TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 22966 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Apple iOS, web amaçlı kullanımda Linux'u geride bıraktı GeForce GTX 480'nin GPU hızı 1400MHz'e çıkartıldı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (21) YORUM YAZ

tarafından 2 Eylül 2010, Perşembe 18:56 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sharp'tan Quattron teknolojili 3D LED TV
Ekspres Haber LesEnfantsTerribles
21

 

Dünyanın önde gelen elektronik üreticilerinden Sharp, Quattron teknoloji dünyanın ilk 3D TV'sini duyurdu. Quattron teknolojisini hatırlatmak gerekirse, Sharp'ın geçtiğimiz aylar içinde "Quad Pixel" olarak tanımladığı teknoloji olan Quattron, standart olarak kullanılan RGB (kırmızı, yeşil, mavi) renklere sarıyı ekleyen bir teknolojidir. Klasik olarak kullanılan RGB'yi RGBY'ye dönüştüren bu teknoloji ile panellerde kullanılan renk gamutunu yükseltiyor ve kullanıcılara çok daha gerçekçi ve çeşitli renkler sunuyor. Sharp'ın 3D teknolojisine yer verdiği LED TV'sinde kullanılan Super Edge adlı aydınlatma teknolojisi ile bu seri altında üretilecek televizyonların 1.8 kat daha parlak ve kaliteli görüntüler sunacağı belirtiliyor. Sharp'ın Quattron teknolojisine yer verdiği 3D TV'sini 60 inç'lik boyutlarda üreteceği belirtildi. Sharp'ın Quattron teknolojili 3D LED TV'sinde 3D içerikleri görüntüleyebilmek için Active Shutter gözlük gerekiyor. Sahip olduğu yeni görüntü teknolojilerinin dışında, Sharp'ın yer verdiği Aquos Net Plus desteği ile Flickr ve YouTube gibi sitelere TV'ler üzerinden erişim sağlanabilecek. Sharp'ın açıklanan ilk özellikleriyle şimdiden dikkat çeken Quattron teknolojili 3D LED TV'sinin diğer teknik detayları yakında açıklanacak. Quattron teknolojisi 4 renk filtreleyen 3D TV'nin fiyatının 5385$ civarı olması beklenirken piyasaya sunulacağı tarih hakkında herhangi bir açıklama bulunmuyor.

Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
` quaD. 2.9.2010 19:06:52
5385$ 0
tanak 3.9.2010 01:05:29
yani 8000 tl civarı .. :( 0
Batuist 3.9.2010 01:14:14
TVye görüntü veren renk bilgileride 4 kanal olmadıktan sonra hikaye... bugün tüm video formatlarında sadece 3 renk bilgisi yer alıyor yani sadece RGB kullanılıyor.. diğer renk bilgisini (Y) farklı algoritmalar kullanarak sanal olarak oluşturacak... geçiniz.. 0
Starblind 3.9.2010 01:14:57
quote:

Orijinalden alıntı: ` quaD.

5385$


10 yıl sonra normal tv fiyatına düşer heralde
0
CrySystem 3.9.2010 01:15:56
quote:

Orijinalden alıntı: ` quaD.

5385$

Led tv de ilk başlarda bu civarlardaydı
0
deleteextra 3.9.2010 01:24:53
yurtdışı fiyatı buysa kim bilir türkiye satış fiyatı ne olur.Çok pahalı bir tv. 0
mobylette 3.9.2010 12:20:04
o ek 5$ fiyata neden olan parça ne acaba? +1
Kissed by Fire 3.9.2010 12:25:22
quote:

Orijinalden alıntı: fraktron

o ek 5$ fiyata neden olan parça ne acaba?


Açma kapama düğmesi
0
ender123 3.9.2010 14:14:39
4 renk kanalı
3D
Led arka aydıntlama

Sharp bunların ekmeğini yiyecek tabiki. Türünün ilk nesil televizyonu için fiyatı normal. Ayrıca tv 60"
0
fiyatda maşallah.. :) 0
DH Misafiri Pazar, 00:23
geçen hafta bunun 3D li olmayanını aldım gayet memnunum renkler sonye lg ye samsunga göre kat kat farklı ayrıca diğer ledlerden daha uygun aldım tavsıye ederim yalnızca otomatik kapanma sensörü var kendi kumandasından işlerm yapmazsanız belli bi süre sonra kapanıyo bi o özelliği kötü.. 0
Amazon'da 1749 dolar. Bizdeki tahmini beklenen fiyat 5385 dolar :) Bu nasıl bir vergi sistemidir yâ rab! Allah başımızdakileri eksik etsin tez zamanda inşallah!.. -2
quote:

Orijinalden alıntı: Quarysma

Amazon'da 1749 dolar. Bizdeki tahmini beklenen fiyat 5385 dolar :) Bu nasıl bir vergi sistemidir yâ rab! Allah başımızdakileri eksik etsin tez zamanda inşallah!..

iyi de tv'de bildigim kadariyla sadece %18 kdv + 30-40 lira kadr trt bandrolu var devlete giden bir de ufak tefek harclar. gerisi distributor + bayi + satis danisma + cart curt kari.
0
quote:

Orijinalden alıntı: the_gunner


quote:

Orijinalden alıntı: Quarysma

Amazon'da 1749 dolar. Bizdeki tahmini beklenen fiyat 5385 dolar :) Bu nasıl bir vergi sistemidir yâ rab! Allah başımızdakileri eksik etsin tez zamanda inşallah!..

iyi de tv'de bildigim kadariyla sadece %18 kdv + 30-40 lira kadr trt bandrolu var devlete giden bir de ufak tefek harclar. gerisi distributor + bayi + satis danisma + cart curt kari.

Gümrük vergisinden bi habersiniz sanırım :)
0
quote:

Orijinalden alıntı: Quarysma

quote:

Orijinalden alıntı: the_gunner


quote:

Orijinalden alıntı: Quarysma

Amazon'da 1749 dolar. Bizdeki tahmini beklenen fiyat 5385 dolar :) Bu nasıl bir vergi sistemidir yâ rab! Allah başımızdakileri eksik etsin tez zamanda inşallah!..

iyi de tv'de bildigim kadariyla sadece %18 kdv + 30-40 lira kadr trt bandrolu var devlete giden bir de ufak tefek harclar. gerisi distributor + bayi + satis danisma + cart curt kari.

Gümrük vergisinden bi habersiniz sanırım :)

Avrupa'dan gelen urunlere gumruk vergisi yok ki zaten turkiye'ye hemen hemen tum girisler avrupadan oluyor.

Ayrica abd'ye de gumruk vergisi yok sanirim. Karsiliklilik anlasmasi olmasi lazim. Ama emin degilim.
0
Bu arada bu tv'nin abd fiyatlarini arastirdim:

En ust seri icin (8 serisi)
80" 4800 dolar
70" 3000 dolar
60" 2100 dolar
0
konu dışında gördüm ilanı şimdi ne yazmalıyım buraya 0
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=Fg0dpKvNYYU]
Demosunu izledim linkte bana mantıklı gelmedi
Videodaki nesneleri çok güzel izlediğimi biliyorum
4k nın sadece satış pazarlama taktiği olduğuna inanıyorum
yayıncının veya fimin video kalitesidir renklerin keskinliğini gösteren
0
Oha adam konuyu 2 Eylül 2010; 19:04:45 tarihinde acmis +1
DH Misafiri Perşembe, 13:02