TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24612 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
DH Özel: AMD'nin Bulldozer işlemcileri için resmi lansman tarihini açıklıyoruz Gigabyte ekran kartı ve oyun aksesuarları pazarında yeni ürünleriyle çok iddialı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (419) YORUM YAZ

tarafından 3 Mayıs 2011, Salı 15:40 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Turkcell Superonline 1000 Mbps hızında fiber internet hizmetini duyurdu
Günlük Haber LesEnfantsTerribles
419

Ülkemizin önde gelen internet sağlayıcılarından Superonline ve Türkiye'nin GSM operatörlerinden Turkcell, bugün yaptıkları basın toplantısında teknoloji ve iletişim dünyasını yakından ilgilendiren duyurular yaptı.

Basın toplantısında öncelikli olarak Superonline markasının bugünden itibaren Turkcell Superonline olarak hizmet vereceği açıklandı. Yapılan bu yenilik eş zamanlı olarak Superonline'ın web sitesine de yansıtıldı.

Kurumsal olarak oldukça ciddi olan bu hamlenin yanı sıra, basın toplantısında Turkcell Superonline'ın yeni fiber internet hizmeti de tanıtıldı.

Turkcell Superonline, bugün itibariyle Türkiye'nin en hızlı internet paketi olan 1000 Mbps'lik paketin tercih edilebilir durumda olduğunu duyurdu. 1000 Mbps'lik fiber internet paketi hakkında verilen bilgilerde bu hız ortamında HD kalitedeki 90 dakikalık bir filmin yaklaşık 3.5 dakikada, 700 MB boyutlu bir VCD filmin yaklaşık 5,6 saniyede indirilebileceği belirtildi.

Basın toplantısında duyuru ve konuşmaları yapan, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Superonline Genel Müdürü Murat Erkan, soru-cevap kısmında adil kullanım şartları altında 1000 Mbps'lik internet tarifesinin ne kadar limit vereceği hakkında sormuş olduğumuz soruyu, "4 TB" olarak yanıtladı.

Murat Erkan ve Süreyya Ciliv

Süreyya Ciliv, Turkcell Superonline'ın duyurmuş olduğu 1000 Mbps'lik fiber internet tarifesinin ilk 3 ay için 499 TL, sonraki dönemlerde ise 999 TL olacağını belirtirken, bugün itibariyle Turkcell Superonline'ın sağlayacağı en düşük internet hızının 20 Mbps olacağını belirtti.

Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
Krak3n 03.05.2011 17:22:34
"Hem internetimiz çok yavaş" diyip isyan ediyorsunuz, sonra böyle bir proje çıktığında da ''ne gerek var HDD'ler kaldırmaz vs'' gibi saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz. Ne çelişkili
...
Yorumun devamı ▼
+105
TheCaliph_ 03.05.2011 16:33:53
4 Tb kotalıı İNternetten baktımda Japonya 'da 1 Gb hız 65 tl 100 mbit 29 tl bizim ülkede 10 mbit 45 tl :D
...
Yorumun devamı ▼
+44
inexo 03.05.2011 16:24:31
1000 tl verip tüm apartmanca girebilir miyiz :) +27
Chromer 03.05.2011 17:15:49
kota=100 mb fiyat 5.000 tl olurdu ttnet olsa Zaten ttnetin yeraltına döşediği ipler bunu kaldırmaz gerçi:) +10
Nike 03.05.2011 16:32:35
1000 mbit hız ver hala kota koy gerçekten komedi.. Birde artık apartmanlara da verilsin şu fiber internet hizmeti.. TT ye rakip istiyoruz artık ! .. +9
Ctrlshft 03.05.2011 18:37:06
Merak etmeyin 22 ağustos 2011 de indirecek site bulamayacağız.. bu tarihten sonra adil kullanımıda unuturuz... +7
scoopi 03.05.2011 17:28:29
100 mbit'i her yerde ve makul bir fiyata sunsunlar başka bir şey istemeyiz. böyle çılgın şeyleri bırakıp etrafına baksınlar +6
Cehennemden_Cennete 03.05.2011 16:25:31
Ne tesadüf Btk'da sansür ve internet yasağını duyurdu ! İsterse 1000000mbps hız çeksinler artık. +6
ToisAndro 03.05.2011 16:57:52
Sanırım teorik hızı bu. Çünkü mekanik hard diskler saniyede 80-90 MB hızda. 700MB'lık filmi 5,6sn de indirmek olanaksız.Zaten biz niye konuşuyoruz ki? Bu kesinlikle kurumsal müşteriler için.Hele ben h
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ertanunver 03.05.2011 16:22:14
birleşmeden sonra umarım fiberoptik ağların yayılması için daha çok yatırımlar yaparlar. özellikle istanbul'da şişli, beşiktaş gibi kalabalık semtlere gelip büyük apartmanlara hizmete başlasa çok süper olacak. +2
Reyftn 03.05.2011 16:24:24
Sanıyorum ki 1000mbit hız veren ilk ülke Japonyaydı. Ordaki fiyatlar ne kadar? 0
inexo 03.05.2011 16:24:31
1000 tl verip tüm apartmanca girebilir miyiz :) +27
Cehennemden_Cennete 03.05.2011 16:25:31
Ne tesadüf Btk'da sansür ve internet yasağını duyurdu ! İsterse 1000000mbps hız çeksinler artık. +6
charnel 03.05.2011 16:28:43
Bizim normal 10 mbps lik fiber superonline da 20mbps mi olmuş şimdi +2
lumpazivagabundus 03.05.2011 16:31:02
oha, iyiymiş 1gbps.

4 gb kotalı
+1
tahrikk 03.05.2011 16:31:47
Bağlantı hızlı olabilir ama dosyayı gönderen sunucu yavaş olursa neye yarar? +4
Nike 03.05.2011 16:32:35
1000 mbit hız ver hala kota koy gerçekten komedi.. Birde artık apartmanlara da verilsin şu fiber internet hizmeti.. TT ye rakip istiyoruz artık ! .. +9
Ctrlshft 03.05.2011 16:33:16
quote:

Orijinalden alıntı: scrafea

oha, iyiymiş 1gbps.

4 gb kotalı


pc açılır açılmaz dolar o kota
+3
Yarr 03.05.2011 16:33:22
Duyuruyor da bana mı duyuruyor -1
TheCaliph_ 03.05.2011 16:33:53
quote:

Orijinalden alıntı: scrafea

oha, iyiymiş 1gbps.

4 gb kotalı


4 Tb kotalıı



İNternetten baktımda Japonya 'da 1 Gb hız 65 tl 100 mbit 29 tl

bizim ülkede 10 mbit 45 tl :D
+44
quzman 03.05.2011 16:36:46
Kesinlikle hükümetle çalışıyor bu fiberoptikçiler .
Samsunun bütün yollarını tarlaya çevirdiler .
Belediye yolları yapacak seçim yatırımı olacak :p
-3
KIZLARIN KORKULU RÜYASI 03.05.2011 16:39:20
ethernet kartlarını değiştirme vakti geldi
o kadar hız verseler download yaparken sunucuların hızı yetmez tam performans almaya.
-2
ScreamAiMFire 03.05.2011 16:41:24
Kedidir kedi... -13
Barış. 03.05.2011 16:42:47
quote:

Orijinalden alıntı: inexo

1000 tl verip tüm apartmanca girebilir miyiz :)

Harbi ya. Yoksa bi 20 sene sonra kullanılabilir.
+4
erologuz 03.05.2011 16:49:34
saat 16:45 itibariyle http://www.superonline.net/bireysel/ucretlendirme/superfiber-double.aspx

sayfasına baktım.. hala 10Mbps hız tarifeleri mevcut..

ya sadece baslıgı guncellemişler yada medyaya hatalı tarıfe bılgısı vermısler..

umarım bu haber ıcın ilk DH gerekli kontrollerı yapıp kendı bılgılerını yada haber kaynagını duzeltır.

saygılar.
0
gopgop 03.05.2011 16:51:32
Bizim 10 lari 20 lerler insallah fiyat arttirim olmadan +2
CodeMachine 03.05.2011 16:51:45
Upload hızı 1mpbs mi olacak acaba, eğer oda yükselirse hemen evin altına datacenter kurmak lazım :P +2
Einstein 03.05.2011 16:52:32
Upload hızı ne alemde? +2
Mangalay 03.05.2011 16:52:50
o değilde bilmem kaç dklık hd film 3.5 dakikada inecek derken insanı korsana özendiriyor bunlar

tamam parasıyla da satın alınıyor da en azından türkiyede neredeyse çoğu kişi parasıyla alınca bluray falan alıyor.

korsanın önüne geçmenin yolu aslında çok basit;

telefondur medya oynatıcıdır bilgisayardır bunlarda yürütme hakkı parayla satın alınmamış dosyaların oynatımını engelleyeceksin yazılımla


üreticinin işine gelmez tabi satamazlar o zaman.

neyse konuyu dağıttım
-2
South Korean 03.05.2011 16:55:20
şahsen 100tl bile olsa almam, ona hdd dayanmaz -3
LasciateSperanza 03.05.2011 16:56:59
quote:

Orijinalden alıntı: scrafea

oha, iyiymiş 1gbps.

4 gb kotalı



GB değil TB terabayt 4000 GB oluyor yani
0
ToisAndro 03.05.2011 16:57:52
Sanırım teorik hızı bu. Çünkü mekanik hard diskler saniyede 80-90 MB hızda. 700MB'lık filmi 5,6sn de indirmek olanaksız.

Zaten biz niye konuşuyoruz ki? Bu kesinlikle kurumsal müşteriler için.

Hele ben hiç konuşmayayım. (96kbit) :D
+6
vidoko 03.05.2011 16:58:44
1gb hız bir siteyer yeter 100 kullanıcı olsa 10mb düşüyor valla iyi ..:)) şunaki kullandığımız hıza bakılırsa . +2
ÇayLaK KRaL 03.05.2011 16:59:35
Bir an önce tüm Türkiye'ye yayılsalar daha iyi olur ama yakında olacak bir şey değil gibi. +2
Öner 03.05.2011 17:01:10
1gbps hız veriyorsun vermesine de bu hızı kim alacak bu paraya?
sen 1000 mb hız vermeyi bırak da 10mb internetin fiyatını makul seviyeye çek.
10 kişi 1000 mb kullanacağına 100.000 kişi 10 mb kullansın.
0
computeron 03.05.2011 17:03:38
Turkcell ve Superonline Global IPv6 �Test Sürüşü�ne hazır
Turkcell ve Superonline, yeni nesil internet olarak anılan IPv6 teknolojisine geçiş hazırlıkları çerçevesinde 8 Haziran�da gerçekleştirilecek Dünya IPv6 Günü (World IPv6 Day) etkinliğine katılacak. Internet Society tarafından düzenlenen etkinliğe Google, Facebook, Microsoft gibi devlerin yanı sıra Türkiye�den özel sektör şirketleri olarak Turkcell ve Superonline katılıyor.
27/04/2011


Turkcell ve iştiraki Superonline, 8 Haziran 2011 tarihinde gerçekleştirilecek Dünya IPv6 Günü�ne Türkiye�den katılım başvurusunu tamamlayarak etkinliğe katılacaklar listesine giren ilk Türk şirketleri oldu. Etkinliğe katılabilecekler listesinde şu anda Türkiye�den Turkcell ve Superonline�ın yanı sıra bir de TÜBİTAK yer alıyor. Dünya genelinde ilk kez düzenlenecek etkinlik çerçevesinde Turkcell�in yanı sıra Google, Facebook, Yahoo ve Microsoft gibi pek çok dünya devi, 24 saat boyunca internet sitelerindeki içeriklerini IPv6 üzerinden sunacaklar.
Dünya çapında internet ile ilgili eğitim, politika ve standartların oluşturulmasına liderlik eden Internet Society (www.isoc.org) tarafından düzenlenecek Dünya IPv6 Günü�nde, 24 saatlik bir �test sürüşü� ile yeni nesil internete geçişte yaşanabilecek potansiyel sorunları önceden tespit etmek ve geçişi mümkün olduğu kadar sorunsuz hale getirmek hedefleniyor.

Yeni nesil interneti ilk ulaştıranlar arasında yer almayı hedefliyoruz

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Turkcell Şebeke Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İlter Terzioğlu, 8 Haziran�da Dünya IPv6 Günü�ne katılarak Turkcell�in resmi internet sitesi www.turkcell.com.tr ile Superonline�in resmi internet sitesi www.superonline.com�u 24 saat boyunca IPv6 uyumlu olarak yeni nesil internet üzerinden erişilebilir hale getireceklerini ifade etti. Geçiş hazırlıkları sürecinde gerçekleştirilen ilk küresel etkinlik olması açısından büyük önem taşıdığını vurgulayan Terzioğlu, sözlerine şöyle devam etti:

�Dünya çapında teknoloji sektörünün lider kuruluşları yeni nesil internete geçiş çalışmalarına büyük bir hızla devam ediyor. Turkcell olarak biz de, grup şirketimiz Superonline ile birlikte, bu alanda ilklere imza atmanın gururunu yaşıyoruz. Daha önce Türkiye�de IPv6 çalışmalarındaki olgunluk düzeyimiz ile RIPE NCC�den 4 üzerinden 4 yıldız alan ilk iki Türk şirketi Turkcell ve Superonline olmuştu. Bu kez de Türkiye�den Dünya IPv6 Günü�ne katılan ilk şirketler yine biz olduk. Bizim dışımızda şu anda ülkemizden yalnızca bir kamu kuruluşu olan TÜBİTAK-ULAKBİM etkinliğe katılarak altyapısını IPv6 teknolojisine göre test edecek. Hedefimiz, Turkcell olarak dünyada yeni nesil interneti müşterilerine ilk ulaştıranlar arasında yer almak ve IPv6�ya geçişte müşterilerimizin zorluk yaşamadan çevrimiçi haberleşme süreçlerine aynen devam etmelerini sağlamak. IPv4 adresleri tükendiğinde bundan hiçbir Turkcell ve Superonline müşterisinin mağdur olmayacağını şimdiden gururla söyleyebiliriz.�

Dünya IPv6 Günü�ne bu alanda küresel liderlik rolü üstlenen 100 kadar teknoloji devi katılıyor.

IPv6�ya geçme ihtiyacı niçin oluştu?

İnternet kullanımının her geçen gün artması ve yeni gelişen teknolojilerin yeni kullanım alanları yaratması sonucu, çevrimiçi haberleşme için kullanılan �İnternet Protokolü Versiyon 4� (IPv4) adreslerindeki doluluk oranı en üst seviyeye ulaştı. . Avrupa, Asya ve Orta Doğu bölgelerinde IP adreslerinin tahsisinden sorumlu tek yetkili otorite olan RIPE Şebeke Koordinasyon Merkezi�nin (RIPE NCC) elindeki IPv4 adreslerinin 2012 yılında tükeneceği öngörülüyor. Buna ek olarak yapılan araştırmalar, 2020 yılında internete bağlananların sayısının IPv4 teknolojisinin desteklediği toplam adres sayısının 12 katı olacağını gösteriyor.

IPv6�ya (Internet Protokolü Versiyon 6) geçişte önümüzdeki birkaç yıl içerisinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) önderliğinde sürecin tamamlanması planlanıyor. 8 Aralık 2010 tarihli �Kamu Kurum ve Kuruluşları için IPv6�ya Geçiş Planı� genelgesine göre Türkiye�deki tüm kamu kurum ve kuruluşlarının en geç 31 Ağustos 2013 tarihine kadar internet üzerinden verdikleri kamuya açık tüm hizmetleri IPv6�yı destekler hale getirmeleri gerekiyor



http://www.gelecekonline.com/metin/turkcell_ve_superonline_global_ipv6__test_surusu_ne_hazir-11297
Paylaş:
+1
VIVA 03.05.2011 17:03:59
Pff. Çok Yavaş.
Japonyada 100.000 Mbps'yi denemiştim. Hızlı internete ona derim.

http://www.youtube.com/watch?v=zu6b9U1wBFw&feature=relmfu
-3
Agnus_Dei 03.05.2011 17:06:15
Hdd yazım hızı düşükse ne işe yarar ki o internet. -7
heatblast 03.05.2011 17:08:30
premiun almak gerekecek o zaman. indirme siteleri hep sıkıntılı zaten torrentte bile zarzor bulunuyor 1 mb/sn (8 mbit) hız verecek link
net limitsizle yola devam
+1
BerkoGame 03.05.2011 17:13:34
Şirketler 4 TB Kotayı kesinlikle doldurur saniyede 500 mail alan şirketler bile var türkiyede... -5
hunakinci2 03.05.2011 17:15:19
Burayı iyi okuyun arkadaşlar.

Basın toplantısında duyuru ve konuşmaları yapan, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Superonline Genel Müdürü Murat Erkan, soru-cevap kısmında adil kullanım şartları altında 1000 Mbps'lik internet tarifesinin ne kadar limit vereceği hakkında sormuş olduğumuz soruyu, "4 TB" olarak yanıtladı.

Süper valla çok taktir ediyorum süperonlineyi.Zaten 10mbit sınırsız kullanıyorum ve hiç bir sorun yaşamadım.2.yılımı doldurdum nerdeyse...Gerek müşteri hizmetleri gerekse int hızı müthiş müthiş.

Teşekkürler Süperonline
+3
Chromer 03.05.2011 17:15:49
kota=100 mb fiyat 5.000 tl olurdu ttnet olsa Zaten ttnetin yeraltına döşediği ipler bunu kaldırmaz gerçi:) +10
Xagdas 03.05.2011 17:16:55
4K film ve dizi seyretmenin zamanı geliyor desenize!!! 0
olağan_şüpheli 03.05.2011 17:17:15
gereksiz.. 5 mbit up ve down bana yeter.... bi de youtube takılmadan izleyebilsem..... -1
BerkoGame 03.05.2011 17:20:40
Şirketler 4 TB Kotayı kesinlikle doldurur saniyede 500 mail alan şirketler bile var türkiyede... +1
ertanunver 03.05.2011 17:21:28
ssd diskler var artık. yazım hızı problem değil yani. +5
VideOyun 03.05.2011 17:22:06
Malatyaya ne zaman gelecek bu fiber internet yahu +1
Krak3n 03.05.2011 17:22:34
"Hem internetimiz çok yavaş" diyip isyan ediyorsunuz, sonra böyle bir proje çıktığında da ''ne gerek var HDD'ler kaldırmaz vs'' gibi saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz. Ne çelişkili insanlarsınız. +105
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla