TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 29958 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (33) YORUM YAZ

tarafından 4 Şubat 2011, Cuma 16:11 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yeni Passat için hazırlanan Super Bowl tanıtım filmi yayınlandı
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
33 6878

Amerikan Futol Ligi NFL'deki final maçı (Super Bowl) için geri sayım başladı. Ülkede hayatı durma noktasına getiren bu karşılaşma, firmalar için iddialı oldukları yeni ürünleri tanıtmak için ideal bir platforma dönüşüyor. Birkaç saniyelik reklam alanının on milyon dolarla ifade edildiği Super Bowl maçında Volkswagen da tanıtım filmi yayınlayacak.

Yeni Passat için çekilen tanıtım filminde Volkswagen, Lucasfilm ile iş birliğine giderek Star Wars temasını ele almış. Hazırlanan filmde, Darth Vader kostümü giyen küçük bir çocuğun, üstün özelliklere sahip olduğunu düşünmesi ancak başarısız girişimlerden sonra, "ebeveyn" yardımıyla bunu Passat'ta gerçekleştirmesini konu alınıyor.







Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
url 01.05.2011 11:07:13
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri



sanki bu aracın arka farları audi den esinlenmiş geldi bana...



keşke audiden esinlenmiş olsaydı.

arabayı önden çok beğeniyorum ama arkadan olmamış.
+1
url 01.05.2011 11:03:42
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri



sanki bu aracın arka farları audi den esinlenmiş geldi bana...



keşke audi den esinlenmiş olsaydı.

on numara olurdu.
0
AlicanNalbat 01.05.2011 01:49:44
opel insignia 10 çeker bu araca +1
DH Misafiri 13.02.2011 21:23:50
sanki bu aracın arka farları audi den esinlenmiş geldi bana... 0
Taner Göde 05.02.2011 11:11:54
VOLKSWAGEN Kuzey Amerika'da atağa kalkıyor. Basketbol, Beyzbol, Amerikan Futbolu vb. çok sayıda spor karşılaşmalarına destekçi olarak katılacak, çok sayıda reklam yayınlayacak ve ayrıca da YouTube'da da kendi kanalı üzerinden özel reklam filmleri gösterecek.



VOLKSWAGEN

YOUTUBE CHANNEL



www.youtube.com/vw





0
DarkPlayer00 05.02.2011 11:07:19
Fazla uzaktan arabayı çalıştırmamak gerek. Yoksa başka birisi direk binip uçmasın 0
Taner Göde 05.02.2011 10:42:14
(Trendline PASSAT Almayın!)



VW Academy komedyen Bill Hader ile 18 Webisodes çekip YüTüp'te yayınlayacak...



0
Rainbow6 05.02.2011 10:26:58
20bin amerka fiyatiysa bosun bosu modeldir birde vergiler harictir reklamlarda genelde vergi dahil fiyatini vermezler eyaletler arasi cok fark var cunku oyle bile olsa muhtemelen motor secenegi Turkiyedekilerden daha buyuk vergide daha azdir ... bu araclarda degilde M3 yada AMG gibi araclarin fiyatlarini inceleyin iste bu tarz araclarda acayip fark var 0
afk1905 05.02.2011 03:29:35
starting 20.000$, bizim ülkede aracı almayı düşünmeniz ile başlayan fiyattır bu! Devlet olarak vatandaşına kazık at sonra vatandaşından kazık yememeye bak, ilginç... +1
savascoker 05.02.2011 03:10:35
Bugun evimin önündeki galerici abimiz passatı satmaya çalıştığı müşteriye abi dünyanın en iyi şanzumanı var bu araçta demesi beni benden aldı :D:D

Abd pazarında satıldığı ve NFL in bu adamlar için neyi ifade ettiğini biliyor olsa ve bu reklama denk gelmiş olsa neler neler diyorum.

Bu arac bize sunulan araçtan daha yakışıklı , gerci.. neyse
0
serverdx 04.02.2011 23:17:45
quote:

Orijinalden alıntı: deserthawk













Tam tersi,Türkiye'deki araçların standart donanımları ABD'den de Avrupa'dan da fazla.



@KURSAD.



Donanım alınırsa çalıştırılır.





Arkadaşımın dediği donanımın Türkiyede daha fazla olduğuna katılmıyorum iki adet örnek vereceğim şu an bende vw polo var Almanyadaki poloyla donanım farkı dağlar kadardı ki ben arabayı full aldım zannediyordum. surround sisteminden tutta koltuk ısıtma gibi donanımlar olmasına rağmen Türkiyeye getirtilmiyo bide yetmiyo gti ızgarası hoşuma gitti sadece ızgara için vergisi dahil 500TL fiyat çıkarılıyo. İkinci örnek oyak renaultta üretilen megane dan aracın avrupaya gönderilen versiyonunda sahibinin derisini algılayan sensörü var ama Türkiye'dekinde sadece el tutuşunu algılayan basit sensör var
0
teknoturk 04.02.2011 23:07:23
Süper bu sıpa :D 0
yılanlıdağ 04.02.2011 22:06:40
Eski kasası daha iyi bence.Bu arada reklam çok iyi. +1
bilalMW 04.02.2011 21:15:39
VAG'a para yatırmayan arkadaş yazıktır günahtır ya! Soyulmayın ya. En iyi VW 2.el VW'nidir. Kaliteli sağlam otomobiller üretiyor hiç kuşkusuz ama gel gör bak ki o kadar etmez. 0
Bergspyder 04.02.2011 20:37:37
quote:

Orijinalden alıntı: TechZone



Starting 20.000$yazınca bi seyirme geldi bana





Ben de kekeme olmuştum fiyatı görünce
0
karantina61 04.02.2011 20:35:23
quote:

Orijinalden alıntı: eas722

Bu passat VW'nin NMS (new midsize sedan) kodadıyla ürettiği SADECE ABD İÇİN ÜRETİLEN bir modeldir. Şu an ülkemizde ve avrupada satılmakta olan daha yeni makyajlanan 2005 çıkışlı passat ile tasarım benzerliği ve isim dışında farklı araçlardır.

Avrupada satılan passat B7, ABD'dde satılan passat NMS'tir. Şahsi fikrim son makyajın avrupa passatına hiç yaramadığı ve ABD versiyonunun daha güzel olduğu yönünde.



Kesinlikle USA Passat çok daha güzel. Keske TR ye bu model gelseydi.
0
xense 04.02.2011 20:35:16
starting 20.000$ + %70 Vergi = starting 34.000$ in turkey... :) 0
swat882 04.02.2011 20:29:37
quote:

Orijinalden alıntı: Dupp



bu araba bu kadar güzelmiydi yav



+1
0
Ekvador 04.02.2011 20:28:38
Bu özellik benim Mondial'de bile vardı. Millet yoldan geçerken balkondan çalıştırıyorduk. Çok eğlenmişiz sabah benzinin bittiğini fark edince benzinliğe kadar itmiştik. 0
eas722 04.02.2011 20:24:10
Bu passat VW'nin NMS (new midsize sedan) kodadıyla ürettiği SADECE ABD İÇİN ÜRETİLEN bir modeldir. Şu an ülkemizde ve avrupada satılmakta olan daha yeni makyajlanan 2005 çıkışlı passat ile tasarım benzerliği ve isim dışında farklı araçlardır.

Avrupada satılan passat B7, ABD'dde satılan passat NMS'tir. Şahsi fikrim son makyajın avrupa passatına hiç yaramadığı ve ABD versiyonunun daha güzel olduğu yönünde.
0
ABREC 04.02.2011 18:49:23
20 bin $ 0
AlkanExclusive 04.02.2011 18:48:45
Starting 20.000$yazınca bi seyirme geldi bana 0
deserthawk 04.02.2011 18:44:56
quote:

Orijinalden alıntı: mteke



hocam zaten fiyatlar türkiye sitesinde var, amerika fiyatının neredeeyse 1.5-2 katı. Muhtemelen oradaki araçların standart donanımı da fazladır.







Tam tersi,Türkiye'deki araçların standart donanımları ABD'den de Avrupa'dan da fazla.



@KURSAD.



Donanım alınırsa çalıştırılır.
0
KURSAD. 04.02.2011 18:23:24
Şu arabalar için Türkiyede çok fazla paralar isteniyor .. çok güzel arabalar ama haketmiyorlarlar okadar parayı . Uzaktan kumandayla araba çalıştırılabiliyormu 0