TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24928 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Nokia, ham fotoğrafları işleyebilen Mac için Photo Transfer uygulamasını indirmeye sundu Obama, Samsung'un iPhone 4 ve iPad 2 üzerindeki yasaklama talebini veto etti HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (39) YORUM YAZ

tarafından 3 Ağustos 2013, Cumartesi 23:46 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy Tab 3 serisinin fiyatı belli oldu
Günlük Haber Ekrem71
39

Samsung'un bu yıl için hazırladığı giriş ve orta seviye tablet modellerinden oluşan Galaxy Tab 3 serisi, Temmuz'un ilk haftası başladığı Avrupa yolculuğunda ülkemize de ulaştı. Yavaş yavaş perakende zincirlerinde boy göstermeye başlayan serinin fiyatı da netleşti.

Serinin giriş seviyesi modeli olan Galaxy Tab 3 7.0'da 7 inçlik 1024x600 piksel çözünürlükte ekran, 1.2GHz saat hızında çalışan Marvell PXA986 çift çekirdekli işlemci, 1GB DDR2 RAM, 3MP çözünürlükte kamera, 8GB depolama kapasitesi, microSD desteği, Android 4.2.2 işletim sistemi, 3MP çözünürlükte kamera, WiFi, GPS, 4000mAh batarya şeklinde özellikleri saymak mümkün. Modelin perakende satış fiyatı 399TL.

Serinin orta seviye modeli olan Galaxy Tab 3 8.0'da ise 8 inçlik 1280x800 piksel çözünürlükte ekran, 1.5GHz saat hızında çalışan çift çekirdekli işlemci, 1.5GB RAM, 5MP çözünürlükte otomatik odaklamalı arka kamera, 1.3MP ön kamera, 16GB depolama kapasitesi, microSD desteği, Android 4.2.2 işletim sistemi, WiFi, GPS, 4450mAh batarya şeklinde temel özelliklere sahip. Modelin perakende satış fiyatı ise 700-750TL arasında değişiyor.

Serinin üst seviye modeli sayılan Galaxy Tab 3 10.1 ise Intel tabanlı işlemciye yer veriyor. 10.1 inçlik 1280x800 piksel çözünürlükte ekran, 1.6GHz saat hızında çalışan çift çekirdekli Intel Atom Z2560 işlemci, 1GB RAM, Android 4.2.2 işleitm sistemi, 3.2MP arka kamera, 1.3MP ön kamera, 16GB depolama kapasitesi, 6800mAh batarya şeklinde özelliklere sahip. Modelin perakende satış fiyatı 800-850TL arasında değişiyor. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
EmreFB1907 Cuma, 01:12
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?

Tabletlerde 3g çöp .

Telefondan tablete veriyorsun zaten.

Amele gibi sim kart takmak iş değil tablete .
DH Misafiri 13.09.2013 12:13:43
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY
quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY
quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY 3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?
Telefondan internet paylaşımı ile kullanılıyor ülkemizde dahili 3g desteği tablet fiyatı pahalı olduğu için o nedenle 3g olsa ne olur olmasa ne olur .
Yazdıklarımı okumamışsın.İnternet paylaşımında hızın %50 düşük geliyor.Adamın evinde wireless modemi yoksa o zaman bende derim ki wifi olsa nolur olmasa nolur? mantıklı oldu mu? olmadı değil mi? o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir.bırakında fatura veya paket kısmını ben düşüneyim.kimisi kamerayı hayatında kullanmaz.o zaman şöyle diyebilir miyiz? kamer olsa nolur olmasa ne?
Tartışmaya gerek yok konuyu saptırmışsınız zaten hemen. Çevremden örnek vermek gerekirse çarşıda pazarda dahi dizüstü bilgisayarına interneti telefondan veriyor cayır cayırda kullanılıyor keza tabletede öyle. Ülkemizde çoğu tabletin dahili 3g desteği yok. Akıllı telefonu olup 3g tablet aramaz kimse. Siz şimdi bana 1 kamyon o olmasa ne olur olsa ne olur sayarsınız bu belli. Wifi olmayan tablet olur mu hiç ? Ama 3g olmayan tablet olur ki herkesin ki böyle (geneli) Kendiniz diyorsunuz o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir. o halde 3g desteği olmayan tabletlerde insanların işine yarıyor çöp olmuyormuş demekki... Tabletlerin genel olarak kameraları zaten kötü o nedenle dediğiniz gibi çoğu kullanmıyor.
Konuyu saptırmadım okuduğunu anlamıyorsun o kadar.Adamın dağ başındaki köyünde 3g mi çekiyorda bir de tutup tabletiyle paylaşsın? Hayatında hiç internetini tabletle veya laptopla paylaştın mı? Konuşmalarından paylaşmadığın anlaşılıyor.Çünkü paylaşım yapınca hız kaybı çok çok fazla.Çarşıda pazarda veremezsin demedim zaten dikkat edersen.Orda tabi ki en dandik hattın bile 3gsi canavar gibi çekecektir.Önemli olan 3gnin az çektiği yerde paylaşım yapmak. Ayrıca akıllı telefonu olup kimse 3g aramaz diyosun.Akıllı telefonu olan zaten tablet almıyorki? çok nadirdir bu.bende note 2 var.tablet alsam ne değişecek? sadece ekran büyüyecek.ee akıllı telefonu olmayan adam napacak tableti? evinde wifi modemi veya hiç interneti de yoksa?
Tamam sensin. Biz dağda yaşıyoruz bir tek senin telefonun ve tabletin var tamam.
YAV HE HE


rLzapex arkadaısımıza katılmamak mümkün değil :) 700 liralık bu tableti 10 ay taksitle aldıgımızı düşünelim 70 lira ayda ödeyecegiz. birde internet hattı alacagız. 4 gb alsak. 50 lirada ona öderiz vergiler modem parası kıllar tüyler. geldimi 60 liraya :) bi anda ödedigimiz ücret 130 lira. birde telefonumuzda kullandıgımız paketlerimiz ortalama 30 lira desek. geldi 160 liraya :) bu kadar zenginseniz zaten dağda ne işiniz var yahu =))) alırım tableti, dandik bi tane androidli telefon. avea hat. 4 gb internet 10 lira :) paylasımı yaparım catır catır kullanırım. =))) saygılar sevgiler...
ozozca 14.08.2013 11:57:35
Galaxy Tab 3 8 inç alalı 1 hafta oldu gayette memnunum. 699 TL'ye artık ne alınabiliyor? Hızlı, 3G olmasına illa gerek yok ben iphonedan 3g yi paylaştırıyorum bluetooth üzerinden al sana 3g' li tablet oluyor Zaten net paketim var iphoneda 3g li tablete ne gerek var ;)
DH Misafiri 10.08.2013 22:17:14
bu tabletin 7 inçlik modelınden alıcam fakat navigasyon özelliği (internete bağlı değilken araçta ) olursa alıcam alanlardan bılgı alabıılırmım lutfen yardım edın
google play store da falan varmı androıd kullananlar?
ALBAY 05.08.2013 17:54:53
quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?

Telefondan internet paylaşımı ile kullanılıyor ülkemizde dahili 3g desteği tablet fiyatı pahalı olduğu için o nedenle 3g olsa ne olur olmasa ne olur .

Yazdıklarımı okumamışsın.İnternet paylaşımında hızın %50 düşük geliyor.Adamın evinde wireless modemi yoksa o zaman bende derim ki " wifi olsa nolur olmasa nolur?" mantıklı oldu mu? olmadı değil mi? o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir.bırakında fatura veya paket kısmını ben düşüneyim.kimisi kamerayı hayatında kullanmaz.o zaman şöyle diyebilir miyiz? kamer olsa nolur olmasa ne?

Tartışmaya gerek yok konuyu saptırmışsınız zaten hemen. Çevremden örnek vermek gerekirse çarşıda pazarda dahi dizüstü bilgisayarına interneti telefondan veriyor cayır cayırda kullanılıyor keza tabletede öyle.
Ülkemizde çoğu tabletin dahili 3g desteği yok. Akıllı telefonu olup 3g tablet aramaz kimse. Siz şimdi bana 1 kamyon o olmasa ne olur olsa ne olur sayarsınız bu belli. Wifi olmayan tablet olur mu hiç ? Ama 3g olmayan tablet olur ki herkesin ki böyle (geneli)
Kendiniz diyorsunuz "o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir." o halde 3g desteği olmayan tabletlerde insanların işine yarıyor çöp olmuyormuş demekki... Tabletlerin genel olarak kameraları zaten kötü o nedenle dediğiniz gibi çoğu kullanmıyor.

Konuyu saptırmadım okuduğunu anlamıyorsun o kadar.Adamın dağ başındaki köyünde 3g mi çekiyorda bir de tutup tabletiyle paylaşsın? Hayatında hiç internetini tabletle veya laptopla paylaştın mı? Konuşmalarından paylaşmadığın anlaşılıyor.Çünkü paylaşım yapınca hız kaybı çok çok fazla.Çarşıda pazarda veremezsin demedim zaten dikkat edersen.Orda tabi ki en dandik hattın bile 3gsi canavar gibi çekecektir.Önemli olan 3gnin az çektiği yerde paylaşım yapmak.

Ayrıca akıllı telefonu olup kimse 3g aramaz diyosun.Akıllı telefonu olan zaten tablet almıyorki? çok nadirdir bu.bende note 2 var.tablet alsam ne değişecek? sadece ekran büyüyecek.ee akıllı telefonu olmayan adam napacak tableti? evinde wifi modemi veya hiç interneti de yoksa?

Tamam sensin.
Biz dağda yaşıyoruz bir tek senin telefonun ve tabletin var tamam.

YAV HE HE
El_domingo 05.08.2013 17:43:19
atom işlemcili cihaza windows 7 yuklenebiliyomu...??
DH Misafiri 05.08.2013 12:28:01
sim kartı takılıyormu
DH Misafiri 04.08.2013 21:59:53
Galaxy note 8.0 ile galaxy tab 8.0 karsilastirmasi seklinde inceleme yapsaniz guzel bi video olur
rLzApex 04.08.2013 19:47:51
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?

Telefondan internet paylaşımı ile kullanılıyor ülkemizde dahili 3g desteği tablet fiyatı pahalı olduğu için o nedenle 3g olsa ne olur olmasa ne olur .

Yazdıklarımı okumamışsın.İnternet paylaşımında hızın %50 düşük geliyor.Adamın evinde wireless modemi yoksa o zaman bende derim ki " wifi olsa nolur olmasa nolur?" mantıklı oldu mu? olmadı değil mi? o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir.bırakında fatura veya paket kısmını ben düşüneyim.kimisi kamerayı hayatında kullanmaz.o zaman şöyle diyebilir miyiz? kamer olsa nolur olmasa ne?

Tartışmaya gerek yok konuyu saptırmışsınız zaten hemen. Çevremden örnek vermek gerekirse çarşıda pazarda dahi dizüstü bilgisayarına interneti telefondan veriyor cayır cayırda kullanılıyor keza tabletede öyle.
Ülkemizde çoğu tabletin dahili 3g desteği yok. Akıllı telefonu olup 3g tablet aramaz kimse. Siz şimdi bana 1 kamyon o olmasa ne olur olsa ne olur sayarsınız bu belli. Wifi olmayan tablet olur mu hiç ? Ama 3g olmayan tablet olur ki herkesin ki böyle (geneli)
Kendiniz diyorsunuz "o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir." o halde 3g desteği olmayan tabletlerde insanların işine yarıyor çöp olmuyormuş demekki... Tabletlerin genel olarak kameraları zaten kötü o nedenle dediğiniz gibi çoğu kullanmıyor.

Konuyu saptırmadım okuduğunu anlamıyorsun o kadar.Adamın dağ başındaki köyünde 3g mi çekiyorda bir de tutup tabletiyle paylaşsın? Hayatında hiç internetini tabletle veya laptopla paylaştın mı? Konuşmalarından paylaşmadığın anlaşılıyor.Çünkü paylaşım yapınca hız kaybı çok çok fazla.Çarşıda pazarda veremezsin demedim zaten dikkat edersen.Orda tabi ki en dandik hattın bile 3gsi canavar gibi çekecektir.Önemli olan 3gnin az çektiği yerde paylaşım yapmak.

Ayrıca akıllı telefonu olup kimse 3g aramaz diyosun.Akıllı telefonu olan zaten tablet almıyorki? çok nadirdir bu.bende note 2 var.tablet alsam ne değişecek? sadece ekran büyüyecek.ee akıllı telefonu olmayan adam napacak tableti? evinde wifi modemi veya hiç interneti de yoksa?

Tamam sensin.
Biz dağda yaşıyoruz bir tek senin telefonun ve tabletin var tamam.
ALBAY 04.08.2013 19:38:40
quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?

Telefondan internet paylaşımı ile kullanılıyor ülkemizde dahili 3g desteği tablet fiyatı pahalı olduğu için o nedenle 3g olsa ne olur olmasa ne olur .

Yazdıklarımı okumamışsın.İnternet paylaşımında hızın %50 düşük geliyor.Adamın evinde wireless modemi yoksa o zaman bende derim ki " wifi olsa nolur olmasa nolur?" mantıklı oldu mu? olmadı değil mi? o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir.bırakında fatura veya paket kısmını ben düşüneyim.kimisi kamerayı hayatında kullanmaz.o zaman şöyle diyebilir miyiz? kamer olsa nolur olmasa ne?

Tartışmaya gerek yok konuyu saptırmışsınız zaten hemen. Çevremden örnek vermek gerekirse çarşıda pazarda dahi dizüstü bilgisayarına interneti telefondan veriyor cayır cayırda kullanılıyor keza tabletede öyle.
Ülkemizde çoğu tabletin dahili 3g desteği yok. Akıllı telefonu olup 3g tablet aramaz kimse. Siz şimdi bana 1 kamyon o olmasa ne olur olsa ne olur sayarsınız bu belli. Wifi olmayan tablet olur mu hiç ? Ama 3g olmayan tablet olur ki herkesin ki böyle (geneli)
Kendiniz diyorsunuz "o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir." o halde 3g desteği olmayan tabletlerde insanların işine yarıyor çöp olmuyormuş demekki... Tabletlerin genel olarak kameraları zaten kötü o nedenle dediğiniz gibi çoğu kullanmıyor.

Konuyu saptırmadım okuduğunu anlamıyorsun o kadar.Adamın dağ başındaki köyünde 3g mi çekiyorda bir de tutup tabletiyle paylaşsın? Hayatında hiç internetini tabletle veya laptopla paylaştın mı? Konuşmalarından paylaşmadığın anlaşılıyor.Çünkü paylaşım yapınca hız kaybı çok çok fazla.Çarşıda pazarda veremezsin demedim zaten dikkat edersen.Orda tabi ki en dandik hattın bile 3gsi canavar gibi çekecektir.Önemli olan 3gnin az çektiği yerde paylaşım yapmak.

Ayrıca akıllı telefonu olup kimse 3g aramaz diyosun.Akıllı telefonu olan zaten tablet almıyorki? çok nadirdir bu.bende note 2 var.tablet alsam ne değişecek? sadece ekran büyüyecek.ee akıllı telefonu olmayan adam napacak tableti? evinde wifi modemi veya hiç interneti de yoksa?
rLzApex 04.08.2013 18:05:19
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?

Telefondan internet paylaşımı ile kullanılıyor ülkemizde dahili 3g desteği tablet fiyatı pahalı olduğu için o nedenle 3g olsa ne olur olmasa ne olur .

Yazdıklarımı okumamışsın.İnternet paylaşımında hızın %50 düşük geliyor.Adamın evinde wireless modemi yoksa o zaman bende derim ki " wifi olsa nolur olmasa nolur?" mantıklı oldu mu? olmadı değil mi? o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir.bırakında fatura veya paket kısmını ben düşüneyim.kimisi kamerayı hayatında kullanmaz.o zaman şöyle diyebilir miyiz? kamer olsa nolur olmasa ne?

Tartışmaya gerek yok konuyu saptırmışsınız zaten hemen. Çevremden örnek vermek gerekirse çarşıda pazarda dahi dizüstü bilgisayarına interneti telefondan veriyor cayır cayırda kullanılıyor keza tabletede öyle.
Ülkemizde çoğu tabletin dahili 3g desteği yok. Akıllı telefonu olup 3g tablet aramaz kimse. Siz şimdi bana 1 kamyon o olmasa ne olur olsa ne olur sayarsınız bu belli. Wifi olmayan tablet olur mu hiç ? Ama 3g olmayan tablet olur ki herkesin ki böyle (geneli)
Kendiniz diyorsunuz "o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir." o halde 3g desteği olmayan tabletlerde insanların işine yarıyor çöp olmuyormuş demekki... Tabletlerin genel olarak kameraları zaten kötü o nedenle dediğiniz gibi çoğu kullanmıyor.
ALBAY 04.08.2013 17:55:52
quote:

Orijinalden alıntı: rLzApex

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?

Telefondan internet paylaşımı ile kullanılıyor ülkemizde dahili 3g desteği tablet fiyatı pahalı olduğu için o nedenle 3g olsa ne olur olmasa ne olur .

Yazdıklarımı okumamışsın.İnternet paylaşımında hızın %50 düşük geliyor.Adamın evinde wireless modemi yoksa o zaman bende derim ki " wifi olsa nolur olmasa nolur?" mantıklı oldu mu? olmadı değil mi? o yüzden sizin işinize yaramayan bişey benim işime yarayabilir.bırakında fatura veya paket kısmını ben düşüneyim.kimisi kamerayı hayatında kullanmaz.o zaman şöyle diyebilir miyiz? kamer olsa nolur olmasa ne?
ipsiz_uçurtma 04.08.2013 17:49:33
galaxy tab 3 10.1 kesinlikle çok güzel. Bazı insanlar orta seviye nedir bilmiyor , ekran çözünürlüğü gayet yeterli bu fiyata daha fazlasını beklemek çok saçma , 780tl gibi bir fiyat ile antutu skoru 21.000 olan güçlü bir ürün almak bence doğru seçim.
rLzApex 04.08.2013 17:27:16
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?

Telefondan internet paylaşımı ile kullanılıyor ülkemizde dahili 3g desteği tablet fiyatı pahalı olduğu için o nedenle 3g olsa ne olur olmasa ne olur .
Batuist 04.08.2013 17:13:58
x86 işlemci üzerindeki androide google playdeki tüm uygulamaları çalıştırabilir mi ki??
ergenius 04.08.2013 17:08:21
ilk alanlar kazığı yedi :) teknosa 7' olanı 499 10' i ise 899 sattı halen satıyor
Pulstar 04.08.2013 16:20:37
Samsung bu... Böyle hızlı girer 3 ay sonra fiyatlar en az %25 düşer.

Zaten 800-900 arasına Note 8 tablet varken bunu almak akıllıca değil. İlla o parayı Samsung tablete vereceksem Note 8 tablete veririm.
ALBAY 04.08.2013 16:00:59
quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?


Sana göre çöp bana göre ganimet mesela.

Öyle bir tablete ihtiyacı olan o özelliklerdekine bakar. Ben de Galaxy S2 telefon var ve internet paketi de var bu durumda neden 3G'li tableti daha pahalıya alıp bir de ona internet paketi alma masrafına gireyim? Yorumlarınızı biraz mantık dahilinde yapsanız ne güzel olur.

Sana yeni bir internet paketi al diyen mi oldu? Çıkar hattını tak tabletine kullan.Sabancı değilsin ki telefonun 7/24 açık kalsın? Birazda kapalı kalsın nolur? ayrıca ben bu fiyatlara 3gli tablet istiyorum, yani illa 3g olsun ama daha pahalı olsun demedimki? Yok ben s2 deki interneti paylaşırım diyosan o da mantıksız.Dağın başında zaten 3g ne çekiyorki bir de sen paylaştırınca hızın %50 düşecek.

Öncelikle okuduğumuzu anlayalım daha sonra mantık çerçevesinde yorumlar yapalım.

O mesaj senin çöp genellemen üzerine yazıldı.

Herkes ihtiyaçları dahilinde kullanır veya cihazı ona göre alır. Senin o fiyata 3G'li tablet bulamamış olman bu veya herhangi bir cihazı çöp yapmaz.

Yoo bu fiyattan daha ucuza da 3gli var buyrun

[link=http://www.hepsiburada.com/liste/viewsonic-viewpad-10e-4gb-97-3g-ips-tablet/productDetails.aspx?productId=bd302680&categoryId=3008012&navq=categoryid%3d3008012%26fh_view_size%3d12%26fh_sort_by%3d-order_stock_attribute_pl%252c-max_createddate_pl%26fh_secondid%3dbd302680%26fh_lister_pos%3d0%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252f225732%253d%257bhsdpa%253bvar%257d%252fbrand%253d%257bviewsonic%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483646%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483646_3000500%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483646_3000500_3008012%257d%26fh_refview%3dlister]TIKLAYIN[/link]

Adamlar resmen bizi kekliyor.şu samsungun 400 e sattığı tabletin maliyeti 50 doları geçmez.Madem bu kadar kar ediyorsun bari 3g özelliğini de koy gitsin.bir örnek daha fiyat, özelliklerine göre çok çok iyi.

http://www.teknobiyotik.com/notebook-laptop-dizustu/tablet/dark-evopad-r9726-9-7-3g-internet-sim-girisli-cift-cekirdekli-rk3066-ips-panel-1gb-ddr3-16gb-android-4-1-aluminyum-tablet-bilgisayar.html
olağan_şüpheli 04.08.2013 15:52:10
youtube daki bir teknoloji haber kanalında htc one ın wp8 modelinin piyasaya sürüleceği söyleniyordu.
Pulstar 04.08.2013 15:44:48
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?


Sana göre çöp bana göre ganimet mesela.

Öyle bir tablete ihtiyacı olan o özelliklerdekine bakar. Ben de Galaxy S2 telefon var ve internet paketi de var bu durumda neden 3G'li tableti daha pahalıya alıp bir de ona internet paketi alma masrafına gireyim? Yorumlarınızı biraz mantık dahilinde yapsanız ne güzel olur.

Sana yeni bir internet paketi al diyen mi oldu? Çıkar hattını tak tabletine kullan.Sabancı değilsin ki telefonun 7/24 açık kalsın? Birazda kapalı kalsın nolur? ayrıca ben bu fiyatlara 3gli tablet istiyorum, yani illa 3g olsun ama daha pahalı olsun demedimki? Yok ben s2 deki interneti paylaşırım diyosan o da mantıksız.Dağın başında zaten 3g ne çekiyorki bir de sen paylaştırınca hızın %50 düşecek.

Öncelikle okuduğumuzu anlayalım daha sonra mantık çerçevesinde yorumlar yapalım.

O mesaj senin çöp genellemen üzerine yazıldı.

Herkes ihtiyaçları dahilinde kullanır veya cihazı ona göre alır. Senin o fiyata 3G'li tablet bulamamış olman bu veya herhangi bir cihazı çöp yapmaz.
ALBAY 04.08.2013 15:34:04
quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?


Sana göre çöp bana göre ganimet mesela.

Öyle bir tablete ihtiyacı olan o özelliklerdekine bakar. Ben de Galaxy S2 telefon var ve internet paketi de var bu durumda neden 3G'li tableti daha pahalıya alıp bir de ona internet paketi alma masrafına gireyim? Yorumlarınızı biraz mantık dahilinde yapsanız ne güzel olur.

Sana yeni bir internet paketi al diyen mi oldu? Çıkar hattını tak tabletine kullan.Sabancı değilsin ki telefonun 7/24 açık kalsın? Birazda kapalı kalsın nolur? ayrıca ben bu fiyatlara 3gli tablet istiyorum, yani illa 3g olsun ama daha pahalı olsun demedimki? Yok ben s2 deki interneti paylaşırım diyosan o da mantıksız.Dağın başında zaten 3g ne çekiyorki bir de sen paylaştırınca hızın %50 düşecek.

Öncelikle okuduğumuzu anlayalım daha sonra mantık çerçevesinde yorumlar yapalım.
v3t3r4n 04.08.2013 15:13:56
Galaxy tab 8.0 ile galaxy note 8.0 karsilastirmali inceleme videosu yapsaniz iyi olur aslinda
ilker1999 04.08.2013 14:46:20
galaxy note 8.0 la bunların arasındaki fark nedir acaba. farklı tabletlermi.
gcb1903 04.08.2013 14:41:24
Tablet Z'yi yerden yere vuranlar bu ( 10" modeli ) tablete nasılde kaptırmışlar gönüllerini. Reklam işte ne kadar önemli olduğunu gösteriyor bilinçsiz kullanıcı için.
DH Misafiri 04.08.2013 12:56:46
incelemeleri yapılacak mı? merak ettiğim ürünler özellikle performans olarak çünkü 10 inçlik modeldeki intel işlemcinin incelemesi ilginç olabilir.
senersongur 04.08.2013 12:20:48
Nexus 7 almak çok daha mantikli
kımyasal 04.08.2013 12:18:20
Atom yazısını görünce çekindim.
Pulstar 04.08.2013 11:55:35
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?


Sana göre çöp bana göre ganimet mesela.

Öyle bir tablete ihtiyacı olan o özelliklerdekine bakar. Ben de Galaxy S2 telefon var ve internet paketi de var bu durumda neden 3G'li tableti daha pahalıya alıp bir de ona internet paketi alma masrafına gireyim? Yorumlarınızı biraz mantık dahilinde yapsanız ne güzel olur.
join 04.08.2013 11:40:42
Orta seviye diye verdikleri model 10.1 den daha iyi. :) Ne güzel kafa var adamlarda.
cceviz 04.08.2013 09:58:11
bu modelle tablet z ye kesinlikle rakip olamaz.
bkaakco 04.08.2013 07:21:58
Düşük-orta.
M.Dexter 04.08.2013 06:34:47
aynen ekren çözünürlüğü kimine göre iyi kimine göre kötü
neo01470 04.08.2013 06:14:18
Ekran çözünürlükleri çok kötü
Playexata 04.08.2013 05:07:10
note sersinin yenisi nezam gelecek bilenvarmı gerçi çıkarmalarına gerek yok 2 yıl önce çıktı halen piyasadaki en iyi tablet özelliklerine kimse yetişemiyo :D
aybey 04.08.2013 04:22:57
Intel Atom Z2560 x86 desteklideğil mi?eğer öyleyse win8 kurulabilir mi?
revelax 04.08.2013 02:55:34
10ince neden 1gb rem korlar anlamak zor yetmiyor kardeşim bide kamerada dandik çinli tabletler bile 2gb geçti bizim samsung hala 1de
ALBAY 04.08.2013 02:53:07
3G özelliği olmayan tabletlerin hepsi gözümde çöp kusura bakmasınlar.dağın başında wifi mi var? Köye gidiyosun wifi mi var? Biz tableti niye alıyoruz? Nette takılmak için.net olmayınca ne işe yarar? Sabaha kadar oyun mu oynıycaz?
YüzüğüKayıpFrodo 04.08.2013 02:20:02
İlginçtir ki orta seviyede ram ve kamera , üst seviyeden daha güçlü.Samsung gene bir ilki başarmış
etlik 03.08.2013 23:50:06
Evet Tab 3 serisi (7 inçlik modelinin) Fiyatı 1 aydır çoğu mağazalarda 399 tl, siz yeni mi belirlediniz ?
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla