TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27478 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Horn, Real Racing 2 ve diğer mobil oyunlar Appstore'da kısa süreliğine indirimde Geliştiriciler iOS6 ile gelen haritalar uygulamasına toplu taşıma desteği ekledi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (84) YORUM YAZ

tarafından 22 Eylül 2012, Cumartesi 13:38 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Apple iPhone 5'in ilk reklam filmleri yayınlandı
Günlük Haber Bilal Akgündüz
84
 
Apple, dün resmen satışa sunduğu altıncı akıllı telefonu için ilk reklam filmlerini resmi sitesinde ve Youtube kanalında yayınladı. The Newsroom dizisinin başrol oyuncusu Jeff Daniels tarafından seslendirilen televizyon reklamlarında iPhone 5'in fiziksel değişimi ve yazılıma eklenen yeni fonksiyonlar detaylandırılıyor.
 
Daha büyük bir ekranla donatılıp kalınlığının azaltıldığına dikkat çekilen yeni iPhone'u tek elle kullanım sırasında başparmağınızla rahatça kontrol edebilecek ve uzun panorama görseller kaydedebileceksiniz. Bununla birlikte her kulakta kolayca kullanılabilmesi için üç yıldır üzerinde çalışılan yeni EarPod kulaklıklar için de bir video paylaşıldı. 
 
iPhone 5 ve EarPod için yayınlanan reklam filmlerini aşağıdan izleyebilirsiniz. Daha fazlası için kaynak bağlantısını takip edin. 
 
...
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DSGNRY 25.09.2012 21:18:22
ceheese reklamı güzel olmuş ama
febelsa 25.09.2012 19:58:45
3.200 fazla ve reklamda da iş yok
Dangerousx 25.09.2012 19:05:14
quote:

Orijinalden alıntı: erci501

bir tanıtım videosuda benden
http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded

1:56'nci dk dan sonra sandalyeden düştm adam topallıyo zaaa
zetnakah 25.09.2012 18:57:23
quote:

Orijinalden alıntı: SystemApps

quote:

Orijinalden alıntı: zetnakah

2. reklam videosunda ki saçmalığa bakar mısınız..! Sözde kamera ile çekim yapıyor ama daha telefon alttan gelirken çocuk net bir şekilde ekranda..! Apple bari sen kandırmaca reklam yapma. Severim seni dostum :)

panaromayı yeni bişeymiş gibi anlatmasına takılmadında bu detayamı takıldın

appleın kendisi fail.

Puzzles 25.09.2012 03:28:42
quote:

Orijinalden alıntı: erci501

bir tanıtım videosuda benden
http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded

SystemApps 25.09.2012 03:19:53
quote:

Orijinalden alıntı: zetnakah

2. reklam videosunda ki saçmalığa bakar mısınız..! Sözde kamera ile çekim yapıyor ama daha telefon alttan gelirken çocuk net bir şekilde ekranda..! Apple bari sen kandırmaca reklam yapma. Severim seni dostum :)

panaromayı yeni bişeymiş gibi anlatmasına takılmadında bu detayamı takıldın

appleın kendisi fail.
Faux Carnival 23.09.2012 15:11:17
Cok itici. Ama Apple hastalari, Apple diger markalara ne kadar camur atarsa o kadar mutlu oldugu icin normal.
smunknown 23.09.2012 13:43:19
Tek elle kullanacam takintisi sadece elmada var. S2 çiktiginda "Bu ekran çok buyuk, tek elle kullanilmaz" diyenler, simdi elmayi savunuyor; enteresan.

Zaten samsung ne S3 ne de note için tek elle kullanabilirsiniz demiyor.

Panaroma reklaminda bir baska arkadas da deginmis, bir gariplik var.

Her neyse, yine apple 4" ekran, panaroma çekim, dahili navigasyon gibi onlarca seyi icat etti (!) ...
DH Misafiri 23.09.2012 13:04:33
bir ipad kulancisi olarak artik haytmda apple almam paylasmi olmayan bukadar kstlayp we sadce insanlari kndne mahkum eden bir sistem sayet tel alck olsam hem iskemcisi hem istm sistemi hem kamera olsn hemde getrdigi yeni ozeliklerle tek terchm lumia 920 olck.
halitozbasli 22.09.2012 23:52:15
İlk reklamı ile galaxy note'a gönderme yapmış sanırım ama youtube paradisine koptum gerçekten. 4s i olan upgrade düşünmeye bilir ama İOS 6 dan sonra cevremde İP5 gelsin alacam homurdanmaları cok duymaya basladım bilhassa 3gs ve 4 kullanıcılarından.
grezimonk 22.09.2012 23:22:15
[DHVideo=]<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/XNBP18nrRdw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[DHVideo=]
bence bu http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded video daha iyi...
WarriorAngel 22.09.2012 22:47:10
EarPods u bekliyorum deli gibi.. Şimdiye kadar kullanılan iPhone / iPod kulaklığı oturmuyordu kulaklarıma, uçlarına kılıf takıyordum. Çıktığında deneme fırsatı bulup alacağım kesinlikle..
step-team 22.09.2012 22:39:07
quote:

Orijinalden alıntı: MASTERMIND

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

3.200 TL.'ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.

Ya arkadaş kim 3200 TL'ye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?

Zaten bahsi geçen tüccarlar babasının hayrına daha ucuza satıyor diğer telefonları değil mi?
Al sana örnek. Ayfon 5'ten daha iyi telefon yarı fiyatına: http://www.hepsiburada.com/liste/samsung-i9300-galaxy-s-iii-14-quad-core-islemci-16-gb-/productDetails.aspx?productId=telcepsami9300&categoryId=371946&SKU=TELCEPSAMI9300-GB

Ne desem , doğrusun haklısın
MASTERMIND 22.09.2012 22:32:04
quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

3.200 TL.'ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.

Ya arkadaş kim 3200 TL'ye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?

Zaten bahsi geçen tüccarlar babasının hayrına daha ucuza satıyor diğer telefonları değil mi?
Al sana örnek. Ayfon 5'ten daha iyi telefon yarı fiyatına: http://www.hepsiburada.com/liste/samsung-i9300-galaxy-s-iii-14-quad-core-islemci-16-gb-/productDetails.aspx?productId=telcepsami9300&categoryId=371946&SKU=TELCEPSAMI9300-GB
12 Angry Men 22.09.2012 22:16:54
quote:

Orijinalden alıntı: This Time

quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men
quote:

Orijinalden alıntı: regaibyigit.
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
s3den daha hızlı bu cihaz.
Seni kandırmışlar.
Forumda kapı gibi belge var. İphone 5 1600 puan alırken s3 1587 puan almış. Kaldı ki s3 dort cekirdekliyken i5 cift cekirdek. Rezillik diz boyu samsung cephesinde. Sen hangi yuzle gelip s3 u savunabiliyorsun? Apple resmen dalga gecmis samsungla sizin 4 cekirdekle yapamadiğınızı biz 2 cekırdekle yaptık dıye


Ben böyle yalan görmedim sayın seyirciler nerde o test bizde görelim
Paulownia 22.09.2012 21:32:53
Çok sade bir reklam bu kadar etkili olabilir
SorryForDeadYou 22.09.2012 21:32:37
Ben beğenmedim . Sahte bilekberi kullanıyorumm
Vladimir İlyiç Lenin 22.09.2012 20:38:29
Güzel
blizzard3 22.09.2012 20:25:57
quote:

Orijinalden alıntı: engurlu



quote:

Orijinalden alıntı: erci501 bir tanıtım videosuda benden http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded
mukemmelmis




en komik yeride cebine koyuyorya bacagı alcılıymıs gibi yuruyor gülmekten yarıldım :)
blizzard3 22.09.2012 20:19:43
o nasıl kulaklık la öle beyin a........cıklaması yasıyorum suan
step-team 22.09.2012 20:03:32
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

3.200 TL.'ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.

Ya arkadaş kim 3200 TL'ye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?

Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye.

http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm

Bu biraz mantık gerektirmez mi , ben şimdi X marka bir telefonu 5000TL'e satışa koyayım ve bu fiyata göre yorum yap olurmu sence ?
ABD fiyatını güncel alabilirsin çoğu insan ordan veya Avrupadan getirtebiliyor bir tanıdığına yada hiç değilse resmi satış yoluyla operatörleri beklersen geçen yılın yakınlarında olursa 2000 TL yaparki o aptal sitenin en azından üçte iki fiyatına gelir.

Ben fiyatları savunmuyorum. Şu an vergisiyle 1250 liraya 16gb iphone5 alınıyor ABD'den.

Ona bakarsarsan 4s bile hala 1800 liralardan internet üzerinden alıcı bulabiliyor.


Eee yukarda o tüccarın fiyatlarını kayla alıyordunuz, madem fiatları savunmuyorsunuz ortada sorun yok

ABD'de 50bin $'a satılan otomobil burda 200bin liraya satın alınırken ABD fiyatları mı kaale alınıyor...

Doğru buradaki fiyat kalya alınıyor ancak o X marka aracın üreticisine laf soylenmiyor yine buradaki zatı muhterem satıcılara ve vergilere laf söyleniyor.
Statistik 22.09.2012 19:59:09
iPhone 5'in ilk reklam filmi bu


http://www.youtube.com/watch?v=rdIWKytq_q4&feature=youtube_gdata_player
Brucedeluxe 22.09.2012 19:58:37
Android kullanıcılarına telefonun iyi olduğunu çekirdek hızına göre kıyaslıyo diyen fakat ip5 in 2 çekirdek olduğunu görüp de 4 çekirdeğe böyle fark atılır diyen kullanıcılar cidden komik duruma düşüyorsunuz.
varevolverine 22.09.2012 19:56:31
quote:

Orijinalden alıntı: This Time


quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

quote:

Orijinalden alıntı: regaibyigit.

quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
s3den daha hızlı bu cihaz.


Seni kandırmışlar.

Forumda kapı gibi belge var.

İphone 5 1600 puan alırken s3 1587 puan almış.

Kaldı ki s3 dort cekirdekliyken i5 cift cekirdek.

Rezillik diz boyu samsung cephesinde. Sen hangi yuzle gelip s3 u savunabiliyorsun?

Apple resmen dalga gecmis samsungla sizin 4 cekirdekle yapamadiğınızı biz 2 cekırdekle yaptık dıye

Samsung seni kandırmayı başarmış. 4 çekirdek zaten bir satış stratejisi. 4 çekirdek muhabbetine kaç telefon satıldı farkında mısın? Zaten 2 çekirdek yeter şu an için. Ayrıca rootlu kullanıcıların saniyeler içinde cpu saat hızını arttırmasıyla o aradaki 13 puanlık fark açılır merak etme.
baris_55 22.09.2012 18:58:41
Bu tip reklamlar sadece müşteriyi aptal yerine koymaktan başka bir işe yaramaz.
cem650 22.09.2012 18:58:26
forewer apple
12 Angry Men 22.09.2012 18:08:28
quote:

Orijinalden alıntı: ogameci

quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men 3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
3200 e satmıyor , onu satan aracılar , değerlendirmeni yaparken usa yada avrupa fiyatını ve o ülkenin asgari ücretini baz alarak telefonun fiyatıne ve performansına eleştiri yap dostum orada burası gibi 5 asgari ücret parası değil telefon


Ben zaten ülkemizdeki fiyata göre konuştum bu telefonu kimde getirirse getirsin hepsi 3000 TL üzerine fiyata satıcaklar ilk başta. yurt dışında maaşlar yüksek teknoloji ise ucuz yemekler giysiler onlarda aynı ülkemizde herşey pahalı maaşlarda çok az yapıcak birşey yok.
This Time 22.09.2012 18:07:03
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

quote:

Orijinalden alıntı: regaibyigit.

quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
s3den daha hızlı bu cihaz.


Seni kandırmışlar.

Forumda kapı gibi belge var.

İphone 5 1600 puan alırken s3 1587 puan almış.

Kaldı ki s3 dort cekirdekliyken i5 cift cekirdek.

Rezillik diz boyu samsung cephesinde. Sen hangi yuzle gelip s3 u savunabiliyorsun?

Apple resmen dalga gecmis samsungla sizin 4 cekirdekle yapamadiğınızı biz 2 cekırdekle yaptık dıye
leopard10 22.09.2012 18:01:44
quote:

Orijinalden alıntı: erci501

bir tanıtım videosuda benden http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded


body time a koptum :D
zetnakah 22.09.2012 18:00:06
2. reklam videosunda ki saçmalığa bakar mısınız..! Sözde kamera ile çekim yapıyor ama daha telefon alttan gelirken çocuk net bir şekilde ekranda..! Apple bari sen kandırmaca reklam yapma. Severim seni dostum :)
Mobile Prof. 22.09.2012 17:45:46
Dikkatimi çeken yeni kulaklık oldu.
afavar 22.09.2012 17:42:36
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

quote:

Orijinalden alıntı: afavar
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic
quote:

Orijinalden alıntı: step-team
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men 3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
Ya arkadaş kim 3200 TLye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?
Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye. http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm
O zaman Apple 3200 tlye satıyor demiyeceksin.
O zaman o çok sevdiğin apple kendi fiyat belirlesin kendi storesi olsun meydanı başkalarına bırakmasın biz appleyi türkiyede 3.200 e alıyormuyuz almıyormuyuz orasını konuş


Evet o yüzden Türkiye den almıyacağım hiçbir Apple ürününü. Gelirse ve uygun fiyatlı olursa alırım.Siz değil belki ama bazıları artık o kadar nefret ve kin duyuyorki nereden Apple ı kötülesem diye uğraşıyor.Buda o konulardan bir tanesi
avatar78 22.09.2012 17:25:59
Hangi kesime ulaşmaya çalışıyorlar bu reklamla gayet belli. Tiksindim, reklam yapmayı öğrenmeliler.
paradoksumsu 22.09.2012 17:04:16
O fiyatı gördükten sonra reklam meklam işlemez bize.
robinhoof 22.09.2012 16:44:38
Will mcavoy haberleri sundu iyi geceler
carman 22.09.2012 16:39:26
eskiden apple ın reklamları güzel olurdu bunlar pek olmamış bence
Jesse James 22.09.2012 16:31:36
Apple firmasından haz almıyor hatta ve hatta nefret bile ediyor olabilirsiniz ancak ülkemizde ki bilinçsiz (Parasının hesabını bilip bilmemesi benim için hiç farketmez bir telefona en önce sahip olabilmek için iki katı para veren adam gözümde bilinçsiz tüketicinin bayrak taşıyanıdır.) tüketicilerin ceplerinde ki paraları almak amacıyla Apple ürünlerini iki katı fiyata satan fırsatçıların fiyatlarını baz alarak Apple firmasına saldırmak sizleride en az onlar kadar fırsatçı yapar.
ogameci 22.09.2012 16:18:52
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

3.200 TL.'ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.

3200 e satmıyor , onu satan aracılar , değerlendirmeni yaparken

usa yada avrupa fiyatını ve o ülkenin asgari ücretini baz alarak telefonun fiyatıne ve performansına eleştiri yap dostum

orada burası gibi 5 asgari ücret parası değil telefon
12 Angry Men 22.09.2012 16:18:50
quote:

Orijinalden alıntı: regaibyigit.

quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
s3den daha hızlı bu cihaz.


Seni kandırmışlar.
12 Angry Men 22.09.2012 16:13:13
quote:

Orijinalden alıntı: afavar

quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic
quote:

Orijinalden alıntı: step-team
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men 3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
Ya arkadaş kim 3200 TLye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?
Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye. http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm
O zaman Apple 3200 tlye satıyor demiyeceksin.


O zaman o çok sevdiğin apple kendi fiyat belirlesin kendi storesi olsun meydanı başkalarına bırakmasın biz appleyi türkiyede 3.200 e alıyormuyuz almıyormuyuz orasını konuş
GoldPunch 22.09.2012 16:11:45
EarPods videosunu izleyince aklıma iPhoneDo'nun EarPods için ''Şirinler için saç kurutma makinesi'' benzetmesi aklıma geldi.
12 Angry Men 22.09.2012 16:10:53
quote:

Orijinalden alıntı: step-team

quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
Ya arkadaş kim 3200 TLye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?


Ne fark eder Türkiyede satış fiyatı 3.200TL civarı değilmi ?
İntelligence 22.09.2012 16:06:16
1-2 sene sonra alınır
jovanovic 22.09.2012 15:58:31
quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

3.200 TL.'ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.

Ya arkadaş kim 3200 TL'ye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?

Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye.

http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm

Bu biraz mantık gerektirmez mi , ben şimdi X marka bir telefonu 5000TL'e satışa koyayım ve bu fiyata göre yorum yap olurmu sence ?
ABD fiyatını güncel alabilirsin çoğu insan ordan veya Avrupadan getirtebiliyor bir tanıdığına yada hiç değilse resmi satış yoluyla operatörleri beklersen geçen yılın yakınlarında olursa 2000 TL yaparki o aptal sitenin en azından üçte iki fiyatına gelir.

Ben fiyatları savunmuyorum. Şu an vergisiyle 1250 liraya 16gb iphone5 alınıyor ABD'den.

Ona bakarsarsan 4s bile hala 1800 liralardan internet üzerinden alıcı bulabiliyor.


Eee yukarda o tüccarın fiyatlarını kayla alıyordunuz, madem fiatları savunmuyorsunuz ortada sorun yok

ABD'de 50bin $'a satılan otomobil burda 200bin liraya satın alınırken ABD fiyatları mı kaale alınıyor...
DH Misafiri 22.09.2012 15:40:13
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men 3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
Ya arkadaş kim 3200 TLye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?
Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye. http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm


Eğer bir gün Apple Türkiye'ye Apple Store Açar iPhone'a da 3200TL derse o zamam yukarıdaki yorum kısmen doğrudur derim ama şu şartlarda sadece boş bir laf.
Raikirin 22.09.2012 15:24:53
quote:

Orijinalden alıntı: erci501

bir tanıtım videosuda benden
http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded

Süper Body Time ve sonda iPhone'u cebine koyması iyiydi
glos7777 22.09.2012 15:18:36
quote:

Orijinalden alıntı: erci501

bir tanıtım videosuda benden http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded


Panorama özelliği manyak olmuş :)
Amedra 22.09.2012 15:15:23
quote:

Orijinalden alıntı: erci501

bir tanıtım videosuda benden
http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded

arkadaş öyle bir tanitim yapmislarki bir an inanasim geldi.
Saydam 22.09.2012 15:13:07
quote:

Orijinalden alıntı: engurlu

Bu reklamlari KIDS CO da mi yayinlayacaklar ?? Bu nasil reklam sanki akil yasi olgunlasmamis(cocuk yada gerizekalilara) biseyler anlatmaya calisir gibi

Anlatmaya calisiyor cunku qnlamiyorlar. Cihazin tek el ile kullanimi konusunda s3 sahiplerine durumu anlatiyor olabilir mi acaba
realgs 22.09.2012 15:08:35
Eylül ayı Iphone muhabbeti ile geçiyr, hala ona b*k at buna b*k at derdine düşmüş millet.
Nasıl olsa daha Türkiye'ye hgelmemiş,salla dur telefona.
IP5 TRde Resmi kanallardan satılmaya başlandığı gün , şimdi telefona sallayanlar, acaba nasıl nerden para bulsamda IP5 alsam
derdine düşecekler.
Burn in Hell 22.09.2012 15:03:44
Fandrozortlar gene çekememezliğe başlamış
GAMBIT 22.09.2012 15:00:01
quote:

Orijinalden alıntı: erci501



bir tanıtım videosuda benden http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded




video ilk başladığında gerçek sandım :) yine klasik iphone tanıtımı dedim içimden
DH Misafiri 22.09.2012 14:58:00
quote:

Orijinalden alıntı: engin9103

kimselere b.k atmadan kendi reklamın böyle yapılır işte. sade, temiz ve açıklayıcı..


apple'in pc'lere b.k atarak yaptigi reklam filmlerini unuttuk sanma.
Kadir Kaan 22.09.2012 14:56:20
Neden reklamlar hem 31 sn.? Özel bir nedeni olabilir mi acaba?
step-team 22.09.2012 14:48:52
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

3.200 TL.'ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.

Ya arkadaş kim 3200 TL'ye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?

Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye.

http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm

Bu biraz mantık gerektirmez mi , ben şimdi X marka bir telefonu 5000TL'e satışa koyayım ve bu fiyata göre yorum yap olurmu sence ?
ABD fiyatını güncel alabilirsin çoğu insan ordan veya Avrupadan getirtebiliyor bir tanıdığına yada hiç değilse resmi satış yoluyla operatörleri beklersen geçen yılın yakınlarında olursa 2000 TL yaparki o aptal sitenin en azından üçte iki fiyatına gelir.

Ben fiyatları savunmuyorum. Şu an vergisiyle 1250 liraya 16gb iphone5 alınıyor ABD'den.

Ona bakarsarsan 4s bile hala 1800 liralardan internet üzerinden alıcı bulabiliyor.


Eee yukarda o tüccarın fiyatlarını kayla alıyordunuz, madem fiatları savunmuyorsunuz ortada sorun yok
jovanovic 22.09.2012 14:40:50
quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

3.200 TL.'ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.

Ya arkadaş kim 3200 TL'ye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?

Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye.

http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm

Bu biraz mantık gerektirmez mi , ben şimdi X marka bir telefonu 5000TL'e satışa koyayım ve bu fiyata göre yorum yap olurmu sence ?
ABD fiyatını güncel alabilirsin çoğu insan ordan veya Avrupadan getirtebiliyor bir tanıdığına yada hiç değilse resmi satış yoluyla operatörleri beklersen geçen yılın yakınlarında olursa 2000 TL yaparki o aptal sitenin en azından üçte iki fiyatına gelir.

Ben fiyatları savunmuyorum. Şu an vergisiyle 1250 liraya 16gb iphone5 alınıyor ABD'den.

Ona bakarsarsan 4s bile hala 1800 liralardan internet üzerinden alıcı bulabiliyor.
afavar 22.09.2012 14:37:40
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men 3.200 TL.ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.
Ya arkadaş kim 3200 TLye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?
Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye. http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm


O zaman Apple 3200 tlye satıyor demiyeceksin.
step-team 22.09.2012 14:33:26
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

3.200 TL.'ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.

Ya arkadaş kim 3200 TL'ye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?

Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye.

http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm

Bu biraz mantık gerektirmez mi , ben şimdi X marka bir telefonu 5000TL'e satışa koyayım ve bu fiyata göre yorum yap olurmu sence ?
ABD fiyatını güncel alabilirsin çoğu insan ordan veya Avrupadan getirtebiliyor bir tanıdığına yada hiç değilse resmi satış yoluyla operatörleri beklersen geçen yılın yakınlarında olursa 2000 TL yaparki o aptal sitenin en azından üçte iki fiyatına gelir.
jovanovic 22.09.2012 14:28:23
quote:

Orijinalden alıntı: step-team


quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

3.200 TL.'ye telefon satıyor ve performansı diğer ceplere göre geride sizi reklam bile kurtaramaz.

Ya arkadaş kim 3200 TL'ye satıyor Apple mı? Yoksa bizim kendini akıllı , uyanık sanan tüccarlarımız mı?

Tüccar müccar... ABD fiyatına göre mi yorum yapılacak, yaşadığımız yer Türkiye.

http://forum.donanimhaber.com/m_66097914/tm.htm
step-team 22.09.2012 14:25:25
quote:

Orijinalden alıntı: erci501

bir tanıtım videosuda benden
http://www.youtube.com/watch?v=XNBP18nrRdw&feature=player_embedded

Şaka bir yana adamlara helal olsun emek harcamışlar video hazırlamışlar ve insanı gülümsetiyorlar
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla