TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24601 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Galaxy Note 3 modelinin ülkeye göre versiyon dağılımı listesi internete sızdırıldı CyanogenMod 10.2 ilk resmi sürümleri 50 cihaz için yayınlandı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (363) YORUM YAZ

tarafından 15 Ağustos 2013, Perşembe 16:34 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Mesut Çevik ile Canlı TEKRAR YAYIN "Soru-Cevap Seansı"
Mesut Çevik ile Canlı Mesut Çevik "Speed-Step" 363 12762 01:00:00
Mesut Çevik ile Canlı'da bu hafta Erdi ile birlikte sizden gelen soruları cevapladık. Tam 1 saat boyunca dolu dolu bir program sizleri bekliyor. Yayını kaçıran arkadaşlar aşağıdaki oynatıcıdan tekrarına ulaşabilirler.
 
Yayına katılan, soru ve yorumları ile bizleri yalnız bırakmayan herkese teşekkürler. 
 
 
 

URL
Embed
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
Speed-Step 15.8.2013 23:05:26
Vay arkadaş 1 saat süre ile yayın yap sonra neden 1 saat oldu 1 saat 10dk olmadı diye eleştiri al :D Bir akşam da rahat uyuyalım yapmayın
...
Yorumun devamı ▼
+68
Aaron Paul 15.8.2013 18:07:55
Mesut, abi...

1 Hafta senin belirlediğin konu...

Diğer, hafta soru - cevap. Konusu şeklin de devam etmeli.

2 Hafta da bir, Bu format da devam edersen çok güzel ve etkili olur.

Kolay Gelsin...
+17
DH Misafiri 17.8.2013 12:47:08
Merhaba arkadaşlar. Ben Azerbaycan'dan takip ediyorum siteyi. Yorumlara bakıyorum da, bazı yorumcu arkadaşlar düşünmeden ve ellerindeki değerleri görmeden yorum yapıyorlar. Böyle yapmayın lütfen. Beni
...
Yorumun devamı ▼
+9
musty578 16.8.2013 02:51:46
mesut çevik ps vitaya çöp demeden önce onun kadar ufak taşınılabilir ve aynı grafiklere sahip hangi cihaz var söyleyebilirmisin ne anrdoid platformu nede ios platformu yanınden geçemez ps vitanıngenel
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
50kaan 15.8.2013 16:35:51
Oh ne güzel,ne güzel. 0
DestroyeR33 15.8.2013 16:36:10
kaçmaz 0
cloupies 15.8.2013 16:37:04
ohhh.işte bu süper oldu 0
matmuhendisi 15.8.2013 16:38:19
soraucak sorularım vardı lan haberi görünce şaşkınlıktan unuttum :S -2
Darkknight02 15.8.2013 16:40:14
iyi olur.forum kaç gündür canımı sıkıyodu sorunlarımızı dile getiririz 0
*GameOver* 15.8.2013 16:44:23
quote:

Orijinalden alıntı: Darkknight02

iyi olur.forum kaç gündür canımı sıkıyodu sorunlarımızı dile getiririz

aynen
0
R£DSTON£ 15.8.2013 16:47:37
İnşallah sürekliliği devam edecek olan, güzel bir uygulama oldu bu. [:'(]

Teşekkürler.
+3
makaramasuko 15.8.2013 16:58:42
perşembeye mi alındı ?
bu arada sanırım bu 11.bölüm Yoksa 12 mi ?
0
HRNclk777 15.8.2013 17:19:40
Sorularımı sorayım o zaman
1 Play station 4 ile hangi sony telefonları tam entegrasyon saglıyacaktır?
2 Xbox one ile hangi nokia lumia telefonları tam entegrasyon saglıyacaktır?
3 Sony ekran teknolojisi olarak hala tft lcd ekran mı kullanacak?
4 Batarya teknolojilerindeki son gelişmeler nelerdir?
5 Huawei ve çin üretimi telefonlar hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
6 Next-gen konsollar ile cep telefonları veya tabletler arasında nasıl bir bağ olucaktır? (1 ve 2. soru ile bağlantılı )
0
trucks_one 15.8.2013 17:19:49
Soruları nerden soracağız. Ustream üzerinden mi? 0
hunkarbey 15.8.2013 17:22:51
lg optimus g2 yimi beklemeli yoksa 1000 tl ye yurtdışı htc one mı tercih edilmeli.(çin den yeni geldi 970 tl ye one) 0
Vic Rattlehead 15.8.2013 17:25:45
Şu anda alınabilecek en stabil, bizi yarı yolda bırakmayacak android akıllı telefon nedir Mesut Abi? 0
AlicanDernek 15.8.2013 17:29:57
quote:

Orijinalden alıntı: omerfaruk18_34

soraucak sorularım vardı lan haberi görünce şaşkınlıktan unuttum :S

0
Markus Schulz 15.8.2013 17:36:11
Mesut abi benim bir sorum var eski cektigin canli videoydu.Teknoloji haberleri ozgunlukle alakali ben niyetlendim bu ise girecegim.Ozgun bir fikrim var ve bunu uygulamaya calisacagim.Sorum su ki ne kadar surede gun seni kesfetti cok mu uzun surdu yoksa kisa mi cunku kesfedilene kadar cepte delik acilabilir 0
KFCTAVUGU 15.8.2013 17:54:16
Gerçekten güzel bir uygulama olmuş devam etmeli 0
Opricnik 15.8.2013 18:01:29
gta 5 mp trailer ne düşündün niye ps3e kısıtlıyorlar bunu ? 0
USA-Street 15.8.2013 18:02:42
Bekliyoruzzz. 0
The Rolling Stones 15.8.2013 18:04:00
Hadi bakalım 0
Aaron Paul 15.8.2013 18:07:55
Mesut, abi...

1 Hafta senin belirlediğin konu...

Diğer, hafta soru - cevap. Konusu şeklin de devam etmeli.

2 Hafta da bir, Bu format da devam edersen çok güzel ve etkili olur.

Kolay Gelsin...
+17
Chris Brown 15.8.2013 18:11:46
Buradan haber spikerliğine geçermişsin yayını da merhaba ben mesut çevik diye açarmışsın hocam , Atv de Star da görürsem şaşırmam , +1
Meakka 15.8.2013 18:17:38
Mesut Bey!


Ekran boyutu, kapalı bir sistem olması (günde bir kere ROM değiştiririm de ) nedeniyle iPhone modellerini düşünmüyorum. Telefon işi tamam biraz ihtiyaca yönelik olacak ama benim öncelikli ihtiyacım stabilitedir. Keyfimden her gün ROM değiştirmiyorum. Eğer ki Nexus 4 alırsam aldığı son güncellemeye kadar stabil bir Android telefonum olur mu? Yoksa Lumia 820 alıp Stabiliteyi garanti altına mı alayım? Nexus 4 alıp güncelleme yapmasam en fazla 10 uygulama falan yüklesem klavyede, menüde kasma-şişme olur mu?



En kısa haliyle iOS-WP8 stabilitesini Android'de yakalamanın bir yolu var mı? (en f/p yolu hangisi ;)
0
Burn in Hell 15.8.2013 18:23:18
quote:

Orijinalden alıntı: Meakka

Mesut Bey!


Ekran boyutu, kapalı bir sistem olması (günde bir kere ROM değiştiririm de ) nedeniyle iPhone modellerini düşünmüyorum. Telefon işi tamam biraz ihtiyaca yönelik olacak ama benim öncelikli ihtiyacım stabilitedir. Keyfimden her gün ROM değiştirmiyorum. Eğer ki Nexus 4 alırsam aldığı son güncellemeye kadar stabil bir Android telefonum olur mu? Yoksa Lumia 820 alıp Stabiliteyi garanti altına mı alayım? Nexus 4 alıp güncelleme yapmasam en fazla 10 uygulama falan yüklesem klavyede, menüde kasma-şişme olur mu?



En kısa haliyle iOS-WP8 stabilitesini Android'de yakalamanın bir yolu var mı? (en f/p yolu hangisi ;)

Bitmediniz hala
0
Meakka 15.8.2013 18:33:32
quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell


quote:

Orijinalden alıntı: Meakka

Mesut Bey!


Ekran boyutu, kapalı bir sistem olması (günde bir kere ROM değiştiririm de ) nedeniyle iPhone modellerini düşünmüyorum. Telefon işi tamam biraz ihtiyaca yönelik olacak ama benim öncelikli ihtiyacım stabilitedir. Keyfimden her gün ROM değiştirmiyorum. Eğer ki Nexus 4 alırsam aldığı son güncellemeye kadar stabil bir Android telefonum olur mu? Yoksa Lumia 820 alıp Stabiliteyi garanti altına mı alayım? Nexus 4 alıp güncelleme yapmasam en fazla 10 uygulama falan yüklesem klavyede, menüde kasma-şişme olur mu?



En kısa haliyle iOS-WP8 stabilitesini Android'de yakalamanın bir yolu var mı? (en f/p yolu hangisi ;)

Bitmediniz hala

Dalvik sistem mi ne kullandığından dolayı 50 gb ram de olsa bir süre sonra kasma yapacaktır, sistemin çalışma mantığı böyle yapıyor diyenler var. bu doğru mu yani onu soruyorum. stabilite istiyorsak kendimizi ıos ve WP ye mi şartlamalıyız?
0
burty123 15.8.2013 18:39:05
sayın meseut çevik birşey sormak istiyorum acaba neden hiç AMD incemelerı gormuyoruz sızden kaynaklanan bırsey mı yoksa AMD fırmasından kaynaklanan bırseymı cunku artık gunumuzde AMD urunu kullanan bır cok kullanıcı var son 3 yılda cok ıyı bır cıkıs yaptı dıye dusunuyorum -2
Arnold Schwarzenegger 15.8.2013 18:56:22
kaçmaz bu program -2
Konungariket Sverige 15.8.2013 20:03:37
quote:

Orijinalden alıntı: Meakka

quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell
quote:

Orijinalden alıntı: Meakka Mesut Bey! Ekran boyutu, kapalı bir sistem olması (günde bir kere ROM değiştiririm de ) nedeniyle iPhone modellerini düşünmüyorum. Telefon işi tamam biraz ihtiyaca yönelik olacak ama benim öncelikli ihtiyacım stabilitedir. Keyfimden her gün ROM değiştirmiyorum. Eğer ki Nexus 4 alırsam aldığı son güncellemeye kadar stabil bir Android telefonum olur mu? Yoksa Lumia 820 alıp Stabiliteyi garanti altına mı alayım? Nexus 4 alıp güncelleme yapmasam en fazla 10 uygulama falan yüklesem klavyede, menüde kasma-şişme olur mu? En kısa haliyle iOS-WP8 stabilitesini Androidde yakalamanın bir yolu var mı? (en f/p yolu hangisi ;)
Bitmediniz hala
Dalvik sistem mi ne kullandığından dolayı 50 gb ram de olsa bir süre sonra kasma yapacaktır, sistemin çalışma mantığı böyle yapıyor diyenler var. bu doğru mu yani onu soruyorum. stabilite istiyorsak kendimizi ıos ve WP ye mi şartlamalıyız?


aynen öle stabilite istiyorsan ios,wp dalvik sürücüsü çok hantal yapıda olduğu için istediğin kadar ram koy yinede kasıcak o androidli telefon
0
Puzzles 15.8.2013 20:06:44
Kesinlikle kaçırmayacağım 0
cnr.kh 15.8.2013 20:18:16
Soracaklarinizi yazip vermistir zor olmasa gerek 0
crashday 15.8.2013 20:23:59
quote:

Orijinalden alıntı: 3SRN

D900i var satıp 6600 almak symbian oldugu ıcın vista teması felan kurup takılmak ıstıyorum ne dersın sence fp olarak mantıklı mı

Çalışan 6600'ı nereden bulacaksın?
0
hard-step 15.8.2013 20:30:34
Mesut bey ////(yardımmm edin )////

öncelikle tebrikler sisteminiz çok iyi umarım sürekli devam eder
Benim notebook umla problemim var pc: SONY VAİO VPC F22M1E/B bilgisayar süekli takılmalar yapıyordu neredeyse her zaman klasör açıgığda 5-10 saniye sonra geliyor
Google yazı yazdığımda yazmıyor birden yazıyor veya geç yazıyor du sanki fps atlaması gibi bişey oluyor format attım(d bölümünü formatlamadan) halen devam ediyor acaba sebebi nedir hiç başınıza geldimi

şimdiden teşekkürler.

mesut bey bu arada viris programı ve combofix denedim.
0
Worps 15.8.2013 20:49:35
Mesut Abi İntel Core İ5 3.20 GHz Turbo BOOST 3.40 Ghz İşlemci Ati Readon HD 6570 Series Ekran Kartı Foxconn Ana Kart Kingston 4GB Ram Özellikli Bir Bilgisayaraım Var Buna Ne Gibi Rutuşlar Yapabilirm 0
SonKullanIcIyIm 15.8.2013 21:11:12
Mesut ÇEVİK kardeşim sorum şu :

kamera çekimi karanlıkta da iyi olan
müzik keyfi -iyi- sayılabilen
androidli telefon tavsiyelerini öğrenmek istiyorum.

hemen alıcam


teşekkürler başarılar dilerim[:'(]
-1
matmuhendisi 15.8.2013 21:11:22
quote:

Orijinalden alıntı: hard-step

Mesut bey ////(yardımmm edin )//// öncelikle tebrikler sisteminiz çok iyi umarım sürekli devam eder Benim notebook umla problemim var pc: SONY VAİO VPC F22M1E/B bilgisayar süekli takılmalar yapıyordu neredeyse her zaman klasör açıgığda 5-10 saniye sonra geliyor Google yazı yazdığımda yazmıyor birden yazıyor veya geç yazıyor du sanki fps atlaması gibi bişey oluyor format attım(d bölümünü formatlamadan) halen devam ediyor acaba sebebi nedir hiç başınıza geldimi şimdiden teşekkürler. mesut bey bu arada viris programı ve combofix denedim.


yanlış anlamayın ama en iyisi teknik servis
0
matmuhendisi 15.8.2013 21:15:36
quote:

Orijinalden alıntı: birmezun

Mesut ÇEVİK kardeşim sorum şu : kamera çekimi karanlıkta da iyi olan müzik keyfi -iyi- sayılabilen androidli telefon tavsiyelerini öğrenmek istiyorum. hemen alıcam teşekkürler başarılar dilerim


bütçe belirtirseniz daha iyi olacaktır diye düşünüyorum ...
0
matmuhendisi 15.8.2013 21:18:42
quote:

Orijinalden alıntı: Meakka

quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell
quote:

Orijinalden alıntı: Meakka Mesut Bey! Ekran boyutu, kapalı bir sistem olması (günde bir kere ROM değiştiririm de ) nedeniyle iPhone modellerini düşünmüyorum. Telefon işi tamam biraz ihtiyaca yönelik olacak ama benim öncelikli ihtiyacım stabilitedir. Keyfimden her gün ROM değiştirmiyorum. Eğer ki Nexus 4 alırsam aldığı son güncellemeye kadar stabil bir Android telefonum olur mu? Yoksa Lumia 820 alıp Stabiliteyi garanti altına mı alayım? Nexus 4 alıp güncelleme yapmasam en fazla 10 uygulama falan yüklesem klavyede, menüde kasma-şişme olur mu? En kısa haliyle iOS-WP8 stabilitesini Androidde yakalamanın bir yolu var mı? (en f/p yolu hangisi ;)
Bitmediniz hala
Dalvik sistem mi ne kullandığından dolayı 50 gb ram de olsa bir süre sonra kasma yapacaktır, sistemin çalışma mantığı böyle yapıyor diyenler var. bu doğru mu yani onu soruyorum. stabilite istiyorsak kendimizi ıos ve WP ye mi şartlamalıyız?


nexus 4 kullanıcısıyım bi tane takılma görmedim 2 gb yerim kaldı o kadar doldurdum telefonu 3 tane 1 buçuk gb lık oyun var..
0
Jestia 15.8.2013 21:26:09
mırıldanmaya başladı 0
FarCryTek 15.8.2013 21:30:31
Yarım saat test yayını biraz fazla değil mi Mesut abi? 0
HAAltuntas 15.8.2013 21:30:34
kalite mükemmel, ses iyi herşey iyi. 0
berbatka 15.8.2013 21:31:00
GTA V hakkinda ne dusunuyorsunuz 0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Güvenlik kameraları nasıl kurulur? Nasıl korunur? Özel video
24.7.2014, 11:08 - Mesut Çevik "Speed-Step"
Son günlerin popüler konularından biri olan güvenlik kameraları adli olayların çözümünde kritik önem taşıyorlar. Bu videomuzda Balandi Güvenlik Sistemleri Genel Müdürü Cenk Tarhan ile ev ve iş yerlerimize kamera sistemi kurarken dikkat edilmesi gerekenleri konuşuyoruz.
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.