TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25138 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
En hızlı bulaşık makinesi Vestel'den: F18 Jetwash Samsung dizüstü bilgisayar pazarında Sony ve Apple'ı geride bıraktı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (49) YORUM YAZ

tarafından 21 Aralık 2011, Çarşamba 18:57 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Vestel F18 Jetwash ve yeni nesil çamaşır makinelerini konuştuk
Diğer Ev Elektroniği Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 49 14429 00:10:00
Gelişen teknoloji hayatımızın her alanında kendini daha fazla hissetirmeye başladı. Akıllı telefon, akıllı televizyon derken, hayatımızın parçası haline gelen hemen her cihaz, daha önce hiç olmadığı kadar teknolojik, performanslı ve hızlı. Ülkemizin en büyük teknoloji şirketlerinden Vestel, yeni nesil ürünlerinde teknolojik gelişmelere ek olarak enerji tasarrufu için de ciddi yatırımlar yapıyor.
 
Bu videomuzda Vestel tarafından tüm zamanların en hızlı bulaşık makinesi olarak lanse edilen F18 Jetwash ve şirketin yeni nesil çamaşır makinelerini konuştuk.
 
 
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
lazpanyol 3.11.2012 18:35:22
quote:

Orijinalden alıntı: dark1508

http://www.ebeyaz.com/urun/hizli-cmh-xxl-8412-te.aspx

arkadaşlar bu ürün nasıldır almak istiyorum!

bence guzel urun ama sıkarken 1200 devırde sesı bı haylı vınn dıye duyuluyor.ama yıkama yuk dengeleme su jetı bakımından alınabılır.9 kılo olanını 1 senedır kullanıyorum
-OD- 3.11.2012 16:57:07
quote:

Orijinalden alıntı: flyer_mig

quote:

Orijinalden alıntı: economist52

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Merhabalar ben 1 hafta önce VESTEL CM HIZLI 9 KG. 1200DEVİR CMH-XXL9412TE çamaşır makinası aldım servis kurulumu yaptı 2 gün sonra çalıştırdım durulama ve özellikle sıkma esnasında çok aşırı ses çıkarıyor gürültülü çalışıyor sanki uçak kalkıyor gibi okada yüksekki karşı komşuma kadar ses gidiyor bizde alırken satıya sormuştuk ses yapıyormu diye çok hafif sesi var demişti buna dayanaraktan servisi çağırdık baktı bişeyi yok gayet normal dedi yeni çıkan makinalarda bukadar yoğun ses yok diye biliyorum ullanan varsa söylesin lütfen sizinki nasıl gürültülümü bukadar gürültü çıkarması normalmi iade etmek istiyorumda bukadar ses olurmu be kardeşim bnm eski makinam tebaydı 15 sene kullandım onun seside böyleydi ama bu yeni makinalardan nasıl böyle ses oluyor aklımı yitircem ya lütfen fikirlerinizi beyan edermisniz ne yapmamı öneriyosunuz birde vestelde sessiz çalışan makina varmı yada tavsiye edeceğiniz değiştirsem

Bu makinenin sessiz çalışma gibi bir iddiası yok zaten.Motoru eski tip fırçalı motor..Yani makinenizda bir problem yok bu ses orjinal kendi sesi.
60 litre tambur hacmi var ve 9 kg çamaşır aldığını iddia ediyor ..Birde liste fiyatı 2200 liraymış ve %50 indirimle 1099 liraya satılayormuş .
Sessiz makine arıyorsanız Bosch'un "EcoSilence Drive" motor teknolojisine sahip makinelerine yada LG'nin 10 yıl garantili "direct drive" teknolojisine sahip makinelerine bakabilirsiniz.Yanlız LG'nin 8-9 ve 11 kg kapasiteli modellerine bakınız.Çünkü diger modelleri giriş seviyesi modeller olup kaliteleri düşüktür

Artık bizim 2000 yılından kalma Arçelik marka çamaşır makinasını değiştirmenin vakti geldi,bayağı eskidi ama hala ilk günkü gibi sorunsuz çalışıyor.Tek kusuru traktör motoru gibi çalışması
Bu LG nin ''10 yıl garantili "direct drive" teknolojisi'' gayet iyiymiş,10 sene garanti ne demek

motorda büyük arızaları karşılamıyor sadece gösteriş reklam kokan hareket 2 yıldır garantisi atıyorum motor yandı yada bir arıza teşkil etti tıpış tıpış parasını verirsin
dark1508 3.11.2012 12:54:46
http://www.ebeyaz.com/urun/hizli-cmh-xxl-8412-te.aspx

arkadaşlar bu ürün nasıldır almak istiyorum!
prokesbsap 27.6.2012 11:14:54
Bu makinenin sessiz çalışma gibi bir iddiası yok zaten.Motoru eski tip fırçalı motor..Yani makinenizda bir problem yok bu ses orjinal kendi sesi.
flyer_mig 5.3.2012 06:22:20
quote:

Orijinalden alıntı: economist52

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Merhabalar ben 1 hafta önce VESTEL CM HIZLI 9 KG. 1200DEVİR CMH-XXL9412TE çamaşır makinası aldım servis kurulumu yaptı 2 gün sonra çalıştırdım durulama ve özellikle sıkma esnasında çok aşırı ses çıkarıyor gürültülü çalışıyor sanki uçak kalkıyor gibi okada yüksekki karşı komşuma kadar ses gidiyor bizde alırken satıya sormuştuk ses yapıyormu diye çok hafif sesi var demişti buna dayanaraktan servisi çağırdık baktı bişeyi yok gayet normal dedi yeni çıkan makinalarda bukadar yoğun ses yok diye biliyorum ullanan varsa söylesin lütfen sizinki nasıl gürültülümü bukadar gürültü çıkarması normalmi iade etmek istiyorumda bukadar ses olurmu be kardeşim bnm eski makinam tebaydı 15 sene kullandım onun seside böyleydi ama bu yeni makinalardan nasıl böyle ses oluyor aklımı yitircem ya lütfen fikirlerinizi beyan edermisniz ne yapmamı öneriyosunuz birde vestelde sessiz çalışan makina varmı yada tavsiye edeceğiniz değiştirsem

Bu makinenin sessiz çalışma gibi bir iddiası yok zaten.Motoru eski tip fırçalı motor..Yani makinenizda bir problem yok bu ses orjinal kendi sesi.
60 litre tambur hacmi var ve 9 kg çamaşır aldığını iddia ediyor ..Birde liste fiyatı 2200 liraymış ve %50 indirimle 1099 liraya satılayormuş .
Sessiz makine arıyorsanız Bosch'un "EcoSilence Drive" motor teknolojisine sahip makinelerine yada LG'nin 10 yıl garantili "direct drive" teknolojisine sahip makinelerine bakabilirsiniz.Yanlız LG'nin 8-9 ve 11 kg kapasiteli modellerine bakınız.Çünkü diger modelleri giriş seviyesi modeller olup kaliteleri düşüktür

Artık bizim 2000 yılından kalma Arçelik marka çamaşır makinasını değiştirmenin vakti geldi,bayağı eskidi ama hala ilk günkü gibi sorunsuz çalışıyor.Tek kusuru traktör motoru gibi çalışması
Bu LG nin ''10 yıl garantili "direct drive" teknolojisi'' gayet iyiymiş,10 sene garanti ne demek
economist52 5.3.2012 03:30:14
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Merhabalar ben 1 hafta önce VESTEL CM HIZLI 9 KG. 1200DEVİR CMH-XXL9412TE çamaşır makinası aldım servis kurulumu yaptı 2 gün sonra çalıştırdım durulama ve özellikle sıkma esnasında çok aşırı ses çıkarıyor gürültülü çalışıyor sanki uçak kalkıyor gibi okada yüksekki karşı komşuma kadar ses gidiyor bizde alırken satıya sormuştuk ses yapıyormu diye çok hafif sesi var demişti buna dayanaraktan servisi çağırdık baktı bişeyi yok gayet normal dedi yeni çıkan makinalarda bukadar yoğun ses yok diye biliyorum ullanan varsa söylesin lütfen sizinki nasıl gürültülümü bukadar gürültü çıkarması normalmi iade etmek istiyorumda bukadar ses olurmu be kardeşim bnm eski makinam tebaydı 15 sene kullandım onun seside böyleydi ama bu yeni makinalardan nasıl böyle ses oluyor aklımı yitircem ya lütfen fikirlerinizi beyan edermisniz ne yapmamı öneriyosunuz birde vestelde sessiz çalışan makina varmı yada tavsiye edeceğiniz değiştirsem

Bu makinenin sessiz çalışma gibi bir iddiası yok zaten.Motoru eski tip fırçalı motor..Yani makinenizda bir problem yok bu ses orjinal kendi sesi.
60 litre tambur hacmi var ve 9 kg çamaşır aldığını iddia ediyor ..Birde liste fiyatı 2200 liraymış ve %50 indirimle 1099 liraya satılayormuş .
Sessiz makine arıyorsanız Bosch'un "EcoSilence Drive" motor teknolojisine sahip makinelerine yada LG'nin 10 yıl garantili "direct drive" teknolojisine sahip makinelerine bakabilirsiniz.Yanlız LG'nin 8-9 ve 11 kg kapasiteli modellerine bakınız.Çünkü diger modelleri giriş seviyesi modeller olup kaliteleri düşüktür
DH Misafiri 5.3.2012 02:07:12
Merhabalar ben 1 hafta önce VESTEL CM HIZLI 9 KG. 1200DEVİR CMH-XXL9412TE çamaşır makinası aldım servis kurulumu yaptı 2 gün sonra çalıştırdım durulama ve özellikle sıkma esnasında çok aşırı ses çıkarıyor gürültülü çalışıyor sanki uçak kalkıyor gibi okada yüksekki karşı komşuma kadar ses gidiyor bizde alırken satıya sormuştuk ses yapıyormu diye çok hafif sesi var demişti buna dayanaraktan servisi çağırdık baktı bişeyi yok gayet normal dedi yeni çıkan makinalarda bukadar yoğun ses yok diye biliyorum ullanan varsa söylesin lütfen sizinki nasıl gürültülümü bukadar gürültü çıkarması normalmi iade etmek istiyorumda bukadar ses olurmu be kardeşim bnm eski makinam tebaydı 15 sene kullandım onun seside böyleydi ama bu yeni makinalardan nasıl böyle ses oluyor aklımı yitircem ya lütfen fikirlerinizi beyan edermisniz ne yapmamı öneriyosunuz birde vestelde sessiz çalışan makina varmı yada tavsiye edeceğiniz değiştirsem
@CAN@ 1.2.2012 18:30:04
Ah ah vestele bak sen kendisi yapmış gibi konuşuyor,alman frimalardan özellikleri,sepet tasarımını çal sen sonrada türk halkına beş para etmeyen makineyi 1500 tlye sat 1-2yıl kullan çöpe at !
OhMyGood 15.1.2012 20:10:06
DH Misafiri

Komiksiniz yav, bir mesajınızda yerli ürünlere tam destek başka mesajlarınızda tam kösteksiniz, acaba bu nikle bir kaç kişimi yazıyor.

Banada bir tane bu nikden versinler bende saçmalıcam yav.
umut_baris 15.1.2012 19:00:36
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Üye adım Overclock1ng ama giremedim...Geçenlerde LCD TV alacakken dedim ki kendime: Türk Malına destek olayım. Vestele gittim ve 32 FullHD LCD TV sordum. Bana 1000 Lira dedi. 100Hz mi dedim: Yooo dedi.Çıktım. Gidip İnternetten 32 FullHD, 100Hz, ECO Panel, 4 HDMIlı ve Ethernet girişli, DLNA destekli, SDHC Kart Yuvalı, LG Panelli Toshiba LCD TV yi kargo parası da ödemeden 12 taksitle 849 Lira KDV Dahil aldım. Bizim firmalarımız kendi ülkesinin vatandaşlarını böyle ütmeye kalkarsa ben de böyle Türk Malı almamaya devam ederim. Aferin. Böyle devam et Vestel...


usta ben 900 tl ye 1920x2080 full hd 4 hdmı 2 usb vestel pixellence fhd tv almıştım.yanlışı var o bayinin.
DH Misafiri 27.12.2011 07:18:32
Üye adım Overclock1ng ama giremedim...

Geçenlerde LCD TV alacakken dedim ki kendime: Türk Malı'na destek olayım. Vestel'e gittim ve 32" FullHD LCD TV sordum. Bana 1000 Lira dedi. 100Hz mi dedim: Yooo dedi.
Çıktım. Gidip İnternet'ten 32" FullHD, 100Hz, ECO Panel, 4 HDMI'lı ve Ethernet girişli, DLNA destekli, SDHC Kart Yuvalı, LG Panelli Toshiba LCD TV yi kargo parası da ödemeden 12 taksitle 849 Lira KDV Dahil aldım. Bizim firmalarımız kendi ülkesinin vatandaşlarını böyle ütmeye kalkarsa ben de böyle Türk Malı almamaya devam ederim. Aferin. Böyle devam et Vestel...
DH Misafiri 25.12.2011 18:51:23
videoyu izlemiyorum. DH'ın birşekilde reklam yapıp para kazanması için bu tip reklamlarına saygı duyuyorum ama vestele asla duymam.. Hayatımda gördüğüm en dandik beyaz eşya üreticisi.. hem kendi kullandıklarımdan hemde yakınlarımın kullandıkların hareketle diyebilirim ki vestel kullanıpta memnun olan tek Allahı kulu tanımadım. hatta bir yakınım son model bir çamaşır makinesini başka bir marka ile değiştirdi böyle rezillik olamaz.. çamaşırları ıslatıp sıkıp size veriyor. olduğu gibi çöp oldu çalışan makine.. şikayetimvar internet sitesine girin en fazla şikayeti olan markadır. daha fabrikadan çıkışı bile adam gibi tamamlanmdan buzdolabı alırsanız şaşırmayın başıma geldiğinden biliyorum.. o yüzden bu marka çoğu ürünü ihraç eder çünkü yurdum insanı artık tanımaya başladı markaları nedir ne değildir diye.. reklamlarını bile ülkesinde yaptırmaktan aciz bir firma..
DH Misafiri 25.12.2011 18:51:18
Reklam resmi çok kötü seçilmiş, ürünün adı F18 diye reklam afişinde Jet uçağı kullanılmak zorundamıydı? Kaldı ki resimdeki uçak F18 değil, madem hız ve F18 ismi ile bir jet uçağı benzetilecek, bari resminde F16 kullanmayın.
osmanhasimcan 25.12.2011 18:51:09
bizim gibi üretimde çalışan sistem ve donanım tecrübesine sahip arkadaşların görüşleri aydınlatıcı olmuştur umarım. gönül ister ki yerli markaların dünyada ismi olsun sanırım bunu birtek koç gurubuna bağlı beko markası yaşatmıştır ingilterede bile belli bir pazar payına sahip bir markadır beko..
kokomoko 25.12.2011 16:58:25
aslına bakasanız pazarlama departmanının oynadığı en tehlikeli oyundur bu. marka nasıl maymun edilir kanıtıdır. yoruma açık reklamın en riskli tarafı.. buraki yorumları baz alan bir tüketici vestelden vazgeçer.. bu gibi reklam çalışmalrı yapaken dikkatli olmak lazım..

beyaz eşya pazarını özetlersek eğer. türkiyede durum sıralaması şu şekilde.

1- koç grubu (arçelik - beko altus )
2 - BSH grubu (bosch siemens profilo)
3 - zorlu grubu ( vestel - regal)
4 - indesit company (hotpoint-ariston indesit )

diğerleri ise samsung lg vs...

inanmayan GFK nın pazar araştırmasına baksın..

avrupa avrupa diyor da vestel vestelin avrupada esamesi okunmuor.

üretici bazda avrupanın ilk üç firması

1-bsh
2-indesit
3-electrolux

gelelim bulaşık makinesi kullanımına 12 kişilik yemek takımını elde yıkamak için ortalama 130 litre su harcarsınız bulaşık makinelerinde ise 7 ile 15 litre arasında değişir. bulaşık makinesi kullanımı gerçektn yaygınlaşması gereken bir konudur. hem bireysel tüketici için hemde lke ekonomisi ve çevreye olan duyarlılık için..

önümüzdeki yılın ikinci haftası sanayi bakanlığının kampanyası olacak enerji sarfiyatı düşük olan ürünlerde ciddi kampanyalar yapacak firmalar..

iyi hesaplamak ve iyi değerlendirmek lazım..
MacTavish 24.12.2011 19:55:10
Vestel'de çalışan arkadaşım bile diyor. Vestel %50 şans işi. İyisine denk gelirsen ne ala.
apokoc 24.12.2011 00:56:17
amd nin yeni nesil ekran kartlarını arıyordum nereye geldim ben .s
osmanhasimcan 23.12.2011 09:05:23
Vestel kendini çok fazla zorlamasa iyi olur. rekalama bu kadar önem vereceğine kaliteye kalifiye çalışana önem verseydi bugün boch profilo yerine vestel ürünlerinin dünya ve türkiye de ismi sık sık anılacaktı. lakin vestelin izlediği yol müşteri memnuniyetinden ziyade satış hedefleriyle ilgilidir. bu durumda kaliteden bahsetmek ve kalitenin vestel ürünlerinde yeterli olduğunu düşünmek anlamsızdır..

Eski bir personeli olarak bunları anlatmamdaki amaç sizlerin kalite=vestel midir? düşüncelerinize ışık tutmaktır. karalama yapmam söz konusu değildir gerçekler acıdır...

saygılar
KODTECH 22.12.2011 22:54:19
Yanlışlık oldu sanırsam yorumları karıştırdım.(Yorumum silindi sanıp kızmıştım kusura bakmayın) ama ek olarak >eee buda normal yani , bir sayfada aynı haberi defalarca kez reklam yaparsanız şaşırmış olmalısınız ki bende şaşırıp saçma davrandım. Aynen sizin gibi :)
izmirbay 22.12.2011 19:51:15
Bu markanın sahibinin suratını bir görmek bile bunu almamak için yeterli.
DH Misafiri 22.12.2011 16:05:44
vestel adlı markayı övenlere sesleniyorum, argesi ve patentleri genelde koreye ait olan bi markanın nesini övmemizi istiyorlar, 4 yıldır markasını herkesin bildiği diğer markanın bilgi ürünleri teknisyenliğini yapıyorum,
1-dünyanın en az enerji ile bulaşık yıkayan bulaşık makinesi
2-kadınları bile kıskandıracak kalitede türk kahvesi yapan telve ve bu telvede asla çekirdek kahve veya 3ü bir arada yapamazsınız hata verir.
3-dünyanın en sessiz çamaşır makinesi
4-bölünebilir soğutucu teknolojisi
5- argesi de dahil olmak üzere tüm üretimleri türkiye tesislerinde yapılan 3D led tv ler, oll in one tvler yani sizin deyiminizle smart tv ler...
ve daha fazlasını yapan bir marka
600 den fazla servis 7/24 ücretsiz hizmet veren 3 adet çağrı merkezi
türkiyede yerli üretime sahip pcr (yazarkasa ve mali kayıt cihazları)

Vestel markasında bir çamaşır makinesinin anakartı 300 tl ye yakın buda makinenin 3 de 1 fiyatı
beko ya da arçelikde 80-90 tl ve türkiyenin heryerine servis dağ,tepe,bayır,çayır farketmez.
vestel markası uzak mesafedeki bir arızalı ürüne garantili olsa dahi ücret karşılığı hizmet veriyor. Daha fazla anlatmaya gerek yok ben reklam yapmıyorum herkes biraz gerçekci olsun vestelin servis teknisyenleri dahi arçelik-beko kullanıyor. karar verirken satış sonrası hizmetleri ve dayanınklılığı gözden geçirmeyi bir yana koyup, neyin yerli neyin yapancı olduğuna karar verin yahudi malı diyenler de var bahsi geçen markalara. onlarda iyi araştırıp birdaha düşünsün...
bLind 22.12.2011 13:51:03
Vestel piyasada çok kötü itibar bıraktı ne kadar vestel kullanan tanıdığım varsa şikayetçi.Şimdi ürettiği ürünler belki kaliteli olabilir kullanmadığım için birşey diyemem ama tüketicinin gözündeki önyargıyı kırmaları gerekiyor.Bunun için her ürününe en az 5 yıl yerinde garanti versin mesela.
cgdincer 22.12.2011 13:33:23
vestel bi zahmet teknolojiden bahsetmesin geliştirdikleri hiç birşey yok, yaptıkları tek şey, dışardan gelen ürünlerin arayüzlerini türkçe ve türkiyeye uyarlamak...
John Voxville 22.12.2011 12:48:31
Eğer başlığa kanıp giren varsa videoyu 4. dakikaya sarsın.

Güzel reklam.
DH Misafiri 22.12.2011 11:36:14
türk firması diye aldığım ürünlerde sıkıntı cıkmadı degil ama teknik servisde sagladıgı başarı ile memnuniyetimi kazandı. dünya çapındaki firmalarla boy ölçüşmek kolay değil. bunu da rekabetci fiyat politikası ve servis destegi aşacagını düşünüyorum.
diemcizone 22.12.2011 11:09:19
Vestel diyince aklıma
Aldığımız no-fros şoklayıcının motorunun bozulması, Çamaşır makinamızın defalarca kez bozulması vission modeli olması gerek hatta reklamında ata demirer'in oynadığı ve türk kası diye hitap ettiği reklamdaki çamaşır makinası. Ancak tüketici haklarına verip ürünü kabül etmiyerek ürünü değiştirttiğimiz ve gelen ürününde beyni yanıp beyninin değiştirildiği kayışının koptuğu, aldığımız 3 adet biri 72 ekran öbürleri 32 ekranlardan 72 ekran olanın sürekli olarak görüntü vermeme problemi, geç açılma problemi, 4 ayda bir sürekli olarak tuş takımının bozulması, hoperlörünün değiştirilmesi aklıma geliyor.
Arkadaşlar vestel tercih ederken lütfen bunlarıda göz önünde bulundurun bu kesinlikle marka karalama değildir ama teknoloji şans işi değildir. Ayrıca arkadaşlara bir yanda hak veriyorum, zaten sitenin heryeri reklam dolu bunun üzerine reklam yapılıyor. Bari reklamda bahsi geçen firma adam akıllı bir firma olsun.
Şuana kadar sıkıntı görmediğim markalar
Hotpoint ariston
AOC led lcd teknolojileri (Bosh yan firması)
AEG
Samsung
Asus
Msı
Ürün alırken bu firmaları tercih ediyorum artık.
Mertkan. 22.12.2011 10:41:51
DonanimHabere vestel için kayıt oldum. Herkese selam
TrMhMt 22.12.2011 08:51:26
Nekadar adi malida olsa bir fransiz bir alman bir ingiliz malina para verecegime Vestel alirim. Hic degilse binlerce Turkun calistigi bir firma...
WinteR 22.12.2011 02:54:43
Vestel eski ve ülkemiz için iyi bir firmadır, ürünlerindeki kalite modeline göre düşük veya yüksek olabilir, daha çok pazarlama stratejisidir. Dünyada 1 veya 2 firma vardır tamamen kendi üretimiyle ürün çıkartan, Çinde üretim için de aynı, Toshiba,Samsung panelleri verir, taiwandan dış koruyucu, elektronik elemanlar malezyadan vs vs...
nmkyldrm 21.12.2011 23:31:35
bize ne beyaz eşyadan. bizim donanımdan ya da donanımhaberden anladığımız bu değil ki.
DH Misafiri 21.12.2011 22:28:54
overclock ile daha hızlı kullanmak mümkün mü?
istanbul2007 21.12.2011 22:17:59
quote:

Orijinalden alıntı: berkxy

Bir “aşağılık kompleksi”nden midir, yoksa “bilinçli bir politika” mı sürdürülmektedir bilmiyorum ama, bu ülkede “yerli” olan her şeye karşı bir “aleyhte kampanya” açılıyor, “yerli” olan her şey, sürekli “itibarsızlaştırılmaya” çalışılıyor.

Bu tavır, yeni de? değil!..

Haklisin her yerde bazi firmalari yerin dibine sokariz kendimizce hakli sebeplerimiz var yerli firmalarimiz kendi insanlarini salak yerine koyup urunlerini pazarliyorlar casper i ele alalim reklamlarini izlediyseniz bilirsiniz dolar kurunu 1300 tl ye sabitledigini soyler sanki ucuza urun satiyormus havasi olusturur lakin hangi urunu kac dolardan sattigini soylemez kelime oyunu yapar ve kendi insanlarini dolandirir. daha neler neler yazabilirim. vestele gelince cinde yaptirdigi urunleri kalitesiz urunler olmasina ragmen kaliteliler kadar pahali satiyor
The Legion 21.12.2011 21:45:42
Reklam olmuş bildiğin...
candogan62 21.12.2011 21:28:17
Valla Vestel Mars'ta üretilse bile benim fikrim aynı.
Benzer fikirlerim İtalyan firması olan Ariston için de geçerli mesela.
Yani durumun milliyetle bir ilgisi bulunmuyor. Vestel başta Arçelik olmak üzere piyasa lideri firmaların ürünlerini parçalayıp birebire yakın taklidini üreten; teknoloji adına hiçbir birikimi bulunmayan(6-7 yıldır çamaşır, 3-4 senedir bulaşık makinesi üreten bir firmada birikimden bahsedilemez!) ve Vestel markasından ziyade başka ülkelerdeki teknomarketlerde satılan no name ürünleri fason olarak bolca üreten bir firma.

Eskiden İtalya'da Antonio Merloni diye bir firma vardı. Ülkemizde satılan Frigidaire, Simtel gibi markalar hep bu firmaya ürün yaptırırlardı. Aynı şekilde Avrupa'da en ucuz fiyata satılan tuhaf isimli dandik makineler de bu firmanın ürünüydü. Artık Antonio Merloni yerine Vestel var.

Vestel'i eskiden büyük heyecanla takip ederdim; ancak şimdi misyon ve vizyonunu çoook iyi biliyorum. Bu yüzden kimse bana kalite hikayesi okumasın.
DH Misafiri 21.12.2011 21:25:31
Yurtdışı Vestel'de, yurtiçi piyasaya dışı Vestel içi ÇİN malı
berkxy 21.12.2011 21:14:09
Bir “aşağılık kompleksi”nden midir, yoksa “bilinçli bir politika” mı sürdürülmektedir bilmiyorum ama, bu ülkede “yerli” olan her şeye karşı bir “aleyhte kampanya” açılıyor, “yerli” olan her şey, sürekli “itibarsızlaştırılmaya” çalışılıyor.

Bu tavır, yeni de? değil!..
utkuidikut 21.12.2011 20:59:35
Makine diyorum Miele diyorum çünkü tüm firmalar taklidini yapabiliyor.
Taklit ve benzerlik tüm firmalar arasında vardır zaten bir düşünün?
Vestel iyidir
utkuidikut 21.12.2011 20:54:31
Makine diyorum Miele diyorum çünkü tüm firmalar taklidini yapabiliyor.
Taklit ve benzerlik tüm firmalar arasında vardır zaten bir düşünün?
Vestel iyidir
Felice Forte 21.12.2011 20:44:26
quote:

Orijinalden alıntı: istanbul2007

Vesteli anlamak mumkun değil ya bir rekram verirken verdigi platformun içerigine hiç bakmamışmı?. iyice suyu cıkmaya başladı buranın yakında yemek tarifi falanda verirsiniz.

istanbul2007 21.12.2011 20:27:33
Vesteli anlamak mumkun değil ya bir rekram verirken verdigi platformun içerigine hiç bakmamışmı?. iyice suyu cıkmaya başladı buranın yakında yemek tarifi falanda verirsiniz.
ahkbjk 21.12.2011 20:18:22
istediği kadar hızlı olsun..vestel uyduruk olduktan sonra tırt
Cengiz Elektronik 21.12.2011 20:06:56
Crosfire destekliyomu ?
DH Misafiri 21.12.2011 20:00:42
nesine laff ediyorsunuz elin cavuru kadardamı yok begenmezseniz almazsınız ben memnunum
x-copat 21.12.2011 19:50:20
i7 işlemcimi kullanmışlar bunlarda
Felice Forte 21.12.2011 19:43:09
quote:

Orijinalden alıntı: candogan62

Reklam kokan tanıtım anlamsız olmuş. Bu işten anlayan biri o 15-20 dakikalık programların tam kapasiteli kullanımlara kıyasla büyük bir israf olduğunu bilir. Hele ki Vestel gibi teknolojide sıfır olan taklitçi bir firmanın ürünü mü

+
candogan62 21.12.2011 19:41:28
Reklam kokan tanıtım anlamsız olmuş. Bu işten anlayan biri o 15-20 dakikalık programların tam kapasiteli kullanımlara kıyasla büyük bir israf olduğunu bilir. Hele ki Vestel gibi teknolojide sıfır olan taklitçi bir firmanın ürünü mü
gegirti 21.12.2011 19:36:37
crysis kaldırır mı?
mehmet-73 21.12.2011 19:33:29
anakart incelemesini çamaşır makinası tanıtımına tercih ederim.
ezimuse 21.12.2011 19:14:49