TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26055 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Intel 3.2GHz'de çalışan Core i3 550 işlemcisini hazırlıyor ViewSonic yeni netbook modeli ViewBook 108'i satışa sunuyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (76) YORUM YAZ

tarafından 18 Şubat 2010, Perşembe 10:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC Desire fiyat listelerinde görünmeye başladı
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
76

Akıllı telefon pazarının lider oyuncularından Tayvan merkezli HTC firmasının, Mobil Dünya Kongresi'nde tanıttığı Desire modeli, listelere girmeye başladı. Android 2.1 platformunu temel alan ve Superphone olarak tanımlanan yeni telefon 480 x 800 piksel çözünürlüğünü destekleyen, 3.7-inç büyüklüğündeki kapasitif-dokunmatik ekranıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor. 1GHz'de çalışan Snapdragon işlemcisi, 576MB RAM ve 512 ROM belleği ile yüksek performans vaad eden HTC Desire, 5 MP çözünürlüğünde otofokus ve flash destekli kamerası, GPS, akselometre ve FM Radyo gibi özellikleriyle Android tabanlı en güçlü çözümlerden biri konumunda.

HTC tarafından resmi satışına Nisan ayında başlanması beklenen Desire, Amazon.de sitesinde 419 Avro seviyesinden listelere girmiş durumda.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Vincent Lord 6.12.2010 12:45:57
ya arkadaşlar pil ömrü için çok sıkıntılı demişler internette birkaç yerde..
Sizce ip4 beklenir mi yoksa bu mu alınır ? Bilemedim ben de...
KBD 6.12.2010 10:00:16
media markt merter de 1099 tl. incelemek isteyenler burada görebilir.
domandro 6.12.2010 00:09:48
Şu an hepsiburada.com'da 1150 TL. den satılıyor. Worldcardınız varsa 6 veya 8 taksitle alırsanız 115 tl de puan kazanırsınız.
HTC Resmi Distribütörü Brightstar tarafından ithal edilmiş olduğunu belirtmişler.

http://www.hepsiburada.com/Liste/htc-desire/ProductDetails.aspx?productId=telcephtcdesire&categoryId=371946


quote:

Orijinalden alıntı: Vincent Lord

bu telefonu hızlıal, teknomarket vb. gibi sitelerden alabilir miyiz yoksa sadece vodafında mı var şu an ?
Vincent Lord 5.12.2010 23:24:26
bu telefonu hızlıal, teknomarket vb. gibi sitelerden alabilir miyiz yoksa sadece vodafında mı var şu an ?
arsima 5.12.2010 21:12:24
quote:

Orijinalden alıntı: udede

ahh ah win mo mu yoksa android mi diye bi karar verebilsem telefon kolay ama ikisinin arasında kaldım gönlüm hd2 den yana ama bakalım nasıl olacak


sakın win mobile gibi bi hata yapma :((
akay635 4.11.2010 15:15:07
Optik tuşa bastığınızda hiç bir hareket olmuyor. Ekran ışığını açmak için güç düğmesine basın. Ekranda kilit simgesi belirir. Kilit simgesini aşağı sürükleyip kilidi açın.

Türkçe' ye çevirmek için Morelocale 2 uygulamasını telefona kurun. Kurduğunuz uygulamayı çalıştırıp Türkçe' yi seçin.
GRAD 3.11.2010 23:34:33
Arkadaşlar telefon kilitli durumdayken optik tuşa basınca ekran ışığı yanıpta kilit simgesi çıkıyormu acaba, yani ekran kilidini açma modu açılıyormu. sadece Power tuşuna basınca mı açılıyor yoksa optik tuş ta kullanılıyormu acaba. Birde Türkçeye nasıl çeviriyoruz telefonu.
akay635 5.10.2010 20:24:59
quote:

Orijinalden alıntı: eozen81


quote:

Orijinalden alıntı: IceSPiRiT
arkadaşlar, izmir de oturuyorum. bu telefondan almak istiyorum ama nerede kaça satılır bulamadım bir türlü... bilgi verebilecek var mı.

Turkiyede satisi yok baska ulkelere ya da sahibinden.com a falan bakacaksiniz


Geçen gün bir-iki online satış mağazasında garantili olarak satıldığını gördüm. Linki bulabilirsem buraya yazarım.




Aşağıdaki sitelerde satışına başlanmış. Siteler ne kadar güvenilirdir bilemiyorum.

http://www.alalimbakalim.com/urun/htc-desire-android-os-2.1-isletim-sistemi-cep-telefonu.aspx?ref=akakce&v=1.81.3
http://www.birnumaram.com/urun/htc-desire-android-os-21-isletim-sistemi-cep-telefonu.aspx?ref=akakce&v=1.65.7
http://www.alisverisium.com/HTC-Desire-Cep-Telefonu-2Yil-Garantili-Ayni-Gun-Kargo_11614.html?search=Desire#0&ref=akakce&v=1.13.1
eozen81 5.10.2010 19:44:35
quote:

Orijinalden alıntı: IceSPiRiT
arkadaşlar, izmir de oturuyorum. bu telefondan almak istiyorum ama nerede kaça satılır bulamadım bir türlü... bilgi verebilecek var mı.

Turkiyede satisi yok baska ulkelere ya da sahibinden.com a falan bakacaksiniz
IceSPiRiT 4.10.2010 21:45:51
arkadaşlar, izmir de oturuyorum. bu telefondan almak istiyorum ama nerede kaça satılır bulamadım bir türlü... bilgi verebilecek var mı.
akay635 19.8.2010 21:11:33
İmtr;
bahsettiğin işlem yapılabiliyor.
imtr 19.8.2010 16:37:06
quote:

Orijinalden alıntı: akay635


quote:

Orijinalden alıntı: imtr

HTC Desire'de alt bölümde yer alan "track ball" hangi işlemler için kullanılabiliyor. Mesela son dönem telefonlarda hiç yer almıyan navigasyon tuşu olarak (ekranda sola/sağa veya yukarı/aşağıya zun bir listede aktif satırı aşağıya kaydırma" olarak kullanılabiliyor mu ?

Kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim ?



Menülerde, internet sayfalarında vb. yerlerde sağa-sola, yukarıya-aşağıya gezinmek için kullanılıyor. Bu track ball optik olarak çalışıyor; parmağınızı üzerinde hareket ettirmeniz yeterli. Seçim yapmak için ise track ball' a basıyorsunuz.


Mesela uzun mail listesi ekranında - ekranın en alttaki mail'e (ekrana dokunmadan) track ball'un üzerinde parmak hareketi ile gelebiliyor musunuz ?
akay635 19.8.2010 15:42:58
quote:

Orijinalden alıntı: imtr

HTC Desire'de alt bölümde yer alan "track ball" hangi işlemler için kullanılabiliyor. Mesela son dönem telefonlarda hiç yer almıyan navigasyon tuşu olarak (ekranda sola/sağa veya yukarı/aşağıya zun bir listede aktif satırı aşağıya kaydırma" olarak kullanılabiliyor mu ?

Kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim ?



Menülerde, internet sayfalarında vb. yerlerde sağa-sola, yukarıya-aşağıya gezinmek için kullanılıyor. Bu track ball optik olarak çalışıyor; parmağınızı üzerinde hareket ettirmeniz yeterli. Seçim yapmak için ise track ball' a basıyorsunuz.
imtr 19.8.2010 15:21:39
HTC Desire'de alt bölümde yer alan "track ball" hangi işlemler için kullanılabiliyor. Mesela son dönem telefonlarda hiç yer almıyan navigasyon tuşu olarak (ekranda sola/sağa veya yukarı/aşağıya zun bir listede aktif satırı aşağıya kaydırma" olarak kullanılabiliyor mu ?

Kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim ?
Dirhem 9.8.2010 01:10:59
Desire HD henüz piyayasaya çıkmadı.
ManoMachine 5.8.2010 13:27:59
Evet desire ve desire hd iki farkli cihaz.

Ama ayni aileden. Desire hd nin teknik özellikleri hakkinda bir bilgim yok.
escape_ 4.8.2010 21:52:21
Geçen günlerde sipariş ettim fakat elime henüz ulaşmadı. internette gezerken yanlış telefonu sipariş etmiş olabileceğimi düşündüm..

Desire HD ve Desire diye iki farklı telefon mu var?

Edit: yazım yanlışları zinciri
marmarisleee 4.8.2010 10:20:29
yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum.. daha önce htc touch hd ve iphone 3gs kullandım. touch hd den sonra dokunmatiğinden dolayı htc den nefret etmiştim.. iphone u alınca işte telefon budur dedim.. ama desire ı kullanmaya başladıktan sonra iphone u hemen sattım.. teknik özellik olarak pek fazla bilgi veremem ama kullanım olarak şöyle özetleyeyim.. kullanım olarak mükemmel.. android ilk kez kullanıyorum.. uygulamalar geçişi falan mükemmel hızlı.. aynı anda 15 uygulama açtım ama hiç kasmadı. dokunmatik olarak iphone dan farkı yok. kamerası çok ama çok iyi.. turistten aldım ben... iyikide almışım.. :)
DH Misafiri 10.7.2010 00:17:47
htc desire hakkında bilgisi olan arkadaşlar biraz bilgi verebilirler mi özellikle kullanan arkadaşlar...
DH Misafiri 23.6.2010 00:35:47
mrb arkadaslar ,



ben almanyadan hidayet



su 4 haftadir bende htc desire var ve MUHTESEM !



1Ghz ! ayni anda bir cok program kulaniliyor ! CAMI cizilmez ben bizzat anahtar ile denedim cizilmedi yere düstü bir cizik yok !



i phone ye 10 ceker ,, her türlü özelligi var gps,umts,3g..... ve 3g-2g arasinda secim yapilabiliyor yüzbinlerce apps lerei var ,



07.01 .2010 da ülkeme gelecegim isteyen olursa buradan getirebilirim su an fiyati 580 € ye getirebilirim faturali ve en önemlisi ALMANYA+avusturya mallari olmali kalitesi icin ,,,, italya ve benzer ülkelerden sakin almayin!!!!





saygilarimla

bilgi icin hido5400@googlemail.com
Vipracing 21.6.2010 23:54:57
Evet (Benimkigün aşırı bir defa güncellemeye ayarlı)
quote:

Orijinalden alıntı: freedom77

Hava durumu widgetinin ayarlarında ne kadar zamanda bir guncellenecegini ayarlayabiliyorsunuz.
freedom77 21.6.2010 19:26:11
Hava durumu widgetinin ayarlarında ne kadar zamanda bir guncellenecegini ayarlayabiliyorsunuz.
seito 21.6.2010 15:02:16
5 gunluk veriyi hafızada tutuyor interneti kapalı tutunca hiç bir sorun yok ben wirelesle güncelleme yapıyorum
TQ2 21.6.2010 11:51:10
saçma bir soru belki ama bu HTC ana ekranda sürekli gösterilen bulunduğunuz şehirdeki hava durumunu vs gösteren widget için telefon sürekli bir data alışverişi mi yapıyor şebekeden?? Yani faturaya nasıl yansır türkiye'de?? Sanırım GPS kullanımında bir sorun yok ama bu tür widgetlar için hep merak etmişimdir anlık güncellemesi konusunu..
oprema 21.6.2010 10:01:52
arkadas Arnavutluk tan 500 Euro ya aldi..
burbat 21.6.2010 01:00:53
abd fiyatı nedir acaba? bir de ordan getirtsem bir arkadaşla unlock yapmak falan gerekir mi?
freedom77 19.6.2010 17:49:31
Winmo nun yavaş ve hantal yapısı düşünüldüğünde, gerek görsel, gerekse işlevsel olarak farkı gerçekten görmeniz lazım. Kullanılan programlarin arayüzleri iPhone ile aynı diyebilirim. Bende Winmo dan Htc desire'a geçtim ve gerçekten çok memnunum :)
LesEnfantsTerribles 19.6.2010 16:05:14
quote:

Orijinalden alıntı: oseydik


quote:

Orijinalden alıntı: udede
ahh ah win mo mu yoksa android mi diye bi karar verebilsem telefon kolay ama ikisinin arasında kaldım gönlüm hd2 den yana ama bakalım nasıl olacak

Android Win mo'dan sonra bir cennet..



aradaki farkları ve Android'i cennet yapan şeyleri yazarmısın.. Gercekten merak ediyorum bunu.. HTC Desire alma arifesindeyim
oseydik 19.6.2010 14:31:11
quote:

Orijinalden alıntı: udede
ahh ah win mo mu yoksa android mi diye bi karar verebilsem telefon kolay ama ikisinin arasında kaldım gönlüm hd2 den yana ama bakalım nasıl olacak

Android Win mo'dan sonra bir cennet..
DH Misafiri 19.6.2010 11:11:53
yurt dışında italyada bir site aşağıdaki ve fiyatlar çok ucuz duruyor . normalde 499 euro htc desire ama bu sitede 300 euro diyor . Güvenilir mi acaba arkadaşlar ...ya da bunlar el altından mı satıyor vergisiz kaçak felan ...


http://www.tuttoannunci.org/venezia/Compra-e-vendi-Cellulari-e-accessori-HTC-Desire-3G-32GB-venezia--tipdan-idi97-ida296546-idc309.aspx
turkozturkoz 10.6.2010 23:18:36
quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz


quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz



sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?

sadece gsm olmasin gsm/wcdma auto olacak.telefonun kalitesi yonunden hic suphen olmasin.bende iphone alacaktim bu telefonu gorunce vazgectim ve bunu aldim.wireless le denedin mi?


wirelesle süper.. turkcel kullanıyorum bostancıdayım merkezlerdeyim

gsm ayarini dedigim gibi yaptiktan sonra hala yavassa buyuk ihtimal 3g internet hizin dusuktur.bazi bolgelerde internet daha dusuk hizlara sahip olabilir.ayni sekilde yine bazi bolgelerde yogun kullanimdan dolayi belirli saatlerde yavaslama da olabilir.

bunlara ek olarak, xscope browseri denemeni de oneririm.


bu işin google gelen kısıtlamarla ilgisi varmış gibi geliyor bana..!! şimdi marketede giremez oldum neyse cok saol..
kirmizibulten 10.6.2010 23:10:14
quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz


quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz



sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?

sadece gsm olmasin gsm/wcdma auto olacak.telefonun kalitesi yonunden hic suphen olmasin.bende iphone alacaktim bu telefonu gorunce vazgectim ve bunu aldim.wireless le denedin mi?


wirelesle süper.. turkcel kullanıyorum bostancıdayım merkezlerdeyim

gsm ayarini dedigim gibi yaptiktan sonra hala yavassa buyuk ihtimal 3g internet hizin dusuktur.bazi bolgelerde internet daha dusuk hizlara sahip olabilir.ayni sekilde yine bazi bolgelerde yogun kullanimdan dolayi belirli saatlerde yavaslama da olabilir.

bunlara ek olarak, xscope browseri denemeni de oneririm.
turkozturkoz 10.6.2010 22:54:24
quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz



sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?

sadece gsm olmasin gsm/wcdma auto olacak.telefonun kalitesi yonunden hic suphen olmasin.bende iphone alacaktim bu telefonu gorunce vazgectim ve bunu aldim.wireless le denedin mi?


wirelesle süper.. turkcel kullanıyorum bostancıdayım merkezlerdeyim
kirmizibulten 10.6.2010 22:47:32
quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz



sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?

sadece gsm olmasin gsm/wcdma auto olacak.telefonun kalitesi yonunden hic suphen olmasin.bende iphone alacaktim bu telefonu gorunce vazgectim ve bunu aldim.wireless le denedin mi?
turkozturkoz 10.6.2010 22:42:39
quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz

ben aldım cıhazı ınternet cok agır yani sayfalara erişim falan deli olucam varmıdır bır ayarı acaba

mobile network ayarlarinda sadece gsm secili olup olmadigini kontrol et.


sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?
kirmizibulten 10.6.2010 22:36:33
quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz

ben aldım cıhazı ınternet cok agır yani sayfalara erişim falan deli olucam varmıdır bır ayarı acaba

mobile network ayarlarinda sadece gsm secili olup olmadigini kontrol et.
hugosan_tr 10.6.2010 22:22:40
quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz

ben aldım cıhazı ınternet cok agır yani sayfalara erişim falan deli olucam varmıdır bır ayarı acaba


Cihazda böyle bir sorun yok. İlk aldığımda da normal bağlanıyordu. Şimdi froyo yüklü yine hızlı bağlanıyor. Bağlantınızda bir problem olabilir mi. Ne tür bir bağlantı kullanıyorsunuz?
turkozturkoz 10.6.2010 22:12:10
ben aldım cıhazı ınternet cok agır yani sayfalara erişim falan deli olucam varmıdır bır ayarı acaba
gavsar83 6.6.2010 14:19:56
http://www.youtube.com/watch?v=3Buh_dkzpYc

bu karşılaştırmayı izledim ve desire almaya karar verdim...peki bu aleti nerden türkiyede nereden satın alabilirim.
andreii 5.6.2010 01:19:26
İstayen arkadaşlara yurtdışından getirebilirim. Açtığım konuyu inceleyin; http://forum.donanimhaber.com/m_40237184/tm.htm

Ben telefonu inceledim ve almaya karar verdim.
oprema 4.6.2010 10:01:29
bu tel hangi tel ile ayni sinifa giriyor?
HTC teknik servisi ne durumda?
bilgisi olan var mi?
ank7777 3.6.2010 23:09:36
quote:

Orijinalden alıntı: cemilcam
bu telin kalemi varmi?


Kalem devri kapandı. Artık parmakla kullanılıyor dokunmatik ekranlı telefonlar.
oprema 3.6.2010 20:42:44
bu telin kalemi varmi?
oner7 27.5.2010 13:46:21
Avrupa'da değil yaklaşık 430Euro'ya aldırdım. Iphone kaç para bi kontrol edin pahalı mı değil mi siz karar verin.


quote:

Orijinalden alıntı: Thin Lizzy

Şekli şemali güzel,android olmasıda iyi,ama biraz pahalı değilmi.
Emre Kocakaya 27.5.2010 12:30:34
Şekli şemali güzel,android olmasıda iyi,ama biraz pahalı değilmi.
oner7 27.5.2010 08:36:29
Tüm veri yollarını kapatıp sadece gerektiğinde açarak 3 günde bir şarj ederek hayatıma devam ediyorum.

Zaten kullanmadığım birşey neden pil yesin ki?


quote:

Orijinalden alıntı: Rouvax


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bosuna yorum yapmayin harika tlf ben aldim 350 euro ya almanyada



Batarya durumu ?
Rouvax 26.5.2010 20:32:03
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bosuna yorum yapmayin harika tlf ben aldim 350 euro ya almanyada



Batarya durumu ?
H.B.ÇELEBİ 25.5.2010 12:30:28
Arkadaşlar bu cihazın video kayıt çözünürlüğü, formatı ve fps'si nedir. Ayrıca çektiği fotoların kalitesi nasıl. Bilgi verirseniz sevinirim.
Beholder 25.5.2010 12:04:16
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bosuna yorum yapmayin harika tlf ben aldim 350 euro ya almanyada


nereden aldınız o fiyata?
DH Misafiri 25.5.2010 08:08:12
bosuna yorum yapmayin harika tlf ben aldim 350 euro ya almanyada
DH Misafiri 13.4.2010 12:07:55
Arkadaşlar bu telefonu yurt dışından, örneğin amerikadan getirtsek(gelecek bir arkadaş var) burada kullanırken ne gibi zorluklarla karşılaşırım? Türkiyeye geldiği zaman almakla amerikadan almak arasındaki farkları özetleyebilcek bi arkadaşımız varmı?
cnrg 7.4.2010 15:36:56
HTC'nin diğer telefonlarının yurt dışı ve Türkiye fiyatlarıyla kıyaslayınca tahmini en düşük fiyatı 1300 lira olucaktır.1300-1500 arası bir fiyata şatışa sunulur
oner7 7.4.2010 15:10:43
Tamam da 450Euro içinde ait olduğu ülkenin VAT vergisi var. Yani çıplak fiyat değil o, yaptığın hesaba göre daha ucuz olmalı.

Lakiiiiiiin,

bizim çakallar bu telefonu 1200TL altına satsın ben de dişimi kıracağım.

İnanılmaz karlar ekleniyor bu tip aletlerde eşdeğeri Iphone 1600TL ise bu telefonu da o fiyata yaklaştırırlar.

Keşke 1000TL'ye satsalar da alsak.

Saygılar


quote:

Orijinalden alıntı: e_capkan


quote:

Orijinalden alıntı: Exxcrea


quote:

Orijinalden alıntı: e_capkan

420 euro =650lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi
türkiyede 1500liraya satılır

420 euro nasıl 650 lira oluyor?

haklısın aklım dolara gitmiş
o zaman
420 euro =850lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi. toplam 1000lira
shnaltay 7.4.2010 13:30:14
Arkadaşlar,
Bu telefonun Dubai deki durumunu bilen kimse varmı acaba aramızda.
e_capkan 7.4.2010 12:49:05
quote:

Orijinalden alıntı: Exxcrea


quote:

Orijinalden alıntı: e_capkan

420 euro =650lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi
türkiyede 1500liraya satılır

420 euro nasıl 650 lira oluyor?

haklısın aklım dolara gitmiş
o zaman
420 euro =850lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi. toplam 1000lira
Exxcrea 6.4.2010 23:57:46
quote:

Orijinalden alıntı: e_capkan

420 euro =650lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi
türkiyede 1500liraya satılır

420 euro nasıl 650 lira oluyor?
onderzcn 6.4.2010 22:35:41
Daha ne zaman geleceğini bilmiyorlar Türkiye' ye telefonun. Bari fiyatları bu kadar abartmasalar. Hem geç getir hem pahalıya sat.
e_capkan 6.4.2010 22:26:03
420 euro =650lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi
türkiyede 1500liraya satılır
udede 2.3.2010 22:30:51
Sonunda aradığım cihazı buldum.!!!bakalım Türkiye'ye ne zaman gelecek touch hd gibi 1 kez gelirse kötü olur garantili ürün istiyoruz!
Mayıs gibi gelir galiba
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla