TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24967 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Google ve Wikipedia da SOPA protestosuna destek veriyor Alienware'den küçük yapıda oyuncu bilgisayarı X51 HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (131) YORUM YAZ

tarafından 18 Ocak 2012, Çarşamba 16:14 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung, Kore gazileri torunlarına üniversite bursu imkanı sunuyor
Günlük Haber LesEnfantsTerribles
131
 
Dünyanın önde gelen elektronik üreticilerinden Samsung, Türkiye'nin Kore Savaşları sırasında vermiş olduğu desteğe minnettarlığını sunmak amacıyla Kore gazilerinin torunlarına üniversite eğitimleri için burs imkanı sunacak.
 
Toplum Gönüllüleri Vakfı işbirliği ve Türkiye Muharip Gaziler Derneği'nin katkılarıyla hayata geçen Samsung Kore Gazileri Eğitim Bursu'na, Türkiye'deki ve/veya Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ndeki üniversitelerde (önlisans, lisans, yüksek lisans veya doktora seviyesinde) eğitim gören ve Kore gazisi torunu olan gençler başvuruda bulunabilecek.
 
Samsung Electronics Türkiye Başkanı Sung Yong Hong, Kore Gazileri Eğitim Bursu projesiyle ilgili olarak; "Kore Savaşı'nı takiben, Güney Kore ile Türkiye arasında özel bir bağ oluştu. Samsung Türkiye olarak biz de, 60 yılı aşkın süredir devam eden bu bağı daha da kuvvetlendirmek, Kore Savaşı gazilerini onurlandırmak ve minnetle anmak adına, gazilerimizin torunlarının eğitimlerine katkı sağlamayı amaçlıyoruz" dedi.
 
12 Şubat 2012 tarihine kadar geçerli olan başvuru süresini değerlendirmek isteyenler, www.samsung.com/tr/burs veya www.tog.org.tr sitelerinden detaylı bilgiye erişebilir.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
negatifpollyanna 24.08.2014 10:53:03
Ben de ikinci kez başvurdum bu sene ama hiç umudum yok. Başvuran kişi sayısı 1800, burs verdikleri kişi sayısı 70 kişi olunca mezun olana kadar da alabilceğimi sanmıyorum ama deniyoruz işte yani.
DeusReus 24.08.2014 09:34:28
konunun icerigini okuyun.
Hiaylong Sani Hie 24.08.2014 09:31:37
Ben Kore gazisiyim sayılıyor muyum?
Umutcan 24.08.2014 09:10:28
quote:

Orijinalden alıntı: speedyrazor

ben gecen yil basvurdum mulakata bile cagirmadilar toplum gonulluleri vakfi catisi altinda verildigi icin bu sene de umudum yok bu ulkede burslarin cogunu ihtiyaci olmayan kisiler aliyor zaten

Ülkemizde burs sistemi torpille çalışıyor malesef, maddi olarak ihtiyacın olup olmadığından ziyade kurumlarda "dayın" olması daha önemlidir.
speedyrazor 24.08.2014 05:00:27
ben gecen yil basvurdum mulakata bile cagirmadilar toplum gonulluleri vakfi catisi altinda verildigi icin bu sene de umudum yok bu ulkede burslarin cogunu ihtiyaci olmayan kisiler aliyor zaten
Nikilauda38 24.08.2014 03:48:37
merhabalar. bende kore gazisi torunuyum ve üni ye yeni geçtim ve böyle burs verdiklerini yeni öğrendim hemen başvurumu yolladım. acaba bu bursu alan var mı forumda ? varsa birazbilgi verebilir mi ? çünkü başvuru kabul edildikten sonra mülakat filan diye bişeyler okudum yardımcı olursanız sevinirim.
DH Misafiri 03.03.2014 11:22:03
Kore savaşı sadece natoya girebilmemiz için olan bi savaştı bizde bu yüzden o savaşa gittik bende gazi torunuyum samsung bunu gösteriş olsun diyede yapmış olabilir ama böyle bi olanak sağlamasıda güzel bişiy çoğu kişinin hayatı kurtula bilir saçma sapan yorumlar atmayın birşey bilmeden ve gazi torunu olmadan !
öpüşelimmi 25.09.2013 22:31:47
apple da başına çuval geçirilen askerlerin çocuklarına burs versin
DH Misafiri 25.09.2013 22:29:32
Ben kore gazi torunuyum bu sonuclar eylül ayinin sonunda aciklanack diyorlardı ne zaman ve nasıl aciklanack
barcelo 27.08.2012 10:50:46
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ne zaman acıklanıcak sonucları yada acıklandımı ?

Başvurular 10 Eylül'de bitecekmiş. O tarihen önce açıklanmaz sanırım.
DH Misafiri 26.08.2012 23:00:03
yapilan güzel işleri neden eleştiriyoruz ne bu öfke eleştirenlere soruyorum kimin için ne yaptiniz sadece haykirmaktan başka eyleminiz ney sizin,,eylem dedimde bu sadece sokağa cikmak olur bunu anlarsiniz,,
Talk2MyHand 05.08.2012 02:04:07
helal olsun
DH Misafiri 05.08.2012 01:55:50
Ne salakça yorumlar var yaw :D Koredeki şehitlik temizmiş.. Tabi temiz olacak Koredeki Türk elçiliğinin işi ne sanki :D Sizi duyanda Koreliler şehitliği temiz tutalım diye seferber oldular sanar. Bu Kore fanları kafayı üşütmüş durumda çok dua ediyorum hepsini Koreye göndersekte birdaha asla geri gelemeseler...
GT6 07.06.2012 09:07:20
Samsung a gerçekten helal olsun, tebrik ederim. Bu markayı hiç değiştirmeyaceğim sırf bu hareketlerinden ötürü. zaten alt yapı kalite servis de başarılı...
-Pisagor- 12.05.2012 02:01:59
Gerçekten çok güzel bir uygulama getirmişler. Samsung'u tebrik ediyorum.
DH Misafiri 11.05.2012 23:12:20
Ben koregazisi evladı ( 3 çocuğunu okutmaya çalışan orta halli birisi) olarak bu kararı alanları kutluyorum.bir çocuğum bu yıl üniversiteyi bitiriyor.haberim geç olduğundan müracat edemedim.Bu yıl lise 3 te ve orta 2 de okuyan iki çocuğum inşallah üniversitede okurken de bu katkı devam eder. Onurla taşıyabilecekleri gazi torunu ünvanından başka maddi bir miras bırakmadan bu dünyadan göçeden gazilerin ruhunu şad ettiren daha güzel birşey olamaz.. kutluyorum.
DH Misafiri 27.03.2012 17:26:21
dedem gazi olsa ne başvuru bitti haberim oldu çok ta sevinmiştim ama hevesim içim de kaldı :(
DH Misafiri 27.03.2012 00:13:52
ne zaman acıklanıcak sonucları yada acıklandımı ?
gael 12.03.2012 19:38:08
adamlar sorgusuz sualsiz karşılıksız yardım veriyorlar gönüllerinden ama bizim ahmaklar bundan bile art niyet çıkartıyor böyle ahmaklara su bile vermiceksin bu memlekette..
Cyrlies 12.03.2012 17:50:21
Türkiye Güney Kore Dostluğunu görmek bizlerin en büyük memnuniyetidir
bu Firmanın ürettiği her telefon alınır arkadaş
bu haberi okuduktan sonra hem güney koreye olan sevgim arttı hemde galaxy s2 alma yolunda ilerliyorum
verilen paraya değer bir telefon piyasaya çıkarıyor samsung
verilen paranın hakkını veren tek firma
Samsungun bu davranışı ve Türkiyeye verdiği büyük değer beni galaxy s2 ye itti helal olsun samsung
DH Misafiri 12.03.2012 14:13:40
burs sonuçları açıklandımı?
epıl gassalı 11.03.2012 00:48:57
Sitivi cobs un hayatini okudum. Anladigim o ki; adam bize fokunu vermezmis...
söny 10.03.2012 23:48:50
Helal olsun samsung kullancıları siz savas hakkında ne biliyorsunuz yorumları gelmiş evet bu durumda biz neyapıcağız onu merak ettim hangi birimiz kore gazisi olduki samsung bu duruma gözlerini kapatık diğer firmalar gibi banane yahu deseydi dahamı iyidi evet helal olsun samsung diyorum paraya tapan firmalardan olmadığını gösteriyorsun bazen
bennurum 10.03.2012 23:47:38
siz görüşmeye çağrıldınızmı
bennurum 10.03.2012 23:43:44
Görüşmeye çağrıldık, ama sonuş gelmedi henüz bize, kabül edilen varmı?
DH Misafiri 10.03.2012 23:35:01
burs başvuruları ne zaman açıklanacak
DH Misafiri 30.01.2012 21:03:06
arkadaşlarr açık ögretimde okuyanlar yararlamabirmi pekii fikri olan varmı?
SARPERBJK 29.01.2012 20:15:47
quote:

Orijinalden alıntı: artenis

quote:

Orijinalden alıntı: SARPERBJK

sıktı bu siyasi muhabbetiniz ya, adamlar zorla para veriyorlar sanki. istemeyen başvurmaz, bu kadar basit

sıkar tabi, istemeyen başvurmaz diyeceğine helal olsun diyenlere 2 çift laf soyleseydin, tabi soyleyecek bilgin varsa, ayrıca ona SİYASET DEMEZLER, TARİH DERLER , bunu bile öğrenemediniz hala


benim bu konuda ne kadar bilgim olduğunu bilemezsin, bunu belirtecek bir şey söylemedim, ayrıca bu seni de başkasını da ilgilendirmez. sadece bunun yeri burası değil, gider tartışmanı başka yerde yaparsın, gerekirse özel mesaj atar orda devam edersin polemiğe. millet sizin atışmanızı seyretmek zorunda değil
máwci 29.01.2012 19:10:16
evde lcd tv, laptop, 2 adet cep telefonu, harici harddisk, yeni alacağım ses sistemi, daha aklıma gelmeyen elektronik eşyaların tamamına yakını samsung. tüketiciye değer verdiklerini ve f/p olarak kaliteli ürünleri olduğunu düşünüyorum bu habere de şaşırmadım samsung'un ülkemizde iyi bir yere sahip olduğu açık.
AltairIbnLaAhad 29.01.2012 18:45:37
Biz ise gazilerimizi açlıktan öldürüyoruz.Kaçakçının ailesine 123 bin lira veriyoruz.Yazık...
artenis 29.01.2012 18:33:08
quote:

Orijinalden alıntı: SARPERBJK

sıktı bu siyasi muhabbetiniz ya, adamlar zorla para veriyorlar sanki. istemeyen başvurmaz, bu kadar basit

sıkar tabi, istemeyen başvurmaz diyeceğine helal olsun diyenlere 2 çift laf soyleseydin, tabi soyleyecek bilgin varsa, ayrıca ona SİYASET DEMEZLER, TARİH DERLER , bunu bile öğrenemediniz hala
SARPERBJK 29.01.2012 18:06:23
sıktı bu siyasi muhabbetiniz ya, adamlar zorla para veriyorlar sanki. istemeyen başvurmaz, bu kadar basit
artenis 29.01.2012 16:37:33
quote:

Orijinalden alıntı: diemcizone

quote:

Orijinalden alıntı: artenis

quote:

Orijinalden alıntı: diemcizone

quote:

Orijinalden alıntı: artenis

quote:

Orijinalden alıntı: u.r.k.

quote:

Orijinalden alıntı: artenis

- KORE savaşını okuyun birde buraya gelip bu gençlerimizim bu habere yaptığı yorumları okuyun, sonucu buraya yazmabilirsiniz,
- Buraya '' HELAL Samsung'' yazan bütün kullanıcılar acaba kore savaşı konusunda ne biliryorlar birde onu yazabilirlerse





Hİç biri kore savaşını açıp okumayacak, ben yazayım 1 cümle ile, bizimkilerden ölenler ... yoluna gitmiştir, ağır geldi değilmi , AÇ OKU ŞİMDİ !

- Savaşı Samsung çıkarmadı
- Stalin bizden Artvin, Kars civarını isteyince Nato şemsiyesine girmek için mecbur kaldık.
- Bu millet 600 yıl boyunca yardım istendiğinde dünyanın öbür ucuna bile yardım etmiştir.
- Adamlar orada şehit olmuşlar ve de onlarda sahip çıkıp çok güzel şehitlik yapmışlar. Biz kendi gazilerimize şehitlerimize ne yapıyoruz?


biz yardım ederiz herkese , biz 600 yıl falan filan durumu değildir bu, işi yüzeyselleştirme, altındaki çapanoğlunu hala görmüyorsun, lafın hepsi deliye söylenir ...

Arkadaşım herşey çıkarlar doğrultusunda yapılmıştır, bok yoluna giden felanda yok.
İnsanların katledilmesi önlendi, vahşet önlendi ve arkadaşımızın dediği gibi natoya katılmasaydık şimdi türkiyede afganistan gibiydi rusya istediği gibi cirit atacaktı, baksanıza iranla nasıl yanaştılar?
Türkiye'ye kadar uzansaydı elleri kolları çoktan kendi sınırlarına dahil etmişti belkide isim değişikliğine giderek
Rusya Birleşik Devletleri gibi.

Yani natoya katılarak iyi ettik diyorsun, ......

1-Kaddafi Müslüman bir lidedir, ülkesi müslümandır dilleri arapçadır vs, kim öldürdü ? ABD ve NATO, Bizim gemilerimiz orda abluka yaptı müslümanlar ölsün diye, ki liderleri dahil olmak üzere binlerce müslümanu NATO öldürdü,
2- Irak,Müslüman bir lidedir, ülkesi müslümandır dilleri arapçadır vs, Kim 4 DÖRT MİLYON müslümanı oldurdu? ABD ve NATO, bizim hava alanlarımız, kaynaklarımız, insanlarımız Olen TECAVÜZ edilen müslümanlara karşı ABD NATO tarafındaydı,
3- KORE , ABD karsıdıan olan korenin güçlenmemesi için saldırdı NATO yardım etti, bizimkiler oldu gitti Yankiler için

demişsin ki;

''RUsya Türkiye'ye kadar uzansaydı elleri kolları çoktan kendi sınırlarına dahil etmişti belkide isim değişikliğine giderek ''


Oyle birşey olmazdı, kaldıki bugun ABD nerde? incirlikte, ankarada, DAğlıcada, ee?

ABD ve NATO hakkında TARAFLI yorum yapanın türklüğünden müslümanlığından yada OKUMAMIŞLIĞINDAN şüphe ederim !

Arkadaşım senin müslüman dediğin kaddafi liseli kızlara zorla tecavüz eden alçağın tekiydi araştırarak öğrenebilirsin.
Saddam hüseyin, barzani ve talabani senelerce pkkya destek verdiler, veriyorlarda!
Kendi içlerinde resmen kürdistan kurdular, ve açık dille diyorlarki sizde hakkımız var hakkımızı verin!
Öyle kardeşin ben kafasını keserim ne kardeşi?
Gerektiğinde iran dahi ezeli düşmanı israille anlaşıp türkiye'nin ortadoğu'da süpergüç olmaması için herşeyi yapar.
Gerekirse savaş bile çıkar merak etme, araplardan gördüğümüz ihaneti biz afganlardan türkmenlerden yahudilerden ermenilerden görmedik!
Heleki "kürtlerden"
Sözde 1.dünya savaşında en çok katılımı kürtler yapmış, bir bakın bakalım 1.dünya savaşı sırasında hangi illerden ne kadar katılım olmuş cephelere?
Bir bakın bakalım 1.dünya savaşı ve kurtuluş savaşında bizim milletimiz cephede savaştayken kürtlerin ağaları neler yapıyorlardı? araştırın ve görün uyanın artık!
Bir bak bakalım, 1.dünya savaşı ile kurtuluş savaşı zamanında kürtlerin kaç isyan çıkarttığına? binlerce kişiyi kışkırtıp ingilizlerle iş birliği yaptığına?
Araplara bakalım, 1.dünya savaşında arapların osmanlı ve müslüman milletler üzerinde oynadığı oyunları anlatmaya gerek yok zaten anlatmak istesem ömrüm yetmez.
ve şimdiki arabistana bakalım!
Adamlar zengin, para bol petrol çıkıyor ama hangi müslüman devlete yardım ettikleri ve dostça yaklaştıkları görülmüş? bizim israille olan yakınlığımızın zerreciği yok arabistanla.
ve arabistana bakıyoruz, peygamber efendimiz hazreti muhammed'in cuma namazlarını kıldığı camiye bu zamana kadar 1 kerecik bile restorasyon çalışması yapmamışlar, kilidi vurmuşlar içeri girmek dahi yasak adamlar hacılar geliyoo oohhh alışveriş yapıyorlar dolarlar bırakıyorlar ohh petrol çıkıyor zengin oluyorlar, sen kalkmış müslüman kardeşlerimiz diyorsun.
Bana göre araplar müslüman değillerdir, kapalı kadınlara bakıyorsun çarşaflı bi bakıyorsun dansöz vesayre bunları araştırırsan hak vereceksin.
Neyse konuyu saptırdık burda noktalıyorum ben.


Araplar konusunda tamamen KATILIYORUM,

ama birileri çıkıpda NATO yu ve ABD yi savunamaz, dediğim şeylerden şüphe ederim !
diemcizone 29.01.2012 16:23:14
quote:

Orijinalden alıntı: artenis

quote:

Orijinalden alıntı: diemcizone

quote:

Orijinalden alıntı: artenis

quote:

Orijinalden alıntı: u.r.k.

quote:

Orijinalden alıntı: artenis

- KORE savaşını okuyun birde buraya gelip bu gençlerimizim bu habere yaptığı yorumları okuyun, sonucu buraya yazmabilirsiniz,
- Buraya '' HELAL Samsung'' yazan bütün kullanıcılar acaba kore savaşı konusunda ne biliryorlar birde onu yazabilirlerse





Hİç biri kore savaşını açıp okumayacak, ben yazayım 1 cümle ile, bizimkilerden ölenler ... yoluna gitmiştir, ağır geldi değilmi , AÇ OKU ŞİMDİ !

- Savaşı Samsung çıkarmadı
- Stalin bizden Artvin, Kars civarını isteyince Nato şemsiyesine girmek için mecbur kaldık.
- Bu millet 600 yıl boyunca yardım istendiğinde dünyanın öbür ucuna bile yardım etmiştir.
- Adamlar orada şehit olmuşlar ve de onlarda sahip çıkıp çok güzel şehitlik yapmışlar. Biz kendi gazilerimize şehitlerimize ne yapıyoruz?


biz yardım ederiz herkese , biz 600 yıl falan filan durumu değildir bu, işi yüzeyselleştirme, altındaki çapanoğlunu hala görmüyorsun, lafın hepsi deliye söylenir ...

Arkadaşım herşey çıkarlar doğrultusunda yapılmıştır, bok yoluna giden felanda yok.
İnsanların katledilmesi önlendi, vahşet önlendi ve arkadaşımızın dediği gibi natoya katılmasaydık şimdi türkiyede afganistan gibiydi rusya istediği gibi cirit atacaktı, baksanıza iranla nasıl yanaştılar?
Türkiye'ye kadar uzansaydı elleri kolları çoktan kendi sınırlarına dahil etmişti belkide isim değişikliğine giderek
Rusya Birleşik Devletleri gibi.

Yani natoya katılarak iyi ettik diyorsun, ......

1-Kaddafi Müslüman bir lidedir, ülkesi müslümandır dilleri arapçadır vs, kim öldürdü ? ABD ve NATO, Bizim gemilerimiz orda abluka yaptı müslümanlar ölsün diye, ki liderleri dahil olmak üzere binlerce müslümanu NATO öldürdü,
2- Irak,Müslüman bir lidedir, ülkesi müslümandır dilleri arapçadır vs, Kim 4 DÖRT MİLYON müslümanı oldurdu? ABD ve NATO, bizim hava alanlarımız, kaynaklarımız, insanlarımız Olen TECAVÜZ edilen müslümanlara karşı ABD NATO tarafındaydı,
3- KORE , ABD karsıdıan olan korenin güçlenmemesi için saldırdı NATO yardım etti, bizimkiler oldu gitti Yankiler için

demişsin ki;

''RUsya Türkiye'ye kadar uzansaydı elleri kolları çoktan kendi sınırlarına dahil etmişti belkide isim değişikliğine giderek ''


Oyle birşey olmazdı, kaldıki bugun ABD nerde? incirlikte, ankarada, DAğlıcada, ee?

ABD ve NATO hakkında TARAFLI yorum yapanın türklüğünden müslümanlığından yada OKUMAMIŞLIĞINDAN şüphe ederim !

Arkadaşım senin müslüman dediğin kaddafi liseli kızlara zorla tecavüz eden alçağın tekiydi araştırarak öğrenebilirsin.
Saddam hüseyin, barzani ve talabani senelerce pkkya destek verdiler, veriyorlarda!
Kendi içlerinde resmen kürdistan kurdular, ve açık dille diyorlarki sizde hakkımız var hakkımızı verin!
Öyle kardeşin ben kafasını keserim ne kardeşi?
Gerektiğinde iran dahi ezeli düşmanı israille anlaşıp türkiye'nin ortadoğu'da süpergüç olmaması için herşeyi yapar.
Gerekirse savaş bile çıkar merak etme, araplardan gördüğümüz ihaneti biz afganlardan türkmenlerden yahudilerden ermenilerden görmedik!
Heleki "kürtlerden"
Sözde 1.dünya savaşında en çok katılımı kürtler yapmış, bir bakın bakalım 1.dünya savaşı sırasında hangi illerden ne kadar katılım olmuş cephelere?
Bir bakın bakalım 1.dünya savaşı ve kurtuluş savaşında bizim milletimiz cephede savaştayken kürtlerin ağaları neler yapıyorlardı? araştırın ve görün uyanın artık!
Bir bak bakalım, 1.dünya savaşı ile kurtuluş savaşı zamanında kürtlerin kaç isyan çıkarttığına? binlerce kişiyi kışkırtıp ingilizlerle iş birliği yaptığına?
Araplara bakalım, 1.dünya savaşında arapların osmanlı ve müslüman milletler üzerinde oynadığı oyunları anlatmaya gerek yok zaten anlatmak istesem ömrüm yetmez.
ve şimdiki arabistana bakalım!
Adamlar zengin, para bol petrol çıkıyor ama hangi müslüman devlete yardım ettikleri ve dostça yaklaştıkları görülmüş? bizim israille olan yakınlığımızın zerreciği yok arabistanla.
ve arabistana bakıyoruz, peygamber efendimiz hazreti muhammed'in cuma namazlarını kıldığı camiye bu zamana kadar 1 kerecik bile restorasyon çalışması yapmamışlar, kilidi vurmuşlar içeri girmek dahi yasak adamlar hacılar geliyoo oohhh alışveriş yapıyorlar dolarlar bırakıyorlar ohh petrol çıkıyor zengin oluyorlar, sen kalkmış müslüman kardeşlerimiz diyorsun.
Bana göre araplar müslüman değillerdir, kapalı kadınlara bakıyorsun çarşaflı bi bakıyorsun dansöz vesayre bunları araştırırsan hak vereceksin.
Neyse konuyu saptırdık burda noktalıyorum ben.
artenis 29.01.2012 15:57:51
quote:

Orijinalden alıntı: diemcizone

quote:

Orijinalden alıntı: artenis

quote:

Orijinalden alıntı: u.r.k.

quote:

Orijinalden alıntı: artenis

- KORE savaşını okuyun birde buraya gelip bu gençlerimizim bu habere yaptığı yorumları okuyun, sonucu buraya yazmabilirsiniz,
- Buraya '' HELAL Samsung'' yazan bütün kullanıcılar acaba kore savaşı konusunda ne biliryorlar birde onu yazabilirlerse





Hİç biri kore savaşını açıp okumayacak, ben yazayım 1 cümle ile, bizimkilerden ölenler ... yoluna gitmiştir, ağır geldi değilmi , AÇ OKU ŞİMDİ !

- Savaşı Samsung çıkarmadı
- Stalin bizden Artvin, Kars civarını isteyince Nato şemsiyesine girmek için mecbur kaldık.
- Bu millet 600 yıl boyunca yardım istendiğinde dünyanın öbür ucuna bile yardım etmiştir.
- Adamlar orada şehit olmuşlar ve de onlarda sahip çıkıp çok güzel şehitlik yapmışlar. Biz kendi gazilerimize şehitlerimize ne yapıyoruz?


biz yardım ederiz herkese , biz 600 yıl falan filan durumu değildir bu, işi yüzeyselleştirme, altındaki çapanoğlunu hala görmüyorsun, lafın hepsi deliye söylenir ...

Arkadaşım herşey çıkarlar doğrultusunda yapılmıştır, bok yoluna giden felanda yok.
İnsanların katledilmesi önlendi, vahşet önlendi ve arkadaşımızın dediği gibi natoya katılmasaydık şimdi türkiyede afganistan gibiydi rusya istediği gibi cirit atacaktı, baksanıza iranla nasıl yanaştılar?
Türkiye'ye kadar uzansaydı elleri kolları çoktan kendi sınırlarına dahil etmişti belkide isim değişikliğine giderek
Rusya Birleşik Devletleri gibi.

Yani natoya katılarak iyi ettik diyorsun, ......

1-Kaddafi Müslüman bir lidedir, ülkesi müslümandır dilleri arapçadır vs, kim öldürdü ? ABD ve NATO, Bizim gemilerimiz orda abluka yaptı müslümanlar ölsün diye, ki liderleri dahil olmak üzere binlerce müslümanu NATO öldürdü,
2- Irak,Müslüman bir lidedir, ülkesi müslümandır dilleri arapçadır vs, Kim 4 DÖRT MİLYON müslümanı oldurdu? ABD ve NATO, bizim hava alanlarımız, kaynaklarımız, insanlarımız Olen TECAVÜZ edilen müslümanlara karşı ABD NATO tarafındaydı,
3- KORE , ABD karsıdıan olan korenin güçlenmemesi için saldırdı NATO yardım etti, bizimkiler oldu gitti Yankiler için

demişsin ki;

''RUsya Türkiye'ye kadar uzansaydı elleri kolları çoktan kendi sınırlarına dahil etmişti belkide isim değişikliğine giderek ''


Oyle birşey olmazdı, kaldıki bugun ABD nerde? incirlikte, ankarada, DAğlıcada, ee?

ABD ve NATO hakkında TARAFLI yorum yapanın türklüğünden müslümanlığından yada OKUMAMIŞLIĞINDAN şüphe ederim !
diemcizone 29.01.2012 15:47:47
quote:

Orijinalden alıntı: artenis

quote:

Orijinalden alıntı: u.r.k.

quote:

Orijinalden alıntı: artenis

- KORE savaşını okuyun birde buraya gelip bu gençlerimizim bu habere yaptığı yorumları okuyun, sonucu buraya yazmabilirsiniz,
- Buraya '' HELAL Samsung'' yazan bütün kullanıcılar acaba kore savaşı konusunda ne biliryorlar birde onu yazabilirlerse





Hİç biri kore savaşını açıp okumayacak, ben yazayım 1 cümle ile, bizimkilerden ölenler ... yoluna gitmiştir, ağır geldi değilmi , AÇ OKU ŞİMDİ !

- Savaşı Samsung çıkarmadı
- Stalin bizden Artvin, Kars civarını isteyince Nato şemsiyesine girmek için mecbur kaldık.
- Bu millet 600 yıl boyunca yardım istendiğinde dünyanın öbür ucuna bile yardım etmiştir.
- Adamlar orada şehit olmuşlar ve de onlarda sahip çıkıp çok güzel şehitlik yapmışlar. Biz kendi gazilerimize şehitlerimize ne yapıyoruz?


biz yardım ederiz herkese , biz 600 yıl falan filan durumu değildir bu, işi yüzeyselleştirme, altındaki çapanoğlunu hala görmüyorsun, lafın hepsi deliye söylenir ...

Arkadaşım herşey çıkarlar doğrultusunda yapılmıştır, bok yoluna giden felanda yok.
İnsanların katledilmesi önlendi, vahşet önlendi ve arkadaşımızın dediği gibi natoya katılmasaydık şimdi türkiyede afganistan gibiydi rusya istediği gibi cirit atacaktı, baksanıza iranla nasıl yanaştılar?
Türkiye'ye kadar uzansaydı elleri kolları çoktan kendi sınırlarına dahil etmişti belkide isim değişikliğine giderek
Rusya Birleşik Devletleri gibi.
SARPERBJK 29.01.2012 14:40:11
çok güzel bir düşünce fakat sadece 100 öğrenciye burs vereceklermiş ki bu sayı bana göre oldukça az.
marxx 22.01.2012 19:08:32
Ayrıca bütün gazi yakınlarına yeni galaxy s3 lerden dağıtılacakmış.
acikadresim 20.01.2012 13:47:14
Arkadaşlar dedem kore gazisi baş çavuş rahmetli. Şuan açıköğretimdeyim. Yararlanabilir miyim bundan?
Boracalin 20.01.2012 13:22:01
quote:

Orijinalden alıntı: Rainbow6

iyi bi dusunce biraz gec kalmis olsalarda simdi mi akillarina geldi diyesim geliyo .. ama yinede dusunurseniz aslinda bi mecburiyetide yok en azindan samsung samsung olali bi ise yaradi ... orada guzel bi sehitlik yapmislar hersey ozenli ama ben yinede korelilere biraz bozuk caliyorum hangi koreliyle konussam yuzde 80 kore savasinda Turklerinde yardim ettiginden orda sehitlerimizin oldugundan bi haberler


Ya arkadaşım Korelileri bırak ; bizim gençlerimizin %95 i Korede savaştığımızdan bir haberler...

Olsun afferin adamlara... Oradaki şehitliğimizi gördün mü ? Tertemiz , pırıl pırıl... Ya TR'de ki şehitlikler... Yanından geçemiyor oranın... Yazıklar olsun valla bize....
kaptanjack026 19.01.2012 22:18:51
Adamlar yardım ediyor ama yapılan yorumlar çok ilginç :S
Angry006 19.01.2012 22:08:32
korelileri sevmem oraya giden askerimizde nato abd uğruna gitti öldü güneykoreliler şimdi yeni savaş cıkacagı için türkiyeye yalakalık yapıyorlar azerbaycanlılar için ölürüm daha iyi
artenis 19.01.2012 21:39:42
32 - 20 eşittir 12 yasında kardeşim, ''dünyanin en büyük kötülükleri iyi niyetle yapılır '' ancak keşke iyi niyetle yapsaydı o zamanki liderler -


Eklemeden geçemeyeceğim Sende o KALIN KAFALI ÖRÜMCEKLERDENSİN ** NEDEN Mİ ?
çünkü hemen komunist yaftası yapıştırdın bana- çok ucuz- yazık sana, 80Darbesi oncesi sonrası amip gibi cogaldınız milleti ''kominist'' diye aynı şimdi söylediğin gibi damgaladınız , ne oldu ? ........
sağlıcakla kal demek isterdim ama madenlere sürülmeli sen ve bu mantığa sahiplerin hepsi
( sibirya madenlerine hemde, komün ya oralar, orda o dudak meselesini ki ben bilmiyorum , görürsün artık uygulamalı ;)



artık inşallah anladın ya - akıl başta nede olsa


(ekleme : akıl yaşta değil başta , anlamama riskine karşı açıklama hissi duydum, bu atasözü bize ait aman kominist felen deme yine resil olma , DA? ;)
u.r.k. 19.01.2012 21:35:38
quote:

Orijinalden alıntı: artenis

sayın teenager arkadaşım bu kadar kalın kafalı olmanı anlıyorum ama anlamadığım hala o kalın tabakayı 3 mesajla geçememem,

KORE savaşı hakkında HİÇBİRŞEY BİLMİYORSUN ben bunu biliyorum dünden, yani o bahsi geçen çapanoğlu şudur ;

- NAto ve ABD yanında (emperyalizm) şirin görünmek için biz asker gönderdik oraya, sonra ne oldu bizim olen vatandaşlarımızın sıfatı belirsiz, (anladın mı? ) yani sorun ABD nin uzak doğudaki komün gelişimi duraklatmak istemesi vs vs idi, bizim mehmetçiğimiz ise piyon gibi sürüldü emperyalizm için ÖLDÜ ... bugun bu tip bir gelişmeyi ELBETTE KULLANIN ama çıkıp da '' HELAL OLSUN'' - '' BİZ KOCA bilmem kaç yıllık yardımı seven milletiz '' vs vs yorumlar YANLIŞ (anladın mı) bu gelişme gösteriyor ki sen ve senin gibi TARİHİ BİLMEZ genç arkadaşlar durumu KANIKSIYOR ve ABD-NATO ya yardımı farkında olmadan TARAFTARI oluyor ----

Ama bu bir Olanaktır Şanstır kullanılmalıdır - AMA FARKINDA OL- helal olsun- aferin vs vs DEMEYECEKSİN - sömürme mantığı ile onu kullacaksın burası karışık - onların silahı ile anladın mı ?

(anladın mı )

32 yaşındayım o laflarıda aynen sana iade diyorum Stalin sevdalısı erkeklerle dudaktan öpüşme meraklısı komünist bozuntusu. Ya boğazları Doğu Anadolu yu SSCB ye verecektik ya da Amerikaya yanaşacaktık. 2.sini seçtik. Oraya asker gönderdik. Senin komünistler bugünün en baba kapitalistleri oldu sen halen burada propagandasını yap. 2 kitap okuyup burada herşeyi biliyorum ayaklarını da geç. Koreye asker gönderdik adamlar unutmamış, Japonyaya fırkateyn gönderdik dönerken battı adamlar unutmadı, kıtlıkta İrlanda ya gemilerle yiyecek yolladık kraliçenin uyarısına rağmen onlar unutmadı, İspanyollar Britanyayı işgal edecekken onları durdurup Britanyanın kazanmasını sağlayarak Katoliklerin ilerlemsini durdurduk, İsveç kralı Rusyadan kaçıp bize sığındı gerekirse ölürüz ama sığınanları vermeyiz dedik mi? Dedik!

Samsung bir şekilde burs veriyor ama sen oturma organından anlayıp konuyu saptırdın kendini bir şey sanarak aslında hiçbir şey bilmediğin halde. Hade kal sağlıcakla...
u.r.k. 19.01.2012 17:26:10
quote:

Orijinalden alıntı: artenis

quote:

Orijinalden alıntı: u.r.k.

quote:

Orijinalden alıntı: artenis

- KORE savaşını okuyun birde buraya gelip bu gençlerimizim bu habere yaptığı yorumları okuyun, sonucu buraya yazmabilirsiniz,
- Buraya '' HELAL Samsung'' yazan bütün kullanıcılar acaba kore savaşı konusunda ne biliryorlar birde onu yazabilirlerse





Hİç biri kore savaşını açıp okumayacak, ben yazayım 1 cümle ile, bizimkilerden ölenler ... yoluna gitmiştir, ağır geldi değilmi , AÇ OKU ŞİMDİ !

- Savaşı Samsung çıkarmadı
- Stalin bizden Artvin, Kars civarını isteyince Nato şemsiyesine girmek için mecbur kaldık.
- Bu millet 600 yıl boyunca yardım istendiğinde dünyanın öbür ucuna bile yardım etmiştir.
- Adamlar orada şehit olmuşlar ve de onlarda sahip çıkıp çok güzel şehitlik yapmışlar. Biz kendi gazilerimize şehitlerimize ne yapıyoruz?


biz yardım ederiz herkese , biz 600 yıl falan filan durumu değildir bu, işi yüzeyselleştirme, altındaki çapanoğlunu hala görmüyorsun, lafın hepsi deliye söylenir ...

Çapanoğlunun Samsung un bu burs olayıyla alakası nedir onu anlamadım? Herhalde deden kore gazisi değil burstan yararlanamıyorsun ya da nokyan appılın böyle sosyal aktivitelerde bulunmayıp sadece parasını repo yapmasından dolayı Samsungu kıskanıyorsun. belki de kuzey kore lideri ölünce kendini kaybettin yerlerde kıvranıp ağlamaktan. ne bileyim bu topikte gelip savaşı sorguluyorsun bu korelilerin sorunu ve onlarda bize minnet duyuyorlar.
Why me??? 19.01.2012 11:47:57
sadece saçma argümanlar süren 2 muhalif çıktığına göre güzel düşünmüşler. Tebrikler Samsung.,
expulse 19.01.2012 11:36:29
Samsungcuyum zaten yıllardır , bu davranışıyla kendini bir kez daha gözümde büyüttü. hemen galaxy S'i satım note almaya gidiyorum
artenis 19.01.2012 10:01:19
quote:

Orijinalden alıntı: Blue Fox

Koreye bundan 1500 yıl önce 986 yılında çine karşı yardım etmiştik sonra 1960 lı yıllarda yada daha erken unuttum tarihi bir daha yardım ettik eğer bir daha olursa yine ben yardım ederim şu dünya üzerinde türklere en yakın millet koredir benim için.Mikinidirik araplar felan hiç birini sevmem filistinde aynen umrumda bile değildir sonuçta osmanlı zamanında arap isyan bayrağına bakınca gerçeği görürsünüz bu yüzden türkün türkten başka dostu yoktur ama arkadaşı kore vardır.

korelilere yardım ettik derken ?

1- öldürdüklerimiz yine koreliydi , ama kimin yanindaydık ?
2- niye onun yanındaydık ?
3- ayrıca ölenlerimiz 1. sorunun cevabı ülke için olmuşlerdir , buna sade yataklık etmek denir.
- biz osmanlıyız biz türkleriz yardımı severiz gibi cümleler ilkokul seviyesindedir, evet doğrudur ancak kullanılacağı yer BURASI DEĞİLDİR ! yazdığınız şeyleri 2. kez olmayan tarih bilginizle düşunun - sözüm KONUYA CEVAP YAZAN HERKESE sırf sen alında BlueFOx


konudaki 3. yorumum, bu tarih bilgisi sadece bir iki osmanlı ve türk anısı ile sınırlı nesilin tamamı ya yeniden okutulmalı yada tamamı madenlere gönderilmelidir, allah muhafaza başımıza gelirlerse şimdi olduğu gibi ... geçenlerde izledik ABD ve HAÇLI seferleri dost derler kameralar onunde ...
Rainbow6 19.01.2012 07:58:59
iyi bi dusunce biraz gec kalmis olsalarda simdi mi akillarina geldi diyesim geliyo .. ama yinede dusunurseniz aslinda bi mecburiyetide yok en azindan samsung samsung olali bi ise yaradi ... orada guzel bi sehitlik yapmislar hersey ozenli ama ben yinede korelilere biraz bozuk caliyorum hangi koreliyle konussam yuzde 80 kore savasinda Turklerinde yardim ettiginden orda sehitlerimizin oldugundan bi haberler
Cremiesto 19.01.2012 04:44:27
Savaş gazisi dede aranıyor
DH Misafiri 19.01.2012 03:41:54
Lepandomusun nesin apple işçilerinin maaşlarından kesip hayır kurumlarına bağış yaptığımı yazarken reklam yapmıyorlardı yani öylemi dünyanın en zengin şirketleri arasında bide camilerimize mendil koysunlarda bizde bozuk para sallayalım olmazmı apple için gidersin beş para etmez cihazlarına 2700 tl bayılırsın sonrada böbürlenirsin dimi masaya koyarak!! ama gidipte lisanslı windows kullanmassın 250 $ verip niye adam dümysnın en zengini dümyanın en çok bağış yapan yardım yapan adamı ya ona vermezsin tabi paracıklarını lisanssız windows kullananların sayısı lisanslılardan daha çok olmasına rağmen aklın alıyormu ne demek istediğimi ama apple en ufak bişede zırt mahkeme zırt dava açsın aç kalacakya bide kulaklarını iyi aç dinle bugüne kadar kaç tane samsung cihazını servise gönderdin ? sana bi tavsiyede bulunayımmı çık dışarı bi caddede telefoncuları dolaş istatistlik yapıyorum de servise gidip tamir edilen telefon markalarından en çok hangi markanın servisinden kullanıcılar memnun ve şikayet sayısı daha az diye anket yapıyorum de ancak sana bu anlatabilir sıvı temas düşme vs. vs. arızalarını samsung ikiletmeden bir çok kez yapıp göndermiştir müşteri madur olmasın diye ben kimseyi savunmak için yazmıyorum bunları ama sen doğruya doğru demiyorsunki benim dediğim doğru diyorsun...
Feel Me 19.01.2012 03:38:54
quote:

Orijinalden alıntı: safak951

Babamın dedesi Kore gazisiymiş bugün öğrendim. Başvurayım bakalım.

Aynen. İnşallah torunun çocuklarına da veriyorlardır. Neticede okuyan Kore gazisi torunu fazla bulamazlar , çoğu şimdi 40-50 yaşlarında.
Nipponese 19.01.2012 02:57:12
Ulan tam dedim koreliler yaşadı hatta demişler bir kaç katı talep olur. Yazacaktım ulan orası kore türkiye değil diye. Birden tak diye jeton düşmesinmi.
DH Misafiri 19.01.2012 02:50:22
Türkiyede Bir yılda 55-60 milyon tane cep telefonu satılıyor bunları 3te 1i samsung.Artı bi okadarda Televizyon ve Bilgisayar satılıyor(Samsung),Yani paramız su gibi güney koreye akıyor.Bırakın bu kadarda yardım yapsınlar.Bizim yaptığımız yardım yanında hiç sayılır.

Not=Eksi vereceğinizi biliyorum,fakat doğrular bunlar.
Fast_Tortuga 19.01.2012 02:23:36
Koreye bundan 1500 yıl önce 986 yılında çine karşı yardım etmiştik sonra 1960 lı yıllarda yada daha erken unuttum tarihi bir daha yardım ettik eğer bir daha olursa yine ben yardım ederim şu dünya üzerinde türklere en yakın millet koredir benim için.Mikinidirik araplar felan hiç birini sevmem filistinde aynen umrumda bile değildir sonuçta osmanlı zamanında arap isyan bayrağına bakınca gerçeği görürsünüz bu yüzden türkün türkten başka dostu yoktur ama arkadaşı kore vardır.
vyc 19.01.2012 02:11:02
Ohannes benim dedem kore gazisiymis zaten okuluda bitiremiyom gitsemmi acaba? ?
Lepanto 19.01.2012 01:12:41
@melcom, sen sorun yaşamadın diye bunu genelleştiremezsin. Samsung ürünlerinden soru yaşayan çok sayıda insan var. Ülkemizdeki fiyatlandırmaları ve satış sonrası destekleri diğer firmalardan önde değil. Ayrıca ülkemize kalitesiz ürünlerin kakalanması olayını Koreliler de yapıyor. Lg ve Samsung'un normalde Gorilla Glass bulunan cep telefonları ülkemizde Gorilla Glassız şekilde satılıyor forumda bununla ilgili konular da mevcut. Hiç bir firmayı körü körüne savunma. Tekrar söylüyorum Koreli firmalar ülkemiz pazarında diğer global firmalardan daha iyi politikalar izlemiyorlar. O yüzden hiç vefalıyız kardeşiz size minnettarız tarzı havalara girip de yurdum insanının duygularıyla oynayarak kendilerine sempati duyulmasını sağlamaya çalışmasınlar. Seninle de uğraşmak istemiyorum anlatmak istediğim şeyleri gayet açık ve net bir şekilde belirttim. Senin fikirlerin veya Samsung ürünlerinden memnun kalmış olman da bu gerçekleri değiştirmez. Sana iyi geceler, başka cevap vermeyeceğim.
Ekleme: Yazmadan edemedim, son cümlen o kadar saçma ki; televizyonlara para akıtan bir çok firma var, o firmalara karşı senin sesin çıkıyor mu şuan? Ayrıca benim eleştirdiğim nokta bu yardımın yapılması değil. Samsung burs vermesin demiyorum, ama bu aktiviteyle yukarıda da belirttiğim gibi halkın duygularıyla oynayarak düşünceleri kendi lehine çevirmeye çalışmasını eleştiriyorum. Tekrar iyi geceler.
hærun 19.01.2012 00:42:40
dostluk mu ne dostluğu ya türküm dedim mi hemen banlıyorlar
HanRa 19.01.2012 00:38:14
Vefalı insanlarmış, inşallah dostluğumuz her zaman devam eder
melcom 19.01.2012 00:16:25
quote:

Orijinalden alıntı: Lepanto

@Why me???, ben de diyorum ki, Türkiye sadece Kore gazilerinden oluşmuyor. Madem ülkemize minnettarlar ve çok vefalılar, bunu şirketlerinin Türkiye politikasında göstersinler. Ülkede alışveriş yapan çoğunluk bundan faydalansın. Yeri geldiğinde Amerikan kapitalizmini kendine politika edinmiş şirketler bile daha olumlu davranıyorlar ülkemiz pazarına Samsung'dan. Hikaye anlatmasın kimse bana, ortada yıllara yayılmış somut veriler varken bir kampanyayla gözümü boyayamazlar, mantılı düşünen insanların da gözünü boyayabileceklerini düşünmüyorum. Ayrıca kendinle çelişiyorsun, "karnınızı da doyursunlar bari" diyerek beni ezmek için çabalayan arkadaşa katıldığını belirtmiştin, ben "ihtiyacım yok" deyince de "ihtiyacı olanlar vardır" diyorsun. "Onların karınlarını doyuruyorlar ne güzel" demeye getiriyorsun. "Samsung'u hayır kurumu sananlar var" diyorsun, ben hayır kurumu sanmadığımı belirttim ama sen hayır kurumu sanıyorsun sanırım. Samsung hayır kurumu değilse bu kampanyayı neden yapıyor sence? Sadece hayır ve minnet için olmadığı apaçık ortada. Hem yeni taraftarlar kazanıyor, hem de ülke insanının kendine olumlu bakmasını sağlıyor. Adamlar için gayet karlı. Ben yazacaklarımı yazdım, daha fazla muhattap olmak istemiyorum seninle, hadi sana kolay gelsin.

Güzel kardeşim insanlara cevap veriyorsun da yazdıklarını kendin okurmusun. Samsung diyorsun Türkiye politikası yalnış diyorsun!! Komik duruma düşme.

Yıllardır bu markanın bilgisayar ürünlerini kullandık sattık, Daha sonra televizyonlarını aldık, Şimdide telefonlarını kullanıyoruz daha 1 tane ürünlerinde bana veya çevreme sıkıntı yaratmadı. Özellikle hdd lerine başka hiçbir markaya güvenmediğim kadar güvenirim. Arıza çıkar mı ürünlerinde? Her firmada olduğu gibi çıkar. Bende yaşadım, arızalı ürün denk geldi Ama her seferinde bu sıkıntıların çözüldüğünü gördüm.

Türkiye piyasası diyorsun bugün dev marka olmuş bir çok isim ülkemize 3. parti mal kakalarken samsung aynı muameleyi yapmıyor. Getirip abd ve avrupa piyasasında satamayacağı malı bizim piyasamızda eritmeye çalışmıyor. Bakınız bir çok markanın kronik sorunlu ürünlerini görüyoruz çözüm bulmak yerine satmaya devam ediyorlar. Samsunda kronik sorun çıkarsa abd ve avrupa ülkelerinde nasıl çözüyorsa Türkiye piyasasındada aynı şekilde çözüyor. Bana firma ismi saydırmayın büyük büyük firmalar hala kronik sorunlu ürünlerini durdurmak yerine nekadarını eritsek kar diyerek satışlara bu şekilde devam ediyor. Kesinlikle samsung ve koreli birçok firma Türkiye piyasasına aynı ürünleri satan avrupalı rakiplerinden çok daha fazla önem veriyor.