TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26143 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC, senkronizasyon yazılımının yeni sürümüyle iPhone kullanıcılarını hedefliyor Aquatica, Nikon'un üst seviye profesyonel fotoğraf makinesi D4 için su altı haznesini duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (23) YORUM YAZ

tarafından 26 Şubat 2013, Salı 16:59 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Internet Explorer 10'un son sürümü Windows 7 kullanıcılarına dağıtılmaya başlandı
Günlük Haber Mazhar Taylan
23
 
Geride bıraktığımız yılın kasım ayı içerisinde Windows 7 için ön izleme sürümü yayınlanan İnternet Explorer 10'un son sürümü de nihayet Windows 7 kullanıcılarıyla buluşmaya başladı.

Tarayıcının son ön izleme sürümünü kullanan Windows 7 kullanıcıları Internet Explorer 10'a ilk ulaşanlar arasında yerini alacakken, güncelleme diğer kullanıcılara önümüzdeki haftalarda otomatik olarak tamamen ulaşmış olacak. Halihazırda Windows 8 kullanıcılarının geçtiğimiz yılın ekim ayından bu yana kullandığı Internet Explorer 10, Windows 7 kullanıcılara gelişmiş bir JavaScript performansı vaat ederken; yazım kontrolü, otomatik düzeltmeler ve gelişmiş web standartlarında %60'lık bir artışı da beraberinde getiriyor. 

Tasarım anlamında Internet Explorer 9'dan çok da farklı olmayan Internet Explorer 10'da taşınabilir bilgisayarlar için GPU kullanımı azaltılarak güç tüketimi konusunda birtakım düzeltmelere de yer verilirken, gerçek web sayfalarında eski sürüme göre %20'lik bir artış yaşandığı da belirtiliyor. Microsoft'un Internet Explorer 10 ile birlikte Window 7 kullanıcılarını ne denli memnun edeceğini ise, ilerleyen haftalarda hep birlikte göreceğiz.  
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BoRaXiN 7.3.2013 15:47:52
Ben yükledim win 7 için IE10, gayet güzel.
Hem chrome hem IE10 kullanıyorum, IE10 hoşuma gitti, gayet güzel ve hızlı
OverClocK1ng 28.2.2013 11:06:54
quote:

Orijinalden alıntı: erci501
şimdi bize iyilik yaptıklarını mı zannediyorlar. sanki çok özel bir tarayıcı gibi windows7 ye verme sonra büyük bir hediye gibi sunmaya çalış. En son 1 yıl önce bilgisayarıma format attıktan sonra chrome yükleyebilmek için kullanmıştım internet explorer ı :)


Ya arada kullanıyorum. O da Chrome da giriş yaptığım bir sitede başka bir hesabım daha var. Ondan çıkmamak için 2. hesabı IE ile açıyorum.

Hızlı olmasına hızlı ama takoz gibi browser. Ne eklentisi var, ne bir şeyi. Tam bir takoz. İsterse 2 kat hızlı olsun, beş para etmez gözümde...
28tatar 27.2.2013 13:00:24
Zamanında çok direnmiştim IE'da kalmak için fakat en sonunda chrome'a geçiş yaptım. Windows 8'de bi nebze daha iyi gerçi performansı.
FlyingUnderpants 27.2.2013 11:33:51
Valla çocukluğumdan beri o kadar alışmışım ki IE'a vazgeçemiyorum. Chrome veya Mozilla fln kurdum, hepsi var ama yine de IE kullanıyorum.
Rangle 27.2.2013 00:07:53
quote:

Orijinalden alıntı: StageTR

Merak ettim kurdum şaka maka diğer IE sürümlerine göre hissedilebilir artış var.Ama gene chrome ile kıyaslanamaz.


Yazmayı unutmuşum indirmek isteyenler için http://windows.microsoft.com/tr-TR/internet-explorer/download-ie
Rangle 27.2.2013 00:03:39
Merak ettim kurdum şaka maka diğer IE sürümlerine göre hissedilebilir artış var.Ama gene chrome ile kıyaslanamaz.
umutarslan.com 26.2.2013 23:13:07
quote:

Orijinalden alıntı: Celtic Warrior

Baktılar Windows 8 satmıyor. Windows 7e sürelim demişlerdir.


win8de ie10 beraber geliyor sanırım...
londoner23 26.2.2013 23:02:49
allah düşürmesin ie'ye...
mehmednaim 26.2.2013 22:08:44
Beklememek için;

[link=http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/downloads/ie-10/worldwide-languages]Microsoft[/link]

sayfasından indirebilirsiniz. Türkçe versiyonu da var
DH Misafiri 26.2.2013 20:47:22
Buton, liste efektleri, metinlerin kalınlığı özellikle Windows 8'de çok güzel
genc34 26.2.2013 20:17:31
chrome akar aga
AERN 26.2.2013 18:29:33
Bilgi için teşekkürler.
ZenithSoole 26.2.2013 18:28:51
IE 10 haricinde hiçbir IE işe yaramaz.Ama IE 10 çok hızlı denemeden teorik olarak konuşmayalım.Ama hala Bi Chrome değil.Fakat eskisine göre çok iyi...Ama mobil IE 10 a sözüm yol süper Bi şey...
Moribito 26.2.2013 18:12:09
quote:

Orijinalden alıntı: dodlyx

IE her sürümünde gayet stabil ve hızlı çalıştı, çalışıyor da. İnterneti yavaş olan IE'ye laf atıyor.

Yillardi pc kullaniyorum, windows 95'den beri her windowsu kullandim, IE her zaman problemli, yavas acilir, devamli kapanma sorunu olusur, sitelerin renderi bir degisik olur. Hayatta IE tavsiye etmem kimseye!

FireFox ve Opera zaten kendi kanitlamis sirketler, onlarinda tek sevmedigim sorunu yavas acilmasi ve tikanmasi. Chrome bir baska ama, daha icona tiklamadan aciliyor vede cok hizli.
Celtic Warrior 26.2.2013 17:55:09
Baktılar Windows 8 satmıyor. Windows 7'e sürelim demişlerdir.
Thomas Bangalter 26.2.2013 17:25:46
quote:

Orijinalden alıntı: qökalp58

quote:

Orijinalden alıntı: dodlyx

IE her sürümünde gayet stabil ve hızlı çalıştı, çalışıyor da. İnterneti yavaş olan IE'ye laf atıyor.

O kadar insanın interneti yavaş bir senin hızlı harelde

Tamam benim de yavaş zaten Türkiye'de herkes düşük hızla bağlanıyor ama kablosuz sinyali vb. yavaş olan neti daha da yavaşlatıyor bundan yakınan IE'ye laf atıyor.
Gokalp. 26.2.2013 17:20:42
quote:

Orijinalden alıntı: dodlyx

IE her sürümünde gayet stabil ve hızlı çalıştı, çalışıyor da. İnterneti yavaş olan IE'ye laf atıyor.

O kadar insanın interneti yavaş bir senin hızlı harelde
Thomas Bangalter 26.2.2013 17:17:38
IE her sürümünde gayet stabil ve hızlı çalıştı, çalışıyor da. İnterneti yavaş olan IE'ye laf atıyor.
eP_362 26.2.2013 17:14:59
Unutmayalım ki işletim sistemi ilk kurulduğunda diğer tarayıcıları indirmek için Internet Explorer kullanıyoruz :)
erci501 26.2.2013 17:09:41
şimdi bize iyilik yaptıklarını mı zannediyorlar. sanki çok özel bir tarayıcı gibi windows7 ye verme sonra büyük bir hediye gibi sunmaya çalış.
En son 1 yıl önce bilgisayarıma format attıktan sonra chrome yükleyebilmek için kullanmıştım internet explorer ı :)
Red_Devil33 26.2.2013 17:09:17
İE kullanan kaç kişi var Allah aşkına. Bilgisayarcıyım ergeninden tut yaşlısına kadar herkes crom uda kur öyle ver bilgisayarı diyor...
12 Angry Men 26.2.2013 17:02:31
explorer kullanamıyorum çok yavaş ve geri kalmış.
ShotgunPadre 26.2.2013 17:01:44
baslik kamyondan kurekle internet explorer atiyorlarmis gibi
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla