TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24637 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Toshiba'dan SpursEngine donanımlı yeni dizüstü bilgisayar: Qosmio G60 Acer Timeline serisine Windows 7'li yeni bir üye ekliyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (27) YORUM YAZ

tarafından 17 Ekim 2009, Cumartesi 11:42 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Android'li Sony Ericsson XPERIA X3 görüntülendi
Ekspres Haber Shady
27

2.Çeyrekte açıkladığı 213 milyon Avro'luk zararın ardından 3.çeyrekte de 164 milyon Avro zarar açıklayan Sony Ericsson'un merakla beklenen Xperia X3 modeli sonunda canlı görüntülendi. SE'nin yeni modeli, Acer'ın ilk Android'li telefonu Liquid'de olduğu gibi 1GHz'lik Qualcomm QSD8250 Snapdragon işlemcisi sayesinde en hızlı Android telefonlardan olmaya hazırlanıyor. 852 x 480 piksel çözünürlüğe sahip 4-inç boyutlarında sığasal (kapasitif) ekranı ile çoklu dokunmatiği destekleyecek olan X3, dahili GPS ve HSDPA ile Wi-Fi bağlantı kabiliyetlerine de sahip olacak. Cihaz'da ayrıca 8 Megapiksellik otomatik netleme desteğine sahip kamera da bulunuyor.

GSMarena tarafından çekilen resimde Android 1.6 işletim sisteminde çalıştığı anlaşılan X3'ün kullanıcıyla buluştuğu zaman sosyal ağlarla daha uyumlu olan Android 2.0 işletim sistemiyle gelmesi bekleniyor. Kasım ayında son halinin hazırlanması beklenen cihazın kullanıcıyla buluşacağı tarih olarak Ocak ayı gösteriliyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Klack 17.10.2009 12:49:11
umarım çoklu dokunmatik vardır.. Ocak ayıda iyi olmuş.. Alınabilir bir telefon bence.. kameradan bahsedilmemiş mi yoksa göremedim mi ? 0
Shady 17.10.2009 12:56:08
Kamera bilgisini de ekledim. Teşekkürler uyardığınız için. 0
the_guardian87 17.10.2009 13:32:25
Kameradan bahsedilmiş ; Cihaz'da ayrıca 8 Megapiksellik otomatik netleme desteğine sahip kamera da bulunuyor. 0
Klack 17.10.2009 17:02:53
ben söyledikten sonra ekledi Shady onu..

gerçekten güzel bir telefona benziyor.. daha x2 yi göremeden bunu çıkaracaklar..

yakından takip etmeye çalışacağım.. sırf çoklu dokunmatik desteği için alınır bee !! :D
0
greenk 18.10.2009 02:24:20
4 inç çok büyük dokunmatik hiç bir telefonu almam klavyesi olanlar hariç

Sony E x serisi gibi ya da nokia n97 gerçe nokia almamda.

Özellik olarak kısıtlı bilgiler fakat iyi cihaz olur tabi.

Telefon işini iyice abarttılar bunun en büyük etkisi kullanıcı.

Büyük ekran büyük ekran al sana büyük ekran. Çantada taşırlar artık.
0
Angelica 18.10.2009 15:08:24
işlemcisi cok yüksek frekansli bide ekran devasal.. buna göre batarya tüketimi nasil olcak acaba.. 0
m35 18.10.2009 15:28:01
quote:

Orijinalden alıntı: taken21

işlemcisi cok yüksek frekansli bide ekran devasal.. buna göre batarya tüketimi nasil olcak acaba..


devasa bir batarya koyarlar :)) 4.inçlik ekran var tamamı çip olmicana göre 2.5-3 inç boyutunda bir batarya ile gelirse hiç ama hiç şaşırmam buna...

ancak şu dikkatimi çekti direk x serisinin özelligi olan x panel nerde onu göstermemiş :S
0
Klack 18.10.2009 17:15:41
bence androidli olduğu için göstermiyor x paneli (android ön plana çıksın die) :D yoktur belkide.. 0
m35 18.10.2009 18:44:51
quote:

Orijinalden alıntı: Bekomu

bence androidli olduğu için göstermiyor x paneli (android ön plana çıksın die) :D yoktur belkide..


bence sacmalamıs olur :))

okadar gösteriyon bide x paneli göster en önemlisi o :D
0
Klack 18.10.2009 20:48:52
quote:

Orijinalden alıntı: m35


quote:

Orijinalden alıntı: Bekomu

bence androidli olduğu için göstermiyor x paneli (android ön plana çıksın die) :D yoktur belkide..


bence sacmalamıs olur :))

okadar gösteriyon bide x paneli göster en önemlisi o :D


:DDD resmi çeken eleman saçmalamıştır ozaman.. öyle diyelim.. düşünüyorumda x panelsiz xperia olur mu olmaz :D x2 ninki süper ama yaaaaaa!!
0
nurixY 18.10.2009 21:34:49
Tasarım çok iyi ama benim bazı tereddütlerim var benim için ekranın işlevselliği çok önemli iphone un kullanımı mesela çok rahat buda iphone kadar olursa çok iyi olur...

8mpx saçmalığınada sony artık bir son versin sağalam bir 5 mpx lik bir çözünürlük çok iyi giderdi....
0
tanerergul 19.10.2009 02:39:23
Işlemciden bahsedermisiniz azcık ne gibi özellikleri var?

700ytl peşin param var x2 çıkar çıkmaz almak için elimde tuttuyordum ama x3 bekleyecem galiba çünkü telefonda film izlemek istiyorum ama X2 de x1 ile aynı işlemciyi kullandığı için oynattığı videoların boyutu 240x320 yi geçebileceğini sanmıyorum

Ama x2 den vazgeçip bunu beklediğimi düşünüyorumda ya tr ye gelmez ise? Ben se den başka tel kullanamam + olarak uzun zamandır P1 kullanıyorum normal teklefonlarda yazı yazamıyorum artık. Qwerty var dimi bunda?
0
m35 19.10.2009 20:56:06
quote:

Orijinalden alıntı: tanerergul

Işlemciden bahsedermisiniz azcık ne gibi özellikleri var?

700ytl peşin param var x2 çıkar çıkmaz almak için elimde tuttuyordum ama x3 bekleyecem galiba çünkü telefonda film izlemek istiyorum ama X2 de x1 ile aynı işlemciyi kullandığı için oynattığı videoların boyutu 240x320 yi geçebileceğini sanmıyorum

Ama x2 den vazgeçip bunu beklediğimi düşünüyorumda ya tr ye gelmez ise? Ben se den başka tel kullanamam + olarak uzun zamandır P1 kullanıyorum normal teklefonlarda yazı yazamıyorum artık. Qwerty var dimi bunda?


qwerty tabiki var full dokunmatik zaten...

artı olarak x2 240*320leri çok rahat oynatır böyle bi kanıya kapılma bile... oynatabilice belli video boyutları vardır yüksek çözünürlükte video oynatır oda çok iyi bi ram kapasitesi var çünkü...
0
ozgboy 25.10.2009 00:29:38
Şık bir cihaz gibi duruyor. Ama Android konusunda hala soru işaretleri var kafamda...

0
hook1903 25.10.2009 01:10:10
güzele benziyor multi-touch olması güzelmiş 0
Erasmus78 26.10.2009 19:37:39
quote:

Orijinalden alıntı: Reis-i Eagles

broşür:

http://www.youtube.com/watch?v=r7jtC6jRzp8

1080p logosuna dikkat.

1-2 foto:

http://www.phonearena.com/htmls/Sony-Ericsson-XPERIA-X3-gets-in-the-spotlight-once-again-article-a_7610.html




1080P video oynatabiliyor anlamina mi geliyor?
Yoksa 1080P video kaydi yapiliyor anlamina mi geliyor?
0
Passenger 26.10.2009 19:44:41
Video oynatıyor anlamına geliyordur muhtemelen.

SE birden o kadar basamak atlamaz.
Yeni VGA çözünürlüğe geçti adamlar.

Sırada daha D1 ve 720p var. Acele etmeyin
0
Ermeydan 26.10.2009 20:00:47
Telefonun adı X3 değilde X10 diye geçmeye başladı artık. Gsmarenada telefonla ilgili haber yayınlanmış. Cihaz bayagı saglam özelliklere sahip ama çoookk büyük neremizde taşıyacağız bunu. Bu 4 inc ekran da popüler oldu.


http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_x10_rachael_closer_to_officialdom-news-1207.php
0
SonyEricsson Via 26.10.2009 20:29:44
öfffffffff.... x1 alacam dedim, x2 duyruldu, x2 mi satiomu derken x3 yani x10 çıktı... ben hangisini alacam karar veremiyorum..... birde x1 sanırım geçiş modeli oldu. tebkiyi bkleyip adam gibi x2 yi şekillendirdiler 0
nurixY 26.10.2009 21:15:19
telefonun yan bölümü çok şahane acaba SE nereden ilham aldı da böyle hoş bir tasarım yaptı.. 0
laerrof 29.10.2009 21:11:33
kameranın flaşı mı yok bana mı öyle geldi resimlerde göremedim gibi ya da dikkatimi çekmedi herhalde s.e böyle ciddi bir cihazda hayatnın hatasını yapmaz umarım zaten flaşsız 8 mp kamera açıklamak direk cümle düşüklüğü gibi birşey olur ben görmemişimdir herhalde bu arada cihazın ne zaman çıkacağı ve fiyatının ne aralıkta olacağıyla ilgili gelişmeler var mı




herkese iyi çalışmalar...
0
nurixY 29.10.2009 22:46:11
quote:

Orijinalden alıntı: laerrof

kameranın flaşı mı yok bana mı öyle geldi resimlerde göremedim gibi ya da dikkatimi çekmedi herhalde s.e böyle ciddi bir cihazda hayatnın hatasını yapmaz umarım zaten flaşsız 8 mp kamera açıklamak direk cümle düşüklüğü gibi birşey olur ben görmemişimdir herhalde bu arada cihazın ne zaman çıkacağı ve fiyatının ne aralıkta olacağıyla ilgili gelişmeler var mı




herkese iyi çalışmalar...



SE maalesef kamera saçmalama olayında bir numara böyle bir telefonda arkaki 8 mpx lik minnacık şeyden utanıyorum...
0
laerrof 30.10.2009 14:48:06
evet mercekte gerçekten küçük görünüyor 0
e_capkan 01.11.2009 15:48:07
kameranın flashı var
görüntü sabitleme var
yüz tanıma var
gülücük tanımamı ne var bide.
0
(@yberk) 01.11.2009 18:00:01
kamerasını sanki önemsiz birşey gibi koymuşlar telefona biraz daha ben de buradayım demeli kamera 0