TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24940 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Microsoft, Pazartesi günü kendi Windows RT tabletini tanıtabilir Stephen Elop'a göre Android ile agresif rekabet için daha ucuz 'Windows Phone' cihazlar gerekli HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (95) YORUM YAZ

tarafından 15 Haziran 2012, Cuma 17:29 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Avea'dan ayda 1TL'ye iPhone 3GS kampanyası
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
95
 
Avea akıllı telefon tutkunlarının dikkatini çekecek yeni bir kampanyaya imza attı. "Sadece 1TL'ye iPhone" sloganıyla başlatılan kampanya çerçevesinde, Avea kullanıcıları mevcut tarifelerine ayda 1TL ekleyerek iPhone 3GS sahibi olabilecek.
 
Apple'ın iki jenerasyonu önceki telefonu olmasına rağmen sahip olduğu donanım ile pek çok kullanıcının temel akıllı telefon ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılayabilecek düzeyde olan iPhone 3GS, aynı zamanda dünyanın en büyük uygulama mağazası olan App Store üzerinden kullanıcılarına farklı seçenekler de sunuyor. iPhone 3GS aynı zamanda Apple tarafından tanıtımı yeni yapılan iOS 6 piyasaya sürüldüğünde yeni işletim sistemine yükseltilebilecek.
 
15 Haziran'dan başlayacak kampanya  kapsamında Avea, ilk üç ay 250MB interneti de ücretsiz sunacak. Avea Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Yılmaz konuyla ilgili larak  "iPhone 3GS'i herkes alabilsin diye tarifeye ek sadece 1 TL gibi çok düşük bir fiyatla kullanıcıya ulaştırmaktan dolayı mutluyuz. Avealıların bu kampanyayı çok seveceğine eminiz. Avea olarak, yıl boyunca buna benzer etkili kampanyalar yapmaya devam edeceğiz" dedi.
 
Kampanya ve katılım koşulları hakkında daha fazla bilgi için: 

http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/kampanyalar/iphone3gs.shtml?pagemenu=kampanyalar.cihaz.iphone3gs

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
addictive 2.12.2012 22:20:33
Aslında taahhütlü kampanyalar çok absürd bizde, ondan pek tutmuyor.

İşi ya da ihtiyacı gereği en yüksek paketleri kullananlar faydalanıyor ki, onlara zaten yeni cihaz almak da pek dokunmuyor.

Kendi abonesine piyasanın biraz altında bir fiyata, kredi kartına taksitle de cihaz verebilmeliler ki, avantajlı olsun. Yoksa zor...
tigo 2.12.2012 06:59:17
Her tarife için dayanabileceğim ve olması gereken taahhüt miktarı Maximum 1 yıl olmalı bence. Resmen evlendiriyor bu tarife, can lazım dayanmaya
Zenci Forvet 2.12.2012 02:32:44
quote:

Orijinalden alıntı: RoyalSilkRoad

hmm iyimiş

Kaşla göz arasında hort yapmışsın.
DH Misafiri 1.12.2012 23:44:38
alayimmi faturaya ne kadar yansır
GARMONSU38 1.12.2012 14:50:00
Kampanya 15 Haziran 2012 – 31 Ağustos 2012 tarihleri arasında geçerlidir.
kkke_3319 1.12.2012 14:44:43
Bide şu var 1 liraya maksi tarife yararlanabiliyo.Maksi tarife 85 lira..Aveada 85 liralık tarifede olan kaç kişi vardır..Buda düşünülmeli
BERKKA35 1.12.2012 14:18:28
faturalara yansıyınca görürsünüz
Andromedaeksi 1.12.2012 13:51:04
İyi kampanyaymış alınabilir.
RoyalSilkRoad 1.12.2012 13:24:56
hmm iyimiş
cengizhan1903 30.11.2012 18:14:14
Aveadan alınmaz
drtartici 30.11.2012 17:57:15
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Vala gardaş bankada geçirdiler kol gibi sınırsız internet dediler gel gor ki internet hiç yokmuş yani anılacağin cezam neyse ödeyip kurtulcam bı dahamı tovbe lanet olsun sirf kazık bu Avea


hangi telefonmuş bu gardaş ya? ben de almayı düşünüyorum da..
DH Misafiri 30.11.2012 14:48:31
Vala gardaş bankada geçirdiler kol gibi sınırsız internet dediler gel gor ki internet hiç yokmuş yani anılacağin cezam neyse ödeyip kurtulcam bı dahamı tovbe lanet olsun sirf kazık bu Avea
DH Misafiri 5.11.2012 19:55:20
ya ben bu aveadan telefon almayı düsünyrm acaba alıyımmı
jovanovic 21.7.2012 15:52:42
quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim


quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

Ohooo ne anladim ben bu isten o zaman lafimi geri aliyorum ve sunu soyluyorum : ne kadar sacma bi kampanya



Ama gercekten gereksiz kampanya hocam :D

Biliyorum hocam.
X-Slim 21.7.2012 15:40:29
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

Ohooo ne anladim ben bu isten o zaman lafimi geri aliyorum ve sunu soyluyorum : ne kadar sacma bi kampanya



Ama gercekten gereksiz kampanya hocam :D
jovanovic 21.7.2012 14:56:48
quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

Ohooo ne anladim ben bu isten o zaman lafimi geri aliyorum ve sunu soyluyorum : ne kadar sacma bi kampanya

krocker09 21.7.2012 14:55:10
Sabit fiyat garantisi verse kampanya fena degil,ama 1yıl sonra 30liralık tarifeyi 50 lira yapma ihtimalleri çok yüksek
MESUT52_34 19.7.2012 01:22:31
kızılay dağıtıyor dedimde inanmadınız.
DH Misafiri 19.7.2012 00:05:13
Avea'nın Bursa balıkesir,Manisa bayilerinin Hic birinin eline geçmeyen bir telefon. Ben Avea kullanıcısı olarak bu kampanyadan yararlanamiyorum maalesef...
bdurmus 4.7.2012 13:49:18
quote:

Orijinalden alıntı: dento35

quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: dento35

ayda 80 tl`den asagi fatura odemiyorum yeni bir tarife olan 50 tl`ye 1000 dk + 2000 sms + sinirsiz internet paketine gectim 18 tl`de iphone`a verirsek 68 tl`ye birde iphone sahibi olucam bence guzel kampanya

ya güzelde 3 sene bağlaması kötü

o konuda haklisin da zaten avea`dayiz en ucuz tarifeleler aveada

gerçi evet orası öyle ama ne bileyim işte
dento35 4.7.2012 13:41:39
quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: dento35

ayda 80 tl`den asagi fatura odemiyorum yeni bir tarife olan 50 tl`ye 1000 dk + 2000 sms + sinirsiz internet paketine gectim 18 tl`de iphone`a verirsek 68 tl`ye birde iphone sahibi olucam bence guzel kampanya

ya güzelde 3 sene bağlaması kötü

o konuda haklisin da zaten avea`dayiz en ucuz tarifeleler aveada
bdurmus 4.7.2012 13:21:36
quote:

Orijinalden alıntı: dento35

ayda 80 tl`den asagi fatura odemiyorum yeni bir tarife olan 50 tl`ye 1000 dk + 2000 sms + sinirsiz internet paketine gectim 18 tl`de iphone`a verirsek 68 tl`ye birde iphone sahibi olucam bence guzel kampanya

ya güzelde 3 sene bağlaması kötü
dento35 4.7.2012 13:06:41
ayda 80 tl`den asagi fatura odemiyorum yeni bir tarife olan 50 tl`ye 1000 dk + 2000 sms + sinirsiz internet paketine gectim 18 tl`de iphone`a verirsek 68 tl`ye birde iphone sahibi olucam bence guzel kampanya
mac3560 3.7.2012 01:18:32
Voda dan hattimi aveaya tasimistm 40 tllik 1000 dk 2000 sms sinirsiz net olan tarifeye 18x36 yi kabul ederek de ayfon3gs aldim annem icin . . Bulundugum yerde voda cok kotuydu surekli cekmiyordu neti cok berbatti avea baya iyiymis iyi oldu kendi adima bu kampanya da kaymak oldu. .
nurettinaz 1.7.2012 11:51:23
Bence telefon donanim bakimindan artik cagimizin cok gerisinde kalmis durumda, Yurtdisinda ki bircok operator ek ucret almadan hediye olarak vermekte Aslinda burada onemli olan kullanim amaci sonucta bir 3310da mesaj atar konusturur bu da onun gibi az oyun oynarsin biraz yavas nete girersin ama sonucta butun telefon deneyimlerini apple in sagladigi bir cok artiyla yapabilirsin
Sürekli Banlanan Adam 30.6.2012 16:41:10
quote:

Orijinalden alıntı: fx57

[html]


 

Avea akıllı telefon tutkunlarının dikkatini çekecek yeni bir kampanyaya imza attı. "Sadece 1TL'ye iPhone" sloganıyla başlatılan kampanya çerçevesinde, Avea kullanıcıları mevcut tarifelerine ayda 1TL ekleyerek iPhone 3GS sahibi olabilecek.

 

Apple'ın iki jenerasyonu önceki telefonu olmasına rağmen sahip olduğu donanım ile pek çok kullanıcının temel akıllı telefon ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılayabilecek düzeyde olan iPhone 3GS, aynı zamanda dünyanın en büyük uygulama mağazası olan App Store üzerinden kullanıcılarına farklı seçenekler de sunuyor. iPhone 3GS aynı zamanda Apple tarafından tanıtımı yeni yapılan iOS 6 piyasaya sürüldüğünde yeni işletim sistemine yükseltilebilecek.

 

15 Haziran'dan başlayacak kampanya  kapsamında Avea, ilk üç ay 250MB interneti de ücretsiz sunacak. Avea Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Yılmaz konuyla ilgili larak  "iPhone 3GS'i herkes alabilsin diye tarifeye ek sadece 1 TL gibi çok düşük bir fiyatla kullanıcıya ulaştırmaktan dolayı mutluyuz. Avealıların bu kampanyayı çok seveceğine eminiz. Avea olarak, yıl boyunca buna benzer etkili kampanyalar yapmaya devam edeceğiz" dedi.

 

Kampanya ve katılım koşulları hakkında daha fazla bilgi için: 



http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/kampanyalar/iphone3gs.shtml?pagemenu=kampanyalar.cihaz.iphone3gs




[/html]

Ölene dek mi ödeyecez , ayda 1TL nedir yahu
X-Slim 30.6.2012 16:09:20
quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim


quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim


quote:

Orijinalden alıntı: oguzhant


quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

Bence harika bi kampanya :)

Neden?

Butcesi olmayip iphone almayi dusunen arkadaslar icin ;)

butcesi olmayan biri her ay 85 tl nasil odeyecek?

85 lirami orda 18 lira yazmiyor mu linke tiklayinca ?

o, tarifeye eklenecek olan iphone 3GS taksidi sadece. tarife parasi ekli degil o 18 liraya.

Ohooo ne anladim ben bu isten o zaman lafimi geri aliyorum ve sunu soyluyorum : ne kadar sacma bi kampanya
Psycna 30.6.2012 16:04:01
quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim


quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim


quote:

Orijinalden alıntı: oguzhant


quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

Bence harika bi kampanya :)

Neden?

Butcesi olmayip iphone almayi dusunen arkadaslar icin ;)

butcesi olmayan biri her ay 85 tl nasil odeyecek?

85 lirami orda 18 lira yazmiyor mu linke tiklayinca ?

o, tarifeye eklenecek olan iphone 3GS taksidi sadece. tarife parasi ekli degil o 18 liraya.
X-Slim 30.6.2012 15:59:56
quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim


quote:

Orijinalden alıntı: oguzhant


quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

Bence harika bi kampanya :)

Neden?

Butcesi olmayip iphone almayi dusunen arkadaslar icin ;)

butcesi olmayan biri her ay 85 tl nasil odeyecek?

85 lirami orda 18 lira yazmiyor mu linke tiklayinca ?
Psycna 30.6.2012 15:56:43
quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim


quote:

Orijinalden alıntı: oguzhant


quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

Bence harika bi kampanya :)

Neden?

Butcesi olmayip iphone almayi dusunen arkadaslar icin ;)

butcesi olmayan biri her ay 85 tl nasil odeyecek?
franchise 30.6.2012 14:17:05
Zaten üzerime olan Annemin kullandığı bir Avea hattım vardı. Gittim Tarfe 2'den bu telefonu alıp eşime hediye ettim. Gayet mantıklı bence. Daha önce kullandığı Galaxy Gio'dan çok daha güzel olduğunu söylüyor.
X-Slim 30.6.2012 13:48:58
quote:

Orijinalden alıntı: oguzhant


quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

Bence harika bi kampanya :)

Neden?

Butcesi olmayip iphone almayi dusunen arkadaslar icin ;)
oguzhant 30.6.2012 13:34:50
quote:

Orijinalden alıntı: X-Slim

Bence harika bi kampanya :)

Neden?
X-Slim 30.6.2012 13:26:04
Bence harika bi kampanya :)
oguzhant 30.6.2012 13:25:57
quote:

Orijinalden alıntı: mtso_221

quote:

Orijinalden alıntı: oguzhant


quote:

Orijinalden alıntı: mtso_221

quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

insanlari salak mi sanyor bunlar?

niye salak yerine koysunlar arkadaşım. zaten 3 yıldır kullandığım tarifeyi 3 yıl daha kullanıcam 36 liraya iphone almış oldum

Avea dan cihaz almadim ama her yone 1000dk 1gb 1000sms icin 12 ay tahautte bulunmustum fiyat indirimi olsun diye, bir sey icin aradiginda tesaduf ogreniyorum ki avea ayni tarifeyi sinirsiz internet ve 5-10tl daha ucuzuna vermeye baslamis.gecirin benide ona diyorum yok diorlar interneti sinirsiz yapin yok diyorlar hatta kapaticam diyorum taatunuz var ceza odersiniz diyorlar hay dedim lanet olsun, her bir sene once kontratli ip4 alan bir arkadasim varki onun durumu daha aci, ayni tarifeye 3 kere indirim geldi, ustune 4s geldi o hala sabir tespisi cekiyor.
Birde telekomdan yedigim kazik var ki onuda soyleyeyim ders olsun alacak arkadaslara. Tahaut verdik ipod touc aldik 55tl x 24 ay, toucu 600tl ye sattim parasi çöp oldu hala ode dur.
Kontratla bu teknoloji hizinda bisi almak mantik disi firmalarin cakalliklarida ortada...

dediğiniz doğru ama burda çok sembolik bi ücret söz konusu. ayda sadece 1tl. 60-70 liralarla taahhütte bulunmayı ben de düşünmem ancak 750 liralik bi cihazı 36 liraya alıyorum. hadi olsun daha avantajlı tarifeler ayda 20 lira daha ucuz olsun. yine cihazı oldugu fiyattan daha ucuza almış oluyorum

Kazik bir tarife secmeden 1 tl ye vermiyorlar cihazi. Sectiginiz tarifede 2-3 aya kadar epey ucuzlayacak iphone5 ile 4 ler bile deger kaybedecek
mtso_221 30.6.2012 13:20:39
quote:

Orijinalden alıntı: oguzhant


quote:

Orijinalden alıntı: mtso_221

quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

insanlari salak mi sanyor bunlar?

niye salak yerine koysunlar arkadaşım. zaten 3 yıldır kullandığım tarifeyi 3 yıl daha kullanıcam 36 liraya iphone almış oldum

Avea dan cihaz almadim ama her yone 1000dk 1gb 1000sms icin 12 ay tahautte bulunmustum fiyat indirimi olsun diye, bir sey icin aradiginda tesaduf ogreniyorum ki avea ayni tarifeyi sinirsiz internet ve 5-10tl daha ucuzuna vermeye baslamis.gecirin benide ona diyorum yok diorlar interneti sinirsiz yapin yok diyorlar hatta kapaticam diyorum taatunuz var ceza odersiniz diyorlar hay dedim lanet olsun, her bir sene once kontratli ip4 alan bir arkadasim varki onun durumu daha aci, ayni tarifeye 3 kere indirim geldi, ustune 4s geldi o hala sabir tespisi cekiyor.
Birde telekomdan yedigim kazik var ki onuda soyleyeyim ders olsun alacak arkadaslara. Tahaut verdik ipod touc aldik 55tl x 24 ay, toucu 600tl ye sattim parasi çöp oldu hala ode dur.
Kontratla bu teknoloji hizinda bisi almak mantik disi firmalarin cakalliklarida ortada...

dediğiniz doğru ama burda çok sembolik bi ücret söz konusu. ayda sadece 1tl. 60-70 liralarla taahhütte bulunmayı ben de düşünmem ancak 750 liralik bi cihazı 36 liraya alıyorum. hadi olsun daha avantajlı tarifeler ayda 20 lira daha ucuz olsun. yine cihazı oldugu fiyattan daha ucuza almış oluyorum
oguzhant 30.6.2012 13:17:23
quote:

Orijinalden alıntı: mtso_221

quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

insanlari salak mi sanyor bunlar?

niye salak yerine koysunlar arkadaşım. zaten 3 yıldır kullandığım tarifeyi 3 yıl daha kullanıcam 36 liraya iphone almış oldum

Avea dan cihaz almadim ama her yone 1000dk 1gb 1000sms icin 12 ay tahautte bulunmustum fiyat indirimi olsun diye, bir sey icin aradiginda tesaduf ogreniyorum ki avea ayni tarifeyi sinirsiz internet ve 5-10tl daha ucuzuna vermeye baslamis.gecirin benide ona diyorum yok diorlar interneti sinirsiz yapin yok diyorlar hatta kapaticam diyorum taatunuz var ceza odersiniz diyorlar hay dedim lanet olsun, her bir sene once kontratli ip4 alan bir arkadasim varki onun durumu daha aci, ayni tarifeye 3 kere indirim geldi, ustune 4s geldi o hala sabir tespisi cekiyor.
Birde telekomdan yedigim kazik var ki onuda soyleyeyim ders olsun alacak arkadaslara. Tahaut verdik ipod touc aldik 55tl x 24 ay, toucu 600tl ye sattim parasi çöp oldu hala ode dur.
Kontratla bu teknoloji hizinda bisi almak mantik disi firmalarin cakalliklarida ortada...
mtso_221 30.6.2012 13:14:14
quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

quote:

Orijinalden alıntı: mtso_221

quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

insanlari salak mi sanyor bunlar?

niye salak yerine koysunlar arkadaşım. zaten 3 yıldır kullandığım tarifeyi 3 yıl daha kullanıcam 36 liraya iphone almış oldum

1tl kisvesi altinda 36 ay taahhute baglamak? hemde 3gs icin? 3 seneye 4S, 3GS'in yerini almis olacak... 3GS mi kalir o zamana?

ayrica ayda 1TL farkla alabilmeniz icin aylik ucreti 85TL olan tarifeyi secmek disinda bir sansiniz yok [yeni nesil 3000 tarifesi]. bu tarifeyi de 3 senedir nasil kullaniyorsunuz merak ettim zira yeni cikti bu yeni nesil tarifeler...

ayrıca öyle bi yazmışsınız ki "36 ay sonunda 4s ler 3gs lerin yerini almış olacak" diye. bilmeyen biri cihazı 36 ayın sonunda verecekler sanır
mtso_221 30.6.2012 13:12:52
quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

quote:

Orijinalden alıntı: mtso_221

quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

insanlari salak mi sanyor bunlar?

niye salak yerine koysunlar arkadaşım. zaten 3 yıldır kullandığım tarifeyi 3 yıl daha kullanıcam 36 liraya iphone almış oldum

1tl kisvesi altinda 36 ay taahhute baglamak? hemde 3gs icin? 3 seneye 4S, 3GS'in yerini almis olacak... 3GS mi kalir o zamana?

ayrica ayda 1TL farkla alabilmeniz icin aylik ucreti 85TL olan tarifeyi secmek disinda bir sansiniz yok [yeni nesil 3000 tarifesi]. bu tarifeyi de 3 senedir nasil kullaniyorsunuz merak ettim zira yeni cikti bu yeni nesil tarifeler...

birbirine benzer çok tarife var her yöne sınırsız tarifesiyle başlamıştım avea ya daha sonra bu tarifeye gectim ve bütün beklentilerimi karşılayan bi tarife 85 lira ödüyorum aylık ayrıca değiştirmeyi de düşünmüyorum. böyle olunca bana oldukça mantıklı geldi cihazı almak
rainbow05 30.6.2012 12:58:33
quote:

Orijinalden alıntı: mtso_221

quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

insanlari salak mi sanyor bunlar?

niye salak yerine koysunlar arkadaşım. zaten 3 yıldır kullandığım tarifeyi 3 yıl daha kullanıcam 36 liraya iphone almış oldum

85 tllik tarife mi kullanıyorsun.Hemde yeni çıkan
Psycna 30.6.2012 12:25:57
quote:

Orijinalden alıntı: mtso_221

quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

insanlari salak mi sanyor bunlar?

niye salak yerine koysunlar arkadaşım. zaten 3 yıldır kullandığım tarifeyi 3 yıl daha kullanıcam 36 liraya iphone almış oldum

1tl kisvesi altinda 36 ay taahhute baglamak? hemde 3gs icin? 3 seneye 4S, 3GS'in yerini almis olacak... 3GS mi kalir o zamana?

ayrica ayda 1TL farkla alabilmeniz icin aylik ucreti 85TL olan tarifeyi secmek disinda bir sansiniz yok [yeni nesil 3000 tarifesi]. bu tarifeyi de 3 senedir nasil kullaniyorsunuz merak ettim zira yeni cikti bu yeni nesil tarifeler...
mtso_221 30.6.2012 12:22:55
quote:

Orijinalden alıntı: Psycna

insanlari salak mi sanyor bunlar?

niye salak yerine koysunlar arkadaşım. zaten 3 yıldır kullandığım tarifeyi 3 yıl daha kullanıcam 36 liraya iphone almış oldum
Psycna 29.6.2012 22:52:57
insanlari salak mi sanyor bunlar?
YGA 29.6.2012 22:44:35
Fiyatı ortalamaya vurduğumuzda zaten 800 TL falan yapıyor sanırım.Aradan geçen süre zarfında 800 TL'lik borcunuzu daha yeni bitireceksiniz ve o an teknolojinin Apple açısından durumu gayet ileride olacak.

Ama hem konuşup +1 TL'de çok iyi.Sonuçta o tarifeye girmek isteseniz 28 TL para ödeyeceksiniz. 36 TL'ye 3GS cihazınız olacak.Alınabilir bence.
inexo 29.6.2012 22:38:29
quote:

Orijinalden alıntı: Tolga*

13. ay faturaya yansıyor??? La oğlum o zamana iOS 7 duyurulur, 3GS'e para vermemeye başlar millet, sen 1 yıl boyunca da onu ödersin. Bence çok saçma olur öyle bişey. Düşünsene iOS 8 arefesi sen borcunu yeni yeni bitireceksin 3GS'in.. Mantık yok.

36. aydan bahsediyorlar ios7 mi kalır :)
IgorStravinsky 29.6.2012 22:36:50
13. ay faturaya yansıyor??? La oğlum o zamana iOS 7 duyurulur, 3GS'e para vermemeye başlar millet, sen 1 yıl boyunca da onu ödersin. Bence çok saçma olur öyle bişey. Düşünsene iOS 8 arefesi sen borcunu yeni yeni bitireceksin 3GS'in.. Mantık yok.
p4mdut 29.6.2012 22:29:29
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

biz aveaya nisanda geçtik faturalı paket bu telefonu almak için 6 ay olması lazımmış illa 6 ay olacakmı yoksa alabiliyormuyuz???


6 aylık müşterisi olmayanlara 2. bi ödeme planı var 12 aylık faturayı kredi kartından çekiyor 13. ay faturaya yansımaya başlıyor.
http://www.avea.com.tr/tr/sta/taahhutname/iphone3gs_bireysel.pdf
linkte aşağılara doğru in ödeme seçenekleri kısmında yazıyor.
DH Misafiri 29.6.2012 21:21:31
biz aveaya nisanda geçtik faturalı paket bu telefonu almak için 6 ay olması lazımmış illa 6 ay olacakmı yoksa alabiliyormuyuz???
inexo 26.6.2012 22:28:12
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

turkcell(TIM) lerde 739TL peşin fiyatı. aveada çok pahalı bi de 36 ay taahütlü... 28x36=1008TL, 36 ay dolmadan çıksanda çıkmasanda 1008TL ödüyorsun zaten... normal almak daha avantajı Hızlıalda 799, HepsiBurada 850 TL satılıyor...

hepsiburada çek vereceği zaman 850 yaptı çek bitti 799 yaptı çok bizde çek kazandık diyoruz
p4mdut 26.6.2012 17:54:28
Bende bi ara almayı kafaya takmıştım yeni nesil 1000 tarifesiyle 648 e geliyordu ama taahhütnameyi iyice okuyunca caydım. Tarifen de 36 ay boyunca kalmak zorunda kalıyorsun ve avea o tarifenin fiyatını istediği zaman değiştirebilecek durumda, hem tarifeni değiştirmene izin vermiyor hemde zam yapma riski yüksek 36 ay dolmadan çıkacak olursan da çıktığın güne kadar olan aylarda uygulanan indirimi ve kalan faturaları ödemek zorundasın uygulanan indirim 10 TL 12 ay sonra ayrılmak istesen sana ekstra 120 TL ve kalan taksitleride isteyecek, çok kafaya takmıştım alacaktım ama sözleşmeyi detaylı okuyunca bu ve bunun gibi kafama yatmayan maddelerle karşılaştım bana pek mantıklı gelmedi caydım almaktan. Almayı düşünen arkadaşlarda detayla bi okusun derim.
ERPmühendisi 24.6.2012 01:52:19
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

turkcell(TIM) lerde 739TL peşin fiyatı. aveada çok pahalı bi de 36 ay taahütlü... 28x36=1008TL, 36 ay dolmadan çıksanda çıkmasanda 1008TL ödüyorsun zaten... normal almak daha avantajı Hızlıalda 799, HepsiBurada 850 TL satılıyor...

TIM'lerde World'e 10 taksit :)
DH Misafiri 24.6.2012 01:48:54
turkcell(TIM) lerde 739TL peşin fiyatı. aveada çok pahalı bi de 36 ay taahütlü... 28x36=1008TL, 36 ay dolmadan çıksanda çıkmasanda 1008TL ödüyorsun zaten... normal almak daha avantajı Hızlıalda 799, HepsiBurada 850 TL satılıyor...
Cyber_Power 17.6.2012 16:21:47
Bence fiyatı uygun değil..Ama IPhone tutkunları alabilir
SeTha 17.6.2012 15:23:53
quote:

Orijinalden alıntı: cedric...


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi


quote:

Orijinalden alıntı: cedric...

quote:

Orijinalden alıntı: SeTha


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.

ios 5 ile hotspot geldi JB yapmaya gerek yok. 3Gsimin internetini ekstra bir ücret ödemeden laptopuma aktarabiliyorum.

İos 4.3 le geldi diye biliyorum. Yalniz 3GS'te yalniz bluetooth ve usb ile hotspot yapilabiliyor. Wifi ile yapilamiyor. (jb olmadan)

4.3 ile gelmistir o zaman ben 4.2.1 den direk ios 5 e gectigim icin 5 de geldi saniyorum.

3GS'de kablosuz hotspot yapılamıyor. Bunun için jb ile CYDİA'dan mywi yüklemek gerekiyor.
cedric... 17.6.2012 15:05:22
quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi


quote:

Orijinalden alıntı: cedric...

quote:

Orijinalden alıntı: SeTha


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.

ios 5 ile hotspot geldi JB yapmaya gerek yok. 3Gsimin internetini ekstra bir ücret ödemeden laptopuma aktarabiliyorum.

İos 4.3 le geldi diye biliyorum. Yalniz 3GS'te yalniz bluetooth ve usb ile hotspot yapilabiliyor. Wifi ile yapilamiyor. (jb olmadan)

4.3 ile gelmistir o zaman ben 4.2.1 den direk ios 5 e gectigim icin 5 de geldi saniyorum.
ERPmühendisi 17.6.2012 13:34:46
quote:

Orijinalden alıntı: cedric...

quote:

Orijinalden alıntı: SeTha


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.

ios 5 ile hotspot geldi JB yapmaya gerek yok. 3Gsimin internetini ekstra bir ücret ödemeden laptopuma aktarabiliyorum.

İos 4.3 le geldi diye biliyorum. Yalniz 3GS'te yalniz bluetooth ve usb ile hotspot yapilabiliyor. Wifi ile yapilamiyor. (jb olmadan)
cedric... 17.6.2012 06:29:39
quote:

Orijinalden alıntı: SeTha


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.

ios 5 ile hotspot geldi JB yapmaya gerek yok. 3Gsimin internetini ekstra bir ücret ödemeden laptopuma aktarabiliyorum.
Gladiotürk 17.6.2012 01:04:52
Sene 2012 Aveanın yaptığına bak arkadaş! Çakallıkdan başka birşey değil..
MasteR 16.6.2012 16:10:20
quote:

Orijinalden alıntı: teknoforum-bs

Avea cok uckagıtcı yalancı ve düzembaz 36ay +28 tl ye 3gs satıyorlar ve 36 ay taahhtut koyuyolar daha sonrda insanları istedikleri gbi dolandırıyorlar asıma geldigi için soyluyorum 6 ay sonra tarifemin suresı doldugu soylendi 29 tl lik tarifeyi 46 tl ye gecirdiler...

Üç kağıtçı demeyelimde işini biliyor diyelim sloganı nasıl yapacak başka.

Yeni nesil 1000 tarifesindeyim 36*18tl=648 Tl telefonun ederi zaten o. Ama ben aylık 5tl - 10 tl desede 36 ay taahhüt vermem o ayrı :)
desiya 16.6.2012 15:46:58
Turkcell kontratsız 730 liraya veriyor
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla