TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24951 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Arçelik, 3D All + In +One LED TV modellerini satışa sundu Frostbite oyun motoru yakında Android ve iOS platformlarına geliyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (19) YORUM YAZ

tarafından 3 Ekim 2012, Çarşamba 16:35 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Vodafone ve PTT, Cep Nakit Kart hizmetini başlatıyor
Günlük Haber Ekrem71
19


Ülkemizin önde gelen operatörlerinden Vodafone Türkiye ve PTT işbirliği yaparak, abonelerin finansal işlemlerinde kullanabileceği Cep Nakit Kart hizmetini kullanıma sunacaklarını duyurdu.

Hizmet, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray ve PTT Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Osman Tural'ın katıldığı bir toplantıda tanıtıldı.

Cep Nakit Kart, Vodafone abonelerinin PTT şubelerine gitmeden istedikleri kişiye para aktarabilecekleri ve faturasız hatlarına Cep Lira yükleyebilecekleri bir hizmet. Ayrıca Visa tabanlı bir kart olduğu için, Visa logolu tüm işyerlerinden alışveriş yapıp, ATM'lerde para çekilebiliyor. 

Projenin hedefi ülkemizde bankacılık hizmetlerinden yararlanmayan 17 milyon kişiye, bankaya gitmeden bu işlemleri yapabilmesini sağlamak.

Yılda 290 milyon para aktarımı ve 200 milyar liralık hacmin gerçekleştirildiği PTT, altyapısını hizmetin kullanımına sunacak.

Cep Nakit Kart, sadece Vodafone abonelerine açık olacak. 5 TL karşılığında 444 PTT şubesinden veya Vodafone şubelerinden satın alınabilecek. 4848 aranarak da kart kullanıma açılacak. Satışlar 1 Kasım itibariyle başlayacak.

Her aşamada SMS ile bilgilendirme yapılacak kart üzerinden, tek seferde 250TL'ye kadar para aktarılabiliyor. 35 TL altındaki aktarımlarda ücret alınmazken, bunun üzeri miktarlarda 2.5 TL işlem ücreti alınacak. Ancak kredi kartı özelliği yok. Kart ile para göndermenin yanında para alma da yapılabiliyor. Cep Nakit kart ile yıllık 3 milyon işlem yapılması hedefleniyor.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, Vodafone olarak mobil finans hizmetleri konusunda dünya çapında edindikleri tecrübeleri Türkiye'ye yansıttıklarını ve hayatı kolaylaştıracak ürün ve hizmetler geliştirdiklerini, Cep Nakit Kart ile milyonlarca kullanıcının hayatını kolaylaştırmayı hedeflediklerini ifade etti. 

PTT Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Osman Tural ise günümüzün iş yapan, hizmet üreten kurum ve kuruluşlarının önceliğinin erişime kolaylığı sağlamak olduğunu belirterek, mal ve hizmetlerin, hızlı bir şekilde müşterilerin eline ulaştırılabileceğini belirtti.

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
seven44 12.12.2013 07:42:00
çöp
DH Misafiri 12.12.2013 03:29:49
anlamadığım şey şimdi bu karttan para çekmek için para mı yatırmak gerekiyor yoksa para çekiliyor faturaya mı yansıtılıyor.
SiNaPSiS 7.2.2013 23:13:20
Yabancılara direk pasaportla vereceklerse kullanımı olur.. Yoksa gereksiz bir şey.
DH Misafiri 13.12.2012 16:07:12
Vodafone cepmerkezleriin verdiği hizmeti hiç bir oparetör vermiyor 10 numaralar.Tarifeleri süper bence 10 numara bir oparötör...
OnRe 20.10.2012 02:07:17
Dealextreme gibi sitelerde kullanılabilir mi acaba ? Bildiğim kadarıyla Cep-T paracard kullanılıyordu.
Ykaraca 10.10.2012 23:09:01
Cep-t Paracard'a doğrudan rakip olarak çıkartılmış sanıyorum.
Aseudra 10.10.2012 21:34:06
Saçma ve arkadaşların dediği gibi gereksiz.
Amedra 9.10.2012 03:41:22
quote:

Orijinalden alıntı: inexo

gereksiz uygulamalar

Aynen.
plusnettr 9.10.2012 01:40:18
quote:

Orijinalden alıntı: fusem

osman abim tam anadolu insanı



Vodafone deki bayan ile tam bir ruh ikizi uyumu sağlamışlar. Bu ikili varsa demedi deme Ibrahim bu kart tutar.
fusem 7.10.2012 18:56:44
osman abim tam anadolu insanı
inexo 6.10.2012 15:44:34
gereksiz uygulamalar
bwhiteshark 6.10.2012 12:55:33
Fatura sorunları yaşayanları duydum evet. Altyapı konusunda hepsi yatırım yapıyor AVEA çok yol katetti. Fiber optikte lider Superonline, parayı bastırıyor ,kazıyor davalık olma pahasına. Vodafonenun bu yönde iddiasını göremedim. 2-3 sene sonra facetime gibi data üzerinden konuşmaya başlarız. O zaman işler ne kadar değişir göreceğiz. Tekel her zaman senin cebine zarar verir. Operasyonel karlılığı olmayan bir şirkete yabancılarda bir yere kadar destek olur. Umarım hepsi abonelerinden kendilerine yetecek pay alırda rekabet bize yarar.
DH Misafiri 4.10.2012 00:42:24
Urunu inceledim Turkcell'den en büyük fark sim menüden çok daha kolay ve halkın anlayacağı sesli yanıt ile para gönderimi yapmış adamlar
DSGNRY 3.10.2012 23:46:48
quote:

Orijinalden alıntı: bwhiteshark

Vodafone olmasa ne Avea ne Turkcell kendine çeki düzen verir. Yeni servisler için uğraşırdı. Turkcellin parası var , altyapısı var, elemanı çok , AVEA arkasını Türk Telekoma dayamış.

Yahu Turkcell'in nesi vardı da kendine çekidüzen versin, 5 yılı aşkındır Telsim altyapısı kullanan bir operatör mü Turkcell'e çekidüzen verecek? Fiyatları vurdular dibe kandırdılar milleti şimdi millet ya bu ay faturam düzgün gelecek mi demeden günü geçiremiyor Avea desen başka çaresi mi vardı ne yapsın yine bunca teknik imkansızlıkla iyi durdu ayakta, istese TT onu uçuramaz mı? ama yapmıyorlar işte yani Vodafone'nun ismi geldi ama cismi hizmeti sıfır kimse kusura bakmasın, buralarda reklamını bol bol yapan çalışanları bile yoklar piyasada artık, e adamlar da ne yapsın nesini övsün gelişme yok taklit işler yanlış işler yok efendim merkezimi sel aldı da izmire taşıdım sistem geliştiriyoruz dediklerini biliriz bu forumda sene 2010!! hala online işlemlerde "bekleme yapamdan" işlem yapılamıyor. Kusura bakmayın da yorum yapın eyvallah ama "mantık" çerçevesi içinde.

Geçenlerde bir haber Vodafone Fiber Optikte lider; İstanbul'un tamamı bitmişmiş İstanbul'da oturanlar teyit etsin, bu liderlikse Turkcell geçen mayısta Bodrum'a hat çekiyordu buna ne diyecekler? Reklamlarında bile yaratıcılık yok kardeşim anca laf sok milleti topladın 17 milyon 18 miyon diye bağırıyodun şimdi niye yok bu rakamlar? neyse sözün özü bunlar birbirine bakarak iş yapmıyorlar, işlerine nasıl geliyorsa öyle davranıyorlar, Vodafone ingilteredeki gibi ücretsiz versin bakalım cihazları o zaman Vodafone geldi diyelim ya da interneti "hız limitsiz ve sınırsız" yapsın o zaman geldi derim arkadaş yoksa bana kimse "koskoca vodafone" diye övmesin kendini de kandırmasın yani
EnemyTerritory 3.10.2012 21:01:41
İnternete açarlar mı acaba?
bwhiteshark 3.10.2012 20:28:40
Vodafone olmasa ne Avea ne Turkcell kendine çeki düzen verir. Yeni servisler için uğraşırdı. Turkcellin parası var , altyapısı var, elemanı çok , AVEA arkasını Türk Telekoma dayamış.
starwars_emin 3.10.2012 17:12:53
quote:

Orijinalden alıntı: DSGNRY

hala telsimden kalma bir cep ibaresi alışkanlığı var... doğru dürüst fatura kesemeyen operatörün visa kartını kullanmak hmmm...


fatura kesiyo ama ikire çekiyor faturayı başıma geldi hala iade etmelerini bekliyom paramı
numarayı taşıdımda kurtuldum vodafone dan
DSGNRY 3.10.2012 16:45:57
hala telsimden kalma bir "cep" ibaresi alışkanlığı var... doğru dürüst fatura kesemeyen operatörün visa kartını kullanmak hmmm...
Farwynd 3.10.2012 16:44:40
Saçma. Turkcell'in her ne kadar çalışmasada Cep-T Paracard gibi alternatifi var.
Tabii her zaman ki gibi kullanıcı bir türlü anlanmıyor. Gerekirse ayda 2 tl çekin, internete açık olsun diyenlerde var ama işte.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla