TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27144 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Akıllı telefonlar için geliştirilen MeeGo platformunun ekran görüntüleri yayınlandı Fujitsu'dan yeni bir tablet bilgisayar daha; Lifebook TH700 HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (27) YORUM YAZ

tarafından 1 Temmuz 2010, Perşembe 15:36 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

İşte GeForce GTX 460'ın lansman fiyatları
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
27

12 Temmuz'da lanse edilecek GeForce GTX 460, iki farklı bellek konfigürasyonuyla satışa sunulacak. Her ikisi de 336x paralel işlem birimine sahip olan DirectX 11 destekli yeni GTX 460 versiyonlarından ilki 192-Bit bellek veri yolu desteği ve 768MB GDDR5 bellek kapasitesine, diğeri ise 256-Bit bellek veri yolu desteği ile 1GB GDDR5 bellek kapasitesine sahip olacak. Grafik işlem birimleri 675MHz, bellekleri ise 3600MHz'de görev yapacak GeForce GTX 460 versiyonları, ATi Radeon HD 5830'a rakip olarak konumlandırılıyorlar. Nvidia tarafından "oyuncular için hazırladığı en iyi GPU" olarak tanıtılan GeForce GTX 460'ın fiyatları da şekilleniyor. Hatırlanacağı üzere GeForce GTX 460'ın fiyatıyla ilgili olarak 192-bit olan modelin 200$, 256-bit olan modelin ise 230$'ın altında olacağını belirtmiştik.

Elimize ulaşan bilgilere göre GeForce GTX 460'ın 192-bit bellek veri yolu desteğinse sahip olan modeli 199$, 256-Bit bellek veri yolu desteğine sahip olan modeli ise 229$ seviyesinden lanse edilecek. Nvidia'ya yakın kaynaklardan aldığımız bilgilere göre GeForce GTX 460'a büyük önem veren firma, lansman tarihiyle eş zamanlı olarak yüksek adetlerde kartı pazara sunacak. GeForce GTX 460'la ilgili olarak henüz Türkiye satış fiyatını açıklayan bir firma olmadı ama tahminler 192-bit olan modelin 230$, 256-bit olan modelin ise 250-260$ civarında bir fiyatlandırma ile gireceği yönünde.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Lacano 8.7.2010 11:39:20
Kart çıksın da bakarız nasıl bir şeymiş .Forumda bazı arkadaşlar bu kartı 5850 yerine önereceklerdir
Slayer_ 8.7.2010 11:34:36
Bu fan tasarımını neden gtx 470&480' de kullanmıyorlar
mehmetgirgin 8.7.2010 10:44:31
çok klasik bi tasarım değil mi
DH Misafiri 5.7.2010 18:31:01
Tşkür ederim Source
Source 5.7.2010 16:35:59
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaşlar 5770 ın tam adını veririmisiniz.


ATI Radeon HD 5770.
ALBAY 5.7.2010 16:27:22
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaşlar 5770 ın tam adını veririmisiniz.


Tam adı derken?
DH Misafiri 5.7.2010 16:24:57
arkadaşlar 5770 ın tam adını veririmisiniz.
KiLLeR© 2.7.2010 14:20:49
Bugüne kadar hiç ATI kart almadım aldırmadım hep seçimim ve gönlümden geçen nVidia olmuştu. Artık görüyorumki destek vermemiz gereken ATI'dir. Bundan sonraki kartım ATI işlemcim AMD olacak. nVidia suyunu çıkardı. Ekran kartı ve işlemci pazarında keşke başka isimler görebilseydik belki bugün bu fiyatlara sadece bakmakla yetinmezdik.
Pinkie Pie 2.7.2010 12:58:56
quote:

Orijinalden alıntı: metallurgy


quote:

Orijinalden alıntı: annihilator

Adamlar belirtmişti.


hayrola ?


adam haklı ama şimdi
vidoko 2.7.2010 12:19:38
nvidia bu ürünlerinde ısınma sorununu birazdaha aşağı çekmiş durum da heralde..ama fiyat konusunda hala inat ediyor..
sadtneverdie 1.7.2010 22:30:43
testleride görelim sonra pamuk eller cebe
real_kuru 1.7.2010 20:59:29
ATI 11 milyonun üzerinde GPU sattı, bu saatten sonra her türlü agresif fiyatlandırmaya gidebilecek durumu var. Hiç şans tanımıyorum...
metallurgy 1.7.2010 19:49:17
quote:

Orijinalden alıntı: annihilator

Adamlar belirtmişti.


hayrola ?
heatblast 1.7.2010 19:18:47
192 bit olan model 400 tl'den az olmalı 256 bit olan modelde 450'den az bir fiyata sahip olması lağzım satması için
robinhoof 1.7.2010 18:52:41
evet belirttiler. font=56 falan olması lazım orada kaçıranlar olabilir.
annihilator 1.7.2010 18:48:39
Adamlar belirtmişti.
mavizaman 1.7.2010 18:04:54
5770e rakip değil.

400den aşağı girmez bu fiyatlandırmayla 192bitliği bile.

5770 300den başlıyor.

gts450 sanırım asıl 5770 rakibi o da ortalarda yok.
rextr 1.7.2010 17:52:07
quote:

Orijinalden alıntı: real_kuru

Buyurun buradan yakın, dağ fare doğurdu, ATI 5850yi 250$ seviyesine çekerse (ki böyle bir yanıt bekliyorum) bunu ne alan olur ne satan.


PCB'ye bakılırsa gxt460 düşük maliyetli bir kart. Nvidia'da hemen bir indirimle karşılık verebilir buna. Rekabet güzel şey :) O yüzden hep ATI batmasın diye dua ediyorum :)
real_kuru 1.7.2010 17:44:15
Buyurun buradan yakın, dağ fare doğurdu, ATI 5850yi 250$ seviyesine çekerse (ki böyle bir yanıt bekliyorum) bunu ne alan olur ne satan.
muvaZaa xD 1.7.2010 17:20:36
tahminler doğru çıkarsa ve Türkiyeye yukarda bahsedilen fiyatlarda girerse harbiden nvidianın kazığı olmuş olur 192 bitlik modeli 5770 vapor-x veya 4890 la aynı fiyata denk geliyor
M@U 1.7.2010 17:13:18
quote:

Orijinalden alıntı: Father Torque


quote:

Orijinalden alıntı: 666

Hadi herşeyi geçtimde kardeşim o bellek nedir yaa 768 ??? Sanki 200mb daha koysalar acından ölürler.

192 bitlik bellek kontrolcüsüne onun katları biçiminde ram kullanıyorlar. Örneğin 192 x 4 = 768mb ya da 5 katı şeklinde 960mb ram kullanılabilirdi aslında.

192bit'in katı değil. Yani tam anlamıyla öyle değil. Bellek kontrolcü sayısı ilgili bir durum. 256bit'lik modele göre 2 tane bellek kontrolcüsü kapatılmış bir model bahsi geçen 192bit'lik gtx460. 32bit bellek kontrolcülerin sayısı 6 tane ise ve her biri en fazla 2 adet bellek yongası kontrol edebiliyorsa, 6 x 128 x 2 = 1,5 GB bellekli modeller de görebiliriz (Hatta 256mb kapasiteli bellek yongaları ile 3GB'lık bir kart bile yapılabilir ancak gdd5 bellekler için şuan 256mb kapasiteye sahip bellek yongası var mı bilmiyorum). Ancak şu hali ile yapılacağını zannetmiyorum. Heralde 128mb'lık 6 tane bellek yongası kullanılacak ve 768mb bellek bu kart için zorunlu tutulacaktır. Yoksa 1 GB'lık model tehlikeye girer ve 192bit'lik modelin de fiyatı artar.

Beş katı olabilmesi için 6 tane bellek kontrolcüsünün her birine 160mb kapasiteli bellek yongaları atanmalıdır. Ancak öyle bir kapasiteye sahip bellek yongası yok. 64mb, 128mb, 256mb... Yani bilindik 2'nin kuvvetleri şeklinde sıralanmakta.
DH Misafiri 1.7.2010 16:36:46
Kısaca gözler yine 5770'e döndü.
hak_an 1.7.2010 16:24:07
biraz pahalı az daha eklenip 5850 alınabilir
Father Torque 1.7.2010 16:18:59
quote:

Orijinalden alıntı: 666

Hadi herşeyi geçtimde kardeşim o bellek nedir yaa 768 ??? Sanki 200mb daha koysalar acından ölürler.

192 bitlik bellek kontrolcüsüne onun katları biçiminde ram kullanıyorlar. Örneğin 192 x 4 = 768mb ya da 5 katı şeklinde 960mb ram kullanılabilirdi aslında.
ALBAY 1.7.2010 16:07:14
Hadi herşeyi geçtimde kardeşim o bellek nedir yaa 768 ??? Sanki 200mb daha koysalar acından ölürler.
iOC 1.7.2010 15:58:14
1$ indirimle batmasınlar?
sgnr 1.7.2010 15:50:00
Kdvyide koyduk mu 450 milyonu geçer o kart. Araba alır bi aylık taksidini öderim o parayla :D
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla