TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25295 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
MSI'dan Zune HD tasarımlı medya oynatıcısı: MT-V660 BenQ LED backlit teknolojili iki yeni monitör hazırladı: V2210 ve V2410 HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (159) YORUM YAZ

tarafından 19 Aralık 2009, Cumartesi 00:47 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

26 Gigapiksel çözünürlüğünde fotoğraf ile yeni dünya rekoru!
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
159

Fotoğrafçılıkta yeni bir rekora imza atıldı ve DSLR kamera kullanılarak hazırlanan en geniş fotoğraf yayımlandı. 26 Gigapiksel çözünürlüğündeki fotoğrafı elde etmek için sanatçılar imaj birleştirme tekniğinden faydalandı ve her biri 21.6 Megapiksel çözünürlüğünde tam 1655 görüntüyü bir araya getirdiler.

Canon 5D Mark II ve 400 mm lens kullanılarak yaklaşık üç saatte çekilen görüntüler, en yüksek çözünürlükte kayıpsız olarak elde edilmek istendiği için makine üzerindeki bellek kartı yerine doğrudan bilgisayara kaydedilmişler. Ortaya çıkan 100GB'dan fazla görselin işlenmesi için 16 çekirdekli ve 48GB bellekli sistem kullanan fotoğraf sanatçıları, çalışmanın sonucunda ortaya rekor olarak tanımladıkları 295.500 x 97.500 piksel (baskı boyutu 105 x 35 metre) özünürlüğünde interaktif bir görüntü çıkartmayı başardılar.

Haberimize konu olan rekor çalışmaya ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
westblood 10.04.2010 12:10:06
Ryuga Hideki 10.04.2010 11:54:35
quote:

Orijinalden alıntı: Kenshi


quote:

Orijinalden alıntı: dj gamer

quote:

Orijinalden alıntı: fx57

295.500 x 97.500 piksel (baskı boyutu 105 x 35 metre) özünürlüğünde

yazım hatası var


Küçük harfle başla , cümle sonuna nokta koyma. Sonrada " yazım hatası var " diye böğür...

"da" ayrı yazılır
by Jigsaw 10.04.2010 11:36:52
Vayy canına
ATOM ANT 10.04.2010 11:33:51
vaio heryerde
xcamplus 10.04.2010 11:21:21
Buda farklı bi alternatif paris 26 gigapiksel

[link]http://www.paris-26-gigapixels.com/index-fr.html[/link]
Sadece Sürücü 09.04.2010 20:12:09
quote:

Orijinalden alıntı: Kenshi


quote:

Orijinalden alıntı: dj gamer

quote:

Orijinalden alıntı: fx57

295.500 x 97.500 piksel (baskı boyutu 105 x 35 metre) özünürlüğünde

yazım hatası var


Küçük harfle başla , cümle sonuna nokta koyma. Sonrada " yazım hatası var " diye böğür...


böğürürüm
Rorşak 09.04.2010 12:06:31
quote:

Orijinalden alıntı: Sylargray


quote:

Orijinalden alıntı: _uLuC_

ne var şu otelde yaa bi benmi göremedim birisi kesip koysun şuraya

Ben meraktan bütün pencereleri inceledim resmen ama hiçbirşey göremedim.

kel adam ve otelin kapısının önündeki sigara içen kadından başka kimse yok
su vari 09.04.2010 11:36:12
hard diskler bu kadar ufak ve hızlar bu kadar yavaş iken ayrıca devasa televizyonlar yokken bana şu an için luzumsuz geliyor.

Sadece bir rekora imza attıkları için tebrik etmek gerektiğine inanıyorum.

Torunlarımız zamanına belki bir faydası olur.
Dupp 09.04.2010 11:32:49
wow
seyhat 09.04.2010 11:29:54
koca fotoğrafta insan göremedim..seyir halindeki arabadakilere bakam dedim orada da titreme olmuş belirsiz..

var da ben mi göremedim.
hamamböceği 09.04.2010 11:19:12
Aha ufo gördüm

by@li 09.04.2010 11:13:53
Fotoğrafın çok fazlaca karesinde, çekim esnasında titreme olmuş. Çokta profesyonelce değil bence. Sadece pixel ile öğünülmüş.
Kenshi 09.04.2010 10:51:00
quote:

Orijinalden alıntı: dj gamer

quote:

Orijinalden alıntı: fx57

295.500 x 97.500 piksel (baskı boyutu 105 x 35 metre) özünürlüğünde

yazım hatası var


Küçük harfle başla , cümle sonuna nokta koyma. Sonrada " yazım hatası var " diye böğür...
ŞahEser 09.04.2010 10:32:21
fotoğrafın bulut kısmı neredeyse yarısını kapsıyor güzel bir çekim olmamış bence
by@li 09.04.2010 08:59:53
quote:

Orijinalden alıntı: dj gamer

quote:

Orijinalden alıntı: fx57

295.500 x 97.500 piksel (baskı boyutu 105 x 35 metre) özünürlüğünde

yazım hatası var


olabilir o kadarcık hatala, ne bağırıyon ki?
Sadece Sürücü 09.04.2010 08:36:05
quote:

Orijinalden alıntı: fx57

295.500 x 97.500 piksel (baskı boyutu 105 x 35 metre) özünürlüğünde

yazım hatası var
by@li 09.04.2010 07:53:38
fotoğraftan ziyade kullandıkları bilgisayar sistemine bayıldım.
söny 09.04.2010 05:24:42
Bendeki göz bu kadar kapsamlı görmüyor hacı ''bakayım gerçek'mi valla gerçek bi daha bakayım valla gerçek'' muhteşem bir şey
BèRuTTì 09.04.2010 02:04:06
paint
Sylargray 09.04.2010 01:15:26
quote:

Orijinalden alıntı: _uLuC_

ne var şu otelde yaa bi benmi göremedim birisi kesip koysun şuraya

Ben meraktan bütün pencereleri inceledim resmen ama hiçbirşey göremedim.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla