TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 22957 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Apple'dan Samsung'a Japonya'da bir dava daha açıldı AMD'nin yeni CEO'su iddialı konuştu: "Avcı biz olacağız" HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (110) YORUM YAZ

tarafından 8 Eylül 2011, Perşembe 18:35 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Digitimes: Foxconn, günde 150,000 adet iPhone 5 üretiyor
Ekspres Haber Shady
110

Apple ve Çin'li iş ortağı Foxconn, önümüzdeki haftalarda resmi lansmanı yapılması beklenen Phone 5 için vites arttırmış durumda. Digitimes'ın sektördeki kaynaklarına dayandırdığı haberine göre, Foxconn Apple'dan gelen talep doğrultusunda tam kapasite çalışarak günde 150,000 (yüz elli bin) adet iPhone 5 üretimi gerçekleştiriyor.

Eğer üretim bu hızda devam ederse Apple'a Eylül üretimi yaklaşık 4,500,000 milyon birim iPhone 5 sevkiyatı gerçekleştirilmiş olacak ki bu da Ekim ayı içerisinde telefonun birçok pazarda satışa sunulacağı yönündeki beklentiyi arttırır nitelikte. Diğer taraftan bu oranı çeyrek bazda incelediğimizde ise ortalama 22 milyon iPhone sevkiyatı anlamına geliyor. Diğer bir deyişle, Apple'ın önümüzdeki dönemlerde, son çeyrekte gerçekleştirdiği 20,34 milyonluk rekor iPhone satışını geride bırakması muhtemel görünüyor.

Digitimes; lens üreticisi Largan Precision, dokunmatik panel üreticisi TPK Holding, mukavemeti arttırılmış cam üreticisi G-Tech Optoelectronics ve batarya tedarikçileri Simploı ve Dynapack'in de Foxconn gibi tam kapasite çalışarak iPhone 5'e parça üretimini sürdürdüklerini belirtiyor.

Özellikle tasarımı konusunda belirsizliğin sürdüğü iPhone 5'in bu ay içerisinde tanılıp; Ekim ayının ilk haftası içinde ön satışa sunulması ve takip eden ilk iki haftada raflardaki yerini alması bekleniyor.

En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
sertacarslan 08.09.2011 20:41:21
En çok indirilen iOS uygulamalarına bakarsanız tamamına yakını androidde de var.iOS'da olup da Androidde olmayan pek bir uygulama yok. HTC, Samsung, ya da diğerlerinin kullanıcı arayüzü deneyimi olara
...
Yorumun devamı ▼
+8
GoLdenBlog 08.09.2011 22:34:11
Hayaıtn boyunca en son ne zaman 20 milyon insanı bir arada gördün? :)
...
Yorumun devamı ▼
+5
Stanislas Xavier 08.09.2011 21:24:55
Yine aynı muhabbet kimisi diyor insanlar iphone u gösteriş için alıyor iphone cular hemen kızıyorlar... başka haberde blackberry moda o yüzden satılıyor diyolar bu sefer BB ciler kızıyor Sormak istedi
...
Yorumun devamı ▼
+4
ColDasHeLL 08.09.2011 19:26:33
hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
sinuhe.s 08.09.2011 18:43:16
Vay anasini be rakama bak 0
whtswrongstupid 08.09.2011 18:44:31
Son cümle beni benden aldi. Insallah diyelim 0
bilgi_meraklısı 08.09.2011 18:44:38
abi arasında defolu varsa bi zahmet yollayın günde 150,000 ne demek :S 0
OvernightSensation 08.09.2011 18:45:24
yumurta ..'a yaklaştı tabi. +2
burak_5866 08.09.2011 18:52:29
o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı? -1
LKLC 08.09.2011 18:57:03
4.3-4.5" 720p ekran yapsın hepsini rahat satar. tek eksiği ekranı. +2
fduz 08.09.2011 18:58:02
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866

o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?


yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
+3
agamli 08.09.2011 19:03:42
Günde 1 milyon üretmezlerse yine millet 3 ay iphone bulamayacak.. 0
BarGoS 08.09.2011 19:09:06
quote:

Orijinalden alıntı: fduz

quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)


puahuaha güzel oturmuş laf.

satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.
-2
ColDasHeLL 08.09.2011 19:26:33
quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS

quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.


hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil
+4
ßy Emre 08.09.2011 19:28:37
Günde 150.000 tane İphone 5 mi vay canına :D 0
Saydam 08.09.2011 19:28:44
Ekimde çıksa Haziran'da Türkiye'de -2
Saydam 08.09.2011 19:30:54
quote:

Orijinalden alıntı: ColDasHeLL

quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS

quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.


hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil

O telefona para veren varmi derken ip4 U kastediyorsan seni anlamak mümkün degil
-3
bwhiteshark 08.09.2011 19:34:31
Bence qhd 3.7 ekran ve metal kasa iyi olur. Birde 8 mp kamera. Pilinide 1500 mah. yapsınlar tamam. -2
MarlonJD 08.09.2011 19:37:20
quote:

Orijinalden alıntı: ColDasHeLL



quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS
quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.
hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil




Evet iPhone 4 yerine HTC Evo 3D gibi bir amiral gemisi var, sana katılıyorum ;)
-2
alito 08.09.2011 19:43:10
iphone 6 beklemeye başladım bu artık dedikodusundan bile eskidi nerdeyse (evet ip6 dedikodusu yüzünden 7 'yi bekleyeceğim) 0
engurlu 08.09.2011 19:43:55
quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS

quote:

Orijinalden alıntı: fduz

quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)


puahuaha güzel oturmuş laf.

satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.



İp4 zormu bulunuyor ??

Ortalik 1000 tl ye ip4 kayniyo nasil zor bulunuyor...
+1
0tt0m@n 08.09.2011 19:47:34
Ürünü piyasaya sürmeden önce milleti gaza getirmek için yapılan reklam haberleri bunlar. 0
orhanekici 08.09.2011 19:54:21
Millet deli gibi alıyor ya. iPhone 4 çıktığında hemen alanlar. 5 çıktığı gibi de hemen alırlar muhtemelen.
Ben iPhone ekranlarını seviyorum ya. Hep en yüksek çözünürlük apple da oluyor. Adamların ekran teknolojisi güzel yahu. Bi de eve led cinema display alabilsek, insani rakamlar olsa azcık.
0
TuffkiLLe 08.09.2011 19:54:29
quote:

Orijinalden alıntı: engurlu


quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS

quote:

Orijinalden alıntı: fduz

quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)


puahuaha güzel oturmuş laf.

satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.



İp4 zormu bulunuyor ??

Ortalik 1000 tl ye ip4 kayniyo nasil zor bulunuyor...

Nası 1000 tl? Yurtdışı sıfır cihazlar bile daha pahalı söylediğiniz rakamdan. Yurtiçi cihazlar garantili 1500 tl seviyesinde
+1
mert1907 08.09.2011 19:54:45
Ekran 4 inç,Home tuşu kapasitif,kamera tuşu fiziksel olsa iyi olur şahsen.Ancak yine yüksek fiyatlardan satılacağı kesin. 0
TuffkiLLe 08.09.2011 19:57:24
quote:

Orijinalden alıntı: burakkarahan

quote:

Orijinalden alıntı: ColDasHeLL



quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS
quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.
hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil




Evet iPhone 4 yerine HTC Evo 3D gibi bir amiral gemisi var, sana katılıyorum ;)

Alan insanları anlamamanız normal. Kırmızı tişört giyen birine " niye beyaz giymedin aklım almıyor " demek gibi sizinki. Zevkleri tartisamazsiniz. İnsanlar birbirinin aynı değil :)
+3
OvernightSensation 08.09.2011 19:58:26
hepsi hikaye 3.7 inç ekran+ eski nesil a5 işlemci'yi 3G 3Gs olayında ki gibi millete yutturacaklar bundan ibaret. -1
TuffkiLLe 08.09.2011 20:01:48
quote:

Orijinalden alıntı: OvernightSensation

hepsi hikaye 3.7 inç ekran+ eski nesil a5 işlemci'yi 3G 3Gs olayında ki gibi millete yutturacaklar bundan ibaret.

İnsanlar cihazdaki donanımdan ziyade iOS ve app store için alıyor. Hava civa için alanlar da mevcut tabi her cihazda olduğu gibi
+2
joven 08.09.2011 20:06:53
Keskin hatlara sahip tasarımdan daha oval tasarımla karşımıza çıkacak bu kesin 0
acmtncy 08.09.2011 20:11:54
quote:

Orijinalden alıntı: bwhiteshark

Bence qhd 3.7 ekran ve metal kasa iyi olur. Birde 8 mp kamera. Pilinide 1500 mah. yapsınlar tamam.


iphone4'un ekran çözünürlüğü qhd'den daha yüksek. 960x640. qhd ise 960x540
+1
panelci 08.09.2011 20:18:24
quote:

Orijinalden alıntı: ColDasHeLL

quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS

quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.


hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil

İphone alan 20 milyon kişi keriz,günde 150000 adet üreten apple enayi sen en akıllımızsın,aferin sana:)
0
Stanislas Xavier 08.09.2011 20:24:00
quote:

Orijinalden alıntı: orhanekici

Millet deli gibi alıyor ya. iPhone 4 çıktığında hemen alanlar. 5 çıktığı gibi de hemen alırlar muhtemelen.Ben iPhone ekranlarını seviyorum ya. Hep en yüksek çözünürlük apple da oluyor. Adamların ekran teknolojisi güzel yahu. Bi de eve led cinema display alabilsek, insani rakamlar olsa azcık.


arkadaşım apple ın ekranlarını LG üretiyor yani kaliteli olması LG nin sayesinde cinema display e o kadar para vereceğine git LG nin üst model bir monitörünü al sonuçta aynı yola çıkıyor ha sen ben elma logosuyla hava atacam diyorsan o zaman bişe diyemem...
+2
sertacarslan 08.09.2011 20:41:21
quote:

Orijinalden alıntı: TuffkiLLe

quote:

Orijinalden alıntı: OvernightSensationhepsi hikaye 3.7 inç ekran+ eski nesil a5 işlemciyi 3G 3Gs olayında ki gibi millete yutturacaklar bundan ibaret.
İnsanlar cihazdaki donanımdan ziyade iOS ve app store için alıyor. Hava civa için alanlar da mevcut tabi her cihazda olduğu gibi


En çok indirilen iOS uygulamalarına bakarsanız tamamına yakını androidde de var.
iOS'da olup da Androidde olmayan pek bir uygulama yok. HTC, Samsung, ya da diğerlerinin kullanıcı arayüzü deneyimi olarak da iOS'dan geri kalmıyor artık. Donanım olarak diğer markalar zaten çok ilerideler.
Hal böyleyken tüm akıllı telefonların toplamından daha fazla satan bu telefonu alanların büyük kısmının gerekçesinin iOS olduğuna ben kendi adıma inanmıyorum.
+8
izomer 08.09.2011 20:45:53
şuanda TR ye ye , 100 bin tane ve tr garantili 1000 TL den iphone 4 cihazı sokun bakalım kalıyor mu? kalmıyor mu?

yani iphone 5 beklemek istemeyen ve yasal yollarla alamayan fiyatı uygun cihaz / ios 4 kullanmak isteyen 10 binlerce insan var. tr da iphone 3gs 1000 TL alınamıyor bu arada.... !
+2
eriten 08.09.2011 20:48:25
quote:

Orijinalden alıntı: burakkarahan

quote:

Orijinalden alıntı: ColDasHeLL
quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS
quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.
hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil
Evet iPhone 4 yerine HTC Evo 3D gibi bir amiral gemisi var, sana katılıyorum ;)



haklısınız ömründe 20 000 000 bir modelden satamayan bir çok firma fanatiği gibi haklısınız adamlar 3 ayda 20 000 000 satış açıklıyorken ne demek tabi biz biraz tuhafız siz geri kalanlar bildiğşiniz için haklısınız sizleri anlıyorum :D
-3
OvernightSensation 08.09.2011 20:51:38
ios için mi ya bırakın hayatta gidip de bir ios sistemi için 2000 tl ve üstü vermem herkes ayrıca uygulama için alıyorsa neden android de almıyorlar ios da olupda android de olmayan ne var? tutturmuşsunuz bir oyun diye android tegra zone daki grafikleri ömrünüz boyunca göremezsiniz iphone da. +1
alpcuvas 08.09.2011 20:51:56
hocam sen naptın ip4 1000 tl mi?
Ondan 3 tanede bana gönder :D
arkadaşın dediği gibi 3gs zor bulunur 1000 tl ye :D
+1
Nétwork 08.09.2011 20:54:08
Milletin ayda, kimilerinin 2-3 ayda kazandığı parayı yatırdığı telefon günde 150 bin tane üretiliyor he ? Ne diyeceğimi bilemedim. +3
Stanislas Xavier 08.09.2011 21:24:55
Yine aynı muhabbet kimisi diyor insanlar iphone u gösteriş için alıyor iphone cular hemen kızıyorlar... başka haberde blackberry moda o yüzden satılıyor diyolar bu sefer BB ciler kızıyor Sormak istediğim birşey var herkesi tanıyor musunuz kimin ne için aldığını biliyor musunuz da böyle yorumlar yapılıyor sürekli görüyorum zengin çocuklarının elinde, takım elbiseli ensesi kalınların, gözlüklerini asla çıkarmayan sosyetik karıların elinde hem iphone hem blackberry hatta n8 şimdi niye alıyorlar hava için doğrudur böyle insanlar çok ama hakkı değil mi kardeşim adam çalışmış çabalamış zengin olmuş gidip en pahalısını kullanır kimsede karışamaz yada gençlerde blackberry kullanır.. bir kafeye oturduğum zaman görüyorum hemen parliament sigaranın üzerine koymuş iphone4 ü hava attığını sanıyor adam oldum diyor lan sanki sen ona 2000 lira bayılınca mı adam oldun hı ? iyi bende satim birşeyler gidim alim bitane iphone4 adam olayım öylemi işte böyle abartan insanlar var ama bu demek olmuyor ki iphone alanların hepsi sırf bu yüzden alıyor... herşeyini bilen araştırıp alan çok ancak şuanki toplumda iphone isim yapmış durumda gidip sorsan ne için istiyorsun iphone 4 ü desen bişe diyemeyecek adamlar var çünkü öyle duymuş iphone en iyisi diye biliyor malum bu kadar pahalı olunca doğal olarak böyle düşünen çok oluyor ama söylemek istediğim herkesi tanımadığımız için kimin ne için aldığını bilemeyiz ne blackberry ne iphone sırf hava için satılıyor bu cihazların özelliklerini bilen ve seven çok kişi var nede androidlerin hepsi program yazan teknoloji takip eden zeki çocuklar tarafından alınıyor androidi birisinden duyup gidip alan çok fazla kişi var ama ne olduğunu bilmiyorlar kısacası insanlar farklı farklı zevkler de öyle zenginse gider alır isterse 4000 lira olsun ben bişe diyemem her iphone alanı sırf moda için alıyor da diyemem yada araştırır gider android alır ama bu her android kullanıcısını da tekno çocuk yapmaz yada klavyesini e posta özelliklerini sever blackberry alır ama yine küçük sırlar izleyip alan kişilerin olduğu gerçeğini de gizleyemez... +4
acmtncy 08.09.2011 21:41:13
quote:

Orijinalden alıntı: eriten

quote:

Orijinalden alıntı: burakkarahan
quote:

Orijinalden alıntı: ColDasHeLL
quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS
quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.
hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil
Evet iPhone 4 yerine HTC Evo 3D gibi bir amiral gemisi var, sana katılıyorum ;)
haklısınız ömründe 20 000 000 bir modelden satamayan bir çok firma fanatiği gibi haklısınız adamlar 3 ayda 20 000 000 satış açıklıyorken ne demek tabi biz biraz tuhafız siz geri kalanlar bildiğşiniz için haklısınız sizleri anlıyorum :D


apple her sene tek bir model sürüyor piyasaya ama diğer firmalar onlarca androidli model üretiyor. yani abartılan ios'u kullanmak isteyenler tek bir model alıyor (eskiyen modelleri dahi etmiyorum) ama diğer firmaların bir çok androidli alternatifi var. her modelden iphone kadar satmasını beklemek mantıksız.
0
teramit 08.09.2011 21:51:35
quote:

Orijinalden alıntı: hasanaygunoglu

4.3-4.5 720p ekran yapsın hepsini rahat satar. tek eksiği ekranı.


büyük ekran yapmaaaz apple dpi oranını düşürmez artırırsa da 2 kat artırır en yüksek dpi kendinde zaten developerleri üzecek bir çözünürlülüğe de geçmez cpu ve gpu artışı olacak oda yeter.büyük ve takoz gibi bir iphone düşünemiyorum samsunglar oldukça itici o ebatlarıyla.insan cebine girecek bunlar insan.
+1
Minati 08.09.2011 22:07:11
quote:

Orijinalden alıntı: eriten



quote:

Orijinalden alıntı: burakkarahan
quote:

Orijinalden alıntı: ColDasHeLL
quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS
quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.
hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil
Evet iPhone 4 yerine HTC Evo 3D gibi bir amiral gemisi var, sana katılıyorum ;)
haklısınız ömründe 20 000 000 bir modelden satamayan bir çok firma fanatiği gibi haklısınız adamlar 3 ayda 20 000 000 satış açıklıyorken ne demek tabi biz biraz tuhafız siz geri kalanlar bildiğşiniz için haklısınız sizleri anlıyorum :D




20 000 000 kişide aynı telefondan görmek mide bulandırıcı ne yazık ki.
-1
CankatAdiloglu 08.09.2011 22:11:39
Ya o değil de resimdeki model harika ya iphone 4'teki gibi yan taraf metal düz arka kısım oval harika görünüyor iphone 5 alamayacağım insallah 6. nesil böyle olur :D 0
GoLdenBlog 08.09.2011 22:34:11
quote:

Orijinalden alıntı: KemalArdaAyar

quote:

Orijinalden alıntı: eriten
quote:

Orijinalden alıntı: burakkarahan
quote:

Orijinalden alıntı: ColDasHeLL
quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS
quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.
hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil
Evet iPhone 4 yerine HTC Evo 3D gibi bir amiral gemisi var, sana katılıyorum ;)
haklısınız ömründe 20 000 000 bir modelden satamayan bir çok firma fanatiği gibi haklısınız adamlar 3 ayda 20 000 000 satış açıklıyorken ne demek tabi biz biraz tuhafız siz geri kalanlar bildiğşiniz için haklısınız sizleri anlıyorum :D
20 000 000 kişide aynı telefondan görmek mide bulandırıcı ne yazık ki.


Hayaıtn boyunca en son ne zaman 20 milyon insanı bir arada gördün? :)
+5
khaos 08.09.2011 23:14:01
Apple teknoloji üretmeyi bıraktı bunlarla rakiplerini yavaşlatmaya çalışıyor başka bir firma olsa ömrü uzun olmaz batar derdim ama resmen fanatikliğide aşan hastalık derecesinde "sevenlerini" görünce açıkçası umarım hiç bir zaman batmaz allah muhafaza batarsa donanımhaber intihar haberleriyle dolar! -6
umutarslan.com 08.09.2011 23:52:20
kriz kriz diyorlardı bu kadar parayı telefona yatırırsa amerika tabi kriz olur.Bu üstün zekalılar bide mortgage ile ev alıp borçlanıp isyana girenlerdendir kesin.hangi filmi izlesem hepsinin bi mortgage taksidi var.Adam gibi biriktirip ev alan yok heralde :D -1
Rainbow6 09.09.2011 00:04:28
adamlar hala ucundab bile gostermedi cihazi ama haril haril uretim yapiyolar teknik ozelliklerini bile yayinlamiyor adamlar yaw bi ekran muammasidir gidiyo bi kamera 8 mp mis onu ogrendik :) 0
TuffkiLLe 09.09.2011 00:05:30
quote:

Orijinalden alıntı: engurlu

http://www.iphonealsat.com/314-sim-kilitli-sifir-iphone-4-siyah-16-ve-3/details.html

http://www.iphonealsat.com/217-iphone-4-16gb/details.html

http://www.iphonealsat.com/141-iphone-16gb-ios-41-simlock-sifir-ve-ka/details.html

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-cep-akilli-telefon-indirim-iphone-4-16gb-usa-den-sifir-kutulu-999tl-57544945/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-cep-akilli-telefon-sifir-kutusunda-siyah-renk-16-gb-55817928/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-cep-akilli-telefon-sifir-acilmamis-kutusunda-iphone-4-16gb-siyah-51146049/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-cep-akilli-telefon-orjinal-usa-16-gb-iphone-4-sifir-kutu-full-aksesuar-simblog-57884196/detay/


Buyrun size 1000-1100 tl arasi bir suru jelatininde ip4..
Pazarliksiz fiyatlari bunlar ve kucuk bir pazarlikla daha uygunada alinabilir..










Verdigin linklere baktın mı? :) telefondan girdiğimden ayrıntılı incelemeye ödendim ancak bir sürü simlock ve usa dan yazısı görüyorum. garantili sıfır simfree cihaz bul 1000 tl den, bir sürü alıcı bulur köşeyi donersin ticaretten. Yani tamam lafının arkasında durmak istiyorsun ama cocuk değiliz böyle komik linkler paylaşmayalım 1000 lirayı tutturmak için :)
0
sinuhe.s 09.09.2011 00:05:57
Cok enteresan yorumlar goruyorum

20 milyon ornegi mesela

Beyler cihazi insan neden alir

Beklentilarini karsiladigi icin degilmi begenir nimetlerinden faydalanir eglenir bilgi sahibi olur vss

Peki her acidan sizi tatmin eden bi cihazin milyonlarca insanda olmasi neden rahatsizliga sebeb olur

Cihazi birilerinden farkli olmak icin mi aliyoruz

Neymis efem simitcide falanca marka telefon var iyggg irenccc

Ben kullanmam diyen insan elindeki elektronik cihazin kendisine ulasmayi hayal ettigi sosyo ekonomik duzeye cikarttiginimi saniyor

Telefon vb cihazlar iletisim eglence ve keyif icin vardir

Otesi yoktur olmamali aksi soz konusu ise kimse kusura bakmasin ama gorgusuzluk ortaya cikmaya baslamis demektir

Neyse telden yaziyorum hatalar icin kusura bakilmaya
+1
fduz 09.09.2011 00:12:37
Şu fırtınayı ekmeğiniz için koparsaydınız iphone u biz üretiyor/satıyor olurduk.
bırakın arkadaşlar geyiği kim alırsa alsın satarsa satsın
+3
engurlu 09.09.2011 00:16:23
quote:

Orijinalden alıntı: TuffkiLLe

quote:

Orijinalden alıntı: engurlu

http://www.iphonealsat.com/314-sim-kilitli-sifir-iphone-4-siyah-16-ve-3/details.html

http://www.iphonealsat.com/217-iphone-4-16gb/details.html

http://www.iphonealsat.com/141-iphone-16gb-ios-41-simlock-sifir-ve-ka/details.html

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-cep-akilli-telefon-indirim-iphone-4-16gb-usa-den-sifir-kutulu-999tl-57544945/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-cep-akilli-telefon-sifir-kutusunda-siyah-renk-16-gb-55817928/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-cep-akilli-telefon-sifir-acilmamis-kutusunda-iphone-4-16gb-siyah-51146049/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-cep-akilli-telefon-orjinal-usa-16-gb-iphone-4-sifir-kutu-full-aksesuar-simblog-57884196/detay/


Buyrun size 1000-1100 tl arasi bir suru jelatininde ip4..
Pazarliksiz fiyatlari bunlar ve kucuk bir pazarlikla daha uygunada alinabilir..










Verdigin linklere baktın mı? :) telefondan girdiğimden ayrıntılı incelemeye ödendim ancak bir sürü simlock ve usa dan yazısı görüyorum. garantili sıfır simfree cihaz bul 1000 tl den, bir sürü alıcı bulur köşeyi donersin ticaretten. Yani tamam lafının arkasında durmak istiyorsun ama cocuk değiliz böyle komik linkler paylaşmayalım 1000 lirayı tutturmak için :)

Ya kardesim siz demediniz mi 1000 tl ye yurtdisi cihaz bile bulamazsin diye..alin siZe yurtdisi cihaz..

50 tl sim unlock
100 tl pasaport kayit

toplam 1150 tl..

Sonuc olarak bu paraya ip4 sahibi olunabiliyor mu olunabiliyor..Turkiye garantisi olunca cokmu matah oluyor..butun cihazlar servisten geri donuyor yada fahis fiyatlar isteniyor..

Bende yurtdisindan kendime galaxy s esime ip4 aldim iyikide tr de 2 kat para verip kaziklanmamisim..
0
Oxeman 09.09.2011 00:28:25
quote:

Orijinalden alıntı: Gennosuke

Cok enteresan yorumlar goruyorum 20 milyon ornegi mesela Beyler cihazi insan neden alir Beklentilarini karsiladigi icin degilmi begenir nimetlerinden faydalanir eglenir bilgi sahibi olur vss Peki her acidan sizi tatmin eden bi cihazin milyonlarca insanda olmasi neden rahatsizliga sebeb olur Cihazi birilerinden farkli olmak icin mi aliyoruz Neymis efem simitcide falanca marka telefon var iyggg irenccc Ben kullanmam diyen insan elindeki elektronik cihazin kendisine ulasmayi hayal ettigi sosyo ekonomik duzeye cikarttiginimi saniyor Telefon vb cihazlar iletisim eglence ve keyif icin vardir Otesi yoktur olmamali aksi soz konusu ise kimse kusura bakmasin ama gorgusuzluk ortaya cikmaya baslamis demektir Neyse telden yaziyorum hatalar icin kusura bakilmaya


Sana katılıyorum ama bunu bazı insanların anlaması imkansız.Sırf telefonda değil her sektördeki pahalı,"marka" ürünler içinde aynısı geçerli.
0
burak_5866 09.09.2011 01:02:03
artık benim yorumumdan alıntı yapmayın bir yorum yazdık 20 tane alıntı var.millet tartışmaya ne kadar müsait size ne ya kendş telefonlarınızı savunuyorsunuz.sanki ona güzel diyince o marka çok satınca size ne karı oluyorsa.tamam bir tane tel alın kullanın işt ene tartılıp duruyorsunuz.bu ülkede herkes özgür istediğini alır.siz sadece birisi sorarsa ona bilgi verin bu böyle diye. 0
cem650 09.09.2011 01:05:34
adamlar bu zamana kadar gelmiş geçmiş en iyi telefonu yaptı şimdi eğri oturp doğru konuşalım allahın fillandiya malı telefonları faiş fiyata satıp kazıkladılar adamlar herşeyi düşünmüşte yapmış 10 numarada yapmış üzerine telefon yok bunu sende bende bizde herkezde biliyor laf yok.... +1
SystemApps 09.09.2011 01:09:44
iphone 9 doğuruyo millet ama hepside düşük :D

ya bi get allasen...ayfona para kaptıracak adam mı kaldı.. esra ceyda kardeşler bile anladı yani o derece :D
-2
izomer 09.09.2011 01:34:52
quote:

Orijinalden alıntı: ariescusjr

Bence iphone neden alınır ?

1-Uygulama

2- Hava atma

3- Bence yok...

İphone a o kadar para yatıracağınıza alın bir tane ipod touch 4g,inanın çok daha karlı.Hem sıfır almış olacaksınız,hemde iphone 4 ile aynı özellikte bir makina almış olacaksınız.Ha şimdi diyeceksiniz arada hiç mi fark yok,emin olun sadece kamerasında 1 tık fark var o kadar.Gerisi komple aynı.Alın yanınıza da bir tane ucuz telefon.Mis...



Ram ekran flah ışık kamera foto çekim kalitesi ve ssl bankacılık işlemleri ( 2cihaz tasıma ve chat için kulaklık zorunlu dışarda )!

Bende ipod toch4 var, çok memnunum ama iphone 4 olamaz.!
0
DH Misafiri 09.09.2011 01:35:34
quote:

Orijinalden alıntı: sertacarslan

quote:

Orijinalden alıntı: TuffkiLLe
quote:

Orijinalden alıntı: OvernightSensationhepsi hikaye 3.7 inç ekran+ eski nesil a5 işlemciyi 3G 3Gs olayında ki gibi millete yutturacaklar bundan ibaret.
İnsanlar cihazdaki donanımdan ziyade iOS ve app store için alıyor. Hava civa için alanlar da mevcut tabi her cihazda olduğu gibi
En çok indirilen iOS uygulamalarına bakarsanız tamamına yakını androidde de var.iOSda olup da Androidde olmayan pek bir uygulama yok. HTC, Samsung, ya da diğerlerinin kullanıcı arayüzü deneyimi olarak da iOSdan geri kalmıyor artık. Donanım olarak diğer markalar zaten çok ilerideler.Hal böyleyken tüm akıllı telefonların toplamından daha fazla satan bu telefonu alanların büyük kısmının gerekçesinin iOS olduğuna ben kendi adıma inanmıyorum.

bende android kullanıyorum (vf 945) ama hala facebooku tam anlamıyla kullanamıyorum.ve sahibinden.com uygulaması hala mevcut değil markette
0
Menow 09.09.2011 01:39:36
Eğer Apple iPhone 5 ile bir önceki iPhone 4 satış rekorunu geride bırakarak 22 milyon satışa doğru koşar ise Android kullanan firmalar bu piyasayı bıraksın gitsin o zaman!

Bu denilen olur ise ben gerçekten şoka gireceğim.

Hayır bir düşünün... Piyasada artık çok daha fazla dans eden cihaz var ve artık eskisine göre çok daha kaliteliler! Çok daha güçlüler ve artık eskisine göre çok daha güçlenmiş ve güçlenmeye devam eden ANDROID adında bir işletim sistemi var.

Piyasada durumlar bu şekildeyken iPhone 5 satışları eskisinden çok patlama yaparsa bu gerçekten imkansız gözüküyor...

Eğer ki bu gerçekten olursa demek ki iphone alan insanlar yılda 4 milyon çocuk doğuruyor... 1 yıl aradan sonra iPhone, iki milyon kullanıcı arttıracak ve iki milyon iphone müşterisi ANDROID denemek isteyecek diye düşündüm.

Şu piyasadaki diğer alternatiflerin durumuna ve gelişimine göre en iyimser tahmin Apple'in eski rekoruna yaklaşması olmalı. Artık Apple kaymağını yediği piyasada zirveyi bırakacak noktaya ilerlemeli. Apple'in yapısı bu bu hiç değişmedi.

Apple her zaman bir platformu baştan yarattı, kalite standartlarını alt üst etti, işin kaymağını yedi ve firma politikalarının bazı kısımlarından dolayı sonrasında hep düşüşe geçti.

Her zaman Apple pahalıydı ve her zaman Apple'dan ucuz aynı ürünü üretebilen firmalar piyasaya çıktı, Apple'a yetişti ve Apple hiç bir zaman yeterli fiyat kırmadı!

Ve her zaman da kralı olduğu platformda bir zaman sonra rekabet edebilir yapı sergileyemedi...

İşte Apple gene aynı noktada. Değilse bile yakınlarında. 3-4 sene içersinde iPhone belirgin satış düşüşlerine uğrayacak. Sebebi belli. Rekabette yenik düşecek... Tıpkı PC piyasasındaki durumun aynısı var şu anda piyasada. Dejavu gibi...

Bir yandan serbestçe sınırsızca binlerce firmalarla büyüyen bir Android platformu. Öte yandan sadece bir firmaya bağlı kalan iPhone platformu...

Bye Bye Apple, şimdiden el sallıyorum sana... Şimdi olmasa bile yarın gideceksin biliyoruz...

Teşekkürler Apple, yine sislerin içinden birden çıkıp karşımıza dikilip, kalite standartlarını tekrar oluşturup yavaşça gözden uzaklara gittiğin için...

(Ama Apple bu sefer zor gidicem diyor sanki. Fiyatları düşürüp eski versiyonları ucuz ucuz satacakmış, daha b.ktan iphone modelleri ele güne düşecekmiş. Öyle diyorlar ama ne derece olur bilinmez hadi bakalım...)
-7
Chuckly 09.09.2011 02:14:46
Biri cikmis ekrani lg uretiyor demis


Ah be kardeşim LG neden kullanmiyor ozaman bu teknolojiyi?

Gorende Apple'in hic bir payi yok sanacak
-1
alpcuvas 09.09.2011 02:40:49
siz onu bunu bırakında ip4 bir bucuk ama biz bir diyelim sorarım size 1 yıl önce samsungun htc nin nokia nın vss bu zamana kadar gelen hangi telefonu var 0
redundant82 09.09.2011 02:59:47
quote:

Orijinalden alıntı: acmtncy

quote:

Orijinalden alıntı: eriten
quote:

Orijinalden alıntı: burakkarahan
quote:

Orijinalden alıntı: ColDasHeLL
quote:

Orijinalden alıntı: BarGoS
quote:

Orijinalden alıntı: fduz
quote:

Orijinalden alıntı: burak_5866o kadar üretiyor da hepsinin satacak mı?
yok!.. kendilerinede ayırırlar herhelde:)
puahuaha güzel oturmuş laf.satmazmı halen ip4 bile zor bulunuor.
hala o telefona para veren insanlara ne demeli acaba akıl alacak iş degil
Evet iPhone 4 yerine HTC Evo 3D gibi bir amiral gemisi var, sana katılıyorum ;)
haklısınız ömründe 20 000 000 bir modelden satamayan bir çok firma fanatiği gibi haklısınız adamlar 3 ayda 20 000 000 satış açıklıyorken ne demek tabi biz biraz tuhafız siz geri kalanlar bildiğşiniz için haklısınız sizleri anlıyorum :D
apple her sene tek bir model sürüyor piyasaya ama diğer firmalar onlarca androidli model üretiyor. yani abartılan iosu kullanmak isteyenler tek bir model alıyor (eskiyen modelleri dahi etmiyorum) ama diğer firmaların bir çok androidli alternatifi var. her modelden iphone kadar satmasını beklemek mantıksız.


Her modelin iphone kadar satmasını bi kenara koy, tüm android işletim sistemi kullanan markaların toplam satışı bile iphone a yetişemiyor ;)
0
kmlknsr 09.09.2011 03:24:57
cok eylenceli ya valla bukadar kıskanılmak guzel ... baska isinizmi yok arkadas yalnızlıkmı cekiyorsunuz menopozamı girdiniz ))) madem iphone almak bu kadar bos gereksiz ve kazıklanmak ,ya ozaman niye giripte yazma ihtiyacı duyuyorsunuz .. bunda bi sorun var . bukadar insanın baska bir tel icin giripte aaa bu tel cok kotu soyle boyle birsürü sey soylediğini görmedim... ya iphone sizi etkilemis yada cidden psikolojik bi eziklik var, sokaktaki iphone alan adama bisey diyemiyosunuz , burda biseyler yazip mutlu oluyorsunuz ...
iphone a saygı duyun çünkü kullandığınız android in de windows phone unda ne kullanıyorsanız iste bugün size sunduğu teknolojinin sebebi iphone
sokakta insanların hava attığını düşünüyorsunuz ya niye size oyle geliyor . insanların hep ellerinde dimi ... bide şöyşe düşünün: ne kadar kullanışlı işlevsel ve bağlayan bir telefonki insanlar elinden düşürmüyor ..
nese ya ...