TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25118 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Windows ve Internet Explorer 10, ARM platformunda çalışıyor Microsoft'un ARM platformundaki Windows ve Internet Explorer 10 demosuna Nvidia Tegra 2 güç verdi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (22) YORUM YAZ

tarafından 13 Nisan 2011, Çarşamba 07:56 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

PowerColor su soğutmalı Radeon HD 6990 modelini sunmaya hazırlıyor
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
22

Vortex fanlara sahip özel tasarımlı Radeon HD 6950 modelini yakında pazara sunmaya hazırlanan PowerColor, ürün gamındaki en hızlı model olan Radeon HD 6990'ın su soğutmalı yeni versiyonunu hazırlıyor. Başta hız aşırtma tutkunları olmak üzere sıkı oyuncular ve donanım tutkunları için hazırlanan LCS (Liquid Cooling Solution) serisi ekran kartı, su soğutma blokları üretiminde uzmanlaşan firmalardan EK Waterblock'ın, GPU'lar, bellek yongaları ve VRM bölgesinin tamamını kapsayan Bakır tabanlı bloğunu kullanıyor.

Saat hızları hakkında henüz net bir bilgi bulunmayan ancak su soğutma bloğu ile donatıldığından fabrika çıkışı hız aşırtmalı gelebileceği düşünülen DirectX 11 destekli ikinci nesil ekran kartına, 40nm üretim teknolojisiyle hazırlanan Cayman XT GPU'sunun çifti güç veriyor. Her GPU için 1536x olmak üzere toplamda 3072x paralel işlem birimine sahip olan kart 2x 256-bit bellek veri yolu desteğine, her GPU için 2GB olmak üzere toplamda 4GB GDDR5 bellek kapasitesine sahip.

Sahip olduğu blok sayesinde tek slot tasarıma sahip olan ve bu sayede ikinci kart ile Crossfire kurulumunun daha kolay gerçekleştirilmesine olanak tanıyan ekran kartı, Crossfire X ve Eyefinity teknolojilerine de destek sunuyor. Üzerinde dört adet Mini DisplayPor ve bir adet DVI konnektörlerine yer verilen ekran kartının yakında pazara çıkması beklenirken, satış fiyatı hakkında bir açıklama yapılmadı ancak sahip olduğu özel soğutucu blok sayesinde referans tasarımlı Radeon HD 6990 modellerine bir miktar daha pahalı olması bekleniyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
El Mukteda 13.05.2011 00:24:11
işte budur, 6990'ın tek sıkıntısı ses ti onu da halletmişler.
ghost recon advanced 12.05.2011 13:16:32
http://forum.donanimhaber.com/m_48956795/mpage_1/f_/key_//tm.htm#48956795
dostum şu lnke bi bakarmısın belki ardım edebilirsin dünden beri kimse bakmadı
CrySystem 12.05.2011 11:38:49
quote:

Orijinalden alıntı: ghost recon advanced

oyuna ve çözünürlüğe göre değişir bazı oyunlarda 6990 önde olur bezı oyunlarda gtx590 bu hep böyledir


Elbette, fakat 590 almak ne kadar mantıklı düşündürücü, hele ki 590 ile bu kadar sorun yaşayan kullanıcı şikayeti varken.
Şu bir gerçek ki , Nvidia 2 gpu işini AMD' gibi yapamadı
6990 kral ...
ghost recon advanced 12.05.2011 09:46:18
oyuna ve çözünürlüğe göre değişir bazı oyunlarda 6990 önde olur bezı oyunlarda gtx590 bu hep böyledir
TRNorm 12.05.2011 01:29:54
quote:

Orijinalden alıntı: leop


quote:

Orijinalden alıntı: 35bucaLı28


quote:

Orijinalden alıntı: ahg53

merak ediyorum 6990 mı daha iyi yoksa gtx590 mı?

Gtx 590.


techpowerup gtx 590 review

�High price
�High power draw
Performance is not higher than HD 6990
�Card emits a lot of fan noise in both 2D and 3D


Hocam Testlere Baktıgımda 1. Sırada GTX 590 100% 2. Sırada HD 6990 100%.
leop 12.05.2011 01:26:23
quote:

Orijinalden alıntı: 35bucaLı28


quote:

Orijinalden alıntı: ahg53

merak ediyorum 6990 mı daha iyi yoksa gtx590 mı?

Gtx 590.


techpowerup gtx 590 review

•High price
•High power draw
Performance is not higher than HD 6990
•Card emits a lot of fan noise in both 2D and 3D
CrySystem 12.05.2011 00:30:52
quote:

Orijinalden alıntı: 35bucaLı28


quote:

Orijinalden alıntı: ahg53

merak ediyorum 6990 mı daha iyi yoksa gtx590 mı?

Gtx 590.


? Benchlerden haberin yok sanırım...
TRNorm 12.05.2011 00:23:24
quote:

Orijinalden alıntı: ahg53

merak ediyorum 6990 mı daha iyi yoksa gtx590 mı?

Gtx 590.
atsızsüvari 11.05.2011 23:31:44
merak ediyorum 6990 mı daha iyi yoksa gtx590 mı?
zaferizm 14.04.2011 09:39:25
bu ne arkadaş tüfek gibi :D
ghost recon advanced 14.04.2011 00:06:17
bu kart sanırım sınırlı sayıda üretilicektir çünkü 2000 tl gibi uçuk bi rakamla satılacaktır ve halen formda normal 6990 kartını almış birisine rastlıyamadık ve testleride göremedik sanırım herkesiz oaraları tükendi ekran kartlarını değiştirmekten
dhsacit 13.04.2011 22:04:44
kıcı acıkta kalmıs
quote:

Orijinalden alıntı: diemcizone


quote:

Orijinalden alıntı: LORDTEK

quote:

Orijinalden alıntı: Cagdas dv6196
Ben yenilik olarak, wireless 6990 bekliyorum. Ama monitöre takılan alıcı aparatı VCD Player kadar büyük olmasın, USB bellek kadar olsun! Hadi harici 2,5" HDD kadar olsun, fişi de olsun.
Ya bi sus ne biçim fantezi seninki de...

Uykunda 3 harflileri gördün sanırım, fantazi anlayışın gerçekten çok kötü
@Lordtek +9999999999999999999999
UzmaN345 13.04.2011 17:21:10
QyY!
Kardesim sende kesene göre olanı alıcaksın 5850 320tl satılıyor 3 tane al 6990 çok daha iyi performans verir bende ikitane var bana fazla bile geliyor...
Bunun gibi ürünler piyasada olmasa 9800 hala 350 tl veriyorduk
Hadrian 13.04.2011 16:22:10
Zeki Müren bizi de görsün artık :(
_kerem 13.04.2011 16:06:07
Ne oc olur bu bea :)
QrY! 13.04.2011 14:42:58
fiyatı referans tasarımdan bir miktar fazla olacakmış sanki referans tasarımı alacak paramız varda bunu alacaz
merttunax 13.04.2011 13:36:06
Fiyat hakkında bilgi de olsa daha güzel olurdu sanırım...
Tam anlamıyla blok sökülerek de bi görüntü,inceleme de hiç fena olmaz sanırım.
Ülkemizde satışı olacakmı düşünülür...
UzmaN345 13.04.2011 12:50:55
Ust seviye kullanıcıları bu ürünü kapışıcaktır çok yüksek oc potensiyeli var 1000mhz gelir 30 - 40c'de tutar
diemcizone 13.04.2011 11:01:40
quote:

Orijinalden alıntı: LORDTEK

quote:

Orijinalden alıntı: Cagdas dv6196
Ben yenilik olarak, wireless 6990 bekliyorum. Ama monitöre takılan alıcı aparatı VCD Player kadar büyük olmasın, USB bellek kadar olsun! Hadi harici 2,5" HDD kadar olsun, fişi de olsun.
Ya bi sus ne biçim fantezi seninki de...

Uykunda 3 harflileri gördün sanırım, fantazi anlayışın gerçekten çok kötü
@Lordtek +9999999999999999999999
raptor32 13.04.2011 09:43:14
oh be güzel olmş lakin yaptılar tam yapsınlar koysunlar bide crosairn ki gibi bi su soğutma sistemiuğraştırmasınlar hatta madem crosfire için ready modunda su soğutma sistemi çiftli sus soğutmalı kit halinde çıkarsınalr :D
LORDTEK 13.04.2011 09:27:03
quote:

Orijinalden alıntı: Cagdas dv6196
Ben yenilik olarak, wireless 6990 bekliyorum. Ama monitöre takılan alıcı aparatı VCD Player kadar büyük olmasın, USB bellek kadar olsun! Hadi harici 2,5" HDD kadar olsun, fişi de olsun.
Ya bi sus ne biçim fantezi seninki de...
Xagdas 13.04.2011 08:46:42
ince olunca daha da uzun gözüküyo... yeni doğmuş bebekten büyüktür :)