TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26087 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Galaxy Note 3 modelinin ülkeye göre versiyon dağılımı listesi internete sızdırıldı CyanogenMod 10.2 ilk resmi sürümleri 50 cihaz için yayınlandı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (363) YORUM YAZ

tarafından 15 Ağustos 2013, Perşembe 16:34 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Mesut Çevik ile Canlı TEKRAR YAYIN "Soru-Cevap Seansı"
Mesut Çevik ile Canlı Mesut Çevik "Speed-Step" 363 13014 01:00:00
Mesut Çevik ile Canlı'da bu hafta Erdi ile birlikte sizden gelen soruları cevapladık. Tam 1 saat boyunca dolu dolu bir program sizleri bekliyor. Yayını kaçıran arkadaşlar aşağıdaki oynatıcıdan tekrarına ulaşabilirler.
 
Yayına katılan, soru ve yorumları ile bizleri yalnız bırakmayan herkese teşekkürler. 
 
 
 

URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
SonKullanIcIyIm 24.8.2013 01:36:37
buraya bak ilaç gibidiri

http://forum.donanimhaber.com/m_76663488/tm.htmü

.
hukuksever 22.8.2013 02:38:42
gm discovery de arka plan işlem sınırına nereden giriliyor mesut abi?
hyasing40 22.8.2013 00:30:28
quote:

Orijinalden alıntı: musty578

mesut çevik ps vitaya çöp demeden önce onun kadar ufak taşınılabilir ve aynı grafiklere sahip hangi cihaz var söyleyebilirmisin ne anrdoid platformu nede ios platformu yanınden geçemez ps vitanıngenel söyleşiniz cok güzel fakat bir cihazı kötülemeden önce 2 kere düşünün derim


Yanlışta hatırlıyor olabilirim ama adamın vitaya çöp demesi 100 dolarlık oyunları ve sony nin stratejisi bi zahmet grafikleride güze oluversin sonuçta birisi konsol diğeri telefon ayrıca nereye yanından geçemiyor 575 liraya discovery aldım jilet gibide oyun oynatıyor 720p ve mükemmel kaplamalar 3$ 5 $ free to play oyunlar daha ne olsun üstelik vitanınkinden daha popüler oyunlar çöp dedi az bile dedi keşke fazlasını deseydi sony nin burnu sürtülsün
tuncerdem3 18.8.2013 02:35:56
merhabalar mesut abi güzel bir video olmus yine elinize saglık videoda windows phonelara yönelik program incelemesi yapılacagını söylemişdiniz çok çok güzel olur bende wp8 kullanıcısıyım ve merakla bekliyorum lumi 820 kullanıyorum ve eğer elinizde cihaz yok ise cihazımı ödünç verebilirim
PetyrBaelish 17.8.2013 14:54:29
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

quote:

Orijinalden alıntı: MacGyver. adamlardaki disipline bak tam 23:00da bitirdiler. burada biz bizeyiz bu kadar kasmayalım beyler, 5-10 dk uzun sürse kimse isyan etmez merak etmeyin. paldır küldür bitirmenize gerek yok.
Vay arkadaş 1 saat süre ile yayın yap sonra neden 1 saat oldu 1 saat 10dk olmadı diye eleştiri al :D Bir akşam da rahat uyuyalım yapmayın


güldüm .
DH Misafiri 17.8.2013 12:47:08
Merhaba arkadaşlar. Ben Azerbaycan'dan takip ediyorum siteyi. Yorumlara bakıyorum da, bazı yorumcu arkadaşlar düşünmeden ve ellerindeki değerleri görmeden yorum yapıyorlar. Böyle yapmayın lütfen. Benim ülkemde ve başka birçok ülkelerde böyle yapımlar mevcut değil ve istediğimiz hiç bir bilgiye kendi yapımımız olan sitelerden ulaşamıyoruz. Sahip olduklarımızın kıymetini bilmemiz dileğiyle...

İyi günler.
DDRll 17.8.2013 12:32:39
Mesut abi haftada yada ayda kaç video izliyorsun?

@Speed-Step
grezimonk 16.8.2013 22:56:16
quote:

Orijinalden alıntı: WaMoreau

quote:

Orijinalden alıntı: grezimonk

quote:

Orijinalden alıntı: WaMoreau

quote:

Orijinalden alıntı: rockymarlboro

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri Ben s4 mini kullaniyorum o kadar donanima ragmen temple run 2 subway surfer gibi bir oyunda kasiyor anlamadim gitti bu sorunu yasayan sadece bende degilim ama cozum yok
s3 mini var s4 mini diye sana taklit çin malı vermişlerdir


S4 mini diye bir model var arkadaşım. Bilmiyorsak biraz Google gibi arama motorlarını kullanalım lütfen.


ama 400TL fiyata çakmasını almış olabilirsin...

400 TL nerde yazıyor? Kim almış olabilir? Anlamadım.

forumun birinde gördüm eleman almış gerçek diye almış kullanırken sorun yaşayıp SAMSUNG servisini arayıp şikayet etmiş... sonuç olarak sahte olduğunu ancak onların uyarısı ile ancak anlamış... http://forum.thgtr.com/tomun-kahvesi/embesil-akilli-telefonlar-%28samsung-minis3%29/msg343082/?topicseen#new forumda bu... sağda bulursun...
grezimonk 16.8.2013 22:51:05
quote:

Orijinalden alıntı: WaMoreau

quote:

Orijinalden alıntı: rockymarlboro

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri Ben s4 mini kullaniyorum o kadar donanima ragmen temple run 2 subway surfer gibi bir oyunda kasiyor anlamadim gitti bu sorunu yasayan sadece bende degilim ama cozum yok
s3 mini var s4 mini diye sana taklit çin malı vermişlerdir


S4 mini diye bir model var arkadaşım. Bilmiyorsak biraz Google gibi arama motorlarını kullanalım lütfen.


ama 400TL fiyata çakmasını almış olabilirsin...
FreeMaNMeliH 16.8.2013 22:43:17
Şaka makada iyiki varsınız, televizyon izlemediğim şu zamanlarda her video benim için şahsen çok güzel videolar çekiyorsunuz, işinizi severek yapıyorsunuz,görmemek için KÖR olmak lazım :D iyiki varsınız.
wampaa 16.8.2013 21:14:03
quote:

Orijinalden alıntı: Atacan-

quote:

Orijinalden alıntı: wampaa

Güzel programdı yayın tekrarını izledim tebessüm ettirdiniz gece gece . evinizdeki doğal gaz borularını duvara gömdürseydiniz iyi olurdu.

Doğalgaz borularını gizlemek yasal suçtur.
Sen var videoyu izlemek :)

ploff 16.8.2013 18:45:12
Programın tekrarını ızlıyebıldım. Boyle bır program hazırladıgınız ıcın tesekkurler...
Scourgeofgod28 16.8.2013 17:14:52
Mesut Çevik soru-cevap 2 adlı siteden sorulan soruların bazıları direkt olarak Mesut abiye yönelik sorular oluyor ve yanıtsız kalıyor.
Mesut abi soru cevap 2 ye el atsa fena olmaz mı ?
Atacan- 16.8.2013 14:58:05
quote:

Orijinalden alıntı: wampaa

Güzel programdı yayın tekrarını izledim tebessüm ettirdiniz gece gece . evinizdeki doğal gaz borularını duvara gömdürseydiniz iyi olurdu.

Doğalgaz borularını gizlemek yasal suçtur.
Sen var videoyu izlemek :)
cmengn 16.8.2013 14:41:27
Gayet guzel olmuş. Beraber yaptığınızda program daha guzel oluyor dusuncesindeyim.
carantinas 16.8.2013 11:31:09
Elinize sağlık dün seyredemedim canlı ama şuan tekrarını izliyorum.
Persona Grata 16.8.2013 10:49:19
Baştan sona izledim yayını, çok keyifliydi.

Yeri pek burası değil ama merak ettiğim bir konu var. Mobil kullanıcılar için yapılması gündemde olan bir uygulama var mı? Hem iOS hem de Android tabanlı, sırf yapılmak için yapılmamış olan, gerçek anlamda kalite bir uygulamayı kastediyorum. Forumun mobil sürümü bazı beklentilere yanıt vermiyor. Mobil kullanıcı sayısı hesaba katıldığında, ülkemizdeki teknoloji sitelerinin bu anlamda ciddi bir eksikliği söz konusu.
grezimonk 16.8.2013 09:17:56
quote:

Orijinalden alıntı: tecnikadamoguz01

quote:

Orijinalden alıntı: Tukrok

quote:

Orijinalden alıntı: tecnikadamoguz01

quote:

Orijinalden alıntı: Tukrok

quote:

Orijinalden alıntı: tecnikadamoguz01

2 günlük samsung laptopumun dvd çalışmıyor samsung laptop degisimini kabuletmiyorlar ne yapmamgerekir

Hadi sen yat artık geç oldu.

Sana noluyor hayırdır arkadaş

Yahu bilader sorduğun da soru mu? Dvd sürücün bozulduysa gider yenisini alırsın, eğer yeni aldıysan gider samsung'un kafasına fırlatırsın. Garantiye gönder onlar halleder.

2 günlük cihaz kaç gündür serviste ne geri iyade nede degişim yapıyorlar anlamadın sanırım bozulmadı bozuk çıktı

Adana servisi bi cacık olmaz Teknosada öyle

TEKNOSA ne yapsın servisler geç cevap veriyor diye düşünme çoğu cevap vermez... + parçalar o servisin deposundan değil markanın üretim deposundan geliyor... o nedenle 30 güne kadar bekliyeceksin ki buda iş günü Cumartesi ve Pazar günleri hariç...
wampaa 16.8.2013 08:31:05
Güzel programdı yayın tekrarını izledim tebessüm ettirdiniz gece gece . evinizdeki doğal gaz borularını duvara gömdürseydiniz iyi olurdu.
musty578 16.8.2013 02:51:46
mesut çevik ps vitaya çöp demeden önce onun kadar ufak taşınılabilir ve aynı grafiklere sahip hangi cihaz var söyleyebilirmisin ne anrdoid platformu nede ios platformu yanınden geçemez ps vitanın

genel söyleşiniz cok güzel fakat bir cihazı kötülemeden önce 2 kere düşünün derim
Tukrok 16.8.2013 01:41:30
quote:

Orijinalden alıntı: yasin.25

quote:

Orijinalden alıntı: Tukrok

quote:

Orijinalden alıntı: yasin.25

quote:

Orijinalden alıntı: yasin.25

quote:

Orijinalden alıntı: Pestajiran

Mesut Abi,siz Experin yerel oyun Pc'si videosunda normal toplamanın daha ucuz olduğunu söylemiştiniz,ama bundan önceki 2si1 programında ROG un yeni pcsi içinde aynı şeyi ima ettiniz.

Ben şöyle bişey duydum,işlemciler fabrikadan çıkınca test sonuçlarına göre i3,i5 ve i7 olarak sınıflandırılıyormuş yani i7 bile alsak bazı farklar oluyormuş.

Asus ROG'da bir sürü 4770k alıp,ens üst seviye performans verenlerini Oyun Pclerine koyuyormuş.Bu konu doğrumudur?Ne düşünüyorsun?





Mesut abi arkadaşın sorusunu kısmen cevapladın fakat şu kısma bi açıklık getirsen LÜTFEN "işlemciler fabrikadan çıkınca test sonuçlarına göre i3,i5 ve i7 olarak sınıflandırılıyormuş yani i7 bile alsak bazı farklar oluyormuş."

bende izlemiştim başka bir sitede o incelemeyi, inceleyen kişinin dediğine göre bütün işlemciler aynıymış fakat fırınlamadan çıktıktan sonra performansına göre isimlendiriliyormuş bu bilgi ne kadar doğru acaba


Mesut abi cevabını çok merak ediyorum, lütfen bi ara şu sorumu cevaplasan.

O öyle değil. Test sonuçlarına göre i5 i7 i3 olmuyor. i3 olarak üretilen bir işlemcinin hızına göre i3-4100, i3 4010, i3-4158 gibi hız farklılıklarını belirleyen taglar geliyor. Ancak serilerde köklü değişiklikler yapıyorlar. Yani i5 olarak üretilen bir işlemciyi çok hızlı yapmışız biz bunu diyerek i7 sınıfına sokamazlar.


bu verdiğin bilgi kesin mi acaba, yani kaynak sağlam mı yoksa sadece senin tahminin mi ?

http://www.intel.com/content/www/us/en/processors/processor-numbers.html

Burada aslında benim söylediklerimle hiç alakası olmadığı belirtilmiş. Numaranın stokla ilgili olduğu söylenmiş. (4xxx xxx olan yer stokmuş)

Ancak konu hakkında net bir bilgi yok. Mantıklı olanı söyledim sadece.
todorov_44 16.8.2013 01:31:22
şimdi izleyebildim. teşekkürler
Mete Can Karahasan 16.8.2013 01:14:52
Mesut Bey, Qualcomm Krait 400 işlemcili tabletlerin çıkıp çıkmayacağını paylaşabilir misiniz? Şimdilik LG G2 gibi akıllı telefondalarda belirdiği için Krait 400 işlemcinin tabletler için üretilecek tasarımlara yönelik olmadığı söz konusu olabilir mi diye merakımdan soruyorum.
Reaktans 16.8.2013 00:55:48
Bu canlı yayınların haftada şu gün şu saatte diye belli bir takvimi var mı? Yoksa hadi bugün soru cevap yayını mı yapalım şeklinde karar veriliyor? Neyse offline yayına bakalım biraz
67berk67 16.8.2013 00:52:38
Bidahaki ne zaman olacak süperdi
rockymarlboro 16.8.2013 00:10:22
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben s4 mini kullaniyorum o kadar donanima ragmen temple run 2 subway surfer gibi bir oyunda kasiyor anlamadim gitti bu sorunu yasayan sadece bende degilim ama cozum yok

s3 mini var s4 mini diye sana taklit çin malı vermişlerdir
rockymarlboro 16.8.2013 00:07:18
Ibrahim Katmerci
Yarina konu disindan cook buyuk bir cekilis yapacagim. Gozunuz Konu Disinda olsun. :))



DH Misafiri 16.8.2013 00:04:22
Ben s4 mini kullaniyorum o kadar donanima ragmen temple run 2 subway surfer gibi bir oyunda kasiyor anlamadim gitti bu sorunu yasayan sadece bende degilim ama cozum yok
DH Misafiri 16.8.2013 00:04:19
Nexus 7 nin yeni versiyonunda otg sistemi root yapmadan çalışıyor mu ?
DH Misafiri 16.8.2013 00:04:15
Steve jobs'un ölümünden sonra Apple hakkında ne düşünüyorsunuz ?

iPhone 6 konusunda apple ın üzerindeki ölü toprağını atabilir yenilikçi bir cihaz olabilir diyebilir misiniz ?

Hatta iPhone 6 konusunda çok büyük değişiklikler olabileceği spekülasyonlarına ne diyorsunuz ?
DH Misafiri 16.8.2013 00:04:12
Samsung Galaxy S4- HTC ONE karşılaştırma videosunu ne zaman izleyebileceğiz? Bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler.
DH Misafiri 16.8.2013 00:04:10
Galaxy S4 bekleneni verdiği. Aceleye gelen tarafları varmı
DH Misafiri 16.8.2013 00:04:04
İphone 5 telefonu önerirmisiniz yoksa android bir telefonumu tercih edersiniz. Ayrıca iphone 5 i beklemek mi yoksa sonraki iphone i beklemek mi gerekir.
DH Misafiri 16.8.2013 00:04:03
Wp telefonlarda kullanılan Adreno 225 gpu'su yeterlimi 1 2 sene rahatça oyunları oynayabilirmiyiz? Teşekkürler :)
DH Misafiri 16.8.2013 00:04:01
mesut abi APPLE STORE istanbulda açılırsa ipad veya aphone lar ucuzlarmı fiyatları dahamı iyi olur
DH Misafiri 16.8.2013 00:03:59
Xperia SP nin 8MP ExmorRS kamerası hakkında ne düşünüyorsun abi ?
yasin.25 15.8.2013 23:30:32
quote:

Orijinalden alıntı: Tukrok

quote:

Orijinalden alıntı: yasin.25

quote:

Orijinalden alıntı: yasin.25

quote:

Orijinalden alıntı: Pestajiran

Mesut Abi,siz Experin yerel oyun Pc'si videosunda normal toplamanın daha ucuz olduğunu söylemiştiniz,ama bundan önceki 2si1 programında ROG un yeni pcsi içinde aynı şeyi ima ettiniz.

Ben şöyle bişey duydum,işlemciler fabrikadan çıkınca test sonuçlarına göre i3,i5 ve i7 olarak sınıflandırılıyormuş yani i7 bile alsak bazı farklar oluyormuş.

Asus ROG'da bir sürü 4770k alıp,ens üst seviye performans verenlerini Oyun Pclerine koyuyormuş.Bu konu doğrumudur?Ne düşünüyorsun?





Mesut abi arkadaşın sorusunu kısmen cevapladın fakat şu kısma bi açıklık getirsen LÜTFEN "işlemciler fabrikadan çıkınca test sonuçlarına göre i3,i5 ve i7 olarak sınıflandırılıyormuş yani i7 bile alsak bazı farklar oluyormuş."

bende izlemiştim başka bir sitede o incelemeyi, inceleyen kişinin dediğine göre bütün işlemciler aynıymış fakat fırınlamadan çıktıktan sonra performansına göre isimlendiriliyormuş bu bilgi ne kadar doğru acaba


Mesut abi cevabını çok merak ediyorum, lütfen bi ara şu sorumu cevaplasan.

O öyle değil. Test sonuçlarına göre i5 i7 i3 olmuyor. i3 olarak üretilen bir işlemcinin hızına göre i3-4100, i3 4010, i3-4158 gibi hız farklılıklarını belirleyen taglar geliyor. Ancak serilerde köklü değişiklikler yapıyorlar. Yani i5 olarak üretilen bir işlemciyi çok hızlı yapmışız biz bunu diyerek i7 sınıfına sokamazlar.


bu verdiğin bilgi kesin mi acaba, yani kaynak sağlam mı yoksa sadece senin tahminin mi ?
FIRAT_G_ 15.8.2013 23:27:11
zahmet olacak ama şu canlı yayını bir kaç gün önceden haber versenizde izlesek olmaz mı hep tekrar izliyoruz. ne ara alıyorsunuz canlı yayın kararını ne ara ilan asıp ne ara başlıyorsunuz yayına ne ara ya? allahın canlı yayını daha 1 kere canlı izlemedim. ahanda şimdi tekrarını izlemiyorum protesto ediyorum
dualcoreyhy 15.8.2013 23:27:05
quote:

Orijinalden alıntı: dualcoreyhy

mesut abi geçen haftanın videosu duruyor hala. Yeni videoya ne oldu.

video eklenmiş teşekkürler
dualcoreyhy 15.8.2013 23:23:49
mesut abi geçen haftanın videosu duruyor hala. Yeni videoya ne oldu.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla