TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24850 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Dell'in Android işletim sistemli 4.1-inç telefonu Venue, Hong Kong'da lanse edildi EVGA'nın su soğutmalı GeForce GTX 580 FTW HydroCopper 2 modeli satışa sunuldu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (86) YORUM YAZ

tarafından 23 Aralık 2010, Perşembe 15:46 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

A4 Tech X7 XG-760 Kablosuz Fare video inceleme
Fare Mesut Çevik "Speed-Step" 86 40151 00:06:41

A4Tech'in özellikle fiyat / performans oranıyla övgü alan X7 ailesinin yeni kablosuz üyesi XG-760'ı test ediyoruz.

URL
Embed
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
adilazimdegilx 23.12.2010 16:02:46
Test sistemi bilgisi satandart olmuş anlaşılan. Fare testinde bile vermişsiniz

A4 tech f/p de çok iyi fakat yazılımda sınıfta kalması firmanın en önemli sıkıntısı. Çok bir şey beklemeden ucuza hoş görünümlü bir oyuncu faresi almak isteyenler için en uygun marka.

Teşekkürler Mesut Bey.
osooso148 23.12.2010 17:01:20
Güzel inceleme olmuş... f/p oranı yuksek ama x7 aliesinden mouse kullanmış biri olarak tavsiye etmiyorum... Biraz paraya kıyıp logitech almak daha mantıklı ve güzel bir çözüm olacaktır....

(x7 3. ayın sonunda tuşları ölüyor ve tek tıklamayla çift algılamaya başlıyor sinir bozucu... doğru ucuz bir fare ama yılde 3-4 tane alınca pek de ucuz olmaz sanırım)
sadtneverdie 23.12.2010 17:28:24
1 seneyi aşkındır x7 kullanıyorum pek sorunum olmadı ama 15 cm den düşüp ağırlıkları tutan kapğın dişlerinden biri kırılınca kullanım çok tatsızlaştı. bir sonraki seçimim razer olacak gibi görünüyor. aldığımdan beri ayzılımını beğenmediğimi ve hiç kullanmadığımı ayrıca belirteyim.
Pir 23.12.2010 17:29:14
Benden uzak dursun, aldığım tüm A4-Tech farelerinin üstü soyuldu...
sadtneverdie 23.12.2010 17:30:55
quote:

Orijinalden alıntı: Pir

Benden uzak dursun, aldığım tüm A4-Tech farelerinin üstü soyuldu...


x7 içinde durum aynı :/ karizmatik yılan derisi kaplamasının soyulmaya başlaması pek uzun sürmedi.
gunescan 23.12.2010 17:58:59
4 buçuk 5 yıl önce aldığım x7-710'u hala kullanıyorum. Aslında fena değil 25 tl'ye mi ne almıştım. Ama boya moya kalmadı farede. Tıklamalarda bi sorun yok. 4-5 kere düştü heralde.
apokoc 23.12.2010 19:00:19
çok güzel inceleme olmuş ama kalem pil olmamış :D tşkler
cihansevencan 23.12.2010 19:32:19
x7 bozulyo diyen arkadaşlara inanmayın aksine daha pahalı olanlar daha sık bozuluyor logitech, razer, microsoft habu, idezon 2 x7 750 ve bu modelin kablolusunu hala kullanan biri olarak diyebilirki boşuna para vermeyin pahalı mouslara x7 çoğundan kaliteli ve ergonomi olarak bh 750 modeli şimdiye kıllandığım en iyisi
kiralıkbeyin 23.12.2010 20:07:46
Cihansevencan bey fazla abartıyorsanuz.Hatta atıp tutuyorsunuz.Logitech,Microsoft ve Razer gibi bu segmentteki en iyi markaları kötülüyor ve x7'nin daha iyi olduğunu savunuyorsunuz ve ben buna sadece gülerim :)
AloneAssassin 23.12.2010 20:34:59
İnceleme için teşekkürler.
DemirAtlı 23.12.2010 20:40:37
A4Tech in Oscar yazılımını görüpte kullanıpta hala yazılımda sınıfta kalıyor diyebiliyorsanız cidden yazılımdan hiçbirşey anlamıyorsunuz demektir.
Logitechin yazılımınıda kullandım ama OSCAR yazılımı cidden oscarı hak edecek kalitede özelliklerle donatılmış olduğunu gördüm.

en basiti birçok markanın yazılımında klavyeden tuş atama özelliği için sizin tıklayıp girmenizi ister orada win+d yapmaya çalışın bakalım ne oluyor
theyapici 23.12.2010 20:49:15
zamanında logiteche bu kadar para verilmez diye x710 bf modelini almıştım şu an çok pis ve soyuk .Rezil oldu yani fare 27 ye almıştım teee ne zaman ozamanlar logitech 65 felan dı.A4tech den uzak durun derim sonunda doğru yolu buldum g9x farem le.İlk klavle setim de a4 tech kablosuz du pili çok feci yeşil piileri vardı.Tam birşey yaparken cart diye biterdi çok hızlı biterdi.Özellikle oyun faresi için kablosuz tavsiye etmiyorum en iyisi kablo pil derdi yok zaten oyuncuysanız.Pad ebile para veriyorsunuzdur fare gibi can alıcı bir aksesuarın da dandik olması verdiğiniz paraya inanın değmez.Sonuç olarak video güzel ama fare kötü.
Byabsnn 23.12.2010 20:51:34
3 Ay önce X7 XL-760H Aldım. Alırken üzerindeki kaplamayı çok beğendiğim için almıştım şimdi kaplama soyuluyor :S
paratuzağı 23.12.2010 23:27:27
quote:

Orijinalden alıntı: Pir

Benden uzak dursun, aldığım tüm A4-Tech farelerinin üstü soyuldu...

bide tekeri bozuluyor
Sarisakal 23.12.2010 23:28:51
ben başka bişey soracağım.logitech in harika bi 3. parti programı var.uberoptions.mousun bütün tuşlarını her programda istediğiniz gibi kullanıyosunuz.oyunlarda çok yararlı oluyor çünkü hala çoğu oyunda mousun 5 tuş desteği yok.hatta bırakın 5 tuşu benim logitech mx3200 mousunun üstünde 3 tane yakınlaştırma-uzaklaştırma ve search olmak üzere küçük tuş daha var.onları bile oyun içinde kullanaabiliyorsunuz.

bu program ya da bunun gibi başka bi program a4tech de varmı.x mouse button kontrol var biliyorum ama o çok kötü.her oyuna desteği yok.
Tanarri 24.12.2010 00:48:26
valla verilen para belli 40 45 tl arasında bu kablosuz hadi diyelim 60 tl olsun şimdi az daha verip logitech almak mantıklı diyen arkadaşlarda para bol sanırım ki az daha dediniz fareler 150 200 TL(herkezin bütçesi uymayabilir) şimdi okadar parayı verdikden sonrada zaten yiyosa kalitesiz olsun olay çıkartırım :) ayrıca bu üstü soyulan tekerleği bozulan özelede tuşları laçka olup içine çöken ve iyi basmayan diyen kişilerede hellal olsun diyorum çünki nasıl yapıyosunuz anlam veremiyorum olay bence şu az para verdim hor kulanırım e 200tl veripte logitech yada Razer yiyosa hor kulan hadi kıyamazsın tabi. Ben yaklaşık 4.5-5 senedir x7 x-710 (kırmızı)kulanıyorum üstü kadifemsi bi malzemden ve daha ne bi soyulma nede bi yıpranma oldu hala taş gibi kulanıyorum aynısını int cafelerde gördümde nerdiyese paramparça bi halde oluyolardı veya üstleri soyulma dediniz durum mevcut oluyodu anlıyorum o dediniz olayıda. geçenlerde diğer yeni pc içinde XL-750BH modelini aldım ki oda gayet sağlam bi şekilde kulanıma devam ediyo yıpranma ve bozulam olayı sanırım kulanıcıya göre değişken bi durum o yüzden kötülemek çokda yerinde bi davranış değil! özelikle fiyatı ve sunduğu özelikleri yanında... ayrıca XL-750BH modeli oscar modelinden ve makro kulanıla biliyo ben ben yazılımla ilgili bi sıkıntı yaşamadım şahsen ama bi arkadaşım aynı video daki sorunu yaşadı farklı bi modelde onuda başka bi mause oscar editor ile tanıtmayı başardık gelelim makro olayına şahsen okadar çok işime yarıyoki 40tl aldığım bi farenin yaptıklarını hesaba katınca çok seviniyorum örnek olarak wow oynayan birisiyim ve makroda kayıt seçeneğini başlattım zaman mausenin tıklama ve hareketleri ve kılavyeden hangi tuşa barsam basıyım istediğiniz gibi kayıt yapabiliyo bi nevze bi oyundan video kaydetmek gibi oluyo ve sadece istediğin herhangibi bi tuşa atayarak bunu sürekli tekrarlamasını sağlaya bilisunuz. örenk bi araba yarışını oynadım zaman tur bittiğinde pist aynı olsun arabayı aynı şekilde kendisi kulanabiliyo (tabi oyunculuğuda öldürmemek lazım ama yapabiliyo xD ) veya şu yazıyı bile baştan kendisi yazıp sürekli yollata bilirim xD kesinlikle makro olayı fiyatına göre mükemel ötesi ve kalitesinde bi kötülük yok almak isteyen arkadaşlar kötüleyen veya öven arkadaşları dinlemek yerine.. İmkani varsa alırken incelemelerini tavisiye ederim ama kötü kulanılmadığı sürece pişman olmazsınız hele fiyatı düşünülürse....
Lion_Army 24.12.2010 00:49:21
logitech g500 var acaba kablosuz diye bu mouse alsammı yoksa salaklık yapma logitech g500 gibi mouse var delimisn sen diyosunuz...

Tanarri 24.12.2010 01:01:58
kablosuz olması isin için gerekli bi durumsa almanızda sakınca yok ama elinizdeki fare zaten kıral! ama illa kablosuz olcak gibi bi durum varsa logitech kablosuz ve makro özelikli modeleri var ama yanlış hatırlamıyosam 180-190tl civarıydı ve bu farenin 3-4 katı pağalı demektir gerçi bunun fiyatınıda bilmiyoruz ama çok pağalı olucanı sanmam
jasonn123 24.12.2010 01:09:56
bende microsoftun faresi ve klavyesi var.kaç senelik bilmiyorum ama 3 seneden fazladır belki. :D 2 metre kablosu ve kocaman bir alıcısı var.2 adet büyük kalem pil ile çalısıyor.tabi maşşlahıda var.10 numara çalısıyo.herhangi gibi soyulma renk atma yok.uzun lafın kısası microsoft tavsiye ederim
voqka35 24.12.2010 01:10:19
Ucuz Mal Alıcak Kadar Zengin Değilim ^^
MxFxOx 24.12.2010 01:39:08
bende x7 bf750 kullanıyorum performansı gayet iyi üzerindeki yılan derisi 2. senesinde soyuldu fiyatına göre normal bir durum.Fiyatı x7'nin 3-5 katı olan bazı farelerden farkı yok bence x7 bf750 tavsiye ederim uzun süre kullanabilirsiniz fiyatı 30 tl olması lazım
ucuz kablosuz farelerden uzak durun markası farketmiyor logitech de olsa microsofta olsa beş para etmezler
cihansevencan 24.12.2010 03:13:50
soyulmuyo diye bir iddam yok. soyulabilir ben bozulduğuna raslamadım ama microsoft habu ve idezon bozuldu razerin de klikleri lackalaştı
DemirAtlı 24.12.2010 12:57:21
@sarisakal

3rd party programlara ihtiyacın yok mousun tuşlarına klavyede kullanmadığın tuşları ata oyunda ilgili fonksiyon için o tuşları ver mousta o tuşa basınca istediğini yapmış olur.Oscar da böyle ama senin logi de öyle olurmu onu denemen lazım.



X7 serisinin dış yüzeyinin çabuk soyulduğu doğru zira bu tip ucuz ürünlerde uzun kullanım beklemek hayal olur çünkü adam bunu ucuza üretirken evladiyelik olmasını amaçlamıyor zaten.1-2 senede eskitip tekrar gidip almanı istiyor.Bence mantık olarak yanlışta değil kullanıcı olarakta zararım yok çünkü 30-40 liraya mous alıyorum 2 sene sonra tekrar alıyorum.Ötekine kafadan en az 100 lira veriyorsun fakat o hiçmi aşınmıyor ve moustanda sıkılıyorsun atsan atamıyorsun satsan satamıyorsun.Şahsen 2 yıl için bu mousa verdiğim 30-35 lira bana dokunmuyor.Üstelik çokta güzel yazılım veriyor adamlar.Logi'nin yazılımını bunla kıyaslayınca atla devenin farkını hisettiriyor
A4tech bu Oscarı kime yazdırdıysa yaptığı en iyi iş bunu yaptırmak olmuş yoksa mousların malzeme kalitesi cidden vasat.mousun bir anda kimliğini değiştiren bu yazılım.
RaDReS 24.12.2010 13:21:56
logitech g7 mouse um 1.5 yıllık olduğunda çift tıklama sorunu çıkarmaya başladı. Mersa sistemle ve Logitech arasında düzinelerce telefon ve mail trafiğinden sonra garantisinin bitmesine 1 hafta kala ürün iadesi alabildim verdiğim paraya mı, cihazı kullanamadığım 6 aya mı, telefonlarda harcadığım zamana mı yanayım bilemedim insanı sinir eden görüşmelerde cabası. Logitech ve diğer markalar çok iyi olabilirler ama Türkiye de müşteri memnuniyeti hiç önem verilen bir olay değil o yüzden aldığınız cihaz bozulduğunda verdiğiniz parayı önemsemeyeceğiniz bir rakam olmak zorunda...

NOT: Hiç kimse şimdi kalkıp Logitech telefon ettiğinde ücretsiz yenisini gönderiyor demesin ellerinde cihaz olmadığı için verdiğim paradan daha düşük bir değerde indirim kuponu teklif ettiler...
musAKka 24.12.2010 14:50:46
Zamanında x710 ve x750BF kullanmıştım uzun süre. Fiyat / performans olarak iyi olsalar da söz konusu kalite olduğunda biraz sınıfta kalıyorlar. Kullandığım ürünlere dikkat ederim, özen gösteririm. Buna rağmen mouse'ların dışındaki deri bir süre sonra eriyip yırtıldılar. Ama daha uzun süre kullandığım Logitech mx518'imi yeni sattım, hala sıfır gibiydi.

A4'ün malzeme ve üretim kalitesini Razer, Logitech vs.. ile karşılaştırmak yanlış olur. Performans açısından iyiler ama onda da kaliteli mouse'ların biraz altında seyrediyorlar.

Bu arada yukarıda bir arkadaş Razer ve Logitech mouse'ların fiyatlarını 150 - 200 civarı diye belirtmiş ama yanlış bilgi söz konusu. Hatta G500 için 180-190 TL demiş ama ürün şu an 90 TL civarında. G9x'ler ise 120 TL'ye bulunabiliyor. Razer'da da durum aynı. Copperhead bile 75 TL'ye bulunabiliyor. Ve ben dahil bu mouseları kullanan kişiler ellerindeki ürünleri uzun süre kullanmış olsalar dahi rahatlıkla satabiliyorlar. Bunları da göz önünde bulundurmakta yarar var.

Ve ufak bir tavsiye: Özellikle FPS oyuncusuysanız kablosuz mouselardan mümkün olduğunca uzak durun.
busteray 24.12.2010 16:22:05
bu arada x7 nin makro yönetixisi gibisi yoktur eğer üşenmeden kullanma klauzunu okursanız oyunlarda bi tuşa basarak şarjördeki tüm mermileri aynı noktaya gönderebilirsiniz(ama bunun makrosunu yazmak biraz uzun sürcektir kabul ediyorum)şahsen bn şu anda hala yapıyorum ve ardarda 5 mermiyi aynı noktaya atabilmek gibi güzel bi makrom var
Tanarri 25.12.2010 06:11:48
dediğiniz g500 100 ile 75 tl arasında oldunu bende biliyorum ama dikatli okusaydınız kablosuz ve makro özeliği olan larından bahsetimi anlaya bilirdiniz ayrıca razer ve logitech de ucuz nitelikte sayılıcak modeler de mevcut fakat beğenilen mauseler genelde 150 200 tl arasında hatta bazı rezer modeleri 250 300 tl satılıyo örneğin rezer mamba şimdi bu fareyi beğensem nasıl alabilirim ? Fiyatı şaka gibi... Milet az daha koyup sistem topluyo bu paralara xD ama parası olana tabikide zevk meselesi yada hırs yapıp para biliktirip alan biriside olabilir kişiye göre değişken....
yimmasabi 25.12.2010 19:58:24
Uzun zamandır Razer altyapılı "Microsoft Habu" kullanıyorum, her ne kadar MS i pek sevmesem de bu mouse iyi cikti. Daha once A4 de bende de soyulmus ve sol button kırılmıştı.
sezilen 26.12.2010 00:06:53
geçen tablet pc me teknosadan 20TL ye eyeQ adlı bir kablosuz almıştım, iyi çıkarsa bir de kardeşimin netbook a almayı düşünüyordum, orada microsoft 35TL civarıydı, bugün nt ye uğradığımda microsoftun 25TL olduğunu gördüm 20TL ye yanlış hatırlamıyorsam piranha diye bir markanın kablosuzu vardı (bu arada burada kablosuz dediklerim hep küçük 1cm lik usb adaptörü olan kablosuzlar yoksa flash disk gibi olanlar değil), bir de yine 25 TL ye bahsedilen bu A4 tech ten vardı, microsoftu seçtim ve aldım; bu yazıyı dün okusam büyük ihtimal A4 tech alırdım(oyun moyun bilmem normal kullanım için alıyorum ve kablo bazen çok can sıkıyor). bilgilendirmeler için teşekkür ederim.
.45 ACP 26.12.2010 13:06:34
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie


quote:

Orijinalden alıntı: Pir

Benden uzak dursun, aldığım tüm A4-Tech farelerinin üstü soyuldu...


x7 içinde durum aynı :/ karizmatik yılan derisi kaplamasının soyulmaya başlaması pek uzun sürmedi.


bu ve soyuluyor diyen arkadaslar elleriniz cok terliyor.bunun icin ameliyat yapiliyormus.yilan derisi dediginiz mouse suysa bende soyulmadi ve tarihe dikkat.

http://resim.donanimhaber.com/m_23915185/mpage_1/f_/key_//tm.htm#23915185
musAKka 26.12.2010 13:09:17
Elimin terlemesi gibi bir sorunum yok. Kullanım sıklığına ve şekline de bağlı bir durum bu soyulma.
Badbath 26.12.2010 14:00:44
video çok yavaş.
CrySystem 26.12.2010 14:46:39
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Elimin terlemesi gibi bir sorunum yok. Kullanım sıklığına ve şekline de bağlı bir durum bu soyulma.

aynı sorundan müzdaribiz...
QuickSt 26.12.2010 23:05:11
Ürünü Nereden Temin Edebiliriz ? Veya Türkiyede Satışa Sunuldumu ?
Tanarri 27.12.2010 02:27:29
sanırım daha türkiyede yok ama çok geçmez gelir yakında fiyatı hakında bi bilgide yok ama çok geçmez yakında damlar.
kralAY 27.12.2010 13:43:55
Ben de 2 yıldır a-4 x7 laser mause kullanıyorum ne soyulma ne de bir sorunum oldu. Tavsiye ederim fiyatına göre uygun ve performanslı bir mause.
Uğur.Türkben 30.12.2010 04:56:00
2 yıla yakındır X7 750BF yeşil desenli olanı 2500 dpi da kullanıyorum.
En ufak sorunu olmadı.
Aynı modelin alev desenli olanında ise yere düşmekten dolayı orta teker çift scroll atlatma sorunu oluştu.
Bu arada testi itina ile izledim vede çok teşekkür ederiz.
Videodan sonra satın almak için araştırdım farenin yurtdışında bile satışına rastgelmedim.
f/p ürünü olduğunu söyleyenler yurtdışı tüketicileri olsa bile hangi fiyat ile hangi perfromansı karşılaştırmışlar anlayamadım.
Piyasaya çıkmamış,satışa sunulmamış ürünü tanıtıp insanı imrendirmeyin canım:)
e.ayhan 31.12.2010 11:49:06
XL-750BF kullanıyorum 3 yıl kadar oldu . Üzerinde herhangibir soyulma olmadı fakat 3 senedir fare aradabir calısmamazlık yapıyor yani kitleniyor usb den cıkarıp tekrar taktığımda kendine geliyor. Bazen bu cıkarıp takma olayının da işe yaramadığı olmuştu.Bu durum bazen oyle zamanlarda oluyorduki deliricek gibi oluyordum :) A4Tech firması bu konudada kafa yorup ürünün kasasını sağlam yapmışlar sinir krizi geçirip farenin duvara fırlatılma riskinide es geçmemişler :)Neyse sadede gelelim A4Tech ürünlerini pek cok yerde kullandım oyun faresi dışında üretilen diğer farelerinde gerçekten fiyat performans acısından vazgeçilmez olduğunu söyleyebilirim fakat oyun faresi almak istiyenler A4 Tech tercih etmesin derim.



Oyun için üretilen Razer marka ürünlerin fiyatları yüksek olmasına rağmen ürüne ödenen paranın hakkını fazlasıyla vereceğini düşünüyorum.Forumlarda bu markaya yapılan övgüleri gördükçe bu markaya olan güvenim artıyor.Bir fareye 100TL üzeri bir miktar ödemek benim için bir ilk olcak sanırım ama kesinlikle alıcam. Şuan A4Tech farem kendinden geçmiş durumda kendine gelirse oyunuma devam edicem :)



Saygılar....
THE SUBTİTLE 31.12.2010 17:37:06
quote:

Orijinalden alıntı: kralAY

Ben de 2 yıldır a-4 x7 laser mause kullanıyorum ne soyulma ne de bir sorunum oldu. Tavsiye ederim fiyatına göre uygun ve performanslı bir mause.

Fatih_BaKeR 01.02.2011 20:21:11
Arkadaşlar bu fareyi kullananlara (varsa) birkaç sorum var.

1. Makro her tuşta kullanılıyor mu?
2. Makroları kullanabilmek için arka planda devamlı bir yazılım çalışması gerekiyor mu?
3. Scroll tuşu sağa ve sola tıklama yapıyor mu?
4. Fare optik olduğu için çok pil yer diye düşünüyorum. Farenizin pili bitti mi? Bitmediyse ne kadar sürede biter :)
5. Bu glassrun teknolojisi sizce de lazer gibi her yüzeyde çalışıyor mu?


Teşekkürler.
Fatih_BaKeR 02.02.2011 18:19:53
Soruma up
Shaddar 02.02.2011 19:18:20
bu mouse süper arkadaş...tam oyuncular için
BaNDiTT 10.02.2011 13:01:35
Mayıs 2007 tarihinden beri A4Tech R7-70D modelini kullanıyorum. Günde neredeyse 10 saatim pc başında geçiyor. Bu kullanıma rağmen üzerindeki gri boyalı kısmın rengi değişti sadece. Tuşlarıyla, hareketlere tepkisiyle en ufak bir sıkıntı yaşatmadı. Ekim 2010 da bizim ufaklık mini rf alıcısını kırınca yeni mouse arayışına girdim. A4Tech'te nano alıcılı (ufaklığın kolayca tutup çıkaramayacağı) ve programlanabilir 7-8 butonu olan model bulamayınca Logitech'in Marathon M705 modelini aldım. Özelliklerine, kalitesini hissettirmesine diyeceğim yok ama çok hassas hareketler yapamıyordum onunla. Hele ki çizim yapacağım zamanlar saç baş yoldurttu bana. Birkaç gün önce aldığımın yarı fiyatına bir arkadaşıma sattım Logitech'i. Bir daha mouse olarak Logitech e dönüp bakmam. İlk işim yıllardır tüm ürünlerinden her yönleriyle memnun olduğum A4Tech'in X7 XG-760 mouse unu almak.
DeidaraSanji 12.02.2011 00:52:22
süper maus ya
GOKMENM 12.02.2011 20:52:30
Bana hediye geldi arkadaşlar.elimde logitech normal mouse var.
Bu oyun için özellikle.
Benimde oyunla aram yoktur. o sebeple satıyorum.

Bu fare soyulmaz ...
çünkü üst kısmında boya yok.
daha doğrusu hiçbiryerinde boya yok..
saf siyah plastik..
soyulacak hiçbirşeyi yok...
Fatih_BaKeR 19.02.2011 23:21:36
Arkadaşlar bu Xg-760 ı kullanan var mı? Şarjı ne kadar gidiyor. Optik olduğu için şarjı az gider diye düşünüyorum da.
BaNDiTT 20.02.2011 12:51:23
Mouse um geleli 4-5 gün oldu. Beklentilerimi karşılıyor şu an itibariyle. Pil ömrüne yorum yapmak için henüz erken. Beraberinde gelen excell markalı alkaline pilleri kullanıyorum.

Yazılımnda birçok ayar mevcut. RF kanalı seçimi bile var. Benim için sürpriz oldu bu. Lakin evde kablosuz ses/görüntü aktarımı yapan cihaz da var ve yukarıda bahsini ettiğim logitech mouse un hareketlerinden etkilenip ses ve görüntüde parazite sebep oluyordu. XG-760 da 14 kanal arasından seçim yapabilmek mümkün ve ses/görüntü aktarıcısıyla da herhangi bir etkileşim yok. İmleç hareketlerindeki hissizlik te yok :)
fatihakar75 02.03.2011 19:24:50
x7 ninkablolusunu 2 yıldır kullanıyorum

farenin anasını ağlatmama rağmen bana mısın demiyor alın

tavsiye ederim ayrıca destelemiyor dediği yazılım zaten bir halta yaramıyor tavsiye edilir
seasoul 03.03.2011 10:25:44
Uzun zaman a4tech x7 710 ve 718 mouse kullandım, bu farelerin hepsinin de dış kaplaması soyuldu ve çok fazla kir topluyordu ama performansı ve x7 works yazılımı muhteşemdi özellikle intelimouse uyumluluk modunun devredışı bırakılması mükemmel bir kullanım keyfi sunuyordu. hele ince esnek kırılmaz kablosu ayrı bir efsaneydi.
Geçen sene iki adet x7 755k oscar aldım, tuş sayısı programlanabilirliği falan çok iyi osscar yazılımı x7 works kadar olmasa da oldukça başarılı özelikle logitechin setpoint yazılımı ile kıyaslanamayacak kadar iyi olduğunu vurgulamak isterim. gelgelelim performansa, 755k oscar da keskinlik berbat, hassasiyet hiç yok, kalın ve sert kablosu rahat kullanımı engelliyor, scroll u bozuk, 3600dpi olduğu belirtilmesine rağman fare sadece 1600dpi ve onun da hakkını vermiyor, kısaca bu mausela fare kullanımı tam bir işkenceye dönüştü, oscar serisi a4lerden kesin uzak durun derim.
mako3e 04.03.2011 18:54:05
Selam Arkadaşlar,
Ben özellikle FPS oynuyorum ve biliyorsunuz hız çok önemli.Bu mouse ile işimizi görebilirmiyiz? yukarda bir arkadaş fps oynayanlar uzak dursun diyor ama video oyun oynayanlar için diyor bu mouse.Oyuncu mouse normal mouse den ne gibi özellikleri ile üstün?

Kısaca yeni laptop aldım.Oyun oynayacağım ama internette gezinirken ve film izlerken kablosuz mouse ile kanepe üzerinde kullanmanın keyfini de çıkarmak istiyorum.

ikisi aynı anda olmazmı? (hem oyun hem keyif)
Ya da tavsiyeniz varmı? (cep yakmayacak tavsiyeler)

saygılar...
ujkdhtyfhed 07.03.2011 01:37:37
Bu mouse'u bozamazsınız
Xykna 17.03.2011 21:41:14
Bende de X-710 modeli var, fare güzel falan yazılım yönünden A4Tech sınıfta kalıyor.
seasoul 22.03.2011 12:29:13
mouse yazılımı çalışıyor, dpi değer iyi, optik olması çok büyük artı..
ürünün asıl kötü yönü hangi modu seçtiğini anlayabileceği ışık falan bir işaretin olmaması, bu nedenle kısa sürede ürünü aldığına pişman oluyosun.
Örneğin crysis oynarken ona mahsus ayarları düzenlediğim modu seçmeye çalıştığında rus ruleti oynar gibi bir türlü bulamıyosun
Easx 23.04.2011 21:48:21
Arkadaslar bu mause'u almak ıstıyorum fakat soracagım sey cok basıt kullanan arkadaslar yorum yaparsa sevınırım.

Kablolu X7 modellerı ıle arasında gecikme farkı var mı? Aynı duzeyde tepkı suresı var mı? Bu soruya cevabınıza gore alıcam .

Kullanan arkadaslar yorum yaparsa sevınırım
i Am Not Dead 23.04.2011 21:53:01
logitech akar
Easx 24.04.2011 12:26:56
Sanırım pek kullanan yok :)
DH Misafiri 09.06.2011 22:12:52
benim pc ye bi virüs girdi x7 mouse um var. virüs mouse u sistemden çıkarıoyor tekrar sisteme alıyor. bu virüsten kurtulmam lazımmm
can7082 05.07.2011 15:52:31
selam benim geçen gün mouse'umun sol tuşu bozuldu, bazen basıyo bazen basmıo, gittim bir tane küçük aldım, bu ikiside kablosuz ve microsoft markalı, eskisi büyüktü bu yenisi küçük fakt bu yenisinde bir sorunla karşılaştım crysis 2 oynarken mouse takıla takıla dönüyor ve hareket ediyor eskisinde böyle bir sorun yoktu, tabi bu sadece crysis için değil diğerlerinde de böyle bir durum var, yardım edebilecek olan biri varmı yani sadece oyunlara özel bir mouse mu almam gerekiyor??
sél@h@ttin 05.07.2011 23:04:31
quote:

Orijinalden alıntı: cihansevencan

x7 bozulyo diyen arkadaşlara inanmayın aksine daha pahalı olanlar daha sık bozuluyor logitech, razer, microsoft habu, idezon 2 x7 750 ve bu modelin kablolusunu hala kullanan biri olarak diyebilirki boşuna para vermeyin pahalı mouslara x7 çoğundan kaliteli ve ergonomi olarak bh 750 modeli şimdiye kıllandığım en iyisi

1920*1080
Tek dezavantajı üzün süre sertliğini koruyan kablosu...Bi türlü yumuşamadı gitti..
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Mobilite: iPhone 6'nın pil ve RAM kapasitesi, Samsung Galaxy Alpha değerlendirmesi, HTC Butterfly 2 ve daha fazlası...
19.08.2014, 21:22 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Mobilite'nin yeni bölümü yine dopdolu. Sunucularınız Erdi Özüağ ve Ender Yıldız, Samsung Galaxy Alpha'yı enine boyuna değerlendiriyor, 20nm Exynos 5430 işlemcisini detaylandırıyor, Sharp'ın neredeyse çerçevesiz tasarımlı telefonuna saygı ile bakıyor, Sony'nin IP68 sertifikalı Xperia M2 Aquası'nı suya sokmak için can atarken, iPhone 6'nın pil ve ram kapasitesi üzerine fikirlerini iletiyor, ayrıca
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.