TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27172 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Firefox 3.6 Beta 2 kullanıma sunuldu TSMC verimlilik problemlerini reddetti HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (117) YORUM YAZ

tarafından 11 Kasım 2009, Çarşamba 10:31 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung'dan çift sim kart desteği sunan iki yeni cep telefonu; B5722 ve C6112
Ekspres Haber knight
117

Güney Kore'nin en büyük cep telefonu üreticisi Samsung, aralık ayında çift sim kartlı DUOS ailesine iki yeni üye birden eklemeye hazırlanıyor.

Yanında birden fazla cep telefonu bulundurmak zorunda kalan kullanıcıların yardımına koşan dokunmatik ekranlı B5722, 850, 900, 1800 ve 1900 MHz'lik GSM frekanslarını destekliyor fakat telefonda 3G desteği bulunmuyor. 2.8 inç 240x320 piksel 262.144 renk dokunmatik ekrana sahip B5722'de TouchWIZ 1.0 Lite arayüzü, Facebook - Myspace gibi sosyal ağlarla entegrasyon, Bluetooth bağlantısı, 3.2 megapiksel çözünürlüğünde kamera, 8 GB'a kadar microSD kart desteği ve son olarak 1200 mAh'lık batarya dikkat çekenler arasında.

 

İlk kez geçtiğimiz ay hakkında söylentiler çıkan C6112 ise kızaklı yapısıyla ön plana çıkıyor. Telefonda, dört band GSM şebekesi desteğine, 2.4 inç'lik 240x320 piksel ekrana, Bluetooth'a, FM radyoya, 8 GB'a kadar microSD bellek desteğine ve 960 mAh'lık bataryaya yer verildiğini görüyoruz. Anın yakalanması için de 2 MP'lik kamera firma tarafından yeterli görülmüş.

Samsung B5722 ile C6112'nin fiyatları üzerindeki sis perdesi henüz kaldırılmadı.

 

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 08.12.2011 22:50:37
arkadaşlar aranızda c6112 telefonu kullanan varmı ben çift hattı devre bıraktığım halde ötekisi sürekli ulaşılamıyor bana ayarları ayrıntılı anlatırsanız sevinirim tşkler
DH Misafiri 17.10.2011 19:30:30
arkadaşlar ben bir senedir bu telefonu kullanıyorum gayet iyi ve aynı anda iki hatta kullanılıyor bir hatla görüşme yaparken diğer hattı arayan normal çalma sesini alıyor ve banada sinyal geliyor diğer hattı beklemeye alıpta görüşebilirsin beklemeye almassan cevapsız çağrı olarak görünyor çift işlemcilidir.
tatanga.1988 09.10.2011 14:07:49
[:'(]
DH Misafiri 08.10.2011 14:53:56
arkadaslar

bende yaklaşık 15 gün oldu kullanıyorum genel olarak fena degil güzel bi telefon

benim çözemediğim şey telefonda kayıtlı olan masaüstündeki 3 lü resim lerin dışında istediğimiz resimleri bu şekilde 3 lü yapabiiyormuyuz yapabiliyorsak nasıl?

Bilen arkadas cevap verirse sevinirim



saygılarımla
DH Misafiri 26.08.2011 20:57:23
arkadaslar bende 6112 aldım ama ıkı hattım aktıf degıl nıye acaba bırın kullanabılıyorum ıkıncısı acıl arama dıyor acaba bılgı verebılırmısınız tskler
DH Misafiri 04.08.2011 09:13:31
cihazım henüz iki aylık olmasına rağmen ben sahsen memnun degilim. Özellikle dokunmatik ekran tuşlar olayı çok kötü cihaz hiç alakasız yerlere gidiyor..1.ayında servise göndermeme rağmen halen pek çözüm bulamadım bu tuş olaylarına ..
b_sevki 13.05.2011 20:36:08
cevap yok,aley çok gerılerde mı kaldı ki,ama bence çift hatta hala en populer bu olmalı.
b_sevki 02.05.2011 21:08:11
b5722'in şarzı normal kullanımda ne kadar gıdıyor?ya da bekleme suresı ne kadar saat olarak?bılgısı olan?
MOPc 05.04.2011 22:17:58
arkadaşlar bu telefonun internet ayrları nasıl yapılıyor internette birsürü şey vermişler ama hiç biri uyumlu değil elinde olan varsa yazabilir mi?
Neo_1 21.02.2011 23:14:47
galiba herkes ayfoncu olmuş,alt segment telefon kullanan bir ben kalmışım
Neo_1 19.02.2011 23:36:14
up
Neo_1 17.02.2011 21:49:01
c6112 nin firmware yükseltmesini nasıl yapacağız bilen var mı?
missile 27.01.2011 00:24:48
arkadaşlar yazı tipini küçültme hakkında bir şey biliyor musunuz??? B 5722 kullanıyorum
soB81_ 12.01.2011 03:26:56
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

slm akdadaşlar bende b5722 kulanıyorum arkadaşlarımı aradığımda onlarda benim ve kendi seslerinin eko yaptığını sesin yankılandığını söylediler bende meseleyi anlamak için test ettim arama yaptı ve telefonumu değiştim durumu okyledim. telefonda yaptığım inlemede sorunu cözdüm.çözüm yolunu yazıyorum..ayarladan-şebeke ayarı-şebeke modu-diyerek menüye girin ve dört bant olan seciliyi GSM900/1800 SECEREK DÜZELİYOR.DENEYİN TEST EDİN VE GÖRÜN...BEN DENEDİM OLDU..SAYGILAR...

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

aldığım gün garantiye gönderdim. rehber problemi vardı. garantiden geldi ama hala ses karşıya çoğu zaman echo olarak ve tiz olarak gidiyor. rehber problemi çözüldü ama diğer problem inş çözülür. tekrar göndereceğim. bu tür sorun yaşayan arkadaşlar ne gibibir çözüm buldular




quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ses karşı tarafa cızırtılı gidiyor. rehber sorunu çözüldü. tekrar gönderecğim garantiye.başka bi çözüm bulan arkadaşlar varsa ne gibi bir çözüm buldular yazarlarasa sevinirim.



Bu ses problemı bendede var ses echolu ve normalden daha kalın gidiyor,ses de bi problem var. Yukarıda söylenen şebeke ayarlarını degiştirmeyi denedim ama sesdeki sorun düzelmedi. sizdede böyle problem var mı nasıl çözdünüz ?yoksa çift hatlı telefonlarda ses problemi kronik bir problem mi ?
DH Misafiri 29.11.2010 18:10:39
telefon olarak çok güzel ama , kamera çekimi özellikle gece çekimlerinde çok beyaz çıkıyor, bunun bir ayarı var mıdır , birde istemediğim bir kişi aradığında telefonun sesini nasıl kapatabilirim, yardımcı olursanız sevinirim
DH Misafiri 29.11.2010 17:48:58
telefon olarak çok güzel ama , kamera çekimi özellikle gece çekimlerinde çok beyaz çıkıyor, bunun bir ayarı var mıdır , birde istemediğim bir kişi aradığında telefonun sesini nasıl kapatabilirim, yardımcı olursanız sevinirim
DH Misafiri 21.11.2010 21:07:27
kesinlikle samsung cep telefonu almayın.sgh d880 aldım aralık 2008 de önce titreşim bozuldu sonra ekran gitti geri aldığım gün karşı tarfın sesi gelmez oldu şu an ikinci hat çekmiyor diye üçüncü kezgötürdüm faturayı bulamadım die telin yenisini vermiyorlar garanti belgesini gösterdiğimhalde.bayram tatili bitsin ikinci hattı yapabilsinler die tekrar verecem ve şu an ekranda donuyor iki problemi halletsinler die yapacaklarınıda zannetmiyorum.kalifiye eleman çalıştığınıda zannetmiyorum bir dertten veriyorum alınca başka bi yerinibozuyorlar.bayram bitince ilk işim tüketici haklarına gideceğim ve şu an başka marka çift hatlı telefon bakıyorum...alırsanızda siz bilirsiniz...marka vermeyeceğim telim 3 ayrı arıza yaptı 15 gün sürmeden yenisini vermişlerdi...siz kıyaslayın
çarşıkarıştı 20.10.2010 08:53:20
ilk baştaki telefon daha iyi
DH Misafiri 20.10.2010 02:50:18
slm bendede b 5722 var karşı tarafla konuşurken konuşmaları kaydedebiliyormuyum eğer varsa bir anlatın çok lazım
eyoruk 03.10.2010 14:35:50
Teşekkürler..Buraya yazdıktan 2-3 gün sonra buldum nasıl olduığunu..
Evet telefon çok iyi ben memnunm..2-3 saat içinde şarjı doluyor.
nemf2bone 26.09.2010 00:43:56
quote:

Orijinalden alıntı: eyoruk

SAMSUNG C6112 kullanmaya başladım..
Fakat tek tuş ile hat değiştirme olayını bulamadım..Yani Turkcell de iken Avea dan msj/arama istediğimde telefonu yeniden başlatmadan değiştirme olayını bulamadım henüz.Nasıl oluyor bilen var mı ? ..



arkadaşım telefonun sağında ortada küçük bir tuş var ona bastığında diğer hatta geçiyor...
ayrıca c6112'den çok az bahsedilmiş bu kadar az bahsedilmeyi haketmiyor bu telefon :)

Öncelikle çift hatlı bir telefonum olsun 3g'de dokunmatikte gözüm yok diyorsanız almayı ciddi bir şekilde düşünmeniz gereken bir telefondur c6112
şöyleki; yeni nesil bir menüsü var menülerde gezinmek çok kolay, şarzı 2-3 gün gidiyor, görünüşü güzel kaba değil klas bir duruşu var, sesi dışarıya güzel veriyor kamerası 2mp ama tatmin edici bir görüntülemesi var...eksileri ise biraz ağır işliyor sistemi yani çok rahatsız edici bir yavaşlık değil ama farkediliyor bunun dışında bir eksisini göremedim şu ana kadar...
eyoruk 23.09.2010 21:40:29
SAMSUNG C6112 kullanmaya başladım..
Fakat tek tuş ile hat değiştirme olayını bulamadım..Yani Turkcell de iken Avea dan msj/arama istediğimde telefonu yeniden başlatmadan değiştirme olayını bulamadım henüz.Nasıl oluyor bilen var mı ? ..
ahmeddin 08.08.2010 13:39:58
arkadaşlar bu telefon satışları pembe renkli olarak gördüm hep. siyah görmedim hiç. varsa da pahalı yerlerde var. acaba pembesini alıp sonra arka kapağını siyah ya da kahverengi yapabilirmiyiz ?
lebu 10.07.2010 11:33:50
eğer servis kodlarıyla oynamamışsan , ki bu da öyle rastgele olmaz, ileri işlemlerdir , kazara yapılacak iş değildir, mikrofon sesini kısma imkanı yok diye biliyorum . en iyisi bir mağazada başka kulaklıkla dene, kendi setin arıza mı yaptı anlamak lazım.
lestat7 08.07.2010 18:11:28
Arkadaşlar benim c6112 ile ilgili bir sorum olacak Samsung kullanmaya yeni başladığım için arayüzleri çok iyi bilmiyorum

Kulaklığı taktığımda radyo dinliyebiliyor konuşurkende karşı tarafı sorunsuz şekilde duyabiliyorum ama benim sesim karşıya gitmiyor.Sanırım sesi gönderen bir ayarı bozdum çünkü aldığımda sorun yoktu.Ne yapabilirim ?

Teşekkürler.
cRueL.. 04.07.2010 13:43:53
Telefon güzel.. Benim'de Samsung E250 var aldığıma çok pişmanım en yakın zamanda başka telefon alıcam inşallah
clsknkml 04.07.2010 12:09:08
quote:

Orijinalden alıntı: ferhatseydi

3g ve wifi olmadan çift sim kart bana cazip gelmiyor.


kesinlikle, ikisinin birarada olduğu çift sim kartlı telefonu direk alırım.
gimmeluck 02.07.2010 19:36:51
quote:

Orijinalden alıntı: cumur

http://www.ceptown.com/model/1647/samsung-b7722
çift sim kartlı 3g ve wifi olduğu yazıyor samsung b7722

quote:

Orijinalden alıntı: press_reset

cift hatlı hem wi-fi hemde 3g bir telefona varsa söyleyinde bizde bilelimm..



cift hatta 3 g destegi yok arkadaşlarr.bence cift hatta güzel bir tell




kac para TR'de var mi ki?
Bu arada REHBER sorunun COZen Arkadaslar, TELPA hangi yazilimi yukluyor?
internetten neden indirebilirim firmware varsa??
cumur 28.06.2010 12:30:00
http://www.ceptown.com/model/1647/samsung-b7722
çift sim kartlı 3g ve wifi olduğu yazıyor samsung b7722

quote:

Orijinalden alıntı: press_reset

cift hatlı hem wi-fi hemde 3g bir telefona varsa söyleyinde bizde bilelimm..



cift hatta 3 g destegi yok arkadaşlarr.bence cift hatta güzel bir tell
DH Misafiri 28.06.2010 12:16:33
slm akdadaşlar bende b5722 kulanıyorum arkadaşlarımı aradığımda onlarda benim ve kendi seslerinin eko yaptığını sesin yankılandığını söylediler bende meseleyi anlamak için test ettim arama yaptı ve telefonumu değiştim durumu okyledim. telefonda yaptığım inlemede sorunu cözdüm.çözüm yolunu yazıyorum..ayarladan-şebeke ayarı-şebeke modu-diyerek menüye girin ve dört bant olan seciliyi GSM900/1800 SECEREK DÜZELİYOR.DENEYİN TEST EDİN VE GÖRÜN...BEN DENEDİM OLDU..SAYGILAR...
DH Misafiri 28.06.2010 12:14:31
slm arkadaşlar bende samsung b5722 ilk satınalan biriyim.aldığım gün cihazı icelerken rehberdeki sorunu fark ettim.aldığım yere sordum şaşırdılar.daha önce böyle bir sorun görmedik dediler.araştırıp bana döneceklerdi lakin bana yeni versiyon yada formad atılması gerektiğini söylediler.lakin içindeki rehber ve bilgiler yedeklenmeli dedikleri için sorunlu sorunlu kullanıyorum.yalnız alınan bir üründe sorun kulanıcı hatası değilse ve ayrıca 1 ay içinde olmuşsa değişim hakkımız var diyte biliyorum. ben yenisiyle ve sorunsuz olanıyla değişim istedim cevap bekliyorum...tavsiye ederim sizde şikayet edin..
DH Misafiri 20.06.2010 19:20:16
telefon çok güzel kamera çok iyi. video da öyle rehberle ilgili herhangi bir sorun yaşamadım. beklentilerimin üzerinde. tavsiye ederim.
Mavi Korsan 16.06.2010 15:49:27
bende aldım rehber sorun çıktı hemen servise gönderdim bugun.

bakalım kaç günde gelecek...
Mavi Korsan 15.06.2010 19:20:56
YANINDA hafıza kartı veriyorlar mı arkadaşlar
DH Misafiri 09.06.2010 15:30:14
ARKADAŞLAR BENDE BU TELEFONDAN ALMAK İSTİYORUM AMA ÇOK KARARSIZIM BAŞKA DOKUNMATİK VE SAĞLAM OLAN ÇİFT HAT OLMASADA OLUR ÖNEREBİLECEĞİNİZ BİR TELEFON VAR MI??
DH Misafiri 21.05.2010 10:35:42
arkadaşlar bu 5722 de flim seyredilebiliyormu teşkürler
stat 19.05.2010 16:57:31
Göüşme esnasında telefon otomatik olarak kendini kilitliyor. Sağ taraftaki kilitleme tuşuna elinizi basılı tutarsanız kilit çözülüyor o zaman hoparlöre dokunarak eller serbest özelliğini aktive edebiliyorsunuz.

Benim önceki telefonum Samsung D880 idi dürütçe söylemeke gerekirse tüm çift hatlıları cebinden çıkarırdı. 5722 de IBB nin Java tabanlı uygulamasını çalıştıramadım. Aslında çalışıyorda Yoğunluk haritasını getir dediğimde ekran takılıp kalıyor. Bu servisi kullanan var mı?

Birde ekrandaki fontu küçültmenin yolunu bilen varsa beri gelisin. Minettar olurum

Saygılar
DH Misafiri 19.05.2010 10:52:11
Bende 5722 aldım benim sorunum şu, arama esnasında sesi dışarı alamıyorum,yani eller serbest konumuna geçemiyorum. O esnada ekranda çıkan hoparlör simgesi aktif olmuyor nasıl aktif hale getirebilirim? :(

Ayrıca arama esnasında hoparlör ile birlikte tuşlarda aktif olmuyor. Bir santrali aradığımda dahili numarayı çeviremiyorum? :( Bilen yazsın lütfen. herkese slm.
DH Misafiri 19.05.2010 10:52:02
Arkadaşlar bende 5722 aldım çok memnunun (3 gün oldu) ama kitapçığında ayrıntılı belirtilmeyen 2 konu var onu soracağım sizlere :

1- Arama sırasında veya konuşurken "eller serbest" ikonu yani hoparlör simgesi aktif olmuyor nasıl aktif yapacağım?

2- Yine arama sırasında santral telefonalrını aradığımda dahili no çevirmek için tuşlar aktif değil ne yapamam gerekir?

Eğer sizde sorun yok ise yani bri ayar gerektirmeden aktif ise benim telefon mu hatalı? diye düşünüyorum selamlar...
DH Misafiri 15.05.2010 22:25:34
arkadaşlar ben de samsung 5722 aldım 3 aydırda kulanıyorum biraz kasassı hasas gibi geldı saglam kasa degıl onun dısında bır hat mesgulken dıerı calıo ama benım sorunum var baska kualan arkadaslar varsa eger ben masa üstünü 3 farklı resım olarrak kulanmak ıstıyorum ama yapamıyorum bılgınız varsa yardımcı olursanız sevınırım
DH Misafiri 30.04.2010 09:15:14
Arkadaşlar bende aldım telefondan. rehber problemi nedir. Bende de olup olmadıpını kontrol etmek istiyorum.
DH Misafiri 14.04.2010 09:48:59
bnce alın bnde var cok iyi bır telefon dıyebılırım bn menmun kaldım ama sızlerı bılemem bn beyndım
DH Misafiri 13.04.2010 00:16:45
ses karşı tarafa cızırtılı gidiyor. rehber sorunu çözüldü. tekrar gönderecğim garantiye.başka bi çözüm bulan arkadaşlar varsa ne gibi bir çözüm buldular yazarlarasa sevinirim.
DH Misafiri 13.04.2010 00:13:50
aldığım gün garantiye gönderdim. rehber problemi vardı. garantiden geldi ama hala ses karşıya çoğu zaman echo olarak ve tiz olarak gidiyor. rehber problemi çözüldü ama diğer problem inş çözülür. tekrar göndereceğim. bu tür sorun yaşayan arkadaşlar ne gibibir çözüm buldular
ultumbest 08.04.2010 17:32:03
OuUuZz
avea kim aramış ücretli
osmanyasar 06.04.2010 21:45:41
B5722 için, ana ekranda hat simgelerinin yanında E işareti sürekli görünüyor. Kılavuzda edge işareti olduğu yazılmış ama ben edge kullanmıyorum. Sonra şişkin bir fatura gelmesin. Çözüm arıyorum
Anadolu 24.03.2010 00:34:18
? ? ?
Anadolu 22.03.2010 14:43:00
telefona yeni uygulamalar veya oyunlar yükleyebiliyor muyuz? ayrıca mp4 oynatıyor mu yoksa sadece 3gp mi olmak zorunda videolar?
by_agriculturist 19.03.2010 23:17:09
arkadaslar c6112 almayı düşünüyorum hepsiburada sitesinde çift işlemcili hizlial sitesinde tek işlemcili olarak belirtiliyor (kararsız kaldım) ayrıca c6112 modeli bir hattan konuşulduğunda diğer hat meşgul tonu mu veriyor yoksa çalıyormu kullanan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim tşşkrler... (yani çift işlemcilimi yoksa tek işlemcilimi)
strong. 18.03.2010 21:51:12
arkadaslar bende 5722 den almak ıstıyorum ama kamera kalıtesı nasıl cektıgınız resımlerı buraya yuklersenız bızım gıbı almak ısteyen arkadaslara yol gostermıs olursunuz tesekkurler
DH Misafiri 16.03.2010 09:57:08
merhaba bende de samsung 5722 var ama indirdigim videoları hangı formatta yuklemelıyım acması ıcın flv mp4 felan acmıyor
press_reset 10.03.2010 17:13:04
sonunda 5722 aldım :)
bu 3 masaüstüde aynısımı olmak zorunda acaba ?hepsine farklı bir resim yüklenemiyormu
press_reset 07.03.2010 00:37:29
samsung ve lg arasında gidip gelmekteyim.samsung bir cok yerde inceleme imkanı bulabiliyosun ama lg büyük magazalarda yok bir dükkanda sadece kutusunda görebildim.

görünüş samsung alacam gibi bakalım
ali1020 06.03.2010 17:10:37
teşekkürler blueeman.

şüphelerimi giderdin. artık gönül rahatlığı ile bu telefonu alabilirim.
blueeman 06.03.2010 12:51:44
ewet arkadaşlar telefonum telpadan geldi rehber sorunu artık yok çözümlenmiş :)



tek işlemcili fakat 2 hat çalışıyo bi sorun yok denemesini yaptım sana sinyal geliyo karşıtarafa normal olarak çalıyo bi korkunuz şüpheniz olmasın ses kalitesi gayet ii çekme problemi yok çok güzel, fakat bluetooth kulaklık kullanıcaksanız sorun oluyor biraz bende jabra bt 135 marka kulaklık var ve tanımıyo orjinal kulaklıklar kullanın diyor telpa yani samsung kulaklık :S
ali1020 06.03.2010 11:44:40
arkadaşlar merhaba,
5722 modelini kullanan arkadaşlara bir iki sorum olacak.

öncelikle telefon çift işlemcili mi tek işlemcili mi.
çünkü bazı arkadaşlar çift işlemcili demiş burada. ama internette hepsiburada da ve diğer sitelerde tek işlemcili yazıyor.
yani benim sormak istediğim bir hat ile görüşme yaparken diğer hat arandığında durum ne oluyor. ekranda diğer hattın arandığı gözüküyor mu? arayan kişi telefon çalıyor sinyali mi duyuyor.
bir sorum da ses kalitesi nasıl. çünkü bir çok çift hatlı telefonda ses kalitesinin çok düşük olduğu söyleniyor.

kullanan arkadaşlar bu konularda bizi bilgilendirirlerse çok sevinirim.

teşekkürler.
press_reset 05.03.2010 23:49:14
Telefon çift işlemcili bence hep yalnış bilgi veriliyor.Bir hatla görüşürken diyer hatta çalabiliyor



Mediamarkt baktım yeni parti gelmiş onlarda rehber sorunu yok