TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24640 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Pocket Trains'in çıkış tarihi belli oldu Apple, OS X Server'ı güncelledi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (91) YORUM YAZ

tarafından 18 Eylül 2013, Çarşamba 09:57 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iPhone 5s hakkında ilk yorumlar: Touch ID, etkileyici; 5'e göre 2x hızlı ve True Tone çok başarılı
Günlük Haber Shady
91

Apple'ın 10 eylülde lanse ettiği yeni iPhone 5s'in son tüketiciyle buluşmasına kısa süre kala, incelemeler tamamlandı. İlk yorumlar beklendiği gibi: Touch ID, muazzam şekilde çalışıyor; telefon 5'e göre inanılmaz hızlı; yoğun beyaz ışık istemiyorsanız True Tone Flash ile başarılı kareler yakalayın. Daha fazlasını isteyenler için işte iPhone 5s'i yaklaşık 1 hafta kullanma fırsatı yakalayan ABD'nin önde gelen teknoloji editörlerinin gözünden iPhone 5s...

Jim Dalrymple - The Loop

Parmak izini telefona tanıtmak çok basit: home tuşuna dokun ve ekrandaki talimatları takip et. Home tuşu, parmak izini okurken titreyecek, sonra tekrar parmağını kaldır ve tekrardan home tuşuna dokun. İşlem bu kadar basit.

Apple'ın her yeni ürününde hız artışı umulan bir gelişme. Ancak iPhone 5s'deki hız artışı beklentileri çok aşıyor. Daha hızlı işlemcinin yanı sıra iPhone 5s, dünyanın ilk 64-bit'lik telefonu. Bu sayede iPhone 5s, selefine göre 2 kat daha hızlı oluyor ki bu artış muhteşem bir gelişme.

Darrell Etherington - TechCrunch

İlk bakışta Touch ID, göz boyama amaçlı konulmuş bir özellik olarak değerlendirilebilir. Ancak durum aslında hiç de öyle değil. Şu ana kadar akıllı telefonlara konulmuş, parmak hareketi kontrolü ya da göz takip sistemleri gibi soru işaretiyle dolu teknolojilerin aksine Touch ID, bir reklam hilesi ya da teknolojik bir ön gösterim gibi değil, çok daha gelişmiş bir özellik; sık kullanılmaya başladığında iPhone deneyimini üst düzeye taşımayı başarıyor.

Walt Mossberg - AllThingsD

Tüm fotoğraflarım iPhone 5'dekilere kıyasla daha keskin ve düşük ortamda çektiğim fotoğraflar, True Tone Flash sayesinde flaşın yoğun beyaz ışığıyla bezenmiyor. Kamera uygulaması büyük ölçüde iyileştirilmiş. Özellikle birden fazla fotoğraf çekip en iyisini seçen Burst Modu ile kaydettiğiniz bir videoda istediğiniz bir bölümü 120 fps ile yavaşlatmanızı sağlayan Slo-Mo özelliği sorunsuz çalışıyor.

Myriam Joire - Engadget

İlk önce kameranın düşük ışık performansına deyinelim. 5s ile yakaladığımız tüm kareler, açık şekilde 5'dekilere göre daha iyi, keskin, detaylı; doğal renklerinde ve daha az gürültü (istenmeyen nokta) içeriyor. Öte yandan tahmin edeceğiniz gibi gün ışığındaki çekimlerde 5s, aşağı yukarı 5'le aynı performansı sergilerken; bazı çekimlerde öne çıkmayı başarıyor. Kısacası 5s, kamera konusunda dikkat çeken diğer tüm akıllı telefonlarla aynı ligde mücade edebilecek seviyede.

Ancak 5s'le çektiğimiz fotoğraflar, daha fazla gürültü ve çok daha az detay içeriyor Nokia Lumia 1020 ile çektiğimiz fotoğraflara kıyasla. 5s, daha doğal renk verme konusunda çok önemli bir iş çıkarmakla beraber, bu alandaki en iyi performansı sergileyemiyor. Şüphesiz ki iPhone, en çok kullanılan ve kullanıcılacak al-çık kamera olmayı sürdürecek. Sınıfının en iyisi değil ancak iyileştirmeler, iPhone kullanıcıları için büyük bir adım niteliği taşıyor.

Edward Baig - USA Today

Apple, Touch ID'yi şimdilik uygulama geliştiricilerine açmadı ancak ileride geliştiricilere Touch ID'nin yeteneklerinden faydalanma imkanı umarım verilir. İnternetteki şifrelerinizi bulutta depolayan ve tüm Mac & iCihazlar ile eşzamanlamanızı sağlayan iCloud Keychain'in ertelenmiş olması, önümüzdeki zamanda Touch ID ile iCloud Keychain'in güçlü şekilde entegrasyonunu görebiliriz.

5s'de şu ana kadar görülmeyen bir diğer yenilik de True Tone Flash. İki farklı renkte ışık veren iki LED flaşın bir araya gelmesi ve ortamdaki ışık ile renk durumunun yoğunluğununu otomatik olarak tespit edip en iyi ışığı sağlayacak seviyede çalışması üzerine kurulu bir flaş sistemi. Şu ana kadar yaptığım çekimlerde True Tone ile göze hoş gelen, sorunsuz kareler elde ettim. Ancak kimi zaman bu sistemin çalışması için 1 saniye gibi ek süreye ihtiyaç duyuluyor.

Scott Stein - CNET:

Touch ID'li home tuşu neredeyse görünmez. Dokunmanız yetiyor, parmağınızı birçok açıdan tanımayı başarıyor. Deneyimlediği süre boyunca şu ana kadar dizüstü bilgisayarlarda kullandığım parmak izi okuyucularına göre çok daha başarılı ve hatasız çalıştığını gözlemledim. Çok etkileyici bir teknoloji. Tüm parmaklarım ile çalışıyor, hatta ayak parmağımla bile ! (Evet çok meraklıyım.)

David Pogue, The New York Times

5s'in en çok üzerinde durulan özelliği zekice Home tuşunun altına yerleştirilen parmak izi okucusu. Telefonunuzu uyandırmak için home tuşuna basın ve parmağınızı yarım saniye için tuştan kaldırmayın. Ve işte: sıkıcı şifrelerle koruma altına almadan sizden başka kimsenin açamayacağı telefonunuzun kilidi açıldı.

Touch ID'nin en güzel tarafı ise gerçekten çalışıyor olması, her yaptığım testte, her zaman çalıştı. İnsanı çileden çıkaran, çalışmamakta ısrar eden, daha önceki elektronik cihazlarda bulunan parmak izi okuyucularından farklı Touch ID. Zekice ve muhteşem; iPhone'dan nefret edenler kendilerini denize atabilir.

20 Eylül günü ABD ve Çin gibi dünyanın önde gelen 10 ülkesinde satışa sunulacak olan iPhone 5s'i elimize geçtiğinde Donanımhaber.com olarak da detaylı bir incelemeye tabi tutacağız.

Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
DSGNRY 18.09.2013 10:37:09
En son iPhone 4 kullanmış ve iPhone 6'da geri dönecek biri olarak bu haberi biraz abes buluyorum, gerçekten inceleme yapılacaksa rakip firma CEO'larına kullandıracaksın cihazları, IRAK'ta kimyasal sil
...
Yorumun devamı ▼
+52
eternity 18.09.2013 10:23:36
Zaten hep 2 kat hizli olur.. +39
mehmet_8383 18.09.2013 10:12:45
"Şu ana kadar akıllı telefonlara konulmuş, parmak hareketi kontrolü ya da göz takip sistemleri gibi soru işaretiyle dolu teknolojilerin aksine Touch ID, bir reklam hilesi ya da teknolojik bir ön göste
...
Yorumun devamı ▼
+22
ax 18.09.2013 12:00:24
sondaki yorum nedir öyle.iphone'dan nefret edenler kendini denize atabilirmiş hadi canım sende.kaç paraya sattın kalemini birader sen ondan haber ver... +6
Harley Quinn 18.09.2013 11:09:09
Kullanıcıların bir parmak izini almadıkları kalmıştı. Artık onuda arşivlerine katacaklar. ABD de olası bir terör olayında potansiyel suçlu olarak kabul ettikleri müslümanların parmak izini bulmaları a
...
Yorumun devamı ▼
+5
balcis 18.09.2013 11:13:21
iphone fiyatları ilk iphone'dan beri 650$+vergidir. apple kadar bu konuda istikrarlı firma bulamazsın.tr'de ilk girişte fiyatların artması esnaf uyanıklığı, sonrası vergilerin yüksekliği.bu işleri bu
...
Yorumun devamı ▼
+5
kucukyenici 18.09.2013 10:48:37
Parayı bastır, övgüleri yazdır... +4
killnOd 18.09.2013 10:50:08
Adamlar isin kolayini bulmus.Demek bu yuzden surekli ayni ozelliklere sahip telefon cikartiyorlar.Argeya para harcayacagima reklama para harcar birde editorleri satin aldikmi bu is tamamdir.Apple bu i
...
Yorumun devamı ▼
+4
Father Torque 18.09.2013 13:00:16
Haberi okuyunca telefondan ziyade ucuz bir film tanıtımı yapılıyor gibi geldi bana çünkü ancak 2. sınıf filmlerin afişlerinde ismini ilk kez duyduğunuz gazete ve yazarların yorumları bulunuyor genelli
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
mehmet_8383 18.09.2013 10:12:45
"Şu ana kadar akıllı telefonlara konulmuş, parmak hareketi kontrolü ya da göz takip sistemleri gibi soru işaretiyle dolu teknolojilerin aksine Touch ID, bir reklam hilesi ya da teknolojik bir ön gösterim gibi değil, çok daha gelişmiş bir özellik" demiş Darrell Etherington - TechCrunch.

Adam S4 Gönderme Yapmış ve bir S4 kullanıcısı olarak bence adama haklı, gözle takip diye birşey söz konusu değil kafa ile takip var resmen.

Ben sensörlerin tamamını kapattım S4 te (temazsız kontrol hariç, bence bir o işe yarıyor)
+22
BrtLVcL 18.09.2013 10:13:17
iPhone hiç bir şey kaybetmemiş. Lanet olsun!!1!

0
eternity 18.09.2013 10:23:36
Zaten hep 2 kat hizli olur.. +39
DSGNRY 18.09.2013 10:37:09
En son iPhone 4 kullanmış ve iPhone 6'da geri dönecek biri olarak bu haberi biraz abes buluyorum, gerçekten inceleme yapılacaksa rakip firma CEO'larına kullandıracaksın cihazları, IRAK'ta kimyasal silah var diye milyonları öldüren de amerikalılar değil mi? bir amerikalı bir amerikan malını tabii ki övecek. Herkes biz mi kötü yönlerini ulu orta söylesin kendi mallarının... +52
kucukyenici 18.09.2013 10:48:37
Parayı bastır, övgüleri yazdır... +4
killnOd 18.09.2013 10:50:08
Adamlar isin kolayini bulmus.Demek bu yuzden surekli ayni ozelliklere sahip telefon cikartiyorlar.Argeya para harcayacagima reklama para harcar birde editorleri satin aldikmi bu is tamamdir.Apple bu isi hakikaten biliyor. +4
sweatcan 18.09.2013 10:50:18
Yorumlar biraz taraflı olmuş gibi. -1
Gurkαn 18.09.2013 10:52:42
ister samsung diyin ister LG

Turkiyede etiket manyaklari oldugu surece Apple Turkiyede batmaz arkadas, adamin telinde iPhone 5 var 16 GB almis , hafizasi onemli degil ona 6 GB bile yeter e sonunda elinde iPhone 5 var ya etiket yapacak

ayrica hala en iyi tasarim iPhone da , her iPhone gibi bu telefonda kapis kapis satilacak , altin(sampanya) renkli olani cok satacak buraya yaziyorum
-2
UnReAL_BoY 18.09.2013 10:53:08
Şarj süresinden bahsetmezler tabi... +2
speedman 18.09.2013 10:56:43
Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum -8
akrepyusuf 18.09.2013 10:59:54
quote:

Orijinalden alıntı: speedman

Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum

dostum bunun için 6300 kullanmalısın

aynı modeli ısıt ısıt piyasaya sür fiyat azalacağına her yeni modelde yükseliyor yakında kurban bayramında iphone 6 yı verip 7 kişilik dana alınacak sence ne kadar normal?
-3
Harley Quinn 18.09.2013 11:09:09
Kullanıcıların bir parmak izini almadıkları kalmıştı. Artık onuda arşivlerine katacaklar. ABD de olası bir terör olayında potansiyel suçlu olarak kabul ettikleri müslümanların parmak izini bulmaları artık daha kolay ;) +5
balcis 18.09.2013 11:13:21
quote:

Orijinalden alıntı: akrepyusuf

quote:

Orijinalden alıntı: speedman Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum
dostum bunun için 6300 kullanmalısın aynı modeli ısıt ısıt piyasaya sür fiyat azalacağına her yeni modelde yükseliyor yakında kurban bayramında iphone 6 yı verip 7 kişilik dana alınacak sence ne kadar normal?


iphone fiyatları ilk iphone'dan beri 650$+vergidir. apple kadar bu konuda istikrarlı firma bulamazsın.

tr'de ilk girişte fiyatların artması esnaf uyanıklığı, sonrası vergilerin yüksekliği.

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet.
+5
siegfried 18.09.2013 11:14:40
5 yaşındaki çocuk ancak şu şekilde inceleme yapar. 2X hızlı ne demek Allah aşkına. Hangi alanda, var mı elinde sayısal veri. Touch Id şöyle güzel böyle üst düzey. İnsan bir örnek verir ne şekilde faydasını görebileceğimize. Şifre yerine parmak basınca başı göğe eriyor herhalde insanların bu incelemeyi yapanlara göre. Androidde de şekil çiziliyordu şifre yerine,yüz tanıyordu. Bir kere kullanmadım.

Kamerayı öve öve bitirememeler. Bir başka inceleyen ise acı gerçeği yazmış. Lumia 1020 ye göre kamerası kötü. Neyini övüyorsun bu kadar?
0
positroN 18.09.2013 11:15:04
elime alinca yumurtaliklarim titredi.

carton pierre - lö figaro
+3
balcis 18.09.2013 11:16:19
quote:

Orijinalden alıntı: Harley Quinn

Kullanıcıların bir parmak izini almadıkları kalmıştı. Artık onuda arşivlerine katacaklar. ABD de olası bir terör olayında potansiyel suçlu olarak kabul ettikleri müslümanların parmak izini bulmaları artık daha kolay ;)


bununla ilgili epey makale okudum, amerika'daki gizli servisin hükümetin vs parmak izini en son almaya başvuracağı yer telefonun olur merak etme.

sen amerika'daki müslümanların çoğunun parmak izinin hükümette olmadığını mı sanıyorsun? ya da pasaport dairelerinde parmak izi verildiğini ne çabuk unuttun?

güvenlikle ilgili kaygılarımızın olması çok normal, ancak önem sırasını karıştırmayalım, herşeyimizi zaten biliyorlar, o anki konumumuz daha önemli herhangi bir güvenlik endişesinde.
-1
01001101 18.09.2013 11:17:52
32 bit den 64 bit e geçti diye 2 kat hızlı denmesi kadar cahil.avi bi pazarlama olayı daha görmedim. hadi uzun sayılarla matematik işlemlerinin yapıldığı grafik işlerini falan anladık da (kaldı ki onlarda bile direk 2 kat demek imkansızdır) normal programlarda 64 bit=2 kat hız demek tamamen saçmalık.

hepsini geçtim; 4s'e göre işlemci hızı arttı, gpu çekirdek sayısı arttı, ekran büyüdü, ekrandaki piksel sayısı arttığı için herhangi bir iş yapılırken arka planda yapılacak grafik işlemleri sayısı arttı, ios7 de buzlu cam efektlerinden dolayı ekran büyüklüğünden bağımsız olarak grafik işlem sayısı yine arttı, parmak izi sensörü geldi, işlemci 32 bit den 64 bit e çıktı ama tüm bunlara sağmen batarya 4s bataryasından sadece %9.6 daha büyük (gsmarena kaynak) şaka gibi. herşeyi geç, sadece ekran için bile çok daha fazla artış olmalıydı bataryada.
+2
Citizem 18.09.2013 11:40:07
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
-3
Brent 18.09.2013 11:54:02
iphone 5 e göre 2X hızlıysa o zaman bu durum iphone5s i piyasadaki en hızlı cihaz (htc one ve galaxy s4 e göre) konumuna mı getirmekte ? 0
strathmorea 18.09.2013 11:58:56
quote:

Orijinalden alıntı: eternity

Zaten hep 2 kat hizli olur..

Ahahaha, Aynen öyle, ya grafik birimi yada işlemci bir önceki nesile göre 2 kat daha hızlı sözü standart bir tanım oldu apple de. Ne mimariden ne içerikten bahsederler. Sadece 2 bazende 4 kat hızlı der kapatırlar.
0
ax 18.09.2013 12:00:24
sondaki yorum nedir öyle.iphone'dan nefret edenler kendini denize atabilirmiş hadi canım sende.kaç paraya sattın kalemini birader sen ondan haber ver... +6
Harley Quinn 18.09.2013 12:00:47
quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: Harley Quinn

Kullanıcıların bir parmak izini almadıkları kalmıştı. Artık onuda arşivlerine katacaklar. ABD de olası bir terör olayında potansiyel suçlu olarak kabul ettikleri müslümanların parmak izini bulmaları artık daha kolay ;)


bununla ilgili epey makale okudum, amerika'daki gizli servisin hükümetin vs parmak izini en son almaya başvuracağı yer telefonun olur merak etme.

sen amerika'daki müslümanların çoğunun parmak izinin hükümette olmadığını mı sanıyorsun? ya da pasaport dairelerinde parmak izi verildiğini ne çabuk unuttun?

güvenlikle ilgili kaygılarımızın olması çok normal, ancak önem sırasını karıştırmayalım, herşeyimizi zaten biliyorlar, o anki konumumuz daha önemli herhangi bir güvenlik endişesinde.

Gelip elindeki telefonundan alacak değil, zaten kendi serverları üzerinde depolanıyor bütün bilgiler. Projelerin entegrasyonu ile devletin parmak izi arşivlerine dahil edilmesi (ABD de tabiki) gayet kolay olacaktır. Ayrıca sadece ABD deki kullanıcılar değil dünya çapında tüm kullanıcılardan bahsediyoruz. ABD ye gitmemiş olsan dahi adamlarda parmak izinin bile olması rahatsız etmeyecek mi? Ben açıkcası teknolojiye bu kadar teslim olunması taraftarı değilim.
+1
LasciateSperanza 18.09.2013 12:00:53
ulan herseyimizi verdik, tum kisisel bilgilerimiz ellerinde, bir de parmak izi m verecegim yok artik telefon telefonlugunu yapsin, bunlar ajanlik pesinde 0
Reason 18.09.2013 12:13:18
Bu "2x" hız artışı geyiği her yeni apple lansmanında olur. Olayın aslı şudur; yeni cihaz sadece "deneysel" şartlarda ve sadece bazı işlemlerde bu hız artışına ulaşabilir.. Bunun anlamı neredeyse tamamen aritmetik işlemlere dayanan bechmark testleri ile görülebilir.. Pratik kullanımda elde edilecek "gerçek" hız artışı %20'yi bile bulmaz...

Parmakizi sadece kilit ekranını geçmek için kullanıldığı sürece boşa harcanan bir teknoloji olur, geliştiricilere açılmayacağı ilan edildi, bu durumda sisteme entegre olduğu kadar ve apple'ın geliştireceği uygulamalarla sınırlı kalacak...

Kamera ise her zaman bir miktar geliştirilir ve ilk testlerin ardından kapsamlı testler ortaya çıkınca yeni kameranın da eskisine göre bazı dezavantajları, sorunları vs ortaya çıkar, ilk lansmandaki tadı kaçar..

Yorumlarım böyle ve kesinlikle 5 ile devam,, 6'ya kadar...
+1
tsunami155 18.09.2013 12:17:25
20 Eylül günü ABD ve Çin gibi dünyanın önde gelen 10 ülkesinde satışa sunulacak olan iPhone 5s'i elimize geçtiğinde Donanımhaber.com olarak da detaylı bir incelemeye tabi tutacağız.

demişsiniz ,

yukarıda yazdığınız yorumların hiç birisi ücretini vererek o telefona sahip olmadı
apple bizzat inceleme için onlara gönderdi :)

sizde o yorumları bize okuttunuz ,

gerek var mıydı peki ?
0
cana-cana 18.09.2013 12:17:51
Bizde yorum yapalım : Gereksiz :) Aynı özellikler 5 te var alınacaksa iphone 6 alınır. Bu telefon için masrafa gerek yok 0
gduman 18.09.2013 12:35:30
quote:

Orijinalden alıntı: UnReAL_BoY

Şarj süresinden bahsetmezler tabi...

Ingilizce biliyorsan incemelerin tamamini oku, bak bakalim bahsetmisler mi bahsetmemisler mi.
-4
WB 18.09.2013 12:36:16
quote:

Orijinalden alıntı: Reason

Bu "2x" hız artışı geyiği her yeni apple lansmanında olur. Olayın aslı şudur; yeni cihaz sadece "deneysel" şartlarda ve sadece bazı işlemlerde bu hız artışına ulaşabilir.. Bunun anlamı neredeyse tamamen aritmetik işlemlere dayanan bechmark testleri ile görülebilir.. Pratik kullanımda elde edilecek "gerçek" hız artışı %20'yi bile bulmaz...

Parmakizi sadece kilit ekranını geçmek için kullanıldığı sürece boşa harcanan bir teknoloji olur, geliştiricilere açılmayacağı ilan edildi, bu durumda sisteme entegre olduğu kadar ve apple'ın geliştireceği uygulamalarla sınırlı kalacak...

Kamera ise her zaman bir miktar geliştirilir ve ilk testlerin ardından kapsamlı testler ortaya çıkınca yeni kameranın da eskisine göre bazı dezavantajları, sorunları vs ortaya çıkar, ilk lansmandaki tadı kaçar..

Yorumlarım böyle ve kesinlikle 5 ile devam,, 6'ya kadar...



O kadar benchmark ve testler yalan, sen neye gore olctun yuzde 20 yi? Onlara inanmayip sana neden inanalim?

Ayrica Touch id sadece ekran kilitini acmak icin gerekli bir teknoloji, her cihaz acilisinda sifre girme iskencesini ortadan kaldiran hersey gerekli ve yerindedir. Begenmiyorsan kullanma, sifre girmeye devam et..
-8
rastlantisal 18.09.2013 12:40:11
Yemin ediyorum bu mesajın altına yazılan yorumlar, haberin kendisindenki yorumlardan çok daha gerçekçi ve iyi... +3
WB 18.09.2013 12:40:18
quote:

Orijinalden alıntı: LasciateSperanza

ulan herseyimizi verdik, tum kisisel bilgilerimiz ellerinde, bir de parmak izi m verecegim yok artik telefon telefonlugunu yapsin, bunlar ajanlik pesinde



Kullanma o zaman kapayabilirsin, zorlamiyor illa parmak izi diye
-4
WB 18.09.2013 12:44:35
quote:

Orijinalden alıntı: akrepyusuf

quote:

Orijinalden alıntı: speedman

Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum

dostum bunun için 6300 kullanmalısın

aynı modeli ısıt ısıt piyasaya sür fiyat azalacağına her yeni modelde yükseliyor yakında kurban bayramında iphone 6 yı verip 7 kişilik dana alınacak sence ne kadar normal?

Tabi tabi kur artarken fiyatlar hep sabit kalsin, katiliyorum. Amerika da 750 dolar oldu da bizim mi haberimiz olmadi yoksa
0
Rajeesh 18.09.2013 12:50:18
The Loop editörü harikaymış sokaktan mı topplamışlar acaba diye merak ediyorum

telefon 64bit bu yüzden çok hızlı yæææææ
ekran kartıda 3 gb miş
-1
DaRKFoRCeS 18.09.2013 13:00:11
amerikanın genel reklam taktiği plajlarlar kliplerde kızlarla doludur bir gidersen bir sürü yumuşakça görürsün.Dakika başı suç işlenir biri basına yansımaz.Onlar biribirlerini kollarlar birbirlerinin arkasına geçmek için fırsat kollamazlar.Buradaki basında 3.sayfa psikoloji bozucu felaket haberleri eksik olmaz.Sürü psikolojisi,sindirilmişlik,fanatiklik,önyargı,zam yapanlara vergiyi koyanlara ses çıkaramayan aksine birbirine saldıran batırılmış bir toplum burası.Haliyle amerikalılar tam tersi.O yüzden teknolojileri gelişecek zekası sağlam olanları dünyanın dört bir yanından paranın gücü getirecek.Bu ülkedeki fanatikler markalara firmalara tapmaya , ruhunu ş...y...t..a , böbreğini mafyaya satmaya devam edecektir. +3
Father Torque 18.09.2013 13:00:16
Haberi okuyunca telefondan ziyade ucuz bir film tanıtımı yapılıyor gibi geldi bana çünkü ancak 2. sınıf filmlerin afişlerinde ismini ilk kez duyduğunuz gazete ve yazarların yorumları bulunuyor genellikle.

Weekly Mirror: Heyecan verici bir aksiyon kasırgası, harikulade...
Summington Post: Gözlerinizi bir an için bile ekrandan alamayacaksınız!
Corriera de la Phone: Eski kullandıklarınızı unutun, bu seferki 2 kat hızlı!
+4
speedman 18.09.2013 13:03:29
arkadaş ben androzortçuları anlamıyorum..tamam apple ı sevmiyosunuz madem neden konulara yorum yapıyosunuz?
amacınız post kasmak belli
-5
HeteroSapien 18.09.2013 13:08:03
Her seferinde 2x hız meselesi artık hissedilebilir olmaktan çıktı. Hızdan ziyade touch id için alacağım. Telefonumda önemli bilgi belge ve şifreleri taşımak zorundayım. Her açılışta şifre girmek can sıkıcı olmaya başlamıştı. Ayrıca altın renk ilk söylendiğinde itici gelmişti bir çoğumuza ancak majör renk olacak. Söylemişti dersiniz. 0
danGerfuLL 18.09.2013 13:14:20
quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: akrepyusuf

quote:

Orijinalden alıntı: speedman Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum
dostum bunun için 6300 kullanmalısın aynı modeli ısıt ısıt piyasaya sür fiyat azalacağına her yeni modelde yükseliyor yakında kurban bayramında iphone 6 yı verip 7 kişilik dana alınacak sence ne kadar normal?


iphone fiyatları ilk iphone'dan beri 650$+vergidir. apple kadar bu konuda istikrarlı firma bulamazsın.

tr'de ilk girişte fiyatların artması esnaf uyanıklığı, sonrası vergilerin yüksekliği.

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet.

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $

Bkz.

http://www.macobserver.com/tmo/article/apple_offers_contract-free_full_price_iphone_3g_3gs_in_u.s

http://www.ios-tr.com/2011/06/14/apple-amerikada-kontratsiz-iphone-satisina-basladi/

http://www.iphoneturkey.biz/2011/06/apple-amerikada-unlocked-iphone-4-satisina-basladi.html

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet. (Bi zahmet!)
+2
Rubisco 18.09.2013 13:51:56
Geekbench'e göre -%25 ile + %35 arasında performans getiriyor yeni işlemci. Ortalaması %15-25 arsında bi yerde olması lazım. Kapalı ekosistem olmasından dolayı da ios7 ve yeni işlemciye yönelik yeni programlar sürekli 64 bit şekilde olur mu soru işareti bana göre. Herhalükarda 32bit versiyonları da olacaktır bunların.

GPU'su ilk defa PowerVR 6 / Rouge kullanıyor. Doğal olarka Rouge'un getirilerinden dolayı baya bi zıplama yaratmış. Diğer geliştriciler de Rouge kullanmaya başladıktan sonra GPU perf'i açısından bi espirisi kalmayacak ama o zmana denk gayet iyi performansı var hem cpu hem gpu olarak.
0
KomaNchi_ 18.09.2013 14:16:20
yorumlarınız gerçekten çok komik. hele bi telefon çıksın sohbahar telefonları elimize düşsün deneyimlerimizi paylaşıp hangisinin daha iyi olacağını görelim. markaya düşmanlığınızı peşin konuşarak teşhire çıkarmayın akabinde pişmani tavırlarınız çok göz dolduracak. 0
UltrAslan MCMV 18.09.2013 14:57:05
Yorumlar bana sadece; mutlaka denk gelmişsinizdir tv' de ucuz çakma çin ürünlerini anlatan reklamlar olur ya, o derece övme ve çakma çabalarını gösteriyor. Tamam ürünün kalitesini zaten herkes biliyor o ayrı konu, fakat editörlerin iphone 6' daçıktığında Apple ilk bize göndersin diyerekten yalakalığı üst düzeye getirmesine bir anlam veremedim. 0
LasciateSperanza 18.09.2013 14:59:54
Bugun kapanabilen ozellik, ertesi gun her telefonda zorunlu parmak izi tarayicisi. Hala bu islerin nasil dondugunu anlayamadik mi? -2
LİVERPOOLYWNA 18.09.2013 15:08:02
İ phone 5 e göre inanılmaz hizliymis 0
balcis 18.09.2013 15:16:08
quote:

Orijinalden alıntı: danGerfuLL

quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: akrepyusuf

quote:

Orijinalden alıntı: speedman Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum
dostum bunun için 6300 kullanmalısın aynı modeli ısıt ısıt piyasaya sür fiyat azalacağına her yeni modelde yükseliyor yakında kurban bayramında iphone 6 yı verip 7 kişilik dana alınacak sence ne kadar normal?


iphone fiyatları ilk iphone'dan beri 650$+vergidir. apple kadar bu konuda istikrarlı firma bulamazsın.

tr'de ilk girişte fiyatların artması esnaf uyanıklığı, sonrası vergilerin yüksekliği.

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet.

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $

Bkz.

http://www.macobserver.com/tmo/article/apple_offers_contract-free_full_price_iphone_3g_3gs_in_u.s

http://www.ios-tr.com/2011/06/14/apple-amerikada-kontratsiz-iphone-satisina-basladi/

http://www.iphoneturkey.biz/2011/06/apple-amerikada-unlocked-iphone-4-satisina-basladi.html

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet. (Bi zahmet!)

ekleme yapayım

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $
iPhone 4S 16 GB -> 649 $
iPhone 5 16 GB -> 649 $
iPhone 5s 16 GB -> 649 $

cidden apple her modelde fiyat yükseliyor diyen biri mi doğru söylüyor, ben mi?

takibe devam bizahmet.
+2
WB 18.09.2013 15:20:45
quote:

Orijinalden alıntı: LasciateSperanza

Bugun kapanabilen ozellik, ertesi gun her telefonda zorunlu parmak izi tarayicisi. Hala bu islerin nasil dondugunu anlayamadik mi?

Diger ureticilerde elbette bu ozelligi kullanabilirler ve yayginlasabilir ama hic bir zaman zorunlu hale gelmeyecektir, zorunlu olarak ancak devlete bagli kurumlar sizden parmak izi talep edebilir, ehliyette oldugu gibi, bunun disinda mecbur kilmak zaten yasal olmaz.

Laptoplarda da senelerdir var ama hala zorunlu olmadigi gibi
+2
danGerfuLL 18.09.2013 17:50:45
quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: danGerfuLL

quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: akrepyusuf

quote:

Orijinalden alıntı: speedman Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum
dostum bunun için 6300 kullanmalısın aynı modeli ısıt ısıt piyasaya sür fiyat azalacağına her yeni modelde yükseliyor yakında kurban bayramında iphone 6 yı verip 7 kişilik dana alınacak sence ne kadar normal?


iphone fiyatları ilk iphone'dan beri 650$+vergidir. apple kadar bu konuda istikrarlı firma bulamazsın.

tr'de ilk girişte fiyatların artması esnaf uyanıklığı, sonrası vergilerin yüksekliği.

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet.

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $

Bkz.

http://www.macobserver.com/tmo/article/apple_offers_contract-free_full_price_iphone_3g_3gs_in_u.s

http://www.ios-tr.com/2011/06/14/apple-amerikada-kontratsiz-iphone-satisina-basladi/

http://www.iphoneturkey.biz/2011/06/apple-amerikada-unlocked-iphone-4-satisina-basladi.html

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet. (Bi zahmet!)

ekleme yapayım

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $
iPhone 4S 16 GB -> 649 $
iPhone 5 16 GB -> 649 $
iPhone 5s 16 GB -> 649 $

cidden apple her modelde fiyat yükseliyor diyen biri mi doğru söylüyor, ben mi?

takibe devam bizahmet.



İkisi de yanlış.
0
dwain 18.09.2013 17:59:02
quote:

Orijinalden alıntı: Harley Quinn

quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: Harley Quinn

Kullanıcıların bir parmak izini almadıkları kalmıştı. Artık onuda arşivlerine katacaklar. ABD de olası bir terör olayında potansiyel suçlu olarak kabul ettikleri müslümanların parmak izini bulmaları artık daha kolay ;)


bununla ilgili epey makale okudum, amerika'daki gizli servisin hükümetin vs parmak izini en son almaya başvuracağı yer telefonun olur merak etme.

sen amerika'daki müslümanların çoğunun parmak izinin hükümette olmadığını mı sanıyorsun? ya da pasaport dairelerinde parmak izi verildiğini ne çabuk unuttun?

güvenlikle ilgili kaygılarımızın olması çok normal, ancak önem sırasını karıştırmayalım, herşeyimizi zaten biliyorlar, o anki konumumuz daha önemli herhangi bir güvenlik endişesinde.

Gelip elindeki telefonundan alacak değil, zaten kendi serverları üzerinde depolanıyor bütün bilgiler. Projelerin entegrasyonu ile devletin parmak izi arşivlerine dahil edilmesi (ABD de tabiki) gayet kolay olacaktır. Ayrıca sadece ABD deki kullanıcılar değil dünya çapında tüm kullanıcılardan bahsediyoruz. ABD ye gitmemiş olsan dahi adamlarda parmak izinin bile olması rahatsız etmeyecek mi? Ben açıkcası teknolojiye bu kadar teslim olunması taraftarı değilim.

Parmak izi Apple'ın serverlarında depolanmıyor. Yanlış bilgi. (Eğer kastettiğiniz buysa tabi)
0
IgorStravinsky 18.09.2013 18:00:52
quote:

Orijinalden alıntı: mehmet_8383

"Şu ana kadar akıllı telefonlara konulmuş, parmak hareketi kontrolü ya da göz takip sistemleri gibi soru işaretiyle dolu teknolojilerin aksine Touch ID, bir reklam hilesi ya da teknolojik bir ön gösterim gibi değil, çok daha gelişmiş bir özellik" demiş Darrell Etherington - TechCrunch.

Adam S4 Gönderme Yapmış ve bir S4 kullanıcısı olarak bence adama haklı, gözle takip diye birşey söz konusu değil kafa ile takip var resmen.

Ben sensörlerin tamamını kapattım S4 te (temazsız kontrol hariç, bence bir o işe yarıyor)

Aynen bunu teknosa da ben de denedim, göz çevirince video durmadı.
0
doctor5945 18.09.2013 18:24:25
peki kardeşim iphone çok pahalı ve gereksiz bizi düdüklüyorlar diyorsunuz paso samsung htc ve sony nin amiral gemileri 500 tl ile 1000 tl arasındada bir bizmi 2000tl verıp iphone alıp kazıklanıyoruz s4 2000 tl den cıkmadımı note 3 2200 tl den cıkmıyormu lg g2 1800 tl degılmı htc one 1950 tl den cıkmadımı xperia z 1900 tl ye satılmadımı nesi ucuz bunların da sadece mevzubahis iphone olunca pahalı diyorsunuz anlamıyorum sizi +1
doctor5945 18.09.2013 18:28:01
bu polikarbon olayıyla ilgili bir düşüncemi daha paylaşmak istiyorum şimdi kasa polikarbon olunca ucuz oluyorsa neden samsung s4 piyasaya 2000 tl den girdi yada yada note 2 note 3 neden 2000 tl ye giriyor yada marketi bombos bir lumia 920 1700 tl ye giriyor iphone 5 aliminyum kasa 2150 tl den girdi 4s cam kasa o da aynı fıyattan girdi iphone 5c ucuz iphone değilki renkli kasa iphone kim çıkardı bu muhabbeti anlamıyorum apple hiçbir açıklamasında ucuz iphone üretiyoruz demediki lansmana kadar açıklama bile yapmadı bunlar hep teknoloji portallarının çinden gelen kısıtlı haberleri balon yapıp bize satma edebiyatı başka birşey değil bir kere apple bu cihazi 199 dolara ürettigini söylüyor 500 dolara kontratsız satıyor Gümrük vergisi + KDV + ÖTV + Telsiz harcı + ÖiV + bayii kar payı + Distribütör kar payı nasıl ucuz olabilirki türkiyede yapın hesabını abd vatandasının aldıgı fıyata alsak zaten 1000 tl yapıyor birde oradada eyalet vergısı var yerine göre değişen kısaca ucuz iphone resmi ağızdan beyan edilmemiş sadece bir şehir efsanesi 2009 model 3gs in 8 gb lık modelini 800 tl ye hala satmaya kalkıyor ınternet siteleri düşünün artık ucuz iphone muş sesli güldüm valla -1
Narc0s3 18.09.2013 18:33:01
quote:

Orijinalden alıntı: IgorStravinsky

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet_8383

"Şu ana kadar akıllı telefonlara konulmuş, parmak hareketi kontrolü ya da göz takip sistemleri gibi soru işaretiyle dolu teknolojilerin aksine Touch ID, bir reklam hilesi ya da teknolojik bir ön gösterim gibi değil, çok daha gelişmiş bir özellik" demiş Darrell Etherington - TechCrunch.

Adam S4 Gönderme Yapmış ve bir S4 kullanıcısı olarak bence adama haklı, gözle takip diye birşey söz konusu değil kafa ile takip var resmen.

Ben sensörlerin tamamını kapattım S4 te (temazsız kontrol hariç, bence bir o işe yarıyor)

Aynen bunu teknosa da ben de denedim, göz çevirince video durmadı.

Aynen adı göz takip ama sitem gözü takip etmiyor , kafanızı çevirmeniz lazım

Dava açılsa kazanılabilir
0
gopgop 18.09.2013 18:49:14
Edward Baig - USA Today çalışanına az para vermişler herhalde adam kamerası nokiadan kötü demiş bildiğin vurun

İşin şakası bu arada bu forumda ki kadar kısa bi izlenim paylaşmamış haberciler sitelerine girerseniz görürsünüz
0
doctor5945 18.09.2013 18:49:38
bizim operatörler harbiden gerizekalı para kazanmaktan kaçıyorlar resmen bugün 3 operatörde istese ingiltereyle aynı tarihte sokar bu cihazı turkıyeye yanı 3 gün sonra parti parti şeklinde sokamaz diyenlere şunu sorarım hepsiburada gold sanalpazar gibi internet satış siteleri nasıl onbinlerce cihazı paralel ithalat yoluyla sokup tr garantili olarak satıyorlar apple gsm şirketindensen vermem ama sadece internetten satacaksan veririmmi diyor aralığın ortasında operatörler getirene kadar 500 bin iphone satılmazsa turkıyede her kanaldan birşey bilmiyorum bende etrafınıza iyi bakın 1 ekim demeden yeni iphone larla gezen çok kişi göreceğinize eminim ben iphone 5 çıkmadan çok görmüştüm çünkü 0
doctor5945 18.09.2013 18:50:52
ayrıca android cihaz daha ucuz note 3 alırım lg g2 alırım htc one alırım xperia z1 alırım diyen arkadaşlara saygım sonsuz lakin iphone alacak adam bu bahsettiğiniz cihazların özellikleri ve fiyatlarıyla ilgilenmiyor bile adam ios kullanmak istiyor baştan android değilki ayrıca hıcbırının fıyatı ucuz değil 0
Teecem 18.09.2013 18:54:47
quote:

Orijinalden alıntı: eternity

Zaten hep 2 kat hizli olur..

Samsung gibi lafta kalmadı, gerçekten iki kat hızlı oldu.
0
freestyler7 18.09.2013 19:21:33
2x hızlıysa almaya değmez 3x hızlı olsa düşünürdüm

O değilde şu şampanya Sarı rengi en çok satan renk olacak bencede.
5S imizin olduğu aldığımız belli olsun değil mi
+1
DeLiCe_DoLuCa 18.09.2013 19:24:39
Cihaz güzel, şık da her zaman ki gibi. Takım elbisesini giymiş, karizmasını takınmış; lafım yok..

Ancak bir detayı anlayamadım. Evet Android kullanıyorum ve bu bir eleştri ancak taraftar gibi değil de, tarafsız okuyun bence siz de bana katılacaksınız..

Eleştri şöyle; "2 kat" yalanını artık geçtik, onun tam bir yalan olduğunu, benchmarklarda bile elde edilemeyeceğini; 4'ten 4S'e geçerken vaadedilen 9 kata kadar grafik farkının 5 civarında kaldığını vs. hepimiz biliyoruz zaten.

Ama gelelim kullanıcı "deneyimine"; şimdi burada hemen hepimiz iPhone'un çeşitli modellerini -5S hariç- kullandık veya kullanıyoruz di mi? Ayrıca bir çok -özellikle tercihini iPhone'dan yana kullanan- kişiler "onun dokunmatiği, ekranın yağ gibi akması, algılaması ve daha nice özelliği bir başka caaaanım" demiyor mu? Peki aynı zamanda insan gözünün kabul edilen FPS sınırı 60 değil mi? Bir önceki cümleyi söyleyen kişilerin hemen hepsi aynı zamanda "iPhone'da öyle Android gibi uygulamaları beklemiyorsun, RAM kasmıyor, direk tıklayıp kullanıyorsun, bu kadar basit" demiyor mu? Bunu iddia ettikten sonra bir de Galaxy serisinin özürlü işletim sisteminin özürlü rehberini (hakikaten yumuşak karnı gibi Android'in) "5 saniyede açılıyor, bak, o zamana kadar ben aramıştım bileeee" diye eklemiyorlar mı? Bu soruların hepsinin cevabı evet... Peki o zaman bu yeni iPhone'u kullanan arkadaşlar "gerçekten çok daha hızlı" olayını nasıl anladılar onu merak ettim? iPhone 5'i kasacak bir süper grafikli oyun vs. mi var? Ama olamaz çünkü 5C de aynı özelliklerde çıktı, o zaman yepisyeni iPhone'da da kasar.. Ayrıca olamaz çünkü o zaman Android çöplüğü dünyasında, o çöplükten bağımsız bir kaç tanecik krallar grubu var, onlara boşuna laf atılmış olmuyor mu? Hani herşeyiyle zaten insanın algı sınırlarını aşacak şekilde geliştirilmiş, akıcılaştırılmış ve hızlandırılmıştı bu cihazlar?

Benimki sadece bir eleştri.. Yeni cihaza değil, körü körüne iPhone'un dokunmatiğinin daha iyi olduğu gibi; aslında hiç anlamadıkları şeyleri savunanlara.. Yeni cihaz gayet güzel olmuş.. Eklenen her yeni özellikle telefon konseptinden biraz daha uzaklaşıldığını ama yine de insanların bu özelliklere hayatlarında bir şekilde yer verdiklerini düşünürsek parmak izi okuyucusu gayet güzel olmuş. Yıllarca basit kilit ekranları yüzünden Android'ten 1001 farklı şamar yiyince "o iş öyle olmaz, böyle olur" demişler mis gibi.. Üstelik Samsung'un zorla eklediği onlarca işe "yarayamayan" özelliğinden sonra bence sorunsuz çalışan bir yeni özellikl artık lazımdı
+4
EagleOfPeace 18.09.2013 19:31:09
Çıksın da 4S alak +2
muhamnet 18.09.2013 19:48:00
quote:

Orijinalden alıntı: speedman

arkadaş ben androzortçuları anlamıyorum..tamam apple ı sevmiyosunuz madem neden konulara yorum yapıyosunuz?
amacınız post kasmak belli

maksat sohbet dönsün birader...

kendi aranızda dönecek sohbeti düşünebiliyor musun?

a: duydun mu 2 kat hızlıymış
b: he yaaa 2 kat diyolar...
c: abi en az 2 kat galiba o...
d: kim ne derse desin...
e: bence de kim ne derse desin...
a: bir arkadaş gözleriye bakmış 3 kat görmüş...
b: vay anasını, epıl yapar olum, borumu
c: pampa biraz dakika uçlansana
b: olm ayfon 4s3gs kullanıyorsun, dakikan mı yok?
c: telefona bakma olm, şekil için aldım...
d: 2 kat...
e: 2

sıkılmaz mısınız yani böyle muhabbetlerden :)
+1
muhamnet 18.09.2013 19:51:56
quote:

Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

parmak izi okuyucusu gayet güzel olmuş. Yıllarca basit kilit ekranları yüzünden Android'ten 1001 farklı şamar yiyince "o iş öyle olmaz, böyle olur" demişler mis gibi.. Üstelik Samsung'un zorla eklediği onlarca işe "yarayamayan" özelliğinden sonra bence sorunsuz çalışan bir yeni özellikl artık lazımdı

ben onu androidli morola atrix ten hatırlar gibiyim ama...
neyse konuyu bulandırmayayım apple ın icadeı olsun :)
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla