TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 22957 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Telefon kullanıcıları Google ile arkadaşlık sitesi Facebook'a erişimi tercih ediyor MSI DirectX 11 serisini özel tasarımlı yeni bir HD 5770 ile genişletiyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (53) YORUM YAZ

tarafından 16 Aralık 2009, Çarşamba 01:06 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Google'ın gizemli sayacı geri sayıma devam ediyor
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
53


Dünyanın en büyük çevrimiçi arama motoru Google'daki gizemli sayaç ne anlama geliyor? Arama yapmak için Google.com'a girenler ve "I'm feeling lucky" (Kendimi Şanslı Hissediyorum) butonuna tıklayanlar, sayfanın alt kısmına yeni bir geri sayım aracının yerleştirildiğine tanık oluyorlar Peki ama ana sayfasında minimalist bir yaklaşım izleyen ve en sade şekliyle sunmayı arzulayan hatta, kısa bir süre ana sayfasındaki araçlar kısmını da fare hareketine duyarlı bir hale getirerek giriş ekranında sadece logosuna ve arama kutusuna yer vererek yıl sonra ilk defa değişikliğe giden Google, geri sayım aracı ile insanları neye hazırlamaya çalışıyor ?

Google'ın yeni sayacı ile ilgili olarak iki ihtimal üzerinde duruluyor ki bunlar;

- Yılbaşı kutlaması,
- Google Phone olarak anılan ve Nexus One olarak isimlendirilen Google markalı yeni telefonun lansman etkinliği.

Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
LsR 2 gün önce (01:18)
ben göremiyorum bu sayacı nerde acaba 0
tniaskrad 2 gün önce (01:20)
yılbaşına denk geliyormuş herhalde ??
ingiliz sitesinde varmış.
0
Phaldor 2 gün önce (01:21)
Aynen bende göremiyorum 0
tniaskrad 2 gün önce (01:22)
www.google.co.uk
ingilizce yapıp deneyin !
0
.Uğur. 2 gün önce (01:24)
Google türkiyede yok arkadaşlar ingilizce olana gidip deneyin ben çıkardım 0
Dağılın 2 gün önce (01:24)
bende şimdi fark ettim

www.google.com'a girdin l'm Feeling lucky'e tıklayın görün
0
DenizBaransel! 2 gün önce (01:26)
Türkçe sayfada yok."Google.com in English" Sekmesine tıkladıktan sonra deneyin. 0
Hobar 2 gün önce (01:29)
bitmesine 16 gün var 0
reactor1111 2 gün önce (01:30)
Bende bahsi geçen sayaç çıkmıyor. Bizi mi kandırıyorsunuz? Sadece 150th birthday of ll zamenhof yazıyor ve bir bayrak var logosunsa. 0
.ProtoN. 2 gün önce (01:33)
http://www.google.co.uk/ ' a giriyorsunuz altdaki sekmelerden go to google.com a basınca çıkıyor. 0
ÇırakGrafiker 2 gün önce (01:35)

Ne acaba
0
Phaldor 2 gün önce (01:36)
quote:

Orijinalden alıntı: ÇırakGrafiker


Ne acaba



Yılbaşına kalan süreyi saniye olarak gerimi sayıyor acaba...

Hesaplamaya üşendimde
0
PhsycoMantis 2 gün önce (01:47)
Hesapladım yılbaşı için 16 günlük süre kalmış... 0
rds 2 gün önce (01:48)
1 Ocak 2010 a kalan süreyi saniye olarak geri sayıyor. 0
BaRiS 2 gün önce (01:50)
quote:

Orijinalden alıntı: rds

1 Ocak 2010 a kalan süreyi saniye olarak geri sayıyor.


aynen hocam, panige gerek yok
0
MrStimato 2 gün önce (02:29)
sri lankada oluyor

0
Momo-Oz 2 gün önce (02:44)
YILBAŞINA GERİ SAYIMMMM !!

1372785
bölü 60
22879
bölü 60
382
bölü 24
15.9 GÜN !
0
Pandemic 2 gün önce (05:26)
Yılbaşına geri sayıyor... 0
St Batuhan 2 gün önce (06:48)
son gelisme yılbasına:
15,71 gün kalmıs xD Hadi hayırlısı sevinebilirsiniz :D
0
Batuist 2 gün önce (06:52)
evet google phoneun çıkmasına sadece 1378796 gün kaldı.. ha gayret sayın geri hemen gelip geçer günler :))) 0
FasTBoY 2 gün önce (07:06)
Bence Google Wave'i herkese açacaklar... 0
Ottoman_PoweR 2 gün önce (07:10)
Ben de gördüm. 0
DH Misafiri 2 gün önce (08:55)
Yeni yıl için geri sayım yapılıyor gibi.
Aşağıdaki adres ile karşılaştırınca zaten birebir aynı kalan süre.
http://www.timeanddate.com/counters/newyear.html
0
alito 2 gün önce (09:51)
60 saniye kuralı yok ki 100 saniyeden geriye doğru sayıyor nasıl hesapladınız anlamadım yanlışsam düzeltin. 0
takım elbiseli penguen 2 gün önce (09:58)
http://www.google.com/webhp?rls=ig 0
hærun 2 gün önce (11:30)
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

evet google phoneun çıkmasına sadece 1378796 gün kaldı.. ha gayret sayın geri hemen gelip geçer günler :)))

3770 yıl var yani
0
ilhan_28 2 gün önce (11:35)
Sayaç yılbaşını işaret etmiyor. 31 gün sonra sıfırlanacak büyük ihtimalle şu google telefonu içindir. 0
infinity000 2 gün önce (13:34)
Ben baktığımdaki hesaplamam :
22230,76667 dakika
370,5127778 saat
15,43803241 gün

Yeni yıl sanırım.
0
respire91 2 gün önce (13:42)
sayaç saniye olarak sayıyor
suan 1333190 larda saniyeyi güne çevirirseniz 15,4300 küsür güne denk geliyor yani tam olarak yılbaşına odaklı
0
Towarscke 2 gün önce (14:03)
yilbasi gunu google'in sayfasi dinamik olacak diye biliyorum... belkide alengirli bir kutlama ile yilbasinda yeni sayfaya gecis yaparlar... daha gorsel olacagini zannediyorum... 0
kingo_disco 2 gün önce (14:23)
İyide saniye 99 dan geriye sarıyor.60 dan değil 0
sahafiec Dün (14:13)
amaç ilgi çekmek, Google da bunun ustalarından... 0
Qrt_ Dün (15:25)
quote:

Orijinalden alıntı: kingo_disco

İyide saniye 99 dan geriye sarıyor.60 dan değil


Bişey farketmez şuan 1240552 saniye ve geri sayıyor.. Bunu 60'a bölersek okadar dakika kaldığını buluruz, sonra 60 sonra 24...
0
ctrl_alt_del Dün (19:41)
yeni yıl ile aynı değil...

http://www.timeanddate.com/counters/newyear.html 1232372 seconds

http://www.google.co.uk/ 1225114 gösteriyor !!!!

Kesinlikle aynı değil...

Yan yana açın bakın...
0
EhrimeN Dün (20:48)
Konu ile alakasız, sadece post kasmak ve dalga geçmek amacı taşıyan bütün mesajlar silinmiştir. Bundan sonra yazacağınız mesajlarda, bunu dikkate alınız lütfen. 0
435431543543535 Dün (21:40)
quote:

Orijinalden alıntı: EhrimeN

Konu ile alakasız, sadece post kasmak ve dalga geçmek amacı taşıyan bütün mesajlar silinmiştir. Bundan sonra yazacağınız mesajlarda, bunu dikkate alınız lütfen.


konu dedinizde konunun zaten kendisi bir garip bu konuya başka tarz da mesaj gelmez
benimki de silinmiş ama post kasmıyorum post kassam 3 senedir üyeyim 10000 mesajım falan olurdu
birde yukarda benzer mesajlar halen duruyor
0
EhrimeN Dün (21:43)
quote:

Orijinalden alıntı: HeNRy__

quote:

Orijinalden alıntı: EhrimeN

Konu ile alakasız, sadece post kasmak ve dalga geçmek amacı taşıyan bütün mesajlar silinmiştir. Bundan sonra yazacağınız mesajlarda, bunu dikkate alınız lütfen.


konu dedinizde konunun zaten kendisi bir garip bu konuya başka tarz da mesaj gelmez
benimki de silinmiş ama post kasmıyorum post kassam 3 senedir üyeyim 10000 mesajım falan olurdu
birde yukarda benzer mesajlar halen duruyor


Diğer arkadaşların mesajlarına hitaben bir mesajınız olmuştu, o nedenle silindi. Benzer mesajlara örnek gösterir misiniz?
0
WarriorAngel Dün (21:45)
Bizim mesajları silmişler haah ha 0
radressss Dün (21:46)
bu ne uzun ve karışık bi cümle ya

quote:

Peki ama ana sayfasında minimalist bir yaklaşım izleyen ve en sade şekliyle sunmayı arzulayan hatta, kısa bir süre ana sayfasındaki araçlar kısmını da fare hareketine duyarlı bir hale getirerek giriş ekranında sadece logosuna ve arama kutusuna yer vererek yıl sonra ilk defa değişikliğe giden Google, geri sayım aracı ile insanları neye hazırlamaya çalışıyor ?
0
rds Dün (21:49)
quote:

Orijinalden alıntı: WarriorAngel

Bizim mesajları silmişler haah ha


Aynı türdeki mesajlarda silinmeye devam edecek, bilginize.
0
435431543543535 Dün (21:49)
quote:

Orijinalden alıntı: EhrimeN


quote:

Orijinalden alıntı: HeNRy__

quote:

Orijinalden alıntı: EhrimeN

Konu ile alakasız, sadece post kasmak ve dalga geçmek amacı taşıyan bütün mesajlar silinmiştir. Bundan sonra yazacağınız mesajlarda, bunu dikkate alınız lütfen.


konu dedinizde konunun zaten kendisi bir garip bu konuya başka tarz da mesaj gelmez
benimki de silinmiş ama post kasmıyorum post kassam 3 senedir üyeyim 10000 mesajım falan olurdu
birde yukarda benzer mesajlar halen duruyor


Diğer arkadaşların mesajlarına hitaben bir mesajınız olmuştu, o nedenle silindi. Benzer mesajlara örnek gösterir misiniz?


cevap hakkı doğdu da o açıdan yazdım zan altında kalmayalım diye
benzer olarak hepsi olabilir bakarsak bende gördüm
0
OrijinalAdam Dün (21:53)
bence de yılbaşı o fark yerel saatten fln kaynaklanıyordur belki? 0
SaatliBomba Dün (22:31)
ohh be rahatladım yılbaşı içinse 0
Stormcaller Dün (23:02)
quote:

Orijinalden alıntı: OrijinalAdam

bence de yılbaşı o fark yerel saatten fln kaynaklanıyordur belki?

googledaki saat bilgisayarımızın saatine göre çalışıyor.yerel saat yani
0
THE SUBTİTLE 6 saat önce
yapılan bilgilendirmeye sadece teşekkür ediyorum 0
metintekin 5 saat önce
başka bi süpriz olcak gibi sanki 0
MoriKalina 4 saat önce
14 gün kalmış yaklaşık. 18+14 = 32 yani 1 Ocak 2010. Bence yılbaşına sayıyo ama yılbaşında bide sürpriz yapacaklar. Geçen senelerde de yılbaşı vardı ama böyle bir sayaç yoktu 0
KanKoKan 3 saat önce
quote:

Orijinalden alıntı: radressss

bu ne uzun ve karışık bi cümle ya

quote:

Peki ama ana sayfasında minimalist bir yaklaşım izleyen ve en sade şekliyle sunmayı arzulayan hatta, kısa bir süre ana sayfasındaki araçlar kısmını da fare hareketine duyarlı bir hale getirerek giriş ekranında sadece logosuna ve arama kutusuna yer vererek yıl sonra ilk defa değişikliğe giden Google, geri sayım aracı ile insanları neye hazırlamaya çalışıyor ?



Valla sorma, bende anlamak için 3-4 sefer okudum burayı, haa anladımmı yok.
0
21 Aralık 2012 Cuma saat 16:45' kadar kalan dakikaları sayıyor... 0
ÇırakGrafiker 01.01.2010 00:10:05
Ve Sayacın yerini havai fişekler aldı arkadaşlar :) http://www.google.com/ dan I'm Feeling Lucky derseniz görürsünüz :) 0
OnuR 01.01.2010 00:25:31


0
Helhjartat 01.01.2010 00:42:08
vayy güzel olmuş 0
bydeprem 06.05.2012 17:59:25
quote:

Orijinalden alıntı: [Raist]

Lan sazan gibi denedim

+1 bende
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla