TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27166 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Asus'dan yeni medya bilgisayarı; Eee PC Box 206 Super Talent, Intel tabanlı sunucular için DDR3 RDIMM ve DDR3 ECC UDIMM bellek kitleri hazırladı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (27) YORUM YAZ

tarafından 28 Şubat 2009, Cumartesi 08:44 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Gigabyte'ın pasif soğutmalı GeForce 9600GT Green Edition modeli göründü
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
27

Nvidia'nın düşük güç tüketimli GeForce 9600GT (Green Edition) modeli üzerinde çalıştığını belirtmiş, Zotac, Palit ve Inno3D gibi üreticilerin yeni modellerine ait detayları sizlerle paylaşmıştık. Zalman soğutuculu GeForce GTS 250 modeline ait detay ve görseleri Türkiye'de ilk defa yayımladığımız Gigabyte'ın GeForce 9600GT Green Edition modeli de gün ışığına çıktı.

Daha önceki haberlerimizde de belirttiğimiz üzere grafik işlemci çalışma frekansı 1.1V seviyesinden 1.0v %±2 civarına çekilen ve güç tüketiminde ciddi bir tasarruf elde edilen GeForce 9600GT Green Edition için Tayvanlı donaım devlerinden Gigabyte'ın hazırladığı yeni modeli tasarım detayları ve sahip olduğu özel soğutucusu ile dikkat çekmeyi başarıyor.

Isı iletim teknolojisinin kullanıldığı pasif soğutucusuyla fan gürültüsünden hoşlanmayanlara göz kırpan ekran kartı, Nvidia'nın 55nm üretim teknolojisiyle hazırladığı G94-350-B1 kodlu grafik işlem biriminden güç alıyor. 256-bit bellek veri yolu desteği ve 64x paralel işlem birimine sahip olan pasif soğutmalı ekran kartı, DirectX 10 ve PCIe 2.0 desteği de sunuyor.

Bellek kapasitesi 1GB olarak belirlenen GV-N96TSL-1GI kod adlı ekran kartı, yüksek tanımlı videolar için donanımsal hızlandırma da yapabiliyor. CUDA ve PhysX teknolojilerinin de desteklendiği yeni modelde, çift DVI ve HDTV konnektörlerine yer verilmiş. Saat hızları şu an için açıklanmayan kartın, 600MHz'lik GPU hızı ile gelmesi olası görünüyor.

Gigabyte'ın önümüzdeki hafta Almanya'nın Hannover kentinde düzenlenecek CeBIT 2009 fuarında tanıtmayı planladığı GeForce 9600GT Green Edition tabanlı ve pasif soğutmalı ekran kartının fiyatı ise şimdilik bilinmiyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Guven5 31.05.2009 00:34:41
Kart güzel ve açıkçası bana hitap ediyor, güncel oyunlarda sorunda yaşatmaz... pasif soğutma hoşuma gitti ve tozlandığında bakımı kolay olur gibi duruyor ama bu kartı alsam üzerine sessizinden 80mm bir fan takardım, zaten örnek resimde sanki fan bağlantı güç yuvası var gibi görünüyor, dahada olmadı 80 mm fan ı normal molex ten 5 volt a bağlarım ( böylece 80 yada 92 mm fan düşük devirde gene sessiz çalışır)
Malum ekonomik kriz var ve bilgisayar parçası getiren ithalatçılar mal getirtmez oldu, yani bırakın Gigabyte ı alternatif markalardan ürün bulmak mesele oldu.
eviz.com da bu kart için 112$ lık etiket var (google da gigabyte silent cell diye aratınca buldum)ve belirtildiği gibi ram 1 Giga. Haberi bizlerle paylaşan siteye ve emeği geçenlere teşekkürler.
Guven5 21.04.2009 06:31:18
Kart güzel ve açıkçası bana hitap ediyor, güncel oyunlarda sorunda yaşatmaz... pasif soğutma hoşuma gitti ve tozlandığında bakımı kolay olur gibi duruyor ama bu kartı alsam üzerine sessizinden 80mm bir fan takardım, zaten örnek resimde sanki fan bağlantı güç yuvası var gibi görünüyor, dahada olmadı 80 mm fan ı normal molex ten 5 volt a bağlarım ( böylece 80 yada 92 mm fan düşük devirde gene sessiz çalışır)
Malum ekonomik kriz var ve bilgisayar parçası getiren ithalatçılar mal getirtmez oldu, yani bırakın Gigabyte ı alternatif markalardan ürün bulmak mesele oldu.
eviz.com da bu kart için 112$ lık etiket var (google da gigabyte silent cell diye aratınca buldum)ve belirtildiği gibi ram 1 Giga. Haberi bizlerle paylaşan siteye ve emeği geçenlere teşekkürler.
Codest 02.03.2009 12:29:05
Soğutması kötü bir kasada dezavantaja dönüşebilir pasif soğutma.En iyisi yine fan zaten artık fanlar hız kontrollü çok ses yapmıyor.
mcok 02.03.2009 09:10:02
piyasada gigabyte marka ekran kartı nerdeyse hiç kalmadı. stokta kalmış 1 veya 2 tane model kaldı sanırım. bunlar da bitince piyasada bu marka hiç kalmaycak. bu durum aylardır böyle. yani ithalatçı, bu markayı artık getirmiyor. yanılıyor muyum? bu durumda, gigabyte ne model çıkartırsa çıkartsın; ülkemize gelmediği için, üzerinde durmaya gerek yok diye düşünüyorum.
Amras 02.03.2009 07:30:36
Ben yaklaşık 1 senedir kullanıyorum bu kartı niye yeni sürüldü şeklinde haber oldu ki ?
maviay1980 01.03.2009 19:23:35
Valla alito bilgisayar sıkmış seni bişey diyemiyecem.İlk bilgisayarımı 2002'de üniversiteye giderken öğrenmek için almıştım ve 512mb ram varken o zamanki bilgisayar piyasası 128 mb almama yetti ve xp kullanırken baya sıkıldım.Şu an 2 sene oldu kasa monitör modem hariç abim herşeyi yeniledi arasıra callof duty 5 oynuyoz yetiyo fazlasına paramda çıkışmıyo.Evet fiyatı belli olsa iyi olurdu neyse saygılar...
Hukukçu-35 01.03.2009 14:42:23
Vuze haklı. fiyatını bilseydik daha iyi yorum yapabilirdik.
Vuze 01.03.2009 02:30:24
fiyatı belli olsa en azından iyi olabilirdi haber için teşekkürler
alito 28.02.2009 23:50:07
quote:

Orjinalden alıntı: maviay1980

alito vantilatör koysak olmaz mı?Tam bir slot kaplayan soğutucu blok daha ne olsun olmazsa sana BFG Zerotherm pasif soğutuculu kartı önereyim bide ona bak.Sonra aradaki farkı kıyasla olmaz mı ha ne dersin...



kasayı buzdolabına koymaktaki amacım kasanın sıcak soğuk dengesini bozup nemden kısadevre yapmasını sağlamak. böylece bende kurtulacam pc de
maviay1980 28.02.2009 21:50:16
Arkadaşlar bende gigabyte'ın 8500gtsi var ve kartın ön yüzü tamamen bakır soğutucuyla kaplı ve tek slot kaplıyor,ısı borularıda yok hani.Ben slot fanla soğutmaktayım boşta 48 dereceyi geçmiyo tam yük altında 62 derece gördüm yaz kış demiyo ve kasamdada döner dönmez 1 adet 8cm kasa fanı var oem.Bu Green editionda konulan soğutucu gayet iyi seçim zaten kart küçültülmüş+voltajı düşürülmüş+55nm benim 8500gt'den bile az güç harcar dolayısıyla ısınma sorunu olmaz biran önce piyasaya girsede garibanlara bir kart daha kazandırmış olsa Gigabyte yalan söylemiyorum.Neyse saygılar...
Batuist 28.02.2009 21:40:33
sessiz ve performaslı bir kart...
maviay1980 28.02.2009 21:18:21
alito vantilatör koysak olmaz mı?Tam bir slot kaplayan soğutucu blok daha ne olsun olmazsa sana BFG Zerotherm pasif soğutuculu kartı önereyim bide ona bak.Sonra aradaki farkı kıyasla olmaz mı ha ne dersin...
max975 28.02.2009 20:46:17
NE SOĞUTMA BEEEE.
alito 28.02.2009 18:51:34
buldum! kasayı buzdolabının içine koyacam.
yenerbalcı 28.02.2009 16:11:52
92 mm fan takılır bu karta
maviay1980 28.02.2009 14:54:37
350 watt ile iyi gider.Pasif soğutmalı kartları seviyorum.Ucuz olursa dayıma alacaz...
Confusion 28.02.2009 14:53:13
quote:

Orjinalden alıntı: siroocystis1

nvidianın yaptıgı en ıyı gpu f/p bakımından 9600gt cıkalı 1 sene olacak hala delı gıbı uretılıyor


bu kart piyasaya çıktığında oyuncular için 8800Gt nin altına orta segment üst seviyeye konumlandırıldı:::::: şu anda ise HTPC lere yüksek seviye çözüm olmasına uğraşılıyor


bu nedenle bu kartı standart bir 9600GT ile kıyaslamak yerine ATI nin HTPC çözümleriyle kıyaslamak lazım
curufperlit 28.02.2009 14:35:39
nvidianın yaptıgı en ıyı gpu f/p bakımından 9600gt cıkalı 1 sene olacak hala delı gıbı uretılıyor
ona2000 28.02.2009 14:24:33
Gayet başarılı .
fatihcanery 28.02.2009 14:22:48
kaç kilo gelir ki bu :D
FRAPS 28.02.2009 13:15:16
Çok güzel bir tasarımı var.ihtiyacım olamadığı halde satın alma hevesi geldi.
MÜŞAVİR 28.02.2009 13:10:02
9600GT tarzı bir kart için ne kadar gerekli olduğu da ayrı bir sorun. Bu kartı genellikle oyun için alıyor insanlar, pasif soğutucu ne derece yeterli olur bakmak lazım. Onun dışında HTPC kuracaklar için belki iyi bir çözüm ama öyle bir çözüm için daha düşük bir ekran kartı yeterli olur diye düşünüyorum.
kcbilir 28.02.2009 13:05:33
Kasa içi soğutma çözümü olmayanlar için anlamsız.
Zato1 28.02.2009 11:56:46
Zamanında 300$ verip aldığım kartımı soğutucu pervanesi bozulduğu için rafa kaldırmak zorunda kalmışdım. Pasif soğutuculu modeller bu yüzden daha çok hoşuma gidiyor. Fan sıkıntısı yok! :)
YunusYENEROGLU_69_ 28.02.2009 11:37:44
cok güzel buldum.Asusun hd 3650 de kullandıgı pasif sogutucuyu andırıyor.Ama daha gelismis oldugu belli.Bence güzel bir kart.Ama fiyat konusunda nvidia oldugu icin bisi diyemem.
StreamRolleR 28.02.2009 10:33:00
hem pasif hem green edition tasarufa qell
razorc 28.02.2009 09:04:41
sessizlik ve oyunlarda yüksek performans beklemeyenler için güzel bi kart.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla