TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 23034 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Microsoft, Pazartesi günü kendi Windows RT tabletini tanıtabilir Stephen Elop'a göre Android ile agresif rekabet için daha ucuz 'Windows Phone' cihazlar gerekli HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (95) YORUM YAZ

tarafından 15 Haziran 2012, Cuma 17:29 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Avea'dan ayda 1TL'ye iPhone 3GS kampanyası
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
95
 
Avea akıllı telefon tutkunlarının dikkatini çekecek yeni bir kampanyaya imza attı. "Sadece 1TL'ye iPhone" sloganıyla başlatılan kampanya çerçevesinde, Avea kullanıcıları mevcut tarifelerine ayda 1TL ekleyerek iPhone 3GS sahibi olabilecek.
 
Apple'ın iki jenerasyonu önceki telefonu olmasına rağmen sahip olduğu donanım ile pek çok kullanıcının temel akıllı telefon ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılayabilecek düzeyde olan iPhone 3GS, aynı zamanda dünyanın en büyük uygulama mağazası olan App Store üzerinden kullanıcılarına farklı seçenekler de sunuyor. iPhone 3GS aynı zamanda Apple tarafından tanıtımı yeni yapılan iOS 6 piyasaya sürüldüğünde yeni işletim sistemine yükseltilebilecek.
 
15 Haziran'dan başlayacak kampanya  kapsamında Avea, ilk üç ay 250MB interneti de ücretsiz sunacak. Avea Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Yılmaz konuyla ilgili larak  "iPhone 3GS'i herkes alabilsin diye tarifeye ek sadece 1 TL gibi çok düşük bir fiyatla kullanıcıya ulaştırmaktan dolayı mutluyuz. Avealıların bu kampanyayı çok seveceğine eminiz. Avea olarak, yıl boyunca buna benzer etkili kampanyalar yapmaya devam edeceğiz" dedi.
 
Kampanya ve katılım koşulları hakkında daha fazla bilgi için: 

http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/kampanyalar/iphone3gs.shtml?pagemenu=kampanyalar.cihaz.iphone3gs

Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
cagakan7 15.6.2012 17:31:27
3gs mi kaldi..??!!!! 😄 -9
Erasmus78 15.6.2012 17:36:44
3Gs iOS6 güncellemesi alacak. O yüzden hala daha para eder. Ayda 1 TL ne ki? Kullanmana da gerek yok. Jelatini açılmamış şekilde babanın oğluna 800 TL ye satarsın. :)) +1
ibrahimhd 15.6.2012 17:40:01
Kesin alırım. 0
mygokhan 15.6.2012 17:40:53
28, 18, ve 1 TL ile 36 ay taahhüt ile alınabiliyor..

1 TL ile alabilen tarifeler çok sınırlı :)
1 x 36 = 36
18 x36 = 648
28x36 =1008
+1
inexo 15.6.2012 17:46:16


http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/kampanyalar/iphone3gs.shtml?pagemenu=kampanyalar.cihaz.iphone3gs

Avea'dan eşi benzeri görülmemiş, her bütçeye uygun iPhone 3GS kampanyası.
Belirtilen Tarife'lere 36 ay boyunca abone olanlar iPhone 3GS'e ayda sadece 1 TL* ek ödemeyle sahip olabiliyor!

Kampanya 15 Haziran 2012 – 31 Ağustos 2012 tarihleri arasında geçerlidir.
iPhone 3GS Cihaz Kampanyası'ndan sadece belirtilen faturalı ses tarifelerinden birinden hizmet alan mevcut veya yeni tüm bireysel ve kurumsal faturalı müşterilerler yararlanabilir.
Kampanya kapsamında müşterilerden 36 aylık taahhüt alınacaktır.
Taahhüt boyunca iPhone 3GS'nin aylık cihaz taksidi vergiler dahil 28 TL olup kampanyaya katılan müşterilerin faturalarına hizmet aldığı tarifeye göre belirlenen tutardaki aylık tarife indirimi yansıtılacaktır.
Kampanyadan; Avea ile abonelik sözleşmesi imzalaması üzerinden en az 6 ay geçen ve 6 aydır faturalarını düzenli olarak son fatura ödeme tarihinden itibaren en geç 7 gün içinde ödeyen veya aktif otomatik ödeme talimatı olan ve son 3 aydır faturalarını otomatik ödeme ile düzenli olarak ödeyen bireysel faturalı ve kurumsal müşteriler ve kurumsal müşterilerden belirtilen 2 koşulu da sağlamayan ancak Avea kredi kontrol sürecinden geçerek kredi kontrol sonucu olumlu olan kurumsal müşteriler ve daha önceden Avea müşterisi olmayan ancak bu kampanyadan yararlanmak için Avea müşterisi olan ve Avea kredi kontrol sürecinden geçerek kredi kontrol süreci olumlu olan kurumsal faturalı müşteriler aylık ödemeleri Avea Faturası ile ödeme şeklinden yararlanarak kampanyadan faydalanacaktır. Bu koşulları, sağlayamayan müşteriler, ilk 12 ay boyunca, aylık cihaz taksit tutarı toplamını anlaşmalı kredi kartlarından biriyle, 12. aydan sonra ise aylık ödemeleri Avea faturaları aracılığıyla ödeyeceklerdir.
Kampanya kapsamında müşteriler, ödeme şekillerini değiştiremez.
iPhone 3GS kampanyasına taahhüt vererek yaralanan abonelerimize kampanyaya katıldıktan sonraki ilk fatura dönemi itibariyle, 3 fatura dönemi boyunca geçerli olacak, aylık 250 MB internet kullanım hakkı hediye edilecektir. Aylık 250 MB hediye kullanım haklarının tanımlamaları 3 fatura dönemi boyunca her ay otomatik olarak yapılacaktır. Abonenin fatura dönemi içerisinde kullanmadığı kalan hediye kullanım hakkı miktarları bir sonraki aya devretmeyecektir. Aboneler kalan kullanım hakkı miktarlarını, INTERNET yazıp 5555 kısa numarasına SMS göndererek sorgulayabilecektir. Belirtilen internet kullanım hakkı, internet ve wap apn üzerinden yapılan kullanımlar için geçerli olup, yurtdışı kullanımları söz konusu kullanım haklarına dahil değildir. Söz konusu internet kullanım hakkını aşan kullanımlar, KB başına KDV ve ÖİV dahil 0.0000492 TL ile ücretlendirilecektir. Belirtilen 3 fatura dönemi sonunda, ilgili 250 MB internet paketi aylık 5 TL karşılığında yenilenecektir. Belirtilen paketi iptal etmek için "IPTAL 250" yazarak 5101 kısa numarasına SMS gönderilmesi gerekmektedir.
Kampanya kapsamındaki anlaşmalı banka kredi kartları :Akbank Axess, City Axess, Garanti Bonus, TEB Bonus, Denizbank Bonus, ING Bonus, Şekerbank Bonus, Yapı Kredi Worlcard, Vakıfbank Worldcard, TEB Worldcard, Anadolubank Worldcard, Albaraka Worldcard, Fortis, Milenyumbank wordkartları, Money Card, Bonus Business Card, Türkiye Finans Katılım Bankası Happy Kart, Eurobank, Tekfen ve Sanal kartlar.
Taahhüt süresinin sona ermesinden önce müşterilerin hattının kapatılması, faturasız tarifeye geçiş yapılması, hattının tarifesini kampanya taahhütnamesinde belirtilen koşulların dışında kalacak şekilde değiştirmesi, fesih/devir işlemleri durumunda, ilgili durumun gerçekleştiği tarihten itibaren kalan cihaz taksitleri ve taahhütüne bağlı kaldığı sürece faturasına aylık olarak yansıtılan indirim bedellerinin toplamı kadar cihaz kampanyası iptal bedeli yansıtılacaktır.
Tarife değişikliği sadece kampanya taahhütnamesinde belirtilen tarife grupları içinde yapılabilir, gruplararası veya kampanya dışı tarifeye geçilmesi durumunda kampanya sona erecek ve müşteri faturalarına cihaz kampanyası iptal bedeli yansıtılacaktır.
Kampanya konusu cihazlar, müşterilere bayiler tarafından tedarik ve fatura edilecek olup, cihaz bedelleri Avea tarafından "tahsilatına aracılık edilen tutarlar" kapsamında tahsil edilecektir.
Bir müşteri bir GSM hattıyla aynı anda sadece bir taahhütlü cihaz kampanyasından yararlanabilir. Başka bir Avea taahhütlü cihaz kampanyasından yararlanabilmesi için ayrı bir GSM hattıyla kampanyaya dahil olması gerekmektedir.
Bireysel müşterilere ait bir TCK nosuna bağlı en fazla 3 GSM numarası kurumsal müşterilere ait vergi kimlik numarasına bağlı en fazla 4 GSM numarası kampandan faydalanabilir.
iPhone 3GS cihaz kampanyası öncesinde tarife indirimi verilmiş ve indirimli tarife ücreti kampanya kapsamında verilecek indirimden daha düşük olan müşteriler belirtilen koşullarda kampanyadan yararlanamayacaktır.
Tavsiye edilen Bayi Alış fiyatı € 310,00' dur.
Kampanya stoklarla sınırlıdır.
0
Lady GarGara 15.6.2012 17:54:53
Hic birsey anlamadim.

Telefonun ucretinin taksidinin uzerine 1 tl mi aliyorlar?

Mesela ben anneme dusunuyorum bu telefonu. Kendisi aveali zaten, normal tarifesine telefon ucretinin taksidi +1 tl olarak mi yansitacak, yoksa direk tarifesi + 1 tl mi?
0
Baran. 15.6.2012 17:55:29
Ayni halt olacak gene 1000 tl odemis olacagiz. 0
15KisiyeSaldirdim 15.6.2012 18:17:48
Benim tarifeme 28x36 1008 liraya geliyor el insaf be gider sıfırını 900 tl ye alırım daha iyi en azından 3 yıl taahüt vermem olmadı avea 0
aktifnet 15.6.2012 18:24:33
Degisen birsey yok, yine ayni fiyati oduyorsunuz.lansman 1 tl diye yapiliyor ancak tarife, sozlesme vb. Yan ucretlerle aslinda 1 tl 'ye almis olmuyorsunuz.uzerine biraz daha ekleyip iPhone 4 almak varken 2 jenerasyon eski telefona 1000 tl vermek hic mantikli degil.elde kalan stoklari iyi eritecekler bu sekilde. 0
JonnyCaqe 15.6.2012 19:06:12
3gs nedir yaşu stratejiyi çözemedim bir türlü 0
inexo 15.6.2012 19:11:42
turkcellde world e 12 taksit 739 tl imiş
kura göre değişebilir.
tarife özgürlüğü olarak 12x61 tl ile alabilirsiniz
0
Baran. 15.6.2012 19:20:56
Tarife 2ye uyeyim 648tl oluyor.Anneme alabilirim belki.Tarife 2 kullanan varsa alabilir uygun oluyor. 0
isyankar_emre 15.6.2012 19:45:06
Ancak zaten şu "1 Tl" başlıklarıyla, reklamlarıyla insanları kandırabilirsiniz, ben hiç bir reklamda ayrıntıya girdiklerini görmedim.. :)36 ay aynı tarifeyi kullanıcaz bak akıllıı ya :) 0
rainbow05 15.6.2012 20:21:41
Hacılar niye her operatör 3gs'in 8 gb'ini satıyor ya.16 ve 32'lere noldu 0
dreamblue35 15.6.2012 21:30:23
yapsa ya xperia s kampanyası bak nasıl akın ediyor millet 0
octawa 15.6.2012 21:44:50
quote:

Orijinalden alıntı: fx57

[html]


 

Avea akıllı telefon tutkunlarının dikkatini çekecek yeni bir kampanyaya imza attı. "Sadece 1TL'ye iPhone" sloganıyla başlatılan kampanya çerçevesinde, Avea kullanıcıları mevcut tarifelerine ayda 1TL ekleyerek iPhone 3GS sahibi olabilecek.

 

Apple'ın iki jenerasyonu önceki telefonu olmasına rağmen sahip olduğu donanım ile pek çok kullanıcının temel akıllı telefon ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılayabilecek düzeyde olan iPhone 3GS, aynı zamanda dünyanın en büyük uygulama mağazası olan App Store üzerinden kullanıcılarına farklı seçenekler de sunuyor. iPhone 3GS aynı zamanda Apple tarafından tanıtımı yeni yapılan iOS 6 piyasaya sürüldüğünde yeni işletim sistemine yükseltilebilecek.

 

15 Haziran'dan başlayacak kampanya  kapsamında Avea, ilk üç ay 250MB interneti de ücretsiz sunacak. Avea Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Yılmaz konuyla ilgili larak  "iPhone 3GS'i herkes alabilsin diye tarifeye ek sadece 1 TL gibi çok düşük bir fiyatla kullanıcıya ulaştırmaktan dolayı mutluyuz. Avealıların bu kampanyayı çok seveceğine eminiz. Avea olarak, yıl boyunca buna benzer etkili kampanyalar yapmaya devam edeceğiz" dedi.

 

Kampanya ve katılım koşulları hakkında daha fazla bilgi için: www.avea.com.tr



[/html]

3 yillik telefondan be hayir gelir demeyin gercekten cok iyi bir telefon
0
seckin1781 15.6.2012 22:07:03
36 ay kelepce takmak kesinlikle hayır 0
DH Misafiri 15.6.2012 22:09:53
avea kendini akıllı sanıyor işte naparsın :D 0
ssbrc 15.6.2012 22:11:23
depodakileri eritiyorlar herhalde +2
Technology41 15.6.2012 22:12:02
'' 1 TLYE ALABİLMEK İÇİN :Yeni Nesil 3000 YENİ NESİL 3000 EXTRA TARİFESİNDE OLMAN LAZIM ODA 85 TLCİK:D 1 TL DİYE HEMEN ATLAMAMAK LAZIM! BUNLARIN YAPACAKLARI KAMPANYA BU KADAR OLUR! +2
RevivaL 15.6.2012 22:52:44
24 aya evet diyebilirdim ama 36 ay müebbet gibi gelir 0
onurkok 15.6.2012 23:03:16
şöyle her ay 30 tl ödeyeceğimiz bi tarife olsa hiç durmazdım 0
MacMania 15.6.2012 23:26:32
kaç ay oluyo taksiti 0
umutarslan.com 15.6.2012 23:44:10
konuyu hortlattınız sandım! yıl 2012 arkadaşlar.. +1
tahago 16.6.2012 00:09:54
quote:

Orijinalden alıntı: umutarslan.com

konuyu hortlattınız sandım! yıl 2012 arkadaşlar..

+1
0
bocekgrafik 16.6.2012 00:30:54
"Elde kalmış eski telefonları, millete nasıl giydiririm?" kampanyası.

* * *

Ayrıca, kampanyadan yararlanarak bu telefonu almayı düşünenler, şu haberi okumadan almasınlar: [link=http://forum.donanimhaber.com/m_61981578/tm.htm]iOS6, iPhone 4 ve iPhone 3GS'e bazı kısıtlamalar ile birlikte geliyor [/link]
0
Hazan 16.6.2012 01:18:13
quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

3Gs iOS6 güncellemesi alacak. O yüzden hala daha para eder. Ayda 1 TL ne ki? Kullanmana da gerek yok. Jelatini açılmamış şekilde babanın oğluna 800 TL ye satarsın. :))

ios 5 bile jilet gibi çalışmazken 6 nasıl çalışacak orası muamma.
0
man utd 16.6.2012 03:04:57
iphone 5 i 0 tl e vercem desin yine de 3sene tahhüt vermem aveaya 0
Celtic Warrior 16.6.2012 04:27:19
quote:

Orijinalden alıntı: man utd

iphone 5 i 0 tl e vercem desin yine de 3sene tahhüt vermem aveaya

Aynen öyle. Yine değerinin çok üzerinde veriyorlar.
0
.:. 16.6.2012 08:13:53
tarife 3 le birlikte alınabiliyor...
vodafone 24 ay bağlıyor 79+19 liraya
avea 36 ay bağlıyor 85+1 liraya...
3000 lira yani...
ulen hiç 1000 lira olur mu bi düşünün yaa
3 sene bedava mı konuşacaksınız sadece telefon
parası vererek
0
ERPmühendisi 16.6.2012 09:03:46
Yeni Nesil 1000 tarifesiyle (45+18)=63 TL ediyor. Fena sayılmaz. Annemin hattına sanırım alacağım. 3 sene önceki telefon olabilir ama IOS işletim sistemi kullanması kolay. Annem çok rahat 3 yıl kullanır. 0
ERPmühendisi 16.6.2012 09:17:28
Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı? 0
SeTha 16.6.2012 10:37:05
quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.
0
ERPmühendisi 16.6.2012 11:13:23
quote:

Orijinalden alıntı: SeTha


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.

Teşekkürler dostum. 1,5 yıldır Iphone 4 kullanıyorum, Iphone 3GS'i anneme düşünüyordum. Annemlerde Ipad 2 wifi var sorum o yüzdendi :)

Nedense benim aklımda 3GS'de wifi hotspot var diye bilgi var. Az önce internette araştırdım JB yapmadan IOS'un kendi özelliğiyle bluetooth ile IPHONE 3GS'ten IPAD'e internet sorunsuz(stabil) veriliyormuş. olabiliyormuş.
0
teknoforum-bs 16.6.2012 15:35:25
Avea cok uckagıtcı yalancı ve düzembaz 36ay +28 tl ye 3gs satıyorlar ve 36 ay taahhtut koyuyolar daha sonrda insanları istedikleri gbi dolandırıyorlar asıma geldigi için soyluyorum 6 ay sonra tarifemin suresı doldugu soylendi 29 tl lik tarifeyi 46 tl ye gecirdiler... 0
desiya 16.6.2012 15:46:58
Turkcell kontratsız 730 liraya veriyor 0
MasteR 16.6.2012 16:10:20
quote:

Orijinalden alıntı: teknoforum-bs

Avea cok uckagıtcı yalancı ve düzembaz 36ay +28 tl ye 3gs satıyorlar ve 36 ay taahhtut koyuyolar daha sonrda insanları istedikleri gbi dolandırıyorlar asıma geldigi için soyluyorum 6 ay sonra tarifemin suresı doldugu soylendi 29 tl lik tarifeyi 46 tl ye gecirdiler...

Üç kağıtçı demeyelimde işini biliyor diyelim sloganı nasıl yapacak başka.

Yeni nesil 1000 tarifesindeyim 36*18tl=648 Tl telefonun ederi zaten o. Ama ben aylık 5tl - 10 tl desede 36 ay taahhüt vermem o ayrı :)
+1
Gladiotürk 17.6.2012 01:04:52
Sene 2012 Aveanın yaptığına bak arkadaş! Çakallıkdan başka birşey değil.. 0
cedric... 17.6.2012 06:29:39
quote:

Orijinalden alıntı: SeTha


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.

ios 5 ile hotspot geldi JB yapmaya gerek yok. 3Gsimin internetini ekstra bir ücret ödemeden laptopuma aktarabiliyorum.
0
ERPmühendisi 17.6.2012 13:34:46
quote:

Orijinalden alıntı: cedric...

quote:

Orijinalden alıntı: SeTha


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.

ios 5 ile hotspot geldi JB yapmaya gerek yok. 3Gsimin internetini ekstra bir ücret ödemeden laptopuma aktarabiliyorum.

İos 4.3 le geldi diye biliyorum. Yalniz 3GS'te yalniz bluetooth ve usb ile hotspot yapilabiliyor. Wifi ile yapilamiyor. (jb olmadan)
0
cedric... 17.6.2012 15:05:22
quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi


quote:

Orijinalden alıntı: cedric...

quote:

Orijinalden alıntı: SeTha


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.

ios 5 ile hotspot geldi JB yapmaya gerek yok. 3Gsimin internetini ekstra bir ücret ödemeden laptopuma aktarabiliyorum.

İos 4.3 le geldi diye biliyorum. Yalniz 3GS'te yalniz bluetooth ve usb ile hotspot yapilabiliyor. Wifi ile yapilamiyor. (jb olmadan)

4.3 ile gelmistir o zaman ben 4.2.1 den direk ios 5 e gectigim icin 5 de geldi saniyorum.
0
SeTha 17.6.2012 15:23:53
quote:

Orijinalden alıntı: cedric...


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi


quote:

Orijinalden alıntı: cedric...

quote:

Orijinalden alıntı: SeTha


quote:

Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

Avea + Iphone 3GS ile hotspot özelliğiyle interneti başka cihazlarda kullansak ekstra ücret yazmıyor değil mi? Kesin bilgisi olan var mı?

iPhone 3GS'de hotspot yok. Telefonu jb yapıp, CYDİA'dan mywi uygulamasını yüklemeniz lazım.

Sorunuzun esas cevabı ise: Hayır. Hiçbir ekstra ücret yansımaz.

ios 5 ile hotspot geldi JB yapmaya gerek yok. 3Gsimin internetini ekstra bir ücret ödemeden laptopuma aktarabiliyorum.

İos 4.3 le geldi diye biliyorum. Yalniz 3GS'te yalniz bluetooth ve usb ile hotspot yapilabiliyor. Wifi ile yapilamiyor. (jb olmadan)

4.3 ile gelmistir o zaman ben 4.2.1 den direk ios 5 e gectigim icin 5 de geldi saniyorum.

3GS'de kablosuz hotspot yapılamıyor. Bunun için jb ile CYDİA'dan mywi yüklemek gerekiyor.
0
Cyber_Power 17.6.2012 16:21:47
Bence fiyatı uygun değil..Ama IPhone tutkunları alabilir 0
DH Misafiri Dün (01:48)
turkcell(TIM) lerde 739TL peşin fiyatı. aveada çok pahalı bi de 36 ay taahütlü... 28x36=1008TL, 36 ay dolmadan çıksanda çıkmasanda 1008TL ödüyorsun zaten... normal almak daha avantajı Hızlıalda 799, HepsiBurada 850 TL satılıyor... 0
ERPmühendisi Dün (01:52)
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

turkcell(TIM) lerde 739TL peşin fiyatı. aveada çok pahalı bi de 36 ay taahütlü... 28x36=1008TL, 36 ay dolmadan çıksanda çıkmasanda 1008TL ödüyorsun zaten... normal almak daha avantajı Hızlıalda 799, HepsiBurada 850 TL satılıyor...

TIM'lerde World'e 10 taksit :)
0
Bende bi ara almayı kafaya takmıştım yeni nesil 1000 tarifesiyle 648 e geliyordu ama taahhütnameyi iyice okuyunca caydım. Tarifen de 36 ay boyunca kalmak zorunda kalıyorsun ve avea o tarifenin fiyatını istediği zaman değiştirebilecek durumda, hem tarifeni değiştirmene izin vermiyor hemde zam yapma riski yüksek 36 ay dolmadan çıkacak olursan da çıktığın güne kadar olan aylarda uygulanan indirimi ve kalan faturaları ödemek zorundasın uygulanan indirim 10 TL 12 ay sonra ayrılmak istesen sana ekstra 120 TL ve kalan taksitleride isteyecek, çok kafaya takmıştım alacaktım ama sözleşmeyi detaylı okuyunca bu ve bunun gibi kafama yatmayan maddelerle karşılaştım bana pek mantıklı gelmedi caydım almaktan. Almayı düşünen arkadaşlarda detayla bi okusun derim. +1
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

turkcell(TIM) lerde 739TL peşin fiyatı. aveada çok pahalı bi de 36 ay taahütlü... 28x36=1008TL, 36 ay dolmadan çıksanda çıkmasanda 1008TL ödüyorsun zaten... normal almak daha avantajı Hızlıalda 799, HepsiBurada 850 TL satılıyor...

hepsiburada çek vereceği zaman 850 yaptı çek bitti 799 yaptı çok bizde çek kazandık diyoruz
0
biz aveaya nisanda geçtik faturalı paket bu telefonu almak için 6 ay olması lazımmış illa 6 ay olacakmı yoksa alabiliyormuyuz??? 0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

biz aveaya nisanda geçtik faturalı paket bu telefonu almak için 6 ay olması lazımmış illa 6 ay olacakmı yoksa alabiliyormuyuz???


6 aylık müşterisi olmayanlara 2. bi ödeme planı var 12 aylık faturayı kredi kartından çekiyor 13. ay faturaya yansımaya başlıyor.
http://www.avea.com.tr/tr/sta/taahhutname/iphone3gs_bireysel.pdf
linkte aşağılara doğru in ödeme seçenekleri kısmında yazıyor.
0
13. ay faturaya yansıyor??? La oğlum o zamana iOS 7 duyurulur, 3GS'e para vermemeye başlar millet, sen 1 yıl boyunca da onu ödersin. Bence çok saçma olur öyle bişey. Düşünsene iOS 8 arefesi sen borcunu yeni yeni bitireceksin 3GS'in.. Mantık yok. 0