TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27504 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
AMD ile işlemci ve ekran kartı dünyası üzerine Kulak içi kulaklıklarda sürücü sayıları artıyor: JH Audio JH16 Pro HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (35) YORUM YAZ

tarafından 7 Şubat 2010, Pazar 12:21 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

5.1 Surround albümler yaygınlaşmaya başlıyor
Ekspres Haber Figure
35

 

Kullanıcıların beklentileri arttıkça müzik endüstrisi de bu beklentilere karşılık vermeye çalışıyor. Bu anlamda rock müzisyeni Nick Cave'in de bulunduğu Rock'n'Roll grubu Nick Cave and The Bad Seeds, Tender Prey, The Good Son, Henry's Dream adlı albümlerini 5.1 Surround teknolojisini kullanarak tekrar dinleyicilerine sunacak. Bu sayede dinleyiciler, yüksek çevreleme hissi ve yüksek sesi kalitesi ile bu albümleri dinleyebilecekler.

Albümler, albüm şarkılarıyla beraber bu şarkılardan bazılarının akustik versiyonlarını, konser kayıt versiyonlarını ve ekstra şarkıları bulunduracak. İlk dört albümünü(From Her to Eternity, The Firstborn Is Dead, Kicking Against the Pricks ve Your Funeral, My Trial) 5.1 Surround teknolojisini kullanarak yayınlamış olan grup, bu üç albümünü de aynı teknoloji ile hazırlanmış şekilde önümüzdeki aylarda tekrar piyasaya sunacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Yilmaz07 28.10.2010 19:53:08
quote:

Orijinalden alıntı: VGroove

Saçma..

Profesyonel müzik, stereo 2 kolon ile dinlenir. Ve bu iki kolonun içinde Middle-Treble-Bass olmak üzere 3 driver vardır..Böylelikle farklı frekanslardaki ses dalgalarını temiz ve ayrı ayrı duyarız.

5-1 sistemler ise oyun ve film içindir.

Projenin amacı belli,
Teknolojiyi seven insanları sömürmek.

Bilinçli bir müzik dinleyicisi asla almaz böyle bir albüm..




İnsan bilmediğinin düşmanıdır.
aticus3 28.10.2010 11:21:54
Stereo demek iki kanaldan gelen ses ya da müzik demek değil.
Çok kanaldan ses kaydetmek ve yaymak demek.

İki hoparlör şart değil yani, dört hoparlör daha güzel olur hatta..
VGroove 28.10.2010 02:16:50
Saçma..

Profesyonel müzik, stereo 2 kolon ile dinlenir. Ve bu iki kolonun içinde Middle-Treble-Bass olmak üzere 3 driver vardır..Böylelikle farklı frekanslardaki ses dalgalarını temiz ve ayrı ayrı duyarız.

5-1 sistemler ise oyun ve film içindir.

Projenin amacı belli,
Teknolojiyi seven insanları sömürmek.

Bilinçli bir müzik dinleyicisi asla almaz böyle bir albüm..
yekucur 27.10.2010 22:57:25
quote:

Orijinalden alıntı: eraser79

bende sony dz 630 var ve optik çıkış yok bu playvision denen dönüştürücüyü alsam DTS olarak dvd lerimi nasıl dinlerim yada dsmarttaki hd kanallardan dts ses alabilirmiyim acaba ?


Playvision decoder optik veya koaksiyel çıkışa sahip PC, PS3, HD player , Uydu alıcı gibi cihazlardan dijital sesi alıp, convert ederek 5.1 analog girişe sahip ses sistemlerinden alınmasını sağlar. DTS ve Dolby Digital gibi ses formatlarını da çözer.

dz 630 ses sisteminizin analog 5.1 girişleri olmadığı için malesef bu cihaz çok işinize yaramaz. Sadece 2.1 ses alabilirsiniz.
Yilmaz07 27.10.2010 21:56:15
CD bankçı Sait'ten orjinal HDDVD'sini almıştım. HDDVD cihazı olana tavsiye ederim. Canlı konser kaydı içinde tam 30 tane Eagles şarkısı mevcut.
by-onur 26.10.2010 22:42:11
arkadaşlar rahat 1 saat aradım bulamadım Eagles-Hotel California bulamadım yardımcı olabilirmisiniz ?
sizler için 26.10.2010 15:34:57
lae bi pm atında nasımış dts merak ettim kulaklıkla dinlenirmi
HEKTOR-NG 26.10.2010 15:27:53
bendede DTS müzikler mevcutt özellikle Metallica nınki çok çok güzel tavsiye ederim. tabi aktif subwoofer ne kadar iyiyse okadar güzel oluyor.
Kesme$eker 26.10.2010 13:44:07
Eagles DTS albümü bendede mevcut.Gerçekten mükemmel bir ses..Eagles-Hotel California Konser kaydıda var bende mkv uzantılı.DTS ile kodlanmış.Mükemmel ötesi !!
eraser79 26.10.2010 13:28:35
bende sony dz 630 var ve optik çıkış yok bu playvision denen dönüştürücüyü alsam DTS olarak dvd lerimi nasıl dinlerim yada dsmarttaki hd kanallardan dts ses alabilirmiyim acaba ?
bangstar 25.10.2010 22:56:59
quote:

Orijinalden alıntı: Hobar

eğer geniş mp3 arşiviniz varsa XivA dediği albümü indirmenizi pek tavsiye etmiyorum

Adam haklı beyler
yekucur 25.10.2010 10:57:06
KMPlayer ile açıyor hocam. Test ettim. Onayladım...
CMteria 25.10.2010 05:57:31
bs playerla ac vlc ile ac gome la ac

power dvd ile ac meda player classic ile ac olmassa kerpeten kullan acmak icin

tabii once son verisoyun guzel bir codec paketi yuklemeyide unutma
:::Banner::: 24.10.2010 22:24:00
Bi DTS indirdim de nasıl açıyoruz bu dosyayı?
Beyazit82 24.10.2010 21:17:26
Evet Hotel Kaliforniya bulamasamda, eve donup elimdeki cd ve dvd leri karistirinca Coldplay DTS 5.1 konser dvdsi gozume carpti. Sorround optionlarda Dolby Pro LogicII, Dolby Digital ve DTS var. Ilginctir modelar arasi ileri geri giderken Dolby Digital ve DTS arasinda kaldim. Uzun sure hangisi daha iyi karar veremedim acikcasi. Kardesim de yanimdaydi ayni durum onun icin de soz konusuydu. Neyse sonunda DTS e karar verip sesi -15db ye verip (maksimum denedim ama yemedi o sekilde dinlemek ) salonun orta yerine de bagdas kurup konseri izledim. Gayet keyifliydi, ozellikle sarki aralarinda kalabaliktan gelen sesler acayip. Mesela biri arkadan bagiriyor gibi, neredeyse konserdesin sanki. Bir de buyuk ihtimalle sistemden sisteme degissede bass lar cok temiz geliyordu, hemen dikkatimi cekti. Normal de beni rahatsiz eden bass seslerden keyif aldim acikcasi. Simdiki hedefim iyi bir gitar solo bulup DTS de dinlemek. Coldplay de oyle uzun gitar solo lar yok ama sarki aralarinda calan gitar solo tarzi bolumler en keyiflisiydi. Metallica nin And Justice For All den parcalar olan bir DVD si lazim, ve tabiki Jimmy Hendrix benim acimdan. Kisacasi eger yeterli volume acilabilirse bu sekilde muzigi dinlemekten cok hissediyorsun. Bende biraktigi intiba bu
yekucur 24.10.2010 15:16:44
quote:

Orijinalden alıntı: Feel The...


quote:

Orijinalden alıntı: 0RK

2+2'de işe yarar mı bu tür şarkılar ?


Nasıl bir 2+2 den bahsediyoruz bilmiyorum ama yaraamz.Bu tür şarkıları dinleyebilmek için dtsli meteseli allı güllü pahalı sistemler gerekiyor galiba .


Çok pahallı sistemler olmasına gerek yok. Elinizde DTS decoder varsa yeterli. www.playvision.com.tr den cihazı inceleyin derim.

Bende bu decoderden var. Hotel California 5.1 DTS sini indirdim ama dosya uzantıları .dts şeklinde. Bendeki laptop da optik çıkış yok. WD playerda var ama oda bu dosya formatını desteklemedi. Şöyle wma falan olupda DTS olan müzik dosyası yok mu piyasada...
Beyazit82 24.10.2010 14:30:06
Simdi oturmus evde bosa zaman oldurup keyif yaparken icime kurt dusurdunuz beyler kalk ara simdi hotel kaliforniya bulabilirsen aman ya bakmiyacaktim bu basliga ama olan oldu neyse
John PHILIPS 24.10.2010 00:59:58
Set güzel ama kurtarmaz

Böyle bir şey lazım



0RK 23.10.2010 22:40:28
Bundan

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
John PHILIPS 23.10.2010 22:37:27
quote:

Orijinalden alıntı: 0RK

2+2'de işe yarar mı bu tür şarkılar ?


Nasıl bir 2+2 den bahsediyoruz bilmiyorum ama yaraamz.Bu tür şarkıları dinleyebilmek için dtsli meteseli allı güllü pahalı sistemler gerekiyor galiba .
0RK 23.10.2010 22:30:25
2+2'de işe yarar mı bu tür şarkılar ?
sPeerless 23.10.2010 22:29:29
Bende PM alabilirmiyim.
John PHILIPS 23.10.2010 22:23:33
Ben hiç dts, surround müzik dinlemedim .Biri bana biraz betimlesin de nasıl bir şeymiş anlamaya çalışiyim
Yilmaz07 21.10.2010 22:32:06
Eagles'ın Veda Turnesi Konseri HDDVD var bende. (görüntü 1080i ; sesler ise DTS 5.1 ve Stereo Uncompressed olarak seçilebiliyor)

Hotel California 5.1'de mükemmel ötesi Ancak bazı parçalar halen stereoda daha güzel 5.1'e nazaran :)
droogi 20.10.2010 19:08:36
Arkadaşlar bu DTS işine sakın bulaşmayın, felaket bir tecrübe, son ses dinlerken konu komşu ile papaz olur elinizdeki mp3lere bi daha el sürmezsiniz. albümler acayip yer kaplar, donanımına bi dünya para verirsiniz. Metallica Black albümünde James arkadan size fısıldarken, Kirk'ün sololar sağa sola kayarken, davullar her bir yandan sizi kuşatırken, Queen'in Boneham Rapsodisinde koronun sağdan soldan seslenişiyle daha önce dinlediklerinizin müzaik olmadığınızı anlarsınız. yok yok bu işe bulaşmayın. Hem stüdyoda bile sterio kaydedilir albümler, iki kulağa iki kanal herkeze yeter.
:::Banner::: 08.02.2010 11:53:09
En güzelini bana da pm atar mısınız çok merak ettim denemek istiyorum
0sedan 07.02.2010 23:36:10
birde el yapımı dts dinleyin helede eski albümler .... dinlemeye doyulmuyor ... müthiş bir arşivim var işe müzikle başlayıp gece müzikle uyur hale geldim ...
Hobar 07.02.2010 23:21:59
eğer geniş mp3 arşiviniz varsa XivA dediği albümü indirmenizi pek tavsiye etmiyorum
olağan_şüpheli 07.02.2010 17:09:15
quote:

Orijinalden alıntı: tamerege


quote:

Orijinalden alıntı: XivA

hotel kalifornia DTS albümü var. sakın dinlemeyin yoksa bir daha track veya mp3 dinlemekte zorlanırsınız.

çok geç çok geeeeç,dinledim bile ağzım açık dinledim hemde

pm lütfen.. sadece hotel cal.. şarkısıda olabilir.. kalitesi merak ettim doğrusu.
tamerege 07.02.2010 16:55:18
quote:

Orijinalden alıntı: XivA

hotel kalifornia DTS albümü var. sakın dinlemeyin yoksa bir daha track veya mp3 dinlemekte zorlanırsınız.

çok geç çok geeeeç,dinledim bile ağzım açık dinledim hemde
! SpiDeR ! 07.02.2010 15:06:12
Haberin başlığına bakınca Figure'nin haberi olduğunu anlıyorum artık :)
fotifoti 07.02.2010 14:04:35
monoya razı olan var ya ne diyonuz siz :)
XivA 07.02.2010 13:34:20
hotel kalifornia DTS albümü var. sakın dinlemeyin yoksa bir daha track veya mp3 dinlemekte zorlanırsınız.
Ayyuka 07.02.2010 12:58:06
5.1 Surround - Metallica - Black albümü var ama daha dinlemek nasip olmadı , çünkü çalıştıramadım.
Daha doğrusu codecler yok.
sadtneverdie 07.02.2010 12:47:01