TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26340 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Dell'den eğitim amaçlı netbook; Latitude 2100 Fit PC-2: CD'den bile daha küçük masaüstü bilgisayar HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (86) YORUM YAZ

tarafından 19 Mayıs 2009, Salı 20:55 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia, 5 MP kameralı 6600i Slide modelini tanıttı
Ekspres Haber knight
86

Nokia, 2730 Classic, 2720 Fold ve 7020 gibi alt-orta segment arasında konumlandırdığı cep telefonlarını duyurmasının hemen ardından 6600i Slide'ın üzerindeki örtüleri kaldırdı.

Dört band GSM ve dualband UMTS şebekelerini destekleyen 6600i Slide, kızaklı yapısı, 2.2 inç 240x320 piksel çözünürlüğünde 16 milyon renk TFT ekranıyla ön plana çıkıyor. 20 MB'lık dahili belleğini microSD kartlar aracılığıyla 16 GB'a kadar yükseltebildiğimiz 6600i'de anın yakalanması için 5 megapiksellik kamera, firma tarafından yeterli görülmüş. Kameraya led flaş ve otomatik odaklama özellikleri eşlik ediyor. USB veya Bluetooth ile veri aktarımı gerçekleştirebilen telefonda WI-FI veya A-GPS bağlantıları mevcut değil.

Nokia yetkilileri tarafından dünyanın en küçük kızaklı telefonu olduğu iddia edilen 6600i Slide'ın 2009'un 3. çeyreğine doğru 200 Euro civarında 1 GB kapasiteli hafıza kartıyla beraber satışa sunulması planlanıyor.

Teknik özellikler:

Şebeke:
Quadband GSM / Dualband UMTS
EDGE desteği:
Var, 32. sınıf
HSDPA desteği:
Yok
Boyut ve ağırlık:
93 x 45 x 14 mm / 110 gram
Ekran:
2.2 inç, 240x320 piksel, 16 milyon renk TFT
Bellek:
20 MB dahili + 16 GB'a kadar microSD desteği
Kamera:
5 Megapiksel, otomatik odaklama, led flaş
Video kaydı: 640x480 piksel
FM radyo: Var, RDS desteği
Bluetooth: Var, v2.0 + A2DP
WI-FI: Yok
A-GPS: Yok
Batarya: 1000 mAh lityum iyon (348 saate kadar bekleme; 4 saate kadar konuşma süresi)

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
egemen_e 14.02.2012 15:18:11
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

siz siz olun nokia almayin milleti hep kekliyor simdiye kadar cikardigi modellere bakin icindeki özellikler hep ayni sadece isimleri ve görünümleri degisik verdiginiz paralara yazik nokia kullanicisini hep koyun yerine koymaya ve sögüslemeye calisiyor bircok ovi denilen sistemi ilede son cikardigi modeller üzerinden kullanicisini soymaya calisiyor artik nokia ya elimi sürmem benden kurus calismaz hep problemli stresli ürünler yapiyor diger markalar nokiayi gectiler pazar payida azaldi

Valla konu birden fırladı cevaplanan mesajlar bölümünde, nakayım ne olmuş diye, başlık sizin yazılardan oluşuyor gibi ve bir beğeniyorsunuz bir güzel diyorsunuz, bir seviyorsunuz, bir alsam mı diyorsunuz Şimdide nokia almayın diyorsunuz, 3 ay sonra ne yazacaksınız merak ettim. Bakayım ben ne yazmışım merak ettim, nostaljiiii
DH Misafiri 13.02.2012 21:13:47
siz siz olun nokia almayin milleti hep kekliyor simdiye kadar cikardigi modellere bakin icindeki özellikler hep ayni sadece isimleri ve görünümleri degisik verdiginiz paralara yazik nokia kullanicisini hep koyun yerine koymaya ve sögüslemeye calisiyor bircok ovi denilen sistemi ilede son cikardigi modeller üzerinden kullanicisini soymaya calisiyor artik nokia ya elimi sürmem benden kurus calismaz hep problemli stresli ürünler yapiyor diger markalar nokiayi gectiler pazar payida azaldi
h2º 27.10.2010 19:27:38
gördüğüm her yere yazıyorum.

KESİNLİKLE ALMAYIN!

telefonda tasarım hatası var. telefonu düz bir zemine masa vs. koyduğunuzda hoparlör kapanıyor zili neredeyse duymuyorsunuz.
DH Misafiri 14.07.2010 14:07:52
ben yaklasık 7 aydr kullnıyorum.

kamera konusunda abartmıs arkadaslar var. gayet guzel cekımı var telfonun tavsıye ederim kesınlıkle
fearfactory 29.06.2010 23:41:10
peki arkadaşlar bende samsung preston var e bu cihazla kafa kaya takasa gidiyorum sizcede uygun mu...
DH Misafiri 12.06.2010 10:14:36
yani almayalım :S yorumlar bunu gosterıyor :S
DH Misafiri 08.05.2010 08:29:17
[image][/image]bende yeni aldım ama ağım şahım deil n73 üm vardı takas yaptım aldım ama ne yalan sölim pişman oldum java destehide yetersiz bu arada çoğu yüklediğim oyunu n73de oynarken bunda hata veriyor nazik ama kullanışlı deil bence
DH Misafiri 08.05.2010 08:29:11
[image][/image]bende yeni aldım ama ağım şahım deil n73 üm vardı takas yaptım aldım ama ne yalan sölim pişman oldum java destehide yetersiz bu arada çoğu yüklediğim oyunu n73de oynarken bunda hata veriyor nazik ama kull[Kunye=][Kunye=]anışlı deil bence
DH Misafiri 08.05.2010 07:07:46
[image][/image]bende yeni aldım ama ağım şahım deil n73 üm vardı takas yaptım aldım ama ne yalan sölim pişman oldum java destehide yetersiz bu arada çoğu yüklediğim oyunu n73de oynarken bunda hata veriyor nazik ama kull[Kunye=][Kunye=]anışlı deil bence
DH Misafiri 08.05.2010 07:07:32
[image][/image]bende yeni aldım ama ağım şahım deil n73 üm vardı takas yaptım aldım ama ne yalan sölim pişman oldum java destehide yetersiz bu arada çoğu yüklediğim oyunu n73de oynarken bunda hata veriyor nazik ama kull[Kunye=][Kunye=]anışlı deil bence
DH Misafiri 04.05.2010 18:13:10
[Kunye=]vallahi bende aldım görünüş harika ama özellikler iyi değil ses az radyoda sesi dışarı vermir ögrenciye uygun olmayan bir tl memur kısmına güzel gider
f.e.a.r 03.05.2010 16:15:49
Size şöyle söyleyeyim . Bu telefonu yeni aldı babam.Bende 6500slide var.Kamera kesinlikle iğrenç çekiyor çünkü 6500slide da kamera tuşu var ve autofocus özelliği vardı.Otomatik netleştirip çekebiliyordun bunda öyle birşey söz konusu değil ama çok küçük ve kullanmak isteyenler alabilir çok tatlı bir telefon.Elinin avcuna bile sığmıyor diyebilirim.
DH Misafiri 01.05.2010 22:42:24
Bende aldım bu telefonu.görünümü güzel.karşı tarafın sesi çok net geliyor.amaaaaa kamera kesinlikle 5mp değil.1.2 mpLik samsung daha iyi resim çekiyor.dokunmatik ekran ile ilgili soru sorulmuş.o dokunmatik değil vurulmatik.iyice iki vuruşta saat ekrana geliyor.ya da arama varsa ilkinde sessize ikincisinde meşgule alıyor.fotoğrafta çekerim ohh 5 mp diye alacaksanız almayın derim.bir de radyosunun sesi çok az.Geriye dönsem bir daha düşünürüm.Ve radyo sesi dışarı verilmiyor....
papurcu 01.05.2010 20:53:56
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaslar ben az önce bu teli aldım ama ön kamerayı kullanamıorum ne dersiniz bunda yok mu ikinci kamera ? yazarsanız sevinirim...

onun ön kamerası sadece görüntülü konuşmak için başka türlü açılmaz.
DH Misafiri 01.05.2010 17:53:46
Bende aldım bu telefonu.görünümü güzel.karşı tarafın sesi çok net geliyor.amaaaaa kamera kesinlikle 5mp değil.1.2 mpLik samsung daha iyi resim çekiyor.dokunmatik ekran ile ilgili soru sorulmuş.o dokunmatik değil vurulmatik.iyice iki vuruşta saat ekrana geliyor.ya da arama varsa ilkinde sessize ikincisinde meşgule alıyor.fotoğrafta çekerim ohh 5 mp diye alacaksanız almayın derim.bir de radyosunun sesi çok az.Geriye dönsem bir daha düşünürüm.Ve radyo sesi dışarı verilmiyor....
DH Misafiri 01.05.2010 17:38:45
vallahi teli daha dün aldım peşin fiyat 500 tl ye ses olayı normal die düşünüyorum çünkü diğer modellerle aynı bende n73 vardı o müzik için üretilmişti o ve ona benzerlerle kıyaslanamaz tabiki sesi ama classic telefonların genelde hep aynı,kamera konusuna gelince gerçekten kötü neden derseniz carl zeiss lensi olmamasıdır,n73 belki daha iyi çekiyor gibi carl zeiss lens sayesinde,onun dışında geri kalan özellikleri bilindik s40 platformu nazik telefon boyutuna göre ağır,ağır olması sağlam olduguna tabidir,böyle bi telefon işte almaya değer..tabi camera sorun olmassa aldıktan sonra artık 5 değilde 3 buçuk,4 megapiksel olarak katlanıcaksın :)
DH Misafiri 29.04.2010 16:40:29
arkadaslar ben az önce bu teli aldım ama ön kamerayı kullanamıorum ne dersiniz bunda yok mu ikinci kamera ? yazarsanız sevinirim...
DH Misafiri 18.04.2010 08:19:59
arkadasım bende aldım yaklasık 2hafta önce ama bende memnun deilim. 5 mp kamera hikaye ya arkadasın 2 mp kamerassı daha iyi çekşyor. bu kamera işlerinden anlayan birine götürdüm kamerası bozuk dedi. garantiye göndermeyi düşünüyordum ama sizler de begenmiyosunuz kamerasını. demekki sadece benımkı deil bu modelin kamerası böyle. birde dokunmatik özelliği felan yok. arasıra telefonu sert şekilde salladınmı kendi kendine titriyor ve saati gösteriyor. başka bişey yok bu telde. kesinlikle tavsiye etmem. nokianın böyle dandik bi tel yaptığını ilk kez gördüm. o da bana denk geldi..
DH Misafiri 15.04.2010 01:21:17
slm arkadaşlar bişey sorucam 6600i slide markta telefonu aldım ve 2 gündür kullanıyorm gayet güzel ve kibar bir telefon ama bu dokunmatik komut özelliğini bulamadım çift tıklıyorum ama hiç bişey olmuyor ayarlardanda bulamadım bu telefonu kullanan arkadaşların yardımını bekliyorum teşekkürler emailim : trance_Dewil@hotmail.com yardım edecek olan varsa çok mutlu olurum
DH Misafiri 28.03.2010 13:36:53
arkadaşlar ben bu teli alıcam ama sesinde biraz karamsarım lütfen cevap yazın
DH Misafiri 28.03.2010 13:36:50
Arkadaşlar bende aldım ama begeniyorum alacak olanlara sadece dıyecegım ses az çıkıyor kamera güzel ön kamera sadece 3g için çalısıyor s40 işletim sistemiyle çalısıyortlf biraz agır birde kapagı açıyorsun ısık ortalama 2 sn den baslıyor açılmaı ama sahane tlf sureklı kullanmak isteyenler için ses kalıtesı super...
Hirotaro 22.03.2010 17:22:41
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaşlar ben telefonu alalı 4 gün oldu ve telefono 480 tl verdım ve paraya acıdım ıkıncı kamera çalışmıyor kızak desen allaha emanet nebiliyim ekran desan hafıf karartılı gibi ne biliyim paranın hakkını vermıyor.....

sende ne zaman aldığına karar ver.Yalanda söylenmez ki bu kadar
bi 4 gün evvel aldım diyorsun bi 1 ay evvel aldım diyorsun,bu kadarda palavra atılmaz

"Tarih 7 Mart 2010; 1:43:53
Arkadaşlar Ben Daha bir iki gün önce aldım 6600i slide. Dediğimiz Gibi Nokıa nın diğer telefonlarından pekte fazla bi özelliği olmasada pekte kötü sayılmaz. 5 mp kamerası şüphelendıgınız kadar kötü deil. kibar ve görünüşlü bi telefon. 6300 kullanıcıydım bende ama onu alcagıma az daha verır bunu alrım bence... Almak İsteyen arkdslar karamsar düşünmeyın o kadarda.. " bu diyen sensin

DH Misafiri Tarih 16 Mart 2010; 20:20:24
bende yaklaşık 1 ay önce aldım ama berbat ya inanın tlfonu 1 hafta kullandım ve şu an serviste 3 kez gönderdim kamera çekimi fiyasko 5 mp miş hikaye ya kamerada kararma kayma falan filan ses az çıkıyo çözümde bulamıyorlar hayırlısı

bunu diyende sensin, bu kadar yalancı olunmaz , hangisi doğru ????
DH Misafiri 22.03.2010 10:12:41
arkadaşlar ben telefonu alalı 4 gün oldu ve telefono 480 tl verdım ve paraya acıdım ıkıncı kamera çalışmıyor kızak desen allaha emanet nebiliyim ekran desan hafıf karartılı gibi ne biliyim paranın hakkını vermıyor.....
Hirotaro 22.03.2010 06:42:20
6600i slide klas ve sade bir telefon.
Hizlialda 485tl gibi bir fiyatı var,kullanan 1-2 arkadaşım çok memnun, kamerası da diğer 5mp göre oldukça iyi ,ama telde 5mp ne kadar önemli tartışmaya açık.
Ama çok sade ve şık bir cihaz.
DH Misafiri 20.03.2010 19:11:50
ben de bu telefondan almayı düşünüyorum siz simdi böyle yazınca kafam karıştı.
xiaxle 16.03.2010 20:54:11
Herhangi bir firma, herhangi bir urun cikarttigi zaman nedense ulkemiz insani hep o urunu Turkiye sartlarina gore degerlendirip bazen hakli bazende haksiz yere urunu karalayabiliyor.
Arkadaslar butur ucuz modellerin satisi su sekilde gerceklesiyor...
Avrupada'ki GSM operatorleri bu tur modelleri aylik 1,50 ile 6 euro taksitle kendi hatlarini satmak icin veriyorlar. Yani bu modellerin asil alicilari operator sirketleridir.
Mesela sizlere birkac ornek operator sirketi gostereyim...
Finlandiya DNA GSM Operatoru web sitesi: http://kisalt.tk/u2uu
Finlandiya Sonera GSM Operatoru web sitesi: http://kisalt.tk/7v8q
DH Misafiri 16.03.2010 20:20:23
bende yaklaşık 1 ay önce aldım ama berbat ya inanın tlfonu 1 hafta kullandım ve şu an serviste 3 kez gönderdim kamera çekimi fiyasko 5 mp miş hikaye ya kamerada kararma kayma falan filan ses az çıkıyo çözümde bulamıyorlar hayırlısı
DH Misafiri 07.03.2010 12:55:59
Arkadaşlar Ben Daha bir iki gün önce aldım 6600i slide. Dediğimiz Gibi Nokıa nın diğer telefonlarından pekte fazla bi özelliği olmasada pekte kötü sayılmaz. 5 mp kamerası şüphelendıgınız kadar kötü deil. kibar ve görünüşlü bi telefon. 6300 kullanıcıydım bende ama onu alcagıma az daha verır bunu alrım bence... Almak İsteyen arkdslar karamsar düşünmeyın o kadarda..
DH Misafiri 07.03.2010 01:43:53
Arkadaşlar Ben Daha bir iki gün önce aldım 6600i slide. Dediğimiz Gibi Nokıa nın diğer telefonlarından pekte fazla bi özelliği olmasada pekte kötü sayılmaz. 5 mp kamerası şüphelendıgınız kadar kötü deil. kibar ve görünüşlü bi telefon. 6300 kullanıcıydım bende ama onu alcagıma az daha verır bunu alrım bence... Almak İsteyen arkdslar karamsar düşünmeyın o kadarda..
ali277 05.03.2010 11:59:32
quote:

Orijinalden alıntı: amd1985
6- kamerası mesela bir n82 gibi değil birebir karşılaştırdık n82nin yakaladığı tonları renkleri 6600i yakalayamadı


Optik ,lens farkı var N82 de carl zeiss optik var 6600İ modelinde normal bir optik var

Ama anı yakalamak için gayet yeterli
Pulstar 05.03.2010 03:09:01
quote:

Orijinalden alıntı: CoreXXX

bi cep telefonunda kamera ne kadar yüksek olursa olsun yinede iyi sonuçlar vermiyor o yüzden bence gereksiz,düzgün foto çekecekseniz compact bi makina alın daha iyi, ama telefonumda illa kamera olsun dienlere 1 mp bile rahat rahat yeter


+1 Katılıyorum.

Bir cep telefonundan dijital fotoğraf makinesi kalitesini beklemek <=> şapkadan tavşan çıkmasını beklemek.

Budur.

Haa olur. Ama o telefonun boyutları da bir dijital fotoğraf makinesinin en az 1,5 katı olur.
gewa 05.03.2010 01:39:17
konuşurken karşı tarafın sesi net ve yeteri kadar geliyor mu?eğer bu konuda bir problemi yoksa fiyatı düşünce boyutundan dolayı almayı düşünüyorum.pantolon cebinde rahat taşınır diye düşünüyorum.
DH Misafiri 04.03.2010 09:46:18
arkadaşlar bana yardici olun bende nokia 6600 aldım açilirkapakli yeni urun ama çin telefonu herşeyi ile çok guzel yanliz telefon hafizazi rehberi 100 kişilik sim kart da 100 kişilik bana bu hafizalar yetmiyor ne yapmam lazim bana yardımci olursaniz sevinirim telefon numarami veriyom odemeli arayıp yardici olun eye bunun bir formulu varsa
DH Misafiri 02.03.2010 16:55:50
s.a arkadaslar ben bu telefonunb ses yukseklıgını ve kalıtesın ı cok merak edıyorum ben n76kullanıyorum ses kalıtesı mukemmel ama sesı cok cıkmıyor degıstrmeyı dusnuyorum 6600 i slide 5800 xp arasında kaldımacıkcası ne tavsıye edersınınz fıkırlerınız onemlı
DH Misafiri 01.03.2010 20:58:49
bende bu telefonu alanlardanım.. bazı arkadasların da dedıgı gıbı telefon calınca zıl sesı artarak calıyor ayarlardan degıstırdım yıne aynı.mesaj gelınce bıle mesaj sesı artarak calıyor. ıkıncısı ekran kararma ozellıgı cok sacma uzun mesaj geldı dıyelım yarısını okuyana kadar ekran hemen kapanıyor ve ayarlardan cozulemıyor bu durum. uvunucusu ıse telefonu usb kablosu ıle bılgısayara pc suıt olarak baglayamıyorum. bluetooth ıle baglanıyor ancak. nokıa yazılım guncelleme programını yukledım belkı yazılım guncelleyınce duzelır dıye ama telefonu usb kablosu ıle baglayamayınca onu da yapamadım.gordugunuz gıbı her yolu denedım ama olmadı. sımdı fırsat bulunca servıse goturecegım ve muhtemelen yıne bır sonuc alamayacagım. anlayacagınız telefon elımde patladı.bu saydıklarım dısında kı dıger ozellıkler guzel ve calısıyor. ama saydıgım bu ozellıkler de onemlı seyler.
DH Misafiri 26.02.2010 16:11:39
arakadaşlar bende n95 var onu satıp 6600i slide almayı düşünüyorum tek sebeb çok kaba olması ne yapayım bi fikir verin teşekkurler
DH Misafiri 25.02.2010 15:48:11




yaklaşık 1 senedir telefon modellerini araştırıorm.. zaten bir sene öncede vodafone alt bayii de çalışıordum.. o zaman en sağlam telefonların bile fiyaskolarını en iyi şekilde biliodm.. şimdiyse bilmiorm.. bu telefon gerçekten eliem aldğımda çok hoşuma gtmişti.. kibarlığı felan.. bugün almaya niyet ettim ki bu siteyi görmeden önce.. galiba almamakta fayda var.. dünya yorumun içinde 2 3 olumlu yorum var.. teşekkür ederim hepinize..
DH Misafiri 21.02.2010 15:22:34
ben aldım kullanıyorum,çok iyi ve kullanışlı bir telefon.
DH Misafiri 21.02.2010 02:25:37
ya bende telefonumu kırdım bu telefonu gördüm bugün bir shop da kafama yatmıstı görüntüde ama yorumlar çok iç karartıcı
people are strange 13.02.2010 23:17:19
benim görebildiğim kadarıyla 6600i'de 5mp kamera var (gerçi ha 5, ha 3.15, nokia 6220c ve n82 dışında kamerada başarısız) bir de işine yarayacaksa eğer 6600i'de 3G var. başka bir fark göremedim ben.
zolthar 13.02.2010 22:20:18
arkadaslar sizce 6600 slide mı yoksa 6600i slide mı daha iyi?6600i slide bende olsa 6600 slide ı aratır mı sizce
kralhasanyigit 03.02.2010 12:46:37
Bu telefonlar Türkiye de kapış kapış satılıyor. Nokia da inatla zaten Türkiye piyasasına böyle ürünler sokuyor. Arasın, tipi olsun, bi iki de ek özelliği olsun yeter.

6500 ' lar belkide insanların elinde en çok gördüğüm telefon. Bu da aynen o telefon gibi deli gibi satar kesin.
Comandanté 01.02.2010 20:02:43
Yapmış olmak için yapılan bir telefon.Kamerası da kesin 5 MP'in hakkını vermiyordur.
DH Misafiri 01.02.2010 19:58:35
arkadaslar bende almayı dsnyrudm fakat millet bu kadar olumsuz yorumlarndan snra sagolunbeni masaraftan kurtardnz=)))
marikanwap 25.01.2010 10:41:32
quote:

Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

6500s gibi yazılımsal sorunlarını yoktur umarım.

Az çektirmedi saolsun:)
DH Misafiri 24.01.2010 23:10:53
Telefonu Aldım Gayet Ciddi Bir Görünüşü Var İnsana Güven Aşılıyor Ben Çok Beğendim Diğer Bu Sınıf Telefonarla Kıyasladığımda 10 Numara Kullanımı Süper O Kadarda Kötü Değil Orjinal Kulaklıkla Mükemmel Bir Müzik Dinleme Keyfi Veriyor Daha Çok Erkek Tüketicilere Yönelik Bir Görünümü Var Siyah Rengi Çok Güzel Ben Tavsiye Ediyorum
thermalshock 15.01.2010 18:00:10
kaliteli çekmedikten sonra napatım 5 mp'yi

kim kullanıyor 5 mp fotoğraf?

mp=kalite yanlış...
Awesome 15.01.2010 08:18:46
Şu merceğe bak göya 5mp olacak. Koruma kapağı bile yok. Peh.
egemen_e 15.01.2010 07:23:52
Elime alıp baktım berbat bir telefon.
Tuşları, ağırlığı, boyutları, kızağı hiç bir yeri güzel değil. Camerasına baktım ama çekilen fotoyu bilg. da görmedim bana kötü çekiyor gibi geldi. e66 daha iyi çeker gibi :)
O paraya temiz düzgün bir 2.el alınabilir. hangi model olursa olsun bundan iyi olur bence..
DH Misafiri 15.01.2010 05:26:45
arkadaşlar ben 6600i serisini 1 haftadır aldım yeni dikkatimi çekti gece modu hep açık kapatma veya açma gibi bir şansımız yokmu kullanan varsa cevap yazabilirmi
Athaulf 10.01.2010 12:24:51
quote:

Orijinalden alıntı: T0rNaDo

samsung bile tasarım olarak geçti nokiayı nokia hala benzer ürünlerin özelliklerini değiştirip sürsün piyasaya.

evet nokia kalitesini bozdu hep aynı tür telefonlar i yok e yok slide falan
T0rNaDo 09.01.2010 23:56:10
samsung bile tasarım olarak geçti nokiayı nokia hala benzer ürünlerin özelliklerini değiştirip sürsün piyasaya.
Athaulf 09.01.2010 22:33:01
6500slide daha hoş gözüküyor gözüme pek beğenemedim bunu
DH Misafiri 09.01.2010 21:38:48
bence cok guzel bı telefon yakında almayı dusunuyorm cok ttlı bısı ve kucuk olması şık yapıoo telefonu :D
DH Misafiri 04.01.2010 08:38:53
Ben aldım arkadaslar ama açıkcası beğenmedim bundan önce 6300 kullanıcısytdm gayet güzeldi telefnum ama bunun tuş takımnı, sesini, ekran kararmasını, ve menüye koydukları bazı özellikleri kullanamama gibi sorunları var yani yazılımında yine sıkıntı var s40 serileri gayet iğrenç geliyor bana... eskiden yumurta gibi olsada 6600 kullanırdım sistem olarak mütişti ama yawastı ona bi ram bellek taksalarda yeniden piyasaya sürseler alırdım o derece :) ama bu slide i'yi beğenmedim tavsiye etmem.. Nokia çok güzzel bir marka fakat işin şeyini çıkardı diye düşünüyorm seri olarak sadece N serisi güzel artık bence.. sorusu olan varsa cvplarım bu konu ile ilgili...
natbolad 30.12.2009 01:46:24
gereğinden fazla az özellikli gereğinden fazla ağır gereksiz telefon
aynı özellikler 4 sene önceki telefonlarda da standarttı bi kamerayla olmaz bu işler yne çok kötü çekiyorki klasik nokia
ExECaLiBuR 28.12.2009 22:00:13
6500s gibi yazılımsal sorunlarını yoktur umarım.
DH Misafiri 28.12.2009 14:31:51
ARKADAŞLAR HERKESİN Bİ TELEFONDAN BEKLEDİĞİ FARKLIDIR.Wİ-Fİ VE GPS Yİ GEREKSİZ GÖRENLER İÇİN Bİ TELEFON.SADECE KAMERASININ YÜKSEK OLMASINI İSTEYEN BU TÜR ÖZELLİKLERE NİYE PARA VERSİN MESELA BENDE GEREKSİZ GÖRÜYORUM EVİNDE BİLGİSAYARIN VARSA TAMAM ZATEN TELEFONDAKİ Wİ-Fİ NE Kİ KAÇ METRE ÇEKİYOR BİLİYORMUSUNUZ ÜSTTE Kİ KOMŞUDA 5800 VAR LEPTOPUN NEREDEYSE DİBİNE GETİRİYOR ANCA BAĞLANTI KURUYOR.TEL. Wİ-Fİ BU KADAR OLUNCA BAĞLANTI KURMAN İÇİN YANI BAŞINDA LEPTOPUN OLMASI GEREK ZATEN O ZAMAN DA İNTERNETE LEPTOPTAN GİRERSİN.GİDİPTE 2.2 İNÇLİK BİR EKRANDA MOBİL SAYFARIYLA WEB YERİNE WAP KULLANICAK DEĞİLSİN HERHALDE.GEREKSİZ ÖZELLİKLERE HAYIR DEYİN ARKADAŞLAR BENCE BU TELEFON 10 NUMARA