TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24880 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
NAB2013: 4K çekim yapabilen Blackmagic Production Camera ortaya çıktı Facebook Home'un erken sürümü internete sızdırıldı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (36) YORUM YAZ

tarafından 8 Nisan 2013, Pazartesi 17:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sony, 55 inç ve 65 inç'lik 4K UHD TV'lerinin fiyatlarını açıkladı
Günlük Haber Mazhar Taylan
36
 
Sony, bu yılın başlarında Las Vegas'ta düzenlenen CES 2013'te duyurusunu gerçekleştirdiği 4K UHD TV modellerinin fiyatlarını açıkladı.

21 Nisan tarihinde ABD'deki kullanıcıların beğenisine sunulacak bu TV modellerinden ilki 55 inç'lik ekranı ile Bravia XBR-55X900A iken diğeri ise, 65 inç'lik bir ekran boyutuna sahip olan Bravia XBR-65X900A. Sırasıyle 4999$ ve 6999$'lık fiyat etiketleriyle müşterilerin beğenisine sunulacak olan bu 4K LED TV'leri pasif 3D teknolojisine sahipken, kenar aydınlatmalı ekran ve yerleşik Wi-Fi bağlantı desteğini de bünyesinde barındırıyor.

Şirketin daha önce ülkemizde 80 bin TL'den satışa sunduğu 84 inç'lik 4K TV'sine göre daha uygun bir fiyatlara sahip olan modeller ilerleyen dönemlerde daha uygun 4K TV'ler ile karşılaşabileceğimizin de işaretlerini veriyor. Ayrıca, şirketin FMP-X1 olarak adlandırdığı ve 699$'dan satışa sunulacak medya oynatıcısı ile kullanıcılarına 4K içerikler sağlayacağını da hatırlatalım. FMP-X1 hakkındaki detaylara buradan ulaşabilirsiniz.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BARIŞ55 14.07.2014 16:26:47
quote:

Orijinalden alıntı: pekozgur

Esra Erol'da Evlen Benimle artık evinizde :))

İlk 4K yayın yapılan programın bu olduğunu düşünsenize :) ya da düşünmeyin beyin hicrelerinin harcayacağı enerjiye yazık


Zaten ülkedeki hd kanallar belli.

TRT HD hariç izlenecek kanal göremiyorum ortada.

Ne kadar zekaya hakaret eden yayın varsa top 5 listesinde.
ThUgLiFeOgUz 14.07.2014 14:02:52
Bu arada 2013 model avrupanın en iyi televizyonu secilirken şuandaki modellerde oldukça iyi akıllı tv özelliğinide arttırmışlar sony yavaş yavaş tv sektörünü kapmaya başlıyor kanımca
inexo 13.07.2014 04:10:27
önce kumandaya önceki kanala giden tuş koysun
rapyear 13.07.2014 03:59:49
Türkiye çok zengin de ben mi bilmiyorum. Fiyatlar neden bu kadar uçuk Türkiye de? Sony valla yapıyor hacı :)
BatuhanXxX 11.04.2013 00:13:38
Benim icin artik Tv Bilgisayari baglayip daha büyük ekranda film izleme video bakmaktan ileri gitmiyor cogu insan icinde sanirim bu yönde gidiyor. suan icin cok gereksiz 4k
By.Apo 11.04.2013 00:06:11
Tam turkiye pazarinda satilacak urun malum bizim insanimiz ilk bende olsun diye evine dolduruyor 4K yi 8K yi sonra aksam ac karnini doyuramiyor. Cok gorduk elinde iphone olup odemeli atanlari...
ArchLord 10.04.2013 04:29:42
quote:

Orijinalden alıntı: Hakan456

quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord

quote:

Orijinalden alıntı: umut_baris

quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord Hala Sony den LCD alan var mı?
Diyelim ki var?


Piyasayı bir araştır o zaman geçtiğimiz dönemlerde LCD televizyonlarında ne kadar sorun çıktığından toplatıltığından haberin yoktur derim bende. Adamlar son kullanıcı pazarından çekilmeyi bile düşündüler o kalitesine güvendiğiniz SONY eskiden di eskide kaldı.


arkadaşım sana üzülerek katılıyorum.. sony eski sony değil artık.. o da fiyat anlamında rekabet edebilme adına ciddi derecede kaliteyi düşürdü.. ps3 ü ne kadar korursan koru üstü hep çiziliyor..yeni walkman aldım eskisindeki tüm yazılar duruyor yenisindekilerde silinme başladı.. keza ev sinema sistemi de öyle.. illakşidaha fazla paraya daha kalitelisi de vardır ama bu ürünlerde de sony damgası olduğu için ne yazık ki firmanın itibarı çiziliyor.. ayrıca trinitron kalitesi şu an ki tv lerde yok.. o renk canlılığı göze tam geliyordu.. şimdikiler ya cansız ya da rahatsız edici bir canlılık içinde.. içinde de bir ton ayar var.. şimdikilere tv demek de haksızlık olur tabiki.. tv kartlı bilgisayar dememiz lazım :)



Demek ki aklı başında bir insan bunları fark edebiliyor Ben burada ne yazarsam yazayım SONY firmasını seven birine bunları kabul ettiremem uğraşmam da zaten doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar misali. PS3 slim cihazım en az 4 sefer okuyucu arızası yaptı aynı sene içerisinde bire bir değişim bile yapılmadı. Kaldı ki servis anlayışı da berbat doğrudan ulaşabileceğiniz bir makam yok. Servisle o kadar sorun yaşadım ki kavga noktasına geldik Eurasia yı aradım defalarca hemen arıyoruz uyarıyoruz siz cihazınızı götürüp teslim edin falan dediler hikaye gidiyorum aramamışlar yalan dolan neler yaşadım neler. Çok değil bundan yaklaşık 2 sene önce falan piyasadaki son kullanıcı ürünlerinde özellikle bakınız özellikle TV serilerinde yaşadıkları kronik sorunlar sebebi ile piyasadan çekilmeyi hatta sadece PS serisini devam ettirme ve arge çalışmayı düşündüklerini açıkladılar. Yaptılar mı yapmadılar neden hala kendilerine tapan o kadar insan sürüsü var ki ben olsam bende devam ederdim.
khytr89 09.04.2013 20:02:02
quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord

quote:

Orijinalden alıntı: umut_baris

quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord Hala Sony den LCD alan var mı?
Diyelim ki var?


Piyasayı bir araştır o zaman geçtiğimiz dönemlerde LCD televizyonlarında ne kadar sorun çıktığından toplatıltığından haberin yoktur derim bende. Adamlar son kullanıcı pazarından çekilmeyi bile düşündüler o kalitesine güvendiğiniz SONY eskiden di eskide kaldı.


arkadaşım sana üzülerek katılıyorum.. sony eski sony değil artık.. o da fiyat anlamında rekabet edebilme adına ciddi derecede kaliteyi düşürdü.. ps3 ü ne kadar korursan koru üstü hep çiziliyor..yeni walkman aldım eskisindeki tüm yazılar duruyor yenisindekilerde silinme başladı.. keza ev sinema sistemi de öyle.. illakşidaha fazla paraya daha kalitelisi de vardır ama bu ürünlerde de sony damgası olduğu için ne yazık ki firmanın itibarı çiziliyor.. ayrıca trinitron kalitesi şu an ki tv lerde yok.. o renk canlılığı göze tam geliyordu.. şimdikiler ya cansız ya da rahatsız edici bir canlılık içinde.. içinde de bir ton ayar var.. şimdikilere tv demek de haksızlık olur tabiki.. tv kartlı bilgisayar dememiz lazım :)
kaoslordu100 09.04.2013 17:57:55
Monitör olarak istiyorum bunlardan bir tane
ThUgLiFeOgUz 09.04.2013 16:36:45
quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord

quote:

Orijinalden alıntı: umut_baris
quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord Hala Sony den LCD alan var mı?
Diyelim ki var?
Piyasayı bir araştır o zaman geçtiğimiz dönemlerde LCD televizyonlarında ne kadar sorun çıktığından toplatıltığından haberin yoktur derim bende. Adamlar son kullanıcı pazarından çekilmeyi bile düşündüler o kalitesine güvendiğiniz SONY eskiden di eskide kaldı.


Sorunmu :D 55hx850 kullanıyorum ve şuanda piyasadaki en iyi televizyon keskinlik 3 boyut falan inanılmaz O eskiden güvendiğimiz SONY hala güvendiğimiz sonydir sen rahat ol
Piêr Dé Sans 09.04.2013 15:40:20
quote:

Orijinalden alıntı: First_Person

quote:

Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

65" Lcd tv al sonra onda 640*480 Trt izle. ne güzel memleket.

TRT kanallarından TRT-1 HD ve TRT HD yüksek çözünürlükte yayın yapıyor.

trt hd farklı kanal. trt1 hd yi görmemiştim. Ama trt 3 , atv, kanald gibi kanalları o boyutta izlemek ciddi göz bozukluğu yaratabilir.
ArchLord 09.04.2013 15:22:09
quote:

Orijinalden alıntı: umut_baris

quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord Hala Sony den LCD alan var mı?
Diyelim ki var?


Piyasayı bir araştır o zaman geçtiğimiz dönemlerde LCD televizyonlarında ne kadar sorun çıktığından toplatıltığından haberin yoktur derim bende. Adamlar son kullanıcı pazarından çekilmeyi bile düşündüler o kalitesine güvendiğiniz SONY eskiden di eskide kaldı.
First_Person 09.04.2013 14:44:16
quote:

Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

65" Lcd tv al sonra onda 640*480 Trt izle. ne güzel memleket.

TRT kanallarından TRT-1 HD ve TRT HD yüksek çözünürlükte yayın yapıyor.
Piêr Dé Sans 09.04.2013 14:14:03
65" Lcd tv al sonra onda 640*480 Trt izle. ne güzel memleket.
umut_baris 09.04.2013 13:55:02
quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord

Hala Sony den LCD alan var mı?

Diyelim ki var?
Gurkαn 09.04.2013 13:10:34
quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord

Hala Sony den LCD alan var mı?

vestel mi alacaktik?
butze 09.04.2013 12:03:14
ilginç
khytr89 09.04.2013 11:43:43
ucuz olmasinin bir diger sebebide pasif panel kullanmalari.. Bu bildigim kadariyla sony tv tarihinde bir ilk.. hep aktif panelle cikartirdi.. ama pasif olmasi daha iyi olmus.. tamam derinlik aktif kadar degil ama en azindan goz sagligini bozmuyor.. 2.etap icin fiyatlarda gayet uygun.. panel bollugu olunca fiyatlar 5.000 - 3.000tl ye kadar dusecektir..sony dogru yolu bulmus..
orain 09.04.2013 11:27:14
ne yalan söyllüyüm telefon sandım ilk önce
RevivaL 09.04.2013 11:10:59
quote:

Orijinalden alıntı: ArchLord

Hala Sony den LCD alan var mı?

Evet
First_Person 09.04.2013 11:06:45
55-65 inçlik üst model led tv'lerin fiyatları ile karşılaştırıldığında şaşırtıcı derecede uygun olmuş fiyatlar. Kaldı ki marka Sony, genel olarak diğer markalardan biraz daha pahlı olur. Böyle giderse tahmin ettiğimizden daha hızlı bir şekilde evimize girecek 4K. AMA Ben yavaştan bıkmaya başladım! VCD'yi hiç sevmedim, kötüydü. Div-x'çiydim uzun yıllar, DVD'ler pahalı olduğu için. Sonra Blue-ray, HD-DVD(hızla yalan oldu), 3D Blue-Ray... Şimdi de 4K. Her seferinde monitör ve tv değişiyor. Oynatıcı değişiyor. Oyun konsolu değişiyor. Uydu alıcı değişiyor. Hard diskteki baba üçlemesi yeniden indiriliyor. Bu arada yayıncılık altyapısının değişmesi gerekiyor. hd maç yayını 3d maç yayını, hep yayıncı kuruluşa extra maliyet oluyor, bu da bize faturada yansıyor... 117 ekran led tv'de 1080i/720p yayın izliyorum, oyun oynuyorum. Daha fazlasına ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum. Artık bu adamlar taleb edileni arz etmiyor; bir ürün arzedip, sonra ona talep yaratıyorlar. Uzak doğu giderek zenginleşirken, bizim cebimiz hafifliyor...

Lütfen bunun altına "kimse sana zorla mal satmıyor" gibi bir yorum gelmesin.
konsoldede 09.04.2013 09:02:06
5-6 sene sonra alabilirimen erken
NOSTOY 09.04.2013 05:59:29
Herşey iyi güzelde fiyatlarda Türkiye'de 4K oluyor
ottmn 09.04.2013 02:41:23
quote:

Orijinalden alıntı: joven

şahsi görüşüm 4k panelerin çok fazla abartıldığı örnek 3d paneller

ilerki yıllarda fazla değil iki üç sene sonra fiyatlar öyle bir noktalara gelecekci
kimse vaybe 4k demiyecek

Seksenler Basri ?
Gurkαn 09.04.2013 01:47:52
sonyden sasmayizda o fiyat Turkiyede 15-20 milyar
blade-06 09.04.2013 00:52:18
Kanalların yayın kalitesi artmadan pek bir anlamı kalmıyor.
PlayerX 08.04.2013 22:55:04
4k'nın alınabilir fiyatlara inmesine daha çok var gibi görünüyor.
Batuist 08.04.2013 21:36:52
quote:

Orijinalden alıntı: veleciraptor

Her şeyi internet üzerinden izlemeye alıştığımdan televizyon gelişmelerine duyarsız kaldım. Televizyon artık internette gezinirken arka planda ses yapsın, süs olsun gibi bir aksesuar durumuna geldi


bende pek TV izleyen biri değilimdir ama internet üzerinden olsun dijital arşivimden olsun film vesaire multimedya içerikleri TVden izlemeyi tercih ediyorum.. Bir monitör hiçbir zaman TV kadar ergonomik olamaz..
joven 08.04.2013 20:09:40
şahsi görüşüm 4k panelerin çok fazla abartıldığı örnek 3d paneller

ilerki yıllarda fazla değil iki üç sene sonra fiyatlar öyle bir noktalara gelecekci
kimse vaybe 4k demiyecek
famouse 08.04.2013 19:11:42
4K TÜRKİYE 4K TÜRKİYE 4K TÜRKİYE
BİZDE İSTERİZ :s
ArchLord 08.04.2013 18:58:18
Hala Sony den LCD alan var mı?
berkkarabacak 08.04.2013 18:50:58
quote:

Orijinalden alıntı: kanatkanat

20 yıl sonra alırım artık:)


daha düne kadar en ucuz 4k tv 20000 bin dolar idi.Bana kalırsa bu gidişle iki - üç yıla TR'de bir çok kişi de 4k tv olcak.Buna bide sli gtx titan al,yükle bioshock infinite'ı sonra çıkma evden :)
veleciraptor 08.04.2013 18:46:09
Her şeyi internet üzerinden izlemeye alıştığımdan televizyon gelişmelerine duyarsız kaldım. Televizyon artık internette gezinirken arka planda ses yapsın, süs olsun gibi bir aksesuar durumuna geldi
kameray37 08.04.2013 18:44:29
4K ne yaa?
trsr 08.04.2013 18:41:21
millet daha fhd tv ye geçmedi bu ne ara çıktı :D
pekozgur 08.04.2013 17:59:13
Esra Erol'da Evlen Benimle artık evinizde :))

İlk 4K yayın yapılan programın bu olduğunu düşünsenize :) ya da düşünmeyin beyin hicrelerinin harcayacağı enerjiye yazık
stalker(1979) 08.04.2013 17:40:15
20 yıl sonra alırım artık:)
zakirbey 08.04.2013 17:37:14
bu fiyata çok güzel araba alırım, hem tv den izleyeceğim saçma sapan programlardan daha çok eğlenmiş olurum.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla