TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26117 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
DH Özel: AMD'nin Bulldozer işlemcileri için resmi lansman tarihini açıklıyoruz Gigabyte ekran kartı ve oyun aksesuarları pazarında yeni ürünleriyle çok iddialı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (419) YORUM YAZ

tarafından 3 Mayıs 2011, Salı 15:40 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Turkcell Superonline 1000 Mbps hızında fiber internet hizmetini duyurdu
Günlük Haber LesEnfantsTerribles
419

Ülkemizin önde gelen internet sağlayıcılarından Superonline ve Türkiye'nin GSM operatörlerinden Turkcell, bugün yaptıkları basın toplantısında teknoloji ve iletişim dünyasını yakından ilgilendiren duyurular yaptı.

Basın toplantısında öncelikli olarak Superonline markasının bugünden itibaren Turkcell Superonline olarak hizmet vereceği açıklandı. Yapılan bu yenilik eş zamanlı olarak Superonline'ın web sitesine de yansıtıldı.

Kurumsal olarak oldukça ciddi olan bu hamlenin yanı sıra, basın toplantısında Turkcell Superonline'ın yeni fiber internet hizmeti de tanıtıldı.

Turkcell Superonline, bugün itibariyle Türkiye'nin en hızlı internet paketi olan 1000 Mbps'lik paketin tercih edilebilir durumda olduğunu duyurdu. 1000 Mbps'lik fiber internet paketi hakkında verilen bilgilerde bu hız ortamında HD kalitedeki 90 dakikalık bir filmin yaklaşık 3.5 dakikada, 700 MB boyutlu bir VCD filmin yaklaşık 5,6 saniyede indirilebileceği belirtildi.

Basın toplantısında duyuru ve konuşmaları yapan, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Superonline Genel Müdürü Murat Erkan, soru-cevap kısmında adil kullanım şartları altında 1000 Mbps'lik internet tarifesinin ne kadar limit vereceği hakkında sormuş olduğumuz soruyu, "4 TB" olarak yanıtladı.

Murat Erkan ve Süreyya Ciliv

Süreyya Ciliv, Turkcell Superonline'ın duyurmuş olduğu 1000 Mbps'lik fiber internet tarifesinin ilk 3 ay için 499 TL, sonraki dönemlerde ise 999 TL olacağını belirtirken, bugün itibariyle Turkcell Superonline'ın sağlayacağı en düşük internet hızının 20 Mbps olacağını belirtti.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
fuzzylgc 23.06.2013 00:35:35
ttnet e alternatif yok ki
denize düşen yilana sarilir hadi turkcell ye ttneti
GianniVersace 22.06.2013 23:00:13
999TL nedir ya her ay ödenir mi o :D
edit: Kimse mmnun değil.
Tek Kural Ahmet Kural 22.06.2013 22:48:44
Beyler hala zaman var Temmuz 2013'e kadar devam ediyormuş.Tabi bu internet bireysel kullanıcılar için değil.Kimse evde internetine ayda 999 TL vermez herhalde.Benim merak ettiğim bu internet alınsa ne kadar hız verir acaba?1000 mbps veriyorum diyorda bunu modemler destekliyor mu alt yapı destekliyor mu acaba?
DH Misafiri 22.06.2013 22:05:21
Yaa bizdede 1000mbps var aylik 20 gb yi gecmiyor kullanmam ama internetin hizi asiri yavasladi...
codered1983 30.01.2013 06:10:43
vay be amma hayal perest varmış bu forumda.
Tekno moomce 20.01.2013 14:16:44
100 mbt baglantı hızına kaç mbt 3 mü 5mbt mi ooo bu uplad hızlarıyla hoş bana kalsa 10 mbt 5mbt uplad yeter de artar tabi öyle akk yada başka bişeyle değil gerçek hakiki sınırsız hızımı alsla düşmücek de nerde öyle ahım şahım bişey istemiyoruz bu imkansız herhalde türkiyede malüm tekelcilik rekabet yok sesimizi duyan yok
yussuf89 19.01.2013 22:54:19
1000mbite felan gerek yok bana, 8mbit tt kullanicisiyim, 3mbit downu alıp upa verseler yeter :)
musa.075 04.09.2012 22:05:59
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151127216604710&set=a.176383969709.120203.175611614709&type=1&comment_id=7449416&offset=0&total_comments=101

1000 mbps interneti var fakat 200 mbps kullanıyor.
usmcsas 07.05.2012 16:31:49
Para olucak alıcan Superonline nın altyapısını göçertmeyen ne olsun :DSınır falan da yok madem diyosun adil kullanım diye bunada koy o zaman
DH Misafiri 06.05.2012 17:41:13
quote:

Orijinalden alıntı: inexo

1000 tl verip tüm apartmanca girebilir miyiz :)


yani anca o şekilde öderiz başka yolu yok.1 gbs lüks durumda eline geçerse tabi alt yapı yok zaten çoğu yerde
musa.075 02.04.2012 18:17:34
quote:

Orijinalden alıntı: |erdem|

bu 1Gbps tarifesinin upload hızını bilen var mı?

1000 Mbps hızının upload hızı 20 Mbps'dir.

Kaynak: http://www.superonline.net/kampanya-detay?k=1&d=1000-mbps-isik-hizinda-internet
gollum2 08.03.2012 20:06:43
İsterse 1milyon tbps olsun kota koyduktan sonra hiç bir anlamı kalmıyor o kadar hızın...
mustafam33 08.03.2012 17:50:15
cebinizdeki cello cana dikkat
-Google- 08.03.2012 16:44:48
1000Mbps 1000TL olcağına adam gibi 10Mbps ver 10TL olsun, sonra gel reklam yap arkadaş...Eminim 1000Mbps hızı kullanabilecek biri çıksa 1000Mbps alabileceğini sanmıyorum.Neden mi?Burası Türkiye arkadaş...
DARKFİBER 08.03.2012 15:53:43
tek SSD disk yeterli.ben 8 mbit bağlantıda indircek bişey bulamıyorum.1 gbittede bulamam
Cyaßß 08.03.2012 15:32:03
bu kadar kazık fiyatlara altyapıyı geliştirmeseler ayıp
IsO6 08.03.2012 15:25:40
Bende superonline falan geçicem dedimde iyi ki geçmemişim.Ttnet diğerlerine göre daha iyi, daha stabil, akk yok.... Superonline da öyle mi, adamlar 1000 mbite bile kota koyuyolar.İyi ki ttnetliyim :)))
kemalwebnet 08.03.2012 14:10:29
TTNet i bir çoğumuz beğenmiyoruz ama mevcutların içerisinde malesef en stabili de o.
alperen_69 08.03.2012 14:04:23
bence ttnet hala hepsinden daha stabil diğerlerinde hala birçok sorun var birde hizmet aldığınız yere görede değişiyor ,bizim bölgede çok yoğunluk olmadığından sanırım ALLAH a şükür çok iyi
söny 07.03.2012 15:38:08
TTnet bıktırdı artık cok yakında geciceğim internet 2yıldır fiber kullanıyıolar ttnet daha yeni fiber getiriyor
Maverick80 07.03.2012 13:46:27
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Şu an dünya standartlarında bir internet hizmetinden bahsediliyor. 1000 Mbps hız ttnet'e kalsaydı 20 sene sonra gelirdi. Ayrıca bazı arkadaşlar 1000 Mbps hız 4 GB kota demiş yanlış orada 4 TB (terabyte) yazıyor. Gerçi şimdi 5 TB oldu o sınır. hemde kota değil adil kullanım sınırı o.
ilgilenenler için
0533 719 96 84
Caner KÖSE

Dünya standartlarında internet hizmetiniz aşağıda çok güzel açıklanmış! ha 4 Gb. ha 4 Tb. önemli olan sonuç. Dünya standartlarında verilen 1000 Mb. hizmetin düşürüldüğü değer çok çarpıcı 1 Mb./256kb. Bunu okuyunca yaptığı etki Cem Yılmaz esprileri sonrası oluşan gülme kriziyle eşdeğerdir. Bilmem anlatabildim mi?

quote:

Kampanya süresi içinde Adil kullanım koşuluna dahil olacak mıyım?
1000 Megabite Kadar internetin downloadda adil kullanım noktası 5 Terabyte, upload da adil kullanım noktası ise 200 GB dir. Ay içerisinde download ya da upload kotalarına takılan abonelerin download hızı ay sonuna kadar 1 Mbps'ye; upload hızı ise 256 Kbps ye düşürülür.
http://superonline.net/yardim-detay?h=8&yt=1000%20Mbps%20Kampanyas%C4%B1


Ayrıca "kota değil adil kullanım sınırı o" ifadesindeki ironiyi ben yazmak istemiyorum. Bu cümlenizde ne demek istediğinizi açık ve net şekilde anlatabilir misiniz?

Ekleme: Bu konuyu sözüm ona DÜNYA STANDARTLARINDA SÖZDE 1000mb. HIZI tekrar yukarıya taşıyıp olumlu yada olumsuz görüşler yazılsa da gündemde tutmak istenmesinin nedenlerini çok iyi anlıyorum. Tüketici veya müşteri veya "bir firmanın, varlığını borçlu olduğu insanlara" adil kullanım denilen haksızlığın, bu derece acımasız uygulamaların, misliyle geri tepeceği tarihte emsalleriyle dolu.
Chamdar 07.03.2012 13:25:29
quote:

Orijinalden alıntı: PhantomX

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Şu an dünya standartlarında bir internet hizmetinden bahsediliyor. 1000 Mbps hız ttnet'e kalsaydı 20 sene sonra gelirdi. Ayrıca bazı arkadaşlar 1000 Mbps hız 4 GB kota demiş yanlış orada 4 TB (terabyte) yazıyor. Gerçi şimdi 5 TB oldu o sınır. hemde kota değil adil kullanım sınırı o.
ilgilenenler için
0533 719 96 84
Caner KÖSE

Dunya standartlardinda olmasi icin fiyatinin da dunya standartlarinda olmasi lazim, ve kota olmamasi lazim.

Tebrik ediyorum , 999 TL ' ye neler alınabilir diye sıralamak istemiyorum ama o fiyat değil Dünya , Doğu standartlarına aykırı diye düşünüyorum.. Tabi bir de bu paketin limitsiz adı altında yine limitlerle satılacağını hiç katmıyorum :)
PhantomX 07.03.2012 13:21:51
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Şu an dünya standartlarında bir internet hizmetinden bahsediliyor. 1000 Mbps hız ttnet'e kalsaydı 20 sene sonra gelirdi. Ayrıca bazı arkadaşlar 1000 Mbps hız 4 GB kota demiş yanlış orada 4 TB (terabyte) yazıyor. Gerçi şimdi 5 TB oldu o sınır. hemde kota değil adil kullanım sınırı o.
ilgilenenler için
0533 719 96 84
Caner KÖSE

Dunya standartlardinda olmasi icin fiyatinin da dunya standartlarinda olmasi lazim, ve kota olmamasi lazim.
DH Misafiri 07.03.2012 13:12:42
Şu an dünya standartlarında bir internet hizmetinden bahsediliyor. 1000 Mbps hız ttnet'e kalsaydı 20 sene sonra gelirdi. Ayrıca bazı arkadaşlar 1000 Mbps hız 4 GB kota demiş yanlış orada 4 TB (terabyte) yazıyor. Gerçi şimdi 5 TB oldu o sınır. hemde kota değil adil kullanım sınırı o.
ilgilenenler için
0533 719 96 84
Caner KÖSE
Ünal 12.02.2012 21:54:57
quote:

Orijinalden alıntı: dilikoglu1

quote:

Orijinalden alıntı: Ünal

Superonline SOHO aratırken burayı buldum yazıyım dedim. Bende Ankara Supernet saha satıştayım. Eryaman, Çankaya, Keçiören Şenlikköy, Divan konutlarında aktifiz. Hemen kurulumu yapalım.

Hız konusunda şüphesi olan arkadaşlar var galiba. Söylenen hızları gerçekten verilebiliyor.

Türkiye'de şu anda 3 tane 1000 MBPS kullanan var. Birisi Ankara'da 2'si İstanbul'da. Ayda 1000 TL veriyorlar yani.

Neden her apartmanda yokta sitelerde var?
1. Belediyeler kazı çalışmalarına yeni yeni izin verdi.
2. Dağıtıcıların maliyeti
3. Metresi 100 $ olan bir kablo. Apartmanda 20 kişi oturuyor. Bunun en az 10 15 tanesi abone olması lazım ki maliyetini çıkartabilsin.
4. Bazı yerlerde yöneticiler door to door a izin vermiyor. Ama bina da fiber var 100 ev abpne sayısı 6. Sonra gel bize fiber ver. İzin ver door to door a hemen verelim fiberi.

Biz genelde Eryaman'dayız kapıdan satışa izin vermeyen o kadar çok yönetici var ki burunlarından kıl aldırmıyorlar. Önce fiberi kendileri istiyor sonra da binaya siteye girişe izin vermiyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.

Bu mesajdan SADECE konuyu hortladığını anlayabildim

Tabi son mesaj üzerinden 13 gün geçmiş hortlatılmış oluyor konu.
waybe 11.02.2012 00:14:35
tahattütsüz olayda çok para istiyorlar !
DH Misafiri 10.02.2012 21:53:58
BİZİM NET 20 Mbps super online :D bu 1000 fark :D daha hızlı net olcak we çok gerek yok ama iyi proje mesela bir şirket için ama ev için 20 yeter de artıyo bizde emin olun
Düşbaz 30.01.2012 21:17:16
Bizim yerde alt yapı yok o yüzden gereksiz
DH Misafiri 30.01.2012 21:12:36
zaten hizmet verebilseydiniz süperonline olamazdınız
dilikoglu1 28.01.2012 00:46:09
quote:

Orijinalden alıntı: Ünal

Superonline SOHO aratırken burayı buldum yazıyım dedim. Bende Ankara Supernet saha satıştayım. Eryaman, Çankaya, Keçiören Şenlikköy, Divan konutlarında aktifiz. Hemen kurulumu yapalım.

Hız konusunda şüphesi olan arkadaşlar var galiba. Söylenen hızları gerçekten verilebiliyor.

Türkiye'de şu anda 3 tane 1000 MBPS kullanan var. Birisi Ankara'da 2'si İstanbul'da. Ayda 1000 TL veriyorlar yani.

Neden her apartmanda yokta sitelerde var?
1. Belediyeler kazı çalışmalarına yeni yeni izin verdi.
2. Dağıtıcıların maliyeti
3. Metresi 100 $ olan bir kablo. Apartmanda 20 kişi oturuyor. Bunun en az 10 15 tanesi abone olması lazım ki maliyetini çıkartabilsin.
4. Bazı yerlerde yöneticiler door to door a izin vermiyor. Ama bina da fiber var 100 ev abpne sayısı 6. Sonra gel bize fiber ver. İzin ver door to door a hemen verelim fiberi.

Biz genelde Eryaman'dayız kapıdan satışa izin vermeyen o kadar çok yönetici var ki burunlarından kıl aldırmıyorlar. Önce fiberi kendileri istiyor sonra da binaya siteye girişe izin vermiyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.

Bu mesajdan SADECE konuyu hortladığını anlayabildim
s0ft 28.01.2012 00:45:03
Metresi 100 $ olan kablonun markasını ve modelini öğrenebilir miyim?
Ünal 28.01.2012 00:10:37
Superonline SOHO aratırken burayı buldum yazıyım dedim. Bende Ankara Supernet saha satıştayım. Eryaman, Çankaya, Keçiören Şenlikköy, Divan konutlarında aktifiz. Hemen kurulumu yapalım.

Hız konusunda şüphesi olan arkadaşlar var galiba. Söylenen hızları gerçekten verilebiliyor.

Türkiye'de şu anda 3 tane 1000 MBPS kullanan var. Birisi Ankara'da 2'si İstanbul'da. Ayda 1000 TL veriyorlar yani.

Neden her apartmanda yokta sitelerde var?
1. Belediyeler kazı çalışmalarına yeni yeni izin verdi.
2. Dağıtıcıların maliyeti
3. Metresi 100 $ olan bir kablo. Apartmanda 20 kişi oturuyor. Bunun en az 10 15 tanesi abone olması lazım ki maliyetini çıkartabilsin.
4. Bazı yerlerde yöneticiler door to door a izin vermiyor. Ama bina da fiber var 100 ev abpne sayısı 6. Sonra gel bize fiber ver. İzin ver door to door a hemen verelim fiberi.

Biz genelde Eryaman'dayız kapıdan satışa izin vermeyen o kadar çok yönetici var ki burunlarından kıl aldırmıyorlar. Önce fiberi kendileri istiyor sonra da binaya siteye girişe izin vermiyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.
rcelik21 15.01.2012 01:11:31
şu an 100 kb ile kullanıyoruz interneti, 100 megabit değil gerçek bir 10 megabit olsa ev kullanıcılıları için gayet yeterli, ancak ben de gaziantepte oturuyorum turkcell sadece sitelere götürüyor bu hizmeti şehir içinde bu hizmeti göremedim, zaten evim kira sırf bu hızlı internet için bu hizmetin olduğu bir yere taşınacam, ölmeden gerçek hızlı bir internet görelim, zaten TTNET ve UYdunet başımızda fatiha okumak için sıraya girmiş durumda
Pcoyuncy 08.01.2012 10:01:58
O kadar hıza gerek yok ki daha SSDler yaygınlaşmadı. bu hızı tam kullanmak için 3tane pcnin olması gerekir heralde
zirve_1999 08.01.2012 09:19:13
maalesef bir ev kullanıcının hdd'leri 50-60 mbps yazabiliyor saniyede 100-1000 hayal gibi gelebilir?
DH Misafiri 07.01.2012 16:00:32
beyler bizim oraya gelse hemen alcam bulundugumuz bolge şirinyer-huzurevi tarafaında of yha
Kir$of 19.11.2011 16:34:20
quote:

Orijinalden alıntı: Galthor

1000 Mbit = 125 Mbyte (teorik) = 106 Mbyte (pratik)
106 Mbyte/sec hızı ne yapacağız ??

bu 100 mbit / 1000 mbit, gözboyamadan başka bişi değil... internet kafe miyiz, 100 Mbit kullanalım...

üniversitelerin hızları bile 150 - 300 Mbit vs. (metroethernet) , şimdi tek kullanıcı için 100mbit lüks değil mi :)

şu an Türkiye'de 1 adet internet abonesinin kullandığı ORTALAMA hız ~ 0.15 Mbit /sec .. (ortalama erişilebilir hız 16 Mbit/sec olması lazım)

Türk milletinin mantığı şu " korsan filmi 30 sn.de indireyim, korsan oyun 15dk.da insin, korsan mp3 albüm hemen olsun dinleyim" mantığı...

çok komiğiz çoooook...






+1Hak veriyorum,bu konuda.Ancak şu var standart olarak şu an ülkemizde hemen hemen her çatı altında artık internet ve bilgisayar mevcut,yani birçok insan eskisi gibi internete uzak değil;fakat internetin herkes için kullanım amacı farklı,misal sadece web de surf yapıp 3-5 mail e bakan birisi için 1mbit ideal;ama biraz download,stream video vs gibi şeylerde artık 8 -10 veya üstü bağlantılar kullanılıyor,skype gibi hem görüntü hem ses taşıyan ve bunların sık kullanıldığı yerde geniş bant şart oldu :) Kota olayı şu anda bizim ülkede korkarak söylemek gerekirse gerekli,neden diye soracak olursak.Şu an download konusunda binlerce şükür kimseye bir kısıtlama verilmiyor ISP ler tarafından,bizim kıyas yaptığımız Japonya,Amerika ve Avrupa ülkelerinde,korsan indirmek gibi bir lüksü yok kimsenin ki buna şahit oldum.O nedenle o ülkelerde kota derdi diye bir olay yok çünkü geceden bırakıp sabaha kadar p2p yapabilecek durumları yok ,ayrıca telekomunikasyon da zaten bizden daha önce altyapı çalışmalarına sahip olan Japonya ve Amerika gibi ülkeleri kendimizle kıyaslamak ilginç olur değil mi ? :) Ayrıca aldığınız her medya ürünü,misal mp3,oyun,film gibi şeylerin parasını zaten orada veriyorsunuz ve öyle indiriyorsunuz,bunu paket anlaşma gibi veren yerlerde var vermeyenlerde,zaten bu hesapla bizim aylık internet parası kadar parayı adamlar zaten veriyor.O nedenle hem sağlam altyapı + kontrollü kullanım = Düşük fiyatlı yüksek bant genişliği ve kotasız internet

Ayrıca üzücü bir örnek daha veriyorum,geçtiğimiz yaz aylarında Japonya hem tsunami hem depremi bir anda atlattı ancak kısa süre içerisinde ülkede metro ve elektrik sistemleri devredeydi ve birçok kişi sadece Tsunami nedeniyle öldü;fakat geçtiğimiz günlerde yaşadığımız Van depreminden sonra aslında aramızda dağlar kadar fark olduğu çok açık :(
subzero86 06.11.2011 09:37:22
(¯`•¸·´¯)____ İYİ BAYRAMLAR ___ (¯`·¸•´¯)
Galthor 06.11.2011 00:18:27
ileride işletim sistemlerimiz, masaüstümüz, belgelerim klasörlerimiz hep ONline olacak, istediğimiz pc.den kişisel PC gibi faydalanıcaz ,
belki o zamanlar 100 Mbitten cidden faydalanırızz
Galthor 06.11.2011 00:15:33
1000 Mbit = 125 Mbyte (teorik) = 106 Mbyte (pratik)
106 Mbyte/sec hızı ne yapacağız ??

bu 100 mbit / 1000 mbit, gözboyamadan başka bişi değil... internet kafe miyiz, 100 Mbit kullanalım...

üniversitelerin hızları bile 150 - 300 Mbit vs. (metroethernet) , şimdi tek kullanıcı için 100mbit lüks değil mi :)

şu an Türkiye'de 1 adet internet abonesinin kullandığı ORTALAMA hız ~ 0.15 Mbit /sec .. (ortalama erişilebilir hız 16 Mbit/sec olması lazım)

Türk milletinin mantığı şu " korsan filmi 30 sn.de indireyim, korsan oyun 15dk.da insin, korsan mp3 albüm hemen olsun dinleyim" mantığı...

çok komiğiz çoooook...
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla