TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25114 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Apple, Lightning adaptörlerinin fiyatlarını açıklandı Nikon, 24.3 MP'lik yeni Full Frame DSLR kamerası D600'ü tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (133) YORUM YAZ

tarafından 13 Eylül 2012, Perşembe 14:56 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Apple iPhone 5'in Avrupa fiyatları ortaya çıktı
Günlük Haber Bilal Akgündüz
133

Dün San Francisco'da düzenlenen basın duyurusunda resmiyet kazanan Apple iPhone 5'in Avrupa ülkelerindeki fiyatları gün yüzüne çıktı. Üreticinin çevrimiçi mağazasından 14 Eylül tarihinde ön siparişleri alınacak olan altıncı nesil iPhone, birçok yönden yenilenerek daha küçük boyutlarda tasarlandı.
 
4 inç büyüklüğünde 1136 x 640 piksel dokunmatik sensörünü yapısında ihtiva eden retina ekran, yeni nesil ARM Cortex-A15 işlemci ve PowerVR SGX543MP4 ile donatıldığı tahmin edilen A6 çipset, 8MP beş katmanlı %25 daha ince arka kamera, 1.2MP 720p video kaydedebilen ön kamera, iOS6 işletim sistemi ve 225 saat bekleme süresine sahip akıllı telefonun ABD'deki fiyatlandırması kontrat + 199$'dan başlıyor.
 
16GB dahili hafızaya sahip bir iPhone 5'i Apple'ın resmi sitesinden satın almak için İngiltere'de 529£ (660€ - 1540TL), Almanya'da ise 679€ (1584TL) ödemeniz gerekiyor. Fiyatın Fransa'da da Almanya gibi 679€ olarak belirtilmesi birçok Avrupa ülkesinde fiyatlandırmanın bu şekilde olacağını gösteriyor. 21 Eylül'de Amerika, Kanada, İngiltere, Almanya, Fransa, Japonya, Hong Kong gibi ülkelerde tüketicinin beğenisine sunulacak iPhone 5, sonraki hafta 22 ülkeye daha gelecek.
 
Yıl sonuna kadar 100 ülkeye ulaşmayı hedefleyen Apple, iOS 6'ya eşlik eden yeni harita hizmetinde KKTC'nin eksikliğinden dolayı ülkemize girişte sıkıntı yaşayabilir. Ancak şuan için kesin birşey söyleyemeyiz. Ekim ayı ve onu takip eden haftalarda daha fazla detay ortaya çıkacaktır.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
MTE01Bdoid 25.9.2012 22:18:01
nano simkartlar çıkana kadar iphone 5 ler zaten şimdiki 4s fiyatına iner.

diye düşünüyorum demiş yazar...
magicool 24.9.2012 23:20:00
quote:

Orijinalden alıntı: Serkan.s

O 529 Pound'un içinde daha %5 KDV var ki oda yaklaşık 75 Pound yapıyor. Alırken tax free formu isterseniz Havaalanında bir miktar geri ödeme alırsınız. Gerçi İngiltere'de KDV %20 ama, neden indirimli değer olan %5 var bu ürünlerde bilmiyorum.

ingilterede kdv olayı belli şeylerde yok veya az(cocuk kıyafetleri-yiyecek içecek-benzin ve gaz ürünlerinde kdv oranı yüzde 0 elektronik ve birkaç kalemde kdv yüzde 5)kozmatik ve lüks tüketim ürünlerinde ve diğer şeylerde yüzde 20
DH Misafiri 24.9.2012 22:45:05
merhabalar benim merak ettiğim bir şey var apple in kendi sitesinde iphone 5 satılıyor 200 dolar a acaba alsak fiyatı artıp Türkiye deki fiyatı gibi mi olur 3.330 tl ye yükselirmi? Teşekkürler
Zeith 20.9.2012 19:24:41
Burada iki değil 3 katı olur.
Amedra 20.9.2012 18:56:06
Almanya'ya bir an iyi ki gidiyorum dedim. Bütçem olursa bir tane daha almaya çalışacağım.
DH Misafiri 20.9.2012 16:29:11
merhaba.. ingiltereden su anda 2 tane iphone5 siparirisi verdim, 21 inde telefonlar elime gecicek ve ayni aksam istanbula geliyorum, tekini kendime aliyorum, digerini hediye olarak almistim ama su anda hediye vermeme gerek kalmadi ve Turkiyede satmayi dusunuyorum,, Fiyatini 2350tl olarak dusunuyorum ve elimde sadece beyaz iphone5 var. istanbullu olmadigim icin bu teklifim sadece 22sinde bulusabilicekler icin gecerli, sadece 1 gun istanbulda bulunucam,, ilgilenenler olursa telefon numaram 00447536928050,,
Onur__ 18.9.2012 15:18:35
quote:

Orijinalden alıntı: PeaceofMind

http://hong-kong-elektronik.blogspot.com/2012/09/iphone-5-fiyat.html

böyle bir bilgi var ama doğruluğu araştırılması lazım sanırım... Uzakdoğu olunca insan endişe ediyor. Ben paylaşayım. Araştırma imkanı olan varsa araştırsın


Hocam araştıracak pek bir şey yok.

Her zaman olduğu gibi en ucuz fabrika çıkışı unlock telefon yine Hong Kong'ta.

Apple.com/hk ya girip görebilirsiniz.

5588 HK doları * 0.23189 = 1295 TL
PeaceofMind 18.9.2012 13:45:42
http://hong-kong-elektronik.blogspot.com/2012/09/iphone-5-fiyat.html

böyle bir bilgi var ama doğruluğu araştırılması lazım sanırım... Uzakdoğu olunca insan endişe ediyor. Ben paylaşayım. Araştırma imkanı olan varsa araştırsın
Onur__ 18.9.2012 13:26:22
Tam olarak emin olmamakla, bilmemekle birlikte;

Apple'ın haritasını hazırlarken ülkelerden haritaları alıp oluşturduğu görüşünde olmak yanlış olmaz sanırım.

Örnek vermek gerekirse, bizim ülkemizin her bir sokağını, her ayrıntısını bilemeyeceği için, ülkemizde harita hizmeti veren şirketlerden harita bilgisini aldığı, yani olayın bu şekilde olabileceği görüşündeyim.

Harita hizmeti derken isim vermek gerekirse mesela Başa rsoft gibi (Apple'a vermiyor olabilir, veya veriyorsa da bu hatalı şekliyle vermemiş olabilir, ben sadece ülkemizde harita hizmeti veren bildiğim tek şirket o olduğu için yazdım)

Yani bu şekilde bir olay da olmuş olabilir belkide. Bilemediğimi, emin olmadığımı en başta söyledim.
Sadece aklıma geldi, paylaşayım dedim.
nurettinaz 16.9.2012 21:41:47
quote:

Orijinalden alıntı: MeDaLion_

quote:

Orijinalden alıntı: nurettinaz

Fanboyların çok sevdiği hatta uğruna neler neler verdikleri o apple markası var ya nefret ettiğim samsung un bile yapmadığını yaptı ve google harita desteğini ios tan çekince kendi harita yazılımını kullandı. Buraya kadar normal ama o lanet yazılımda kıbrıs nasıl gözüküyor herkes öğrenmişti. Şimdi o fanboyların sesini duymak istiyorum. Gözü kapalı babalarına bile savundukları markanın neler yapığını anlasınlar ve milliyetçiyim hatta Türk üm bile diye ortalarda gezmesinler destekledikleri burada küfür ile bile savundukları pis firmanın neler yaptığını anlasınlar.

resmi felan var mı acaba ben göremedim, bilmiyorum olayı. Tam olarak ne oldu ki ?

SDN adlı teknoloji haber sitesinde videolu anlatımda mevcut. Ama kısaca özet geçmem gerekirse, apple denilen artık daha da çok nefret ettiğim şirketimsi kurum kıbrıs ı haritasında tamamen rum kesimi olarak göstermiş ve türkçe dilinde de aynen kıbrıs rum kesimi yazarak ne yaptığını kendi bile bilmemektedir. Madem KKTC yi harita da göstermedin o zaman rum kesimi yazmanın mantığı nedir onu anlayamadım ki biz türkler rum tarafını tanımadığımızdan bir ülke olarak görmediğimizden oraya rum kesimi demekteyiz ancak apple neyin kafasını yaşamakta anlamış değilim ayrıca fanboylarında bu kafada olduğu ortada hala daha bu forumda apple savunanları görmek bana öok acı hissettirmekte ve kıbrıs şehitlerimize yapılan bir hakaret olarak görmekteyim.
OneMoreChance 16.9.2012 20:41:29
orada yaşayan bir insan için gayet ucuz. İnsanların maaşları zaten 5000 euro
Meert. 16.9.2012 17:26:14
quote:

Orijinalden alıntı: nurettinaz

Fanboyların çok sevdiği hatta uğruna neler neler verdikleri o apple markası var ya nefret ettiğim samsung un bile yapmadığını yaptı ve google harita desteğini ios tan çekince kendi harita yazılımını kullandı. Buraya kadar normal ama o lanet yazılımda kıbrıs nasıl gözüküyor herkes öğrenmişti. Şimdi o fanboyların sesini duymak istiyorum. Gözü kapalı babalarına bile savundukları markanın neler yapığını anlasınlar ve milliyetçiyim hatta Türk üm bile diye ortalarda gezmesinler destekledikleri burada küfür ile bile savundukları pis firmanın neler yaptığını anlasınlar.

resmi felan var mı acaba ben göremedim, bilmiyorum olayı. Tam olarak ne oldu ki ?
nurettinaz 16.9.2012 15:09:50
Fanboyların çok sevdiği hatta uğruna neler neler verdikleri o apple markası var ya nefret ettiğim samsung un bile yapmadığını yaptı ve google harita desteğini ios tan çekince kendi harita yazılımını kullandı. Buraya kadar normal ama o lanet yazılımda kıbrıs nasıl gözüküyor herkes öğrenmişti. Şimdi o fanboyların sesini duymak istiyorum. Gözü kapalı babalarına bile savundukları markanın neler yapığını anlasınlar ve milliyetçiyim hatta Türk üm bile diye ortalarda gezmesinler destekledikleri burada küfür ile bile savundukları pis firmanın neler yaptığını anlasınlar.
no5 15.9.2012 02:00:49
Teşekkür ederim.
Sanalpazar üzerinde ilanım mevcut ayrıca Sahibindende onay bekliyor. Samsung galaxy s3 için 2000 liradan ilanlar açıldığında 1700 liradan ilan acmıştım ve gelen tepkilere ragmen dediğim fiyattan satmıştım. Yine tepkiler gelmeye başladı ve ben yine dediğim fiyattan satacağım.
Lee-on! 15.9.2012 01:48:51
quote:

Orijinalden alıntı: no5

quote:

Orijinalden alıntı: inexo

quote:

Orijinalden alıntı: no5

incelemenizi tavsiye ederim, http://forum.donanimhaber.com/m_65792449/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65792449

lütfen gereksiz iki kişinin yazdığa yoruma bakarak karar vermeyin..

forumda yeni olabilirim, forumda referansımda olmayabilir sizden ricam sanalpazarda ki dükkanımı ziyaret ederek ve oradaki yorumlara bakarak karar vermeniz..

iyi satışlar 2.5-3 binlere uçmadığınız için tebrik ederim

çok teşekkür ederim, bu güne kadar cihazlarımızı uygun fiyatlarla satmaya özen gösterdik, yine bu şekilde olacak..

Eğer satışlarınızı diğer siteler üzerinden de yaparsanız i5 fiyatlarını bayağı aşağıya çekmiş olacaksınız. Bu yüzden kutluyorum ve devamını diliyorum.
muhamnet 15.9.2012 01:28:53
quote:

Orijinalden alıntı: dere.beyi

GELSİNDE KAÇAK KULLANALIM SORUN DEĞİL O KDV Yİ DEVLETE YEDİRTMEM

İmza ve yorumun mükemmel uyumu....
Oseh 15.9.2012 00:55:01
"Turkcell’liler Apple’ın global pazarda iPhone 5 satışlarına başlayacağı gün itibariyle Türkiye’de de yeni nesil Nano-SIM kart alabilecekler."

Turkcell Resmi Twitter hesabı
Mvc 15.9.2012 00:39:07
quote:

Orijinalden alıntı: enizam

Peki, iPhone 5'i yurtdışından yakın zamanda alacak olan arkadaşlar, normal sim kartı ile hepten uyumsuz olan nano-sim kartını nereden bulacak onu merak ediyorum. Türk telefon şirketleri, herhalde en erken iP5 resmi olarak ülkede satılınca yeni sim kartlarını alma imkanı vereceklerini düşünüyorum.
Yani, sim kartı bulamadıktan sonra, unlocklu olmasının bir anlamı yok ki...

Cihazı mecbur 2 ay ipod olarak kullanacağız. Kasım-aralık gibi kontratlı türkiyeye gelir. Nanosim olarak takılırız gibime geliyoe .)
Drs06 15.9.2012 00:23:05
4s 1800tl ise 5 de 2400 gibi bi fiyattdan giriş yapabilir
Meert. 15.9.2012 00:10:58
quote:

Orijinalden alıntı: CATBALCA

Turkcell iletişimde çalışan abimin arkadaşı (üst düzey görevde ) 2699 TL fiyat ile giriş yapacağını söylemiş. fiyat + / - bir miktar oynayabilirmiş.

Turkcell'e mi bize mi ?
Saydam 15.9.2012 00:01:59
Yurt disindan alanlar yine yurt disindan nano bos yuklenmemis yedek sim alsalar bursa o simlere data atmak mumkun olur mu acaba


Not:yukardaki yazilanlari okumamistim pardon :)
X-FI 14.9.2012 19:28:46
KKTC de4 eklenir merak etmeyin :D KKTCELL 100% satmaya başlar bunu..
sarıkanaryaa 14.9.2012 17:56:18
http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/21464643.asp

detayli bilgi icin
no5 14.9.2012 17:49:24
bende iphone 5 satacağımdan dolayı ve şuan da ön siparişleri aldığımdan dolayı direk nano-simkart olayına takıldım, ve tüm müşteri hizmetlerini aradım.. aldığım cevap üstteki mesajda yazdığım gibidir..

ayrıca bana göre; şu ya da bu operatör hangisi ilk çıkarırsa insanlar ya numara taşıyacak ya da hattını komple değiştircek..bu yüzden ya hepsi ortak karar alıp birlikte çıkaracak ya da ilk çıkaranın ardından diğerleri gelecek..
mc.kork 14.9.2012 17:27:29
quote:

Orijinalden alıntı: no5

quote:

Orijinalden alıntı: birber80

Abicim fiyatı ne olursa olsun. Bu ürünler için türkiyede nano sim çıkması için en iyi ihtimal 2-3 ay geçmesi gerekir. Telefon türkiye ye gelip nano sim kart olayı çözülene kadar Iphone 5s i çıkarırlar. Aynen IP 4 de olduğu gibi herkes bir an önce elimden çıkarayım derdine düşer. Şimdi birçok kişi hevesini kıramayıp amerikadan getirecek ama nano sim yüzünden kullanamayacak, anca gebze-harem münübüsünde yolculuk yaparken ya radyo dinleycek yada oyun oyun oynayacak.

diğer operatörleri bilmem ama avea da pazartesi nano-simkartlar sahiplerini bekliyor olacakmış..

kaynak: http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/21464643.asp

ayrıca türkcell ve vodofone müşteri hizmetleriyle yaptığımız görüşmelerde, kullanıcıların iletişim merkezlerine başvurması durumunda 7-10 iş günü içinde nano-simkartlarına sahip olacakları belirtildi..

Türkcell' in müşteri hizmetleriyle az önce görüştüm. Nano simlerle ilgili bir uygulama olmadığını ve türkcell iphone 5 i getirdiği zaman bu uygulamaya geçeceklerini söylediler. Tarihi hatırlayamıyorum ama ilk türkcell getirecekmiş. Bununla ilgili yazdığınız avea haberini söyledim. Böyle bir hizmetiniz yok ve i5 i sizin getirmenizi beklemek zorunda olmadığımı söyledim ve hattımı değiştireceğimi belirttim. Biraz bekletti ancak malesef böyle bir hizmet henüz yok yanıtını aldım. Siz bu bilgiyi nereden aldınız acaba?
sarıkanaryaa 14.9.2012 17:26:08
yanlis okumussun kardes,
21 eylulde satisa sunuluyor,
online olarak satisi cuma gece saat 3 de yapildi,
ben kendime siparis verdim bile beyazindan birtane, 21inde elimde olacak.
tesekkurler
duduco 14.9.2012 16:41:51
quote:

Orijinalden alıntı: santana007

Arkadaslar amerikada ayin 21 de kontratsiz satis yaparlar mi hemen?

Şu anda ön ödemeli satışlar bile 21 Eylül teslimli ve hala UL seçeneği yok. Buna dayanarak o tarihte satışta olacağını sanmıyorum..
no5 14.9.2012 16:37:13
quote:

Orijinalden alıntı: birber80

Abicim fiyatı ne olursa olsun. Bu ürünler için türkiyede nano sim çıkması için en iyi ihtimal 2-3 ay geçmesi gerekir. Telefon türkiye ye gelip nano sim kart olayı çözülene kadar Iphone 5s i çıkarırlar. Aynen IP 4 de olduğu gibi herkes bir an önce elimden çıkarayım derdine düşer. Şimdi birçok kişi hevesini kıramayıp amerikadan getirecek ama nano sim yüzünden kullanamayacak, anca gebze-harem münübüsünde yolculuk yaparken ya radyo dinleycek yada oyun oyun oynayacak.

diğer operatörleri bilmem ama avea da pazartesi nano-simkartlar sahiplerini bekliyor olacakmış..

kaynak: http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/21464643.asp

ayrıca türkcell ve vodofone müşteri hizmetleriyle yaptığımız görüşmelerde, kullanıcıların iletişim merkezlerine başvurması durumunda 7-10 iş günü içinde nano-simkartlarına sahip olacakları belirtildi..
birber80 14.9.2012 16:19:28
Abicim fiyatı ne olursa olsun. Bu ürünler için türkiyede nano sim çıkması için en iyi ihtimal 2-3 ay geçmesi gerekir. Telefon türkiye ye gelip nano sim kart olayı çözülene kadar Iphone 5s i çıkarırlar. Aynen IP 4 de olduğu gibi herkes bir an önce elimden çıkarayım derdine düşer. Şimdi birçok kişi hevesini kıramayıp amerikadan getirecek ama nano sim yüzünden kullanamayacak, anca gebze-harem münübüsünde yolculuk yaparken ya radyo dinleycek yada oyun oyun oynayacak.
MoÇü 14.9.2012 15:58:14
Tr giriş fiyatı 2200 olucak gibi halen 4 ve 4slerin 1600-1900lerde gezdiğini düşünürsek.
@FUVV 14.9.2012 15:43:00
benim tahminim en düşük modeli 2150 tl oalrak satılacak
santana007 14.9.2012 15:40:03
Arkadaslar amerikada ayin 21 de kontratsiz satis yaparlar mi hemen?
no5 14.9.2012 15:39:22
quote:

Orijinalden alıntı: inexo

quote:

Orijinalden alıntı: no5

incelemenizi tavsiye ederim, http://forum.donanimhaber.com/m_65792449/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65792449

lütfen gereksiz iki kişinin yazdığa yoruma bakarak karar vermeyin..

forumda yeni olabilirim, forumda referansımda olmayabilir sizden ricam sanalpazarda ki dükkanımı ziyaret ederek ve oradaki yorumlara bakarak karar vermeniz..

iyi satışlar 2.5-3 binlere uçmadığınız için tebrik ederim

çok teşekkür ederim, bu güne kadar cihazlarımızı uygun fiyatlarla satmaya özen gösterdik, yine bu şekilde olacak..
inexo 14.9.2012 15:36:24
quote:

Orijinalden alıntı: no5

incelemenizi tavsiye ederim, http://forum.donanimhaber.com/m_65792449/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65792449

lütfen gereksiz iki kişinin yazdığa yoruma bakarak karar vermeyin..

forumda yeni olabilirim, forumda referansımda olmayabilir sizden ricam sanalpazarda ki dükkanımı ziyaret ederek ve oradaki yorumlara bakarak karar vermeniz..

iyi satışlar 2.5-3 binlere uçmadığınız için tebrik ederim
halitozbasli 14.9.2012 15:34:17
İP4 ü olan İos6 nın eksik desteklemesinden dolayı İP5 e gece bilir belki ama bir çok İP4s kullanıcısı İP5e gecmez kanatindeyim. Ben martta amerikaya gidecegim yinede alıp gelmem İP5ten İP4simden cokda üstün bir cihaz degil kanısındayım.
inexo 14.9.2012 15:33:06
galiba sim kartlar yüzünden aralığa kadar tr ye gelmiyor
Ahm3tt 14.9.2012 15:01:26
quote:

Orijinalden alıntı: hakanr

katılıyorum 3000 ila 2600 tl aralığında gelecektir

yok yok

8000 ila 7500 arasına gelir bence
byneco 14.9.2012 15:00:14
2999 tl olacaktır
no5 14.9.2012 14:58:12
incelemenizi tavsiye ederim, http://forum.donanimhaber.com/m_65792449/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65792449

lütfen gereksiz iki kişinin yazdığa yoruma bakarak karar vermeyin..

forumda yeni olabilirim, forumda referansımda olmayabilir sizden ricam sanalpazarda ki dükkanımı ziyaret ederek ve oradaki yorumlara bakarak karar vermeniz..
TangRa 14.9.2012 14:39:59
hep pahalı hep pahalı
marseltalon 14.9.2012 14:16:32
Kendilerine satsınlar...
Onur__ 14.9.2012 14:15:22
2099 - 2499 - 2899 TL'den girecektir muhtemelen. (baz fiyattan bahsediyorum, TİM'ler kafalarına göre üzerine ekledikleri için onu tahmin etmek imkansız, TİM'in insafına kalıyor)

iPhone 4'ü de kim bilir kaç paraya alan vardır ama ben Türkiye'ye girdiği gün 24 Eylül 2010'da 1599 TL'den almıştım Turkcell'den.


Telefon ülkemize Euro ile giriyor, geçen sene Eylül ayında Euro 2,48 - 2,53 civarındaydı.
Yani şuankinden daha yüksekti.
Ve iPhone 4S 2099 - 2499 - 2899 TL'den girmedi mi kontratsız olarak? Ben mi yanlış biliyorum?

E tüm dünyada fiyatı aynı da bir bizde mi yükselecek, 2100 liradan 2600 liraya çıkacak?


Kusura bakmayın ama elde bu kadar tutarlı veri varken ben en en en fazla 2200 liranın üzerine İNANMAM.
hasansezerus 14.9.2012 14:07:22
galaxy sIII ile yarışamaz diyen arkadaşlar komik olmayın da biraz araştırın. her ne kadar gerçek kullanıcı performans testleri henüz yoksa da sadece kağıt üzerinde baktığınızda kamera hariç her anlamda sIII ten daha önde olduğunu görürsünüz. ios6 muamma o kıyaslama ve yazılımsal yeniliklere dair konuşmak için erken ama açıkçası ben bu kadarını beklemiyordum, az gelişmiş 4s olur diyordum. 4s-sIII kıyaslamasında SIII tercih edilebilir ama şu tanıtılan 5 piyasadaki hiçbir telefonla kıyas kabul etmez.
Not: ifan, elmacı falan değilim, iphone sahibi de değilim, objektif olmaya çalışıyorum..
Bamya Avcisi 14.9.2012 14:06:50
Nedense guldum.
loomy 14.9.2012 13:36:29
Belyer ben 20 Ekimde TR ye gelecem.
Almanyada yasiyorum. Burda ön siparisler hala acik. Simdi ön siparisle almasam, sonra piyasaya sürüldügünde ürün bulabilirim dimi?
Genelde ilk stoklar tükendikten kac gün sonra tekrar piyasaya sürülüyor?
dupont81 14.9.2012 13:21:16
quote:

Orijinalden alıntı: dr_elektronik


quote:

Orijinalden alıntı: dupont81

quote:

Orijinalden alıntı: dr_elektronik

Apple'in Almanya resmi sitesinde 21 eylul saat 08:00'den itibaren 899€ !! Diyor.
Nerden cikti 649.? Kaynak nedir acaba, resmi sitede boyle iken

Almanya resmi site ve fiyat: http://store.apple.com/de/browse/home/shop_iphone/family/iphone

Amerika resmi fiyat: http://forum.donanimhaber.com/m_65803975/tm.htm

Fransa resmi site ve fiyat: http://store.apple.com/fr/browse/home/shop_iphone/family/iphone

Hepsi de sim kilitsiz telefon fiyatları, resmi site ve fiyatları...

Yeni Bilgi icin tesekkurler.

önemli değil ne demek... Amerika fiyatı oldukça cazip. Yüzde 8 vergi koysanız dahi 700 dolara geliyor o da 1250 TL yapıyor. Ben 4s'imi 1400 TL'ye sattım =)) inşallah Amerika'dan getirtebilirim...
tunlab 14.9.2012 13:15:24
amerikada unlock fiyatlar 699$ yani bizim paramizla 1250tl.. ederken halen apple a cakmaya calisanlar utanmiyor, adamlar 4S fiyatina telefonu guncelliyorlar ordan birileri "yaa S3 fiyatlari ucmadan alin" gibilerinden konusuyor, ucamaz daha o kanatlari kirildi, teknosada bile 1650 tl suan fiyati, yurt disi fiyatlarini tahmin edersiniz artik, apple ı anlamayamadiysaniz artik sozum yok, ama android telefonlarla karsilastirmakdan artik vaz gecmelisiniz, neden windows ile mac os x karsilastirmiyorsaniz, ios ile androidi karsilastirmayin. iphone 5 bi gelsin gorelim once, sonra alirmiyiz almazmiyiz bakacaz, hos ben 4S den memnunum ama cok zarar etmiceksem 5.de alabilirim..
cellman406 14.9.2012 13:01:20
quote:

Orijinalden alıntı: aziz77

Biz 3. dünya ülkesiyiz avrupada 500 euroluk telefonu türkiyede 2200 tl.devletten yediğimiz vergi kazığı+operatörlerin kazığı+distribütürlerin kazığı..ye kürküm ye..

Hrseye tamam da "ye kurkum ye" nin anlamini biliyor musun?
dr_elektronik 14.9.2012 12:32:27
quote:

Orijinalden alıntı: dupont81

quote:

Orijinalden alıntı: dr_elektronik

Apple'in Almanya resmi sitesinde 21 eylul saat 08:00'den itibaren 899€ !! Diyor.
Nerden cikti 649.? Kaynak nedir acaba, resmi sitede boyle iken

Almanya resmi site ve fiyat: http://store.apple.com/de/browse/home/shop_iphone/family/iphone

Amerika resmi fiyat: http://forum.donanimhaber.com/m_65803975/tm.htm

Fransa resmi site ve fiyat: http://store.apple.com/fr/browse/home/shop_iphone/family/iphone

Hepsi de sim kilitsiz telefon fiyatları, resmi site ve fiyatları...

Yeni Bilgi icin tesekkurler.
bluebest 14.9.2012 11:40:03
Cihaz aynen söylentilerde olduğu gibi çıktı. Apple gizlemeyi başaramadı. Ekranın uzaması dışında yenilikçi bir şey de yok. Galaxy S3 ile yarışamaz. Bence S3 fiyatları uçmadan alın
dupont81 14.9.2012 11:32:20
quote:

Orijinalden alıntı: dr_elektronik

Apple'in Almanya resmi sitesinde 21 eylul saat 08:00'den itibaren 899€ !! Diyor.
Nerden cikti 649.? Kaynak nedir acaba, resmi sitede boyle iken

Almanya resmi site ve fiyat: http://store.apple.com/de/browse/home/shop_iphone/family/iphone

Amerika resmi fiyat: http://forum.donanimhaber.com/m_65803975/tm.htm

Fransa resmi site ve fiyat: http://store.apple.com/fr/browse/home/shop_iphone/family/iphone

Hepsi de sim kilitsiz telefon fiyatları, resmi site ve fiyatları...
dupont81 14.9.2012 11:23:56
Almanya ve Fransa'da alınabilir bir fiyat var. 679 Euro... Resmi sitelerden açıklandı
ekksl6 14.9.2012 11:14:50
quote:

Orijinalden alıntı: durrsun

iphone 5 beklemektense(hele bu fiyatta) 4s almak mantıklı değil mı.. :) bence siyasi görüşlerde yorum için DH sayfaları uygun değil.bununsonu gelmez de gelmez.

Tamam da ip4 ten beri cihaz fiyatları avrupadaki fiyatları bilmiyorum ama 806 eurodan baz alınarak satışa sunulmuştu... 4s te aynı fiyat diye hatırlıyorum. Ben fiyatların sabit kalacağını düşünüyorum...tabiki kısıtlı stok yüzünden fiyatlar 3-4-5 bin seviyelerinde uçuşacak ilk günlerde...
FlyingUnderpants 14.9.2012 11:14:05
ülkemizde 2200, 2400tl arası bir fiyattan satılır.

2 sene sonra eskimiş olacak bir cihaz için çok büyük para.

ya gidin dubai'den alın ya da 1000 liraya galaxy nexus alın.
GoLdenBlog 14.9.2012 11:07:00
Türkiye fiyatının ne olacağı konusunda şuradaki yazı güzel bir şekilde özetlemiş her şeyi: http://www.applefanatigi.com/iphone-5-turkiyeye-ne-zaman-gelir-ve-fiyati-ne-olur.html
King_Arthur 14.9.2012 11:05:21
quote:

Orijinalden alıntı: selcuk.25


Factory unlock ( fabrika cikisli simfree) iphone 5 almak isteyen arkadaslar ozelden mesaj atarsaniz 25 eylulde elinizde olacaktir.
16-32-64GB
siyah- beyaz
telefon jelatini acilmamis apple poseti icinde ve apple faturasi ile verilecektir.

NewYork



Hevesini kırmak istemem ama ABD'de kontratsız satışların 21 Eylülden 2-3 hafta sonra başlayacağını okumuştum.
durrsun 14.9.2012 11:03:21
iphone 5 beklemektense(hele bu fiyatta) 4s almak mantıklı değil mı.. :) bence siyasi görüşlerde yorum için DH sayfaları uygun değil.bununsonu gelmez de gelmez.
ekksl6 14.9.2012 10:46:10
4s in fiyatı neyse 5 o fiyata çıkacaktır...
ben en azından tcell in 4s paketleri ne ise 5 in de o paketlerden gireceğine kesin gözüyle bakıyorum.
ayrıca tcell fiyat ve paketlerini hesaplarsanız sadece 150-200 lira civarları daha pahalıya cihaz aldığınızı görürsünüz...
ayrıca ne kredi kartı ile ödeme istiyorlar ne de (eski abone olmayanlardan kart istiyorlar o kısım ayrı) taksit yaparken sıkıntı çıkarıyorlar...
örnek veriyorum 2000 liralık bi cihazı kim 24 ay vade ile verir? verse de ne kadar faiz koyar?

operatörlerden almak hiçte mantıksız değil.

yurt dısından cihaz almak isteyenlere dolarla çalışan ülkelerden almalarını tavsiye ederim...kurdan dolayı daha çok kazanç olur.
sarıkanaryaa 14.9.2012 09:20:40
Factory unlock ( fabrika cikisli simfree) iphone 5 almak isteyen arkadaslar ozelden mesaj atarsaniz 25 eylulde elinizde olacaktir.
16-32-64GB
siyah- beyaz
telefon jelatini acilmamis apple poseti icinde ve apple faturasi ile verilecektir.

NewYork
defected 14.9.2012 09:12:40
apple store türkiye'de açılsa cihazlar ucuz olacakmış demek nasıl bir hâyal ürünüdür anlamak güç...

orada satılan cihazlara bizim saçmasapan vergilerimizi uygulanmacak falan mı sanıyorsunuz
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla