TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 22985 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Intel 3.2GHz'de çalışan Core i3 550 işlemcisini hazırlıyor ViewSonic yeni netbook modeli ViewBook 108'i satışa sunuyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (76) YORUM YAZ

tarafından 18 Şubat 2010, Perşembe 10:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC Desire fiyat listelerinde görünmeye başladı
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
76

Akıllı telefon pazarının lider oyuncularından Tayvan merkezli HTC firmasının, Mobil Dünya Kongresi'nde tanıttığı Desire modeli, listelere girmeye başladı. Android 2.1 platformunu temel alan ve Superphone olarak tanımlanan yeni telefon 480 x 800 piksel çözünürlüğünü destekleyen, 3.7-inç büyüklüğündeki kapasitif-dokunmatik ekranıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor. 1GHz'de çalışan Snapdragon işlemcisi, 576MB RAM ve 512 ROM belleği ile yüksek performans vaad eden HTC Desire, 5 MP çözünürlüğünde otofokus ve flash destekli kamerası, GPS, akselometre ve FM Radyo gibi özellikleriyle Android tabanlı en güçlü çözümlerden biri konumunda.

HTC tarafından resmi satışına Nisan ayında başlanması beklenen Desire, Amazon.de sitesinde 419 Avro seviyesinden listelere girmiş durumda.

Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
sahafiec 2 gün önce (10:33)
... 0
Batuist 2 gün önce (12:05)
Ekran HD2 ile aynı çözünürlüğe sahip ama ebat olarak daha küçük.. HD2de ekranı oluşturan pikseller zaten tek tek görülemeyecek kadar küçük bunda daha damı küçültmüşler acaba merak ettim.. çünkü biri 3.7" biri 4.3" nasıl oluyor anlamıyorum.. yada bunun çözünürlüğü daha düşük olması lazım.. artı android platfomu olması güzel olmuş.. 0
orhan--k 2 gün önce (12:11)
Harika bir ürün bakalım vergi cenneti ülkemizde ne kadardan piyasaya çıkacak... 0
mobylette 2 gün önce (13:35)
yav hepsi birbirine benziyör bu htc'lerin 0
bynedim 2 gün önce (19:11)
quote:

Orijinalden alıntı: travis

yav hepsi birbirine benziyör bu htc'lerin


Evet, farklı donanımları dışında tasarımları birbiri ile karıştırılacak şekilde benzerlik gösteriyor..

Ama kötü bir tasarım dizisi değil bence, sadece telefon modelini belli etmiyor..
0
dmxerkan 2 gün önce (22:34)
HTC'nin herşeyi güzelde şu kahverengi-siyah tonları renklerden vazgeçemedi. 0
cssbaycelebi 2 gün önce (23:02)
hd2 ye göre çok şık bir telefon. 0
Batuist 2 gün önce (23:04)
quote:

Orijinalden alıntı: dmxerkan

HTC'nin herşeyi güzelde şu kahverengi-siyah tonları renklerden vazgeçemedi.

neden sen pembe mi olsun istiyosun??

0
ahh ah win mo mu yoksa android mi diye bi karar verebilsem telefon kolay ama ikisinin arasında kaldım gönlüm hd2 den yana ama bakalım nasıl olacak 0
HTC ülkemizde Güzel bi mağaza açsa ne güzel olurdu..
görmüyormu iphonelerin peynir ekmek gibi satıldığu ülkede kendi ürünlerinede talep olabileceğini..
garantili ürün istiyoruz.. az para değil sonuçta..
0
quote:

Orijinalden alıntı: udede

ahh ah win mo mu yoksa android mi diye bi karar verebilsem telefon kolay ama ikisinin arasında kaldım gönlüm hd2 den yana ama bakalım nasıl olacak


win mo ile androidi kıyaslama bile arkadaş. zaten 3 yıl sonra winmo die bişi kalmaz ortada piyasayı macOS ve Android paylaşır
0
udede 01.03.2010 23:07:50
quote:

Orijinalden alıntı: dhgerenimo57


quote:

Orijinalden alıntı: udede

ahh ah win mo mu yoksa android mi diye bi karar verebilsem telefon kolay ama ikisinin arasında kaldım gönlüm hd2 den yana ama bakalım nasıl olacak


win mo ile androidi kıyaslama bile arkadaş. zaten 3 yıl sonra winmo die bişi kalmaz ortada piyasayı macOS ve Android paylaşır



zaten android daha ağır basıyor bakalım biraz daha tşkler..
0
gandalf_3466 02.03.2010 00:45:47
Arkadaslar Hollanda'da 9 nisan itibariyle faturali hatla satilmaya baslanacak.
Gümüs olani 20 euro fazla olarak 449 euro
kahverengi olani is 429 euro dur.

0
_KadirşinaS_ 02.03.2010 11:34:21
İnanamıyorum ya ilk defa Android'li bir telefonda FM radyo gördüm. HTC bu işi yapıyor. Eğer kamerası da iyi ise ver elini HTC Desire. 0
Fake Hunter 02.03.2010 11:46:03
bu telefonu bende düşünüyorum açıkçası 0
amrasc 02.03.2010 14:26:33
Tam nexus one alayım diyordum ki bu telefonu gördüm htc sense için buna karar verdim fakat şimdi de sony x10 aklımı karıştırdı. Arkadaşlar bu telefonlar ne zmn tr de olur bir fikriniz var mı? 0
udede 02.03.2010 22:30:51
Sonunda aradığım cihazı buldum.!!!bakalım Türkiye'ye ne zaman gelecek touch hd gibi 1 kez gelirse kötü olur garantili ürün istiyoruz!
Mayıs gibi gelir galiba
0
e_capkan 06.04.2010 22:26:03
420 euro =650lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi
türkiyede 1500liraya satılır
0
onderzcn 06.04.2010 22:35:41
Daha ne zaman geleceğini bilmiyorlar Türkiye' ye telefonun. Bari fiyatları bu kadar abartmasalar. Hem geç getir hem pahalıya sat. 0
Exxcrea 06.04.2010 23:57:46
quote:

Orijinalden alıntı: e_capkan

420 euro =650lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi
türkiyede 1500liraya satılır

420 euro nasıl 650 lira oluyor?
0
e_capkan 07.04.2010 12:49:05
quote:

Orijinalden alıntı: Exxcrea


quote:

Orijinalden alıntı: e_capkan

420 euro =650lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi
türkiyede 1500liraya satılır

420 euro nasıl 650 lira oluyor?

haklısın aklım dolara gitmiş
o zaman
420 euro =850lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi. toplam 1000lira
0
shnaltay 07.04.2010 13:30:14
Arkadaşlar,
Bu telefonun Dubai deki durumunu bilen kimse varmı acaba aramızda.
0
oner7 07.04.2010 15:10:43
Tamam da 450Euro içinde ait olduğu ülkenin VAT vergisi var. Yani çıplak fiyat değil o, yaptığın hesaba göre daha ucuz olmalı.

Lakiiiiiiin,

bizim çakallar bu telefonu 1200TL altına satsın ben de dişimi kıracağım.

İnanılmaz karlar ekleniyor bu tip aletlerde eşdeğeri Iphone 1600TL ise bu telefonu da o fiyata yaklaştırırlar.

Keşke 1000TL'ye satsalar da alsak.

Saygılar


quote:

Orijinalden alıntı: e_capkan


quote:

Orijinalden alıntı: Exxcrea


quote:

Orijinalden alıntı: e_capkan

420 euro =650lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi
türkiyede 1500liraya satılır

420 euro nasıl 650 lira oluyor?

haklısın aklım dolara gitmiş
o zaman
420 euro =850lira
+kdv =125lira
+50 lira vergisi. toplam 1000lira
0
cnrg 07.04.2010 15:36:56
HTC'nin diğer telefonlarının yurt dışı ve Türkiye fiyatlarıyla kıyaslayınca tahmini en düşük fiyatı 1300 lira olucaktır.1300-1500 arası bir fiyata şatışa sunulur 0
DH Misafiri Salı, 12:07
Arkadaşlar bu telefonu yurt dışından, örneğin amerikadan getirtsek(gelecek bir arkadaş var) burada kullanırken ne gibi zorluklarla karşılaşırım? Türkiyeye geldiği zaman almakla amerikadan almak arasındaki farkları özetleyebilcek bi arkadaşımız varmı? 0
bosuna yorum yapmayin harika tlf ben aldim 350 euro ya almanyada 0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bosuna yorum yapmayin harika tlf ben aldim 350 euro ya almanyada


nereden aldınız o fiyata?
0
Arkadaşlar bu cihazın video kayıt çözünürlüğü, formatı ve fps'si nedir. Ayrıca çektiği fotoların kalitesi nasıl. Bilgi verirseniz sevinirim. 0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bosuna yorum yapmayin harika tlf ben aldim 350 euro ya almanyada



Batarya durumu ?
0
Tüm veri yollarını kapatıp sadece gerektiğinde açarak 3 günde bir şarj ederek hayatıma devam ediyorum.

Zaten kullanmadığım birşey neden pil yesin ki?


quote:

Orijinalden alıntı: Rouvax


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bosuna yorum yapmayin harika tlf ben aldim 350 euro ya almanyada



Batarya durumu ?
0
Şekli şemali güzel,android olmasıda iyi,ama biraz pahalı değilmi. 0
Avrupa'da değil yaklaşık 430Euro'ya aldırdım. Iphone kaç para bi kontrol edin pahalı mı değil mi siz karar verin.


quote:

Orijinalden alıntı: Thin Lizzy

Şekli şemali güzel,android olmasıda iyi,ama biraz pahalı değilmi.
0
oprema 03.06.2010 20:42:44
bu telin kalemi varmi? 0
ank7777 03.06.2010 23:09:36
quote:

Orijinalden alıntı: cemilcam
bu telin kalemi varmi?


Kalem devri kapandı. Artık parmakla kullanılıyor dokunmatik ekranlı telefonlar.
0
oprema 04.06.2010 10:01:29
bu tel hangi tel ile ayni sinifa giriyor?
HTC teknik servisi ne durumda?
bilgisi olan var mi?
0
andreii 05.06.2010 01:19:26
İstayen arkadaşlara yurtdışından getirebilirim. Açtığım konuyu inceleyin; http://forum.donanimhaber.com/m_40237184/tm.htm

Ben telefonu inceledim ve almaya karar verdim.
0
gavsar83 06.06.2010 14:19:56
http://www.youtube.com/watch?v=3Buh_dkzpYc

bu karşılaştırmayı izledim ve desire almaya karar verdim...peki bu aleti nerden türkiyede nereden satın alabilirim.
0
turkozturkoz 10.06.2010 22:12:10
ben aldım cıhazı ınternet cok agır yani sayfalara erişim falan deli olucam varmıdır bır ayarı acaba 0
hugosan_tr 10.06.2010 22:22:40
quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz

ben aldım cıhazı ınternet cok agır yani sayfalara erişim falan deli olucam varmıdır bır ayarı acaba


Cihazda böyle bir sorun yok. İlk aldığımda da normal bağlanıyordu. Şimdi froyo yüklü yine hızlı bağlanıyor. Bağlantınızda bir problem olabilir mi. Ne tür bir bağlantı kullanıyorsunuz?
0
kirmizibulten 10.06.2010 22:36:33
quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz

ben aldım cıhazı ınternet cok agır yani sayfalara erişim falan deli olucam varmıdır bır ayarı acaba

mobile network ayarlarinda sadece gsm secili olup olmadigini kontrol et.
0
turkozturkoz 10.06.2010 22:42:39
quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz

ben aldım cıhazı ınternet cok agır yani sayfalara erişim falan deli olucam varmıdır bır ayarı acaba

mobile network ayarlarinda sadece gsm secili olup olmadigini kontrol et.


sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?
0
kirmizibulten 10.06.2010 22:47:32
quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz



sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?

sadece gsm olmasin gsm/wcdma auto olacak.telefonun kalitesi yonunden hic suphen olmasin.bende iphone alacaktim bu telefonu gorunce vazgectim ve bunu aldim.wireless le denedin mi?
0
turkozturkoz 10.06.2010 22:54:24
quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz



sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?

sadece gsm olmasin gsm/wcdma auto olacak.telefonun kalitesi yonunden hic suphen olmasin.bende iphone alacaktim bu telefonu gorunce vazgectim ve bunu aldim.wireless le denedin mi?


wirelesle süper.. turkcel kullanıyorum bostancıdayım merkezlerdeyim
0
kirmizibulten 10.06.2010 23:10:14
quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz


quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz



sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?

sadece gsm olmasin gsm/wcdma auto olacak.telefonun kalitesi yonunden hic suphen olmasin.bende iphone alacaktim bu telefonu gorunce vazgectim ve bunu aldim.wireless le denedin mi?


wirelesle süper.. turkcel kullanıyorum bostancıdayım merkezlerdeyim

gsm ayarini dedigim gibi yaptiktan sonra hala yavassa buyuk ihtimal 3g internet hizin dusuktur.bazi bolgelerde internet daha dusuk hizlara sahip olabilir.ayni sekilde yine bazi bolgelerde yogun kullanimdan dolayi belirli saatlerde yavaslama da olabilir.

bunlara ek olarak, xscope browseri denemeni de oneririm.
0
turkozturkoz 10.06.2010 23:18:36
quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz


quote:

Orijinalden alıntı: kirmizibulten


quote:

Orijinalden alıntı: turkozturkoz



sadece gsm sectım ama değişen bir sey olmadı.. bence bu telefonu iphone dan iyi onu satıp bunu aldım.. ama üzülmek istemiyorum bu yönden.. başka yapmam gereken ayarlar varmı?

sadece gsm olmasin gsm/wcdma auto olacak.telefonun kalitesi yonunden hic suphen olmasin.bende iphone alacaktim bu telefonu gorunce vazgectim ve bunu aldim.wireless le denedin mi?


wirelesle süper.. turkcel kullanıyorum bostancıdayım merkezlerdeyim

gsm ayarini dedigim gibi yaptiktan sonra hala yavassa buyuk ihtimal 3g internet hizin dusuktur.bazi bolgelerde internet daha dusuk hizlara sahip olabilir.ayni sekilde yine bazi bolgelerde yogun kullanimdan dolayi belirli saatlerde yavaslama da olabilir.

bunlara ek olarak, xscope browseri denemeni de oneririm.


bu işin google gelen kısıtlamarla ilgisi varmış gibi geliyor bana..!! şimdi marketede giremez oldum neyse cok saol..
0
DH Misafiri Dün (11:11)
yurt dışında italyada bir site aşağıdaki ve fiyatlar çok ucuz duruyor . normalde 499 euro htc desire ama bu sitede 300 euro diyor . Güvenilir mi acaba arkadaşlar ...ya da bunlar el altından mı satıyor vergisiz kaçak felan ...


http://www.tuttoannunci.org/venezia/Compra-e-vendi-Cellulari-e-accessori-HTC-Desire-3G-32GB-venezia--tipdan-idi97-ida296546-idc309.aspx
0
oseydik Dün (14:31)
quote:

Orijinalden alıntı: udede
ahh ah win mo mu yoksa android mi diye bi karar verebilsem telefon kolay ama ikisinin arasında kaldım gönlüm hd2 den yana ama bakalım nasıl olacak

Android Win mo'dan sonra bir cennet..
0
LesEnfantsTerribles Dün (16:05)
quote:

Orijinalden alıntı: oseydik


quote:

Orijinalden alıntı: udede
ahh ah win mo mu yoksa android mi diye bi karar verebilsem telefon kolay ama ikisinin arasında kaldım gönlüm hd2 den yana ama bakalım nasıl olacak

Android Win mo'dan sonra bir cennet..



aradaki farkları ve Android'i cennet yapan şeyleri yazarmısın.. Gercekten merak ediyorum bunu.. HTC Desire alma arifesindeyim
0
freedom77 Dün (17:49)
Winmo nun yavaş ve hantal yapısı düşünüldüğünde, gerek görsel, gerekse işlevsel olarak farkı gerçekten görmeniz lazım. Kullanılan programlarin arayüzleri iPhone ile aynı diyebilirim. Bende Winmo dan Htc desire'a geçtim ve gerçekten çok memnunum :) 0
abd fiyatı nedir acaba? bir de ordan getirtsem bir arkadaşla unlock yapmak falan gerekir mi? 0
arkadas Arnavutluk tan 500 Euro ya aldi.. 0
TQ2
saçma bir soru belki ama bu HTC ana ekranda sürekli gösterilen bulunduğunuz şehirdeki hava durumunu vs gösteren widget için telefon sürekli bir data alışverişi mi yapıyor şebekeden?? Yani faturaya nasıl yansır türkiye'de?? Sanırım GPS kullanımında bir sorun yok ama bu tür widgetlar için hep merak etmişimdir anlık güncellemesi konusunu.. 0
5 gunluk veriyi hafızada tutuyor interneti kapalı tutunca hiç bir sorun yok ben wirelesle güncelleme yapıyorum 0
Hava durumu widgetinin ayarlarında ne kadar zamanda bir guncellenecegini ayarlayabiliyorsunuz. 0
Evet (Benimkigün aşırı bir defa güncellemeye ayarlı)
quote:

Orijinalden alıntı: freedom77

Hava durumu widgetinin ayarlarında ne kadar zamanda bir guncellenecegini ayarlayabiliyorsunuz.
0
mrb arkadaslar ,



ben almanyadan hidayet



su 4 haftadir bende htc desire var ve MUHTESEM !



1Ghz ! ayni anda bir cok program kulaniliyor ! CAMI cizilmez ben bizzat anahtar ile denedim cizilmedi yere düstü bir cizik yok !



i phone ye 10 ceker ,, her türlü özelligi var gps,umts,3g..... ve 3g-2g arasinda secim yapilabiliyor yüzbinlerce apps lerei var ,



07.01 .2010 da ülkeme gelecegim isteyen olursa buradan getirebilirim su an fiyati 580 € ye getirebilirim faturali ve en önemlisi ALMANYA+avusturya mallari olmali kalitesi icin ,,,, italya ve benzer ülkelerden sakin almayin!!!!





saygilarimla

bilgi icin hido5400@googlemail.com
0
DH Misafiri 10.07.2010 00:17:47
htc desire hakkında bilgisi olan arkadaşlar biraz bilgi verebilirler mi özellikle kullanan arkadaşlar... 0