TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24637 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Apple, Lightning adaptörlerinin fiyatlarını açıklandı Nikon, 24.3 MP'lik yeni Full Frame DSLR kamerası D600'ü tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (133) YORUM YAZ

tarafından 13 Eylül 2012, Perşembe 14:56 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Apple iPhone 5'in Avrupa fiyatları ortaya çıktı
Günlük Haber Bilal Akgündüz
133

Dün San Francisco'da düzenlenen basın duyurusunda resmiyet kazanan Apple iPhone 5'in Avrupa ülkelerindeki fiyatları gün yüzüne çıktı. Üreticinin çevrimiçi mağazasından 14 Eylül tarihinde ön siparişleri alınacak olan altıncı nesil iPhone, birçok yönden yenilenerek daha küçük boyutlarda tasarlandı.
 
4 inç büyüklüğünde 1136 x 640 piksel dokunmatik sensörünü yapısında ihtiva eden retina ekran, yeni nesil ARM Cortex-A15 işlemci ve PowerVR SGX543MP4 ile donatıldığı tahmin edilen A6 çipset, 8MP beş katmanlı %25 daha ince arka kamera, 1.2MP 720p video kaydedebilen ön kamera, iOS6 işletim sistemi ve 225 saat bekleme süresine sahip akıllı telefonun ABD'deki fiyatlandırması kontrat + 199$'dan başlıyor.
 
16GB dahili hafızaya sahip bir iPhone 5'i Apple'ın resmi sitesinden satın almak için İngiltere'de 529£ (660€ - 1540TL), Almanya'da ise 679€ (1584TL) ödemeniz gerekiyor. Fiyatın Fransa'da da Almanya gibi 679€ olarak belirtilmesi birçok Avrupa ülkesinde fiyatlandırmanın bu şekilde olacağını gösteriyor. 21 Eylül'de Amerika, Kanada, İngiltere, Almanya, Fransa, Japonya, Hong Kong gibi ülkelerde tüketicinin beğenisine sunulacak iPhone 5, sonraki hafta 22 ülkeye daha gelecek.
 
Yıl sonuna kadar 100 ülkeye ulaşmayı hedefleyen Apple, iOS 6'ya eşlik eden yeni harita hizmetinde KKTC'nin eksikliğinden dolayı ülkemize girişte sıkıntı yaşayabilir. Ancak şuan için kesin birşey söyleyemeyiz. Ekim ayı ve onu takip eden haftalarda daha fazla detay ortaya çıkacaktır.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
tenghis 13.9.2012 15:39:23
Kuzey Kıbrısın haritada olmaması Türkiyeye girmesini hiç zorlaştırmaz. Biz böyle hassasiyetlerimizi mal mülk ve istikrar için satalı on yıl oldu. +37
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Mulsanne 13.9.2012 15:00:59
Fiyatlar 1600 orda 2600 burada olur +1
ShineOnYouCrazyDiamond 13.9.2012 15:01:58
Orada ki fiyatın üstüne temizinden 1000 kağıtta siz koyun alın size Türkiye fiyatı. +1
metallurgy 13.9.2012 15:02:33
529£ yani 1540 TL. Gayet güzel bir fiyat. Ama bizim ülkemizde bu fiyata ilk başta çok rahat bin tl eklerler. 0
sakgoz79 13.9.2012 15:06:20
O zaman demek oluyor ki en hesaplı amerika da satılacak 699 dolar fiyatı olacak sanırım amerika da kontratsız iphone 5'in. 0
Leper Messiah 13.9.2012 15:08:03
Türkiye'de satış fiyatları bayağı bir uçuk olur, her zaman olduğu gibi 0
laguns 13.9.2012 15:09:30
gold girer biraz dan fiyatı merak etmeyin 2,800 tl gibi benim tahminim ... bu telefonun normal satış fiyatı 1,800-1,900 tl gibi olacaktır ... 0
hakanr 13.9.2012 15:09:33
katılıyorum 3000 ila 2600 tl aralığında gelecektir -1
Parn 13.9.2012 15:09:36
Tax fee ile vergiyi geri aldığımızda 550 Euro ya denk gelir 2.3 dersek Euro ya 1265 TL yapar 100 TL kayıt bedeli ve yanlış hatırlamıyorsam 40 TL vergi var böylelikle 1405 TL ye denk gelir TR de 2000-2100 civarlarında olursa yaklaşık 600TL fark eder. +2
neverktulu 13.9.2012 15:13:33
2499 TL. 0
bird-hunter 13.9.2012 15:14:07
şu apple retail store türkiye'ye bi açılsaydı 0
LKLC 13.9.2012 15:17:05
cidden çok pahalıymış. burada en az 2500 olur gibi.

almanya da gs3 520 euro kadar.
0
gopgop 13.9.2012 15:17:30
bazen düşünüyorum biz mi çok akıllıyız onlar mı çok salak şu vergilere bi el atılmalı artık +1
ariaven 13.9.2012 15:34:08
durmak yok, söğüşe devam.

kafa aynı kafa, söğüşledikçe taraftar topluyorlar.
+3
achmaster 13.9.2012 15:34:34
Eskiden yurtdışı cihazlar uygun olurdu artık o da hayal olacak heralde
1580 TL'e cihaz alan adam
artık yurtdışı cihazlar bile 1900 tl'e mal olur. Garantililer 2300-2400 TL'den satılır hele birde stoklar sorunluysa sorma gitsin.
0
memolika 13.9.2012 15:37:21
İphone5 canlı yayınında fiyatından ve özelliklerinden dolayı sürekli yüklenen arkadaşlar vardı.Acaba hiç düşünüyorlar mı fiyatlar sadece Türkiye de uçuk diye Amerika'da adamlar telefonu 199$'a alıyorlar,kontrat var ama zaten o telefonu alan adam yanında bir internet paketi vs alacak.Amerika'da T-Mobile kontratlı s3 satıyor 16 gb model 279$ İphone5'in kontratlı paketleri ise 199$ dan başlıyor.Şimdi kim kullanıcısından fazla para sömürüyormuş. 0
aziz77 13.9.2012 15:38:54
Biz 3. dünya ülkesiyiz avrupada 500 euroluk telefonu türkiyede 2200 tl.devletten yediğimiz vergi kazığı+operatörlerin kazığı+distribütürlerin kazığı..ye kürküm ye.. +2
tenghis 13.9.2012 15:39:23
Kuzey Kıbrısın haritada olmaması Türkiyeye girmesini hiç zorlaştırmaz. Biz böyle hassasiyetlerimizi mal mülk ve istikrar için satalı on yıl oldu. +37
FERFEROS 13.9.2012 15:41:05
Apple Store ne zaman açılacak ülkemize çok merak ediyorum.Gerçi fahiş fiyatlarla milleti düdükleyenlerin işine gelmeyecek orası kesin. +1
swat882 13.9.2012 15:48:31
quote:

Orijinalden alıntı: ariaven

durmak yok, söğüşe devam.

kafa aynı kafa, söğüşledikçe taraftar topluyorlar.

hükümet gibi
+2
erci501 13.9.2012 15:54:38
fiyat normal ama
5S çıksa da S3 ile karşılaştırsak
-2
BeyazBüyü 13.9.2012 15:56:26
Gürcistan'a geldiğinde uğrayıp almak lazım. -1
cocainbar 13.9.2012 16:10:01
ayin 22si veya 23unde gonderebilirsem 2 tane gondericem i5 artik kaca giderse kendi tahminim 2500e alicisi cikar.

zaten ilk cihazi alanlar gosteris meraklisi zenginler oluyor o yuzden onlar icin pek bir kayip olmaz 3-5 kurus fazla vermek bosuna yorum yapmaya gerek yok zamanla fiyatlar asagi iner. vergiler boyle olduktan sonra kimse 1800-2000den asagi iphone dusunmesin.
-1
inexo 13.9.2012 16:32:43
quote:

Orijinalden alıntı: gopgop

bazen düşünüyorum biz mi çok akıllıyız onlar mı çok salak şu vergilere bi el atılmalı artık

atılıyor
ötv zammı yolda
0
dere.beyi 13.9.2012 16:35:02
GELSİNDE KAÇAK KULLANALIM SORUN DEĞİL O KDV Yİ DEVLETE YEDİRTMEM 0
Batuist 13.9.2012 16:36:44
telefonda en ideal boyut 4".. bu telefon tam istediğim gibi olmuş.. yeni canavar.. fiyatı ise eski telefonla yer değiştirmiş.. diğerleri gibi habire üstüne bindirmiyor apple... esksi alta kayıyor yerine yenisi geliyor.. +1
blank42 13.9.2012 16:59:21
Apple, iOS 6'ya eşlik eden yeni harita hizmetinde KKTC'nin eksikliğinden dolayı ülkemize girişte sıkıntı yaşayabilir

Buraya kimse bakmamış bile !
0
*GameOver* 13.9.2012 17:04:40
quote:

Orijinalden alıntı: inexo

quote:

Orijinalden alıntı: gopgop

bazen düşünüyorum biz mi çok akıllıyız onlar mı çok salak şu vergilere bi el atılmalı artık

atılıyor
ötv zammı yolda

canım türkiyem
0
Serkan.s 13.9.2012 17:09:13
O 529 Pound'un içinde daha %5 KDV var ki oda yaklaşık 75 Pound yapıyor. Alırken tax free formu isterseniz Havaalanında bir miktar geri ödeme alırsınız. Gerçi İngiltere'de KDV %20 ama, neden indirimli değer olan %5 var bu ürünlerde bilmiyorum. -1
Le7els 13.9.2012 17:13:28
telefonun buraya gelişi aralıgı bulur. 2000tl üzeri fiyat çekmeleride normal makul fiyatlara ancak nisan sonrası ulaşılabilir. Zaten telefon geç geliyor bide normal fiyata almak için 3-4 ay geç alıyoruz. Durmak yok yolmaya devam diyorum. 0
Serkan.s 13.9.2012 17:17:09
quote:

Orijinalden alıntı: Le7els

telefonun buraya gelişi aralıgı bulur. 2000tl üzeri fiyat çekmeleride normal makul fiyatlara ancak nisan sonrası ulaşılabilir. Zaten telefon geç geliyor bide normal fiyata almak için 3-4 ay geç alıyoruz. Durmak yok yolmaya devam diyorum.


Kur farkı da çok etkiliyor, bir de şu yönden düşünsene İngiltere'de ortalama bir işin varsa 1600-2000 pound maaş alırsın, bu da demek oluyor ki bu telefon maaşının ortalama 4/1 den biraz fazlaya gelir. Yani burada 529TL olması gibi... Yazık...
+1
Parn 13.9.2012 17:18:00
quote:

Orijinalden alıntı: Serkan.s

O 529 Pound'un içinde daha %5 KDV var ki oda yaklaşık 75 Pound yapıyor. Alırken tax free formu isterseniz Havaalanında bir miktar geri ödeme alırsınız. Gerçi İngiltere'de KDV %20 ama, neden indirimli değer olan %5 var bu ürünlerde bilmiyorum.

Tax fee size direk o ürüne uygulanan vergiyi geri vermez geri verilecek miktarı ürünü alacağınız ülke belirler ve buna göre alırsınız
0
unersisli 13.9.2012 17:18:44
iphone 5 amerika satış fiyatı...

16gb için... ön ödeme 199$ at&t kontrat 24 ay x 85$ (1gb data ve limitsiz sms-mms, konuşma yok)

toplam 199$+2040$ = 2239$ (4074 TL)
0
Serkan.s 13.9.2012 17:19:09
quote:

Orijinalden alıntı: Parn

quote:

Orijinalden alıntı: Serkan.sO 529 Poundun içinde daha %5 KDV var ki oda yaklaşık 75 Pound yapıyor. Alırken tax free formu isterseniz Havaalanında bir miktar geri ödeme alırsınız. Gerçi İngilterede KDV %20 ama, neden indirimli değer olan %5 var bu ürünlerde bilmiyorum.
Tax fee size direk o ürüne uygulanan vergiyi geri vermez geri verilecek miktarı ürünü alacağınız ülke belirler ve buna göre alırsınız


Zaten bir miktar dedim yani formda belirlenmiş değere göre, KDV üzerinden onu alırsınız...
0
teknomnyak_37 13.9.2012 17:33:43
merak etmeyin apple fiyatları düşürmek zorunda kalıcak galaxy s3 satış patlaması yaşayacak bakın demedi demessiniz +1
ozturkmhmt 13.9.2012 17:47:28
16 GB nin fiyatı 2.500, 32 Gb fiyatı 2.800 64'lük ise 3.200 TL olur. Eğer ki, Turkcell'in kucağına oturmak isteyen varsa bu fiyatlara en az 500-600 daha biner +1
atom239 13.9.2012 18:08:37
quote:

Orijinalden alıntı: teknomnyak_37

merak etmeyin apple fiyatları düşürmek zorunda kalıcak galaxy s3 satış patlaması yaşayacak bakın demedi demessiniz

oh be sagolasın bizi demedi deme derdinden kurtardıgın icin.
0
teknomnyak_37 13.9.2012 18:10:44
quote:

Orijinalden alıntı: atom239

quote:

Orijinalden alıntı: teknomnyak_37

merak etmeyin apple fiyatları düşürmek zorunda kalıcak galaxy s3 satış patlaması yaşayacak bakın demedi demessiniz

oh be sagolasın bizi demedi deme derdinden kurtardıgın icin.

onemli değil
0
blackrider 13.9.2012 20:13:19
quote:

Orijinalden alıntı: Serkan.s

O 529 Poundun içinde daha %5 KDV var ki oda yaklaşık 75 Pound yapıyor. Alırken tax free formu isterseniz Havaalanında bir miktar geri ödeme alırsınız. Gerçi İngilterede KDV %20 ama, neden indirimli değer olan %5 var bu ürünlerde bilmiyorum.


benim bildiğim ingilterede kdv dahil fiyatlar gösteriliyor sitesinde amerikada kdv yi eklemen lazım sitesindeki fiyata
0
osmanefeozkan 13.9.2012 20:28:14
1540+kdv+ötv+kdv 0
bdurmus 13.9.2012 20:34:00
quote:

Orijinalden alıntı: Parn

Tax fee ile vergiyi geri aldığımızda 550 Euro ya denk gelir 2.3 dersek Euro ya 1265 TL yapar 100 TL kayıt bedeli ve yanlış hatırlamıyorsam 40 TL vergi var böylelikle 1405 TL ye denk gelir TR de 2000-2100 civarlarında olursa yaklaşık 600TL fark eder.

vergiyi alınca 579 euro ya gelir.. %12 sini geri veriyolar.. yani 1.395tl + 100tl kayıt = 1.495tl 40tl vergi olayını ilk defa duydum.. yurt dışından almak yinede ülkemize göre acayip karlı olacaktır..

TR fiyatı çok uçuk olacaktır ilk çıktığı zamanlar, 4s i darty 3.500tl ye satıyordu ilk çıktığında (3.000de olabilir)

ben iphone 4s i fransada 629 euro ya almıştım, ispanyada 599 euro ya satılıyordu.. aynı fiyatlardan çıkmasını bekliyordum ama 50 euro zam yapmışlar
0
demong 13.9.2012 20:37:54
Türkiye ye geldiğinde biz yine 1700 - 1800 lü fiyatlardan alacağız arkadaşlar abartmayın, iphone 4 ilk geldiğinde almıştım Turkcell bayiden 1700 TL ye. Yeni telefon fiyatı gold gibi yerlerde ancak 2000 TL olur 0
yayan 13.9.2012 20:43:37
Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim. O yüzden burada sormak istiyorum. Abim 18'inde fransa'ya gidiyor. 23'ünde dönecek. Kendine iphone5 getirecek bulabilirse. Ben bana da getirmesini istiyorum. Giderken yanında 2 adet kullandığı telefonu götürüyor. Dönüşte kullandığı ili telefon yanında. İki iphone5 valizde getirebilir mi? Bunun bir sınırı var mı? Bilen bi arkadaş yardım ederse sevinirim. 0
bdurmus 13.9.2012 21:19:06
quote:

Orijinalden alıntı: yayan

Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim. O yüzden burada sormak istiyorum. Abim 18'inde fransa'ya gidiyor. 23'ünde dönecek. Kendine iphone5 getirecek bulabilirse. Ben bana da getirmesini istiyorum. Giderken yanında 2 adet kullandığı telefonu götürüyor. Dönüşte kullandığı ili telefon yanında. İki iphone5 valizde getirebilir mi? Bunun bir sınırı var mı? Bilen bi arkadaş yardım ederse sevinirim.

bulabilirse alsın gelsin bi problem olmaz.. illa valize koymasına da gerek yok kutuları elinde de taşıyabilir saklamasına gerek yok yani
0
Mvc 13.9.2012 21:26:53
quote:

Orijinalden alıntı: yayan

Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim. O yüzden burada sormak istiyorum. Abim 18'inde fransa'ya gidiyor. 23'ünde dönecek. Kendine iphone5 getirecek bulabilirse. Ben bana da getirmesini istiyorum. Giderken yanında 2 adet kullandığı telefonu götürüyor. Dönüşte kullandığı ili telefon yanında. İki iphone5 valizde getirebilir mi? Bunun bir sınırı var mı? Bilen bi arkadaş yardım ederse sevinirim.

Getirmesinde sorun yok. Kontrol denen bi şey yok zaten.

Ama 2 farklı pasaporta kayıt ettirmen gerekir. Bilgine...
0
Weltmeister 13.9.2012 21:27:05
3000 den aşağı olmayacak, ne de olsa ucuz memleket burası 0
yayan 13.9.2012 21:31:03
quote:

Orijinalden alıntı: exe_genesis

quote:

Orijinalden alıntı: yayan

Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim. O yüzden burada sormak istiyorum. Abim 18'inde fransa'ya gidiyor. 23'ünde dönecek. Kendine iphone5 getirecek bulabilirse. Ben bana da getirmesini istiyorum. Giderken yanında 2 adet kullandığı telefonu götürüyor. Dönüşte kullandığı ili telefon yanında. İki iphone5 valizde getirebilir mi? Bunun bir sınırı var mı? Bilen bi arkadaş yardım ederse sevinirim.

Getirmesinde sorun yok. Kontrol denen bi şey yok zaten.

Ama 2 farklı pasaporta kayıt ettirmen gerekir. Bilgine...

teşekkürler hocam. pasaport sorun olmaz bulurum. şimdi iş kaldı fransadan iphone5 bulmaya. ilk gün (21'i) büyük ihtimalle izdiham oldur da, acaba 22-23'ünde bulabilir mi? yada kalır mı?
0
bdurmus 13.9.2012 21:39:47
quote:

Orijinalden alıntı: yayan

quote:

Orijinalden alıntı: exe_genesis

quote:

Orijinalden alıntı: yayan

Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim. O yüzden burada sormak istiyorum. Abim 18'inde fransa'ya gidiyor. 23'ünde dönecek. Kendine iphone5 getirecek bulabilirse. Ben bana da getirmesini istiyorum. Giderken yanında 2 adet kullandığı telefonu götürüyor. Dönüşte kullandığı ili telefon yanında. İki iphone5 valizde getirebilir mi? Bunun bir sınırı var mı? Bilen bi arkadaş yardım ederse sevinirim.

Getirmesinde sorun yok. Kontrol denen bi şey yok zaten.

Ama 2 farklı pasaporta kayıt ettirmen gerekir. Bilgine...

teşekkürler hocam. pasaport sorun olmaz bulurum. şimdi iş kaldı fransadan iphone5 bulmaya. ilk gün (21'i) büyük ihtimalle izdiham oldur da, acaba 22-23'ünde bulabilir mi? yada kalır mı?

geceden sıraya girmesi lazım
0
yayan 13.9.2012 21:57:41
quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: yayan

quote:

Orijinalden alıntı: exe_genesis

quote:

Orijinalden alıntı: yayan

Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim. O yüzden burada sormak istiyorum. Abim 18'inde fransa'ya gidiyor. 23'ünde dönecek. Kendine iphone5 getirecek bulabilirse. Ben bana da getirmesini istiyorum. Giderken yanında 2 adet kullandığı telefonu götürüyor. Dönüşte kullandığı ili telefon yanında. İki iphone5 valizde getirebilir mi? Bunun bir sınırı var mı? Bilen bi arkadaş yardım ederse sevinirim.

Getirmesinde sorun yok. Kontrol denen bi şey yok zaten.

Ama 2 farklı pasaporta kayıt ettirmen gerekir. Bilgine...

teşekkürler hocam. pasaport sorun olmaz bulurum. şimdi iş kaldı fransadan iphone5 bulmaya. ilk gün (21'i) büyük ihtimalle izdiham oldur da, acaba 22-23'ünde bulabilir mi? yada kalır mı?

geceden sıraya girmesi lazım

ilk gün neyse de 2. yada 3. gün sıra olmaz hocam ya :) kafamdaki en kötü senaryo stok bitmesi :) kısfmet
0
Parn 13.9.2012 22:06:03
quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: Parn

Tax fee ile vergiyi geri aldığımızda 550 Euro ya denk gelir 2.3 dersek Euro ya 1265 TL yapar 100 TL kayıt bedeli ve yanlış hatırlamıyorsam 40 TL vergi var böylelikle 1405 TL ye denk gelir TR de 2000-2100 civarlarında olursa yaklaşık 600TL fark eder.

vergiyi alınca 579 euro ya gelir.. %12 sini geri veriyolar.. yani 1.395tl + 100tl kayıt = 1.495tl 40tl vergi olayını ilk defa duydum.. yurt dışından almak yinede ülkemize göre acayip karlı olacaktır..

TR fiyatı çok uçuk olacaktır ilk çıktığı zamanlar, 4s i darty 3.500tl ye satıyordu ilk çıktığında (3.000de olabilir)

ben iphone 4s i fransada 629 euro ya almıştım, ispanyada 599 euro ya satılıyordu.. aynı fiyatlardan çıkmasını bekliyordum ama 50 euro zam yapmışlar



Vergisini geri alınca tam ne kadar yapıyor bilmiyorum ama kayıt dahil 1400-1500 TL arası tutar
0
Vladimir İlyiç Lenin 13.9.2012 22:26:27
Yurtdışı almak çok daha cazip olur, Türkiyede 2300 seviyesinde satışa çıkacağını sanıyorum. 0
Saydam 13.9.2012 22:27:58
Peki bu cihazlar sim free mi olacak 0
Yafoo 13.9.2012 22:33:33
quote:

Orijinalden alıntı: Saydam

Peki bu cihazlar sim free mi olacak

Evet.
0
bdurmus 13.9.2012 22:36:17
quote:

Orijinalden alıntı: Saydam

Peki bu cihazlar sim free mi olacak

bu yazan fiyatlar sim free cihazlar için.. kilitli olanlar daha uygun oluyor kontratlı olduğu için.. ama tabi alırken sorarak almak lazım sonra elde patlar
0
Saydam 13.9.2012 22:44:52
Tr garantili 4s imi simdi satsam 16icin almanyadan aldigimda bire bir oluyor iyimis :) 0
enizam 13.9.2012 23:11:15
Peki, iPhone 5'i yurtdışından yakın zamanda alacak olan arkadaşlar, normal sim kartı ile hepten uyumsuz olan nano-sim kartını nereden bulacak onu merak ediyorum. Türk telefon şirketleri, herhalde en erken iP5 resmi olarak ülkede satılınca yeni sim kartlarını alma imkanı vereceklerini düşünüyorum.
Yani, sim kartı bulamadıktan sonra, unlocklu olmasının bir anlamı yok ki...
0
Yafoo 13.9.2012 23:13:45
quote:

Orijinalden alıntı: enizam

Peki, iPhone 5'i yurtdışından yakın zamanda alacak olan arkadaşlar, normal sim kartı ile hepten uyumsuz olan nano-sim kartını nereden bulacak onu merak ediyorum. Türk telefon şirketleri, herhalde en erken iP5 resmi olarak ülkede satılınca yeni sim kartlarını alma imkanı vereceklerini düşünüyorum.
Yani, sim kartı bulamadıktan sonra, unlocklu olmasının bir anlamı yok ki...

Evet bu nanosim olayı nasıl olacak bilmiyorum.
0
octawa 13.9.2012 23:14:26
Yurt disindan getirelim desek bu sefer 100 tl de vergi var.Napalim 4 e devam 0