. zaten saat takıyor çoğu insan bu neden smartwatch olmasın? kalabalık, gürültülü ortamda veya toplantı/konferans/ders vs. gibi sessiz/ciddi ortamlarda birçok bildirimden haberdar olmak güzel fikir. tasarımı da hoş bence, ayrıca su geçirmez özelliği de eklenmiş.

ama benim teknoloji konusunda çözemediğim olay neden şu batarya üzerine yoğunlaşmıyorlar? sürekli farklı fikirler, farklı icatlar, cpu, gpu, ram, rom vs. bunlarla uğraşıyorlar. halbuki batarya en büyük sorun bence şu an.

Beğenilmemesinin sebebi zaten pil ömrü :)
Smartwatch kullandım bende bir süre. Lazım olduğu zaman ya bağlantı kopmuş ya da şarjı bitmiş oluyordu
Diğer sorunun cevabı ise bir telefonun, şarjı 1 gün de gitse, 1 ay da gitse her yeni modelde zaten satış rekorları kırılıyor. Gerek var mı?
Mr.Kertenkele 25.6.2013 21:37:25
Elimde Smartwatch 1 var. 2 ye tasarım eklenmiş o kadar,çok büyük olmuş. 1'dede su geçirmezlik var zaten.Videoları felan var.Smartwatch 1'in aynısı neredeyse. Şarj sıkıntılı smartwatchlarda,değişik bir aparatı var ve bazen şarj etmiyor,iğne ucuyla kazımak gerekiyor.Yani aynı şey.
retro. 25.6.2013 21:32:21
quote:

Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

quote:

Orijinalden alıntı: retro.

apple akilli saat yapana kadar goruldugu gibi bu piyasada olu bir durumda.
bazisi cikip diyorki apple kendi bulmus gibi tanitiyor urunleri;
-al iste ortada apple yapmadan once sony yapti ama piyasasi fos.
ne zaman apple el atiyor.hoop yeni bir segment doguyor

Ergenler yüzünden hocam Bu saatler baya tutucak görürsünüz Kaç bin liralık saatler var ve tek yapabildikleri kronometre-saat ve birde tasarım.Ve de nasıl satılıyorlarken bunların tutması çok daha iyi olur.

iste ergenlerin boyle bir piyasanin varligindan haberdar olabilmesi icin apple'in bir cihaz tanitmasi gerek yoksa smartwatch desen o ne televizyon mu derler.
Bilgisayar Bağımlısı 25.6.2013 20:27:02
quote:

Orijinalden alıntı: retro.

apple akilli saat yapana kadar goruldugu gibi bu piyasada olu bir durumda.
bazisi cikip diyorki apple kendi bulmus gibi tanitiyor urunleri;
-al iste ortada apple yapmadan once sony yapti ama piyasasi fos.
ne zaman apple el atiyor.hoop yeni bir segment doguyor

Ergenler yüzünden hocam Bu saatler baya tutucak görürsünüz Kaç bin liralık saatler var ve tek yapabildikleri kronometre-saat ve birde tasarım.Ve de nasıl satılıyorlarken bunların tutması çok daha iyi olur.
oktayakgoz 25.6.2013 20:12:40
Günlük kullanım için olabilir. Millette 5 6 tane saat var biri neden bu olmasın
fuckulteli 25.6.2013 18:48:16
Akıllı telefonlarda 3. seneden sonra güncelleme beklemek hata, bu bir gerçek. Hatta 3 sene bile iyimser oldu sanıyorum.

Ancak telefonların bu süre zarfında Android sürümleri yükselince, bugün aldığımız bu saat 3 sene sonraki Android sürümüyle çalışamayacak duruma düşerse o zaman yazık olur. :/
armutyus 25.6.2013 17:01:45
quote:

Orijinalden alıntı: tavernac1

Tam da bugün smartwatch siparişi veriyordum iyiki vermemişim.

bu aralar ben de almayı düşünüyordum iyi oldu bu haber.

ayrıca tutmayacağını düşünen, beğenmeyen, saatle işin ne sony diyenleri anlayamıyorum. bence çok hoş bir icat. zaten saat takıyor çoğu insan bu neden smartwatch olmasın? kalabalık, gürültülü ortamda veya toplantı/konferans/ders vs. gibi sessiz/ciddi ortamlarda birçok bildirimden haberdar olmak güzel fikir. tasarımı da hoş bence, ayrıca su geçirmez özelliği de eklenmiş.

ama benim teknoloji konusunda çözemediğim olay neden şu batarya üzerine yoğunlaşmıyorlar? sürekli farklı fikirler, farklı icatlar, cpu, gpu, ram, rom vs. bunlarla uğraşıyorlar. halbuki batarya en büyük sorun bence şu an.
Umutcan 25.6.2013 16:59:02
Telefonlar tablet boyutuna ulaştığı için koca cihazı çantaya çıkarıp koymayla uğraştırmamak adına bunları çözüm olarak bulacaklar artık anlaşılan.
QuakeM 25.6.2013 16:48:59
quote:

Orijinalden alıntı: manyakurt

quote:

Orijinalden alıntı: carter Şu akıllı saatlerin tutacağını düşünmüyorum.
güzel tasarım ve en azından bir ay gibi bir pil ömrü sunsalar neden olmasın. Ayrıca eğilebilir amoled ekranlar ile güzel ürünler çıkabilir ortaya diye düşünüyorum.


Aynen katılıyorum. Bükülebilir ekranlar ile daha hoş modeller üretilebilir. Benim en çok kafamı kurcalayan gövdenin çarpmalara ve sürtünmelere karşı ne kadar dayanıklı olduğu. Malum ister istemez sağa sola çarpabiliyoruz.
EfeAYDIN 25.6.2013 16:29:11
quote:

Orijinalden alıntı: sertaceri

Adı "saat" olan bir alette en küçük alanında "saate" ayrılması. Yazık.

Büyük ihtimal normalde tam ekran saat gösteriyor eğer sen menüye falan girersen o şekilde sağ üst köşeye alıyor.
PsychicPower 25.6.2013 16:21:49
quote:

Orijinalden alıntı: Stanislas Xavier

quote:

Orijinalden alıntı: PsychicPower

Şu çözünürlüğü bir ben mi düşük buldum, 176 ppi çok düşük geldi bana.


1.6" için çok bile.

1.54 inç iPod nano 240x240 çözünürlük ve 220 küsür ppi değeri sunuyordu, akıllı saat olarak nitelendirilebilir bir cihazdı bana göre.
Bu arada akıllı saatler analog saat piyasasından pay koparamaz deyince - leyen arkadaş, neye dayanarak - ledin beni? Bu arada analog saatte kastım orta ve üst segmentti. Giriş seviyesi değil.
retro. 25.6.2013 16:18:33
apple akilli saat yapana kadar goruldugu gibi bu piyasada olu bir durumda.
bazisi cikip diyorki apple kendi bulmus gibi tanitiyor urunleri;
-al iste ortada apple yapmadan once sony yapti ama piyasasi fos.
ne zaman apple el atiyor.hoop yeni bir segment doguyor
dockhanger 25.6.2013 16:16:47
bilgisayarı şarz et telefonu şarz onu bunu devamlı şarz et bide başımıza kol saati çıkcak onuda şarz et
çoksakatvar 25.6.2013 15:49:46
güzel hoş ama ben tutacağını düşünmüyorum hem şarj olayı hem de fiyatın yüksek olacağını düşünüyorum adam saat alacağıma akıllı telefon alırım diye düşünebilir kullanıcılar
Troll King 25.6.2013 15:49:01
tanıtım videosu çok açıklayıcı olmuş
UçamayanZüperGahraman 25.6.2013 15:47:07
İyice mokunu çıkardılar sanane saatten gıt telefon üret.
Stanislas Xavier 25.6.2013 15:42:18
quote:

Orijinalden alıntı: PsychicPower

Şu çözünürlüğü bir ben mi düşük buldum, 176 ppi çok düşük geldi bana.


1.6" için çok bile.
InTime 25.6.2013 15:33:59
Yıllardır düşünüyordum akıllı saatleri. Artık yavaş yavaş yaygınlaşıyor. Teknoloji gerçekten çok hızlı ilerliyor. Max. 75$ fiyatı olursa, akıllı telefonun yanına aksesuar olarak alınabilir. Şahsen pahalı saatler yerine akıllı saat almak daha akıllıca olur o zaman.
junkiekral 25.6.2013 15:25:58
işte budur ya budur tasarım olarak tabi hala akıllı saatlerin teknolojik olarak gereksiz olduğunu düşünüyorum.görüntü olarak mükemmel
swat882 25.6.2013 15:25:12
pil ömrü çok iyiymiş

eski nesile göre iyi bir artış var
glikoz surubu 25.6.2013 15:13:20
Sony su geçirmemezlik olayını iyi benimsedi
Mr.Loney 25.6.2013 14:58:28
quote:

Orijinalden alıntı: sertaceri

Adı saat olan bir alette en küçük alanında saate ayrılması. Yazık.


LegendM 25.6.2013 14:54:35
quote:

Orijinalden alıntı: PsychicPower

Şu çözünürlüğü bir ben mi düşük buldum, 176 ppi çok düşük geldi bana.

Yav o ekrandan napıcan 1080 hd filmmi izlicen
PsychicPower 25.6.2013 14:52:14
quote:

Orijinalden alıntı: carter

Şu akıllı saatlerin tutacağını düşünmüyorum.


Piyasada az biraz tutunsalar bile asla firmaların istediği analog saat piyasasından pay kapabileceklerini düşünmüyorum ben de.
PsychicPower 25.6.2013 14:49:59
Şu çözünürlüğü bir ben mi düşük buldum, 176 ppi çok düşük geldi bana.
wolf silver 25.6.2013 14:47:28
bu sefer olmus.. fıyattan bahsetmedıler
tavernac1 25.6.2013 14:41:45
Tam da bugün smartwatch siparişi veriyordum iyiki vermemişim.
onsos1100 25.6.2013 14:02:46
Tasarım olarak daha şekil birşey olsa çok daha iyi olurdu. Ancak pil konusunu neden beğenmediniz anlamış değilim . Şarjı 2 hafta giden nokia telefonlardan 1 gün giden akıllı telefonlara geçerken hiç düşünmediniz bile...
dhemirdh 25.6.2013 14:02:43
Sony tasarımı gerçekten iyi yapıyor. İyi bir destek, kullanışlı bir arayüz geliştirilirse kullanışlı olabileceğine inanıyorum.
Suskun İnsan 25.6.2013 14:02:11
Tutmaz bu. Pil ömrü çok az. Bir de bunu mu şarj edeceğiz?
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla