TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24922 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Pocket Trains'in çıkış tarihi belli oldu Apple, OS X Server'ı güncelledi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (91) YORUM YAZ

tarafından 18 Eylül 2013, Çarşamba 09:57 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iPhone 5s hakkında ilk yorumlar: Touch ID, etkileyici; 5'e göre 2x hızlı ve True Tone çok başarılı
Günlük Haber Shady
91

Apple'ın 10 eylülde lanse ettiği yeni iPhone 5s'in son tüketiciyle buluşmasına kısa süre kala, incelemeler tamamlandı. İlk yorumlar beklendiği gibi: Touch ID, muazzam şekilde çalışıyor; telefon 5'e göre inanılmaz hızlı; yoğun beyaz ışık istemiyorsanız True Tone Flash ile başarılı kareler yakalayın. Daha fazlasını isteyenler için işte iPhone 5s'i yaklaşık 1 hafta kullanma fırsatı yakalayan ABD'nin önde gelen teknoloji editörlerinin gözünden iPhone 5s...

Jim Dalrymple - The Loop

Parmak izini telefona tanıtmak çok basit: home tuşuna dokun ve ekrandaki talimatları takip et. Home tuşu, parmak izini okurken titreyecek, sonra tekrar parmağını kaldır ve tekrardan home tuşuna dokun. İşlem bu kadar basit.

Apple'ın her yeni ürününde hız artışı umulan bir gelişme. Ancak iPhone 5s'deki hız artışı beklentileri çok aşıyor. Daha hızlı işlemcinin yanı sıra iPhone 5s, dünyanın ilk 64-bit'lik telefonu. Bu sayede iPhone 5s, selefine göre 2 kat daha hızlı oluyor ki bu artış muhteşem bir gelişme.

Darrell Etherington - TechCrunch

İlk bakışta Touch ID, göz boyama amaçlı konulmuş bir özellik olarak değerlendirilebilir. Ancak durum aslında hiç de öyle değil. Şu ana kadar akıllı telefonlara konulmuş, parmak hareketi kontrolü ya da göz takip sistemleri gibi soru işaretiyle dolu teknolojilerin aksine Touch ID, bir reklam hilesi ya da teknolojik bir ön gösterim gibi değil, çok daha gelişmiş bir özellik; sık kullanılmaya başladığında iPhone deneyimini üst düzeye taşımayı başarıyor.

Walt Mossberg - AllThingsD

Tüm fotoğraflarım iPhone 5'dekilere kıyasla daha keskin ve düşük ortamda çektiğim fotoğraflar, True Tone Flash sayesinde flaşın yoğun beyaz ışığıyla bezenmiyor. Kamera uygulaması büyük ölçüde iyileştirilmiş. Özellikle birden fazla fotoğraf çekip en iyisini seçen Burst Modu ile kaydettiğiniz bir videoda istediğiniz bir bölümü 120 fps ile yavaşlatmanızı sağlayan Slo-Mo özelliği sorunsuz çalışıyor.

Myriam Joire - Engadget

İlk önce kameranın düşük ışık performansına deyinelim. 5s ile yakaladığımız tüm kareler, açık şekilde 5'dekilere göre daha iyi, keskin, detaylı; doğal renklerinde ve daha az gürültü (istenmeyen nokta) içeriyor. Öte yandan tahmin edeceğiniz gibi gün ışığındaki çekimlerde 5s, aşağı yukarı 5'le aynı performansı sergilerken; bazı çekimlerde öne çıkmayı başarıyor. Kısacası 5s, kamera konusunda dikkat çeken diğer tüm akıllı telefonlarla aynı ligde mücade edebilecek seviyede.

Ancak 5s'le çektiğimiz fotoğraflar, daha fazla gürültü ve çok daha az detay içeriyor Nokia Lumia 1020 ile çektiğimiz fotoğraflara kıyasla. 5s, daha doğal renk verme konusunda çok önemli bir iş çıkarmakla beraber, bu alandaki en iyi performansı sergileyemiyor. Şüphesiz ki iPhone, en çok kullanılan ve kullanıcılacak al-çık kamera olmayı sürdürecek. Sınıfının en iyisi değil ancak iyileştirmeler, iPhone kullanıcıları için büyük bir adım niteliği taşıyor.

Edward Baig - USA Today

Apple, Touch ID'yi şimdilik uygulama geliştiricilerine açmadı ancak ileride geliştiricilere Touch ID'nin yeteneklerinden faydalanma imkanı umarım verilir. İnternetteki şifrelerinizi bulutta depolayan ve tüm Mac & iCihazlar ile eşzamanlamanızı sağlayan iCloud Keychain'in ertelenmiş olması, önümüzdeki zamanda Touch ID ile iCloud Keychain'in güçlü şekilde entegrasyonunu görebiliriz.

5s'de şu ana kadar görülmeyen bir diğer yenilik de True Tone Flash. İki farklı renkte ışık veren iki LED flaşın bir araya gelmesi ve ortamdaki ışık ile renk durumunun yoğunluğununu otomatik olarak tespit edip en iyi ışığı sağlayacak seviyede çalışması üzerine kurulu bir flaş sistemi. Şu ana kadar yaptığım çekimlerde True Tone ile göze hoş gelen, sorunsuz kareler elde ettim. Ancak kimi zaman bu sistemin çalışması için 1 saniye gibi ek süreye ihtiyaç duyuluyor.

Scott Stein - CNET:

Touch ID'li home tuşu neredeyse görünmez. Dokunmanız yetiyor, parmağınızı birçok açıdan tanımayı başarıyor. Deneyimlediği süre boyunca şu ana kadar dizüstü bilgisayarlarda kullandığım parmak izi okuyucularına göre çok daha başarılı ve hatasız çalıştığını gözlemledim. Çok etkileyici bir teknoloji. Tüm parmaklarım ile çalışıyor, hatta ayak parmağımla bile ! (Evet çok meraklıyım.)

David Pogue, The New York Times

5s'in en çok üzerinde durulan özelliği zekice Home tuşunun altına yerleştirilen parmak izi okucusu. Telefonunuzu uyandırmak için home tuşuna basın ve parmağınızı yarım saniye için tuştan kaldırmayın. Ve işte: sıkıcı şifrelerle koruma altına almadan sizden başka kimsenin açamayacağı telefonunuzun kilidi açıldı.

Touch ID'nin en güzel tarafı ise gerçekten çalışıyor olması, her yaptığım testte, her zaman çalıştı. İnsanı çileden çıkaran, çalışmamakta ısrar eden, daha önceki elektronik cihazlarda bulunan parmak izi okuyucularından farklı Touch ID. Zekice ve muhteşem; iPhone'dan nefret edenler kendilerini denize atabilir.

20 Eylül günü ABD ve Çin gibi dünyanın önde gelen 10 ülkesinde satışa sunulacak olan iPhone 5s'i elimize geçtiğinde Donanımhaber.com olarak da detaylı bir incelemeye tabi tutacağız.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 08.01.2014 14:51:05
adaşlar iphone5s hakında bir şey soracağım lütfen bilgisi olan açıklama yapsın.bunlarda 12,13mp lisi olanı varmıdır bircoğuna baktım sadece8mp.lisi var acaba yeni çıktıda benimmi haberim yok yoksa bunlarda çakmamı,biğilendirdiğiniz içi tşkler
DH Misafiri 20.11.2013 17:58:07
iPhone 5s 32GB (Space Gray) kullanıcıyım 1 haftadır kullanıyorum 4s kullanıcısıydım gene vazgecemedım ve ıyıkı almısım dıyorum ancakk. 5 de olan kenarların soyulma sorunu bundada olacaga benzıyor gene kaplama kullanılmıs sıyahda ve cok hassas kesınlıkle koruyucu kullanın derım ben.sonra home tusuna basıldıgında tok tok ses gelıyor ve cok ses cıkarıyor dedım benımkındemı sorun ancak heryere gıttım baktım oyle malesef. soyulma 1 bu sorunda 2 oldu appleden hıc beklemedıgım eksıler malesef. ama genede her zamankı gıbı vazgecılmez bır telefon sıddetle yavsıye ederım arkadaslar...
DH Misafiri 30.10.2013 04:35:46
yorum yapanların cogu ıphone almaya durumu olmayanlar ve ıphone kullanmamış yada ıphone un butun modellerını kullanamamış arkdaslar. cunku ıphone yıllardır kullanıyorum ve her çıkan yenı modelını alırım her modelınde hep eksık yapıyolar ve yenı modelınde tmamlıyorle sonuçta yenı cıkarack modele bır oncekı modelden farklı olması lzm bence alınmaya değer bır telefon ıphonedan başka hıcbır tele bes kuruş bıle vermem telefon kalıte kokuyor :D
umut_baris 27.10.2013 23:52:11
quote:

Orijinalden alıntı: DSGNRY

En son iPhone 4 kullanmış ve iPhone 6'da geri dönecek biri olarak bu haberi biraz abes buluyorum, gerçekten inceleme yapılacaksa rakip firma CEO'larına kullandıracaksın cihazları, IRAK'ta kimyasal silah var diye milyonları öldüren de amerikalılar değil mi? bir amerikalı bir amerikan malını tabii ki övecek. Herkes biz mi kötü yönlerini ulu orta söylesin kendi mallarının...

Konudaki en mantıklı yorum bu.

Hayatımda kullanacağım apple ürünü sadece ve sadece imac olur o kadar. O tabletinin de telefonunun da macbookunun da adı batsın arkadaş.
hwgordon 27.10.2013 23:38:47
windwos phone 8 3
AlphaCentauri 24.09.2013 20:42:17
quote:

Orijinalden alıntı: neo01470

quote:

Orijinalden alıntı: Menladi Beyler apple ile alakalı değil de bir çok android telefondaki kasma, donma vs gibi sorunlar neden çözülemiyor ? Yazılımla, işlemciyle falan mı alakalı oluyor ? Pek anlamam da kaç gündür kafama takıldı bi sorayım dedim
Al nexus 4 ü bak bak bakalım donuyor mu [:]


Baktim donuyor.
Matherson 22.09.2013 22:36:17
quote:

Orijinalden alıntı: BOOOOOOOOOOO

quote:

Orijinalden alıntı: Matherson

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jk_11RzUkrY#t=16 sadece parmak izi taramıyor izleyin

Adam dirsekten sonra telefonu geri çektiğinde neresini tarattı

nasip olsa ben 5s alsam bende taratacam
HowlingHero 22.09.2013 22:35:32
Asıl soru! kılfısz kullanılabilecekmi :)
BOOOOOOOOOOO 22.09.2013 22:05:13
quote:

Orijinalden alıntı: Matherson

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jk_11RzUkrY#t=16 sadece parmak izi taramıyor izleyin

Adam dirsekten sonra telefonu geri çektiğinde neresini tarattı
BOOOOOOOOOOO 22.09.2013 21:47:50
iphone 5s aceleye geldi 64bit göz boyama 4gb üstü ram koyabilmek için yazılım ve donanım anlamında uzun bir süre geçmesi lazım bi kaç yıl sonra 8gb rame geçildiğinde işe yarayabilir tabi ios yazılım olarak yetişebilirse. kamera 8mp 2013 yılına göre yeterli olduğunu düşünmüyorum microsd desteği de yok ses sistemi yeterli değil.Ben iphone 6 da fark yaratacaklarını çalışmaların çoktan başladığını biliyorum daha büyük ekran gelişmiş kamera ve her açıdan rakiplerini zorlaycak bir model olucak.5s de parmak izi felan ne kadar güvenli çokta işe yarayacak gibi durmuyor şuan için donanım olarak yeterli bulmadım.
Matherson 22.09.2013 20:50:40
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jk_11RzUkrY#t=16 sadece parmak izi taramıyor izleyin
DH Misafiri 19.09.2013 09:39:21
quote:

Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet
quote:

Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa parmak izi okuyucusu gayet güzel olmuş. Yıllarca basit kilit ekranları yüzünden Androidten 1001 farklı şamar yiyince o iş öyle olmaz, böyle olur demişler mis gibi.. Üstelik Samsungun zorla eklediği onlarca işe yarayamayan özelliğinden sonra bence sorunsuz çalışan bir yeni özellikl artık lazımdı
ben onu androidli morola atrix ten hatırlar gibiyim ama... neyse konuyu bulandırmayayım apple ın icadeı olsun :)
Yoo, öyle bir iddiam da yok .. Apple bugüne kadar hiç bir şey icat etmedi, baştan sona (hatta kuruluşu dahil) çalıntı.. Adamların en iyi yaptıkları şey başkalarının fikirlerini mükemmelleştirmek


bu son sözleriniz tam küstahlık ve hiçe saymak yazınızı okudum genelinde haklı olduğunuz noktalarda vardı ama birisinin sizi eleştirip onun üstüne çalıntı gibi cümleler kurmanız ve apple gibi dünyanın bir numaralı firmalarından birini bukadar basit harcamanız çok acizce
neo01470 19.09.2013 03:38:19
quote:

Orijinalden alıntı: Menladi

Beyler apple ile alakalı değil de bir çok android telefondaki kasma, donma vs gibi sorunlar neden çözülemiyor ? Yazılımla, işlemciyle falan mı alakalı oluyor ? Pek anlamam da kaç gündür kafama takıldı bi sorayım dedim

Al nexus 4 ü bak bak bakalım donuyor mu
Master_Evil 19.09.2013 01:48:54
inş bundan sonraki telefonlar 16:9 formatında olur mümkünse en az 4,5"
doctor5945 19.09.2013 01:17:07
quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: doctor5945 ayrıca android cihaz daha ucuz note 3 alırım lg g2 alırım htc one alırım xperia z1 alırım diyen arkadaşlara saygım sonsuz lakin iphone alacak adam bu bahsettiğiniz cihazların özellikleri ve fiyatlarıyla ilgilenmiyor bile adam ios kullanmak istiyor baştan android değilki ayrıca hıcbırının fıyatı ucuz değil
1,5 yıl önce sattığım iphone4 ü alan midyeci arkadaş ile bostancı vatan da buluştuk. kartı taktı, abi interneti kapatsana, ben bilmiyorum nerden oluyo o... dedi. iyi de internetsiz naapıcaksın kardeşim bu telefonu? dediğimde cevabı ne oldu tahmin edin... cevabı doğru tahmin ettiniz... o telefonu ios için alacak kadar tanımıyor pek çok insan gibi o arkadaşta... işin güzel tarafı ise; android i alan ve kullananların çoğu işin farkında... hergün 10 larca yeni insanla görüşüyorum. gelişime açık kişiler ve diğerlerini ayırmak çok kolay oluyor... hiçbirinin fiyatı ucuz değil??? linki [link=http://www.n11.com/general-mobile-discovery-cep-telefonu-telpa-garantili-stoklarda-P15084699]linki buradan kontrol[/link] lütfen;


arkadaşım kötü örnek örnek değildir android kullanıpta root unroot room flaşlama odin OpenGL ES 3.0 desteği brick nedir wipe factory reset wifi hotspot widget gibi terimlerin ne olduğunu bilmeyen milyonlar var dünyada sen android kullanan herkesi google mühendisi falan sandın sanırım yok öyle birşey bir gmail hesabı edinmeden google play in ne demek oldugunu bilmeden kullanan insanlar var bu cihazları ayrıca ben sana amiral gemisi modellerden bahsettim gm dan değil bu forumda herkes lg g2 yeni iphone lar ve galaxy note3 ü beklıyor çin menşeli cihaz çok piyasada casper ın bile aynı katagorıde cıhazı var fp telefonu olarak huweei var konuuz bu cihazlar değil
ardaarsen01 19.09.2013 01:09:00
Donanım güçlendi ayni ama batarya hala ayni diyenler var. Hatırlatırım transistorlerde 28nm teknolojisi var ve 1 2 yaşındaki 32nm liklere oranla sarjdan 30% az yiyor. Yani telefon bataryayi daha verimli kullanacak ama su noktada katılıyorum ki bataryası ufak...
muhamnet 18.09.2013 22:48:12
4 ayrı android cihaz kullandım donma yaşamadım. sadece samsung da rehbere 2-3 saniye geç giriş problemi var. samsung çözemedi onu. android in kendisinde yani nexus ta hiçbir zaman yaşamadım.

ayrıca günümüz itibariyle böyle bir sorun tarih olmuş olmalı artık... 4 çekirdek ve 1gb ram ile discovery aldık biradere 600 liraya akıyor şıkır şıkır...
srknpower 18.09.2013 22:44:19
Beyler performans testlerine bakin.5s coşmuş
Espa 18.09.2013 22:37:39
1 yıl önceki cihaza göre hızlı olması zaten beklenecek bir özellik. Yenilik olarak gördüğüm parmak izi okuyucusu güzel, diğer özellikler sıradan geliyor artık.
bestercan 18.09.2013 22:01:35
quote:

Orijinalden alıntı: eternity

Zaten hep 2 kat hizli olur..

Yol düz ve otoban olunca
veleciraptor 18.09.2013 21:54:32
Anandtech ilk ayrıntılı incelemelerden birini yapmış. Sonuçlar inanılmaz derecede iyi. Shimpi'nin yorumu var. Ben gelecek garantisi vermek istemem diye ama eklemiş. 5S Apple'ın şu ana kadar çıkardığı telefonlar içinde gelecek garantisi en iyi olan önü en açık telefon diye. Telefon iyice mükemmelleşmiş
Menladi 18.09.2013 21:41:12
Ee koskoca teknoloji devleri bu sorunu çözemiyor mu ?
Nuvo' 18.09.2013 21:40:32
parmak izine gelene kadar sisteme verdiğimiz izinler zaten başlı başına bir olay . Artık telefonlar öyle bir hal aldıki hayatımızı bu cihazların içine yüklüyoruz .. mailler , mesajlar , resimler , şifreler vs vs bunların ucu yok yaptığınız telefon konuşması bile özel değil artık . Bu durumda bir parmak izi bırakmışsınız dert mi : )
amönyak 18.09.2013 21:36:28
Kasmalar yazılım ile ilgili
Menladi 18.09.2013 21:35:14
Beyler apple ile alakalı değil de bir çok android telefondaki kasma, donma vs gibi sorunlar neden çözülemiyor ? Yazılımla, işlemciyle falan mı alakalı oluyor ? Pek anlamam da kaç gündür kafama takıldı bi sorayım dedim
zbortif 18.09.2013 21:28:10
masaya koymalık br telefon daha
her nekadar parmak izle gizli tutuluyor densede neyapıp eder ona ulaşırlar
iphone 5c'yi tercih ederim
SystemApps 18.09.2013 21:21:03
aynı şeyin laciverti işte yorumumu olur bunun?teknolojik anlamda yerinde sayıpta tapılan tek marka appledır.forum kapanabilir.
d4rkston3 18.09.2013 21:10:05
parmak izi abartılıyor biraz bence,ehliyet alırken bile 10 parmağınızın izini alıyorlar suç yüklücek olsalar ordan birini seçerler 2 saniyede zaten uğraşmalar apple a anlaşma yapmaya para vermeye filan not blackberry 8520 kullanıyorum hala yetiyor
Gatetrans 18.09.2013 20:54:24
parmak izi ve kamera dan söz ediliyor devamlı. özellikle parmak izi yüzyılın buluşu gibi lanse ediliyor. Parmak izi data sını internet üzerinden gizli bir sisteme aktarmak çocuk oyuncağı.

Suç işleyen biriysen bundan uzak durmalısın, sonuç itibariyle parmak izin FBI elinde olması çok basit. Olmaması durumunda parmak izini kullanıp sana suçda yükleyebilirler. Teknoloji ilerledikçe adamlar bir insanın neredeyse DNA sını biliyor olacaklar. Parmak izi güzel fakat güvenlik açısından pek rahatlatıcı bir durum değil.
DeLiCe_DoLuCa 18.09.2013 20:48:07
quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

parmak izi okuyucusu gayet güzel olmuş. Yıllarca basit kilit ekranları yüzünden Android'ten 1001 farklı şamar yiyince "o iş öyle olmaz, böyle olur" demişler mis gibi.. Üstelik Samsung'un zorla eklediği onlarca işe "yarayamayan" özelliğinden sonra bence sorunsuz çalışan bir yeni özellikl artık lazımdı

ben onu androidli morola atrix ten hatırlar gibiyim ama...
neyse konuyu bulandırmayayım apple ın icadeı olsun :)

Yoo, öyle bir iddiam da yok .. Apple bugüne kadar hiç bir şey icat etmedi, baştan sona (hatta kuruluşu dahil) çalıntı.. Adamların en iyi yaptıkları şey başkalarının fikirlerini mükemmelleştirmek
justanick 18.09.2013 20:09:58
Batarya olayının incelikten daha önemli olduğunu düşünen bir ben miyim? Koy bi 2000mAh 1mm daha kalın olsa ne farkeder...iPad ve Mac'lerde bu politikayı benimsediler artık i6 da bunu bekliyorum açıkcası.
muhamnet 18.09.2013 20:02:47
quote:

Orijinalden alıntı: doctor5945

ayrıca android cihaz daha ucuz note 3 alırım lg g2 alırım htc one alırım xperia z1 alırım diyen arkadaşlara saygım sonsuz lakin iphone alacak adam bu bahsettiğiniz cihazların özellikleri ve fiyatlarıyla ilgilenmiyor bile adam ios kullanmak istiyor baştan android değilki ayrıca hıcbırının fıyatı ucuz değil

1,5 yıl önce sattığım iphone4 ü alan midyeci arkadaş ile bostancı vatan da buluştuk.
kartı taktı, "abi interneti kapatsana, ben bilmiyorum nerden oluyo o..." dedi. "iyi de internetsiz naapıcaksın kardeşim bu telefonu?" dediğimde cevabı ne oldu tahmin edin...

cevabı doğru tahmin ettiniz... o telefonu ios için alacak kadar tanımıyor pek çok insan gibi o arkadaşta... işin güzel tarafı ise; android i alan ve kullananların çoğu işin farkında...
hergün 10 larca yeni insanla görüşüyorum. gelişime açık kişiler ve diğerlerini ayırmak çok kolay oluyor...

hiçbirinin fiyatı ucuz değil??? linki [link=http://www.n11.com/general-mobile-discovery-cep-telefonu-telpa-garantili-stoklarda-P15084699]linki buradan kontrol[/link] lütfen;
muhamnet 18.09.2013 19:51:56
quote:

Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

parmak izi okuyucusu gayet güzel olmuş. Yıllarca basit kilit ekranları yüzünden Android'ten 1001 farklı şamar yiyince "o iş öyle olmaz, böyle olur" demişler mis gibi.. Üstelik Samsung'un zorla eklediği onlarca işe "yarayamayan" özelliğinden sonra bence sorunsuz çalışan bir yeni özellikl artık lazımdı

ben onu androidli morola atrix ten hatırlar gibiyim ama...
neyse konuyu bulandırmayayım apple ın icadeı olsun :)
muhamnet 18.09.2013 19:48:00
quote:

Orijinalden alıntı: speedman

arkadaş ben androzortçuları anlamıyorum..tamam apple ı sevmiyosunuz madem neden konulara yorum yapıyosunuz?
amacınız post kasmak belli

maksat sohbet dönsün birader...

kendi aranızda dönecek sohbeti düşünebiliyor musun?

a: duydun mu 2 kat hızlıymış
b: he yaaa 2 kat diyolar...
c: abi en az 2 kat galiba o...
d: kim ne derse desin...
e: bence de kim ne derse desin...
a: bir arkadaş gözleriye bakmış 3 kat görmüş...
b: vay anasını, epıl yapar olum, borumu
c: pampa biraz dakika uçlansana
b: olm ayfon 4s3gs kullanıyorsun, dakikan mı yok?
c: telefona bakma olm, şekil için aldım...
d: 2 kat...
e: 2

sıkılmaz mısınız yani böyle muhabbetlerden :)
EagleOfPeace 18.09.2013 19:31:09
Çıksın da 4S alak
DeLiCe_DoLuCa 18.09.2013 19:24:39
Cihaz güzel, şık da her zaman ki gibi. Takım elbisesini giymiş, karizmasını takınmış; lafım yok..

Ancak bir detayı anlayamadım. Evet Android kullanıyorum ve bu bir eleştri ancak taraftar gibi değil de, tarafsız okuyun bence siz de bana katılacaksınız..

Eleştri şöyle; "2 kat" yalanını artık geçtik, onun tam bir yalan olduğunu, benchmarklarda bile elde edilemeyeceğini; 4'ten 4S'e geçerken vaadedilen 9 kata kadar grafik farkının 5 civarında kaldığını vs. hepimiz biliyoruz zaten.

Ama gelelim kullanıcı "deneyimine"; şimdi burada hemen hepimiz iPhone'un çeşitli modellerini -5S hariç- kullandık veya kullanıyoruz di mi? Ayrıca bir çok -özellikle tercihini iPhone'dan yana kullanan- kişiler "onun dokunmatiği, ekranın yağ gibi akması, algılaması ve daha nice özelliği bir başka caaaanım" demiyor mu? Peki aynı zamanda insan gözünün kabul edilen FPS sınırı 60 değil mi? Bir önceki cümleyi söyleyen kişilerin hemen hepsi aynı zamanda "iPhone'da öyle Android gibi uygulamaları beklemiyorsun, RAM kasmıyor, direk tıklayıp kullanıyorsun, bu kadar basit" demiyor mu? Bunu iddia ettikten sonra bir de Galaxy serisinin özürlü işletim sisteminin özürlü rehberini (hakikaten yumuşak karnı gibi Android'in) "5 saniyede açılıyor, bak, o zamana kadar ben aramıştım bileeee" diye eklemiyorlar mı? Bu soruların hepsinin cevabı evet... Peki o zaman bu yeni iPhone'u kullanan arkadaşlar "gerçekten çok daha hızlı" olayını nasıl anladılar onu merak ettim? iPhone 5'i kasacak bir süper grafikli oyun vs. mi var? Ama olamaz çünkü 5C de aynı özelliklerde çıktı, o zaman yepisyeni iPhone'da da kasar.. Ayrıca olamaz çünkü o zaman Android çöplüğü dünyasında, o çöplükten bağımsız bir kaç tanecik krallar grubu var, onlara boşuna laf atılmış olmuyor mu? Hani herşeyiyle zaten insanın algı sınırlarını aşacak şekilde geliştirilmiş, akıcılaştırılmış ve hızlandırılmıştı bu cihazlar?

Benimki sadece bir eleştri.. Yeni cihaza değil, körü körüne iPhone'un dokunmatiğinin daha iyi olduğu gibi; aslında hiç anlamadıkları şeyleri savunanlara.. Yeni cihaz gayet güzel olmuş.. Eklenen her yeni özellikle telefon konseptinden biraz daha uzaklaşıldığını ama yine de insanların bu özelliklere hayatlarında bir şekilde yer verdiklerini düşünürsek parmak izi okuyucusu gayet güzel olmuş. Yıllarca basit kilit ekranları yüzünden Android'ten 1001 farklı şamar yiyince "o iş öyle olmaz, böyle olur" demişler mis gibi.. Üstelik Samsung'un zorla eklediği onlarca işe "yarayamayan" özelliğinden sonra bence sorunsuz çalışan bir yeni özellikl artık lazımdı
freestyler7 18.09.2013 19:21:33
2x hızlıysa almaya değmez 3x hızlı olsa düşünürdüm

O değilde şu şampanya Sarı rengi en çok satan renk olacak bencede.
5S imizin olduğu aldığımız belli olsun değil mi
Teecem 18.09.2013 18:54:47
quote:

Orijinalden alıntı: eternity

Zaten hep 2 kat hizli olur..

Samsung gibi lafta kalmadı, gerçekten iki kat hızlı oldu.
doctor5945 18.09.2013 18:50:52
ayrıca android cihaz daha ucuz note 3 alırım lg g2 alırım htc one alırım xperia z1 alırım diyen arkadaşlara saygım sonsuz lakin iphone alacak adam bu bahsettiğiniz cihazların özellikleri ve fiyatlarıyla ilgilenmiyor bile adam ios kullanmak istiyor baştan android değilki ayrıca hıcbırının fıyatı ucuz değil
doctor5945 18.09.2013 18:49:38
bizim operatörler harbiden gerizekalı para kazanmaktan kaçıyorlar resmen bugün 3 operatörde istese ingiltereyle aynı tarihte sokar bu cihazı turkıyeye yanı 3 gün sonra parti parti şeklinde sokamaz diyenlere şunu sorarım hepsiburada gold sanalpazar gibi internet satış siteleri nasıl onbinlerce cihazı paralel ithalat yoluyla sokup tr garantili olarak satıyorlar apple gsm şirketindensen vermem ama sadece internetten satacaksan veririmmi diyor aralığın ortasında operatörler getirene kadar 500 bin iphone satılmazsa turkıyede her kanaldan birşey bilmiyorum bende etrafınıza iyi bakın 1 ekim demeden yeni iphone larla gezen çok kişi göreceğinize eminim ben iphone 5 çıkmadan çok görmüştüm çünkü
gopgop 18.09.2013 18:49:14
Edward Baig - USA Today çalışanına az para vermişler herhalde adam kamerası nokiadan kötü demiş bildiğin vurun

İşin şakası bu arada bu forumda ki kadar kısa bi izlenim paylaşmamış haberciler sitelerine girerseniz görürsünüz
Narc0s3 18.09.2013 18:33:01
quote:

Orijinalden alıntı: IgorStravinsky

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet_8383

"Şu ana kadar akıllı telefonlara konulmuş, parmak hareketi kontrolü ya da göz takip sistemleri gibi soru işaretiyle dolu teknolojilerin aksine Touch ID, bir reklam hilesi ya da teknolojik bir ön gösterim gibi değil, çok daha gelişmiş bir özellik" demiş Darrell Etherington - TechCrunch.

Adam S4 Gönderme Yapmış ve bir S4 kullanıcısı olarak bence adama haklı, gözle takip diye birşey söz konusu değil kafa ile takip var resmen.

Ben sensörlerin tamamını kapattım S4 te (temazsız kontrol hariç, bence bir o işe yarıyor)

Aynen bunu teknosa da ben de denedim, göz çevirince video durmadı.

Aynen adı göz takip ama sitem gözü takip etmiyor , kafanızı çevirmeniz lazım

Dava açılsa kazanılabilir
doctor5945 18.09.2013 18:28:01
bu polikarbon olayıyla ilgili bir düşüncemi daha paylaşmak istiyorum şimdi kasa polikarbon olunca ucuz oluyorsa neden samsung s4 piyasaya 2000 tl den girdi yada yada note 2 note 3 neden 2000 tl ye giriyor yada marketi bombos bir lumia 920 1700 tl ye giriyor iphone 5 aliminyum kasa 2150 tl den girdi 4s cam kasa o da aynı fıyattan girdi iphone 5c ucuz iphone değilki renkli kasa iphone kim çıkardı bu muhabbeti anlamıyorum apple hiçbir açıklamasında ucuz iphone üretiyoruz demediki lansmana kadar açıklama bile yapmadı bunlar hep teknoloji portallarının çinden gelen kısıtlı haberleri balon yapıp bize satma edebiyatı başka birşey değil bir kere apple bu cihazi 199 dolara ürettigini söylüyor 500 dolara kontratsız satıyor Gümrük vergisi + KDV + ÖTV + Telsiz harcı + ÖiV + bayii kar payı + Distribütör kar payı nasıl ucuz olabilirki türkiyede yapın hesabını abd vatandasının aldıgı fıyata alsak zaten 1000 tl yapıyor birde oradada eyalet vergısı var yerine göre değişen kısaca ucuz iphone resmi ağızdan beyan edilmemiş sadece bir şehir efsanesi 2009 model 3gs in 8 gb lık modelini 800 tl ye hala satmaya kalkıyor ınternet siteleri düşünün artık ucuz iphone muş sesli güldüm valla
doctor5945 18.09.2013 18:24:25
peki kardeşim iphone çok pahalı ve gereksiz bizi düdüklüyorlar diyorsunuz paso samsung htc ve sony nin amiral gemileri 500 tl ile 1000 tl arasındada bir bizmi 2000tl verıp iphone alıp kazıklanıyoruz s4 2000 tl den cıkmadımı note 3 2200 tl den cıkmıyormu lg g2 1800 tl degılmı htc one 1950 tl den cıkmadımı xperia z 1900 tl ye satılmadımı nesi ucuz bunların da sadece mevzubahis iphone olunca pahalı diyorsunuz anlamıyorum sizi
IgorStravinsky 18.09.2013 18:00:52
quote:

Orijinalden alıntı: mehmet_8383

"Şu ana kadar akıllı telefonlara konulmuş, parmak hareketi kontrolü ya da göz takip sistemleri gibi soru işaretiyle dolu teknolojilerin aksine Touch ID, bir reklam hilesi ya da teknolojik bir ön gösterim gibi değil, çok daha gelişmiş bir özellik" demiş Darrell Etherington - TechCrunch.

Adam S4 Gönderme Yapmış ve bir S4 kullanıcısı olarak bence adama haklı, gözle takip diye birşey söz konusu değil kafa ile takip var resmen.

Ben sensörlerin tamamını kapattım S4 te (temazsız kontrol hariç, bence bir o işe yarıyor)

Aynen bunu teknosa da ben de denedim, göz çevirince video durmadı.
dwain 18.09.2013 17:59:02
quote:

Orijinalden alıntı: Harley Quinn

quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: Harley Quinn

Kullanıcıların bir parmak izini almadıkları kalmıştı. Artık onuda arşivlerine katacaklar. ABD de olası bir terör olayında potansiyel suçlu olarak kabul ettikleri müslümanların parmak izini bulmaları artık daha kolay ;)


bununla ilgili epey makale okudum, amerika'daki gizli servisin hükümetin vs parmak izini en son almaya başvuracağı yer telefonun olur merak etme.

sen amerika'daki müslümanların çoğunun parmak izinin hükümette olmadığını mı sanıyorsun? ya da pasaport dairelerinde parmak izi verildiğini ne çabuk unuttun?

güvenlikle ilgili kaygılarımızın olması çok normal, ancak önem sırasını karıştırmayalım, herşeyimizi zaten biliyorlar, o anki konumumuz daha önemli herhangi bir güvenlik endişesinde.

Gelip elindeki telefonundan alacak değil, zaten kendi serverları üzerinde depolanıyor bütün bilgiler. Projelerin entegrasyonu ile devletin parmak izi arşivlerine dahil edilmesi (ABD de tabiki) gayet kolay olacaktır. Ayrıca sadece ABD deki kullanıcılar değil dünya çapında tüm kullanıcılardan bahsediyoruz. ABD ye gitmemiş olsan dahi adamlarda parmak izinin bile olması rahatsız etmeyecek mi? Ben açıkcası teknolojiye bu kadar teslim olunması taraftarı değilim.

Parmak izi Apple'ın serverlarında depolanmıyor. Yanlış bilgi. (Eğer kastettiğiniz buysa tabi)
danGerfuLL 18.09.2013 17:50:45
quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: danGerfuLL

quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: akrepyusuf

quote:

Orijinalden alıntı: speedman Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum
dostum bunun için 6300 kullanmalısın aynı modeli ısıt ısıt piyasaya sür fiyat azalacağına her yeni modelde yükseliyor yakında kurban bayramında iphone 6 yı verip 7 kişilik dana alınacak sence ne kadar normal?


iphone fiyatları ilk iphone'dan beri 650$+vergidir. apple kadar bu konuda istikrarlı firma bulamazsın.

tr'de ilk girişte fiyatların artması esnaf uyanıklığı, sonrası vergilerin yüksekliği.

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet.

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $

Bkz.

http://www.macobserver.com/tmo/article/apple_offers_contract-free_full_price_iphone_3g_3gs_in_u.s

http://www.ios-tr.com/2011/06/14/apple-amerikada-kontratsiz-iphone-satisina-basladi/

http://www.iphoneturkey.biz/2011/06/apple-amerikada-unlocked-iphone-4-satisina-basladi.html

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet. (Bi zahmet!)

ekleme yapayım

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $
iPhone 4S 16 GB -> 649 $
iPhone 5 16 GB -> 649 $
iPhone 5s 16 GB -> 649 $

cidden apple her modelde fiyat yükseliyor diyen biri mi doğru söylüyor, ben mi?

takibe devam bizahmet.



İkisi de yanlış.
WB 18.09.2013 15:20:45
quote:

Orijinalden alıntı: LasciateSperanza

Bugun kapanabilen ozellik, ertesi gun her telefonda zorunlu parmak izi tarayicisi. Hala bu islerin nasil dondugunu anlayamadik mi?

Diger ureticilerde elbette bu ozelligi kullanabilirler ve yayginlasabilir ama hic bir zaman zorunlu hale gelmeyecektir, zorunlu olarak ancak devlete bagli kurumlar sizden parmak izi talep edebilir, ehliyette oldugu gibi, bunun disinda mecbur kilmak zaten yasal olmaz.

Laptoplarda da senelerdir var ama hala zorunlu olmadigi gibi
balcis 18.09.2013 15:16:08
quote:

Orijinalden alıntı: danGerfuLL

quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: akrepyusuf

quote:

Orijinalden alıntı: speedman Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum
dostum bunun için 6300 kullanmalısın aynı modeli ısıt ısıt piyasaya sür fiyat azalacağına her yeni modelde yükseliyor yakında kurban bayramında iphone 6 yı verip 7 kişilik dana alınacak sence ne kadar normal?


iphone fiyatları ilk iphone'dan beri 650$+vergidir. apple kadar bu konuda istikrarlı firma bulamazsın.

tr'de ilk girişte fiyatların artması esnaf uyanıklığı, sonrası vergilerin yüksekliği.

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet.

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $

Bkz.

http://www.macobserver.com/tmo/article/apple_offers_contract-free_full_price_iphone_3g_3gs_in_u.s

http://www.ios-tr.com/2011/06/14/apple-amerikada-kontratsiz-iphone-satisina-basladi/

http://www.iphoneturkey.biz/2011/06/apple-amerikada-unlocked-iphone-4-satisina-basladi.html

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet. (Bi zahmet!)

ekleme yapayım

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $
iPhone 4S 16 GB -> 649 $
iPhone 5 16 GB -> 649 $
iPhone 5s 16 GB -> 649 $

cidden apple her modelde fiyat yükseliyor diyen biri mi doğru söylüyor, ben mi?

takibe devam bizahmet.
LİVERPOOLYWNA 18.09.2013 15:08:02
İ phone 5 e göre inanılmaz hizliymis
LasciateSperanza 18.09.2013 14:59:54
Bugun kapanabilen ozellik, ertesi gun her telefonda zorunlu parmak izi tarayicisi. Hala bu islerin nasil dondugunu anlayamadik mi?
UltrAslan MCMV 18.09.2013 14:57:05
Yorumlar bana sadece; mutlaka denk gelmişsinizdir tv' de ucuz çakma çin ürünlerini anlatan reklamlar olur ya, o derece övme ve çakma çabalarını gösteriyor. Tamam ürünün kalitesini zaten herkes biliyor o ayrı konu, fakat editörlerin iphone 6' daçıktığında Apple ilk bize göndersin diyerekten yalakalığı üst düzeye getirmesine bir anlam veremedim.
KomaNchi_ 18.09.2013 14:16:20
yorumlarınız gerçekten çok komik. hele bi telefon çıksın sohbahar telefonları elimize düşsün deneyimlerimizi paylaşıp hangisinin daha iyi olacağını görelim. markaya düşmanlığınızı peşin konuşarak teşhire çıkarmayın akabinde pişmani tavırlarınız çok göz dolduracak.
Rubisco 18.09.2013 13:51:56
Geekbench'e göre -%25 ile + %35 arasında performans getiriyor yeni işlemci. Ortalaması %15-25 arsında bi yerde olması lazım. Kapalı ekosistem olmasından dolayı da ios7 ve yeni işlemciye yönelik yeni programlar sürekli 64 bit şekilde olur mu soru işareti bana göre. Herhalükarda 32bit versiyonları da olacaktır bunların.

GPU'su ilk defa PowerVR 6 / Rouge kullanıyor. Doğal olarka Rouge'un getirilerinden dolayı baya bi zıplama yaratmış. Diğer geliştriciler de Rouge kullanmaya başladıktan sonra GPU perf'i açısından bi espirisi kalmayacak ama o zmana denk gayet iyi performansı var hem cpu hem gpu olarak.
danGerfuLL 18.09.2013 13:14:20
quote:

Orijinalden alıntı: balcis

quote:

Orijinalden alıntı: akrepyusuf

quote:

Orijinalden alıntı: speedman Çöp diyenin kafasını yaşamak istiyorum
dostum bunun için 6300 kullanmalısın aynı modeli ısıt ısıt piyasaya sür fiyat azalacağına her yeni modelde yükseliyor yakında kurban bayramında iphone 6 yı verip 7 kişilik dana alınacak sence ne kadar normal?


iphone fiyatları ilk iphone'dan beri 650$+vergidir. apple kadar bu konuda istikrarlı firma bulamazsın.

tr'de ilk girişte fiyatların artması esnaf uyanıklığı, sonrası vergilerin yüksekliği.

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet.

iPhone 3Gs 16 GB -> 599 $
iPhone 4 16 GB -> 649 $

Bkz.

http://www.macobserver.com/tmo/article/apple_offers_contract-free_full_price_iphone_3g_3gs_in_u.s

http://www.ios-tr.com/2011/06/14/apple-amerikada-kontratsiz-iphone-satisina-basladi/

http://www.iphoneturkey.biz/2011/06/apple-amerikada-unlocked-iphone-4-satisina-basladi.html

bu işleri bu kadar biliyorsunuz şunları da bir doğru düzgün takip edin bizahmet. (Bi zahmet!)
HeteroSapien 18.09.2013 13:08:03
Her seferinde 2x hız meselesi artık hissedilebilir olmaktan çıktı. Hızdan ziyade touch id için alacağım. Telefonumda önemli bilgi belge ve şifreleri taşımak zorundayım. Her açılışta şifre girmek can sıkıcı olmaya başlamıştı. Ayrıca altın renk ilk söylendiğinde itici gelmişti bir çoğumuza ancak majör renk olacak. Söylemişti dersiniz.
speedman 18.09.2013 13:03:29
arkadaş ben androzortçuları anlamıyorum..tamam apple ı sevmiyosunuz madem neden konulara yorum yapıyosunuz?
amacınız post kasmak belli
Father Torque 18.09.2013 13:00:16
Haberi okuyunca telefondan ziyade ucuz bir film tanıtımı yapılıyor gibi geldi bana çünkü ancak 2. sınıf filmlerin afişlerinde ismini ilk kez duyduğunuz gazete ve yazarların yorumları bulunuyor genellikle.

Weekly Mirror: Heyecan verici bir aksiyon kasırgası, harikulade...
Summington Post: Gözlerinizi bir an için bile ekrandan alamayacaksınız!
Corriera de la Phone: Eski kullandıklarınızı unutun, bu seferki 2 kat hızlı!
DaRKFoRCeS 18.09.2013 13:00:11
amerikanın genel reklam taktiği plajlarlar kliplerde kızlarla doludur bir gidersen bir sürü yumuşakça görürsün.Dakika başı suç işlenir biri basına yansımaz.Onlar biribirlerini kollarlar birbirlerinin arkasına geçmek için fırsat kollamazlar.Buradaki basında 3.sayfa psikoloji bozucu felaket haberleri eksik olmaz.Sürü psikolojisi,sindirilmişlik,fanatiklik,önyargı,zam yapanlara vergiyi koyanlara ses çıkaramayan aksine birbirine saldıran batırılmış bir toplum burası.Haliyle amerikalılar tam tersi.O yüzden teknolojileri gelişecek zekası sağlam olanları dünyanın dört bir yanından paranın gücü getirecek.Bu ülkedeki fanatikler markalara firmalara tapmaya , ruhunu ş...y...t..a , böbreğini mafyaya satmaya devam edecektir.
Rajeesh 18.09.2013 12:50:18