TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26098 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Intel sunucu işlemcilerinde gaza basıyor, 3.16GHz'lik yeni Xeon yolda Optik sürücülü netbook Japonya'da satışa sunuldu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (44) YORUM YAZ

tarafından 31 Ocak 2009, Cumartesi 03:55 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iPhone Amerika'nın en popüler oyun telefonu oldu
Ekspres Haber gun
44

İnanılmaz gibi ama iPhone sahiplerinin %32.4'ü yani nerdeyse üçte biri geçtiğimiz kasım ayında bir adette olsa telefonlarına oyun indirdiklerini belirttiler. comScore'un ABD çapında yaptığı araştırmada ayrıca toplamda 8.5 milyon telefon kullanıcısının telefonlarına oyun indirdiğini ve bunun %14'ünü iPhone kullanıcılarının oluşturduğu belirtildi.


iShoot aslında masa üstünden alıştığımız Worms tarzı oyun

Bundan önceki lider ise dünyanın ve ABD'nin en çok satan telefonu olan Motorola RAZR ailesi idi. Bu başarıda tartışmasız en büyük neden çok kolay demo indirip deneyebileceğiniz ve sonrasında da iTunes hesabınızdan satın alabileceğiniz iPhone'un içinde bulunan "App Store" gösterilebilir. Zira bedava oyun oldukça bol ve paralı oyunlar bile 2 ila 4 $ arasında değişmekte. Diğeri ise dokunmatik ekranının ve dahili 3D çipinin hatta ivme ölçerinin olması gösterilebilir. Çoğumuzun haberdar olmadığı ama


Hero of Sparta'da PSP'deki God of War'a oldukça benzemekte

iPhone oyunları ile ilgili daha fazla bilgi edinmek için resim, görüş ve video izlemek isterseniz. TouchArcade sitesini incelemenizi tavsiye ederiz.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
vipergts 19.04.2010 16:31:32
bu telefonu 2 ay önce oyun telefonu dediğimde bana tepki göstermişlerdi şimdi haberini yapmışlar ilginç. ben kendim dış ticaret uzmanıyım bu telefona bakmıştım oyuncak gibi gelmişti bana almam için hiçbir sebep görememiştim. umarım daha ciddi alanlarada yönelirler.
eozturk2009 19.04.2010 16:25:47
dogrudur artık bilgisayar bile almaya gerek kalmadı çoğu program uygulama oyun iphonede yapılabilio devir iphone devridir :D !!!
masterm1nd 19.04.2010 11:10:38
Son nesilde 3gs ve ipod touchun performanslari tamamen ayni. Oyunlar tum modellere uygun olarak yapiliyor ama cogu oyun son model ipod ve iphonelarda daha akici calisiyor.
zurrani 19.04.2010 01:40:14
quote:

Orijinalden alıntı: Cloud Nine

iPod Touch'la ile iPhone aynı arayüze sahip.
iPhone sadece arayabiliyor, mesaj atabiliyor.
iPod Touch ise bunun harici iPhone'nin yaptığı herşeyi yapabiliyor.

Bende çok oyun oynuyorum i-Touch'ta çokta zevkli...


iphoe-ipod touch işlermci ve ram performans farkı matematiksel olarak ne kadar?
ve oyunlar ipod touch donanım performansı baz alınarak mı yapılıyor acep, yoksa en üst model 3gs baz alınarak mı?
Cloud Nine 17.04.2010 16:49:26
iPod Touch'la ile iPhone aynı arayüze sahip.
iPhone sadece arayabiliyor, mesaj atabiliyor.
iPod Touch ise bunun harici iPhone'nin yaptığı herşeyi yapabiliyor.

Bende çok oyun oynuyorum i-Touch'ta çokta zevkli...
Ravenholme 17.04.2010 16:21:30
bu sadece iphone için geçerli sanırım. nereden baksan bir o kadar daha ipod touchta oyun oynayanlar vardır.
Iron Sky 17.04.2010 15:02:00
Uzun bir süre daha iphone'a rakip gelebileceğini düşünmüyorum.Herşeyiyle dört dörtlük bir cihaz.
bilgehankalkan 17.04.2010 14:19:47
Ben şunu anlayamadım, madem dokunmatik telefon yapıyorsun dokunmatiğin iyi olmalı, yok yapamıyorsan bırak yandan sürgülü tam klavyeli bir alet yap iPhone'ye olacaksan öyle rakip ol yoksa batıyorsun!
Cloud Nine 17.04.2010 14:14:55
quote:

Orijinalden alıntı: damn2u

@Cloud Nine

İphone Amerikan teknolojisini ortaya koydu, sizin diğer diye adlandırdığınız kesim tekel şirketler olduğundan rakip olarak zorlanmaları biraz normal kaçıyor fakat Samsung Wave gibi tek bir model çıkarttıktan sonra bu "Bada" işletim sistemli 1ghz ve üstü işlemcisiye sahip olan Samsunglar iphone 4G serini bile al aşağı edecek. Samsung wave yeni nesil teknolojideki ilk Samsung telefon olmasına rağmen iphone 3G serisini karşılaştırmalarda çok rahat geçmiş. Sanırım artık dediğiniz İphone VS diğerleri diye bir ayrım ortada olmayacak



Wave'yi biliyorum.

Şu yönden dedim.
Şu an ne kadar uygulama oyun varsa iPhone için yapılıyor.
Wave'nin oturması yaygınlaşması kullanımı için 1 sene zaman gerekir.

Omnia iPhone'ye rakip olarak çıkartıldı fakat bir süre sonra onunda havası söndü.
iPhone halen revaçta.

Bakalım iPhone 4G çıksın o zaman daha iyi anlarız diye düşünüyorum.

Apple'de Samsung'un bu atağına karşın boş durmayacaktır. Nasıl Samsung boş durmuyorsa.
Eminim ki iPhone 4G şu anda Apple tarafından AR-GE'de en çok araştırılan geliştirilen bir üründür.
Nasıl yapsak neler koysak diye düşünülüyordur.
4G çıktığında yine Samsung'u tahtından edecektir diye düşünüyorum.
WorthyLife 17.04.2010 13:48:03
Bence güzel oyun 1. olmasına şaşmamak gerek
damn2u 17.04.2010 13:46:00
@Cloud Nine

İphone Amerikan teknolojisini ortaya koydu, sizin diğer diye adlandırdığınız kesim tekel şirketler olduğundan rakip olarak zorlanmaları biraz normal kaçıyor fakat Samsung Wave gibi tek bir model çıkarttıktan sonra bu "Bada" işletim sistemli 1ghz ve üstü işlemcisiye sahip olan Samsunglar iphone 4G serini bile al aşağı edecek. Samsung wave yeni nesil teknolojideki ilk Samsung telefon olmasına rağmen iphone 3G serisini karşılaştırmalarda çok rahat geçmiş. Sanırım artık dediğiniz İphone VS diğerleri diye bir ayrım ortada olmayacak
Cloud Nine 17.04.2010 12:41:56
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben i900 omnia kullanıcısıyım 7 aydır kullanıyorum bu telefonun iphone dan geri kalır tek tarafı dokunmatiğinin hassasiyeti o bi gerçek iphone bu işi iyi yapıyor fakat dokunmatiğinin iyi oluşu ekranının sert oluşundan kaynaklı iphone düştüğü anda ekran gidiveriyor. gelelim i900 omnia ya bence iphone ye 1000 çeker zaten mobile olması ap ayrı kamerası sarj ı ebatı ve bir çok özelliği... omnia diyorum başka söze gerek yok :)



Ahahh :)

1 sene Omnia kullandım...
Ardından 1 ay kadarda iPhone kullandım.
1 aylık sürede 1 sene kullandığım Omnia'dan daha iyi olduğuna karar verdim iPhone'nin.

Bir kere iPhone'nin dokunmatiği yeter, hızı yeter.

Omnia çok yavaş bir alet.
Dokunmatik değil bildiğiniz bastırmatik!
Eğer tırnağınız yoksa alette hiçbirşey yapamazsınız. Parmakla dokunmak isterseniz biraz bastırmanız gerek ekrana. Ee düğmelerde küçücük olduğu için nereye basacağınız şaşırıyorsunuz sonra.

Şu anda iPhone'nin eline su dökecek telefon yok..

Apple iPhone ve diğerleri diye ikiye ayırıyorum ben telefon teknolojisini...

Şu andada iPod Touch kullanıyorum. iPhone'den tek farkı telefon olmaması. Geri kalan herşeyi aynı.
Bu şekilde bile Omnia'dan iyi..
treabacks 17.04.2010 11:27:32
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben i900 omnia kullanıcısıyım 7 aydır kullanıyorum bu telefonun iphone dan geri kalır tek tarafı dokunmatiğinin hassasiyeti o bi gerçek iphone bu işi iyi yapıyor fakat dokunmatiğinin iyi oluşu ekranının sert oluşundan kaynaklı iphone düştüğü anda ekran gidiveriyor. gelelim i900 omnia ya bence iphone ye 1000 çeker zaten mobile olması ap ayrı kamerası sarj ı ebatı ve bir çok özelliği... omnia diyorum başka söze gerek yok :)


Bu mesajdan sonra iphone'u çöpe attık.
bloodstar 17.04.2010 10:11:19
hayırdır konu hortlamış..gereksiz bi mevzu bence..boşverin takoz gibi cihazı oyun diye cebimde taşırmıyım..gayet yeerli ve başarılı 3G cihazım..filmde izliyorum oyunda oynuyorum kulaklarım patlayana kadar müzikte dinliyorum neyapiim psp yi...
Albino78 17.04.2010 08:08:07
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben i900 omnia kullanıcısıyım 7 aydır kullanıyorum bu telefonun iphone dan geri kalır tek tarafı dokunmatiğinin hassasiyeti o bi gerçek iphone bu işi iyi yapıyor fakat dokunmatiğinin iyi oluşu ekranının sert oluşundan kaynaklı iphone düştüğü anda ekran gidiveriyor. gelelim i900 omnia ya bence iphone ye 1000 çeker zaten mobile olması ap ayrı kamerası sarj ı ebatı ve bir çok özelliği... omnia diyorum başka söze gerek yok :)


hiç iphone kullandınmı ? bende böyle diyodum almadan önce
DH Misafiri 17.04.2010 02:37:13
Ben i900 omnia kullanıcısıyım 7 aydır kullanıyorum bu telefonun iphone dan geri kalır tek tarafı dokunmatiğinin hassasiyeti o bi gerçek iphone bu işi iyi yapıyor fakat dokunmatiğinin iyi oluşu ekranının sert oluşundan kaynaklı iphone düştüğü anda ekran gidiveriyor. gelelim i900 omnia ya bence iphone ye 1000 çeker zaten mobile olması ap ayrı kamerası sarj ı ebatı ve bir çok özelliği... omnia diyorum başka söze gerek yok :)
Joutsenlaulu 01.02.2009 02:09:47
quote:

Orjinalden alıntı: gizmo_x


quote:

Orjinalden alıntı: DevilReloaded

Görüntü kalitesi benim Bilgisayarda ki oyunlardan güzel :)


sormasi ayip nasil bir pc in var. xD

32 ekran kartı
gizmo_x 01.02.2009 02:04:51
quote:

Orjinalden alıntı: DevilReloaded

Görüntü kalitesi benim Bilgisayarda ki oyunlardan güzel :)


sormasi ayip nasil bir pc in var. xD
DevilReloaded 01.02.2009 02:01:37
Görüntü kalitesi benim Bilgisayarda ki oyunlardan güzel :)
alper_9 01.02.2009 01:55:14
Bence herşey grafik değildir...bilmiyorum ben oyun manyağı değilim,oyun oynamayan biride değilim kısaca nadir oynayan insanlardanım benimde bir psp im var..grafiktir,oyun oynama süresinin uzunluğudur gibi noktalara bakacaksak bence psp de pek iyi bir seçim değil ps3 vb karşısında..bence portatif oyun konsollarında grefikten çok oynanabilirlik ve basitlik ön planda olmalıki iphone beni yeterince tatmin ediyor...benim oyun oynamam haftada en fazla yarım saat falan iphone ile...ve şöyle diyeyim yanımda iphone ile bide "oyun" için psp taşımak gereksiz geliyor çünkü iphone psp nin yaptığı işi az-çok becerebiliyor ki bu gayet yeterli...dışarda boş vakit öldürmek için.
*psp de oynama şansına sahip olduğum bazı oyunların iphone da karşılığı kesinlikle yok daha doğrusu olamaz,ama kişisel fikrim iphone psp nin yerini kesinlikle tutabilir...
---CnR--- 01.02.2009 00:01:44
PSP ile iphone u karşılaştırmak çok anlamsız bence birisinin oyunları 1-1.6GB yer kaplıyo birisininki maks. 200 mb birisi sırf oyun için yaratılmış birisi hem telefon hemde dokunmatik (iphone ilk çıktığı zamanları hatırlatırım dokunmatik telefon + ipod sloganı vardı) yani amaçları/platformları farklı iphone gidip i900 omnia'nın(ekranın altında kesin küçük tuşlar var hayatımda gördüğüm en kötü dokunmatik ekran) oynlarıyla karşılaştırsanız tamam da iphone ile psp , PC ile PS3 gibi oluyor.
Çağdaş 31.01.2009 23:37:32
Evet psp bir oyun konsolu, ama iphone işletim sistemine sahip bir cihaz, sadece telefon demekle yetinemiyorum, oyunlarını görünce hatta bazı oyunları hareket sensörü ile çalışmasını görünce şok oldum resmen, üretici ve yazılımcı arkadaşları tebrik ediyorum.
Joutsenlaulu 31.01.2009 21:41:34
Oyun için iPhone
Shady 31.01.2009 20:47:16
quote:

Orjinalden alıntı: Bobo13

Dokunmatik ozelliklerine hayran kaldim ben bu cihazin.

oyun moyun oynamadim ama samsung omniayida denedim iphonuda ben bu kadar hisli bir telefon gormedim

parmaginizi dokunmadan nerdeyse hareketlenicek super ama omniada malesef o kadar hassas sensor ozelligi yok

sirf dokunmatik ozellikleri yuzunden bile iphone alinacak bir telefon

zaten tahminime gore 2009 sonunda dusecek 500-600 lere bende iphone teknolojisine kavusmus olacagim


2009 Sonunda 0 iPhone 3G bulamazsın.Operatörler ve Apple piyasadan çekmiş,iPhone 3.Nesili piyasaya sürmüş olurlar.
Bobo13 31.01.2009 17:53:17
Dokunmatik ozelliklerine hayran kaldim ben bu cihazin.

oyun moyun oynamadim ama samsung omniayida denedim iphonuda ben bu kadar hisli bir telefon gormedim

parmaginizi dokunmadan nerdeyse hareketlenicek super ama omniada malesef o kadar hassas sensor ozelligi yok

sirf dokunmatik ozellikleri yuzunden bile iphone alinacak bir telefon

zaten tahminime gore 2009 sonunda dusecek 500-600 lere bende iphone teknolojisine kavusmus olacagim
venomtrk 31.01.2009 17:08:23
Cihazı birazda olsa kullanmıştım, oldukça hoş dizayn edilmiş menü geçişleri şık bir cihaz ama oyun denemedim, fiyatı daha uygun olsa düşünülebilir
buckethead® 31.01.2009 16:47:17
quote:

Orjinalden alıntı: NIKEmRe

psp den iyi diyorsunuz ya helal olsun diyorum size
söle bir örnek ;
psp=el oyun konsolu
iphone=telefon
bunların 2 si bu amaçla üretilmiştir öle digilmi

+1
Güzel cihaz tamam ama bir konsolun yerini tutamaz
Python 31.01.2009 16:36:05
psp den iyi diyorsunuz ya helal olsun diyorum size
söle bir örnek ;
psp=el oyun konsolu
iphone=telefon
bunların 2 si bu amaçla üretilmiştir öle digilmi
DMUKKS 31.01.2009 16:12:58
PSP'den iyi valla
8 31.01.2009 15:54:35
Ama iPhonun bir kaç sorunu var sanırım arkadaşlarımın söyleidklerine göre
fenerist07 31.01.2009 14:48:34
quote:

Orjinalden alıntı: 1337-Killa

oynıcak başka yer yok sanki.. saçmalık........Haberde saçma...digital insan derim ben telefonda oyun oynayan insana.hele bide pcmaniaysa evdede pc den başka bişiyle uğraşmıyorsa...
Hayır ne zevk alıyonuz pspyi gördüm iğrenç bişi.i phone u gördüm gene aynı.


takma kafanı bizde seni anlamadık
srcannn 31.01.2009 14:35:03
quote:

Orjinalden alıntı: 1337-Killa

oynıcak başka yer yok sanki.. saçmalık........Haberde saçma...digital insan derim ben telefonda oyun oynayan insana.hele bide pcmaniaysa evdede pc den başka bişiyle uğraşmıyorsa...
Hayır ne zevk alıyonuz pspyi gördüm iğrenç bişi.i phone u gördüm gene aynı.

görmek ayrı birşey oynamak ayrı birşey ayrıca asıl bu meaj saçma olmuş oyunlar gayet güzel ve keyifli
L337 31.01.2009 14:10:34
oynıcak başka yer yok sanki.. saçmalık........Haberde saçma...digital insan derim ben telefonda oyun oynayan insana.hele bide pcmaniaysa evdede pc den başka bişiyle uğraşmıyorsa...
Hayır ne zevk alıyonuz pspyi gördüm iğrenç bişi.i phone u gördüm gene aynı.
tweaker 31.01.2009 14:07:23
HOS 'u bitirdik, Kroll dandiğin önde gideni alakaları bile yok, HOS gibi bitane daha çıksa da oynasak.
Darth Nihilus 31.01.2009 13:40:23
Para olsa şüphesiz alırım.
imozzi 31.01.2009 13:29:28
çok güzel bi telefon hiç sıkılmazsınız
Mert 31.01.2009 13:16:18
Bu kadar güzel ve çok oyunu olan bir cihaz için normal.
Shady 31.01.2009 11:36:50
Valla şu ana kadar Enigmo ve Monopoly'den aldığım tadı hiçbir iPhone oyunundan almadım.İkiside sıkmıyor insanı.
8 31.01.2009 11:29:24
O kadar param olsa 5 dakika bile düşünmeden alacağım bir cihaz. Bence o oran 6-7 ayı bulmaz %50'yi geçer
FadeToßlack 31.01.2009 11:23:44
PSP'den daha iyi olduğu kesin.Bende de para olsaydı bende Iphone oyuncusu olurdum.
buckethead® 31.01.2009 11:17:00
iShoot epey sarıyor lite'ını oynamıştım geçen gün