TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26102 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Canopy'den dokunmatik hassasiyete sahip iPhone kılıfı Yahoo yıl sonuna kadar Güney Kore'den çekiliyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (229) YORUM YAZ

tarafından 20 Ekim 2012, Cumartesi 15:37 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Beşiktaşlılara yeni menejerlik oyunu : Beşiktaş Fantasy Manager 2013
Günlük Haber Ekrem71
229

Ülkemizin büyük spor kulüplerinden olan Beşiktaş, taraftarlarına hoşça vakit geçirecekleri bir oyun sunuyor.

İspanyol From The Bench tarafından geliştirilen Beşiktaş Fantasy Manager 2013 menejerlik oyunu iOS ve Facebook üzerinden taraftarlara sunuldu.

Oyunda kullanıcılar futbol A takımını yönetme imkanına sahip olacak. Oyunda oyunculara yönelik antrenmanlar, transferler, kadro oluşturma gibi bir menejerlik oyununda sunulan hemen her imkan bulunuyor.

Beşiktaş Fantasy Manager 2013 ile çevrimiçi olarak diğer oyuncuların takımlarıyla yarışıyor ve hem sanal hem de gerçek ödüller kazanabiliyorsunuz. Oyunda Real Madrid, Barcelona ve AC Milan gibi Avrupa'nın sayılı kulüpleri de yer alıyor.

https://itunes.apple.com/tr/app/besiktas-jk-fantasy-manager/id520773443?mt=8

http://apps.facebook.com/besiktasjkfm/
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
halilaydogdu 12.8.2014 11:38:59
Ortaklik kodu : j8zbfDGz
Dijitalevren 5.6.2014 13:55:14
https://www.facebook.com/pages/Be%C5%9Fikta%C5%9Fk1903/1488003964750402?ref=hl

Beğenin Beşiktaşımızın yepyeni face sayfası
re-cox 5.5.2014 10:25:29
UaDMchSR ekleyin renktaslar :D
CeCi___35 4.5.2014 23:00:02
Ortaklık kodu : AR425CAC
Ekleyin , oynayalım arkadaşlar :)
f323 Dün (15:28)
merhabalar beşiktaş fantasy manager 2014 ortaklık kodu Vtq6mtge ekleyin.
mobilvadi Pazar, 17:34
eRF6Sn3r ortaklik kodu ekle..
secretboycazci 2.1.2014 22:05:03
YjuH7ww4 kodum ekleyin.seviyem 8, ama bır gorevı yapamadım gıttı lutfen cvplayın,
1 oyuncu kaydedin diyor transfer piyasasına ama kaydedemıyorum nasıl kaydedeceğim, bir de oyuncu satmaya calıstım ama bedavaya gitti oyuncu nasıl satılır lutfen yardım edınız
Lissandras 30.12.2013 01:13:34
Arkadaşlar altın alamıyorum, iphonedan oynuyorum kredi kartim yok.
majessteleri 17.12.2013 10:00:25
quote:

Orijinalden alıntı: BlackEagle

quote:

Orijinalden alıntı: majessteleri

quote:

Orijinalden alıntı: BlackEagle

Mümkün. Rekabet / Birleşim'den mevcut oyuncularını güçlendirebilirsin.
Rekabet Birleşim nerde hangi menüde

2014 versiyonu yüklediyseniz artık Oyuncu Birleştirme yok. Onun yerine Oyuncu Geliştirme bölümü eklendi.

anladımmmm. bende diyorum bu sayfa nerede ? geliştirme daha iyi
BlackEagle 13.12.2013 11:45:06
quote:

Orijinalden alıntı: majessteleri

quote:

Orijinalden alıntı: BlackEagle

Mümkün. Rekabet / Birleşim'den mevcut oyuncularını güçlendirebilirsin.
Rekabet Birleşim nerde hangi menüde

2014 versiyonu yüklediyseniz artık Oyuncu Birleştirme yok. Onun yerine Oyuncu Geliştirme bölümü eklendi.
majessteleri 13.12.2013 11:41:21
quote:

Orijinalden alıntı: BlackEagle

Mümkün. Rekabet / Birleşim'den mevcut oyuncularını güçlendirebilirsin.
Rekabet Birleşim nerde hangi menüde
DH Misafiri 17.9.2013 13:45:38
buyurun arkadaşlar C4xcA0TT
BlackEagle 31.7.2013 11:31:50
Mümkün. Rekabet / Birleşim'den mevcut oyuncularını güçlendirebilirsin.
DH Misafiri 31.7.2013 04:08:00
Ekleyin beyler: VBDRqyU
DH Misafiri 21.7.2013 12:37:06
WSZase3B



Arkadaşlar eklerseniz sevinirim.



Bir sorum olacak. Mevcut 1 yıldızlı oyuncuların yıldız sayısını arttırmak mümkün mü?
DH Misafiri 29.6.2013 01:22:11
vDnZjU5T ORTAKLIK KODU
PAN-TURK 11.6.2013 21:32:37
ortak kodum
nrvsqRH
çArşı-Arda 6.6.2013 21:15:48
bende smdi açtm ortak falan nasıl ekliyoz neler yapmamız lazım bi anlatırsanız sevinirim:D
agokay 5.6.2013 15:02:35
ORTAKLIK İÇİN

JXBksO1
reci88 7.5.2013 16:03:08
quote:

Orijinalden alıntı: Blackeagle

quote:

Orijinalden alıntı: reci88


quote:

Orijinalden alıntı: Blackeagle

Bu oyunu önceki yıllarda başka takımlarla da oynayan müdavimlere bir sorum olacak,

Mevcut hesabımızla satın aldığımız oyuncular, armalar, paralar vs. sezon sonunda ne oluyor? Önümüzdeki sezon yeni versiyon ile başlarken geçen sezonki oyuncu kadromuzla mı devam ediyoruz, yoksa sıfırlanmış bir kadro ile mi yeni sezona başlıyoruz?

Aynen bu mevzu önemli benimde aklıma takılıyor oyun yazın devam edecek mi etmeyecek mi kadrolar paralar vs ne olacak acaba

Mantıken herşeyin sıfırlanması gerek. Çünkü sezon sonu sıralamasına göre ödül dağılımı yapılıyor. Sıfırlanmazsa haksız rekabet olur.

Aynen dediğiniz mantıklı... Oyun açıklamasına tekrar baktım şimdi... 30 haziranda sezon sonu olacak sezon birincisi ödülünü alacaktır diyor... O halde ya oyunun yeni versiyonu 1 temmuzda çıkacak ya da eylülü bekleyeceğiz
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla