TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 22981 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Pod2g'nin iPad uygulaması "podDJ", Appstore'daki yerini aldı Nikon Coolpix S800C "Android işletim sistemli ilk fotoğraf makinesi" video inceleme HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (66) YORUM YAZ

tarafından 12 Ocak 2013, Cumartesi 17:30 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nvidia Tegra 4'ün grafik performansı beklentilerin altında mı ?
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
66
 
Resmi tanıtımı Tüketici Elektroniği Fuarı'nda yapılan Tegra 4 platformu, performans yarışında rakiplerinin gerisinde kalabilir. ARM'ın Cortex-A15 tasarımını temel alan 4+1 çekirdekli yongada sistem platformu, 72 çekirdekli GeForce grafik birimi ve sahip olduğu diğer detaylar itibariyle bir anda dikkatleri üzerine çekmeyi başarmıştı. Kendi alanında dünyanın en hızlısı olduğu Nvidia tarafından sık sık dile getirilen Tegra 4, ortaya çıkan bazı test sonuçlarına göre Apple A6X ve çift çekirdekli Exynos 5 işlemcisinden yavaş.
 
Nvidia'nın resmi dökümanı, Tegra 4'teki grafik biriminin Tegra 3'ten 6 kat daha hızlı olduğunu işaret ediyordu. 12 adet paralel işlem birimine sahip Tegra 3 ile kıyaslandığında Tegra 4'ün aynı ya da benzer grafik mimarisi üzerinde 6 kat daha fazla paralel işlem birimi ile bu performansı farkını oluşturduğu söylenebilir. Anandtech'in elde ettiği bilgilere göre, Unified Shader tasarımını baz almayan ve çoğunluğu 20-bit piksel gölgeleyecilerden oluşan GPU  için Kepler mimarisine yönelik beklentiler de bir sonraki jenerasyona kalmış olabilir.
 
Performans yarışını daha da kızıştıran bir başka açıklama Qualcomm cephesinden gelmiş ve şirket tepe yöneticisi Paul Jacobs, Nvidia Tegra 4'ten etkilenmediğini Snapdragon S4 Prime 800 serisi (Adreno 330 GPU'su ile gelecek), bir alt model seri olan Snapdragon 600 ailesinin bile Tegra 4'e kıyasla çok daha yüksek performans sunacağını iddia etmişti.Tegra 4'ün performansıyla ilgili olarak ortaya çıkan ilk tablo, GLBenchmark skorlarını içeriyor. Nvidia geliştiricileri için otomatik test sistemi ismi olan Buildbrain ile yayınlanmış olan tablolara göre Tegra 4, A6X işlemcili ve retina ekranlı iPad 4'ten %60'a kadar daha yavaş kalıyor. Tegra 4'ün 32.6 puan aldığı Egypt HD testinde, Exynos 5 ise 36 puan alıyor.
 
Nvidia'nın pazarlama yöneticisi Nick Stam, Apple A6X'te yongada sistem platformuun önemli bir kısmını GPU'nun oluşturduğunu, kendilerinin ise yazılım/oyun geliştiricileri ile yakın çalışarak optimizasyon tabanlı performans kazanımına yöneldiklerini söylemişti. Yani bir kez daha görüyoruz ki yakın gelecekte Tegra 4'e özel çok sayıda oyun piyasaya giriş yapabilir. Tabi Tegra 4'ün henüz lanse edilmediğini, detaylı test sonuçlarını Tegra 4 tabanlı cihazların çıkışıyla görebileceğimizi zira platformun geliştirme çalışmalarının sürdüğünü ve bu değerlerin arttırılabileceğini not düşmekte fayda var diyerek haberimizi burada sonlandırmış olalım.
 
 
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
waltran 12.1.2013 17:33:27
tegralar hiç bir zaman beklentileri karşılamadı ki zaten... zaten optimizasyon yapacağız diyede düşük performanslı gpu çıkarmak bence saçmalık, herkes özel optimizasyonlu oyunlarımı beklesin dursun ka
...
Yorumun devamı ▼
+22
Armin van Buuren* 12.1.2013 21:33:07
Elinde One X olmasaydı görürdüm ben seni. Elinde kaldı de mi cihaz
...
Yorumun devamı ▼
+18
ScAnMaN 12.1.2013 18:01:20
Bu kötü oldu Tegra 4ün performansı kötü ise diğer firmalar daha iyi çipsetlerini daha geç çıkarırlar. Nvidia adını çok kötü lekeledi Tegra tam bir balon seri oldu.Birde utanmadan 72 çekirdekli gpu diy
...
Yorumun devamı ▼
+8
Tr@mmler 12.1.2013 17:49:58
Şaşırtmadı. Tegra 2 ve Tegra 3 de olduğu gibi Nvidia en iyisini yaptığını iddia ederek yine ucuz çipset sunacak ve sürümden kazanacak. Tegra 2 ile dünyanın ilk çift çekirdeklisi diye dual cortex a9 iş
...
Yorumun devamı ▼
+5
Normsoner 12.1.2013 19:28:56
quote:

Orijinalden alıntı: playmaker10

Nvidia gibi bir firma mobilde nasıl bu kadar zayıf gpular üretir, ilginç.


aslında nvidia kötü değil rakipleri cok iyi :)
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
waltran 12.1.2013 17:33:27
tegralar hiç bir zaman beklentileri karşılamadı ki zaten... zaten optimizasyon yapacağız diyede düşük performanslı gpu çıkarmak bence saçmalık, herkes özel optimizasyonlu oyunlarımı beklesin dursun kaldı ki her oyunda da olmayacak bu +22
Normsoner 12.1.2013 17:35:20
adreno 320 ile aynı hemen hemen bi kaç fps yüksek sadece 0
psyshock 12.1.2013 17:35:46
Yine mi tirt optimizasyonla basarili olur ama optimizasyon olmayan oyunlarda ne olacak gerci suanki haline eriselebilen oyun yok suan icin 6 kat falan fark atmadigi ortada mali400 un 2 kati anca olmus 0
s333 12.1.2013 17:37:37
fıssss -2
eulogy 12.1.2013 17:41:22
Vallaha sonuçlar çok daha iyi olsa dahi nvidia'nın tek başarılı nesille tegra 3'ün kötü imajını silebileceğini dşünmüyorum. +2
Tr@mmler 12.1.2013 17:49:58
Şaşırtmadı. Tegra 2 ve Tegra 3 de olduğu gibi Nvidia en iyisini yaptığını iddia ederek yine ucuz çipset sunacak ve sürümden kazanacak. Tegra 2 ile dünyanın ilk çift çekirdeklisi diye dual cortex a9 işlemcisini lanse edip honeycomb' a özel çipset tedarikçisi olmuştu. Benzer pazarlama stratejisini Tegra3 ile devam ettirmiş, Nexus 7 gibi peynir ekmek gibi satacak cihazlara da girmeyi başarmıştı. Performans anlamında yetersiz olsa da pazarlama konusunda iyiler ve tegra serisi tegra2 den itibaren Nvidia'ya iyi kazandırdı ve kazandırıyor. +5
ScAnMaN 12.1.2013 18:01:20
Bu kötü oldu Tegra 4ün performansı kötü ise diğer firmalar daha iyi çipsetlerini daha geç çıkarırlar. Nvidia adını çok kötü lekeledi Tegra tam bir balon seri oldu.Birde utanmadan 72 çekirdekli gpu diyorlar. +8
Normsoner 12.1.2013 18:11:45
o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor 0
ayyan 12.1.2013 18:13:38
bu grafik birimi gerçekten 72 çekirdek mi yoksa şişirme rakam mı ? 72 çekirdek olayını hiç anlayamadım açıklayacak birisi varsa söyleyebilirmi. 0
No Way Out 12.1.2013 18:21:54
72 çekirdek filan değil, 72 işlem birimi... +3
Bytekno 12.1.2013 18:22:04
72 çekirdek nasıl bu kadar güçsüz olabilirki 12 kisi bile iyi bir güç sağlıyodu -1
V4LKyR 12.1.2013 18:28:55
nVidia bu beyler. Sıkıntı olmaz, güvenin. -8
gFalcon 12.1.2013 18:34:59
Apple A serisi işlemcilerde gelecek isterseniz nefret edin Apple'dan ama CPU GPU olarak rakiplerinden çok ileride çipler tasarlıyorlar. 0
UnInvited_Guest 12.1.2013 18:40:59
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor


hangi kulaklık acaba. Habere gelirsek yine tırt ve yine nvidia.
0
wolf silver 12.1.2013 18:51:29
nvidia tegra 4 exynos 5440 rakibi olabilir diyordum. Meğer çift çekirdekleri bile geçemiyormuş doğru dürüst.. yine savaş exynos ve Qualcom arasında :-) 0
LKLC 12.1.2013 18:55:11
her zamanki gibi. 0
neo01470 12.1.2013 18:57:12
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

adreno 320 ile aynı hemen hemen bi kaç fps yüksek sadece


adreno 320 daha hızlı http://www.glbenchmark.com/phonedetails.jsp?benchmark=glpro25&D=Google+Nexus+4
0
Corey Beaulieu 12.1.2013 18:57:20
Nvidia bu,donanım konusunda rakiplerinden geri kalmış sayılsa bile (ki adreno 320den hızlı ve mali 400e 2 kat fark atmış) yazılım konusunda asla laf ettirmez. Bugün dead trigger ve shadowgun gibi android dünyasının yenilikçi oyunları varsa bu nvidia yüzündendir. Umarım Tegra 4lü bi nexus gelir. -2
turbo-powwer 12.1.2013 19:00:10
Tegra 4 icin yaptigim eski yorumlara bakabilirsiniz Buradan M@U ya selam 0
Normsoner 12.1.2013 19:05:41
quote:

Orijinalden alıntı: assasin44

quote:

Orijinalden alıntı: Normsonero zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor
hangi kulaklık acaba. Habere gelirsek yine tırt ve yine nvidia.

http://www.sonymobile.com/tr/products/accessories/stereo-headset-mh-ex300ap/
0
talerk 12.1.2013 19:07:16
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor


beklemen kabahat zaten herşey işlemci değil sonuç olarak tegra 4 exynos 5 quad ın yaptığı her işi s4 pro ve adreno 320 de yapıyor ki bence s4 pro tegra 4 ten daha performanslı olacak snapdragon 600 ve 800 serilerini katmıyorum bile
0
cihansevgili 12.1.2013 19:07:25
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor


Hediye vericek mi nerden duyum aldın
0
_-_bluedragon_-_ 12.1.2013 19:09:50
quote:

Orijinalden alıntı: assasin44

quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor


hangi kulaklık acaba. Habere gelirsek yine tırt ve yine nvidia.

Mh-ex300ap kulakligin modeli
0
Normsoner 12.1.2013 19:10:07
quote:

Orijinalden alıntı: cihansevgili

quote:

Orijinalden alıntı: Normsonero zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor
Hediye vericek mi nerden duyum aldın

http://www.btsony.com/asp/product/3022/Sony-Xperia-Z-Cep-Telefonu-Siyah-USB-Guc-Kaynagi-Hediye#
0
ScAnMaN 12.1.2013 19:13:15
quote:

Orijinalden alıntı: talerk

quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor


beklemen kabahat zaten herşey işlemci değil sonuç olarak tegra 4 exynos 5 quad ın yaptığı her işi s4 pro ve adreno 320 de yapıyor ki bence s4 pro tegra 4 ten daha performanslı olacak snapdragon 600 ve 800 serilerini katmıyorum bile

800 serisi keşke erken gelse ama yıl sonu anca görürüz. :(
0
playmaker10 12.1.2013 19:22:31
Nvidia gibi bir firma mobilde nasıl bu kadar zayıf gpu'lar üretir, ilginç. 0
Normsoner 12.1.2013 19:28:56
quote:

Orijinalden alıntı: playmaker10

Nvidia gibi bir firma mobilde nasıl bu kadar zayıf gpular üretir, ilginç.


aslında nvidia kötü değil rakipleri cok iyi :)
+4
Infernall 12.1.2013 19:33:06
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor

Ne xperiaymış arkadaş
-3
psyshock 12.1.2013 19:33:35
quote:

Orijinalden alıntı: talerk

quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor


beklemen kabahat zaten herşey işlemci değil sonuç olarak tegra 4 exynos 5 quad ın yaptığı her işi s4 pro ve adreno 320 de yapıyor ki bence s4 pro tegra 4 ten daha performanslı olacak snapdragon 600 ve 800 serilerini katmıyorum bile

Aradaki kucuk farklari umursamiyorsan exynos 4 te s4 pronun yaptigi herseyi yapiyor ama her turlu farki degerlendirmek istiyorsan 2 cekirdekli exynos 5 bile s4 prodan daha performansli
0
KinGEagLE 12.1.2013 19:34:10
Tegra 3 balon fln degil kendinizi kandırmayı birakin ne yani ben one x kullanip bütün oyunları süper grafiklerle oynuyorum telefonun hızından da gayet memnunum biri cikip buna balon diyorsa gitsin samsung da appleda ateri oynamaya devam etsin.tegradan çok gucluler ama fis ışte Hakketen sasirilacak şey insanların bu şekilde kendilerini kandirmalari..simdide ayni seyi tegra 4 icin demeye başlıyorlar..isterse samsung apple 10 kat hızlı işlemci üretsin sonuçta görünürde tegradan daha hızlı olmayıp ateri oynamaya devam edeceksiniz kendinizi kandirmaya devam edin .. -11
eulogy 12.1.2013 19:50:48
quote:

Orijinalden alıntı: psyshock


quote:

Orijinalden alıntı: talerk

quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor


beklemen kabahat zaten herşey işlemci değil sonuç olarak tegra 4 exynos 5 quad ın yaptığı her işi s4 pro ve adreno 320 de yapıyor ki bence s4 pro tegra 4 ten daha performanslı olacak snapdragon 600 ve 800 serilerini katmıyorum bile

Aradaki kucuk farklari umursamiyorsan exynos 4 te s4 pronun yaptigi herseyi yapiyor ama her turlu farki degerlendirmek istiyorsan 2 cekirdekli exynos 5 bile s4 prodan daha performansli


Hocam çekirdek sayısından çok transistör sayısı zar alanı ile ilgi şeyler bunlar. 2 çekirdekli bir işlemci ile 4 çekirdekli bir işlemciyi karşılaştırırken biri değerinin yarısı kadar diye düşünmek yanlış. Bir de kullandığın uygulama ile alakalı. Verdiğiniz bilgi doğru fakat bunları belirtmek istedim.
0
Ciddi Kedii 12.1.2013 19:55:52
Çekirdek isteyen kuruyemişciye lütfen 0
psyshock 12.1.2013 19:56:17
quote:

Orijinalden alıntı: eulogy

quote:

Orijinalden alıntı: psyshock


quote:

Orijinalden alıntı: talerk

quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor


beklemen kabahat zaten herşey işlemci değil sonuç olarak tegra 4 exynos 5 quad ın yaptığı her işi s4 pro ve adreno 320 de yapıyor ki bence s4 pro tegra 4 ten daha performanslı olacak snapdragon 600 ve 800 serilerini katmıyorum bile

Aradaki kucuk farklari umursamiyorsan exynos 4 te s4 pronun yaptigi herseyi yapiyor ama her turlu farki degerlendirmek istiyorsan 2 cekirdekli exynos 5 bile s4 prodan daha performansli


Hocam çekirdek sayısından çok transistör sayısı zar alanı ile ilgi şeyler bunlar. 2 çekirdekli bir işlemci ile 4 çekirdekli bir işlemciyi karşılaştırırken biri değerinin yarısı kadar diye düşünmek yanlış. Bir de kullandığın uygulama ile alakalı. Verdiğiniz bilgi doğru fakat bunları belirtmek istedim.

tabiki öyle s3 te şuan 2 çekirdeği kapatınca özel durumlar ve programlar dışında normal kullanımda bir fark olmuyor mesela ben zaten 4 çekirdekli 2 çekirdeklinin 2 katı demedim ama kağıt üstündeki performansa bakıyorsak s4 pro exynos 5 dual e eşit değil quad da ondan daha iyi olacak ama farkı şuan bilemem
0
Holy Templar 12.1.2013 20:51:20
quote:

Orijinalden alıntı: Infernall

quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

o zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor

Ne xperiaymış arkadaş

işte bir başka samsung hissedarı
+2
Armin van Buuren* 12.1.2013 21:33:07
quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

Tegra 3 balon fln degil kendinizi kandırmayı birakin ne yani ben one x kullanip bütün oyunları süper grafiklerle oynuyorum telefonun hızından da gayet memnunum biri cikip buna balon diyorsa gitsin samsung da appleda ateri oynamaya devam etsin.tegradan çok gucluler ama fis ışte Hakketen sasirilacak şey insanların bu şekilde kendilerini kandirmalari..simdide ayni seyi tegra 4 icin demeye başlıyorlar..isterse samsung apple 10 kat hızlı işlemci üretsin sonuçta görünürde tegradan daha hızlı olmayıp ateri oynamaya devam edeceksiniz kendinizi kandirmaya devam edin ..

Elinde One X olmasaydı görürdüm ben seni. Elinde kaldı de mi cihaz
+18
4Crumby 12.1.2013 22:04:33
Nvidia optimizasyona bel baglarsa isi zor gorunene gore apple hem daha iyi grafik islemcisine hem de optimizasyona sahip zaten. Oncekiler gibi bu da hayalkirikligi oldu yine. 0
KinGEagLE 12.1.2013 22:23:54
quote:

Orijinalden alıntı: Lee Van Cleef

quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

Tegra 3 balon fln degil kendinizi kandırmayı birakin ne yani ben one x kullanip bütün oyunları süper grafiklerle oynuyorum telefonun hızından da gayet memnunum biri cikip buna balon diyorsa gitsin samsung da appleda ateri oynamaya devam etsin.tegradan çok gucluler ama fis ışte Hakketen sasirilacak şey insanların bu şekilde kendilerini kandirmalari..simdide ayni seyi tegra 4 icin demeye başlıyorlar..isterse samsung apple 10 kat hızlı işlemci üretsin sonuçta görünürde tegradan daha hızlı olmayıp ateri oynamaya devam edeceksiniz kendinizi kandirmaya devam edin ..

Elinde One X olmasaydı görürdüm ben seni. Elinde kaldı de mi cihaz

cat detected

son olarak gerçekler acıdır ayrıca konumuz one x değil tegra ...
-3
swat882 12.1.2013 22:43:18
snapdragon s4 önümüzdeki 5 yıl için çok yeterli bir işlemci zaten... 0
Rocky Balboa® 12.1.2013 22:44:20
Tegra 3 gibi buda fos çıktı 0
DH Misafiri 12.1.2013 23:07:26
Ne çıkarırlarsa çıkarsın ister 104 çekirdek koysun akıllı telefonların 2 adet sorunu var ilki rehber hepsinde belli bir zaman sonra çok kasıyor ikincisi pil bunlara odaklansınlar 0
Gürbüz G 12.1.2013 23:19:20
Sen en iyi işlemciyi yap, optimizasyon işini yazılımcılar halleder NVidia efendi.

Ne yani, düşük kalite bir işlemci yapıyorsun. Neymiş, optimizasyon işiyle kalite farkını kapatırmış.
Yahu sen A6X'deki gibi bir işlemci-GPU çözümüz yap, bu işlemciye çok daha kaliteli oyun yazılsın..
Anlaşılan 4. Balon Tegra işlemci gelecek..
0
UnInvited_Guest Pazar, 00:17
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

quote:

Orijinalden alıntı: assasin44
quote:

Orijinalden alıntı: Normsonero zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor
hangi kulaklık acaba. Habere gelirsek yine tırt ve yine nvidia.
http://www.sonymobile.com/tr/products/accessories/stereo-headset-mh-ex300ap/


quote:

Orijinalden alıntı: _-_bluedragon_-_

quote:

Orijinalden alıntı: assasin44
quote:

Orijinalden alıntı: Normsonero zaman tegrayı beklemenin pek anlamı yok xperia z hem verdigi kulaklık ile hemde USB Güç Kaynağı hediyesi ile oldukça alınası bir model olmuş oluyor
hangi kulaklık acaba. Habere gelirsek yine tırt ve yine nvidia.
Mh-ex300ap kulakligin modeli


Hocam bu ex300 ile aynı değil mi benim mp4 ile dağıttığı kulaklık oysa pek de bir şey beklemeyin o kulaklık tan.
0
safüzyon Pazar, 00:42
adreno 320 mali-400 su anki oyunları cok rahat acıyor bence ileriki jenerasyonlarda pil tüketimini olumlu yönde etkliyen grafik kartı serileri çıkmalı sonucta 72 çekirdek olsun isterse 150 cekirdek olsun ben 1 saat oyun oynayıp telefonun sarjı bitecekse pek değeri kalmıyor. 0
kasature Pazar, 01:09
http://androidandme.com/2012/05/smartphones-2/htc-one-x-snapdragon-s4-vs-tegra-3-in-performance-gpu-battery-life-and-web-browsing/ tegra 3 balonsa bu ne ? 0
psyshock Pazar, 01:11
quote:

Orijinalden alıntı: kasature

http://androidandme.com/2012/05/smartphones-2/htc-one-x-snapdragon-s4-vs-tegra-3-in-performance-gpu-battery-life-and-web-browsing/ tegra 3 balonsa bu ne ?

Evet gecen yilin cihazlarini geciyor tegra 3 cok fenaymis...
-1
altanbilisim Pazar, 09:28
quote:

Orijinalden alıntı: waltran

tegralar hiç bir zaman beklentileri karşılamadı ki zaten... zaten optimizasyon yapacağız diyede düşük performanslı gpu çıkarmak bence saçmalık, herkes özel optimizasyonlu oyunlarımı beklesin dursun kaldı ki her oyunda da olmayacak bu


Hiç katılmıyorum üstad sen bi motorola atrix i eline al tegra 2 işlemcisinin performansına bi bak şuan çıkan en güncel oyunları bile gayet akıcı bir şekilde oynuyor hemde 3 sene önce çıkan telefon olmasına rağmen
0
musabbaydar Pazar, 10:23
quote:

Orijinalden alıntı: altanbilisim

quote:

Orijinalden alıntı: waltran

tegralar hiç bir zaman beklentileri karşılamadı ki zaten... zaten optimizasyon yapacağız diyede düşük performanslı gpu çıkarmak bence saçmalık, herkes özel optimizasyonlu oyunlarımı beklesin dursun kaldı ki her oyunda da olmayacak bu


Hiç katılmıyorum üstad sen bi motorola atrix i eline al tegra 2 işlemcisinin performansına bi bak şuan çıkan en güncel oyunları bile gayet akıcı bir şekilde oynuyor hemde 3 sene önce çıkan telefon olmasına rağmen

+1
+1
ero444 Pazar, 11:15
quote:

Orijinalden alıntı: Lee Van Cleef

quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE Tegra 3 balon fln degil kendinizi kandırmayı birakin ne yani ben one x kullanip bütün oyunları süper grafiklerle oynuyorum telefonun hızından da gayet memnunum biri cikip buna balon diyorsa gitsin samsung da appleda ateri oynamaya devam etsin.tegradan çok gucluler ama fis ışte Hakketen sasirilacak şey insanların bu şekilde kendilerini kandirmalari..simdide ayni seyi tegra 4 icin demeye başlıyorlar..isterse samsung apple 10 kat hızlı işlemci üretsin sonuçta görünürde tegradan daha hızlı olmayıp ateri oynamaya devam edeceksiniz kendinizi kandirmaya devam edin ..
Elinde One X olmasaydı görürdüm ben seni. Elinde kaldı de mi cihaz


bozmuşsun sen kafayı git doktora hemen.
+1
tersol Pazar, 12:10
Yiyin birbirinizi, doyurun egolarınızı 0
savinelli Pazar, 13:02
bu işin sadece yazılımsal optimizasyonla olmayacağını, kuvvetli donanım ve optimize yazılımın bir arada olması gerektiğini ne zaman anlayacak bu nvidia? Samsung sadece kuvvetli donanım üretir ama optimizasyon hep sıfırdır, nvidiada da tam tersi.. 0
svideoz Pazar, 14:30
Maliyi bir cacık zannedenler sonra farkına vardı ki gpu teknolojik hiçbir yenilik sunmuyor sadece saat hızına bağlı bir performanstan başka birşey yok tegra oyunları çıktıkça sunduğu mimari ve teknolojik gelişimleri görünce s3 ü iade edip one x alanların sayısı hiç azımsanmayacak kadar azla oldu şimdi bunu kabullenmek istemeyenler aynı çamuru tegra4 e atmaya çalışıyor o zaman one x daha güçlü demiştik 4.1 den sonra sözümüze geldiler aynı şeyi tegra4 içinde söyleyebiliriz ki performansı sentetikte değilgüncel oyunlar ve gerçek yaşamda anlaşılacaktır. -4
Rocky Balboa® Pazar, 14:36
quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Maliyi bir cacık zannedenler sonra farkına vardı ki gpu teknolojik hiçbir yenilik sunmuyor sadece saat hızına bağlı bir performanstan başka birşey yok tegra oyunları çıktıkça sunduğu mimari ve teknolojik gelişimleri görünce s3 ü iade edip one x alanların sayısı hiç azımsanmayacak kadar azla oldu şimdi bunu kabullenmek istemeyenler aynı çamuru tegra4 e atmaya çalışıyor o zaman one x daha güçlü demiştik 4.1 den sonra sözümüze geldiler aynı şeyi tegra4 içinde söyleyebiliriz ki performansı sentetikte değilgüncel oyunlar ve gerçek yaşamda anlaşılacaktır.

One x s3'ten dahamı güçlü Apple fanboylarından anca böyle bir mesaj beklenirdi zaten.
0
svideoz Pazar, 14:48
quote:

Orijinalden alıntı: Rocky Balboa®

quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Maliyi bir cacık zannedenler sonra farkına vardı ki gpu teknolojik hiçbir yenilik sunmuyor sadece saat hızına bağlı bir performanstan başka birşey yok tegra oyunları çıktıkça sunduğu mimari ve teknolojik gelişimleri görünce s3 ü iade edip one x alanların sayısı hiç azımsanmayacak kadar azla oldu şimdi bunu kabullenmek istemeyenler aynı çamuru tegra4 e atmaya çalışıyor o zaman one x daha güçlü demiştik 4.1 den sonra sözümüze geldiler aynı şeyi tegra4 içinde söyleyebiliriz ki performansı sentetikte değilgüncel oyunlar ve gerçek yaşamda anlaşılacaktır.

One x s3'ten dahamı güçlü Apple fanboylarından anca böyle bir mesaj beklenirdi zaten.

vah vaaah uzun süredir teknolojiden bir haberdin sanırım bir zahmet one x 4.1 den sonraki test sonuçlarına bak bakalım aklın başına gelsin tüm cihazlarım android iken nasıl apple fan boyu olabilirim ??

kapak niyetine
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


edit: ss
0
ScAnMaN Pazar, 15:01
quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Maliyi bir cacık zannedenler sonra farkına vardı ki gpu teknolojik hiçbir yenilik sunmuyor sadece saat hızına bağlı bir performanstan başka birşey yok tegra oyunları çıktıkça sunduğu mimari ve teknolojik gelişimleri görünce s3 ü iade edip one x alanların sayısı hiç azımsanmayacak kadar azla oldu şimdi bunu kabullenmek istemeyenler aynı çamuru tegra4 e atmaya çalışıyor o zaman one x daha güçlü demiştik 4.1 den sonra sözümüze geldiler aynı şeyi tegra4 içinde söyleyebiliriz ki performansı sentetikte değilgüncel oyunlar ve gerçek yaşamda anlaşılacaktır.

Hocam aslında tepkimiz nvidia şişirdiği kadar güçlü donanım piyasaya sürmüyor ona kızıyoruz yoksa iyidir tegra platformu. Yani çok şişiriyorlar ürünlerine o şişirme karşısında balon kalıyor cihaz.

Mali konusundada haklısın ama mali için böyle şişirme haberler yapılmıyor. Tartışmasız açık ara en iyi mobil gpular powervr gpuları bu gpular her zaman mali ve tegradan bir adım öndeler.
+2
psyshock Pazar, 15:12
quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

quote:

Orijinalden alıntı: Rocky Balboa®

quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Maliyi bir cacık zannedenler sonra farkına vardı ki gpu teknolojik hiçbir yenilik sunmuyor sadece saat hızına bağlı bir performanstan başka birşey yok tegra oyunları çıktıkça sunduğu mimari ve teknolojik gelişimleri görünce s3 ü iade edip one x alanların sayısı hiç azımsanmayacak kadar azla oldu şimdi bunu kabullenmek istemeyenler aynı çamuru tegra4 e atmaya çalışıyor o zaman one x daha güçlü demiştik 4.1 den sonra sözümüze geldiler aynı şeyi tegra4 içinde söyleyebiliriz ki performansı sentetikte değilgüncel oyunlar ve gerçek yaşamda anlaşılacaktır.

One x s3'ten dahamı güçlü Apple fanboylarından anca böyle bir mesaj beklenirdi zaten.

vah vaaah uzun süredir teknolojiden bir haberdin sanırım bir zahmet one x 4.1 den sonraki test sonuçlarına bak bakalım aklın başına gelsin tüm cihazlarım android iken nasıl apple fan boyu olabilirim ??

kapak niyetine
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


edit: ss

E ne anladin o testlerden halen nova 3 te most wantedda isinip kasiyor one x nvidia oyunlarini gorunce s3 satip one x almis millet olaya bak biri 40 milyona dayanmis biri 5 milyon anca satmis s3 ten gecenler olmasa demek one x i alan olmayacak sana gore o testlerinde sisteme genel ve grafige bakanlarini degelendir antutu geekbench glbenchmark gibi one x i birak one x+ bile butun testlerde s3 un altinda grafik performansini 3-5 grafik eklentisi sanmayi birak zaten diger telefonlarda acilabiliyor o efektleri kolay bi sekilde ayrica testleri gec most wanted wild blood nova 3 te bariz kasiyor one x bari kendinizi kandirmayin bariz dedigim takila takila calisiyor degil yanliz cok dusuk fps ve arada lag
-1
Rocky Balboa® Pazar, 15:39
quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

quote:

Orijinalden alıntı: Rocky Balboa®

quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Maliyi bir cacık zannedenler sonra farkına vardı ki gpu teknolojik hiçbir yenilik sunmuyor sadece saat hızına bağlı bir performanstan başka birşey yok tegra oyunları çıktıkça sunduğu mimari ve teknolojik gelişimleri görünce s3 ü iade edip one x alanların sayısı hiç azımsanmayacak kadar azla oldu şimdi bunu kabullenmek istemeyenler aynı çamuru tegra4 e atmaya çalışıyor o zaman one x daha güçlü demiştik 4.1 den sonra sözümüze geldiler aynı şeyi tegra4 içinde söyleyebiliriz ki performansı sentetikte değilgüncel oyunlar ve gerçek yaşamda anlaşılacaktır.

One x s3'ten dahamı güçlü Apple fanboylarından anca böyle bir mesaj beklenirdi zaten.

vah vaaah uzun süredir teknolojiden bir haberdin sanırım bir zahmet one x 4.1 den sonraki test sonuçlarına bak bakalım aklın başına gelsin tüm cihazlarım android iken nasıl apple fan boyu olabilirim ??

kapak niyetine
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


edit: ss

Avatarın herşeyi açıklıyor Şu resimlerde olmasa sizin gibiler neyi kanıt olarak gösterecek acaba One x'te nova 3,most wanted gibi oyunlar kasarken galaxy s3 çok akıcı bir şekilde oynatıyor sen daha ne geveliyorsun
-1
svideoz Pazar, 16:20
quote:

Orijinalden alıntı: psyshock


quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

quote:

Orijinalden alıntı: Rocky Balboa®

quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Maliyi bir cacık zannedenler sonra farkına vardı ki gpu teknolojik hiçbir yenilik sunmuyor sadece saat hızına bağlı bir performanstan başka birşey yok tegra oyunları çıktıkça sunduğu mimari ve teknolojik gelişimleri görünce s3 ü iade edip one x alanların sayısı hiç azımsanmayacak kadar azla oldu şimdi bunu kabullenmek istemeyenler aynı çamuru tegra4 e atmaya çalışıyor o zaman one x daha güçlü demiştik 4.1 den sonra sözümüze geldiler aynı şeyi tegra4 içinde söyleyebiliriz ki performansı sentetikte değilgüncel oyunlar ve gerçek yaşamda anlaşılacaktır.

One x s3'ten dahamı güçlü Apple fanboylarından anca böyle bir mesaj beklenirdi zaten.

vah vaaah uzun süredir teknolojiden bir haberdin sanırım bir zahmet one x 4.1 den sonraki test sonuçlarına bak bakalım aklın başına gelsin tüm cihazlarım android iken nasıl apple fan boyu olabilirim ??

kapak niyetine
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


edit: ss

E ne anladin o testlerden halen nova 3 te most wantedda isinip kasiyor one x nvidia oyunlarini gorunce s3 satip one x almis millet olaya bak biri 40 milyona dayanmis biri 5 milyon anca satmis s3 ten gecenler olmasa demek one x i alan olmayacak sana gore o testlerinde sisteme genel ve grafige bakanlarini degelendir antutu geekbench glbenchmark gibi one x i birak one x+ bile butun testlerde s3 un altinda grafik performansini 3-5 grafik eklentisi sanmayi birak zaten diger telefonlarda acilabiliyor o efektleri kolay bi sekilde ayrica testleri gec most wanted wild blood nova 3 te bariz kasiyor one x bari kendinizi kandirmayin bariz dedigim takila takila calisiyor degil yanliz cok dusuk fps ve arada lag

hay o avatar elma kafana düşsün! logoyu beğenmek apple fanboyluğu mudur vah vah yazık ben sana belge ile konuştum mali400 değiştide bizmi bilmiyoruz arkadaş mali400 de water-texture reflecting, volumetric fog YOK salla!!hala zırvalayan ortada
+1
Rubisco Pazar, 17:52
Bilmeyen varsa :// Maksat çeşni olsun ://

http://blog.gsmarena.com/htc-hd2-spotted-running-windows-rt/
0
KinGEagLE Pazar, 19:45
quote:

Orijinalden alıntı: psyshock


quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

quote:

Orijinalden alıntı: Rocky Balboa®

quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Maliyi bir cacık zannedenler sonra farkına vardı ki gpu teknolojik hiçbir yenilik sunmuyor sadece saat hızına bağlı bir performanstan başka birşey yok tegra oyunları çıktıkça sunduğu mimari ve teknolojik gelişimleri görünce s3 ü iade edip one x alanların sayısı hiç azımsanmayacak kadar azla oldu şimdi bunu kabullenmek istemeyenler aynı çamuru tegra4 e atmaya çalışıyor o zaman one x daha güçlü demiştik 4.1 den sonra sözümüze geldiler aynı şeyi tegra4 içinde söyleyebiliriz ki performansı sentetikte değilgüncel oyunlar ve gerçek yaşamda anlaşılacaktır.

One x s3'ten dahamı güçlü Apple fanboylarından anca böyle bir mesaj beklenirdi zaten.

vah vaaah uzun süredir teknolojiden bir haberdin sanırım bir zahmet one x 4.1 den sonraki test sonuçlarına bak bakalım aklın başına gelsin tüm cihazlarım android iken nasıl apple fan boyu olabilirim ??

kapak niyetine
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


edit: ss

E ne anladin o testlerden halen nova 3 te most wantedda isinip kasiyor one x nvidia oyunlarini gorunce s3 satip one x almis millet olaya bak biri 40 milyona dayanmis biri 5 milyon anca satmis s3 ten gecenler olmasa demek one x i alan olmayacak sana gore o testlerinde sisteme genel ve grafige bakanlarini degelendir antutu geekbench glbenchmark gibi one x i birak one x+ bile butun testlerde s3 un altinda grafik performansini 3-5 grafik eklentisi sanmayi birak zaten diger telefonlarda acilabiliyor o efektleri kolay bi sekilde ayrica testleri gec most wanted wild blood nova 3 te bariz kasiyor one x bari kendinizi kandirmayin bariz dedigim takila takila calisiyor degil yanliz cok dusuk fps ve arada lag

Hayret bende de öne x var ama dediğin oyunlarda en ufak bir kasma yasmadim . Cekememezlik bu olsa gerek Ya birakin artik bu işleri git bi öne x kullan oyun oyna bakalim s3un bir daha yüzüne bakiyormusun
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla